پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۸۵۸ - Nov 24, 2005
كارنامه بورس در آبان ماه
نيمي از خريداران، سهام ۱۲ شركت را نشانه رفتند
008469.jpg
گروه بورس: تازه ترين يافته هاي آماري نشان مي دهد: در آبان ماه امسال توجه نيمي از متقاضيان سرمايه گذاري در بورس تهران به سوي سهام ۱۲ شركت حاضر در تالارهاي مبادلات معطوف شده است.
به گزارش همشهري: در يك ماه گذشته بيشترين دستور خريدها براي سهام بانك پارسيان صادر شد، به طوري كه ۵ هزار و ۲۰۰ نفر ۳/۲۶ ميليون سهم اين بانك را در مجموع به ارزش ۵۵ ميليارد ريال به سبد دارايي هاي خود افزودند.
طي اين مدت ۵۵ هزار نفر در صف خريد ۸۷۱ ميليون سهم عرضه شده در تالارهاي مبادلات بورس ايستادند.ارزش كل مبادلات صورت گرفته در آبان ماه امسال به مرز سه هزار و ۱۰۰ ميليارد ريال رسيد.
براساس اين آمار پس از بانك پارسيان سهام ايران خودرو با جذب دو هزار و ۸۰۰ متقاضي خريد دومين سهام پرطرفدار بورس در ماه گذشته لقب گرفت. ليزينگ غدير، فروموليبدن، معادن روي و كربن از ديگر سهامي بودند كه توجه بيش از دو هزار خريدار را به خود معطوف ساختند.
از سوي ديگر تعداد خريداران سهام ۶ شركت سيمان فارس و خوزستان، پتروشيمي شيراز، ايران خودرو ديزل، توس گستر، سرمايه گذاري پتروشيمي و سرمايه گذاري سپه نيز از مرز يكهزار نفر فراتر رفت.
اين گزارش حاكي است: در طول يك ماه گذشته با توجه به ركود حاكم بر بازار فقط قيمت سهام ۱۱ شركت پذيرفته شده در بورس بيش از ۵ درصد رشد را تجربه كرد. در اين بين بالاترين ميزان سود از محل افزايش قيمت سهام به سهامداران كابل تك رسيد. در اين دوره قيمت سهام كابل سازي تك ۱/۱۸ درصد افزايش يافت. سهامداران آتيه دماوند هم شاهد صعود ۳/۱۲ درصدي ارزش دارايي هاي خود بودند.
تهران شيمي نيز از جمله شركت هايي بود كه قيمت سهام آن از مرز ۱۰ درصد رشد گذشت، در آبان ماه ارزش سهام تهران شيمي ۱۲ درصد بالا رفت، تعداد خريداران سهام اين شركت در طول يك ماه گذشته فقط ۱۰ نفر بود.
در ادامه اين گزارش آمده است: در آبان ماه امسال بالاترين ميزان نقدينگي بازار به سوي سهام سه شركت داروپخش، ايران خودرو و غدير سرازير شده است.
در اين دوره ارزش كل مبادلات سهام داروپخش از ۳۰۰ ميليارد ريال فراتر رفت و ارزش داد و ستدهاي صورت گرفته بر سهام ايران خودرو به ۱۷۶ ميليارد ريال رسيد. ارزش كل مبادلات انجام شده بر سهام غدير هم ۱۶۱ ميليارد ريال برآورد شد. از نظر تعداد مبادله شده نيز اين سه شركت در صدر جدول بورس جاي گرفتند.
در پايان آبان ماه امسال نسبت قيمت به درآمد ۱۳ شركت بورس به پايين تر از ۲ مرتبه كاهش يافت. در اين بين نسبت قيمت به درآمد سهام سرمايه گذاري سايپا به زير يك واحد تنزل كرد. نسبت قيمت به درآمد همواره از مؤلفه هاي مهم تصميم گيري براي داد و ستد سهام در بورس تهران به حساب آمده است.

حركت شاخص ها به سمت صعود
008460.jpg
گروه بورس: پس از مدت ها افت مداوم و سقوط شاخص ها در بورس تهران سرانجام ديروز و همزمان با آمدن دبيركل جديد شاخص كل قيمت سهام ۶/۲۲ واحد رشد كرد و به ۹ هزار و ۸۱۲ واحد نزديك شد.
به گزارش «همشهري» شاخص عملكرد تالار اصلي در اين روز با ۲۲ واحد افزايش به رقم ۹ هزار و ۴۹۰ واحد رسيد و شاخص عملكرد تالار فرعي نيز رشد ۲۳ واحدي را تجربه كرد و خود را به رقم ۱۰ هزار و ۱۶۰ واحد رساند.
در اين روز عملكرد خوب شركت هاي سرمايه گذاري حاضر در بورس تهران موجبات رشد ۲۱۴ واحدي شاخص مالي را فراهم ساخت و اين شاخص را در پايان معاملات ديروز به رقم ۲۴ هزار و ۷۱۱ واحد نزديك كرد.شاخص صنعت هم ديروز با توجه به عملكرد خوب شركت هاي صنعتي ۱۱ واحد افزايش يافت و در رقم ۷ هزار و ۵۸۵ واحد ثبت شد.بر اساس اين گزارش روز گذشته شاخص سهام وسايل نقليه با ۴/۶ واحد، شاخص سهام فلزات اساسي با ۲۶ واحد، شاخص گروه نفت و سوخت هسته اي با ۷ واحد و شاخص سهام كاني هاي فلزي با ۶ واحد رشد روبه رو شدند.

وقتي خبرگزاري هاي داخلي اخبار متناقض منتشر مي كنند
بورس دوبي: رونق يا ركود
گروه بورس: در حالي كه روز گذشته ايرنا- خبرگزاري رسمي جمهوري اسلامي- از سقوط بازار سهام دوبي خبر داده بود، ايسنا- خبرگزاري دانشجويان ايران- در گزارشي به رونق اين بورس در پي ورود ايرانيان پرداخته است.
گزارش گروه بورس «همشهري» حاكي است: در ماه هاي اخير انتشار اخبار مربوط به هجوم سرمايه هاي ايرانيان به آن سوي آب هاي خليج فارس و به ويژه بزرگ نمايي آمار و ارقام مربوط به آن به نوعي «مد روز» در رسانه ها و خبرگزاري هاي داخلي تبديل شده است.
به نظر مي رسد ساماندهي نشر اين گونه خبرها و بررسي و تطبيق آمار ارايه شده در آن ها با واقعيت هاي موجود مي تواند بسياري از مشكلات ناشي از اين امر را بكاهد.
به هر حال با توجه دادن به نكات يادشده متن خبر مخابره شده به وسيله «ايسنا» در ادامه مي آيد.
امسال هجوم سرمايه گذاران ايراني به امارات، روزانه رو به افزايش است به طوري كه آمار نشان مي دهد: در شش ماه نخست امسال حدود ۴۰۰ هزار ايراني بيش از ۲۰۰ ميليارد دلار در امارات و اكثر آنها در امر مسكن سرمايه گذاري كرده اند و كارشناسان اقتصادي پيش بيني كرده اند :كه تا آخر امسال سرمايه گذاري ايرانيان در امارات به بيش از ۳۵۰ ميليارد دلار خواهد رسيد.
با ركود بورس تهران عده اي با خارج كردن سرمايه ها و فروش سهام هاي خود بهترين مكان را امارات متحده عربي شناخته و به اين اميرنشين هجوم آوردند.
با هجوم روزافزون سرمايه گذاران ايراني با سرمايه هاي كلان به بورس دوبي و ابوظبي، اين بازارها جان تازه اي يافته اند و باعث صعود سرسام آور قيمت سهام شدند.
سهام شركت هاي پيمانكاري در امر ساخت و ساز و شركت هاي وابسته به مسكن افزايشي بيش از ۲۸۰ درصد داشتند همانند شركت «اعمار» كه تا پايان يك هفته سود سهام اين شركت افزايش ۱۱۰ درصدي داشت و سرمايه اين شركت نيز افزايش يافت.
شركت هاي اماراتي كه از هجوم سرمايه گذاران ايراني مطلع شدند از اين فرصت خوب براي جلب سرمايه استفاده كرده و با افزايش اوراق بهادار خود در بازار بورس فراخوان پذيره نويسي كردند كه مثال بارز آن شركت «دانه گاز» بود.
اين شركت كه در امر توسعه گازرساني در امارات و در خارج از امارات در مناقصه هاي ميليارد دلاري پيروز شده است در مناقصه انتقال و توسعه گاز ايران به امارات نيز برنده شده است.
اين شركت كه وابسته به امارت شارجه است با هجوم سرمايه گذاران ايراني به امارات سهام خود را افزايش داد و به بورس روانه و اعلام پذير ه نويسي كرد كه در دو روز اول فروش سهام اين شركت با استقبال شديدي روبه رو شد كه پس از آن شرايط خاصي ايجاد كرد و از اين موقعيت سوءاستفاده كرد و براي سرمايه گذاران ايراني و غيره تبعيض قايل شد.

بازار توصيه به دبير كل جديد داغ شد
008463.jpg
دبير كل جديد بورس
گروه بورس: همزمان با تعيين دبير كل جديد بورس بازار توصيه هاي كارشناسي به مدير جديد بازار سهام داغ شده است.
در اين ميان يك كارشناس مسايل اقتصادي گفت : سهامداران عمده مي توانند براي شركتها و واحدهاي اقتصادي نوسان ايجاد كنند، بنابراين حضور مردم در بورس به عنوان سهامداران خرد ضروري است.
حسين حافظي نژاد افزود: اكثر كارشناسان بر اين اعتقاد هستند كه در مواقع ايجاد بحران در بورس ها اين سهامداران عمده هستند كه بيشترين تأثير در آرامش و يا افزايش بحران در بورس را دارند. بنابراين اگر بخواهيم از اين فرآيند خارج و يا جلوگيري كنيم بايد زمينه را براي ورود سهامداران خرد يا مردم به بورس آماده كنيم.
از سوي ديگر عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت: شرايط عمومي كشور در حال حاضر براي آغاز تحرك جدي در بورس اوراق بهادار آماده است.
عطا ء الله حكيمي، گفت: چنانچه دبير كل جديد و هيأت مديره بورس اوراق بهادار در چارچوب قانون جديد بورس حركت كنند، بورس اوراق بهادار مي تواند تكان جدي بخورد.
عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس هم بورس را شاخص سلامت اقتصاد و سرمايه گذاري در هر كشوري دانست و گفت: بر اين اساس تلاش مجلس براي بهبود شاخصهاي بورس از طريق برگزاري جلسات و مذاكره با دولت و دستگاههاي ذيربط ادامه خواهد داشت.
محمدناصر توسلي زاده ياد آور شد: تصميمات جديدي كه با تغيير مديريت در بورس اوراق بهادار اتخاذ شده، براي اجرا و موفقيت نيازمند حمايت دولت است. شرايط كنوني بورس اوراق بهادار معلول دلايل خاصي است كه براي بهبود اين شاخصها بايد آن اشكالات رفع شود.

براي ۴ شركت صف خريد تشكيل شد
گروه بورس: قيمت سهام ۷ شركت بورسي روز گذشته با ۵ درصد رشد قيمت مواجه بود.
به گزارش «همشهري» ديروز خوراك دام پارس، فرآوري موادمعدني، باما، سموم علف كش، داده پردازي، كالسيمين و ملي سرب و روي توانستند سقف ۵ درصدي رشد قيمت را پر كنند.
در اين روز قند اصفهان با ۲۲ درصد رشد قيمت روبرو شد. از سوي ديگر قيمت هر سهم تأمين ماسه ريخته گري ديروز ۵ درصد افت كرد و سهام سيمان بهبهان نيز با ۹ درصد افت قيمت مواجه بود.
براساس اين گزارش سهامداران ديروز پس از بازگشايي نماد توليد مواد اوليه الياف مصنوعي سهام اين شركت را ۶۰ درصد پايين تر از قيمت قبلي داد و ستد كردند.
اين گزارش حاكي است: در جريان داد و ستدهاي ديروز بورس تهران براي سهام كالسيمين، توسعه معادن روي، فروموليبدن و سموم علف كش صف خريد تشكيل شد.
براين اساس ۵۱ نفر ديروز با مراجعه به شركت هاي كارگزاري براي خريد ۲۹۷ هزار و ۵۰۷ سهم كالسيمين به ارزش ۶/۴ ميليارد ريال و ۱۳۱ نفر نيز براي خريد ۸۴۷ هزار و ۱۹۲ سهم توسعه معادن روي به ارزش ۵/۳ ميليارد ريال دستور خريد صادر كردند.
در اين روز كاري ۱۴۴ نفر براي خريد ۹۲۸ هزار و ۳۴۸ سهم فروموليبدن به ارزش ۴/۲ ميليارد ريال و ۵۱ نفر براي خريد ۲۲۳ هزار و ۷۳۹ سهم سموم علف كش به ارزش ۲/۲ ميليارد ريال برگه دستور خريد پر كردند.
كارگزاران بازارگردان هم ديروز با بازارگرداني سهام سرمايه گذاري غدير، سرمايه گذاري مسكن، داروپخش و سرمايه گذاري بانك ملي به متعادل كردن بازار كمك كردند.
در كفه عرضه مطابق روزهاي قبل سرمايه گذاري غدير با ۳۶۸ تقاضا براي فروش ۳ ميليون و ۵۸۸ هزار و ۱۸۶ سهم به ارزش ۱۵ ميليارد ريال در جايگاه نخست قرار گرفت. پس از اين شركت هم سرمايه گذاري ساختمان، سيمان درود، صدرا، نيرو ترانس، لاستيك دنا، سيمان غرب و پتروشيمي فارابي جايگاههاي بعدي جدول عرضه را به خود اختصاص دادند.

بورس نفت بدون پتروشيمي
008466.jpg
ايسنا: نحوه قيمت گذاري محصولات پتروشيمي و حضور در سبد حمايتي دولت اجازه ورود محصولات پتروشيمي رابه بورس نمي دهد.
محمد احتياطي مديرعامل شركت بازرگاني پتروشيمي در مورد عرضه محصولات پتروشيمي در بورس نفت گفت: در حال حاضر بورس نفت در مراحل ابتدايي اجرايي است، اما با آغاز فعاليت اين بورس فقط در صورتي كه محصولات پتروشيمي از سبد حمايتي دولت خارج و با قيمت هاي شناور عرضه شود، امكان استفاده از سيستم بورس براي فروش محصولات فراهم مي شود.
وي با اشاره به اين كه عرضه محصولات پتروشيمي از طريق بورس سبب شفاف سازي در نظام قيمت گذاري مي شود، خاطرنشان كرد: در صورت عرضه محصولات از طريق بورس، اين محصولات با قيمت هاي واقعي به دست صنعتگران و توليدكنندگان مي رسد و به اين طريق دست واسطه ها و دلالان را كوتاه خواهد كرد.
مديرعامل شركت بازرگاني پتروشيمي تصريح كرد: فروش محصولات پتروشيمي در بورس، سلامت اقتصادي را در صنعت پتروشيمي به همراه خواهد داشت كه با اهداف دولت جديد همگرايي و همسويي دارد. وي يادآور شد: از دولت انتظار داريم كه براي رسيدن به اهداف و شعارهاي انتخاباتي رياست جمهوري، در نخستين گام ها طرح شناورسازي قيمت محصولات پتروشيمي را به تصويب رساند.

۷ ميليون ايراني مشمول سهام عدالت شدند
مهر: معاون سياست گذاري و برنامه ريزي وزارت رفاه و تأمين اجتماعي خبر داد: در حال حاضر ۷ ميليون نفر از افرادي كه توزيع «سهام عدالت» به وسيله دولت مشمول آنها مي شود شناسايي شده اند.
محمد رضا واعظ مهدوي با اشاره به سخنان روز گذشته رئيس جمهوري مبني بر آغاز توزيع «سهام عدالت» با اولويت گروه هاي هدف از دهه فجر امسال، گفت: طبق برنامه، كارگروهي متشكل از وزارت رفاه و تأمين اجتماعي، وزارت امور اقتصادي و دارايي، سازمان مديريت و برنامه ريزي و ساير دستگاه هاي ذي ربط براي توزيع عادلانه «سهام عدالت» تشكيل شده است.وي افزود: كارگروه فوق دو ماه فرصت دارد تا سياست ها و اقدامات مربوطه را تا آغاز دهه فجر تنظيم و نهايي كند.
واعظ مهدوي اظهارداشت: همچنين وزارت رفاه و تأمين اجتماعي در صدد عملياتي كردن طرحي است كه رابطه بين نهادهاي مختلف حمايتي و اشخاص عضو اين نهادها را مشخص كند و با تعيين نحوه كار در توزيع «سهام عدالت» ، آن را به تصويب كارگروه فوق برساند.
معاون سياست گذاري و برنامه ريزي وزارت رفاه و تأمين اجتماعي با تأكيد بر اين كه افراد تحت پوشش نهادهاي حمايتي در توزيع «سهام عدالت» در اولويت اول خواهند بود، تصريح كرد: اين سهام چنانچه تحت مالكيت شركت واسط سرمايه گذاري اين حوزه قرار گيرد ، سرپرستي خواهد شد تا سود اين سهام تا هنگام بلوغ و بازنشستگي اين گونه افراد ذخيره شود.وي تأكيد كرد: برهمين اساس، افراد ي كه تحت پوشش نهادهاي حمايتي قرار دارند، آينده قابل اطميناني براي آنها فراهم خواهد شد.واعظ مهدوي خاطرنشان كرد: همچنين وزارت رفاه و تأمين اجتماعي ترتيباتي اتخاذ خواهد كرد تا با فراهم شدن زمينه واگذاري سهام عدالت، افراد به طور ناگهاني آن را هزينه نكنند. به عبارت ديگر، اين طوري نباشد كه اشخاص بلافاصله به بازار بروند و سهام خود را بفروشند و در اين شرايط گروه هاي واسطه اي تشكيل شود تا با قيمت ارزان سهام آنها خريداري كنند.
معاون سياستگذاري و برنامه ريزي وزارت رفاه و تأمين اجتماعي گفت: تأكيد اين است كه توزيع «سهام عدالت» بتواند تحت شركت واسط به صورت پشتوانه اي براي دوران بيماري، آسيب، حادثه و يا سالمندي گروه هاي فقير و كم درآمد به كار گرفته شود.وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر افراد مشمول آيين نامه توزيع «سهام عدالت» كه تحت پوشش نهادهاي حمايتي قرار دارند، شناسايي شده اند و رقم آن نيز حدود ۷ ميليون نفر است و اين واگذاري بستگي به تصميم گيري كارگروه تشكيل شده براي اين موضوع دارد.

تغييرات قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۱.۹۶-
۲۰-
۱,۰۰۲
آبسال
۳.۵۶
۵۳
۱,۵۴۰
آبگينه
۰
۰
۶,۱۷۸
آلومتك
۰.۰۳-
۱-
۳,۵۴۱
آلومينيم پارس
۰.۰۹-
۱-
۱,۰۷۴
ارج
۰.۰۷
۳
۴,۱۵۵
الكتريك خودرو شرق
۰.۰۱-
۱-
۷,۸۹۵
ايران ترانسفو
۰.۲
۶
۳,۰۷۶
ايران خودرو
۳.۶۳
۱۲۵
۳,۵۷۳
ايران خودروديزل
۴.۸۴
۳۰۹
۶,۶۹۳
ايران گچ
۴.۶۳
۱۵۷
۳,۵۵۱
ايرانيت
۴.۹۷
۲۷۲
۵,۷۵۰
باما
۰.۰۳
۱
۲,۹۰۹
بانك اقتصادنوين
۱.۴
۲۹
۲,۰۹۵
بانك پارسيان
۰.۶۵
۱۷
۲,۶۵۲
بانك كارآفرين
۰
۰
۱,۲۲۳
بسته بندي ايران
۱.۵-
۲۴-
۱,۵۸۱
بيسكويت گرجي
۰.۲
۱
۴۹۶
پارس الكتريك
۰.۱۸
۲
۱,۱۲۸
پارس خودرو
۰.۱۱
۶
۵,۶۷۳
پارس دارو
۱.۲۹
۲۲
۱,۷۳۰
پاكسان
۴.۱
۲۸۵
۷,۲۲۹
پتروشيمي آبادان
۰.۰۲-
۲-
۹,۶۴۵
پتروشيمي اراك
۰.۱-
۱-
۱,۰۲۳
پتروشيمي شيراز
۰.۲۵-
۲۴-
۹,۵۷۲
پتروشيمي فارابي
۵-
۶۲۵-
۱۱,۸۷۵
تامين ماسه ريخته گري
۴.۸۱
۶۱
۱,۳۲۹
تكنوتار
۰.۳۲
۶
۱,۸۵۳
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۴.۷۷
۱۸۶
۴,۰۸۲
توسعه معادن روي ايران
۰.۰۳-
۲-
۶,۶۲۶
تولي پرس
۴.۷۹
۷۴
۱,۶۲۰
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۴.۹۳
۴۵۷
۹,۷۲۵
توليد سموم علف كش
۱.۲۸
۱۳
۱,۰۳۱
توليد محور خودرو
۵۹.۹۵-
۲۲۸۰-
۱,۵۲۳
توليد مواد اوليه الياف مصنوعي
۱.۲۲-
۳۷-
۳,۰۰۲
توليدالياف پلي پروپيلن
۴.۸۵
۱۱۸
۲,۵۵۱
توليدفروموليبدن كرمان
۰.۰۶-
۲-
۳,۲۸۳
جام دارو
۰.۰۶-
۱-
۱,۷۲۴
چيني ايران
۰.۸
۵۶
۷,۰۵۸
خدمات دريايي تايدواتر
۴.۹۹
۲۲۰
۴,۶۳۱
خوراك دام پارس
۴.۹۲
۹۷
۲,۰۶۸
داده پردازي ايران
۰.۱۵-
۱۲-
۷,۹۴۷
داروپخش (هلدينگ )
۰.۰۱-
۱-
۱۳,۳۶۱
داروسازي اكسير
۰.۸
۲۰
۲,۵۳۲
داروسازي سبحان
۱.۴۶
۴۲
۲,۹۱۰
داروسازي كوثر
۰.۰۵
۴
۷,۴۵۵
دارويي رازك
۰.۰۲
۱
۵,۲۵۰
داملران
۴.۴۳
۱۶۵
۳,۸۸۷
رايان سايپا
۰.۲۱-
۳-
۱,۴۶۰
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۰
۰
۱,۰۸۲
رينگ سازي مشهد
۱.۲۳
۱۰۰
۸,۲۰۳
زامياد
۰.۱۵-
۴-
۲,۶۲۳
ساختمان اصفهان
۰.۶۱-
۶-
۹۷۹
ساسان
۰.۰۳
۱
۳,۲۷۷
سايپا
۰.۱۹-
۳-
۱,۶۰۳
سايپا شيشه
۱.۷۱
۲۹
۱,۷۲۹
سايپاآذين
۰.۰۷
۴
۵,۵۱۴
سايپاديزل
۴.۵۹
۷۲
۱,۶۴۲
سخت آژند
۰.۴۲
۶
۱,۴۴۸
سرما آفرين
۲.۹۲
۴۹
۱,۷۲۷
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۲.۰۶
۳۵
۱,۷۳۶
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۰
۰
۳,۱۷۲
سرمايه گذاري بانك ملي ايران (هلدينگ)
۰.۱۸
۲
۱,۱۴۱
سرمايه گذاري بهمن
۰.۰۵
۱
۲,۰۸۱
سرمايه گذاري پارس توشه (هلدينگ )
۰.۲۵
۶
۲,۴۳۷
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۴.۱۲
۵۵
۱,۳۸۹
سرمايه گذاري توسعه آذربايجان
۴.۳۸
۱۳۵
۳,۲۲۰
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۱.۰۸
۱۱
۱,۰۳۲
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۰.۲۷-
۶-
۲,۲۱۹
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات
۰
۰
۸۹۹
سرمايه گذاري توسعه ملي
۰.۰۳-
۱-
۳,۵۹۶
سرمايه گذاري ساختمان ايران (هلدينگ)
۰
۰
۲,۲۲۱
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ)
۰
۰
۴,۱۸۹
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۱.۳۴
۱۶
۱,۲۰۶
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر ايران
۰
۰
۳,۶۹۲
سرمايه گذاري مسكن
۰.۰۷
۱
۱,۳۵۷
سرمايه گذاري ملي ايران
۰
۰
۱۱,۳۱۲
سنگ آهن گل گهر
۰-
۱-
۵۰,۶۷۰
سيمان اروميه
۹.۲-
۱۳۹۰-
۱۳,۷۱۴
سيمان بهبهان
۰.۳۳
۳۵
۱۰,۵۹۴
سيمان تهران
۴.۰۷-
۳۸۹-
۹,۱۷۹
سيمان سپاهان
۰.۶۸
۱۵۹
۲۳,۶۰۴
سيمان شاهرود
۰
۰
۸,۸۲۱
سيمان شرق
۰
۰
۱۸,۳۴۲
سيمان فارس
۲.۶۵
۲۰۴
۷,۹۰۴
شهد
۰.۰۵-
۱-
۲,۱۵۱
شهد ايران
۰.۰۲-
۱-
۴,۸۹۱
شير پاستوريزه پگاه خراسان
۰
۰
۷,۹۹۴
شيرپاستوريزه پگاه آذربايجان غربي
۰.۳۱-
۱۰-
۳,۱۹۹
شيمي داروئي داروپخش
۲.۲۹
۱۸
۸۰۵
صنايع آذرآب
۰
۰
۹,۰۵۰
صنايع ريخته گري ايران
۰.۱۱
۹
۸,۴۵۱
صنايع شيميايي ايران
۳.۳۷
۱۱۶
۳,۵۵۷
صنايع كاغذسازي كاوه
۰.۲-
۲-
۹۹۰
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۰
۰
۱,۴۱۹
صنعتي آما
۰
۰
۴,۳۳۷
صنعتي دريايي ايران
۰.۸۵
۳۷
۴,۳۹۰
عمران و توسعه فارس
۰
۰
۸۴۸
فارسيت اهواز
۰.۰۶
۲
۳,۳۰۲
فرآورد ه هاي غذايي و قند پيرانشهر
۲.۶۹
۴۵
۱,۷۱۸
فرآورده هاي نسوز آذر
۴.۹۸
۴۸۲
۱۰,۱۶۴
فرآوري موادمعدني ايران
۳.۵۲
۴۰
۱,۱۷۶
فنرسازي خاور
۰.۴۱-
۵-
۱,۲۱۰
فنرسازي زر
۱.۹۲-
۴۵-
۲,۲۹۹
فولاد كاويان
۲۱.۵۵
۱۵۳۹
۸,۶۸۰
قند اصفهان
۰.۵۲
۱۱
۲,۱۱۰
قندنقش جهان
۳.۶۴
۲۰۷
۵,۹۰۱
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۰.۰۶-
۳-
۴,۷۴۸
كابلسازي تك
۱.۳۶
۳۵
۲,۶۱۵
كاربراتور ايران
۳.۳۹
۱۴۸
۴,۵۱۰
كارتن ايران
۴.۳
۷۷
۱,۸۶۷
كارخانجات قند قزوين
۴.۷
۶۴
۱,۴۲۶
كارخانه فارسيت درود
۴.۹
۷۱۹
۱۵,۳۹۸
كالسيمين
۴.۳۴
۱۱۹
۲,۸۶۰
كربن ايران
۳.۷۳
۲۲۴
۶,۲۲۴
كشاورزي و دامپروري مگسال
۴.۴۱
۹۹
۲,۳۴۲
كشت وصنعت پياذر
۱.۷۷-
۳۷-
۲,۰۵۷
كمباين سازي ايران
۰
۰
۱,۹۸۶
كمك فنر ايندامين
۳.۴
۷۹
۲,۴۰۳
كنتورسازي ايران
۳.۱۶
۱۱۳
۳,۶۸۸
گازلوله
۰.۰۵
۱
۲,۱۶۶
گروه بهمن
۲.۰۵
۶۶
۳,۲۸۴
گروه صنعتي سپاهان
۰.۴۵
۱۴
۳,۰۹۱
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۲.۸۱
۲۴۵
۸,۹۶۱
گسترش صنايع وخدمات كشاورزي
۱.۵۸
۳۰
۱,۹۲۵
گلتاش
۰
۰
۳,۰۸۱
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۰.۶۲
۱۵
۲,۴۳۷
لعاب ايران
۰.۰۷-
۱-
۱,۴۹۷
لوله وماشين سازي ايران
۳.۴۶
۵۵
۱,۶۴۳
ليزينگ ايران
۴.۵۹
۷۵
۱,۷۰۹
ليزينگ خودروغدير
۴.۲۳
۹۵
۲,۳۴۱
ليزينگ صنعت و معدن
۰.۴
۳
۷۵۰
ماشين سازي اراك
۲.۴۸
۶۴
۲,۶۴۷
ماشين سازي نيرومحركه
۰.۴۶-
۲۳-
۴,۹۹۱
مجتمع صنعتي آرتاويل تاير
۱.۹۴
۵۷
۲,۹۹۶
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۲.۶۵
۵۳
۲,۰۵۳
محورسازان ايران خودرو
۰.۲۲-
۷-
۳,۱۶۳
معادن بافق
۰.۱۱-
۷-
۶,۲۳۷
معادن منگنز ايران
۰
۰
۵,۸۱۸
معدني املاح ايران
۰.۰۴-
۱-
۲,۷۴۹
معدني دماوند
۰.۴۳
۲۵
۵,۸۱۲
معدني و صنعتي چادرملو
۴.۹
۲۳۱
۴,۹۴۳
ملي سرب و روي ايران
۱.۳۳
۳۷
۲,۸۲۸
مهرام
۱.۰۱
۱۱
۱,۰۹۵
مهركام پارس
۱.۶۴-
۴۲-
۲,۵۱۲
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۰.۸۴
۱۴
۱,۶۸۷
موتوژن
۰.۰۶
۱۵
۲۴,۲۴۳
نفت بهران
۰
۰
۱۰,۵۸۳
نفت پارس
۱.۸۷-
۱۰۹-
۵,۷۱۱
نورد آلومينيوم
۴.۱۷
۳۰
۷۵۰
نورد و لوله اهواز
۰.۰۵-
۱-
۲,۱۸۷
نوش مازندران
۰.۱۲
۲
۱,۶۳۷
نيرو محركه
۴.۱۵
۲۶۰
۶,۵۳۰
ورزيران

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش فناوري
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
علمي فرهنگي
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   علمي فرهنگي   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |