شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۷۷۸ - Aug 20, 2005
ارزش سهام ۸ شركت بورس از يك ميليارد دلار فراتر رفت
000021.jpg
گروه بورس: تازه ترين يافته هاي آماري حاكي است: ارزش كل سهام ۸ شركت پذيرفته شده در بورس تهران براساس قيمت هاي روز بازار از يك ميليارد دلار فراتر رفته است.
بررسي هاي انجام شده توسط گروه بورس «همشهري» نشان مي دهد: در حال حاضر سرمايه گذاري غدير با ارزشي معادل ۳/۲ ميليارد دلار بزرگترين شركت حاضر در بورس تهران به حساب مي  آيد.
غدير تا پايان هفته گذشته در مجموع ۹/۵ درصد از كل ارزش بازار سهام تهران را به خود اختصاص داده بود.
بر اين اساس ارزش كل سهام سايپا با توجه به قيمت سهام آن روي تابلوي معاملات بورس اوراق بهادار برابر دو ميليارد دلار ارزيابي شده است. سايپا با اين ميزان ارزش به بزرگترين خودروساز ايراني از نظر ارزش بازار و دومين شركت حاضر در بورس تبديل شده است.
در ادامه تأكيد شده، ارقامي كه به عنوان ارزش شركت هاي بورس مطرح مي شود فارغ از ارزش هاي جايگزيني، ذاتي يا حسابداري شركت ها فقط به ارزيابي قيمت كل سهام، براساس قيمت هاي درج شده روي تابلوي بورس براي معاملات خرد است. بنابراين بديهي است كه به هنگام انجام معامله بر «بلوك هاي مديريتي سهام» قيمت كل سهام اين شركت از ارقام ياد شده متناسب با حجم بلوكي كه داد و ستد مي شود افزايش خواهد يافت.
در ادامه اين گزارش آمده است: سيمان فارس و خوزستان كه تا دو سال پيش بزرگترين شركت بورس به حساب مي آمد در حال حاضر با ارزش بازاري معادل ۸/۱ ميليارد دلار در جدول بزرگان بورس تهران در رتبه سوم ايستاده است. ارزش سهام ايران خودرو نيز با توجه به قيمت گذاري تازه پس از برگزاري مجمع عمومي به ۷/۱ ميليارد دلار رسيده است.
براساس اين يافته هاي آماري ارزش بازار شركت سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي برابر ۴/۱ ميليارد دلار است، ضمن اين كه ارزش كل سهام پتروشيمي خارك به عنوان بزرگترين شركت پتروشيمي حاضر در بورس تهران ۳/۱ ميليارد دلار تخمين زده مي شود. در ميان بانك هاي حاضر در بورس نيز بانك پارسيان با ارزشي معادل ۳/۱ ميليارد دلار بزرگترين بانك بورس تهران به حساب مي آيد.
سرمايه گذاري بانك ملي آخرين شركت بورسي است كه ارزش بازار آن از يك ميليارد دلار فراتر رفته، اين شركت با ارزشي معادل ۱/۱ ميليارد دلار در رتبه هشتم بورس از نظر ارزش بازار جاي گرفته است.
در كنار اين ها ارزش دو شركت پتروشيمي اراك و گروه بهمن نيز نزديك به يك ميليارد دلار برآورد شده به طوري كه ارزش كل سهام پتروشيمي اراك معادل ۹۵۰ ميليون دلار و ارزش بازار گروه بهمن ۸۵۰ ميليون دلار محاسبه مي شود.
كارشناسان بورس بر اين باورند كه شركت هاي ياد شده با توجه به ارزش بازار و پتانسيل هاي موجود در آن ها از قابليت پذيرش در بورس هاي اوراق بهادار بين المللي برخوردارند.
پيش از اين نام دو شركت سرمايه گذاري غدير و ايران خودرو براي چنين اقدامي مطرح شده بود و حتي مسئولان اين شركت ها به همراه مديران بورس تهران مذاكراتي را با چند بورس معتبر بين المللي انجام داده اند.

ارزش مبادلات بورس فلزات ۳۰ درصد كاهش يافت
000051.jpg
گروه بورس: طي هفته گذشته در مجموع ۷۴ هزار و ۳۴۰ تن انواع فولاد، آلومينيوم، مس و روي به ارزش ۳۵۸ ميليارد و ۶۹۱ ميليون و ۲۰۰ هزار ريال در بورس فلزات تهران داد و ستد شد.
به گزارش اطلاع رساني بورس فلزات تهران، تالار اين بورس در هفته گذشته شاهد ۸۱ هزار و ۵۴۰ تن عرضه و در مقابل ۱۷۸ هزار و ۳۸۰ تن تقاضا براي محصولات ياد شده بود.
اين گزارش حاكي است: در اين هفته ۷۱ هزار و ۷۶۰ تن انواع محصولات فولادي به ارزش ۲۷۴ ميليارد و ۵۶۵ ميليون و ۸۲۰ هزار ريال معامله شد كه به لحاظ وزن و ارزش به ترتيب ۵۳/۹۶ و ۵۵/۷۶ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است.در گروه محصولات مسي نيز ۲ هزار و ۲۰۰ تن انواع مس به ارزش ۷۷ ميليارد و ۵۲۱ ميليون و ۷۸۰ هزار ريال معامله شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۹۶/۲ و ۶۱/۲۱ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است.
در گروه محصولات آلومينيومي نيز ۳۶۰ تن انواع محصولات آلومينيومي به ارزش ۶ ميليارد و ۳۳۶ ميليون ريال معامله شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۴۸/۰ و ۷۷/۱ درصد از كل بازار را در اختيار داشت.بر اساس اين گزارش، كل معاملات صورت گرفته در بورس فلزات طي هفته گذشته ۶۸ هزار و ۷۸۰ تن به ارزش ۲۶۳ ميليارد و ۴۴۰ ميليون و ۴۰۰ هزار ريال بصورت سلف و ۵ هزار و ۵۶۰ تن به ارزش ۹۵ ميليارد و ۲۵۰ ميليون و ۸۰۰ هزار ريال بصورت نقدي داد و ستد شد. آمار كل معاملات بورس در هفته مورد بررسي نسبت به هفته قبل از آن از لحاظ حجم ۳۶ درصد و از نظرارزش ۳۰ درصد كاهش را نشان مي دهد.

۲۵۰ سهم خصوصي شد
گروه بورس: در جريان معاملات هفته پيش ۲۵۰ سهم ازسهام كابل هاي مخابراتي شهيد قندي توسط سازمان خصوصي سازي به بخش خصوصي  واگذار شد.
به گزارش خبرنگار ما ارزش سهام ياد شده كه متعلق به شركت مخابرات ايران بود، يك ميليون و ۷۰۰ هزار ريال برآورد شد.
عرضه سهام اين سهام هفته گذشته از طريق بورس اوراق بهادار تهران صورت گرفت.

حجم دادوستدها ۵۳ درصد رشد كرد
گروه بورس: با وجود كاهش ۱۰ درصدي تعداد خريداران در هفته گذشته، حجم معاملات سهام ۵۳ درصد رشد كرد.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته ۱۲ هزار و ۸۹۳ نفر تعداد ۱۴۸ ميليون و ۱۴۷ هزار و ۱۵۲ سهم به ارزش ۵۹۹ ميليارد ريال را دادوستد كردند كه نشان دهنده رشد ۷۷ درصدي ارزش كل اين معاملات است.
بنابراين گزارش هفته پيش تعداد خريداران تالار اصلي با ۱۲ درصد كاهش به ۹ هزار و ۸۱۸ نفر رسيد اما حجم و ارزش معاملات در اين تالار هفته گذشته به ترتيب با رشد ۵۷ درصدي و ۸۳ درصدي مواجه بود. در يك هفته گذشته تعداد ۱۲۲ ميليون و ۳۵۶ هزار و ۹۱ سهم به ارزش ۵۲۹ ميليارد ريال در اين تالار دست به دست شد.
اين گزارش حاكي است: طي هفته مورد بررسي حجم سهام معامله شده در تالار فرعي نيز با ۳۷ درصد رشد به ۲۶ ميليون و ۵۹۱ هزار و ۶۱ برگه سهم به ارزش ۷۰ ميليارد ريال رسيد.ارزش معاملات اين هفته در تالار فرعي ۴۳ درصد افزايش يافت اما تعداد خريداران با ۵ درصد كاهش به ۳ هزار و ۷۵ نفر رسيد.

در پايان مبادلات هفته گذشته
شاخص كل به زير ۱۱ هزار واحد رسيد
گروه بورس: به دنبال بازگشايي نماد شركت هاي بزرگ حاضر در بورس طي يك هفته گذشته شاخص هاي بورس تهران روندي نزولي را در پيش گرفتند.
به گزارش خبرنگار ما در هفته گذشته شاخص كل قيمت سهام ۶۷۱ واحد كاهش يافت و به رقم ۱۰ هزار و ۶۸۱ واحد رسيد. شاخص كل در پايان هفته ماقبل ۱۱ هزار و ۳۵۲ واحد بود كه در جريان معاملات هفته پيش به زير ۱۱ هزار واحد رسيد.
در اين هفته شاخص عملكرد تالار اصلي ۷۸۱ واحد و شاخص عملكرد تالار فرعي ۱۱۱ واحد افت را تجربه كردند و به ترتيب بر روي ارقام ۱۰ هزار و ۴۱۹ واحد و ۱۰ هزار و ۶۹۰ واحد ايستادند.
براساس اين گزارش باز شدن نماد شركت هاي بزرگ بورس از جمله بانك پارسيان و سرمايه گذاري بانك ملي به شدت بر روي شاخص واسطه گري هاي مالي تأثير گذاشت و اين شاخص را با دو هزار و ۸۱۲ واحد كاهش تا رقم ۲۸ هزار و ۱۰۸ واحد پايين كشيد.
شاخص صنعت نيز به دنبال باز شدن نماد شركت هايي چون ايران خودرو و سايپا افت ۴۷۲ واحدي را تجربه كرد و به رقم ۸ هزار و ۲۰۷ بازگشت.
اين گزارش حاكي است: در پي باز شدن نماد تعداد زيادي از شركت هاي بورس پس از افزايش سرمايه  و تقسيم سود، شاخص بازده نقدي ۱۳۴ واحد مثبت خورد.
اما در اين هفته شاخص بازده نقدي و قيمت ۹۲۴ واحد پايين تر آمد و به رقم ۲۹ هزار و ۳۵۰ واحد رسيد.
معاملات يك هفته گذشته كاهش ۳۷ واحدي شاخص ميانگين موزون و افت ۳۱۱ واحدي شاخص ميانگين ساده ۵۰ شركت فعال تر بورس را در پي داشت.

تثبيت اقتصاد از كاهش شاخصهاي بورس جلوگيري مي كند
فارس: مديرعامل شركت احداث صنعت گفت: بخشي از روند كاهش شاخصهاي بورس اوراق بهادار ناشي از عوامل بيروني است كه با تثبيت اوضاع اقتصادي مي توان اميدوار بود از اين روند جلوگيري شود.
اسدالله عابدي يادآور شد: بخشي از كاهش قيمت سهام واحدهاي صنعتي به ويژه در بخش سيمان ناشي از پارامترها و عوامل داخلي اين صنعت است، زيرا سهام واحدهاي سيمان در مقاطعي تحت تاثير شرايط و يا هيجانات خاص با افزايش قابل ملاحظه اي روبرو بود و در اين شرايط افت  سهام اين واحدها پس از مدتي تا حدي طبيعي است.
عابدي تأكيد كرد:  در افت قيمت سهام در بورس اوراق بهادار بايد پارامترها و عوامل داخلي مربوط به خود بخش صنعت و نيز عوامل بيروني يعني شرايط سياسي، اجتماعي و اقتصادي داخل و خارج كشور و سهم هر كدام از اين عوامل به طور جداگانه ارزيابي شود.
وي پيش بيني كرد : روند كاهش قيمت سهام در بورس اوراق بهادار در آينده چندان شديد نباشد.

يك نوزاد قمي به جمع سهامداران پيوست
ايرنا: مدير تالار قم گفت: يك نوزاد چهل روزه روز چهارشنبه با خريد ۱۷۵ سهم به ارزش يك ميليون و دويست هزار ريال به جمع سهامداران بورس پيوست.
«اسد الله عطارزاده» گفت: «محمد رضا» به عنوان خردسال ترين سهامدار قم در تاريخ معاملات اين تالار ثبت شد.
پدر اين نوزاد گفت: اقوام و خويشاوندان به مناسبت تولد محمدرضا وجوهات نقدي را هديه دادند كه با مشورت اعضاي خانواده اين مبالغ براي خريد سهام به نام اين نوزاد اختصاص داده شد.

تغييرات قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۷۵۰,۶۲۷
۲.۳۳-
۱۰,۷۷۶
سيمان سپاهان
۲,۳۶۹
۰.۱-
۲۵,۷۷۶
سيمان شاهرود
۳۰
۰
۱۰,۸۸۵
سيمان شرق
۳۲
۰
۲۳,۵۵۰
سيمان شمال
۱۸۰
۰
۶۱,۸۳۹
سيمان صوفيان
۱,۲۰۳,۶۶۳
۰.۰۲-
۵,۹۳۹
سيمان فارس و خوزستان
۵۱۰
۰
۱۹,۷۸۰
سيمان كرمان
۲,۱۶۱
۰.۱-
۲۴,۸۳۷
سيمان مازندران
۶۰,۱۰۰
۰
۲۴,۸۵۰
سيمان هرمزگان
۴۹,۱۴۹
۰.۸۳-
۶,۷۷۴
سيمان هگمتان
۱,۴۶۰
۰.۰۶-
۶,۹۹۳
سينا دارو
۵۷۸
۰
۸,۶۸۷
شهد
۱,۴۷۸
۰.۰۴-
۲,۴۹۵
شهد ايران
۴۱۷,۷۶۹
۴.۲۵-
۶,۰۰۴
شير پاستوريزه پگاه خراسان
۲۸۰,۴۶۵
۱.۰۹-
۸,۱۰۲
شيرپاستوريزه پگاه آذربايجان غربي
۱۳۴,۸۰۳
۰.۱۶-
۸,۰۸۴
شيرپاستوريزه پگاه اصفهان
۲,۰۰۰
۰
۱۷,۰۰۰
شيرين دارو
۲۶,۵۸۵
۰.۲۳
۴,۳۳۱
شيشه همدان
۲۱,۵۹۵
۰
۳,۵۴۵
شيمي داروئي داروپخش
۱۴,۸۹۵
۰.۸۳-
۲,۵۳۷
شيميايي سينا
۸۷۴,۷۳۱
۵.۰۴-
۱,۰۱۱
صنايع آذرآب
۲۳۷,۳۹۰
۱.۸۱-
۷,۹۰۷
صنايع جوشكاب يزد
۲,۹۱۳
۰.۰۸
۹,۰۱۷
صنايع ريخته گري ايران
۱۵,۵۴۵
۰
۲,۹۲۶
صنايع شيميايي فارس
۲۷,۷۶۸
۰.۲۲-
۵,۰۹۰
صنايع لاستيكي سهند
۲۲۱,۱۹۰
۸.۹-
۱,۲۶۹
صنايع مخابراتي راه دورايران
۹۸,۶۳۲
۰.۵۵-
۳,۰۸۳
صنايع مس شهيد باهنر
۲,۹۹۷,۱۱۲
۱۰.۸۴-
۵,۵۰۰
صنعتي دريايي ايران
۹۷,۰۵۴
۷.۹۷-
۱,۰۴۱
فارسيت اهواز
۱۱,۵۰۱
۳۷۹.۴۱-
۸,۲۰۶
فرآورد ه هاي غذايي و قند پيرانشهر
۷۰,۸۹۶
۴.۳۷
۶۱۸
فرآورده هاي غذايي مشهد
۸۶,۱۱۸
۱.۵۱
۱,۹۲۴
فرآورده هاي نسوز آذر
۷۳۰
۰
۲,۷۱۸
فرآورده هاي نسوز پارس
۱۷,۸۵۲
۲.۹۲
۱۰,۸۲۰
فرآوري موادمعدني ايران
۳۸۳,۷۵۸
۳.۱۹-
۱,۲۸۷
فنرسازي خاور
۷۸,۸۲۳
۳.۱۶-
۱,۲۹۶
فنرسازي زر
۲۹۱,۱۶۹
۳.۲۹-
۲,۳۴۳
فولاد كاويان
۶۰۷
۰
۷,۸۳۴
قند اصفهان
۶۳,۳۱۹
۰.۲۳
۱,۷۰۳
قند پارس
۷۲,۱۱۶
۰.۵۵
۱,۹۸۷
قند ثابت خراسان
۱,۹۱۸
۰
۱,۳۹۵
قند شيرين خراسان
۴۳,۵۳۶
۰.۸۷-
۲,۰۶۰
قند مرودشت
۱۲,۱۹۱
۰
۲,۲۱۶
كابل سازي ايران
۵۲۹,۵۵۴
۰.۰۳-
۶,۷۹۵
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۲۱,۲۶۴
۳.۵۴-
۵,۰۵۸
كارتن ايران
۷,۳۵۸
۰.۲۷-
۵,۵۲۱
كارخانجات داروپخش
۱,۰۹۷,۹۰۲
۱.۴۱
۳,۰۴۳
كارخانجات صنعتي پيام
۳۸,۶۷۶
۱.۸۶
۱,۷۷۶
كارخانجات قند قزوين
۳۹,۴۷۶
۰.۴۳-
۷,۰۱۸
كارخانجات مخابراتي ايران
۴۳۸,۶۸۴
۱.۶۶
۱۵,۵۲۳
كالسيمين
۱۲۶,۱۴۴
۲.۶۶
۳,۶۸۸
كمباين سازي ايران
۵,۰۲۸
۸۶.۷۱
۱۷,۰۸۴
كمك فنر ايندامين
۱,۰۹۰
۰.۰۲-
۵,۴۲۲
كيميدارو
۳۴,۹۲۴
۰.۳-
۱,۶۶۴
گروه صنعتي بوتان
۵۹,۱۱۸
۱.۳-
۶,۳۶۷
گروه صنعتي سديد(هلدينگ )
۵۹,۴۶۳
۵۱۹.۲۱-
۳,۵۵۱
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۳۵,۰۷۹
۱۰.۵۷
۱۲,۰۰۰
گسترش صنايع وخدمات كشاورزي
۱۵,۹۵۷
۰.۴۶
۱,۹۶۵
گلتاش
۲,۸۹۴
۹۰.۲۴
۱۳,۱۲۰
لاستيك البرز
۶۶۹
۴۹۵.۴۶-
۴,۰۹۳
لاستيك دنا
۷۵,۴۳۴
۲.۸۶
۱,۲۹۵
لاميران
۱۳,۳۱۰
۰
۵,۶۶۷
لبنيات پاك
۱۶,۶۵۸
۰.۱۹
۱۸,۶۱۴
لوله وتجهيزات سديد
۱۷,۷۰۹
۰.۹۸-
۲,۷۴۲
لوله وماشين سازي ايران
۱,۰۲۰,۳۰۹
۱.۶۲-
۲,۳۴۰
ليزينگ ايران
۴۲۸,۲۶۲
۲.۱۸-
۹۱۸
ماشين سازي اراك
۹۷,۹۵۸
۰.۱۵-
۲,۶۸۴
ماشين سازي نيرومحركه
۱,۱۵۷
۰
۲,۵۹۹
مجتمع صنايع لاستيك كرمان
۲۵۲,۳۶۵
۰.۱۲
۵,۰۰۷
مجتمع صنعتي آرتاويل تاير
۲,۶۸۴,۵۴۶
۰.۷۱-
۳,۹۵۰
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۵۲۰,۰۷۰
۵.۷۶
۲,۲۵۶
محورسازان ايران خودرو
۴۱۸
۸۱.۲۵
۳۱,۹۹۶
معدني املاح ايران
۸۳۷,۷۴۸
۴.۰۳-
۷,۶۶۹
معدني و صنعتي چادرملو
۴۹۴,۶۸۵
۰.۱۴-
۵,۱۳۷
ملي سرب و روي ايران
۱۷۰,۸۹۱
۱۰.۱۵-
۳,۱۳۲
مهرام
۶۰
۰
۴,۹۳۴
مهندسي نصير ماشين
۴۹,۴۳۳
۰.۱۵-
۲,۶۸۶
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۱۲۱,۳۰۸
۰.۰۵
۱,۹۱۴
موتوژن
۲۰۰
۰
۸۹۹
نساجي خوي
۱۸,۳۲۶
۰.۵۶-
۲۵,۶۴۱
نفت بهران
۴۰,۸۵۱
۱.۱۵-
۲۰,۳۷۲
نفت پارس
۱۷,۲۵۰
۰.۸۷-
۵,۵۴۲
نورد آلومينيوم
۷,۳۱۲
۸۵.۱۸
۱۹,۶۴۸
نورد قطعات فولادي
۳,۷۲۸,۱۲۹
۰.۸۶-
۶۹۹
نورد و لوله اهواز
۱,۰۵۳,۲۴۲
۱.۴۷
۴,۸۹۸
نوسازي وساختمان تهران
۱۲۰,۹۷۰
۰.۱۷-
۱,۷۴۷
نيرو محركه
۲۲,۰۰۷
۰.۴۸-
۱,۲۴۹
نيروكلر
۱۴۲,۱۶۸
۳.۲۵
۲,۰۰۱
آبگينه
۶,۸۴۸,۳۸۲
۳.۱۳
۱,۲۷۶
آزمايش
۸۶,۶۴۸
۱.۲۳-
۶,۹۸۳
آلومتك
۴,۳۹۰
۱.۳۷-
۱۳,۶۰۹
آلومراد
۹,۹۸۰
۰.۱۳-
۳,۷۷۶
آلومينيم پارس
۱,۳۴۱
۰
۱,۰۰۰
ارج
۷,۰۷۴
۰.۱۱-
۱۴,۲۳۴
افست
۸۸۴
۸۰.۴۱
۳۶,۹۸۸
البرز دارو
۳۴۴,۵۰۷
۰.۹۹
۴,۳۴۷
الكتريك خودرو شرق
۲۰
۰
۳,۰۰۰
ايتالران
۴۲۵
۰
۱,۶۹۱
ايران تاير
۸,۹۳۲
۰.۱۵-
۷,۷۶۵
ايران ترانسفو
۲۳۴,۲۶۴
۰
۳,۳۷۷
ايران خودرو
۲,۶۷۱,۰۱۰
۱.۶۷-
۳,۵۲۸
ايران خودروديزل
۴۸۰,۸۴۳
۰.۹۲
۴,۱۵۱
ايرانيت
۲۶,۸۴۴
۳.۰۸
۱۲,۲۹۲
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۲۵۷,۸۱۵
۰.۹-
۳,۳۲۱
بانك اقتصادنوين
۱,۹۹۴,۲۰۶
۰
۲,۳۳۷
بانك پارسيان
۱۹۵,۸۳۰
۱.۵۷-
۳,۶۳۸
بانك كارآفرين
۳۷,۲۱۰
۱.۰۷
۱,۲۱۷
بسته بندي ايران
۳۸,۶۹۲
۰.۱۳-
۶,۱۹۰
بين المللي توسعه ساختمان
۹۰۰
۰
۳,۴۱۰
پارس خزر
۱,۷۵۳,۷۱۶
۳.۴۲-
۱,۳۷۳
پارس خودرو
۳۲,۹۳۰
۰.۲۳-
۶,۶۱۹
پارس دارو
۱,۷۰۶,۸۹۲
۱.۳۲-
۱۱,۲۲۳
پتروشيمي اراك
۷۲۷,۵۵۳
۰.۳۲
۱۳,۸۴۷
پتروشيمي اصفهان
۹۷,۳۵۴
۱۲.۹۴
۱,۷۲۴
پرميت
۱۱,۰۲۰
۳.۱۷
۱۱,۶۱۶
تامين ماسه ريخته گري
۴۰۰,۱۹۳
۰.۴۵
۳,۹۹۹
تجهيزنيروي زنگان
۱,۷۷۷,۶۰۲
۱.۵۲
۴,۵۲۶
توسعه معادن روي ايران
۱,۲۰۲,۵۳۵
۲.۰۵
۱,۷۵۸
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۱,۴۱۱,۸۶۶
۴.۰۹
۱۲,۶۵۵
توليد سموم علف كش
۷,۷۰۰
۳.۶۲-
۳,۱۵۱
توليدالياف پلي پروپيلن
۵۸۷,۸۰۳
۲.۶۶
۲,۶۷۱
توليدفروموليبدن كرمان
۱۰۲,۱۶۸
۰.۶۱-
۱,۱۴۲
توليدمحورخودرو
۳۶,۴۴۳
۲.۷۸-
۲,۰۸۷
چيني ايران
۷,۸۵۶
۰.۶۵-
۸,۸۶۹
حمل و نقل توكا
۴۷۰,۶۶۶
۶.۲۷-
۱۰,۶۰۸
خدمات انفورماتيك
۴۰۱,۵۵۵
۱.۰۷-
۱۳,۳۱۶
خدمات دريايي تايدواتر خاورميان
۳۰۲,۷۵۵
۲.۲۸-
۲,۲۳۹
داده پردازي ايران
۵۲۵
۰
۸,۱۰۰
داروپخش (هلدينگ )
۵,۵۳۵
۰
۹,۳۶۸
داروسازي ابوريحان
۳,۹۶۳
۰.۷۱-
۶,۷۷۸
داروسازي اسوه
۱۲,۴۱۰
۰
۸,۴۸۶
داروسازي جابرابن حيان
۱۱,۹۵۷
۰.۲۱-
۸,۱۷۷
داروسازي زهراوي
۴۳۹,۲۲۹
۴.۵۶-
۳,۰۹۵
داروسازي سبحان
۵۹,۴۶۲
۳.۷۸-
۸,۸۱۷
داروسازي فارابي
۵۵۲
۰
۳,۸۵۲
داروسازي كوثر
۸,۲۱۲
۰.۴۹-
۱۴,۸۴۰
دارويي رازك
۳۳,۶۶۰
۱.۸۵-
۶,۲۲۶
داملران
۱,۰۴۷
۰.۰۶-
۳,۴۸۶
دشت مرغاب
۲۹۱,۸۸۴
۰.۷۸-
۴,۴۹۲
رايان سايپا
۱,۲۶۴
۸۸.۵۹
۱۴,۷۲۰
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۴۴,۶۶۲
۰.۰۷-
۱,۳۳۸
رينگ سازي مشهد
۴,۴۴۵,۲۵۱
۰.۱۷-
۸,۳۷۲
زامياد
۱۱۳,۱۱۱
۲.۵۲-
۲,۷۰۰
ساختمان اصفهان
۱۶۸,۸۳۵
۱.۳۸-
۱,۳۸۱
ساسان
۶۵۰,۹۱۲
۱.۹۲-
۲,۹۶۲
سامان گستراصفهان
۲,۱۶۶,۲۲۵
۰.۲۳
۳,۴۹۶
سايپا
۸,۸۸۱,۲۰۰
۱.۸۸-
۵,۶۴۸
سايپاديزل
۱۰,۰۹۰
۰.۱۹-
۴,۶۵۷
سراميك هاي صنعتي اردكان
۳۰,۰۳۸
۱.۱۱-
۱,۵۲۸
سرما آفرين
۲,۱۰۳,۱۴۳
۰.۴۹
۱,۴۳۸
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۶۷۶,۲۴۵
۲.۲۶-
۲,۲۱۴
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۱,۲۷۷,۷۳۶
۰
۳,۲۲۰
سرمايه گذاري بانك ملي ايران
۴,۶۱۰,۳۴۵
۱.۰۲-
۳,۳۳۰
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۲۰۸,۶۴۵
۴.۶-
۱,۹۷۸
سرمايه گذاري توسعه آذربايجان
۲,۰۷۴,۹۵۱
۱.۴۱
۷,۲۴۴
سرمايه گذاري توس گستر
۲,۳۳۲,۶۶۷
۱.۳۶-
۱,۰۳۳
سرمايه گذاري توسعه ملي
۳۱۵,۳۲۶
۰.۵۸-
۶,۶۷۳
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۳۷۶,۹۱۱
۰.۴۹-
۴,۱۰۵
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۲,۴۳۱,۴۰۸
۱.۲۴-
۳,۳۰۱
سرمايه گذاري ساختمان ايران
۲,۲۳۶,۱۲۵
۰
۱,۶۹۸
سرمايه گذاري سپه
۵۱۸,۵۶۷
۰.۷۴-
۲,۶۹۵
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي
۳۱۷,۱۳۴
۰.۹۳-
۱,۸۲۲
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۲۲۷,۹۵۵
۱.۵۹-
۲,۷۰۶
سرمايه گذاري صنعت نفت
۱,۲۲۴,۸۸۹
۰.۸۴-
۲,۵۱۳
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۶۳,۴۰۳,۵۱۶
۰
۴,۱۸۹
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۱,۵۳۳,۰۸۵
۰.۷۳-
۳,۵۸۵
سرمايه گذاري مسكن
۱,۴۱۸,۴۹۵
۲.۵۷-
۱,۱۲۹
سرمايه گذاري ملت
۱,۰۹۰,۲۱۹
۱.۵-
۱,۵۳۳
سرمايه گذاري ملي ايران
۳۸۳,۰۱۵
۰.۲
۱,۹۹۹
سرمايه گذاري نيرو
۱۷,۴۰۰
۰.۰۳-
۵۱,۶۵۰
سيمان اروميه
۳۲۴
۰
۱۷,۱۳۱
سيمان بجنورد
۳۹,۲۱۲
۰.۵۲-
۱۲,۲۷۸
سيمان تهران
۲۲۵
۰.۰۲-
۱۷,۴۳۱
سيمان خاش
۶۴۰
۸۰.۹۶
۳۳,۵۶۸
سيمان داراب

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |