چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۸۰۰ - Sep 14, 2005
به مناسبت نيمه شعبان بهره برداري از پنج مجموعه فرهنگي آغاز مي شود
جوانه فرهنگ در سه منطقه جنوب تهران
گروه شهري: معاون  رئيس  جمهوري  و رئيس  سازمان  ميراث  فرهنگي  و گردشگري ، گفت : ماموريت  ما، معرفي  امام  زمان  (عج ) با عنوان  منجي  عالم  بشريت  به  دنيا بااستفاده  از فن آوري  اطلاعات  است .
اسفنديار رحيم  مشايي  ديروزدر مراسم  افتتاحيه  دوازدهمين  مركزفن آوري  اطلاعات ، افزود: جبهه  كنوني  ما، جبهه  نظامي نيست  و پيروزي  آينده  به معناي  داشتن  سلاح  نيست ، چرا كه  دنيا به  فن آوري  اطلاعات  دست  يافته  و درآينده دنيا متعلق  به  كساني  است  كه  در اين  زمينه  حرفي  براي  گفتن  داشته  باشند.
وي  كه  در جمع  اعضاي  شوراي  شهر سخن  مي گفت ، يادآورشد: نيمه  شعبان ، جلوه اين  شعار است  كه  آينده  از آن همه  است  و نداشتن  اطلاعات ، امكان  رضايتمندي از زندگي  را مي گيرد.
به گزارش ايرنا رئيس  سازمان  ميراث  فرهنگي  و گردشگري ، اظهار داشت : خداوند جامعه اي  راتغيير مي دهد كه  مردمانش  بخواهند.
شهردار منطقه  ۱۹ در ادامه  اين  مراسم  گفت : مركز فرهنگي  فن آوري  اطلاعات جوانه  كه  افتتاح  شد قسمتي  از پروژه  مشاركتي  بوده  كه  با اندكي  تغييربه  مركزي  فرهنگي  تبديل  شد تا در خدمت  مردم  باشد.
اسدالله  كريمي افزود: سرانه  فرهنگي  و ورزشي  منطقه  ۱۹ پايين  است ، اين پروژه  مشاركتي ، كمبودهاي  ما را در منطقه  جبران  مي كند، وارد شدن  بخش  خصوصي در منطقه  با استقبال  خوبي  روبه  رو خواهد شد.
وي  از افتتاح  سه  مجموعه  فرهنگي  و ورزشي  در منطقه  خبرداد و تصريح  كرد: يكي  از اين  مجموعه ها هفته  آينده  در محله  خلازيل  كه  از نقاط محروم  منطقه است  به  بهره برداري  مي رسد.
شهردار منطقه  ۱۹ افزود: دو مجموعه  فرهنگي  و ورزشي  ديگر در صالح  آباد و دولت  خان  در نيمه  شعبان  به  بهره برداري  خواهد رسيد.

