كودكان به مسئوليتپذيري آموزش و والدين
اثر كالاها كيفيت بر تبليغات آيا
ميگذارد؟
مسئول شعبه 1408مديران در ديروز صبح
شدند محاكمه نشريه چهار
نشريه دو پرونده مطبوعات بر نظارت هيات
كرد ارجاع دادگاه به را
بمبگذار دست در بمب انفجار
- اصفهان - شيراز پرواز هواپيمارباي
داشت قلابي سلاح تهران ،
راهپيمايي كودك جهاني روز در كودكان
ميكنند
نكنند درج را خود شمارگان كه نشرياتي
نميگيرند يارانه
انجمن جديد مديره هيات معارفه مراسم
شد برگزار روزنامهنگاران صنفي
تامين سرمايهگذاري شركت عامل مدير
شد منصوب اجتماعي
توضيح
كودكان به مسئوليتپذيري آموزش و والدين
راحت شرايط در آنها كودكان دارند ، علاقه والدين همه *
و كند اشتباه تا دهند فرصت كودك به بايد آنان ولي باشند
بگيرد درس اشتباهاتش از
كودكان براي مسئوليتپذيري سرمشق و الگو اولين والدين
نيستند ، قادر هرگز غيرمسئول والدين.هستند خود
كه والديني.دهند آموزش خود كودكان به را مسئوليتپذيري
هستند ، متزلزل ميدانند ، خود مشكلات مسبب را سايرين
آنها جاي به كه ميخواهند سايرين از و فراموشكارند
مسئوليتپذيري الگوي خود كودكان براي كنند ، تصميمگيري
.نيستند
و مشاهده به را بسياري زمان كودكان كه آنجا از
و تعهد اشتياق ، مينمايند ، سپري والدين از الگوبرداري
از كودكان شد خواهد موجب وظايف ، انجام در والدين قاطعيت
.دهند انطباق آنان با را خود گرفته ، درس آنان منش
را خود وظايف والدينشان ميكنند مشاهده كودكان كه هنگامي
انجام و نموده دنبال باجديت ناخوشايندي و سختي رغم به
از مقصود.ميآموزند آنان از را مسئوليتپذيري ميدهند ،
غلبه بلكه نميباشد ، سخت وظيفهاي اجراي صرفا دشواري ،
درك و ملاحظه منطقي ، و مناسب تصميم اخذ آني ، تمايلات بر
.است نظر مورد اينجا در نيز سايرين خواستههاي و نيازها
با مادر و پدر رفتار و برخورد طرز مشاهده ارتباط اين در
به مسئوليتپذيري آموزش در ديگري توجه قابل منبع يكديگر ،
مسئوليت احساس يكديگر قبال در والدين اگر.است كودكان
صميمي و صريح صادقانه ، احساساتي آنان بين و داشته
را مطلوب الگوي خصوص اين در نيز فرزندان باشد ، حكمفرما
انتظارات برداشتها ، ادراكات ، اساس اين بر.مينمايند اخذ
آموزش اساسي منبع اولين خانواده در والدين رفتارهاي و
تاثيرات كنار در.بود خواهد كودك به مسئوليتپذيري
آموزش خصوص در است لازم زودتر چه هر والدين غيرمستقيم ،
ارتباط اين در اما شوند ، كار به دست نيز مسئوليتپذيري
از پيش سنين در كودك شخصيتي خصايص كه داشت توجه بايد
پارهاي رعايت كه است بهگونهاي آن شروع سالهاي و مدرسه
.ميسازد ضروري را نكات
نكات آن مبسوط شرح به شدن وارد از پيش و اجمالي طور به
عهده بر مسئوليتي اگر.است ضروري اينجا در نكته يك ذكر
از مسئوليت گرفتن پس با نبايد والدين شد ، گذاشته كودك
سوي به را آنان و انداخته اشتباه به را او كودك ،
در زير موارد جمله از اشتباهاتي.دهند سوق بيمسئوليتي
:زد خواهد سر والدين سوي از مواقع اين
را وظيفهاش كرده ، فراموش را وظيفهاش كودك كه هنگامي *
اينجا كه است اين در اشتباه مينمايند ، يادآوري او به
كند عمل خود مسئوليت به بايد و است مسئول واقعا كه كسي
.كودك نه و هستند والدين
آنها براي زيرا ميدهند انجام خود را كودك وظيفه *
.است راحتتر
.ميگيرند كم دست را كودك تواناييهاي *
كودكان كه را بيمسئوليت و ناتوان بيعرضه ، مثل صفاتي *
كار به و ميپذيرند مستقيم غير ميدهند ، نسبت خود به
.ميگيرند
انجام خود را او وظايف كودك با دوستانه روابط حفظ براي *
.ميدهند
حدي تا كودكان به مسئوليتپذيري آموزش است ، روشن چنانچه
علاقه والدين همه.است دروني ناراحتي حتي و تحمل نيازمند
بايد آنان ولي باشند راحت شرايط در آنها كودكان دارند ،
درس اشتباهاتش از و كند اشتباه تا دهند فرصت كودك به
نمود ، مهيا كودك براي را مسئوليت قبول شرايط بايد.بگيرد
.ايستاد او مطلوب عملكرد ومنتظر داد توضيح را انتظارات
به مناسب بازخوردهاي ارائه انتظارات ، دقيق تصريح
همچنين و (معنوي و مادي مناسب تشويقهاي از اعم)كودك
كمك وي به كودك ، توسط وظيفه دادن انجام سختي تحمل اندكي
.نمايند تجربه را مفيد كاري انجام لذت نمود ، خواهد
عرصه وارد راحتي به كودكان شد ، گفته آنچه همه عليرغم
رفتارهاي به پاسخ در كودكاننميشوند مسئوليتپذيري
عبارت به هستند ، مزاج دمدمي آنها درخواستهاي و بزرگسالان
احساسي وظايف به اقدام و پذيرش قبال در آنها ديگر
همچنين و والدين.دارند (منفي هم و مثبت هم)دوگانه
.باشند آماده امر اين با مناسب برخورد براي بايد معلمان
.است مردد سايرين نفع يا خود منافع برتري بين همواره كودك
به تمايل بين تعارض شكل به كودك در امر اين واقع در
درك بايد كودك.ميشود نمايان سايرين يا و شخصي خشنودي
جمله از مناسب وظايف ، پاداشهايي به اقدام و پذيرش كه كند
پي در را والدين بيشتر توجه حتي و رضايت خشنودي ، حمايت ،
آنها نيست ، لازم همواره تقويتها خصوص در.داشت خواهد
كلامي تقويتهاي خصوص به و غيرمادي تقويتهاي باشند ، مادي
زودگذر ، مادي پاداشهاي از مراتب به مواقع از پارهاي در
.بود خواهند موثرتر
از كاملي درك نميتواند دوران اين در كودك اين بنابر
امر اين درك.باشد داشته سايرين منافع رعايت لزوم
و جديد سرمشقهاي متنوع ، تجربيات بيشتر ، ذهني رشد نيازمند
را والدين انتظارات كودك اگر حال.است متناسب آموزشهاي
نبايد نساخت ، محقق وظايف به قدام وا پذيرش با ارتباط در
در ناراحتي احساس نتيجه در و گناه احساس برانگيختن با
ساخت ، محدود را مرحله اين در آنان ذاتي شخصي نفع ايشان ،
و شده كودك نفس عزت تضعيف موجب امر اين به توسل كه چرا
.انداخت خواهد تاخير به را او رواني و اخلاقي تكامل
انتظارات دقيق بيان دوران ، اين در برخورد نحوه بهترين
آنانتظارات دقيق انجام براي وي به تاكيد و كودك براي
عامل خصوص به و مناسب ازپاداشهاي استفاده بهعلاوه.است
كودك ، به مطلوب الگوي ارائه عبارتي به يا والدين خود بودن
با)فوق عوامل تعامل از تدريج به تا نمود خواهد كمك
گفتار و اعمال در سنين اين طي كودك كه دقتي به عنايت
درك ميباشد ، درست كه را آنچه (دارد اطرافيان و والدين
دوران اين در كه است لازم نكته اين مجدد ذكر.نمايد
مطلوب ، پاداشهاي همراه به مناسب رفتاري الگوهاي ارائه
توسط نظر ، مورد رفتارهاي يادگيري در توجهي قابل تاثير
.داشت خواهد كودك
كودكان كارشكني
مسئوليتها و وظايف انجام در
رواني و شخصيتي ويژگيهاي دليل به دوران اين در كودكان
مسئوليتهاي بار زير از كردن خالي شانه دنبال به خود ،
هشدار معلمان و والدين به بايد خصوص به و هستند محوله
از برخي.ميكنند عمل ظريف بسيار نيز امر اين در كه داد
وظايف انجام در كارشكني براي آنها شيوههاي عمدهترين
:از عبارتند محوله
نشان "كودن" حتي يا و ناتوان بيعرضه ، را خود تعمدا *
خانواده در امر اين سايه در دارد امكان كه چرا ميدهند ،
.كنند خاطر آسودگي احساس مدرسه و
بينهايت و ميدهند انجام كندي با را محوله كارهاي *
.هستند استمداد نيازمند كه ميكنند وانمود و نموده سوال
انجام كاري باطن در اما ميكنند شروع را كار ظاهر به *
.نميدهند
انجام ناقص را كار نهايت در و ميكنند سپري را زمان *
.ميدهند
نامشخص و نادرست موارد دنبال به باهوشتر كودكان *
.نمايند صحبت فقط و كرده ايرادگيري به شروع تا ميگردند
هيچ باطن در اما ميدهند ، انجام را كار ظاهر به برخي *
كردن تميز جاي به مثال طور به ندادهاند ، انجام كاري
.ميكنند پنهان تخت و مبل فرش ، زير را آشغالها خود ، اتاق
كه ميآورند بهانه نموده ، تمارض نيز كودكان از بسياري *
را كار نميتوانند و دارند درد دل يا سردرد هستند ، بيمار
.دهند انجام
كه ميشمارند مقصر را والدين و نموده فراموش نيز برخي *
انجام را كار فلان بايستي كه نشدهاند يادآور آنها به
.ميدادهاند
كه زماني وظايف ، انجام در كوتاهي از پس فوقالذكر كودكان
نحو به را خويش وظايف چرا كه ميگيرند قرار سوال معرض در
ارائه را پاسخها از مجموعهاي ندادهاند ، انجام احسن
تبعيت مكانيسم يك از عمدتا نيز پاسخها اين كه مينمايند
برخي.ميباشد والدين كردن قلمداد مقصر هم آن و ميكند
موارد شامل والدين به پاسخ ارائه در آنها تكنيكهاي از
:است زير
به متهم را آنها و ميشمارند يادآوري مسئول را والدين *
يادم شما":گفت خواهند مثلا ميكنند ، وظايف يادآوري عدم
"نگفتيد من به شما يا و نياورديد
بيان دقيق را دستورالعملها كه ميكنند متهم را والدين *
نگفته من به":گفت خواهند اينجا در مثلا.نكردهاند
".بگذارم قفسه كدام در را كتابهايم كه بوديد
وظايف اعطاي در را والدين مسئوليتپذيري صداقت ، انصاف ، *
.ميبرند سوال زير خود ، براي تكاليف تعيين و
از بيش آنها به كه ميكنند متهم را خود پدر مثال طور به
. ميدهد دستور خانواده افراد ساير
بزرگ وظايفشان انجام در را والدين احتمالي ضعف نقاط*
خصوص به و ميكنند قلمداد آنها با همسان را خود و كرده
.هستند توانا و ماهر فوقالعاده نيز كار اين در اينكه
خواهند خود پدر به اتاق كردن تميز لزوم خصوص در مثلا
".نشستهايد را خودتان ماشين است ، ماه چند هم شما":گفت
و والدين نمودن قلمداد مقصر فرايند در كودكان واقع در
آنها احساسات كردن جريحهدار دنبال به معلمان ، حتي
همچنين و مسئوليتها و وظايف انجام عدم كه چرا ميباشند ،
از تجسمي واقع در...و بدزباني دروغگويي ، تقلب ، به اقدام
و است بوده آنان مطلوب تربيت در معلمان و والدين ناتواني
والدين در مطلوب شخصيتي صفات بردن سوال زير ديگر سويي از
كودكان سوي از تاييد دريافت عدم نوعي نيز معلمان و
خواهد تهديد را بزرگسالان احساسات نيز امر اين استكه
شد ، خواهد بزرگسالان در ناراحتي و تنش بروز موجب و نمود
زير به كودك قبال در بزرگسالان تربيتي تلاش نتيجه زيرا
براي.است مانده باقي بينتيجه آنها فعاليت و رفته سوال
اختصار طور به بكنند؟ بايد چه والدين روند اين با مقابله
رفتارهاي از دسته اين با مواجهه هنگام بزرگترها و والدين
:بايد كودكان
اختيار تحت كودك نمايند احساس و داشته اطمينان خود به *
.است آنها
صحيح درك واسطه به تا سازند دقيق را خويش معيارهاي *
محوله وظايف انجام در نقصان احتمال كودك ، توسط انتظارات
.يابد كاهش آنان سوي از
به منتهي و روشن كودك ، توان حد در وظايف كه زماني *
با را وظايف انجام عدم ميباشد ، مناسب پاداشهاي
اطمينان و اعتماد تا دهند پاسخ معقول و مستقيم برخوردهاي
.شود ضايع كارشان به آنها
بيان كودكان براي روشني و صراحت با را خويش احساسات *
آن حدي تا و داده بروز را خويش رنجش وسيله بدين و نمايند
نمود ، خواهند كمك قوي احتمال به امر اين.نمايند رفع را
.يابد دست خويش اعمال پيامدهاي از كاملتري درك به كودك
كودك ، طبيعي خصايص شناخت با بايد والدين اينكه نهايتا *
و شخصيتي ساختار اساس بر و شناخته را او شخصيتي مقتضيات
.دهند نشان واكنش و نموده تحليل را رفتارهايش او رواني
و ملاحظه با نموده ، اجتناب كودك آزردن از بايد آنها
و يافته رشد كودك تدريج به تا كنند رفتار وي با احترام
آموزش و تجربه رواني ، و ذهني رشد سايه در مطلوب ، الگوهاي
.گيرد شكل او در متناسب و مفيد
سبحانينژاد مهدي دكتر
شاهد دانشگاه علمي هيات عضو
اثر كالاها كيفيت بر تبليغات آيا
ميگذارد؟
ساعت دو به و بخريد ساعتي گرفتيد تصميم كنيد فرض
هستند قيمتي و مدل همان دقيقا كه برميخوريد
و معروف مارك داراي ازآنها يكي بودهايد ، دنبالش شما كه
به سازندهاش از اثري كوچكترين ديگري در ولي است معتبر
انتخاب را ساعتي آن هميشه شما مطمئنا.نميخورد چشم
بسيار آن به و ميشناسيد را سازندهاش كه ميكنيد
.داريد اطمينان
ميكنيد؟ اطمينان توليدكننده يك به چگونه شما راستي به
در اطلاعاتي محصولاتش درباره راحتي به او چون است ، واضح
تجاري نام داراي كه محصولاتي ميدهد ، قرار اختيارتان
نيز كالاهايش تبليغ به حتي اين بر علاوه و هستند مشخصي
ديدن با پس ميدهد ، توضيح آنها كيفيت درباره و ميپردازد
با را آنها و برده پي كالاها فوائد به شما تبليغات اين
تبليغ محصولات اين از يكي شما اگر ميسنجيد خود نيازهاي
كيفيت از كه شديد متوجه و كرده خريداري را شده
مطمئنا كه مييابيد در آنگاه نيست ، برخوردار رضايتبخشي
علت ، اين به استو بوده شما خريد وآخرين اولين اين
اثر است ، مردم عموم خدمت در ارزشمند سرويس يك كه تبليغات
.ميگذارد كالاها كيفيت بر مهمي
مالي نظر از نيز را كالاها توليدكنندگان حتي تبليغات
در بسياري اطلاعات محصولاتشان درباره كه ميسازد قادر
كه جايي آن از و دهند قرار مردم از نفر ميليونها اختيار
ميشوند ، آشنا محصولاتشان با بيشتر تبليغات طريق از مردم
و خودكاسته محصولات قيمت از ميتوانند راحتي به سازندگان
و ميكنند پيدا را كالاها خريد توانايي بيشتري افراد لذا
از مردم و مييابد ادامه همچنان معلولي و علت رابطه اين
همان ميرسد نظر به منطقي بنابراين ميشوند ، بهرهمند آن
در مندرج مقالات به كه كنيد دقت تبليغات به طوري
از بعضي هم شايد و كنيد توجه معتبر مجلات و روزنامهها
.كند جلوه مهم بسيار نظرتان در آنها
دايجست ريدرز:منبع
صالحي مينو:ترجمه
مسئول شعبه 1408مديران در ديروز صبح
شدند محاكمه نشريه چهار
جام ، هفتهنامههاي مسئول مديران محاكمه :اجتماعي گروه
دادگاه درشعبه 1408 ديروز جوان ، روزنامه و ماهان ميلاد ،
علني صورت به و صارمي محمدرضا قاضي رياست به مطبوعات
.شد آغاز
محمدرضاباهنر ، ايرنا ، قضايي خبرنگار بهگزارش
به فر حسيني غلامرضا و محمدمهديمظاهري اكبرباقريان ،
ماهان جوانو ميلاد ، جام ، نشريات مسئول مديران ترتيب
.هستند
و هستند حقيقي افراد نشريات اين شاكيان گزارش اين براساس
عفت برخلاف تصويري درج به اعتراض در انتظامي تنهانيروي
.است كرده اعلام دادگاه به را ميلاد ، مراتب درنشريه عمومي
مسئول مدير و شهرتهران اسلامي عضوشوراي پور حكيمي احمد
روزنامه از نيز زنجان نامهاميد هفته
.است كرده شكايت جام نامه هفته و جوان
تشويش قصد به نشراكاذيب نشريات ، اين اتهام عمدهترين
.است شده عمومياعلام اذهان
از را خود شكايت خصوصي شاكي يك شكايت جلسه ابتداي در
در را مطالبي نشريه اين مسئول مدير و مطرح ماهان نشريه
.كرد عنوان دفاع
رئيس ،"ماهان" نشريه مسئول مدير محاكمه اتمام از پس
مديرمسئول باهنر محمدرضا بهاتهام رسيدگي دادگاه
.كرد آغاز را "هفته جام" هفتهنامه
عنوان به (شهرتهران شوراي عضو)احمدحكيميپور از صارمي ،
.كند مطرح را خود شكايت تا خواست اينپرونده شاكي
"جام" مجله و 84 شماره 87 در باهنر آقاي:گفت حكيميپور
من درباره ناروا مطالب حجاريان ترورآقاي خصوص در
.نداشت مطابقت كاركردمطبوعاتي با هيچوجه به كه منتشركرد
همكار باهنر آقاي با مجلس در سال چهار من:افزود وي
.ميكردند تامل مطالب اين مورد در انتظارداشتم و بودم
و مواد 697 به اشاره با نيز حكيميپور وكيل فرساد احمد
مطبوعات ، قانون شش ماده و اسلامي قانونمجازات 698
مسئول باهنرمدير محمدرضا مجازات خواستار
.شد "هفته جام" نامه هفته
يك پرونده شاكي:گفت خود از دفاع در باهنر محمدرضا سپس
شوراي رسمي عضو نيز حاضر حال در و نمايندهمجلس دوره
منع مطبوعات ، در اخبارمقامات انعكاس و است تهران اسلامي
.ندارد قانوني
صحت شماره 87 مطلب آيا كه پرسيد حكيميپور از سپس صارمي
عليه شعارهايي چنين و داشته سخنراني زنجان ويدر و دارد؟
خير؟ يا شدهاست داده وي
و مطالبي چنين ولي بوده سخنراني:گفت حكيميپور
اين درآخر ولي نبوده وي سخنان دراعتراضبه شعارهايي
را سخنراني مننيز و شكستند را شيشهها عدهاي سخنراني ،
.كردم تمام
غلامرضا بهاتهام رسيدگي دادگاه رئيس محاكمه ، ازاين پس
.كرد آغاز را "ميلاد" مجله مديرمسئول حسينيفر
انتظامي نيروي:گفت و پرداخت شاكي شكايت قرائت به صارمي
انقلاب از قبل هنرپيشههاي عكس چاپ لحاظ به اينمجله از
كرده شكايت امسال ارديبهشت شماره26 در بيحجاب خانم يك و
.است
.كند دفاع خود از خواست حسينيفر از دادگاه رئيس
ديگر نشريات در عكس اين:گفت "ميلاد" نشريه مديرمسئول
شده ، چاپ سفيد و سياه بصورت مجله اين در وچون شده چاپ هم
كامل حجاب با آن اصلي عكس درحاليكه ميدهد نشان بيحجاب
.است
از پس نشريه ، چهار عليه شكايت به رسيدگي جلسه ادامه در
جايگاه در كه خواست پور حكيمي احمد از قاضيصارمي تنفس ،
.كند مطرح جوان روزنامه راعليه خود شكايت و گيرد قرار
مندرج مطالب به اشاره با زمينه اين در پور حكيمي احمد
ماه فروردين و 31 تاريخهاي 16 ، 20 در روزنامهجوان در
اساس بر و دانست اهانت و نشراكاذيب مصداق را آنها امسال
به رسيدگي اسلاميخواستار مجازات قانون و 698 مواد 697
.شد آن
تاريخ در اينجانب عليه مطلب اولين شدن چاپ با:گفت وي
همين به و شد شروع من عليه جوسازي موج فروردينماه 16
.شكايتدارم روزنامه اين از دليل
مسئول مدير مظاهري مهدي محمد دادگاه ، جلسه ادامه در
:گفت خود از دفاع در و گرفت قرار درجايگاه جوان روزنامه
عمومي آگاهيهاي منظورافزايش به رساني اطلاع روزنامه اين
.ميداند خود وظايف از را
نگاري روزنامه كار فرسايي طاقت و سختي به ادامه در وي
شكايتي اولين اين شماره ، از 455 بعد:وافزود كرد اشاره
.است شده مطرح روزنامه اين از پروندهملي يك حد در كه است
اتمام به توجه با صارمي قاضي دادگاه ، جلسه پايان در
اتخاذ كه كرد اعلام جوان روزنامه مديرمسئول دفاعيات
.شد خواهد انجام هياتمنصفه نظر استماع از پس تصميم
نشريه دو پرونده مطبوعات بر نظارت هيات
كرد ارجاع دادگاه به را
را نشريه دو پرونده مطبوعات بر نظارت هيات :اجتماعي گروه
.كرد ارجاع دادگاه مطبوعاتيبه تخلفات دليل به
و مطبوعاتي امور معاونت دفتر دوشنبه روز گزارش به
نشريه پرونده اسلامي ، ارشاد و وزارتفرهنگ تبليغاتي
براي اخلاقي شئون خارجاز تصوير درج دليل به "كبود گنبد"
.شد ارسال مطبوعات دادگاه به نظر ارائه و بررسي
مندرجات از تخلف دليل به "طليعه" نشريه پرونده همچنين
استناد به گرديد مقرر و شد ارجاع دادگاه انتشاربه پروانه
تخلف رفع تا مربوطه مطبوعاتچاپخانه قانون ماده 7 تبصره
.آورد عمل به جلوگيري آن چاپ ازادامه نشريه
بمبگذار دست در بمب انفجار
دروازه حوالي در دستساز بمب يك :همشهري خبرنگار - شيراز
مجروح تنها آگاه ، منابع گفته به.شد منفجر شيراز قرآن
.است بمبگذار فرد داد رخ ديروز صبح كه 5/11 حادثه اين
او و نيست ، دست در اطلاعي بمبگذاري براي او انگيزه از
قرار مداوا تحت شيراز بيمارستانهاي از يكي در هماكنون
.است گرفته
- اصفهان - شيراز پرواز هواپيمارباي
داشت قلابي سلاح تهران ،
قصد شب يكشنبه كه فردي:گفت اصفهان دراستان آگاه مقام يك
را تهران به اصفهان - شيراز مسير هواپيمايفوكر ربودن
مقام.بود كمريقلابي سلاح قبضه يك داراي تنها داشت ،
با گفتوگو در دوشنبه ذكرنشود ، نامش خواست كه يادشده
نافرجام اقدام يك در ساله فرد 21 اين:افزود ايرنا
فوكر حاضردرهواپيماي امنيتي ماموران ازسوي هواپيماربايي ،
.شد دستگير 100
قصد خود نافرجام اقدام در همچنين هواپيماربا:افزود وي
با نيز اقدام اين كه داشت را درهواپيما سوزي ايجادآتش
.خنثيشد امنيتي ماموران موقع به واكنش
و لباس دست نيزيك ربا هواپيما شخصي درساك:گفت وي
فوكر 100 هواپيماي ربودن توطئه.كشفشد بنزين مقداري
هوايي اسلاميدرمسير جمهوري هواپيمايي شماره 328 پرواز
گذشته شب يكشنبه ساعت 30/2 حدود بهتهران اصفهان -شيراز
.خنثيشد
راهپيمايي كودك جهاني روز در كودكان
ميكنند
شميرانات شهرستان بهزيستي عمومي روابط :اجتماعي گروه
شانزدهم شنبه روز كودك جهاني روز راهپيمايي:كرد اعلام
با راهپيمايي اين.ميشود برگزار تهران شمال در مهرماه
(ظفر)دستجردي وحيد خيابان ابتداي از كودك از 250 بيش حضور
.شد خواهد برگزار آمنه شيرخوارگاه محل تا
با كودكان اين:افزود شميرانات بهزيستي عمومي روابط
جمله از كودك حقوق جهاني منشور اجراي شعارهايي ، سردادن
خواستار را اعتياد و آزاري كودك كودكان ، بكارگيري منع
.ميشوند
خصوص در بند داراي 54 جهان كودكان جهاني پيمان و منشور
.است دنيا كودكانسراسر از حمايت
نكنند درج را خود شمارگان كه نشرياتي
نميگيرند يارانه
استان اسلامي ارشاد و فرهنگ اداره مديركل :اجتماعي گروه
چاپ بر مبني بخشنامهوزارتي صدور درپي:گفت كرمان
اين چاپخانههاي از نامهاي در نشريات ، در شمارگان
خودداري شمارگان فاقد نشريات چاپ از تا شده استانخواسته
.كنند
جمهوري خبرگزاري با گفتوگو در دوشنبه روز جعفري سيدجواد
نكند ، توجه موضوع اين به چاپخانهاي اگر:افزود اسلامي
صورت در و شد خواهد سهماهتعطيل مدت به نخستينبار براي
لغو آنچاپخانه كار پروانه قانونشكني به ورزيدن اصرار
.ميشود
درج به زينگ و فيلم كاغذ ، يارانه اختصاص:شد يادآور وي
قانون از عدول درصورت كه شده منوط درنشريات شمارگان
.شد خواهند يارانهمحروم اين از متخلفان نشريات
انجمن جديد مديره هيات معارفه مراسم
شد برگزار روزنامهنگاران صنفي
توديع و جديد مديره هيات معارفه مراسم :اجتماعي گروه
برگزار ديروز روزنامهنگاران صنفي انجمن قبلي مديره هيات
.شد
اعضاي از تقدير ضمن مراسم اين در ما خبرنگار گزارش به
روند از گزارشي انجمن رئيس مزروعي قبلي ، مديره هيات
.كرد ارائه گذشته سال طي 3 انجمن فعاليت
اعضاي از نفر جديد 5 مديره هيات انتخابات در است گفتني
عسگري جاي به رجايي عليرضا و بورقاني و شدند انتخاب سابق
نخستين.شدند بهكار مشغول جديد مديره هيات در علوي و
انتخابات و ميشود برگزار شنبه جديد مديره هيات جلسه
.ميشود انجام انجمن دبير و معاون رئيس ، تعيين براي
تامين سرمايهگذاري شركت عامل مدير
شد منصوب اجتماعي
تامين سازمان عامل مدير ستاريفر محمود :اجتماعي گروه
رئيس سمت به را هاشميان علياكبر سيد حكمي در اجتماعي
اجتماعي تامين سرمايهگذاري شركت عامل مدير و مديره هيات
و فعاليت توسعه به نسبت حكم اين در ستاريفر.كرد منصوب
.كرد تاكيد سازمان اين كاركردهاي
توضيح
برنامه اطلاعيهاي ، طي يكشنبه روز زيارت و حج سازمان
كه كرد اعلام را تشرف مشمولان و سال 1379 حج مقدماتي
براساس.رسيد چاپ به همشهري روزنامه صفحه 14 در دوشنبه
عمومي نام ثبت توماني هزار اسناد 800 صاحبان اطلاعيه اين
بانكي اسناد قرعه ليست راست سمت رقم دو كه سال 77 آذرماه
خبر در كه ميشوند حج به تشرف مشمول نيز است ، آنان23
.بود افتاده قلم از اسلامي جمهوري خبرگزاري
|