چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۳ - سال سيزدهم - شماره ۳۶۲۴ - Jan 26, 2005
با گذشت ۴ سال از قتل زن دندانپزشك
سر نخهاي جديد در پرونده قتل «هاله»
000948.jpg
گروه حوادث: بازداشت سه مظنون جديد در پرونده قتل «هاله» دكتر دندانپزشك، روند تازه اي در رسيدگي پرونده ايجاد كرده است.
به گزارش خبرنگار ما، زمان حادثه اواسط سال ۷۹ بود. محل واقعه مطب يك زن دندانپزشك به نام هاله و قرباني اين جنايت نيز خود هاله بود كه عامل يا عاملان با فشار روسري اش به دور گردن جان وي را گرفته بودند. جسد هاله توسط همسرش كه او نيز دندانپزشك بود ساعتي بعد از ارتكاب قتل كشف شد.
همسر هاله وقتي همانند هر شب بعد از پايان كار روزانه به دنبال همسرش رفت با در نيمه باز مطب مواجه شد. وضعيت غير طبيعي بود و مرد جوان نگران وارد مطب شد چند قدم جلوتر جسد هاله افتاده بود. عامل يا عاملان اين جنايت در حالي جان اين دكتر جوان را گرفته بودند كه او در رحم خود جنين چهار ماهه اي را حمل مي كرد. پس از مرگ هاله جنين وي نيز مرد. گردنبند طلاي هاله نيز توسط عامل يا عاملان جنايت به سرقت رفته بود.
قاضي محمد سلطان همتيار به همراه اكيپ ويژه پليسي كه از سوي دايره ۱۰ آگاهي مركز در محل واقعه حضور يافته بودند تحقيقات خود را بر روي پرونده اين جنايت آغاز كردند. جسد هاله به پزشكي قانوني انتقال يافت. مرگ اين دكتر جوان به همراه جنينش درد بزرگي براي خانواده وي بود كه تنها فرزند حاضر در كشورشان به طرز غم انگيزي جان سپرده بود.
مأموران آگاهي بعد از چند روز دو مرد تبعه افغانستان را كه در فاصله اي كوتاه از محل جنايت در يك ساختمان نيمه كاره كارگر بودند، به عنوان مظنون به ارتكاب قتل بازداشت كردند. ولي تحقيقات از اين دو مرد افغاني نتيجه مثبتي نداشت. در مراحل بعد مأموران به دليل اين كه همسر هاله در جريان تحقيقات سخنان ضد و نقيضي را در مورد شب حادثه عنوان مي كرد تحت بازجويي قرار دادند.
ولي تحقيقات پليسي از همسر هاله نيز مثمر ثمر نبود
بررسي ها بر روي اين پرونده ادامه داشت و مادر هاله كه مرگ دخترش او را به شدت شكسته كرده بود پيگيرانه پرونده قتل دخترش را دنبال مي كرد.
بعد از مدتي تحقيق بر روي اين پرونده بار ديگر افسر پرونده همسر هاله را به اداره آگاهي فرا خواند و تحقيقات تكميلي از وي صورت گرفت ولي اين بازجويي ها نيز پرونده را به نتيجه دلخواه نرساند.
با پايان يافتن دوباره تحقيق از همسر هاله پرونده زير نظر يك افسر ديگر تحت بررسي بيشتر قرار گرفت.
بر پايه آخرين اخبار درخصوص روند رسيدگي به پرونده مرگ هاله از پانزده روز پيش سه مظنون ديگر توسط افسر پرونده بازداشت شده و تحت بازجويي پليسي قرار گرفته اند. اين تحقيقات اميدواركننده بوده و اميد آن مي رود كه بعد از گذشت چهار سال از مرگ اين دكتر جوان و فرزندش پرونده با شناسايي عامل يا عاملان جنايت مرهمي بر دل خانواده همچنان داغدار هاله باشد.

دستگيري سارق خانه پيرزن ثروتمند
000942.jpg
گروه حوادث: مرد گچ كاري كه به انگيزه مشكلات مالي از خانه پيرزن ثروتمندي ميليون ها تومان سرقت كرده بود،  توسط مأموران دايره يكم اداره آگاهي به دام افتاد.
به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده زماني در دستور كار ويژه پليس قرار گرفت كه ساعت ۳۰/۸ شامگاه ۱۸ دي ماه امسال عوامل كلانتري ۲۲ دربند از طريق مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ متوجه شدند كه خانه يك زن ۶۲ ساله در محدوده فرمانيه تهران مورد دستبرد مرد جواني قرار گرفته است.
بلافاصله مأموران كلانتري در محل حضور يافتند و متوجه شدند سارق جوان بعد از ورود به خانه پيرزن ثروتمند و بستن دست و پاي وي اقدام به سرقت ۱۵ ميليون تومان طلا و جواهرات كرده و از محل فرار كرده است.
بلافاصله پس از انجام چهره نگاري محل مورد نظر تحت مراقبت قرار گرفت و كارآگاهان متوجه شدند كه با توجه به جغرافياي محل وقوع جرم چند ساختمان نيمه كاره در حال ساخته شدن است. به اين ترتيب از آن جايي كه احتمال مي رفت اين سرقت توسط كارگران صورت گرفته باشد پيمانكاران احضار شدند و در تحقيق از آنها مشخص شد كه يكي از پيمانكاران كارگرش را كه عليرضا نام داشته، چندي قبل از سرقت، اخراج كرده است. بنابراين شناسايي عليرضا در دستور كار قرار گرفت و يكي ديگر از كارگران پس از ديدن تصوير چهره نگاري شده بيان كرد كه چهره نگاري ۶۰ درصد شباهت به عليرضا دارد. بنابراين محل سكونت وي در شهر ري مشخص شد اما كارآگاهان پس از حضور در محل اقامت عليرضا دريافتند كه وي از آنجا نقل مكان كرده است. به اين ترتيب محل تحصيل پسرش شناسايي شد و مشخص گرديد كه وي هم اكنون در خيابان هلال احمر ساكن است.
اين گزارش حاكي است محل مورد نظر تحت تعقيب و مراقبت ويژه قرار گرفت تا اينكه در تاريخ ۲۴ دي ماه امسال عليرضا در حالي كه قصد رفتن به خانه اش را داشت دستگير شد.
در بازرسي از محل سكونت وي تعدادي از جواهرات كشف شد. وي در بازجويي هاي مقدماتي به سرقت از خانه پيرزن ثروتمند اعتراف كرد. وي گفت: چون از محل كارم اخراج شده بودم نقشه سرقت از خانه پيرزن را طراحي كردم. از طرفي چون دو مرتبه به خانه پيرزن رفته بودم و برايش گچكاري كرده بودم مطمئن بودم كه وي در خانه تنها است. روز حادثه زنگ در خانه اش را كه در طبقه هفتم يك آپارتمان بود زدم و وقتي وي در را باز كرد او را هل دادم و بعد از بستن دست و پايش اقدام به سرقت كردم. سپس مقداري از جواهرات را به دو نفر به نام هاي محمد و مهدي فروختم.
برپايه اين گزارش، هم اكنون متهم جوان در بازداشت به سر مي برد تا تحقيقات تكميلي در خصوص اينكه جرايم مشابهي انجام داده باشد، صورت  گيرد.

متهم به قتل در دادگاه:
از كشتن دوستم عذاب وجدان ندارم
000945.jpg
گروه حوادث: صبح ديروز محاكمه مردي كه دوستش را در دره شاه قبرك اطراف شهرستان دماوند به انگيزه رابطه نامشروع مقتول با همسر برادرش به قتل رسانده بود، در حالي برگزار شد كه وي در آخرين دفاع بيان كرد، اصلاً  عذاب وجدان ندارد.
به گزارش خبرنگار ما، در اين جلسه كه به رياست قاضي عزيزمحمدي و چهار مستشارش به نام هاي رحيمي، باقري، شريفي و سبزواري، در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان برگزار شد، در ابتدا رضوانفر نماينده دادستان به قرائت كيفرخواست پرداخت.
رضوانفر پس از حضور در جايگاه در مقام دفاع از كيفرخواست قرار گرفت و گفت :مرتضي (۳۳ ساله) متهم به قتل عمدي عباس الف است.وي در تاريخ ۲۱ خرداد ماه سال ،۷۴با طرح يك نقشه از پيش طراحي شده عباس را به بهانه پيدا كردن گنج به اطراف دماوند برده و اورا به قتل رسانده است.
در ادامه جلسه محاكمه پدر مقتول پس از حضور در جايگاه از دادگاه خواهان قصاص نفس (اعدام) در ملأ عام شد و گفت: از۱۰ سال پيش روزي نبود كه به پسرم فكر نكنم يا حرفش را نزنم. او را دوست داشتيم. زماني كه اين اتفاق برايش افتاد ما همه جا را دنبالش گشتيم. در آن زمان پسرش سعيد يك سال داشت اما الان ۱۱ ساله است. در تمام اين سالها مادرش مريض بوده و امروز هم توانايي حضور در دادگاه را نداشت.
سپس مرتضي در جايگاه قرار گرفت و قاضي ضمن تفهيم اتهام گفت: شما متهم به قتل عمدي عباس هستيد. آن را قبول داريد؟
متهم كه داراي هفت سابقه كيفري بود در پاسخ گفت: با مشاركت همسر برادرم قتل را قبول دارم.
قاضي: نقش زن برادرت در اين قتل چه بود؟
متهم: همه نقشه ها را او طراحي كرده بود تا من او را بكشم.
قاضي: دليلي داري براي اين كه همسر برادرت را در اين اتهام شريك مي كنيد؟
متهم: خير
قاضي: براي چه برادرت را در جريان موضوع قرار ندادي؟
متهم: نمي دانم.
قاضي: فاطمه با چه كسي رابطه داشت؟
متهم: با عباس، چون خودم يك بار صحنه اي را در شمال از آنها ديدم.
قاضي: چرا بعد از ۹ سال همسر برادرت شما را لو داد؟
متهم: به خاطر اختلافات خانوادگي كه برايش پيش آمده است، اين كار را كرد. او در آن زمان از من خواست تا جريان را به كسي نگويم و زندگي اش را از بين نبرم.
قاضي در آن لحظه از متهم به قتل خواست تا با اين موضوع كاملاً  صادقانه برخورد كند و به كسي اتهامي را وارد نكند.
سپس متهم به تشريح واقعه پرداخت و گفت، او را با اسلحه شكاري و شليك سه گلوله به قتل رسانده است.
قاضي: در اعترافات خود نزد بازپرس عنوان كرده بودي كه عذاب وجدان نداري؟
متهم: بله، الان هم عذاب وجدان ندارم. به خاطر اين كه عباس را به خاطر رابطه نامشروع به قتل رساندم.
سپس وكيل تسخيري متهم به دفاع از موكلش پرداخت و قاضي عزيزمحمدي پس از كسب آخرين دفاع از متهم ختم جلسه دادگاه را اعلام كرد. حكم در خصوص پرونده ظرف ۱۰ روز آينده صادر خواهد شد.

فرار دختر ۷ ساله از بدبختي
000939.jpg
گروه حوادث: دختر خردسالي كه دوبار در طول يك هفته ناپديد شده بود روز گذشته را در دادسراي امور جنايي تهران به سؤالات بازپرس پرونده اش پاسخ گفت.
به گزارش خبرنگار ما، دختر ۷ ساله با چشمان عسلي رنگ خود تمام ابعاد دادگاه را جست وجو مي كرد. در چشمان زيباي وي با هوشي و شيطنت موج مي زد. وقتي لب به سخن گشود خيلي بزرگتر از سن خود حرف مي زد. جالب اين كه موارد قانوني را به خوبي مي دانست و اين تيزهوشي وي افسوس زيادي را بردل حاضران در دادگاه نشاند.
علت حضور نرگس ۷ ساله در دادسراي امور جنايي تهران اين بود كه در طي يك هفته دوبار ناپديد شده و نگراني را براي خانواده خود كه پدر و نامادري افغاني اش بودند ايجاد كرده بود.شنبه هفته گذشته براي اولين بار خانواده نگران نرگس به مركز انتظامي مراجعه كردند. نرگس سه ساعتي بود كه گم شده بود و پدر وي كه يك تعميركار لوازم برقي دوره گرد بود به همراه نامادري افغاني اش وحشت زده از امكان يك حادثه دردناك خواهان يافتن فرزندشان از مأموران انتظامي شدند.پرونده فقدان نرگس به دايره ۱۱ آگاهي مركز ارسال شد. مأموران جست وجوي خود را آغاز كردند و در مراحل تحقيق بر روي اين پرونده به مسئولين مسافرخانه اي كه پدر و مادر نرگس در آن اقامت داشتند نيز سپرده بودند كه اگر كسي نرگس را به اين مسافرخانه آورد حتماً  او را به بهانه اي معطل كنند تا مأموران خود را به محل برسانند.بعد از گذشت سه روز نرگس در حالي كه پسر جواني او را همراهي مي كرد به مسافرخانه آورده شد. نرگس لباسهايي نو و مرتب بر تن داشت. طبق دستور مأموران پسر جوان به بهانه اي در مسافرخانه نگه داشته شد تا مأموران به آنجا رسيدند.عباس ۲۱ ساله بازداشت شد و در مراحل بازجويي به ربودن نرگس با ترفند خاص خود و خريد لباسهاي نو به قصد فريب دختر و تعرض به او اعتراف كرد.عباس در مراحل بازجويي گفت: «نرگس وقتي متوجه شد كه قصد تعرض به او را دارم، شروع به داد و فرياد كرد، تلاشهاي من براي آرام كردن او فايده اي نداشت. نرگس آن قدر فرياد كشيد تا اين كه چاره اي جز انتقال او به مسافرخانه اي كه از مقابل در آن نرگس را ربوده بودم نداشتم.»
نرگس همان شب كه پيدا شده بود بار ديگر فرار كرد. اين بار مأموران او را به سرعت پيدا كردند و نگراني خانواده اش چند ساعت بيشتر طول نكشيد.
نرگس مورد آزار و اذيت توسط عباس قرار نگرفته بود ولي ديروز در دادگاه به بازپرس پرونده گفت: «پدرم با سيگار دستم را سوزانده است و نامادري ام مرا كتك مي زند، ما جا و مكان براي زندگي نداريم. آواره هستيم و پدرم بيكار. پدرم مي خواست مرا به بهزيستي بسپارد ولي قبولم نكردند، اي كاش مسئولين بهزيستي مرا مي پذيرفتند تا زندگيم بهتر شود.»
نرگس همانند يك دختر نوجوان حرف مي  زد، گويي سختي زندگي او را بزرگ كرده بود.
نرگس ۷ ساله بار ديگر به پدرش سپرده شد. قول داد كه ديگر فرار نكند. وقتي مراحل قانوني پرونده نرگس طي مي شد او در گوشه اي از دادگاه بر روي ورقه اي حروف انگليسي مي نوشت، او هنوز مدرسه نمي رفت ولي به خوبي اسم خود را به زبان انگليسي مي نوشت و الفبا را بدون غلط مي گفت. او بسيار باهوش بود، اي كاش حال كه به پدرش سپرده شد و زندگي سختي را در پيش خواهد داشت از هوشش در راه درست استفاده كند.

سخنگوي قوه  قضائيه:
۲۳ سال حبس و ۱۹۹ ضربه شلاق براي دندانپزشك متجاوز
ايسنا: سخنگوي قوه  قضاييه اعلام كرد كه پس از اعتراض به نظر كارشناسان تعيين شده در پرونده  حادثه  آتش سوزي در مدرسه  سفيلان لردگان مبني بر مقصر بودن مدير مدرسه، رييس آموزش و پرورش و مسئول آموزش شهرستان لردگان و معمار مدرسه، يك هيأت كارشناسي ۳ نفره از اصفهان به اعتراض اين افراد رسيدگي مي كند. در رابطه با ديه كشته شدگان نيز اقداماتي انجام شده است.
جمال كريمي راد، سخنگوي قوه  قضاييه در نشست مطبوعاتي ديروز در پاسخ به سئوال ديگري درباره  نحوه  اجراي حكم بيجه با توجه به درخواست ديه از سوي ۴ نفر از اولياي دم و عدم توانايي مالي بيجه، اظهار داشت: همكاران ما در اجراي احكام دادسراي جنايي به دنبال تمهيداتي براي رفع اين موانع بر سر راه اجراي حكم هستند و طبيعي است اگر اين موانع رفع شود حكم اجرا خواهد شد.
سخنگوي قوه  قضاييه خاطرنشان كرد: دادگستري استان تهران براي پرداخت ديه، نامه اي به رييس جمهور نوشته است تا براي التيام درد اين افراد از ناحيه  دولت ديه آنها داده شود كه به نظر مي رسد پاسخ دولت در اين باره مثبت باشد.
سخنگوي قوه  قضاييه در ادامه درباره  پرونده  سعيد عسگر نيز گفت: ۶ نفر از متهمان اين پرونده از سوي شعبه  ۱۵ دادگاه انقلاب به حبس و شلاق محكوم شده اند (۴ نفر هر كدام به يك سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و ۲ نفر هر كدام به يك سال و نيم حبس و ۷۴ ضربه شلاق) و جلسه  دادگاه ۳ نفر ديگر ۲۴ بهمن ماه برگزار مي شود.
وي افزود: محكوميت اين ۶ نفر با توجه به فقدان سابقه به مدت ۵ سال به تعليق درآمده است.
كريمي راد همچنين اظهار داشت: درباره  اتهام سعيد عسگر مبني بر تخريب اموال دانشگاه از سوي بازپرس قرار منع پيگرد صادر شده بود كه با اعتراض رييس دانشگاه در شعبه  ۱۰۰۹ دادگاه عمومي رسيدگي مي شود و بعد از اعلام نتيجه اين رسيدگي در مورد اتهامات مطرح در كيفرخواست پرونده در دادگاه انقلاب رسيدگي مي شود.
وي درباره  آزادي سعيد عسگر گفت كه وي هم اكنون آزاد است.
در ادامه خبرنگاري از سخنگوي قوه  قضاييه پرسيد: با توجه به اينكه سعيد عسگر در پرونده قبلي خود به حبس و تبعيد محكوم شده بود، چگونه الان آزاد است؟
كريمي راد پاسخ داد: اگر حكمي در مورد فردي قطعي شده باشد حتماً آن حكم اجرا مي شود اينكه گفتم سعيد عسگر الان آزاد است در رابطه با اين پرونده است.
سخنگوي قوه  قضاييه درباره  موضوع پرونده زني كه به اتهام داير كردن خانه  فساد به زندان محكوم شده بود ولي بعد از گرفتن مرخصي به زندان بازنگشته بود، اظهار داشت: اين فرد براي پيگيري پزشكي و درمان بيماري خود به مرخصي رفته بود كه متأسفانه در مدت مرخصي درماني خود به كار قبلي خود ادامه داده است.
وي همچنين درباره  پرونده دندانپزشكي كه در روزنامه ها عنوان شده بود ۷۹ زن را مورد تجاوز قرار داده است، گفت: اين آمار به حدي كه در روزنامه ها عنوان شده بود، نيست البته اگر يك مورد نيز در اين باره اتفاق بيفتد براي ما كه در كشور اسلامي زندگي مي كنيم كشنده است.
سخنگوي قوه  قضاييه افزود: اين فرد به اتهام ترويج فساد، تهديد و رابطه نامشروع و زناي غيرمحصنه به ۲۳ سال حبس (۸ سال در يك مورد و ۱۵ سال در مورد ديگر) ۱۹۹ ضربه شلاق (۹۹ ضربه در يك مورد و ۱۰۰ ضربه در مورد ديگر) و محروميت از داشتن مطب فردي محكوم شده است.
وي افزود: پرونده اين فرد به اتهام زناي به عنف در دادگاه كيفري استان مطرح و در حال رسيدگي است و خود او الان در زندان است.

اجراي حكم با اين توجيه كه اعتراضي نشده قانوني نيست
گروه حوادث: جعفرزاده گفت: عليرغم عدم اعتراض بيجه و وكيل او به تاييد حكم از سوي ديوان عالي كشور، فرصت يك ماهه اي كه براي اعتراض تعيين شده، بايد طي شود و لذا در اين فرصت به هيچ وجه حكم، قابليت اجرا ندارد.
فخرالدين جعفرزاده، سرپرست دادسراي جنايي تهران درباره زمان دقيق اجراي حكم بيجه عامل اصلي جنايات پاكدشت به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران گفت: تاريخ دقيقي براي اجراي حكم مشخص نشده است؛ در مورد اين پرونده اگر اولياء دم اموالي را از بيجه معرفي كنند، اجراي حكم دادسرا، آن را توقيف مي كند ولي ظاهرا بيجه هيچ اموال و دارايي ندارد يا ما از آن بي اطلاع هستيم كه در اين صورت مي تواند تقاضاي اعسار كند.
وي افزود: اكثر اولياء دم اين پرونده و حتي كساني كه قبلا فقط تقاضاي قصاص داشتند مطالبه ديه دارند لذا قسمت محكوميت قصاص و ديه را موكول مي كنيم به اينكه اولياء دم اموال و دارايي از اين فرد معرفي كنند تا توقيف شود.
جعفرزاده گفت: پرونده روز دوشنبه به دادسراي جنايي ارجاع شده است كه ما فعلا بايد بررسي كنيم كه آيا ابلاغ ها و اخطارهاي آن درست است به علاوه مهلت يك ماهه اعتراض به شعبه تشخيص ديوان عالي كشور حتما بايد سپري شود يعني در اين فرصت قانوني ما نمي توانيم به هيچ وجه حكم را اجرا كنيم.سرپرست دادسراي جنايي خاطرنشان كرد: اعتراض نكردن محكوم و وكيل او حق اعتراض آنها را ساقط نمي كند يعني حتما بايد اين فرصت قانوني يك ماهه سپري شود زيرا امكان دارد در روزهاي آخر اعتراض شود.
وي افزود: اينكه گفته شده كه چون اعتراضي نشده است مي شود حكم را اجرا كرد به هيچ وجه قانوني نيست و لذا فرصت قانوني حتما بايد طي شود.
جعفرزاده در پاسخ به اين سوال كه با اين توضيحات قطعا مي توان گفت كه در بهمن ماه حكم اجرا نمي شود، گفت: تاريخ دقيق هنوز مشخص نشده است يكسري كارهاي مقدماتي در حال انجام است كه بعد از آن، زمان دقيق اجراي حكم تعيين و اعلام مي شود.
بر پايه اين گزارش، ديروز خانواده قربانيان پاكدشت به دادسراي امور جنايي تهران مراجع كرده و خواستار اعدام محكومان پرونده پاكدشت شدند.

مردي كه قصد كشتن همسرش را داشت دستگير شد
گروه حوادث: مردي كه براي كشتن همسرش دو قبضه سلاح خريداري كرده و نقشه قتل وي را طراحي كرده بود، دستگير شد.به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل زن جواني با مراجعه به دايره يك اداره آگاهي تهران مدعي شد كه همسرش با خريدن دو قبضه اسلحه قصد كشتن وي را دارد. اين زن در اظهاراتش به مأموران گفت: مدتي است كه همسرم يك خانه اي اطراف خيابان ۱۵ خرداد خريداري كرده است و كمتر به خانه مي آيد. اما از طريق يكي از دوستانش متوجه شدم كه وي دو قبضه اسلحه خريداري كرده و مي خواهد به دلايل نامعلوم مرا بكشد.با طرح شكايت زن جوان محل سكونت جديد همسرش كه چنگيز نام داشت شناسايي و در يك عمليات ضربتي دستگير شد. كارآگاهان در بازرسي از محل سكونت چنگيز دو قبضه اسلحه را كه در دستگاه سي دي جاسازي شده بود كشف كردند. بنابراين چنگيز را به همراه دو مرد و يك زن ديگر به اداره آگاهي انتقال دادند.چنگيز در نخستين بازجويي ها در خصوص اينكه چرا اسلحه خريداري كرده به مأموران گفت: قصد كشتن همسرم را داشتم. چون مدتي است كه متوجه شدم وي به من خيانت كرده است.

كارآگاهان در تعقيب سارق طلا فروشي
گروه حوادث: كارآگاهان دايره يكم اداره آگاهي، تلاش خود را براي شناسايي سارق جواني كه اقدام به دزديدن مقداري طلا كرده بود، آغاز كردند.
به گزارش خبرنگار ما، عصر ديروز صاحب يك طلافروشي در خيابان عباسي در حالي كه بسيار وحشتزده بود با مركز پليس تماس گرفت و از سرقت عجيب خبر داد. بعد از حضور مأموران در صحنه حادثه، مشخص شد ساعتي قبل مرد جواني با حضور در مقابل يك طلا فروشي، با يك تكه سنگ اقدام به شكستن شيشه مغازه كرده و بعد از سرقت طلا از ويترين طلا فروشي، از محل متواري شده است.
با بررسي از محل حادثه، پرونده اي در اين زمينه تشكيل شد و تيمي از كارآگاهان دايره يكم اداره آگاهي مأمور رسيدگي به پرونده شدند. اين درحالي است كه هنوز ارزش تقريبي اموال سرقتي مشخص نشده است و كارآگاهان شناسايي سارق جوان را در دستور كار خود قرار داده اند.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
علمي فرهنگي
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   علمي فرهنگي   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |