دوشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۸۶۶ - Dec 5, 2005
سخنگوي بورس در گفت وگو با «همشهري» اعلام كرد:
جزئيات تازه از نحوه اجراي قانون جديد بازار اوراق بهادار
مستخدمين حسيني: فعاليت كارگروه هاي تخصصي براي تدوين آيين نامه هاي فعاليت بورس در قالب جديد آغاز شده است
009330.jpg
گروه بورس- سروش خسروي: قانون بازار اوراق بهادار به احتمال بسيار تا پايان هفته جاري از سوي رئيس جمهوري براي اجرا به وزارت اقتصاد ابلاغ مي شود. همزمان با اين اقدام، قانون جديد پس از سال ها بحث و بررسي و سرانجام تصويب و تأييد در مجلس و شوراي نگهبان وارد مرحله اجرا خواهد شد.
حيدر مستخدمين حسيني، سخنگوي سازمان بورس اوراق بهادار كارهاي قابل انجام را به دو حوزه تقسيم مي كند و مي گويد: از يك سو سازمان بورس و از سوي ديگر وزارت اقتصاد به عنوان دستگاه هاي مجري قانون جديد فعاليت خود را در اين خصوص آغاز خواهند كرد.
وي توضيح مي دهد: بر اساس قانون جديد سازمان فعلي كارگزاران بورس اوراق بهادار منحل و به دو بخش نظارت و عمليات تقسيم مي شود. به اين ترتيب حوزه هاي نظارت و حاكميتي منتزع شده و به سازمان جديد بورس و اوراق بهادار مي پيوندد و امور جاري به شركت سهامي بورس اوراق بهادار محول خواهد شد.
رئيس هيأت مديره بورس مي گويد: تشكيل شركت هاي سهامي بورس به اساسنامه نياز دارد و همچنين بسياري از موارد مد نظر قانون گذار در مرحله اجرا نيازمند تدوين آيين نامه هاي متعدد است، به همين منظور كارگروهي را در هيأت مديره بورس تشكيل داده ايم كه متشكل از ۵ عضو است.
وي مي افزايد: اين كارگروه مادر، بر ۳ كارگروه تخصصي كه در زيرمجموعه آن شكل خواهند گرفت نظارت مي كند. اين كارگروه ها پيش نويس اساسنامه ها و آيين نامه هاي مورد نياز را تدوين و در نهايت طبق چارچوب قانون جديد به شوراي جديد بورس ارائه مي كنند. او ادامه مي دهد: بنا داريم براي حضور در اين كارگروه ها از كارشناسان فعال در خارج از سازمان بورس نيز دعوت به عمل آوريم و قرار است ظرف دو هفته آينده به صورت رسمي كارشناسان حوزه بازار سرمايه را براي اعلام نظرات و ديدگاه هايشان دعوت كنيم.
مستخدمين حسيني مي گويد: اين دوره از كار يعني تدوين پيش نويس ها و جمع آوري نظر كارشناسان دو ماه به طول مي انجامد. طبق برنامه، اوايل هفته آينده در اطلاعيه اي رسمي كه به اطلاع عموم خواهد رسيد مكان و شماره تماس ويژه اي را براي دريافت نظرات و پيشنهادها اعلام خواهيم كرد. بر اين اساس احتمالاً كارگروه هاي تخصصي در تالار سعدي مستقر مي شوند و بر اساس ديدگاه هاي كارشناسي به تدوين آيين نامه هاي لازم مي پردازند.
معاون وزير اقتصاد تأكيد مي كند: از طرف ديگر براي استقرار حوزه نظارت بر بازار و تشكيل سازمان جديد بورس و اوراق بهادار به دستور شخص وزير اقتصاد كارگروهي ويژه در وزارت امور اقتصادي و دارايي تشكيل خواهد شد. اين كارگروه آيين نامه هاي لازم براي تأسيس سازمان جديد بورس را تدوين مي كند و وزير اقتصاد پس از تأييد براي تصويب نهايي، اين آيين نامه ها را در اختيار هيأت دولت مي گذارد. قانون گذار براي اين دوره چهار ماه مهلت در نظر گرفته است.
رئيس هيأت مديره بورس اعلام مي كند: در مراحل تشكيل كارگروه ها، قطعاً وزارت اقتصاد و سازمان بورس از كارشناساني كه سال ها درگير مسائل بازار سرمايه بوده اند مانند دو دبيركل سابق بورس يعني سيد احمد ميرمطهري و حسين عبده تبريزي بهره خواهند گرفت؛ ضمن اين كه در نظر داريم در كارگروه ها از افرادي چون دكتر غلامرضا سلامي، دكتر حيدر پوريان،  دكتر شاهين شايان آراني و بسياري ديگر از كارشناساني كه در تدوين قانون جديد نقش داشته اند استفاده كنيم.
حيدر مستخدمين حسيني مي گويد: حداكثر تا اوايل هفته آينده و به محض ابلاغ قانون از سوي رياست جمهوري به وزارت اقتصاد، دكتر داود دانش جعفري، وزير اقتصاد، كارگروه ويژه اجراي قانون جديد را معرفي خواهد كرد.
او مي افزايد: طبق قانون جديد علاوه بر بورس اوراق بهادار، ساير بورس هاي فعال يعني بورس فلزات و بورس كشاورزي هم به شركت هاي سهامي عام تبديل خواهند شد. بر اين اساس در كارگروهي كه تشكيل خواهد شد از كارشناسان اين دو بورس نيز دعوت به عمل خواهد آمد.

دامنه نوسان قيمت سهام به حال عادي بازگشت
گروه بورس: سرانجام هيأت مديره سازمان بورس اوراق بهادار در تصميمي درست و به جا دامنه نوسان قيمت سهام را بار ديگر كاهش داد.
به گزارش «همشهري» پيش از اين در دوره بحران هيأت مديره بورس براي ايجاد تعادل در بازار سهام سقف نوسان قيمت سهام براي ۳۱ شركت بزرگ بورس را به ۵/۱۲ درصد افزايش داده بود، اما با توجه به بازگشت آرامش و رونق به تالارهاي مبادلات سهام، هيأت مديره بورس در آخرين نشست خود دامنه نوسان روزانه قيمت سهام شركت ها را به پنج درصد تغيير داد. در گزارشي كه «ايران بورس» منتشر كرده آمده است: با توجه به وضعيت جاري بازار محدوده نوسان روزانه قيمت سهام از ۱۳ آذرماه- ديروز- به حالت قبل بازمي گردد.

تشكيل صف خريد براي سهام سيمان
گروه بورس: پس از اعمال محدوديت براي نوسان قيمت ها روز گذشته ۶ شركت سقف ۵ درصدي رشد قيمت را نشانه رفتند.
به گزارش «همشهري» در اين روز قيمت هر سهم سيمان بهبهان، كيميدارو، حمل و نقل توكا، پتروشيمي اراك، پتروشيمي خارك و لعاب ايران ۵ درصد افزايش يافت. اما سهام صنايع مس شهيد باهنر، آلومينيوم پارس، كاغذ سازي كاوه، سيمان اردبيل و آهك آذرشهر و فرآوري مواد معدني با ۵ درصد كاهش قيمت مواجه شد.
براساس اين گزارش ديروز نماد شركت هاي سرمايه گذاري صنعت بيمه پس از برگزاري مجمع عمومي عادي سالانه و تفويض اختيار افزايش سرمايه به هيأت مديره و توكا فولاد بعد از برگزاري مجمع عمومي عادي سالانه و ارائه آخرين اطلاعات آماده انجام معامله بود.قيمت سهام اين دو شركت روز گذشته به ترتيب ۷/۱۶ درصد و ۲/۶ درصد رشد كرد.از سوي ديگر دو شركت سرمايه گذاري نيرو پس از برگزاري مجمع عادي سالانه و صنعتي بوتان با توجه به ارائه آخرين اطلاعات مبني بر تعديل پيش بيني سود به تالار معاملات بازگشتند.
قيمت هر سهم اين دو شركت ديروز به ترتيب ۲۳ و ۱۰ درصد كاهش يافت. اين گزارش حاكي است: صف فروش شركت هاي توليد كننده سيمان ديروز به صف خريد تبديل شد

عرضه عمده سهام دو شركت
گروه بورس: سهام دو شركت گروه بهمن و پتروشيمي اراك امروز به طور عمده در تالارهاي معاملات سهام عرضه مي شود.
به گزارش «همشهري» تعداد ۱۳۵ ميليون و ۳۴ هزار و ۶۰۴ سهم و ۹۲ميليون و ۵۳۷ هزار و ۸۸۶ سهم و يك ميليون و ۷۷۷ هزار و ۷۷۵ سهم به ترتيب معادل ۲/۴ ، ۹/۲ و ۶ صدم درصد از سهام گروه بهمن امروز عرضه مي شود. عرضه سهام ياد شده به صورت يك جا و با قيمت پايه هر سهم دو هزار و ۲۴۹ ريال انجام مي شود.
همچنين در جريان دادوستدهاي امروز تعداد ۳۴ ميليون و ۵۶۳ هزار و ۲۹۵ سهم معادل ۶/۴ درصد از سهام پتروشيمي اراك عرضه مي شود.عرضه سهام ياد شده به صورت يك جا، با قيمت پايه هر سهم ۹ هزار و ۹۷۵ ريال و توسط شركت سرمايه گذاري غدير صورت مي گيرد.

شاخص به ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد نزديك شد
009327.jpg
گروه بورس: شاخص كل قيمت سهام ديروز نيز به شدت افزايش يافت و به رقم ۱۰ هزار و ۴۰۵ واحدرسيد.
به گزارش «همشهري» رشد ۱۵۴ واحدي شاخص كل ديروز متأثر از معاملات سيمان فارس و خوزستان و پتروشيمي اراك بود.
در اين روز وزنه سنگين بانك پارسيان بر روند رشد شاخص ها ۵/۱۴ واحد تأثير منفي گذاشت و باعث شد شاخص واسطه گري هاي مالي هم ۸۸ واحد افت را تجربه كند و به رقم ۲۶ هزار و ۲۱۴ واحد بازگردد.
اما از سوي ديگر عملكرد خوب شركت هاي صنعتي حاضر در بورس از جمله پتروشيمي اراك و سيمان فارس و خوزستان شاخص صنعت را ۱۳۸ واحد ديگر بالا برد تا به رقم ۸ هزار و ۴۳ واحد نزديك شود.براساس اين گزارش در جريان دادوستدهاي روز گذشته بورس تهران شاخص عملكرد تالار اصلي ۱۸۹ واحد مثبت خورد و به رقم ۱۰ هزار و ۱۳۶ واحد رسيد اما شاخص عملكرد تالار فرعي با كاهش ۵/۱ واحدي به رقم ۱۰ هزار و ۴۸۳ واحد بازگشت.
اين گزارش نشان مي دهد: طي معاملات ديروز شاخص سهام نفت و پتروشيمي ۳۵۹ واحد ، شاخص گروه وسايل نقليه ۵/۱۴۲ واحد، شاخص سهام ساختمان ۴۰ واحد، شاخص سهام فلزات اساسي ۳۵ واحد و شاخص گروه كاني هاي فلزي ۱۶ واحد افزايش يافت.معاملات اين روز منجر به رشد ۴۴۱ واحدي شاخص بازار نقدي و قيمت شد و اين شاخص را به رقم ۲۹ هزار و ۲۰۸ واحد رساند.

تغييرات قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۱.۵۷-
۱۶-
۱,۰۰۰
آبسال
۴.۹۸
۹۶
۲,۰۲۵
آبگينه
۰.۵۸
۴۱
۷,۰۸۰
آلومتك
۴.۴۳
۵۰۵
۱۱,۹۰۰
آلومراد
۵-
۱۷۲-
۳,۲۷۰
آلومينيم پارس
۲.۱
۷۵
۳,۶۵۱
آهنگري تراكتورسازي ايران
۴.۹۸
۲۳۳
۴,۹۱۱
الكتريك خودرو شرق
۵-
۳۲۸-
۶,۲۳۷
ايران ارقام
۱.۹۵-
۲۷-
۱,۳۶۱
ايران تاير
۱.۳۵
۱۰۸
۸,۱۰۰
ايران ترانسفو
۴.۶۷
۱۵۴
۳,۴۴۹
ايران خودرو
۴.۹۷
۱۹۶
۴,۱۳۸
ايران خودروديزل
۰.۰۴-
۲-
۵,۱۲۰
ايران دارو
۴.۹۲-
۶۰-
۱,۱۵۹
ايران دوچرخ
۱.۴۵-
۱۰۵-
۷,۱۵۵
ايران گچ
۴.۹۸
۲۱۳
۴,۴۸۹
ايرانيت
۴.۹۹-
۵۲۵-
۹,۹۹۳
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۳.۵۳-
۲۵۸-
۷,۰۶۰
باما
۰.۵۳
۱۶
۳,۰۲۹
بانك اقتصادنوين
۳.۸۲-
۸۹-
۲,۲۴۲
بانك پارسيان
۵
۱۴۶
۳,۰۶۸
بانك كارآفرين
۴.۹۶-
۲۹۵-
۵,۶۴۷
بين المللي توسعه ساختمان
۰.۵۹
۳
۵۱۰
پارس الكتريك
۲-
۶۱-
۲,۹۹۶
پارس خزر
۴.۹۷
۶۲
۱,۳۰۹
پارس خودرو
۵
۲۹۰
۶,۰۹۰
پارس دارو
۴.۸۵
۲۱۵
۴,۶۵۱
پارس سرام
۴.۹۶
۹۸
۲,۰۷۳
پاكسان
۴.۹۹
۴۲۳
۸,۸۹۸
پتروشيمي آبادان
۵
۵۲۲
۱۰,۹۷۰
پتروشيمي اراك
۲.۲۹
۱۸۳
۸,۱۸۸
پتروشيمي اصفهان
۵
۶۳۱
۱۳,۲۵۷
پتروشيمي خارك
۴.۹۴
۵۷
۱,۲۱۰
پتروشيمي شيراز
۴.۷۹-
۴۴۰-
۸,۷۴۳
پتروشيمي فارابي
۱.۳۶-
۲۵-
۱,۸۱۱
پمپ سازي ايران
۲-
۲۴۰-
۱۱,۷۳۸
تامين ماسه ريخته گري
۰
۰
۲,۸۴۶
تجهيزنيروي زنگان
۴.۹۷
۱۷۸
۳,۷۵۷
تراكتورسازي ايران
۴.۹۶
۸۲
۱,۷۳۵
تكنوتار
۴.۹۹
۱۰۰
۲,۱۰۴
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۰.۰۱
۱
۶,۷۱۲
تولي پرس
۳.۶۶-
۷۲-
۱,۸۹۵
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۵
۶۰۳
۱۲,۶۷۴
توليد سموم علف كش
۰.۸۹
۱۰
۱,۱۳۹
توليد محور خودرو
۴.۹۲-
۵۷-
۱,۱۰۲
توليدي گرانيت بهسرام
۱.۵۷-
۵۳-
۳,۳۳۰
جام دارو
۴.۹۷
۸۶
۱,۸۱۷
چيني ايران
۲.۱۱
۱۵۱
۷,۳۰۱
حمل و نقل پتروشيمي
۵
۲۰۴
۴,۲۸۶
حمل و نقل توكا
۴.۹۹
۵۲۲
۱۰,۹۷۴
خدمات انفورماتيك
۴.۹۹
۴۲۶
۸,۹۶۱
خدمات دريايي تايدواتر
۴.۹۹
۲۶۱
۵,۴۹۳
خوراك دام پارس
۲.۸۴-
۶۹-
۲,۳۶۱
داده پردازي ايران
۰.۰۹
۷
۷,۹۳۸
داروپخش (هلدينگ )
۰
۰
۶,۱۳۴
داروسازي اسوه
۵
۳۸۱
۸,۰۰۸
داروسازي جابرابن حيان
۰.۱
۹
۸,۸۲۹
داروسازي زهراوي
۵
۱۴۵
۳,۰۴۵
داروسازي سبحان
۴.۹۷
۱۵۶
۳,۲۹۵
داروسازي كوثر
۴.۵۳
۲۴۳
۵,۶۰۳
داملران
۲.۰۶-
۲۰-
۹۵۰
درخشان تهران
۴.۹۸
۱۶۹
۳,۵۶۵
دشت مرغاب
۵-
۷۶۰-
۱۴,۴۵۴
دوده صنعتي پارس
۰.۶۷
۳۳
۴,۹۵۰
رايان سايپا
۰.۱-
۱-
۱,۰۲۹
روغن نباتي جهان
۳.۸۳
۵۵
۱,۴۹۲
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۴.۹۵
۶۰
۱,۲۷۳
رينگ سازي مشهد
۳.۰۶
۲۷۳
۹,۱۹۹
زامياد
۴.۹۸-
۱۲۹-
۲,۴۶۲
ساختمان اصفهان
۴.۹۸
۱۷۰
۳,۵۸۱
سايپا
۳.۵۹
۶۰
۱,۷۳۲
سايپا شيشه
۴.۹۵
۱۰۲
۲,۱۶۱
سايپاآذين
۳.۸۹
۲۲۳
۵,۹۵۵
سايپاديزل
۴.۹۸-
۹۸-
۱,۸۷۱
سخت آژند
۴.۹۷-
۱۳۱-
۲,۵۰۵
سراميك هاي صنعتي اردكان
۴.۹۶
۷۷
۱,۶۳۰
سرما آفرين
۴.۹۷-
۱۰۰-
۱,۹۱۲
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۴.۹۵
۹۷
۲,۰۵۶
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۲.۶
۸۳
۳,۲۷۲
سرمايه گذاري بانك ملي ايران (هلدينگ )
۰.۴۳
۵
۱,۱۵۵
سرمايه گذاري بهمن
۴.۹۹
۷۳
۱,۵۳۵
سرمايه گذاري بوعلي
۵
۱۰۷
۲,۲۴۹
سرمايه گذاري پارس توشه (هلدينگ )
۵
۱۷۰
۳,۵۷۰
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۰.۴۲
۷
۱,۶۸۶
سرمايه گذاري توسعه آذربايجان
۲.۷۲
۱۰۶
۴,۰۰۰
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۴.۹۳
۵۶
۱,۱۹۱
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۴.۹۷
۱۲۰
۲,۵۳۵
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات
۴.۹
۴۵
۹۶۳
سرمايه گذاري توسعه ملي
۱۹.۶۶
۹۸۶
۶,۰۰۰
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۲.۰۴-
۶۲-
۲,۹۸۴
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۴.۹۷-
۱۷۱-
۳,۲۶۷
سرمايه گذاري ساختمان ايران (هلدينگ )
۲.۳۳
۲۵
۱,۱۰۰
سرمايه گذاري سايپا (طيف سايپا )
۴.۹۸-
۶۴-
۱,۲۲۱
سرمايه گذاري سپه
۴.۹۸
۱۰۰
۲,۱۰۹
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي كشوري
۶.۱۶
۹۰
۱,۵۵۰
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۵
۱۱۳
۲,۳۷۴
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۵
۱۰۱
۲,۱۲۲
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۰.۰۲
۱
۴,۱۹۰
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۴.۹۶
۱۰۹
۲,۳۰۵
سرمايه گذاري كارآفرين (هلدينگ )
۴.۹۳
۶۶
۱,۴۰۵
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر ايران
۰
۰
۳,۶۹۷
سرمايه گذاري مسكن
۵-
۵۳-
۱,۰۰۸
سرمايه گذاري ملت
۴.۳۳
۶۳
۱,۵۱۸
سرمايه گذاري ملي ايران
۲۳.۰۴-
۵۳۹-
۱,۸۰۰
سرمايه گذاري نيرو
۱.۶۶
۱۹۰
۱۱,۶۱۰
سنگ آهن گل گهر
۴.۷۶-
۹۶-
۱,۹۲۰
سوليران
۵-
۱۴۰۵-
۲۶,۶۹۶
سيمان اردبيل وآهك آذرشهر
۰.۷
۱۵۷
۲۲,۶۰۰
سيمان اصفهان
۴.۹۸
۴۸۹
۱۰,۲۹۹
سيمان ايلام
۵
۳۲۴
۶,۸۰۴
سيمان بجنورد
۵
۷۲۲
۱۵,۱۶۶
سيمان بهبهان
۵
۵۵۲
۱۱,۵۹۶
سيمان تهران
۳.۲۸
۵۵۶
۱۷,۵۰۰
سيمان خاش
۴.۹۹
۸۳۳
۱۷,۵۱۱
سيمان خزر
۲.۱۶
۱۳۴
۶,۳۵۰
سيمان داراب
۴.۹۹
۵۵۷
۱۱,۷۱۴
سيمان سپاهان
۵
۱۲۴۱
۲۶,۰۷۳
سيمان شاهرود
۴.۹۹
۴۹۷
۱۰,۴۴۹
سيمان شرق
۵
۱۱۶۵
۲۴,۴۶۷
سيمان شمال
۰.۲-
۲۹-
۱۴,۷۷۰
سيمان غرب
۴.۹۹
۳۲۸
۶,۸۹۷
سيمان فارس و خوزستان
۴.۹۹-
۳۱۷۷-
۶۰,۴۳۴
سيمان قاين
۰
۰
۷,۲۶۴
سيمان كارون
۵
۹۷۲
۲۰,۴۱۶
سيمان كرمان
۰
۰
۲۳,۶۳۶
سيمان هرمزگان
۴.۹۹
۳۲۶
۶,۸۵۹
سيمان هگمتان
۴.۸۶-
۳۲۸-
۶,۴۱۶
سينا دارو
۱.۶۲-
۱۴۰-
۸,۵۱۰
شهد
۴.۹۷-
۱۰۶-
۲,۰۲۶
شهد ايران
۴.۹۹
۲۴۷
۵,۱۹۴
شير پاستوريزه پگاه خراسان
۱.۱۵-
۳۰-
۲,۵۷۴
شيشه قزوين
۳.۰۴-
۵۴-
۱,۷۲۱
شيشه و گاز
۳.۴۶-
۱۱۵-
۳,۲۰۵
شيمي داروئي داروپخش
۱.۹
۵۷
۳,۰۵۰
شيميايي سينا
۴.۹۵
۴۵
۹۵۵
صنايع آذرآب
۱.۳۱
۱۳۲
۱۰,۲۰۰
صنايع جوشكاب يزد
۰.۵۷
۵۲
۹,۱۰۰
صنايع ريخته گري ايران
۰.۲۸
۲۴
۸,۴۹۸
صنايع شيميايي ايران
۲.۴۱-
۷۳-
۲,۹۵۰
صنايع شيميايي فارس
۵-
۲۱۸-
۴,۱۴۵
صنايع كاغذسازي كاوه
۴.۹۱
۵۳
۱,۱۳۲
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۵-
۱۳۸-
۲,۶۲۲
صنايع مس شهيد باهنر
۲.۱۸
۳۳
۱,۵۵۰
صنعتي آما
۱.۱۴
۲۷
۲,۴۰۰
صنعتي بهشهر
۴.۴۷
۲۰۳
۴,۷۴۳
صنعتي دريايي ايران
۴.۹۹
۲۵۳
۵,۳۲۴
عمران و توسعه فارس
۴.۹۹
۴۶
۹۶۷
فارسيت اهواز
۲.۴۵
۹۲
۳,۸۴۸
فرآورد ه هاي غذايي و قند پيرانشهر
۴.۹۵-
۱۵۲-
۲,۹۱۷
فرآورده هاي تزريقي ايران
۱.۱۷
۱۲
۱,۰۴۱
فرآورده هاي غذايي مشهد
۴.۴۱
۹۲
۲,۱۷۹
فرآورده هاي نسوز آذر
۵-
۷۸۲-
۱۴,۸۷۲
فرآوري موادمعدني ايران
۱.۲۹-
۱۷-
۱,۲۹۷
فنرسازي خاور
۴.۹۲
۶۱
۱,۳۰۰
فنرسازي زر
۰.۵۸
۱۴
۲,۴۴۵
فولاد كاويان
۴.۰۱-
۳۹۷-
۹,۵۰۲
قند اصفهان
۴.۹۸
۷۹
۱,۶۶۵
قند بيستون
۴.۹۶-
۷۶-
۱,۴۵۶
قند شيروان قوچان وبجنورد
۱.۸۷
۴۴
۲,۳۹۹
قندنقش جهان
۰.۴۵
۹
۱,۹۸۸
كابل سازي ايران
۰.۰۶
۴
۷,۱۲۰
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۵
۷۵
۱,۵۷۵
كارتن البرز
۴.۸۲
۲۵۶
۵,۵۷۰
كارتن ايران
۴.۹۸-
۶۹-
۱,۳۱۷
كارتن پارس
۱.۹۷-
۶۴-
۳,۱۷۸
كارخانجات توليدي شيشه دارويي رازي
۴.۹۹
۴۱۳
۸,۶۸۶
كارخانجات مخابراتي ايران
۴.۹۹
۸۴
۱,۷۶۸
كارخانه فارسيت درود
۴.۹۹-
۲۶۵-
۵,۰۴۸
كاشي اصفهان
۱.۹۷-
۶۶-
۳,۲۸۳
كاشي الوند
۵-
۲۱۲-
۴,۰۳۲
كاشي حافظ
۱.۴۲
۲۷۱
۱۹,۳۰۰
كالسيمين
۱.۶۴
۵۹
۳,۶۵۶
كربن ايران
۲.۲۳-
۵۶-
۲,۴۵۰
كشت وصنعت پياذر
۴.۲۷-
۱۰۸-
۲,۴۲۲
كف
۴.۹۹
۱۱۷
۲,۴۶۴
كمباين سازي ايران
۵
۲۶۹
۵,۶۵۳
كيميدارو
۱۳.۵۲-
۷۸۲-
۵,۰۰۰
كيوان
۴.۹۸
۲۳۲
۴,۸۸۸
گازلوله
۲.۸۴
۶۵
۲,۳۵۰
گروه بهمن
۱۰.۰۳-
۱۵۶-
۱,۴۰۰
گروه صنعتي بوتان
۵
۱۸۳
۳,۸۴۴
گروه صنعتي سپاهان
۲-
۱۲۲-
۵,۹۸۰
گروه صنعتي سديد(هلدينگ )
۴.۶۳
۱۷۰
۳,۸۴۰
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۵
۴۸۰
۱۰,۰۸۸
گسترش صنايع وخدمات كشاورزي
۴.۳۷
۸۸
۲,۱۰۱
گلتاش
۴.۹۷
۱۵۸
۳,۳۳۶
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۴.۹۸-
۶۴-
۱,۲۲۱
لاستيك البرز
۱.۹۹-
۷۳-
۳,۵۹۶
لاستيك دنا
۰.۷
۸
۱,۱۵۰
لاميران
۰.۰۷-
۴-
۵,۶۰۸
لبنيات پاك
۵
۱۲۸
۲,۶۹۰
لعاب ايران
۲-
۳۶۹-
۱۸,۱۱۱
لوله وتجهيزات سديد
۴.۹۸
۷۳
۱,۵۳۹
لوله وماشين سازي ايران
۴.۹۸
۹۷
۲,۰۴۴
ليزينگ ايران
۴.۹۶
۱۰۰
۲,۱۱۶
ليزينگ خودروغدير
۴.۹۹
۱۴۴
۳,۰۲۷
ليزينگ صنعت و معدن
۴.۹۷-
۱۲۱-
۲,۳۱۶
مارگارين
۱.۲۳
۱۰
۸۲۵
ماشين سازي اراك
۴.۹۸
۱۲۷
۲,۶۷۶
مجتمع صنايع لاستيك كرمان
۴.۹۹
۲۴۹
۵,۲۳۹
مجتمع صنعتي آرتاويل تاير
۳.۰۲
۶۸
۲,۳۱۸
محورسازان ايران خودرو
۱.۸۲-
۱۱۲-
۶,۰۵۲
معادن منگنز ايران

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش فناوري
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |