است خصوصي بخش پارلمان بازرگاني اتاق
است اهميت با مجلس انتخابات همانند بازرگاني اتاق انتخابات
در شركت و است خصوصي بخش پارلمان بازرگاني اتاق:گفت ايران اتاق نمايندگان هيات عضو
.است اهميت با مجلس انتخابات همانند اتاق انتخابات
بتواند بايد بازرگاني اتاق:افزود ما خبرنگار با گفتوگو در آذريان مشكين ناصر
از و جمع هم دور را جامعه يك اقتصادي فعالان خصوصي بخش سمبل و مدني نهاد يك بهعنوان
.كند حمايت است كشور ملي منافع تامينكننده نهايت در كه آنها منافع
تغيير سرعت به توجه با لازم انعطاف از بايد ساختاري لحاظ از بازرگاني اتاق:افزود وي
با را دوطرفهاي و نزديك بسيار ارتباط بتواند و باشد برخوردار جهاني اقتصاد در تحولات و
خصوصي بخش سمبل بايد كه نهادي بهعنوان ايران بازرگاني اتاق اما كند ، برقرار خود اعضاي
.برسد خود واقعي جايگاه به نتوانسته تاكنون باشد ،
انتخابات و اتاق اقتصادي فعاليتهاي در اعضا مشاركتي باور شدن كمرنگ:افزود وي
اين بر برخي.نميدانند خويش نماينده را اتاق اعضاي كه است دليل اين به قبل دورههاي
نظر اين مخالف بنده اماندارد وجود بازرگاني اتاق در تحول و تغيير امكان كه باورند
دعوت اعضا از صبح روزنامههاي از يكي با مصاحبه در بازرگاني اتاق رياست وقتي زيرا.هستم
براي و دارد وجود اتاق در تحول بروز زمينه بنابراين كنند ، حركت اتاق تحول جهت در ميكند
.آورند عمل به جدي مشاركت انتخابات دوره پنجمين در اعضا بايد آن به رسيدن
به اساسي قانون در هرچند است دولتي كشور اقتصاد درصد از 80 بيش حاضر حال در:گفت وي
قانون اين در متاسفانه اما است شده اشاره خصوصي و تعاوني دولتي ، جمله از اقتصادي بخش سه
بخش طول در ميبايست كه تعاوني بخش و شده نامبرده احتياط با خصوصي بخش از
.است شده مطرح آن شان هم و خصوصي عرضبخش در ميشد تعريف خصوصي
.است شده داده ترجيح بخشخصوصي به ارزشي بخش يك بهعنوان تعاون بخش عبارتي به
بخش كه نهادي تنها و شود واقعي توجه خصوصي بخش به بايد زماني شرايط تغيير به توجه با
.است بازرگاني اتاق كند ، مطرح را خود ديدگاههاي و نظرات ميتواند آن طريق از خصوصي
انتخابات در شركت:گفت انتخابات از دوره اين در اعضا جدي شركت لزوم بر اشاره با وي
انتخابات صحنه در حضور با خصوصي بخش و است اهميت با بسيار مجلس انتخابات همانند اتاق
.بردارد گام اتاق اصلاح و تحول ايجاد جهت در بايد
|