توضيحات مديريت بحران و شهردار منطقه ۱۵ در مورد نشست زمين
پايين رفتن زمين در جنوب تهران خطرناك نيست
001968.jpg
شهردار منطقه  ۱۵ تهران  خبر نشست  زمين  در جنوب  اين  شهر را تكذيب  كرد.
محمود نصري  افزود: «هنوز هيچ  اتفاق  خاصي  در منطقه  نيافتاده  و چيزخاصي  نيز مشاهده  نشده  است .»
وي  اظهار داشت : اگر در منطقه  نشستي  وجود داشت  شهرداري  منطقه  ۱۵ ستادبحران  خود را به  سرعت  فعال  مي كرد.
به گفته  وي ، قبل  از هرنشستي  چند لوله  آب ، گاز و يا ديواري  تخريب  مي شود و تاكنون  خوشبختانه  اين  اتفاق  در منطقه  نيافتاده  است .
مديرعامل  سازمان  مديريت  و پيشگيري  بحران  شهر تهران  نيز صبح  روز سه شنبه  اعلام  كرد كه ، خانه هاي  جنوب  تهران  در معرض  تهديد جدي  نشست  زمين قرار ندارند.
مازيار حسيني  افزود: شرايط جديدي  در شهراتفاق  نيافتاده  كه  به  خاطرآن ، اعلام  تهديد و هشدار براي  نشست  زمين  شود.
اين  درحالي  است  كه  دبيرستاد حوادث  غيرمترقبه  استان  تهران  در مصاحبه اي با برخي  رسانه ها نسبت  به  خطرات  ناشي  از نشست  زمين  درمناطق  جنوب  و جنوب غرب  تهران  هشدار داد.
علي  جهانبخش  بيشترين  مناطق  در معرض  آسيب  اين  پديده  را مناطق  ۱۸ ، ۱۵ ، ۱۶ و ۲۰ و نيز شهرهاي  رباط كريم ، شهريار، ورامين  و اسلامشهر عنوان  كرد.
وي  گفته  است  كه  در چندسال  اخير اين  مناطق  ۱۲۰ تا ۱۸۰ سانتيمتر نشست  كرده اند.
همچنين به گزارش روابط عمومي مركز پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران، هر گونه اظهارنظر در مورد ارتباط نشست بخشي از مناطق جنوب شرقي تهران با حركت گسل شهرري و يا توصيف اين پديده به عنوان نشانه اي از احتمال وقوع زمين لرزه بي  اساس است و پايه علمي و مطالعاتي ندارد.دكتر مازيار حسيني رئيس سازمان مديريت بحران تهران با تكذيب شايعات مطرح شده، نگراني شهروندان در اين زمينه را بي مورد خواند و در خصوص تاريخچه پديده نشست زمين در جنوب شرق تهران گفت: اين رخداد به هيچ وجه پديده جديدي نيست و بروز آن به سال هاي گذشته بازمي گردد. علت آن نيز برخلاف برخي اظهارنظرهاي بي پايه، با توجه به مطالعات اوليه صورت گرفته مي تواند به تغييرات و افت سطح آبهاي زيرزميني دشت تهران به دليل برداشت هاي بي رويه در طي سال هاي گذشته و نيز وجود توده هايي از خاك هاي دستي و سست در اين منطقه بازگردد.
وي به طرح اين موضوع در نشست آبان ماه سال گذشته (۸۳) در كميسيون علمي _ تحقيقاتي و فني ستاد پيشگيري و مديريت بحران كشور اشاره كرد و گفت: در آن نشست كه اعضاء آن را جمعي از استادان برجسته و مديران نهادها و سازمان ها از جمله رؤساي پژوهشكده علوم زمين سازمان زمين شناسي كشور، مركز تحقيقات ساختمان و مسكن، پژوهشگاه زلزله شناسي و مهندسي زلزله، مؤسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران، سازمان نقشه برداري كشور، سازمان هواشناسي كشور، وزارت نيرو، سازمان مديريت بحران تهران و رئيس كميسيون عمران و زلزله شوراي پژوهش هاي علمي كشور تشكيل مي دهد، رئيس سازمان نقشه برداري كشور به تشريح پديده فرو نشست زمين به طور سالانه حدود ۲۰ سانتي متر در بخش هايي از تهران پرداخت و با توجه به بروز مشكلاتي براي تاسيسات زيرزميني و خطوط راه آهن مقرر شد كه سازمان زمين شناسي كشور با همكاري وزارت نيرو تحقيق جامعي را در اين مورد به انجام رسانده و نتيجه را به همراه راهكارهاي اجرائي مرتبط به كميسيون گزارش نمايند.

تكذيب ريزش تونل رسالت
001971.jpg
واحد مركزي خبر: معاون  فني  و عمراني  شهرداري  تهران  ريزش  بخشي  از تونل  رسالت  و صدمه ديدن  مهندسان  و كارگران  اين  تونل  را تكذيب  كرد.محمدعلي  آبادي  در اين  باره  گفت : همانگونه  كه  بارها در مصاحبه هاي  قبلي  اعلام  شده  لايه  هاي  خاك  موجوددر تونل  رسالت  بسيار سست  است  و همين  امر موجب  ريزش  هاي  طبيعي  ومختصري  هنگام  حفاري  مي شود.وي  با بيان  اينكه  فقط چند متر به  پايان  حفاري  اين  تونل  باقي  مانده است  افزود حفر اين  تونل  روزهاي  آينده  به  پايان  مي رسد و تونل براساس  زمان  اعلام  شده  تا پايان  مهر امسال  افتتاح  خواهد شد.
گفتني  است  روز گذشته  يكي  از خبرگزاريها از ريزش  بخشي  از تونل  رسالت و صدمه  ديدن  تعدادي  از مهندسان  و كارگران  اين  تونل  خبر داده  بود.

جشن بزرگ نيمه شعبان
001962.jpg
شهرداري منطقه ۱۳ تهران به مناسبت ميلاد حضرت مهدي(عج)، جشن بزرگ نيمه شعبان را در شرق تهران برگزار مي كند.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه ،۱۳ اين جشن با مشاركت شهرداري و ستاد منتظران مصلح درروزهاي ۲۸ و ۲۹ شهريور مصادف با چهاردهم و پانزدهم شعبان برگزار مي شود.
در اين جشن علاوه بر برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري شخصيت هاي علمي و دانشگاهي درباره شخصيت حضرت مهدي(عج) و زمينه حضور ايشان در نقش منتظران در دوره انتظار، سخنراني خواهند داشت.

افزايش پليكان هاي سفيد
001980.jpg
شمار پليكان  هاي  سفيد جزاير تالاب  بين  المللي  اروميه  با احياي  طرح زيست  محيطي  اين  درياچه  افزايش  يافته  است. به  گزارش  واحد مركزي  خبر از اروميه ، پليكان  سفيد يكي  از پرندگان بومي پارك  ملي  درياچه  اروميه  است  كه  امسال  به  سبب  شرايط مساعد آب وهوايي  و احياي  زيست  محيطي درياچه  اروميه  ميزان  تخم  گذاري  و جوجه  آوري آن  بطور چشمگيري  افزايش  يافته  است. معاون  اداره  كل  حفاظت  محيط زيست  آذربايجان  غربي  گفت  بااجراي  طرح سرشماري  و حلقه گذاري  جوجه  پليكان  هاي  سفيد جزاير ۹گانه  پارك  ملي درياچه  اروميه  مشخص  شد تعداد پليكانهاي  سفيد در اين  جزاير به  ۲۰۰ قطعه  رسيده  است .

كنترل ترافيك تهران با دوربين گشت  هوايي
001977.jpg
ايسنا: دبير ستاد مهر با تشريح جزئيات برنامه هاي اين ستاد اعلام كرد: ۷هزار دانش آموز پليس همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد با در دست داشتن پرچم ايست كنترل تردد دانش آموزان در خيابانها را بر عهده مي گيرند.
آقايي افزود: علاوه بر افزايش تردد، عواملي همچون توقف دوبله خودرو اولياي دانش آموزان در مقابل مدارس و تجمع آنها در معابر منجر به افزايش ترافيك مي شود؛ لذا بر اساس تصميمات اتخاذ شده در ستاد مهر، عوامل نيروي انتظامي و كلانتري نيز در رفع ترافيك به راهنمايي و رانندگي كمك مي كنند.
وي با اشاره به اين كه گره هاي ترافيكي برخي تقاطعات، امسال با ايجاد دوربرگردان رفع شده است و وضعيت بهتري نسبت به سال گذشته خواهيم داشت، افزود: امسال ترافيك جاده مخصوص كرج و اطراف فرودگاه در مسير غرب به شرق با ايجاد دوربرگردان رفع شده است.
آقايي افزود: همچنين مهر ماه امسال در ميدان نور با احداث پل تقاطع غير هم سطح و دور برگردان، ترافيك اين محدوده و تقاطع بزرگراه شهيد ستاري و بلوار فردوس نيز بر طرف شده است.
دبيرستاد مهر تصريح كرد: دوربرگرداني در شرق به غرب بزرگراه شهيد بابايي نرسيده به ميدان نوبنياد احداث شده كه با استفاده از آن افراد براحتي وارد بزرگراه مي شوند و به اين ترتيب ترافيك در اين محدوده نيز امسال بسيار كمتر از مهر ماه سال گذشته خواهد بود.
مدير كل هماهنگي معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران افزود: ترافيك بزرگراه شهيد صياد شيرازي نيز امسال با احداث پل گلستان پنجم و بزرگراه چمران محدوده خيابان هاي تابناك و وليعصر (عج) با احداث دور برگردانها روان شده است كه مهر ماه سال گذشته در اين مسيرها با مشكلات بيشتري مواجه بوديم.
آقايي افزود: در مجموع ۱۴۰ دوربرگردان براي خيابانها و بزرگراه هاي شهرتهران طراحي شده كه از اين تعداد ۵۰ دوربرگردان به بهره برداري رسيده و ۳۰ دوربرگردان نيز در مرحله اجراست.
وي گفت: ۴۵ هزار تاكسي خطي و پلاك موقت ، ۵ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس مهر ماه امسال مسافران را جابجا خواهند كرد و فاصله حركت قطارهاي مترو از ۶ دقيقه به ۴ دقيقه كاهش مي يابد.
مديركل هماهنگي معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران گفت: همچنين علاوه بر دوربين هاي نصب شده از مهر ماه ترافيك تهران با استفاده از بالگرد، گشت هوايي و بي سيم نيز كنترل مي شود.
آقايي ، ممنوعيت حفاري از ۲۰شهريور تا ۱۴ مهر ماه را از ديگر تصميمات و برنامه هاي ستاد مهر عنوان كرد و افزود: روكش  و آسفالت معابر تا بازگشايي مدارس ادامه مي يابد و چراغ هاي راهنمايي و رانندگي ساماندهي و گذرگاهها و معابر مجهز به تجهيزات ترافيكي مي شوند.
دبير ستاد مهر تصريح كرد: ۷هزار دانش آموز با گذراندن دوره هاي آموزشي متعدد با همكاري وزارت آموزش و پرورش و سازمان حمل و نقل در كليه مدارس ابتدايي تحت عنوان «پليس مدرسه» با در اختيار گرفتن پرچم ايست در طول سال تحصيلي تردد دانش آموزان را در خيابان ها برعهده مي گيرند.

طرح پرواز با كتاب...
001965.jpg
به همت شهرداري منطقه ،۱۵ كودكان و نوجوانان منطقه از اين پس با يك تماس تلفني و سفارش كتاب مورد دلخواه خود، مي توانند آن را به صورت رايگان از طريق پيك دريافت نمايند.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه ،۱۵ در اين ابتكار كه به نام «پرواز با كتاب تا شهر آفتاب» به اجرا درآمده است كتابهاي مفيد و جذاب براي گروه هاي سني كودك و نوجوانان تهيه شده است و بدون پرداخت هزينه اي به صورت امانت درب منزل سفارش دهنده تحويل و پس از رفع نياز مجدداً به وسيله پيك تحويل گرفته مي شود.
همين گزارش حاكي است، طرح يادشده در آستانه سال تحصيلي جديد روز پنج شنبه بيست و چهارم شهريور ماه رسماً افتتاح و مجريان آن با شماره تلفن ۳۳۸۲۵۵۵۰ آماده ارائه خدمات به علاقمندان مي باشند.

تجهيز معابر شمال تهران به وسايل ايمني
واحد مركزي خبر: در آستانه  بازگشايي  مدارس  و مراكز آموزشي  معابر شمال  تهران  با اجراي طرح  هاي  ترافيكي ، روان  سازي  و مجهز به  وسايل  ايمني  مي شود.
به  گزارش  واحد مركزي  خبر، روابط عمومي شهرداري  منطقه  يك  اعلام  كردخط كشي  ۱۸۰۰ بلوك  عابر پياده ، اجراي  ۵۰ سرعتگير در مقابل  مدارس ،تهيه  و توزيع  ۴۲۰ دست  روپوش  پليس  مدرسه ، توزيع  ۵۰۰۰ برگ  بروشور وكتاب ، تهيه  و نصب  ۱۲۰ پلاكارد و بوم  آموزش  مقررات  ترافيكي  و نصب  ومرمت  ۱۲۰۰ تابلوي  راهنمايي  و رانندگي  از جمله  اقدامات  براي  ساماندهي عبور و مرور وسايل  نقليه  و تردد دانش  آموزان  است .
اين  گزارش  مي افزايد تغيير جهت  حركت  خودروها در برخي  از مسيرهاي منطقه  از جمله  خيابانهاي  پاسداران ، بوستان ، موحد دانش ، شريعتي  وميرزاپور براي  كاهش  ترافيك  گذرهاي  اصلي  و ميدانهاي  تجريش  و قدس  باهماهنگي  نيروي  انتظامي در دست  اقدام  است .
معاونت  اجتماعي  و فرهنگي  شهرداري  منطقه  يك  نيز ۳۰۰ ميليون  ريال  براي ساماندهي  و تجهيز مدارس  در شهريور ماه  امسال  هزينه  مي كند. احداث  نمازخانه ، تجهيز كتابخانه ، اهداي  بن  شهروند به  بيش  از ۳۴۰۰دانش  آموز محروم ، آسفالت  محوطه ، تعمير سقف  و سرويس  هاي  بهداشتي  و فعاليت  هاي  آموزشي  از جمله  اقدامات  انجام  شده  در مدارس  منطقه  يك بوده است .بنابراين  گزارش  در محدوده  شهرداري  منطقه  يك  بيش  از ۲۵۶ مدرسه  دولتي و ۲۸۰ مدرسه  غير انتفاعي  فعاليت  مي كند.

مركز «همراه كودك»
001974.jpg
ايلنا: مركز «همراه كودك با هدف پاسخگويي به پرسش هاي مادران درباره تغذيه نوزادان شيرخوار، راه اندازي شد.
دكتر لاله سلاجقه، متخصص كودكان، كه مديريت «همراه كودك »را به عهده دارد با اشاره به اين مطلب كه همه شركت  ها و كارخانجات مواد غذايي بايد در قبال توليدات خود و سلامت مصرف كنندگان اين توليدات پاسخگو باشند، افزود: پزشكان متخصص كودك و كارشناسان تغذيه اين مركز همه  روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر آماده پاسخگويي به پرسش  هاي مادران درباره شيوه تخليه كودكان شيرخوار و رفع مشكلات آنها از طريق تلفن و به صورت رايگان هستند.
سلاجقه، تلفن تماس مركز همراه كودك را براي تلفن مادران و پاسخگويي به پرسش  هاي آنها، ۸۸۸۸۸۵۹۲ اعلام كرد.

مركز اطلاع رساني آلودگي هوا هشدار داد:
افزايش غلظت آلاينده منوكسيدكربن در محدوده مركزي تهران
ايسنا: مركز هماهنگي اطلاع رساني آلودگي هواي تهران اعلام كرد: شاخص كيفيت هوا همچنان در شرايط «ناسالم» است.
عدم وزش باد مناسب و افزايش ترددهاي شهري طي ۲۴ ساعات گذشته سبب شده تا ميزان كليه آلاينده هاي هوا همانند روز قبل همچنان فراتر از حد مجاز باقي بماند به طوري كه غلظت منوكسيدكربن در محدوده مركزي شهر به بيش از دو برابر حد مجاز رسيده است.
مهار افزود: گزارش هواشناسي حاكي از  آسماني صاف تا قسمتي ابري همراه با غبار صبحگاهي در بعد از ظهر همراه با رشد ابر و وزش ملايم باد است.
بنابراين انتظار مي رود كه شاخص كيفيت هوا در شرايط «ناسالم» باقي بماند.
توصيه مي شود كودكان و بزرگسالان فعال و كليه بيماران قلبي و تنفسي از فعاليت در هواي آزاد خصوصا نقاط پرتردد و محدوده مركزي شهر خودداري كنند.

عضو هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان:
تاسيس دادسراي ويژه رسيدگي به تخلفات ساختماني ضروري است
ايرنا: عضو هيات  مديره  سازمان  نظام  مهندسي  ساختمان  استان  تهران  گفت : به  منظوركاهش  تخلفات  ناشي  از ساخت  وساز و شناسايي  مقصر واقعي  اين  گونه  تخلفات ، تاسيس  دادسراي  ويژه  رسيدگي  به  تخلفات  ساختماني  ضروري  است .
به  گزارش  روز سه شنبه  روابط عمومي سازمان  نظام  مهندسي  ساختمان  استان تهران  فريبرز خواجه  برج سفيدي  با اشاره  به  ارجاع  پرونده  تخلفات  ساختماني به  شوراي  انتظامي سازمان  نظام  مهندسي  ساختمان  استان ها، افزود: اين  تخلفات از طرف  مالك ، شهرداري ، سازمان هاي  نظام  مهندسي  يا مهندس  ناظر گزارش  مي شود.
وي  خاطرنشان  كرد: در رسيدگي  به  اين  پرونده ها، اگر مهندس  ناظر متخلف باشد، طبق  قانون  و بسته  به نوع  تخلف  به  يكي از بندهاي  پيش بيني  شده  در قانون  محكوم  مي شود و اگر تخلفي  از سوي  او صورت  نگرفته  باشد، مهندس  مربوطه  تبرئه شده  و ديگر علتي  براي  ادامه  بررسي  وجود نخواهد داشت  و پرونده  مختومه  مي شود.
خواجه  برج سفيدي  گفت : در بيشتر اين  پرونده ها، متخلف  يا مالك  است  يا نهادهاي  ديگر كه  به  گزارش هاي  مهندس  ناظر توجه  نكرده اند، ولي  به  محض  تبرئه شدن  مهندس ، پرونده  تخلف  ساختماني  مختومه  شده  و ديگر تلاش  قانوني  در جهت شناخته  شدن  و تنبيه  متخلف  صورت  نمي گيرد و اين  موضوع  نقصي  است  در قانون  وظايف  شوراي  انتظامي  سازمان  كه  نمي تواند پرونده  را تا شناسايي  مجرم  تعقيب كند.
عضو هيات  مديره  سازمان  نظام  مهندسي  ساختمان  استان  تهران  افزود: ما موكدا خواهان  تأسيس  هر چه  سريعتر دادسراي  ويژه  تخلفات  ساختماني  هستيم  تاپس  از طي  مراحل  رسيدگي  در شوراي  انتظامي ، ادامه  بررسي  تا شناسايي  و تعقيب و تنبيه  متخلف  در آنجا امكان  پذير باشد.
وي  ادامه  داد: با اجراي  آئين نامه  ماده  ۳۳ قانون  نظام  مهندسي  ساختمان ، مهندس  مجري ، نماينده  فني  صاحب  كار در اجراي  ساختمان  بوده  و مديريت  تمام مراحل  اجرايي  كار برعهده  او مي باشد و پاسخگوي  مسئوليت  خود در برابر مهندسان  ناظر، سازمان  نظام  مهندسي  و شهرداري  و وزارت  مسكن  خواهد بود.
وي  با بيان  اينكه  مقرراست  اين  قانون  از ابتداي  مهرماه  براي  ساختمان هاي با بيش  از سه  هزار مترمربع  زيربنا و سپس  براي  تمام  ساختمان ها در تهران  به اجرا درآيد، به  مهندسان  مجري  كه  صلاحيت  و مجوز فعاليت  آنان  از سوي  وزارت  مسكن  تأييد شده ، هشدار داد در انجام  وظايف  به  دقت  بكوشند تا نياز به  حضور آنان  در شوراي  انتظامي و يا نهادهاي  قضايي  براي  پاسخگويي  نباشد.
اين  مسئول  گفت : همچنين  با اجراي  اين  مقررات  و با حضور مهندسان  در تمام مراحل  طرح  و نظارت  و اجرا و دقت  عمل  مجري  در به كاربردن  نيروهاي  ماهر و كارآمد و استفاده  از مصالح  استاندارد و مرغوب ، بهانه اي  براي  كار غيرقابل قبول  نخواهد بود.

پيشنهاد ۱۷۰ هزار توماني براي بازنشستگان
فارس: عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت: در مرحله اول نظام هماهنگ پرداخت حقوق بازنشستگان دولت، بايد حقوق اين افراد حداقل ۱۷۰ هزار تومان شود.
موسي الرضا ثروتي افزود: بعضي اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس در خصوص استفساريه دولت براي لايحه نظام هماهنگ پرداخت حقوق بازنشستگان معتقد بوده اند كه بايد به آن پاسخ داده شود و حداقل۸۰ درصد ميزان حقوق كاركنان دولت به بازنشستگان پرداخت شود.
وي در ادامه گفت: متوسط حقوق كاركنان دولت در حال حاضر ۲۵۰ هزار تومان است كه ۸۰ درصد آن حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان مي شود و بهتر است در ابتدا با چنين روشي حقوق بازنشستگان دولت را همسان كرد تا سپس مقررات مناسبي در دولت براي آن تدوين شود.

شهري
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |