دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۸۵ - سال چهاردهم - شماره ۴۰۳۰ - Jul 10, 2006
كارنامه سهام داروسازان بورس
005526.jpg
گروه بورس- آيا مي توان بدون هيچ گونه تحليل و بررسي در بورس سود كسب كرد؟ بي گمان پاسخ منفي است. چنان كه بررسي روند حركت گروه داروسازان بورس تهران مؤيد همين واقعيت است، در حالي كه از ابتداي امسال تا كنون سهامداران ۹ شركت فعال در اين صنعت شاهد رشد ۱۰ تا ۵۰ درصدي ارزش دارايي هاي خود بوده اند، ۸ شركت داروسازي ديگر افت يك تا ۱۳درصدي ارزش سهام خود را تجربه كرده اند.
در طول دوره سپري شده از سال ۸۵ در مجموع ۴ هزار نفر براي خريد ۶۰ ميليون برگه سهم شركت هاي داروسازي در صف خريد ايستاده اند. ارزش كل دادوستدهاي انجام شده در گروه داروسازان بورس ۳۵۵ ميليارد ريال برآورد شده است.
طبق آمار پردازش شده از ابتداي امسال تاكنون سرمايه گذاري در سهام پنج شركت داروسازي بيش از ۴۰ درصد سود براي سهامداران به همراه داشته است.
در اين ميان داروسازي سبحان با توجه به رشد ۴۶ درصدي قيمت سهام آن سودآورترين سهام دارو در بورس به حساب آمده، در اين ميان ارزش سهام دو شركت داروسازي زهراوي و كوثر نيز ۴۴ درصد افزايش يافته است. ضمن اين كه سهامداران داروسازي اسوه رشد ۴۲ درصدي ارزش دارايي هايشان را شاهد بوده اند و قيمت سهام پارس دارو نيز ۴۰ درصد بالا رفته است.
داروسازي لقمان، داملران، لابراتوار عبيدي و رازك نيز از جمله شركت هاي داروسازي بودند كه قيمت سهام آنها بيش از ۱۰ درصد از محل رشد قيمت نصيب سهامداران كرد.
اين گزارش حاكي است: داروسازي سبحان در عين حال كه سودآورترين شركت داروسازي بورس بود، پرطرفدارترين سهام اين گروه نيز به حساب آمده است، به طوري كه از اول سال جاري تا كنون ۹۰۰ نفر ۱۴ ميليون سهم اين شركت را با پرداخت رقمي معادل ۴۵ ميليارد ريال به سبد دارايي هايشان افزوده اند.
سرمايه گذاري البرز كه در دوره ياد شده قيمت سهام آن ۷ درصد كاهش يافته نيز با جذب ۴۳۱ خريدار دومين سهام پرطرفدار در گروه داروسازي لقب گرفته است.
داروسازي لقمان نيز با توجه به جذب ۳۴۰ متقاضي سرمايه گذاري در رتبه سوم ايستاده است.
اين آمار نشان مي دهد: بخش بزرگي از نقدينگي به كار افتاده در گروه داروسازان، ظرف سه ماه و نيم اخير به سوي سه شركت سينادارو، داروسازي جابر و داروسازي سبحان روانه شده، اين سه شركت در مجموع ۶۰ درصد كل نقدينگي سرازير شده به سهام دارو را در بورس تهران جذب كرده اند.

نبض بازار
تقاضا براي خريد سهام پتروشيمي خارك افزايش يافت
گروه بورس: در جريان معاملات ديروز فعالان بازار به خريد سهام سه شركت پتروشيمي خارك، مواد اوليه داروپخش و سرمايه گذاري توسعه معادن بيش از ساير شركت ها اشتياق نشان دادند.
به گزارش «همشهري»، در اين روز۳۶۰ دستور خريد براي حدود
۳/۳ ميليون سهم پتروشيمي خارك به ارزش ۴۱ ميليارد ريال صادر شد. همچنين حجم تقاضا براي خريد سهام مواد اوليه داروپخش به ۶۰۶ هزار سهم به ارزش ۱۵ ميليارد ريال رسيد.
بنا بر اين گزارش، ديروز ۵۱۳ نفر در مراجعه به كارگزاري ها براي خريد ۵ ميليون سهم سرمايه گذاري توسعه معادن به ارزش ۱۳ ميليارد ريال اقدام كردند. پس از شركت هاي ياد شده طي معاملات ديروز بيشترين دستور خريدها به نام داروسازي زهراوي، نوسازي و ساختمان، داروسازي اكسير، جوشكاب يزد و سرمايه گذاري پتروشيمي به ثبت رسيد.
از سوي ديگر ديروز يك هزار و ۲۹۶ سهامدار سرمايه گذاري غدير در صف فروش ۷/۳ ميليون سهم اين شركت به ارزش ۱۵ ميليارد ريال ايستادند. يك هزار و ۷۱۷ نفر هم براي فروش ۵/۱۰ ميليون سهم سرمايه گذاري بهمن به ارزش ۱۱ميليارد ريال اقدام كردند و ۶۹۹ نفر۳/۴ ميليون سهم گروه بهمن به ارزش ۶/۸ ميليارد ريال را در بازار عرضه كردند.در اين روز ۲۲۱ نفر تعداد ۲/۱ ميليون سهم داده پردازي به ارزش ۸/۵ ميليارد ريال را در بورس تهران به فروش گذاشتند.
اين گزارش نشان مي دهد:ديروز پس از شركت هاي ياد شده بيشترين دستور فروشها براي سهام شركتهاي پارس خودرو، سيمان دورود، سامان گستر اصفهان و ليزينگ صنعت و معدن صادر شد.

آخرين پيش بيني سود۷ شركت بورس
گروه بورس- از ابتداي ماه جاري تاكنون ۷ شركت كه در آستانه برگزاري مجامع خود قرار دارند، اطلاعات مربوط به پيش بيني سود هر سهم خود را منتشر ساختند.
به گزارش «همشهري»، پارس دارو در بين اين شركت ها، پيش بيني سود هر سهم خود را يك هزار و ۴۶۸ ريال اعلام كرده و پس از آن داروسازي كوثر با ۸۰۶ ريال، سرمايه گذاري شاهد با ۶۲۵ ريال، پارس توشه با ۶۲۰ ريال و سرمايه گذاري رنا با ۵۰۰ ريال بيشترين درآمد را براي هر سهم خود پيش بيني كرده اند.
براساس اين گزارش بوتان درآمد خالص هر سهم خود را ۷۲ ريال اعلام و در ميان اين شركت ها كمترين پيش بيني سود را از آن خود كرده است.
گرجي نيز درآمد خالص هر سهم خود را براي سال مالي ۸۵ مبلغ ۱۴۶ ريال پيش بيني كرده است.

نحوه سرمايه گذاري ايرانيان مقيم خارج در بورس اعلام شد
واحد مركزي خبر- رئيس  سازمان  بورس  و اوراق  بهادار اعلام  كرد: ايرانيان  مقيم  خارج  از كشور با ارائه  شناسنامه  ايراني  مي توانند سهام  بخرند.
علي  صالح آبادي  درباره  شيوه  سرمايه گذاري  خارجي  ها در بازار سرمايه  ايران گفت:  بر اساس  آيين نامه سرمايه  گذاري  خارجي در بورس  كه  سال  گذشته  به  تصويب  هيأت دولت  رسيد، سرمايه گذار خارجي  نمي تواند بيش  از ۱۰درصد سهام  هر شركت  را در اختيار داشته باشد. صالح آبادي  اضافه  كرد: سرمايه گذاران  خارجي  كه  در بورس  سرمايه گذاري  مي كنند، نمي توانند تا ۳ سال  اصل  سرمايه  را از كشور خارج  كنند، اما سود سرمايه  را مي توانند سالانه  دريافت  و از كشور خارج  كنند.وي  گفت:  سرمايه گذاران  خارجي  با اين  دو محدوديت  مي توانند وارد بورس  شوند، اما بايد مجوز سازمان  سرمايه  گذاري  خارجي  را دريافت  كنند تا تحت  حمايت قانون  سرمايه  گذاري  خارجي  باشند.
رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت : اجراي بند «ج» اصل ۴۴ قانون اساسي، افزايش ورود سرمايه گذاران خارجي به بازار سرمايه را در پي خواهد داشت. او با تاكيد بر اينكه ابلاغ بند «ج» اصل ۴۴ قانون اساسي موجب افزايش ورود سرمايه گذاران خارجي به بازار بورس مي شود، گفت: با ابلاغ بند «ج» اصل ۴۴ قانون اساسي صنايع مختلف با سوددهي بالا در بورس فعال مي شوند. بنابراين با توجه به اينكه سرمايه گذاران خارجي در بازار فقط به دنبال كسب سود هستند، از اين پس بر تعداد آنها در بورس افزوده مي شود.

شاخص ۵ واحد رشد كرد
005517.jpg
گروه بورس- داد و ستدهاي ديروز بورس تهران منجر به رشد ۵ واحدي شاخص كل قيمت سهام شد و اين شاخص را در پايان معاملات به رقم ۹ هزار و ۶۰۷ واحد رساند.
به گزارش «همشهري» معاملات دو شركت چادرملو و سرمايه گذاري توسعه معادن روز گذشته به شدت بر روند رشد شاخص تأثير گذاشت.
در اين روز شاخص عملكرد تالار اصلي با ۴ واحد افزايش به ۹ هزار و ۴۱۶ واحد رسيد و شاخص عملكرد تالار فرعي هم با ۴/۸ واحد افزايش روي ۹ هزار و ۵۵۵ واحد ايستاد.
بنا بر اين گزارش، ديروز شاخص صنعت با ۷/۴ واحد رشد مواجه شد و به ۷ هزار و ۵۸۸ واحد رسيد.
اين شاخص، عملكرد شركت هاي صنعتي حاضر در بورس را نشان مي دهد.
شاخص واسطه گري هاي مالي كه عملكرد شركت هاي سرمايه گذاران بورس را نشان مي دهد، ديروز را با ۵ واحد افت به پايان رساند. اين شاخص روز گذشته به رقم ۲۰ هزار و ۱۴۱ واحد كاهش يافت.
در نتيجه معاملات اين روز شاخص سهام فلزات اساسي ۱۰ واحد، شاخص سهام نفت و سوخت هسته اي ۵/۶ واحد و شاخص گروه وسايل نقليه ۶/۴ واحد كاهش پيدا كردند، اما در مقابل شاخص سهام كاني  هاي فلزي ۹ واحد ديگر رشد را تجربه كرد.

بورس تهران در جمع ۳ بورس بزرگ آسيا
005523.jpg
فارس: عضو هيأت مديره سازمان بورس گفت: حدود ۵۰۰ شركت دولتي خارج از شمول اصل ۴۴ وجود دارد كه دولت در ۱۰۰ شركت مستقيماً و ۴۰۰ شركت به طور واسطه سهامدار است و مي توان از طريق تحقق اين اصل بهترين فرصت را براي هدايت وجوه سرگردان جامعه به بورس فراهم كرد.
احمداحمدپور افزود: سياست هاي كلي بند(ج) اصل ۴۴ قانون اساسي رشد و توسعه اقتصادي كشور مبتني بر عدالت اجتماعي و فقرزدايي است كه با فرمان مقام معظم رهبري مبني بر واگذاري سهام از طريق بورس در رونق و اعتبار بازار سرمايه بسيار مؤثر است. با توجه به چند برابر شدن حجم دولت در ۲۷ سال گذشته، اين امر گام مهمي براي نظارت دولت به شمار مي رود و به اين ترتيب مشكل واگذاري شركت هاي مادر تخصصي مانند فولاد، ذوب آهن، مس و آلومينيم حل خواهد شد.
احمدپور به واگذاري ۸۰ درصد از شركت هاي دولتي به استثناء چند شركت به بخش خصوصي اشاره و تصريح كرد: در حقيقت گسترش بخش غير دولتي و كاستن از فعاليت هاي دولت در بخش عملياتي و اجرايي اقتصادي، منطبق بر چشم انداز ۲۰ ساله است كه با واگذاري سهام شركت هاي بزرگ دولتي، بخش نظارتي دولت تقويت مي شود.
