حوادث دركشور مير و مرگ درصد عامل 80
است جادهاي رانندگي
خلاقيت و آرامش آموزش ;بازي
شهر زيباسازي سازمان مديرعامل هشدار
صنعت از سوءاستفاده به نسبت تهران
شهري تبليغات
بيماران انجمن در رايگان پزشكي مشاوره
كبدي
غرب در واحد شركت فرسوده لاستيكهاي انبار
گرفت آتش تهران
مصرف اثر در ايراني هزار سالانه 50
ميميرند دخانيات
دادگاه به همبستگي روزنامه مديرمسئول
شد احضار
اين "امروز پيام" ماهنامه دادگاه
شود مي هفتهبرگزار
اعاده درخواست از گنجي اكبر مدافع وكيل
داد خبر موكلش حكم دادرسي
حوادث دركشور مير و مرگ درصد عامل 80
است جادهاي رانندگي
:گفت پزشكي آموزش و درمان بهداشت ، وزارت انساني نيروي معاون:اجتماعي گروه
خود به را كشور ميرهاي و ازمرگ درصد عامل 80 جادهاي ، بين رانندگي حوادث
.است داده اختصاص
استان پزشكي فوريتهاي درهمايش پنجشنبه روز نظري اكبر علي دكتر
و جادهها را افراد فوت به منتهي حوادث اين بروز علت هرمزگانمهمترين
ذكر رواني و روحي مشكلات و فكري مشغله با رانندگان و غيراستاندارد خودروهاي
در هواپيما سقوط دراثر نفر يك روز سه هر در گذشته سال:گفت همچنين وي.كرد
.است داده دست از را خود جان كشور
سهل و فرسوده هواپيماهاي را كشور در حوادث اين بروز علل مهمترين نظري
.كرد ذكر مسئولان مديريت سوء و انگاري
مير و مرگ موقعميزان به پزشكي فوريتهاي انجام كرد ، اميدواري ابراز وي
.دهد كاهش را كشور در حوادث از ناشي
كه خدماتي:گفت پزشكي آموزش و درمان بهداشت ، وزارت انساني نيروي معاون
مهم شود ارائه مصدومين براي پزشكي فوريتهاي پايگاههاي و اورژانسها توسط بايد
ساختاري ، معيار سه مهم اين به رسيدن براي:افزود وياست ضروري و
.داد قرار نظر مد بايد را انساني نيروي و فرايندي
تا بگيريم عهده به را مصدومين از مراقبت چگونه كه امر اين:افزود نظري
پزشكي فوريتهاي مراكز بايد باشد داشته دنبال به را مير و مرگ و آسيب كمترين
.شود نگريسته اهميت ديده به
اهداف و فوريتها اين با آشنايي و دستيابي هدف با پزشكي فوريتهاي همايش
.شد برگزار بندرعباس پزشكي علوم دانشگاه در روز يك مدت به موردنظر
خلاقيت و آرامش آموزش ;بازي
پيش از بيش انسان.است كرده بيشتر را انسان كنجكاوي اخير سالهاي علمي دستاوردهاي
قرن اين در.روانشناسي و انساني علوم مسايل در مخصوصا ميداند كم كه ميبرد پي
يك هيچ در نيز علت همين به و ميكند خودتوجه كودكان آينده سرنوشت به بيشتر انسان
ما ، عصر در مادر و پدر.است نيافته ناقص را خود معلومات حد اين به تا زمانها از
.دارند خود فرزندان تكامل و پيدايش به مربوط سوالات از بسياري پاسخ به كمي آگاهي
آنها.باشند داشته دخالت تغييرات اين در ميتوانند حد چه تا بدانند ميخواهند آنها
و انرژي از بخشي مدرسه ميان ، اين در.هستند خود فرزندان رشد احتمالي مخاطرات نگران
آشنا جديدي دوستان درس ، با دنياي به ورود با كودك.ميكند جذب خود به را كودك وقت
معلم تعاليم مبناي بر را آيندهخود و گرفته فرا را زيستن درست رسم و راهميشود
و تكامل در آن اهميت و بازي.گذشت آساني به بازي نقش از نبايد بين اين درميسازد
خاطر به تنها كه است فعاليتي بازي.است بوده توجه مورد كمتر ما كشور در كودك پرورش
اين به رضايتخاطر كمال با فرد.نيست نظر مورد آن نهايي نتيجه و ميشود انجام لذت
تا است شده فراواني كوششهاي.نيست آن پس در اجباري گونه هيچ و ميپردازد فعاليت
اين اما كنند ، تقسيم بازي و كار به قاطع و مشخص بهصورتي را انساني هاي فعاليت
مشخص فعاليت يك شخصي برخورد شيوه و انگيزه به بسته زيرا است غيرممكن تقريبا امري
و تمبر گردآوري يا و ورزشي فعاليتهاي از بسياري.كار هم و باشد بازي ميتواند هم
اهميت.گردد تلقي كار يا و بازي ميتواند شخص هدف و انگيزه به بسته عتيقه اشياء
براي نهتنها بازي.ندارد استدلال به نياز كه است آشكار آنچنان كودك زندگي در بازي
شناخت در كودك ياريدهنده بلكه است ضروري عضلات پرورش و بدن مختلف اندامهاي حركت
و خودبين خودخواه ، كودكي گروهي ، بازيهاي بخصوص بازي بدون كودك.ميباشد اطراف محيط
.ميشود خودراي
آينده در آن تعيينكننده نقش و بازي ارزش و اهميت شدن روشن براي و منظور همين به
گرفته صورت گفتوگويي آموزشي مسايل كارشناسان از نفر دو با كودكان رواني و روحي
در كودكان:ميگويد بازي تعريف در آموزشي تكنولوژي كارشناس رفيعي ، فرزانه.است
در.ميپردازند آن انجام به آزادانه طور به و ندارند اجباري هيچگونه كردن بازي
نقشهاي براي را خود بازي در كودك و بوده بزرگسالان فعاليت از تقليدي بازي حقيقت
.ميكند آماده آينده
كودك بازي ، طريق از ميتوان و شده محسوب كودك دوم طبيعت بازي:ميگويد ادامه در وي
.برد پي وي ضعف و قوت نقاط به و كرده ارزشيابي را
ارزشهاي مدرسه و خانه محيط گرچه.است كودك اخلاقي پرورش عوامل بهترين از بازي
حقيقت كه است بازي در ارزشها اين اما ميآموزند كودك به را جامعه پسند مورد اخلاقي
.ميداند آن رعايت به ملزم را خود كودك و ميگردند مفهوم كودك براي و يافته
طريق از آنها و ميكند كمك كودكان در اطراف محيط شناخت به بازي كه ميدانيم
حل و ديگران با اجتماعي روابط ايجاد شيوه مختلف ، سني گروههاي با اجتماعي تماسهاي
.ميآموزند را آن از ناشي مشكلات و مسايل
به بازي مطمئنا:ميگويد مورد اين در درسي برنامهريزي ارشد كارشناس پرسته ، فاطمه
از بسياري ميتوان بازي وسيله به.ميكند كمك كودكان بين اجتماعي روابط ايجاد
بازيهاي طريق از:ميافزايد وي.داد پرورش كودكان در را اجتماعي شايستگيهاي
ديگران ، به احترام مقررات ، گرفتن نوبت ، ياد رعايت بخشندگي ، سخاوت ، دستهجمعي
بدن اعضاي بين طرفي از و رفته بالا كودكان در...و خلاقيت سالم ، رقابت تصميمگيري ،
همچنين ماهيچهها ، تقويت دست ، و چشم بين هماهنگي.ميگيرد صورت هماهنگي نيز
.ميگردد آشكار بازي طريق از نيز جسماني مهارتهاي
شكل ، اسباببازيها ، با بازي نتيجه در كودك.دارد آموزشي خاصيت بازي كه ميدانيم
گوناگون مهارتهاي مختلف ، ورزشهاي و بازيها طريق از و كرده درك را اشياء حجم و رنگ
قطعات و اشيا گردآوري با كودكي ، دوران پايان در و ميكند كسب را توجهي شايان و
.ميآورد بهدست محيط درباره را تازهاي اطلاعات گوناگون
تصويري ايجاد در وي ياريدهنده امر اين و ميكند آشنا قابليتهايش با را كودك بازي
كودك.دارد وجود رابطه نوعي بازي ، زمان و سن افزايش بين طرفي از.است خويشتن از
و خورد براي كه زماني از جدا.ميپردازد بازي به بيشتر بيدراي هنگام به خردسال
با ولي ميكند بازي صرف را خود وقت بقيه كودك ميشود صرف پوشيدن لباس و خوراك
كاهش نيز فراغت اوقات درسي تكاليف انجام و مدرسه به ورود آن تبع به و سن افزايش
.ميپردازد بازي به خود محدود فراغت اوقات در ناگزير كودك و يافته
كودكان در هوش رشد و افزايش باعث محركات تنوع:ميگويد مورد اين در پرسته فاطمه
بيشتري محيط شناخت و هوشي رشد كند لمس و ببيند بشنود ، بيشتر كودك هرچه.ميشود
شدهاند طراحي پازلهايي امروزه:ميگويد درادامه دانشگاه مدرس اين.داشت خواهد
خود يا و بسازند را مناسبي اشكال آنها ، دادن قرار هم كنار با ميتوانند بچهها كه
طراحي را جديدي اشكال و كرده جدا كتابها صفحات و مجلات از را مختلف اشكال بچهها
تا داستانگويي ، قصه ، و شعر خواندن آنها ، رنگآميزي و خمير با بازي وي.نمايند
ميتوانند كودكان كه ميداند مفيدي بازيهاي ديگر از را...و كاغذ ورقههاي كردن
.نمايند آنها صرف را اوقاتي
از استفاده:ميگويد و ميكند اشاره بازي زمان و سن افزايش بين رابطه به همچنين وي
و طراحي كودك سن با متناسب ميبايد بازي زمان و احجام و اشكال و بازيها انواع
باشد طولانيتر و سنگينتر كودك سن به نسبت بازي زمان و محركات هرچهشود استفاده
.بود خواهد ملالآور باشد معمول حد از كمتر اگر و نااميدي و دلسردي باعث
كودك سن و بازي زمان بين كودكان جسمي تواناييهاي به توجه با:افزود ادامه در وي
بهرهمند كمتري جسمي تواناييهاي از پايينتر سنين در بچهها.دارد وجود رابطه نيز
بازي درسي ، برنامهريزي ارشد كارشناس اين اعتقاد به.ميشوند خسته زودتر و هستند
زمان به توجه با كه ميشود مطرح اهدافي بازيها در حتما و بوده دهنده آموزش امري
.ميآيد بهدست نيز نظر مورد آموزشي هدف بازي ،
از بخصوصي انواع سني هر در.دارد آنها سن به فراواني بستگي كودكان در بازي نوع
رشد ميزان و سن به بازيهانيز چگونگي و كيفيت ديگر سوي از.ميخورد بهچشم بازيها
بازيهاي انواع از نوع نخستين اختياري و آزاد بازي.دارد بستگي كودك ذهني و جسمي
بعد دورههاي در گرچه.است حركتي -حسي دوره مخصوص بازيها از اينگونه.است كودكان
.ميشود ديده كمتر ميزان به البته بازيها گونه اين نيز
خواست به تنها آن انجام و بوده مقررات و قواعد هرگونه فاقد اختياري و آزاد بازي
كودك رفتار بازي ، گونه اين در.نيست همبازي به نيازي و دارد بستگي كودك خود
پايان را آن باشد نداشته بازي ادامه به تمايلي ديگر هنگاميكه و است دلخواهانه
.ميپردازد آن عوامل و محيط كشف به حقيقت در كودك اختياري و آزاد بازي در.ميدهد
مدتي از پس و ميپردازد خود بدن اعضاي و اندامها كردن لمس به كودك ابتدا در
.درميآيد وي براي بازي بهصورت اينكار
آن ، شكلگيري آغازين نقطه كه است بازي انواع از ديگر نوع تخيلي يا نمادين بازي
تقليد اين اما.ميشود ديده كودك در تقليد حركتي -حسي دوره اواخر در.است تقليد
حضور بدون زمان گذشت با و ميخندد مادر خنده ديدن با كودك.الگوست حضور در تنها
سير نمادين بازيهاي كه ميدهد نشان شده انجام بررسيهاي.ميشود تكرار نيز الگو
نشان خود از شخصيتسازي و جانبخشي گرايشهاي سالگي سه تا كودكان.دارند تكاملي
ميكنند گفتوگو آنها با و ميبخشند جان اشياء و اسباببازيها به كودكان.ميدهند
سالگي سه از پس.ميپردازند او با بازي به ساخته خود براي تخيلي انساني يا و
.ميشود محيط وسايل و اشيا با تخيلي بازي به محدود بيشتر كودكان تخيلي بازيهاي
بازيهاي انجام در:ميگويد خيالي همبازيهاي و كودكانه تخيل مورد در پرسته فاطمه
بازي نحوه و موضوع خودشان كه داد را اجازه اين كودكان به ميتوان آگاهانه آموزشي
تمايلات خود ، احساسي و خانوادگي وضعيت به توجه با بچهها.نمايند اجرا و انتخاب را
و كودك اجتماعي و خانوادگي رفتارهاي وي ، اعتقاد به.ميدهند بروز را خودشان دروني
در اوست مطلوب آنها از بسياري و ميبيند خود خانواده از غير در كودك كه آنچه
بازيهاي به وي نشود فراهم كودك براي موقعيت اين اگر ميدهد ، نشان خود بازيهاي
و آزاد كودك عواطف و انرژي خيالي ، همبازيهاي با بازي هنگام در و آورده روي خيالي
.ميشود تخيله
.كرد اشاره ورزش و نقاشي طراحي ، سازنده ، بازيهاي به ميتوان كودكان بازيهاي ديگر از
و تركيب سالگي سن 56 تا.است مهم بسيار عنصري سازندگي به علاقه كودكان ، بازي در
مرتبط يكديگر به قبلي نقشه هيچ بدون را اشيا كودك و است اتفاقي كاملا اشيا اتصال
مي مشاهده كودك در سالگي شش از پس اجزا درست و شده پيشبيني دقيق ، كاربرد.ميسازد
سازنده بازيهاي به چنداني علاقه خيالپرداز بسيار يا و واقعبين بسيار كودكان.شود
از هم نقاشي و طراحي طرفي از.ندارند...و برفي آدم ساختن گلبازي ، خاكبازي ، مثل
كودك.است سازندگي و خلاقيت به كودك تمايل نشاندهنده كه است فعاليتهايي جمله
هم خيلي و ميكشد بركاغذ برهم و درهم خطوطي عضلاني ، ناچيز هماهنگي دليل به خردسال
.ميسازد هويدا را خود احساسات بلكه نيست اثر يك آفريدن او هدف.ميشود خشنود
دو از كودكدارد فراواني محبوبيت كودكان نزد درآن ، رنگ كاربرد دليل به هم نقاشي
سه در.ميكند اتفاقي و نامتناسب خطهاي كشيدن به شروع گچ از استفاده با سالگي
وي نقاشيهاي در تخيل عنصر سالگي چهار در و يافته افزايش كار اين بر وي تسلط سالگي
مراحل و يافته افزايش نقاشي در كودك دقت بعد به سالگي پنج از ولي.ميكند خودنمايي
.ميكند طي را خودش تكاملي
از كودكانه نقاشي:است معتقد كودكان نقاشي مورد در تربيتي مسايل كارشناس رفيعي
.پرداخت آن جوانب تمامي به بتوان تا ميطلبد را زيادي زمان كه است موضوعاتي جمله
بدهد نشان را خودش دروني تمايلات ميتواند كودك كه مواردي مهمترين از يكي واقع در
.برميگيرد در را متفاوتي جنبههاي نيز روانشناختي لحاظ از كه بوده نقاشي
گرفتن قرار محل و افراد اشياء ، سايز و اندازه به رنگها از استفاده:ميگويد وي
نقاشي ، در كمپوزيسيون و تركيببندي از استفاده عدم يا و استفاده هم ، كنار در آنها
دروني و رواني خصوصيات دهنده نشان همگي خاص سوژههاي و نقاط روي بر تاكيد ميزان
با كودك.ميباشد برادرش و خواهر و مادر و پدر با كودك ارتباط ميزان و كودكان
چون اين بنابر.شود كاره چه و كند چهكار آينده در دارد دوست كه ميدهد نشان نقاشي
در موجود مشكلات اصلاح به ميتوان ميدهد بروز را خودش احساسات طريق اين از كودك
.كرد اقدام وي اطراف
متمايز همديگر از را پسران و دختران كه رواني و فيزيولوژيكي موثر عوامل بر علاوه
:ميگويد رابطه اين در پرسته.ميباشد متفاوت همديگر از نيز آنها بازيهاي ميسازد
كه الگوهايي و آنها دروني احساسات نوع و پسران و دختران وجودي طبيعت به توجه با
دوست ميبيند را مادرش رفتار دختر يك كه زماني.است متفاوت آنان بازي نوع دارند
بازي ، عروسك چون بازيهايي به وي گرايش علت همين به و بگذارد او جاي را خود دارد
هم سر موي آرايش و پوشيدن لباس نوع در ترتيب اين به و شده زياد..و معلمي آشپزي ،
:ميگويد و ميكند اشاره نيز پسران بازيهاي به ادامه در وي.ميكند الگوبرداري
بازيهاي و بازي تفنگ خانه ، از خارج بازيهاي به خانه در پدر كم حضور دليل به پسران
نبايد پسران كه نيست معني بدان اين البتهميكنند علاقه ابراز...و خشن
.باشند داشته پسرانه اسباببازيهاي نبايد دختران يا و دخترانه اسباببازيهاي
.ميبينند شده تعريف وسايل اين برابر در را خود ميكنند باز چشم كه زماني از كودكان
بازيهاي يا و اسباببازيها به محدود را بازي نميتوان مذكور ، مطالب به توجه با
.است تجربه كسب و يادگيري نيازمند اطرافش محيط از بيشتر شناخت براي كودك.كرد گروهي
آن از.ميباشد زياد و متنوع بسيار ميگردد حاصل يادگيري طريق از كه تجربههايي
تلاش بايد ميآموزند پنجگانه حواس طريق از بيشتر رشد اوليه مراحل در كودكان كه جا
حواس از استفاده مبناي بر يادگيري فعاليتهاي آموزش ، اوليه سالهاي در كه كرد
.شود تنظيم كودكان
فراغت اوقات ديگر ميگذارد درس كلاس به پا وقتي كودك شد ، اشاره قبلا همچنانكه
تلفيق يكديگر با چنان را بازي و آموزش بتوان اگر ولي.ندارد كردن بازي براي چنداني
راستا اين در.است شده حاصل كودك تربيت از نهايي هدف شود ديگري مكمل يكي كه نمود
عكسها ، و تصاوير ديدن با كودك.انگاشت ناديده را آموزشي كمك وسايل نقش نبايد
.باشد داشته مفاهيم از بهتري درك ميتواند بصري و سمعي وسايل و آموزشي ماكتهاي
معلم كه ميشود اطلاق ابزارهايي به آموزشي كمك وسايل:ميگويد رفيعي رابطه اين در
را مطالب فراگير و ميبرد كار به دانشآموز بهتر و سريع يادگيري و بيشتر تفهيم جهت
.ميگيرد ياد آموزشي وسيله چند يا و يك توسط خود حال فراخور به
اشاره آموزشي كمك وسايل اقسام و انواع به ادامه در آموزشي تكنولوژي كارشناس اين
غيرمتحرك ، و متحرك عكسهاي نقشهها ، مدلها ، تابلوها ، كتابها ، :ميگويد و ميكند
:ميافزايد وي.ميشوند محسوب كمكآموزشي وسايل جمله از همگي...و آموزشي كيتهاي
از بهتري درك ميتواند باشد ارتباط در آنها با مستقيم بهطور ميتواند كودك چون
.بسپارد خاطر به را آنها و آورده بدست مطالب
و سالم كودكي داشتن براي.باشند مي كودكان زندگي لاينفك جزء آموزش و بازي بهرحال
.انگاشت ناديده را گروهي چه و انفرادي بازيهاي چه بازي نقش نبايد صحيح تربيتي با
از خارج دنياي با را كودك موقع ، به و صحيح تربيت و تعليم و آموزش راستا اين در
.ميسازد آماده آتي موانع و مشكلات با مقابله در را وي و كرده آشنا خانواده
يدايي فريبا
72-تهران -جمالي بني شكوهالسادات -احدي حسن دكتر -رشد روانشناسي:منبع
شهر زيباسازي سازمان مديرعامل هشدار
صنعت از سوءاستفاده به نسبت تهران
تبليغاتشهري
صنعت رانتخواران و سودجويان داد هشدار تهران شهر زيباسازي سازمان مديرعامل
اقتصادي منابع آلودگي و انحراف دنبال به جناحي و سياسي موج ايجاد طريق از تبليغات ،
.ميكنند تراكم از حادتر بحراني بستر را محيطي تبليغات بزودي و هستند صنعت اين
سازمان سوي از تبليغات جديد تعرفههاي تعيين و شهري تبليغات ضوابط تدوين پي در
افرادي حضور وجود با امروز ، متاسفانه:گفت ايسنا به توسل مجتبي زيباسازي ، مهندس
لازم فني دانش هرگونه از برخورداري بدون رانتطلب عدهاي تبليغات ، صنعت در متخصص
و ناهنجار رشد:افزود وي.شدهاند صنعت اين فراوان منافع از جامعه محروميت باعث
افرادي توسط بادآورده درآمدهاي كسب باعث بيشتر گذشته ، سالهاي در تبليغات نامتعادل
ناهنجاريهاي و جامعه براي كاذب مشاغل ايجاد شكل به آن نتايج و شده غيرمتخصص
محيطي تبليغات ساماندهي در موثري و سريع اقدام اگر:گفت وي.است كرده بروز فرهنگي
آن درگير روزي اقتصادي ، مفاسد به رسيدگي مسئولان علاوه به مذكور مراجع نگيرد ، صورت
.شد خواهند
بيماران انجمن در رايگان پزشكي مشاوره
كبدي
ايران كبدي بيماران از حمايت خيريه انجمن:اسلامي جمهوري خبرگزاري - تهران
براي پزشكي رايگان معاينه و مشاوره جديد دور كرد اعلام اطلاعيهاي در
.شد آغاز انجمن اين در متخصصين نظر زير كبدي بيماريهاي از پيشگيري
شده تعيين حضوري مشاوره و لازم هماهنگيهاي تعيين شماره 8894431براي تلفن
.است
غرب در واحد شركت فرسوده لاستيكهاي انبار
گرفت آتش تهران
محدوده در ديروز عصر مقارن واحد شركت فرسوده لاستيكهاي انبار:اجتماعي گروه
فضاي از قابلتوجهي بخش آن از حاصل دود چتر و شد حريق طعمه تهران غرب در جنتآباد
از است نشده مشخص هنوز آن علت كه حريق ما خبرنگار گزارش به.دربرگرفت را تهران شهري
سركش شعلههاي همچنان دقيقه و 30 خبر 19 مخابره لحظه تا و آغاز دقيقه و 30 ساعت 16
.ميكشيد زبانه آتش
:گفت ما خبرنگار به حريق بروز محل در آتشنشاني سازمان عمليات مدير تيموري فتحالله
تنها ساعت 19 تا و شدهاند آتش مهار مامور خودرو با 10 آتشنشاني ايستگاه شش
.كنند جلوگيري آتش دامنه گسترش از توانستهاند
اختيار در را لودر مانند نياز مورد وسايل و ابزار تهران شهرداري:افزود همچنين وي
ادوات انبار.كنند مهار را آتش شوند موفق ماموران ميشود پيشبيني و گذاشته ماموران
در و بهمنينژاد شهيد خيابان جنتآباد ، گذرگاه در واحد شركت فرسوده لاستيكهاي و
.است شده واقع زندانها سازمان به وابسته تربيت و اصلاح كانون شرقي شمال ضلع
مصرف اثر در ايراني هزار سالانه 50
ميميرند دخانيات
پزشكي آموزش و درمان بهداشت ، وزارت سلامت معاون مقام قائم:اجتماعي گروه
".ميميرند كشور در دخانيات مصرف اثر در ايران در نفر هزار سالانه50":گفت
دخانيات ، از عاري نسلي" همايش حاشيه در چهارشنبه روز كه جمشيدي حميدرضا دكتر
يك ثانيه هفت هر در":افزود ميگفت ، سخن ايرنا خبرنگار با "هنر و ورزش با
سالانه كه ميدهند دست از دخانيات مصرف خاطر به را خود جان جهان در نفر
".ميرسد جهان در نفر ميليون چهار به رقم اين
دادگاه به همبستگي روزنامه مديرمسئول
شد احضار
ابراهيمباي دولت ، كاركنان ويژه مجتمعقضائي شعبه 1410 قاضي:اجتماعي گروه
.كرد احضار مطبوعات دادگاه به را همبستگي روزنامه سلاميمديرمسئول
روز را روزنامه اين مديرمسئول احضار خبر كه همبستگي روزنامه عمومي روابط
.نكرد ذكر شود ، حاضر دادگاه در بايد وي كه را زماني داد ، انتشار جمعه
در بايد آن مديرمسئول كه است مطرح دادگاه در شكايت همبستگي 27 روزنامه از
.كند دفاع خود از آنها برابر
آزاد ، دانشگاه زيارت ، و حج سازمان انتظامي ، نيروي سيما ، و صدا نگهبان ، شوراي
از اصلي شاكيان جمله از كيهان روزنامه و حزبالله انصار به موسوم گروه
.هستند همبستگي روزنامه مديرمسئول
خواف مردم روزنامهنمايندگي اين مديريت بر علاوه سلامي ابراهيمباي حيدر غلام
.دارد برعهده نيز را اسلامي شوراي مجلس در رشتخوار و
اين "امروز پيام" ماهنامه دادگاه
شود مي هفتهبرگزار
.شد خواهد برگزار جاري هفته دوشنبه "امروز پيام" ماهنامه دادگاه:اجتماعي گروه
توقيف نشريه اتهامات به رسيدگي وقت تهران ، عمومي دادگاه شعبه 1410 ايسنا گزارش به
.است كرده اعلام خردادماه ، هفتم و بيست روز را "امروز پيام" شده
پيام نشريه عليه مدعيالعموم شكايت فقرهپرونده يك و خصوصي شكايت پرونده فقره 3
.گرفت خواهد قرار منصفه هيات اعضاي و دادگاه قضاوت مورد جلسه ، اين در امروز
منزل از شده كشف اسناد موجب به كه است مدعي مدعيالعموم ، شده ، كسب اطلاع طبق
و تهيه موجود ، قرارداد اصل طبق و بوده اجارهاي مذكور نشريه ماهنامه ، سردبير
امتياز صاحب و مسئول مدير سوي از مطبوعات ، قانون ماده 8 تبصره 3 برخلاف آن انتشار
.بود شده واگذار غير به
اعاده درخواست از گنجي اكبر مدافع وكيل
داد خبر موكلش حكم دادرسي
اول شعبه حكم از دادرسي اعاده درخواست از گنجي اكبر مدافع وكيل:اجتماعي گروه
.داد خبر تهران ، استان تجديدنظر دادگاه
درخواست اين:گفت ايران دانشجويان خبرگزاري خبرنگار به باره اين در رياحي غلامعلي
به پيگيري براي كه گذشته هفته از و است شده كشور ، ارجاع عالي ديوان شعبه 34 به
ابلاغ ما به پاسخي اثباتا و نفيا كنون تا ;كردم مراجعه كشور ، عالي ديوان شعبه 34
.است نشده
|