عضو هيأت مديره سازمان بورس و اوراق بهادار يكي از مزاياي اجراي اين اصل را تفكيك بخش نظارت و اجرا برشمرد و گفت: با اين اتفاق دولت فرصت كافي براي هدايت و نظارت در تمام زمينه ها و بخش ها از جمله بخش مالي و اقتصادي خواهد داشت كه اين امر مي تواند به افزايش كيفيت محصولات و خدمات و كاهش بهاي تمام شده توليدات و خدمات منجر گردد.
عضو هيأت مديره سازمان بورس و اوراق بهادار در پايان گفت: به طور كلي اجراي اصل ۴۴ قانون اساسي مي تواند ارزش بازار سرمايه ايران را چند برابر كرده و بورس ايران را در گروه ۳ بورس برتر آسيا قرار دهد، كه تحقق اين امر جهش بزرگ اقتصادي را براي كشور به ارمغان مي آورد.

تاسيس دو تالار منطقه اي بورس كشاورزي
005520.jpg
ايرنا: معاون برنامه ريزي و توسعه بورس كشاورزي گفت: بر اساس مصوبه شوراي بورس كشور، امسال دو تالار بورس منطقه اي كالاهاي كشاورزي در دو استان تاسيس و راه اندازي مي شود.
امير حسين چيذري افزود: هنوز تعيين نشده كه اين تالارها در كدام استان ها تاسيس شود و راه اندازي آنها بستگي به فعاليت مسئولان استانها دارد، ولي هر استاني بتواند فضاي لازم را براي راه اندازي تالار بورس تعيين و بودجه لازم را تامين كند و كارگزاران را براي شركت در آزمون معرفي كند تالار بورس در آن استان راه اندازي خواهد شد.
وي هدف از تاسيس تالارهاي منطقه اي را كمك به اصلاح ساختار بازار محصولات كشاورزي، افزايش نقدينگي، استانداردسازي و رونق صادرات عنوان كرد و گفت: هدف اين است كه در برخي مناطق كه بازار يك محصول خاص كشاورزي است فعالان آن بخش به عنوان كارگزاران استاني بورس كالاهاي كشاورزي جذب شوند.
وي افزود: در حال حاضر سيستم نرم افزاري به اين منظور در تالار بورس كالاهاي كشاورزي راه اندازي شده كه آمادگي دارد به صورت همزمان با تالارهاي منطقه اي ارتباط برقرار كند.
معاون بورس كشاورزي گفت: در حال حاضر ۱۰محصول در بورس كشاورزي داد و ستد مي شود كه از نظر گستردگي و تنوع كافي است و نيازي به اضافه شدن محصول جديدي به اين بازار نيست.
وي گفت: اين محصولات شامل ذرت، كنجاله ها، جو، نخود، عدس، پسته، زعفران، كشمش، خرما و برنج است.
وي در خصوص ورود محصول پنبه به بورس گفت: اين محصول به دليل پيچيدگي هاي ساختاري و مشكلاتي كه در راه ورود آن به بورس وجود دارد فعلاً به بورس وارد نخواهد شد.
در حالي كه در چند ماه گذشته مسئولان اعلام كرده بودند، محصول پنبه امسال وارد بورس كشاورزي خواهد شد.
وي گفت: طي ۱۸ماه گذشته كه از راه اندازي تالار بورس كشاورزي مي گذرد حجم محصولات منتخب بورس ۳۸۵هزار تن و ارزش معاملات ۶۷۵ ميليارد ريال بود. بيشترين سهم معاملات مربوط به محصولات ذرت، جو، كنجاله ها، خرما، نخود و عدس است.
وي در خصوص اينكه چند درصد از بازار سنتي محصولات كشاورزي در اختيار بورس قرار دارد گفت: اكنون كمتر از ۲درصد حجم معاملات بازار سنتي را در بورس كالاهاي كشاورزي داريم.
اين مسأله به علت آشنا نبودن بسياري از توليدكنندگان با مكانيسم بازار، دسترسي نداشتن توليدكنندگان استان هاي مختلف به بورس به علت تمركز معاملات در تهران و كم تجربه بودن اين بازار در ايران طبيعي است.
وي با اشاره به روند رو به رشد حجم و ارزش معاملات در بورس افزود: پيش بيني مي شود تا سال آينده حداقل ۵درصد از ارزش بازار سنتي را در بورس داشته باشيم.
وي گفت: با توجه به قانون جديد بورس، بورس هاي كالا از سازمان به شركت هاي سهامي عام تبديل شده و بانكها و مراكز تجاري و اقتصادي زيادي درخواست دارند كه به عنوان شركت هاي كارگزاري در بورس فعاليت كنند كه اساسنامه آن در دست بررسي است.

مجريان واگذاري سهام دولتي بيمه مي شوند
گروه بورس- تحقق اهداف سند چشم انداز بيست ساله نظام و تسريع رشد ۸درصدي اقتصاد كشور كه از اهداف برنامه چهارم نيز است، در گرو اجرايي شدن ابلاغيه مقام معظم رهبري در خصوص اصل ۴۴ قانون اساسي است.
به گزارش سايت سازمان خصوصي سازي، سيدمهدي عقدايي، معاون واگذاري و امور حقوقي سازمان خصوصي سازي، درباره ابلاغ سياست هاي راهبردي جديد در اقتصاد ايران از سوي مقام معظم رهبري و دستور واگذاري ۸۰ درصد از سهام كارخانه و بنگاه هاي بزرگ دولت مشمول اصل ۴۴ اذعان كرد: با ابلاغ و اجرايي شدن اين سياست ها روند خصوصي سازي از سرعت و شتاب بيشتري برخوردار شده و فعاليت هاي اقتصادي رونق مي يابد.
معاون واگذاري و امور حقوقي سازمان خصوصي سازي در پاسخ به اين پرسش كه شركت هاي مورد اشاره در اين اصل در چه قالبي واگذار خواهند شد؟ گفت: سازمان خصوصي سازي روال قبلي خود را ادامه مي دهد و واگذاري ها ترجيحا از طريق بورس انجام مي شود. مقداري از اين سهام نيز در قالب سهام عدالت واگذار خواهد شد.
عقدايي نهاد متولي اجراي سياست هاي راهبردي بند «ج» اصل ۴۴ قانون اساسي را سازمان خصوصي سازي اعلام كرد و از آمادگي اين سازمان جهت اجراي سياست هاي ابلاغي خبر داد و افزود: با ابلاغ سياست هاي اصل ۴۴ از سوي دولت، واگذاري اين سهام در دستور كار سازمان خصوصي سازي قرار خواهد گرفت.
عقدايي از برنامه برگزاري جلسه هيات عالي واگذاري در هفته آينده خبر داد و افزود: نهايي شدن آيين نامه ماده ۲۴ قانون برنامه سوم توسعه موضوع بيمه مجريان واگذاري سهام دولتي و نيز قيمت گذاري تعدادي از شركت هايي كه قرار است در قالب سهام عدالت واگذار  شوند، از جمله موارد مطروحه در اين جلسه خواهد بود.

تغييرات قيمت سهام
درصد نوسان
تغيير قيمت
آخرين قيمت
نام شركت
۲
۱۵۰
۷,۶۶۱
آذريت
۲-
۱۷۱-
۸,۳۹۲
آلومتك
۱.۹۹
۶۹
۳,۵۳۳
آهنگري تراكتورسازي ايران
۱.۹۹-
۹۷-
۴,۷۷۷
ايران ارقام
۰.۰۶-
۲-
۳,۳۷۸
ايران خودرو
۱.۹۹-
۱۷۴-
۸,۵۵۱
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۱.۳۶
۱۶۳
۱۲,۱۹۰
بهنوش ايران
۱.۹۵-
۳۹-
۱,۹۵۹
پارس خودرو
۲
۱۶۹
۸,۶۲۱
پارس دارو
۱.۹۷
۴۱
۲,۱۲۲
پاكسان
۰.۳۷-
۲۳-
۶,۲۴۵
پتروشيمي اصفهان
۱.۹۹
۲۳۹
۱۲,۲۳۱
پتروشيمي خارك
۱.۶۷
۸۲
۴,۹۹۰
تراكتورسازي ايران
۰.۳۷
۶
۱,۶۳۱
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۲-
۲۶۳-
۱۲,۹۰۷
توليد سموم علف كش
۰.۷۵
۷
۹۳۷
توليد محور خودرو
۲
۴۸۰
۲۴,۴۸۰
توليدمواداوليه داروپخش
۳.۸۷-
۱۱-
۲۷۳
حق تقدم سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۱.۶۱
۲۳
۱,۴۵۰
حق تقدم عمران وتوسعه فارس
۰
۰
۱۱,۱۴۳
خدمات انفورماتيك
۲
۱۱۷
۵,۹۷۸
خوراك دام پارس
۱.۹۹-
۹۹-
۴,۸۶۸
داده پردازي ايران
۲
۱۸۱
۹,۲۴۶
داروسازي اسوه
۲
۲۲۷
۱۱,۵۹۸
داروسازي اكسير
۱.۹۹
۶۹
۳,۵۳۱
داروسازي سبحان
۱.۵۵-
۴۷-
۲,۹۸۲
دارويي امين
۲
۱۵۲
۷,۷۶۳
داملران
۰
۰
۱,۱۲۱
درخشان تهران
۱.۹۹
۲۳۳
۱۱,۹۲۷
ذغال سنگ نگين طبس
۱.۹۴
۲۵
۱,۳۱۱
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۰.۱۹
۲
۱,۰۵۹
رينگ سازي مشهد
۱.۶۶-
۳۶-
۲,۱۲۸
ساختمان اصفهان
۱.۹۹
۳۱
۱,۵۹۰
سايپاآذين
۱.۹۷
۲۹
۱,۵۰۲
سپهر رنگ
۱.۸۵
۲۴
۱,۳۲۰
سخت آژند
۱.۹۸-
۲۶-
۱,۲۹۰
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۲
۲۵
۱,۲۷۵
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۱.۹۲-
۱۸-
۹۱۹
سرمايه گذاري بوعلي
۱.۹۴
۲۹
۱,۵۲۶
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۱.۹۵-
۲۶-
۱,۳۰۸
سرمايه گذاري توسعه آذربايجان
۱.۹۸
۶۲
۳,۱۹۷
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۱.۹۸
۵۰
۲,۵۶۹
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات (هلدينگ )
۱.۹۸
۸۴
۴,۳۳۲
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۱.۶-
۳۵-
۲,۱۵۸
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۱.۹۸
۳۵
۱,۸۰۵
سرمايه گذاري ساختمان ايران (هلدينگ )
۱.۹۱-
۲۸-
۱,۴۳۷
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۱.۹۴-
۲۰-
۱,۰۰۹
سرمايه گذاري ملي ايران
۱.۹۶
۲۰
۱,۰۴۳
سرمايه گذاري نيرو
۱.۹۵-
۲۶۴-
۱۳,۲۶۰
سنگ آهن گل گهر
۱.۹۹
۱۳۷
۷,۰۳۶
سيمان ايلام
۰.۰۸-
۱۰-
۱۲,۶۴۵
سيمان بهبهان
۱.۹۸-
۱۴۴-
۷,۱۲۱
سيمان تهران
۱.۹۹-
۱۰۲-
۵,۰۱۲
سيمان سپاهان
۰.۲۹-
۲۵-
۸,۵۹۸
سيمان شاهرود
۰.۹۶
۳۴
۳,۵۹۴
شاهد
۱.۰۳
۱۷
۱,۶۷۰
شهد ايران
۱.۹۷
۱۷۲
۸,۸۹۹
شيرپاستوريزه پگاه آذربايجان غربي
۰.۱۶
۱۰
۶,۱۰۸
شيرپاستوريزه پگاه اصفهان
۱.۹۸
۶۵
۳,۳۵۲
شيمي داروئي داروپخش
۱.۹۷
۲۰
۱,۰۳۳
صنايع آذرآب
۱.۹۹
۱۵۵
۷,۹۴۷
صنايع جوشكاب يزد
۱.۹۹
۵۵
۲,۸۱۷
صنايع كاغذسازي كاوه
۱.۹۵
۲۲
۱,۱۴۹
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۲
۳۱
۱,۵۸۲
صنايع لاستيكي سهند
۰.۸۵
۷
۸۳۱
صنايع مخابراتي راه دورايران
۱.۹۵
۳۵
۱,۸۳۴
صنايع مس شهيد باهنر
۱.۹۳-
۵۱-
۲,۵۸۵
عمران و توسعه فارس
۱.۹۷
۳۹
۲,۰۱۹
فرآورده هاي تزريقي ايران
۱.۹۵
۳۱
۱,۶۱۸
فرآورده هاي نسوز آذر
۱.۹۱-
۶۵۰-
۳۳,۴۱۴
فرآوري موادمعدني ايران
۰.۹۴
۹
۹۷۰
فنرسازي خاور
۱.۹۹-
۵۱-
۲,۵۱۵
فولاد كاويان
۱.۹۷
۵۱
۲,۶۳۷
قند پارس
۱.۹۷
۳۱
۱,۶۰۲
قند مرودشت
۱.۸۶
۵۲
۲,۸۵۰
قندنقش جهان
۲-
۵۸-
۲,۸۴۴
كارخانجات توليدي شيشه دارويي رازي
۱.۹۹
۱۰۷
۵,۴۹۴
كارخانجات داروپخش
۱.۹۸
۲۲
۱,۱۳۱
كارخانه فارسيت درود
۰.۶-
۱۶۲-
۲۶,۹۴۹
كالسيمين
۱.۹۸-
۴۸-
۲,۳۷۷
كنتورسازي ايران
۱.۹۸
۷۹
۴,۰۷۱
كيميدارو
۱.۹۶
۳۴
۱,۷۶۸
گازلوله
۱.۹۶-
۴۰-
۱,۹۹۷
گروه بهمن
۱.۹۲
۱۳
۶۸۹
گروه صنعتي بوتان
۱.۹۸-
۶۵-
۳,۲۲۶
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۲
۴۶
۲,۳۴۷
گلتاش
۰
۰
۳,۷۷۴
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۱.۹۸
۵۱
۲,۶۲۵
لاستيك دنا
۱.۹۹
۱۱۰
۵,۶۲۹
لبنيات پاك
۱.۲۸-
۱۴-
۱,۰۷۷
ليزينگ خودروغدير
۱.۹۹
۳۸
۱,۹۴۹
مارگارين
۱.۹۸
۲۹
۱,۴۹۳
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۰.۳۹
۲۳
۵,۸۹۶
معادن منگنز ايران
۱.۸۲
۹۸
۵,۴۹۰
معدني املاح ايران
۲
۱۴۰
۷,۱۴۳
معدني و صنعتي چادرملو
۱.۰۵
۱۳
۱,۲۵۵
مهركام پارس
۱.۸۳-
۲۷-
۱,۴۴۵
موتوژن
۲-
۳۰۶-
۱۵,۰۰۷
نفت پارس
۰.۰۵-
۲-
۴,۳۸۵
نورد آلومينيوم
۱.۹۹-
۴۸-
۲,۳۶۶
نورد قطعات فولادي
۱.۱۱
۸
۷۳۱
نورد و لوله اهواز
۱.۹۷
۳۹
۲,۰۲۱
نوسازي وساختمان تهران
۱.۹۹-
۲۷-
۱,۳۳۳
نوش مازندران
۱.۹۵
۳۱
۱,۶۲۴
نيرو محركه
۱.۹۹-
۳۶-
۱,۷۷۶
نيروترانس

بـورس
اجتماعي
ادب و هنر
اقتصادي
دانش فناوري
زادبوم
حوادث
بين الملل
سياسي
شهر تماشا
سلامت
شهري
دانش
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
بورس
|  اجتماعي   |   ادب و هنر   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   زادبوم   |   حوادث   |   بين الملل   |  
|  سياسي   |   شهر تماشا   |   سلامت   |   شهري   |   دانش   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |