شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۸۳ - سال يازدهم - شماره ۳۴۸۶ - Sep 4, 2004
پيشنهاد تازه براي تصويب قانون مستقل بورس فلزات
لايحه جديد بازار سرمايه تنها نيازهاي بورس اوراق بهادار را پاسخگو است بنابراين تدوين قانوني مستقل  براي بورس فلزات يك ضرورت است.
به گزارش خبرگزاري فارس احمد صادقي دبيركل بورس فلزات افزود: لايحه جديد بازار سرمايه با قوانين و آيين نامه هاي فعلي بورس فلزات در تناقض است.
وي افزود: قوانين اين بورس مبتني بر قانون مصوب سال ۱۳۴۵ بازار سرمايه بوده و با تصويب لايحه جديد اين بازار، ما نيازمند تدوين قانون جديدي خاص بورس فلزات هستيم.
وي اضافه كرد: داشتن يك قانون مستقل در اولويت كاري اين بورس قرار دارد و با تناقضات موجود نيز اين نياز تشديد شده است.
دبيركل بورس فلزات اظهار داشت: ما در تلاش هستيم تا قانوني مجزا يا در كنار قانون جديد بازار سرمايه  تدوين كنيم.
وي افزود: لايحه جديد بازار سرمايه كه هم اكنون مراحل نهايي خود را در مجلس مي گذراند، تنها نيازهاي بورس اوراق بهادار را پاسخگو بوده و لذا تدوين قانوني مستقل  خاص بورس فلزات يك ضرورت است.
وي با اشاره به آيين نامه هاي بورس فلزات اظهار داشت: آيين نامه هاي بورس فلزات مستقل از بورس اوراق بهادار تدوين و تصويب مي شوند كه از جمله آنها مي توان از عدم افشاي اطلاعات نهايي توسط افراد محرم ياد كرد.
صادقي اضافه كرد: عدم رعايت حق تقدم، انجام خريد هاي شخصي توسط كارگزاران در بورس، عدم ارايه اطلاع صحيح، عدم حضور به موقع در تالار معاملات و مواردي از اين قبيل، از جمله تخلفات و جرايم اين بورس هستند كه بر خلاف آئين نامه هاي لازم الاجراي آن به وقوع مي پيوندند.
وي افزود: در خصوص هر يك از تخلفات مذكور، با خاطي يا مجرم بنا بر قوانين موجود و بسته به نوع تخلف برخورد مي شود.
دبيركل بورس فلزات گفت: بالاترين مجازات پيش بيني شده در اين بورس، برخورد قضائي با مجرمين و حتي حبس آنها از طريق مراجع قانوني است. وي از راه اندازي يكي از شعب بورس فلزات در اصفهان خبر داد و گفت: به زودي كارگزاران بورس فلزات كار خود را در اصفهان آغاز خواهند كرد.
گفتني است با خبر مذكور، وعده مطبوعات در خصوص آغاز به كار اين كارگزاران از آغاز شهريورماه امسال (البته با كمي تعويق) عملي خواهد شد.

بسته بندي ايران امسال به سهامدارانش ۷۵ درصد سود مي دهد
هيأت مديره شركت بسته بندي ايران قصد دارد امسال ۷۵ درصد سود قابل تقسيم سال مالي ۸۳ را بين سهامداران پخش كند.
به گزارش خبرنگار ما مابقي اين سود به عنوان سود انباشته در حساب ها ثبت مي شود.
براساس اين گزارش بسته بندي ايران درآمد خالص هر سهم خود را براي سال مالي جاري ۲۰۲ ريال پيش بيني كرده بود كه طي ۴ ماه نخست امسال ۸ ريال آن محقق شد.
اين شركت طي مدت ياد شده ۵/۹۵ ميليارد ريال درآمد حاصل از فروش، ۸۷ ميليارد ريال بهاي تمام شده كالاي فروش رفته، ۶/۲ ميليارد ريال هزينه عملياتي و ۷/۵ ميليارد ريال هزينه مالي داشته است.
بسته بندي ايران طي ۴ ماه نخست امسال توانست ۶/۵ ميليارد ريال سود عملياتي و ۳۸۳ ميليون ريال سود خالص كسب كند.
اين شركت پيش بيني كرده تا پايان سال مالي جاري ۲/۹ ميليارد ريال سود خالص به دست آورد.
دليل عدم تناسب پوشش عملكرد واقعي ۴ ماهه نسبت به پيش بيني سالانه اين شركت، تعديل نيروي انساني به علت بازخريد سنوات خدمت، افزايش قيمت تمام شده به دليل تركيب توليد و فروش و كاهش مقدار فروش قوطي اجرتي اعلام شده است.
پيش بيني عملكرد امسال شركت در مقايسه با عملكرد واقعي سال مالي قبل به ترتيب به لحاظ فروش ۲۵ درصد افزايش، قيمت تمام شده كالاي فروش رفته ۳۲ درصد افزايش، سود عملياتي ۲۲ درصد افزايش و سود پيش از كسر ماليات ۱۷ درصد افزايش داشته است.

حجم معاملات بورس فلزات ۵۷ درصد كاهش يافت
هفته گذشته بورس فلزات تهران شاهد داد و ستد ۴۲ هزار و ۶۴۰ تن انواع فولاد، مس و روي به ارزش ۲۳۷ ميليارد و ۵۶۹ ميليون و ۷۸۰ هزار ريال بود.
به گزارش اداره اطلاع رساني بورس فلزات تهران، آمار معاملات در هفته مورد گزارش، نسبت به هفته قبل از آن از لحاظ حجم ۵۷ درصد و از نظر ارزش ۵۰ درصد كاهش نشان مي دهد كه دلايل اصلي آن عدم عرضه آلومينيوم و همچنين تعطيلي روز دوشنبه به عنوان يكي از روزهاي مهم كاري بورس بوده است.
اين گزارش مي افزايد: در هفته مورد بررسي، ۳۹ هزار و ۵۴۰ تن انواع محصولات فولاد به ارزش ۱۶۲ ميليارد و ۶۹۲ ميليون و ۶۴۰ هزار ريال معامله شد كه به لحاظ وزن و ارزش به ترتيب ۷۳/۹۲ و ۴۸/۶۸ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است.
گروه محصولات مسي نيز با معامله ۲ هزار و ۷۰۰ تن به ارزش ۷۰ ميليارد و ۹۱۹ ميليون و ۱۴۰ هزار ريال از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۳۳/۶ و ۸۵/۲۹ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده و در جايگاه دوم قرار گرفته است.
بر اساس اين گزارش، در گروه شمش روي ۴۰۰ تن از اين محصول به ارزش ۳ ميليارد و ۹۵۸ ميليون ريال داد و ستد شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۹۴/۰ و ۶۷/۱ درصد از كل معاملات را شامل مي شود.
اين گزارش همچنين حاكي است: از كل معاملات صورت گرفته در بورس در هفته گذشته ۲۷ هزار و ۸۶۰ تن به ارزش ۱۲۱ ميليارد و ۴۳۱ ميليون و ۱۲۰ هزار ريال به صورت سلف و ۱۴ هزار و ۷۸۰ تن به ارزش ۱۱۶ ميليارد و ۱۳۸ ميليون و ۶۶۰ هزار ريال به صورت نقدي انجام شد.

هفته صعود شاخص ها در بورس تهران
مبادلات انجام گرفته در هفته گذشته باعث شد، شاخص ها روند صعودي داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ما، در اين هفته شاخص هفتگي كل بورس با ۴۷/۲۶۲ واحد رشد نسبت به هفته گذشته به رقم ۱۳ هزار و ۳۴/۶۰ واحد رسيد.
بنابر اين گزارش، شاخص هاي هفتگي تالار اصلي و فرعي بورس در اين هفته به ترتيب با ۲۸۹ واحد و ۱۰۹ واحد رشد نسبت به هفته قبل، به رقم هاي۱۳ هزار و ۱۱/۳۱۰ واحد و ۱۰ هزار و ۲/۵۸۶ واحد دست يافتند.
عملكرد شركت هاي سرمايه گذاري در اين هفته منجر به رشد يكهزار و ۶۴۸ واحدي شاخص مالي شده و رقم ۴۱ هزار و ۷۵/۴۶۹ واحد را براي اين شاخص به ثبت رساند.
فعاليت كارخانجات صنعتي نيز در اين هفته رشد شاخص اين گروه را به دنبال داشت. اين شاخص با ۷/۹۵ واحد افزايش به رقم ۹ هزار و ۷۵/۷۰۳ واحد رسيد.
بر اساس اين گزارش، شاخص بازده نقدي در اين هفته با ۳۲ صدم واحد رشد و شاخص قيمت و بازده نقدي نيز با ۶۶۲ واحد افزايش همراه بودند و به ترتيب رقم هاي ۴ هزار و ۶۳/۱۵۱ واحد و ۳۲ هزار و ۴۵/۸ واحد براي خود ثبت كردند.
اين گزارش حاكي است، عملكرد ۵۰ شركت فعالتر بورس در اين هفته رشد ۸۸/۲۴ واحدي شاخص ميانگين موزون و افزايش ۸۶/۳۴۴ واحدي شاخص ميانگين ساده اين شركت ها را به دنبال داشت.
تبريزي ها سهام ۱۰۴ شركت را
داد و ستد كردند

هفته گذشته در تالار منطقه اي بورس اوراق بهادار تبريز تعداد ۴ ميليون و ۴۹۹ هزار سهم به ارزش ۶/۳۱ ميليارد ريال داد و ستد شد.
به گزارش خبرنگار ما اين تعداد سهام متعلق به ۱۰۴ شركت بورسي بود.
در اين هفته قيمت سهام ۳ شركت بدون تغيير باقي ماند.
اين گزارش حاكي است ۷۰ درصد معاملات هفته گذشته به خريد سهام اختصاص داشت و بقيه مربوط به فروش سهام بود.

گسترش بورس به سراسر ايران
گزارش دريافتي حاكيست تالارهاي بورس در حال گسترش به سراسر ايران هستند.
به گزارش خبرنگار ما، پس از تاسيس تالارهاي منطقه اي بورس در مشهد،تبريز، اصفهان و شيراز حالا نوبت به ايجاد تالار در كرمان،اهواز، و اراك رسيده است.
تالار منطقه اي بورس كرمان فردا افتتاح مي شود
تالار منطقه اي بورس اوراق بهادار كرمان با حضور صفدر حسيني وزير اقتصادي و دارايي، عبده تبريزي دبير كل بورس اوراق بهادار تهران و ديگر مقامات كشور و منطقه فردا فعاليت خود را آغاز مي كند.
به گزارش خبرنگار ما بر اساس برنامه اعلام شده قرار است همزمان با افتتاح تالار منطقه اي كرمان همايش سراسري آشنايي با بازار سرمايه نيز با هدف آشنايي علاقه مندان در اين استان با بازار سرمايه و فرآيند سرمايه گذاري در بورس برگزار شود.
با افتتاح تالار منطقه اي كرمان كه پنجمين تالار منطقه اي بورس است كه در ادامه سياست هاي توسعه منطقه اي بورس كشور افتتاح مي شود فرصت دسترسي افراد در ديگر نقاط كشور به بازار سرمايه كشور افزايش مي يابد.
اين روند به افزايش جذب سرمايه به اين بازار نيز كمك مي كند.
تالار منطقه  اي بورس در استان مركزي تاسيس مي شود
تالار منطقه اي بورس اوراق بهادار شعبه استان مركزي بعد از پنج استان بزرگ كشور بزودي در اراك افتتاح مي شود.
سيد مهدي مقدسي، معاون برنامه ريزي استاندار استان مركزي گفت: «هدف از ايجاد بورس در استان بالابردن حجم نقدينگي و رونق بانكي، در گردونه  آوردن پول هاي سرگردان مردم كه در امور غيرمولد به كار گرفته مي شود و بالابردن حجم گردشي پول و به دنبال آن افزايش قدرت مانور سيستم بانكي براي توليد است.»
او ادامه داد: «با به كارگرفتن كاربران، اشتغال زايي ايجاد خواهد شد و همين امر باعث رونق استان مي شود.»
تالار منطقه اي اهواز ۱۵ مهرماه راه  اندازي مي شود
معاون برنامه ريزي و اداري، مالي استاندار خوزستان از راه اندازي تالار بورس اهواز خبر داد.
فرامند هاشمي زاده، گفت: «بعد از پشت سرگذاشتن مرحله استخدام نيروي انساني مورد نياز بورس، مرحله بعدي استقرار شركت ها و شبكه گذاري است».
وي افزود: «تالار بورس اهواز بنا به اعلام مسئولان بورس كشور ۱۵ مهرماه امسال راه  اندازي مي شود».
محل موقت در نظر گرفته شده براي راه اندازي تالار بورس اهواز شعبه مركزي بانك توسعه صادرات اين شهر است. آگهي استخدام نيروها و كارشناسان مورد نياز تالار بورس اهواز مدتي است كه در مطبوعات محلي خوزستان اعلام شده است.

هفته گذشته اتفاق افتاد
حضوردو شركت جديد در تالار مبادلات سهام
طي هفته گذشته، تعداد ۱۷۰ ميليون و ۶۸۲ هزار و ۸۲۴ سهم به ارزش يك هزار و ۳/۱۳ ميليارد ريال توسط ۳۱ هزار و ۷۱۰ نفر در بورس اوراق بهادار تهران مبادله شد.
به گزارش خبرنگار ما مبادلات انجام شده در اين هفته نسبت به هفته گذشته، نشان دهنده افت ۳۵/۲۶ درصدي حجم مبادلات، كاهش ۲۷/۳۲ درصدي ارزش مبادلات و رشد ۱۸/۲۰ درصدي تعداد خريداران است.
بنابراين گزارش، تعداد ۱۴۲ ميليون و ۷۰ هزار و ۵۸۶ سهم به ارزش ۹۷۹ ميليارد و ۳۷۵ ميليون و ۸۴۳ هزار و ۹۰۳ ريال توسط ۲۳ هزار و ۴۰۱ نفر در تالار اصلي بورس تهران مبادله شد كه نسبت به هفته گذشته، به ترتيب افت ۵۷/۲۷ درصدي حجم و ۵۱/۳۵ درصدي ارزش مبادلات و افزايش ۸۶/۱۷ درصدي تعداد مبادله كنندگان را به دنبال داشت.
همچنين، در تالار فرعي بورس تهران نيز تعداد ۲۸ ميليون و ۶۱۲ هزار و ۲۳۸ سهم به ارزش ۹/۱۵۱ ميليارد ريال توسط ۸ هزار و ۳۰۹ نفر داد و ستد شد كه نشان دهنده افت ۶۱/۱۹ درصدي حجم مبادلات افزايش ۱۸/۰ درصدي ارزش مبادلات و رشد ۲۴/۲۷ درصدي تعداد خريداران است.
اين گزارش حاكي است، در هفته گذشته براي اولين بار پس از پذيرش و درج نام، سهام شركتهاي سرمايه گذاري نيرو و سنگ آهن گل گهر به ترتيب به قيمت هاي ۵ هزار ريال و ۱۲ هزار ريال عرضه شد.

جزئيات برگزاري نخستين نمايشگاه بازار سرمايه
امسال براي نخستين بار نمايشگاه تخصصي بازار سرمايه از ۱۶ تا ۲۰ شهريور ماه در حاشيه نمايشگاه سال جاري بانكداري، بيمه و بورس آغاز مي شود.
به گزارش خبرنگار ما،در اين نمايشگاه شركت هاي پذيرفته شده در بورس، شركت هاي كارگزاري، شركت هاي فعال در حوزه مشاوره و سازمان بورس اوراق بهادار تهران به معرفي خدمات خود مي پردازند.
شركت هاي حاضر در نمايشگاه در واقع ابزارهاي مالي برنامه ها و طرح هاي توسعه شركت ها و چشم اندازهاي سودآوري را معرفي خواهند كرد. همچنين كارشناسان و مديران امور سهام شركت ها با حضور در غرفه هاي هر شركت به سئوالات سهام داران پاسخ مي دهند. علاوه بر اين در نمايشگاه سال جاري شركت اطلاع رساني بورس يك سلسله كلاس هاي آموزشي رايگان با عنوان آشنايي با نحوه سرمايه گذاري در بورس برگزار خواهد كرد كه طي آن به طور فشرده «مباني سرمايه گذاري در بورس اوراق بهادار» را براي سرمايه گذاران تازه وارد ارائه مي كند.
در نمايشگاه سال جاري ۱۰ همايش تخصصي برگزار خواهد شد. علاوه بر سخنراني دكتر حسين عبده تبريزي با عنوان «شناسايي ريسك در بازار سرمايه  ايران» كه صبح روز چهارشنبه ۱۸ شهريور ارائه مي شود. دكتر احمدرضا جلالي ناييني، رييس كميته امتحانات شوراي بورس نيز نحوه آزمون هاي كارگزاري طي سال جاري را تبيين مي كند. ساير سخنراني ها عمدتاً به مديران شركت هاي برتر بورسي اختصاص خواهد داشت. در نمايشگاه سال جاري، طي يك رشته همايش وضعيت صنايع بورسي به تفكيك بررسي خواهد شد. صنعت خودرو، صنعت سيمان، صنعت پيمانكاري، صنعت معدني و صنعت واسطه گري مالي از جمله صنايعي است كه همايش هاي تخصصي براي آن برگزار خواهد شد.
در هر يك از اين همايش ها مدير يكي از شركت هاي برتر بورسي كه در آن رشته صنعتي فعال است و يكي از كارشناسان خارج از بازار وضعيت آن صنعت و چشم اندازهاي آن در بازار سرمايه ايران را تشريح مي كند. با توجه به توسعه چشمگير بازار سرمايه در دو سال اخير برگزاري اين نمايشگاه تخصصي نخستين اقدام براي آگاهي عمومي از روند تحولات بازار سرمايه است. اين نمايشگاه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين  المللي تهران برگزار مي شود.

مشاور صنعتي وزير نيرو
وكالت فروش تمام شركتهاي وزارت نيرو به سازمان خصوصي سازي داده شد
000072.jpg
وكالت واگذاري همه شركتهاي وزارت نيرو به سازمان خصوصي سازي واگذار شده است و منتظر واگذاري اين شركتها به بخش خصوصي توسط سازمان خصوصي سازي هستيم.
عبدالحميد امامي مشاور صنعتي وزير نيرو در گفت وگو با خبرگزاري فارس، افزود: ۹۲ شركتي كه قرار است توسط سازمان خصوصي سازي واگذار شود، بالغ بر هزار و پانصد ميليارد ريال ارزش دارد كه البته قيمت گذاري دقيق آن توسط وزارت امور اقتصادي و دارايي انجام مي شود.
وي با اشاره به اين كه در سال ۸۱ واگذاري شركتها به عهده خودمان بود، گفت:  در آن سال مجوز واگذاري ۱۱ شركت وزارت نيرو را داشتيم كه موفق به واگذاري ۸ شركت شديم.
وي گفت:  اما در سال ۸۲ كه وكالت واگذاري بالغ بر ۶۰ شركت را به سازمان خصوصي سازي داديم، ولي هيچ يك واگذار نشد.
سازمان خصوصي سازي قول داده است كه تا پايان شهريورماه ، واگذاري تعدادي از اين شركتها را انجام دهد.
امامي تاكيد كرد: در سال گذشته انگيزه اي براي واگذاري شركتهاي وزارت نيرو توسط سازمان خصوصي سازي وجود نداشت.

كوچكترين سهام دار ايراني به بورس تهران پيوست
توسعه گسترده بازار سرمايه كشور در دو سال اخير استقبال گسترده مردم از اين بازار را به دنبال داشت.
به گزارش خبرنگار ما دهم شهريور ماه جاري كد سهامداري براي جوان ترين سهامدار بورس صادر شد.
در اين روز پدر فرينا آيتي كه ۲ روزه بود، با مراجعه به كارگزاري بانك رفاه در تالار اصفهان بورس اوراق بهادار اقدام به خريد سهام براي وي كرد.
بدين ترتيب جوان ترين سهامدار بورس اوراق بهادار با سن دو روزه وارد عرصه بازار سرمايه شد.
اين گزارش حاكي است بهتر است با طراحي ابزارهاي كم ريسك مانند سبد سهام ورود مردم به اين بازار را استمرار بخشيد و از ريسك بازار كاست.

برندگان بورس تهران در هفته گذشته
مشاركت كنندگان در معاملات بورس تهران هفته گذشته به طور متوسط دو درصد سود به خانه بردند.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته ارزش كل سهام شركت هاي پذيرفته شده در بازار دو درصد بالا رفت كه در اين بين شركت هاي سرمايه گذاري بيشترين نقش را در رشد بازار ايفا كردند.
ارزش دارايي سهامداران شركت هاي سرمايه گذاري در هفته گذشته به طور متوسط چهار درصد بالا رفت. به باور كارشناسان رشد عمومي بازار در يك هفته گذشته موجبات افزايش ارزش سبد سهام شركت هاي سرمايه گذاري را فراهم آورده ودر همين حال بازار در حال متعادل ساختن ارزش سهام اين شركت ها با ارزش سبد آنهاست.
براساس اين گزارش در كنار رشد سريع ارزش سهام شركت هاي سرمايه گذاري ميانگين قيمت سهام صنعتي بورس تهران در اين هفته يك درصد افزايش يافت.
در ادامه آمده است: تالار اصلي بورس تهران طي هفته گذشته نسبت به تالار فرعي از رونق بيشتري برخوردار بود به طوري كه در مقابل رشد ۲/۲ درصدي ارزش بازار تالار اصلي، ارزش سهام موجود در تالار فرعي يك درصد رشد كرد.
براساس اين گزارش در پايان هفته سهامداران هپكو برندگان اصلي بازار لقب گرفتند. ارزش دارايي خريداران سهام شركت ياد شده در طول هفته قبل ۵/۲۱ درصد بالا رفت.
قيمت سهام هپكو نسبت به زمان پذيرش آن در بورس تهران ۴۰ درصد افزايش داشته است.
اما از سوي ديگر افزايش ۴/۱۸ درصدي قيمت سهام بهنوش، اين شركت را در جدول برندگان بورس تهران در هفته گذشته به رتبه دوم ارتقاء داد.
اين گزارش حاكي است: سهامداران تراكتورسازي ايران كه در يك ماه گذشته افت ۵۶ درصدي سهام خود را تجربه كرده  بودند، در هفته گذشته همزمان با افزايش ۱۷ درصدي قيمت سهام اين شركت بخشي از زيان قبلي را پوشش دادند.
سهامداران سرمايه گذاري صنايع بهشهر نيز وضعيتي مشابه را شاهد بودند. بازار سهام اين شركت پس از يك ماه ركود هفته پيش شاهد رشد ۱۶ درصدي قيمت سهام خود را شاهد بودند.
براساس اين گزارش سهام ۳ شركت سرمايه گذاري نيرو، سپه و بيمه طي هفته گذشته با رشد قيمتي معادل ۱۴ تا ۱۶ درصد روبه رو شد، به جز سرمايه گذاري نيرو، بازار سهام دو شركت ديگر طي يك ماه گذشته دچار ركود بوده است.
در اين هفته ارزش سهام شركت هايي چون صنايع شيميايي، پيام، توسعه صنعتي، سرمايه گذاري البرز، لاستيك دنا، معادن و فلزات، كاغذ سازي كاوه، معدني املاح و مهرام بيش از ۱۰ درصد افزايش يافت.
درصد تفاوت با هفته قبل
نام شركت
درصد تفاوت با ماه قبل
۴۸/۲۱
هپكو
۵۹/۴۰
۳۸/۱۸
بهنوش
۳۸/۱۸
۸۳/۱۶
تراكتورسازي
۲۴/۵۶-
۳۰/۱۶
سرمايه گذاري صنايع بهشهر
۹۶/۲-
۷۴/۱۵
سرمايه گذاري نيرو
۷۴/۱۵
۸۳/۱۴
سرمايه گذاري سپه
۱۷/۲۷-
۳۰/۱۴
سرمايه گذاري بيمه
۹۹/۴-
۲۴/۱۴
صنايع شيميايي
۸۱/۵۴
۴۱/۱۳
صنعتي پيام
۵۷/۲۲
۹۴/۱۲
توسعه صنعتي
۷۹/۶-
۷۰/۱۱
سرمايه گذاري البرز
۳۴/۱-
۷۰/۱۱
لاستيك دنا
۰۰/۵۰
۶۸/۱۱
معادن و فلزات
۸۲/۱۳
۶۳/۱۰
كاغذسازي كاوه
۱۴/۱۱
۲۳/۱۰
معدني املاح
۷۶/۳۶

تغييرات قيمت سهام
تعداد سهام
درصد تغيير
قيمت هرسهم
نام شركت
۱۱۰
۰۰/۰
۴۲۰/۵
مگسال
۲۵۲/۸
۲۹/۰-
۹۷۱/۹
زغال سنگ نگين طبس
۰۰۰/۱
۲۱/۰
۴۰۰/۱
قوه پارس
۳۰۹/۳۴
۷۰/۰-
۴۱۹/۵
نيروترانس
۸۰۱/۴۲
۴۳/۱-
۷۷۵/۷
ايران ترانسفو
۸۵۲/۶
۶۶/۱-
۹۱۳/۳
جوشكاب يزد
۰۰۰/۵
۲۳/۲
۸۰۰/۲
لاستيك كرمان
۲۳۰
۰۰/۰
۸۰۷/۱
پلاستيران
۵۸۸/۴۳۸
۴۸/۲۱
۰۹۳/۳
توليدتجهيزات سنگين هپكو
۴۶۰/۴۷
۷۰/۵
۲۰۵/۱
ارج
۹۰۴/۲۲
۱۸/۴
۴۱۴/۳
كمباين سازي
۵۰۰
۰۰/۰
۳۵۷/۶
صنايع و خدمات كشاورزي
۵۱۰/۳
۲۷/۳-
۲۲۲/۲
ماشين آلات تراكتور
۱۵۰/۵
۳۳/۲۳۳
۰۰۰/۶
البرزدارو
۳۴۱/۱۱
۴۹/۴۵
۴۱۹
پارس خودرو
۳۱۰/۴۵
۸۵/۲۶
۲۹۰/۴
گروه صنايع بهشهر ايران
۰۰۰/۱
۰۰/۰
۳۰۰/۵
حمل و نقل توكا
۵۷۶/۳۶
۰۰/۵۴-
۱۵۰/۱
فرآورده هاي تزريقي
۴۷۵/۱۰
۵۶/۲-
۹۹۸/۶
حمل ونقل توكا
۷۸۵
۰۶/۰
۵۴۶/۶
عمران و توسعه فارس
۸۹۷/۴۵
۲۳/۱۰
۳۶۹/۶
معدني املاح ايران
۲۱۶/۲۰
۳۴/۵
۲۸۲/۲۷
دوده صنعتي پارس
۴۰۶/۵۳
۳۶/۱
۴۲۸/۵
تولي پرس
۰۱۰/۲۰
۲۴/۰
۴۷۶/۲
فرآورده هاي تزريقي
۶۶۵/۲
۱۱/۰-
۰۳۸/۱۲
داروسازي سبحان
۲۲۲/۴
۱۴/۰-
۱۱۸/۲
پلي اكريل
۹۸۸/۱۳
۲۹/۰-
۰۵۸/۳
پاكسان
۱۷۰/۱
۹۰/۰-
۳۱۲/۲
شيمي دارويي داروپخش
۰۶۷/۱۶
۱۱/۱-
۶۹۶/۱
گلتاش
۳۳۳/۳۲
۸۵/۳۶-
۲۰۰/۴
شيرين دارو
۲۴۷/۲۱
۱۵/۶۰-
۲۸۴/۷
البرز دارو
۶۷۰/۱۹
۰۶/۰
۶۸۳/۱
قند شيرين خراسان
۶۱۳
۱۱/۰-
۴۹۵/۴
پارس مينو
۹۲۴/۱
۴۴/۰-
۵۷۹/۱
شكر
۲۳۸/۲
۵۳/۰-
۰۷۶/۵
قند نيشابور
۵۵۴/۱۷
۶۴/۳-
۰۴۲/۳
دشت مرغاب
۰۱۰/۳۱
۵۸/۵
۱۵۹/۲۴
سيمان اردبيل
۱۹۸
۴۱/۳
۵۰۲/۱۹
سيمان بجنورد
۴۸۳/۱۶
۵۹/۰
۵۱۴/۲۴
سيمان هرمزگان
۱۱۰/۲
۱۵/۰
۸۵۱/۵
ايتالران
۸۰۴/۷
۰۰/۰
۶۰۰/۵
آذريت
۳۵۰/۲
۰۰/۰
۴۳۲/۶
نسوز پارس
۳۴
۰۲/۰-
۲۹۵/۴
مقره سازي ايران
۶۷۷
۲۹/۰-
۴۰۱/۲
كاشي پارس
۳۱۲/۸
۳۳/۰-
۱۸۸/۴
آبگينه
۱۵۷/۱۲
۴۱/۰-
۴۶۷/۱
توليدي گرانيت بهسرام
۲۶۰
۴۷/۱-
۳۰۷/۴۶
سيمان اصفهان
۶۱۸/۲۱۹
۶۸/۲-
۸۱۵/۱
فارسيت درود
۹۰۰/۱۳
۴۶/۳-
۹۱۶/۴
سراميك هاي صنعتي اردكان
۱۷۰/۴۴
۱۳/۶
۹۹۹/۷
فولاد كاويان
۸۹۴/۱۲۰
۰۵/۶
۱۸۴/۹
كالسيمين
۲۱۵/۲۷
۶۳/۵
۴۹۹/۱۱
فرآوري مواد معدني
۰۸۹/۱
۲۰/۰
۵۰۳/۴
آلومينيم پارس
۹۹۷/۱۷
۸۴/۴-
۳۷۶/۶
ملي سرب وروي
۹۳۲/۲۵۳
۰۵/۵-
۸۳۷/۲
گالوانيزه فجر سپاهان
۲۰۸/۲۱
۷۱/۱۱-
۵۳۹/۱۸
لوله و تجهيزات سديد
۹۵۰/۴
۸۲/۱-
۰۸۰/۱
صنعتي ملاير
۶۷۰/۱۸
۹۷/۱۴-
۵۰۰/۱
بسته بندي البرز
۲۷۵/۲۰
۱۳/۴
۴۷۶/۸
باما
۰۰۰/۵۷۰/۱
۰۰/۰
۰۰۰/۱۲
سنگ آهن گل گهر
۶۷۰
۴۱/۰-
۱۳۷/۳
معادن بافق
۲۹۰
۲۹/۰-
۷۲۵/۳
كارتن مشهد
۲۷۹/۱۸۰
۰۷/۸-
۹۵۹/۵
داده پردازي ايران
۷۸۶/۱۶
۷۰/۴
۵۱۱/۳۹
بازرسي فني تكين كو
۷۶۶/۴۴
۵۲/۶-
۲۳۹/۳
تجهيز نيروي زنگان
۱۴۴/۳۶۸/۱
۲۰/۱۶
۹۳۲/۵
سرمايه گذاري گروه صنايع
۰۱۵/۲۰۳
۷۳/۵
۷۴۹/۲
ليزينگ ايران
۲۱۴/۱۲۹
۱۵/۰
۷۲۶/۲
سرمايه گذاري توسعه آذربايجان
۴۳۱/۶۹۳
۰۰/۰
۷۸۷/۵
سرمايه  گذاري نيرو
۱۹۳/۶
۶۲/۴-
۶۱۹
گروه صنعتي ملي
۹۱۲/۲۳۵
۳۲/۵
۶۲۳/۳
ايران خودرو ديزل
۲۹۰/۱۴
۰۶/۰-
۶۳۷/۱
فنرسازي خاور
۴۴۵/۱۷۳
۳۲/۰-
۸۵۷/۱
پارس خودرو
۶۲۲/۳۳
۰۱/۱-
۲۷۱/۱
رينگ سازي مشهد
۴۴۷/۳۶
۳۶/۱-
۴۰۳/۳
مهركام پارس
۹۲۴/۶
۸۶/۱-
۳۸۱/۴
الكتريك خودرو شرق
۹۴۰/۱۱
۶۱/۳-
۹۶۳/۲
موتورسازان تراكتورسازي
۳۶۱/۲۳
۵۹/۲-
۳۹۰/۱۰
سيمان هگمتان
۷۵۰/۹
۱۳/۵-
۴۶۶/۳۰
سيمان شمال
۲۹۳/۹۱
۲۲/۵-
۷۵۹/۴
شيشه همدان
۹۶۵/۳۲
۳۵/۶-
۵۵۴/۳۳
سيمان شاهرود
۲۹۷/۴۵
۶۸/۷-
۵۹۰/۲۹
سيمان شرق
۸۹۸/۱۰
۳۲/۳
۳۰۳/۳
مس شهيد باهنر
۰۱۰/۱۹
۱۴/۰
۷۸۶/۵
صنعتي سپاهان
۹۳۵/۲۰
۰۹/۰-
۴۲۹/۳
نورد آلومينيوم
۵۸۱/۸
۵۷/۱-
۲۶۵/۵
فروسيليس
۰۶۰/۸
۳۱/۳-
۷۶۹/۳
لوله و ماشين سازي
۵۹۰/۱۳
۲۳/۶-
۰۸۰/۱۱
آلومتك
۶۸۴/۱۸
۶۲/۵
۳۷۳/۱
بسته بندي ايران
۶۸۶/۴
۰۸/۱
۵۸۷/۱
جام دارو
۲۳۵/۵
۰۵/۰
۹۴۱/۱
لاميران
۰۲۰/۱۲
۸۶/۲-
۵۸۶/۲
صنعتي آما
۷۰۰/۱۱۸
۹۹/۵
۸۰۰/۸
معدني و صنعتي چادرملو
۴۵۱/۴۷۰
۴۲/۴
۷۴۵/۵
توسعه معادن روي
۹۸۲/۱۴
۶۳/۱۱-
۹۵۶/۶
معادن منگنز
۲۲۱/۱۲
۹۳/۷
۷۴۹/۴
كاغذ سازي كاوه
۶۵۰/۲
۰۳/۰
۸۷۱/۳
كارتن ايران
۷۰۷/۲
۶۷/۰-
۵۹۸/۱۰
بسته بندي پارس
۵۰۵
۹۷/۲۱-
۱۱۹/۳
ايران مرينوس
۷۹۳
۸۶/۴
۶۷۹/۲۱
نفت پارس
۶۳۳/۹
۱۲/۱
۷۷۰/۲۵
نفت بهران
۱۸۲/۱۱۱
۱۰/۱۵
۴۹۹/۸
توس گستر
۳۷۶/۳۴۲
۸۳/۱۴
۲۷۶/۳
سپه
۱۳۵/۲۷۲
۳۰/۱۴
۹۸۹/۲
صنعت بيمه
۶۸۹/۶۶۶
۹۴/۱۲
۷۳۱/۲
توسعه صنعتي
۹۴۹/۶۴۴
۷۰/۱۱
۵۶۲/۴
البرز
۱۳۷/۱۴۳/۲
۶۸/۱۱
۶۹۳/۹
معادن فلزات
۲۰۱/۱۶۶
۳۹/۶
۰۹۱/۸
توسعه صنايع بهشهر
۵۸۵/۳۷۹
۸۸/۵
۱۳۳/۳
سرمايه گذاري بوعلي
۱۹۶/۳۵۵
۸۱/۵
۹۱۰/۷
ملي ايران
۳۵۵/۱۸۵
۵۴/۵
۹۱۸/۴
صندوق بازنشستگي
۳۹۳/۴۸۹/۱
۳۰/۵
۸۰۲/۷
غدير
۰۴۸/۱۲۱
۴۵/۴
۴۹۷/۵
توكا فولاد
۱۲۷/۱۹۹
۲۵/۴
۷۶۶/۵
رنا
۶۰۰/۸۰۰
۱۹/۳
۴۸۰/۹
پتروشيمي
۵۰۹/۵۸۵
۹۷/۰
۳۶۷/۷
بانك ملي
۹۷۰/۲۲۱
۴۰/۰
۲۵۷/۷
صنعت نفت
۰۲۱/۱۱
۳۹/۰
۰۱۸/۱۵
سديد
۳۷۱/۱۸
۳۱/۰
۰۷۹/۹
ساختمان
۲۸۲/۱۵۰
۰۵/۰-
۲۸۹/۹
بانك اقتصاد نوين
۱۵۶/۲۳۱
۱۵/۱-
۱۹۹/۹
بانك كارآفرين
۰۷۳/۲۳۶
۷۸/۱-
۸۵۴/۴
صنعت معدن
۹۵۵/۸۰
۳۹/۴-
۱۵۸/۸
داروپخش
۲۱۴/۳۷۲
۰۴/۷
۳۵۲/۸
گروه بهمن
۸۹۳/۸۱
۹۵/۳
۷۳۰/۷
زامياد
۵۵۴/۴۵۸
۲۳/۳
۱۱۹/۵
ايران خودرو
۲۲۰/۱۳
۸۹/۲
۹۰۹/۷
سايپا آذين
۳۵۲/۲۹۷
۵۸/۲
۶۸۳/۵
سايپا
۵۸۲/۲۳
۷۷/۱
۲۹۸/۲
محورسازان ايران خودرو
۸۵۹/۱۰
۳۲/۰-
۲۵۰/۶
لنت ترمز ايران
۱۵۷/۲۲
۸۶/۰-
۸۵۳/۹
سايپا ديزل
 ۲.64
۱۲۹-
۲,۴۶۹
چيني ايران
 ۴.25
۹۵-
۱,۸۱۵
فارسيت دورود
 ۹.38
۱۲۹-
۲,۴۶۱
صنعتي آما
 ۵.24
۲۱۷-
۴,۱۳۳
شهد ايران
 ۹.90
۲۵۰-
۴,۷۵۹
شيشه همدان
 ۷.89
۲۰۰-
۳,۸۰۶
مخابراتي راه دور
 ۵.96
۸۲۶-
۱۵,۷۰۹
رازك
 ۱۱.74
۹۵۱-
۱۸,۰۸۲
لوله سديد
 ۶.22
۲۶۱-
۴,۹۶۱
داروسازي امين
 ۱۰.40
۳۶۶-
۶,۹۵۶
معادن منگنز ايران
 ۶.73
۱۰۸۵-
۲۰,۶۱۵
نفت پارس
 ۸.17
۳۹۱-
۷,۴۲۹
ايران ترانسفور
تعداد سهام
درصد تغيير
قيمت هرسهم
نام شركت
۶۸۴/۲
۵۳/۱
۵۸۴/۵
كنتور سازي ايران
۸۱۰/۷
۱۴/۲
۲۰۵/۵
پارس سوئيچ
۲۴۵/۴۷
۸۳/۱
۱۷۱/۳
موتوژن
۰۰۰/۱
۰۰/۰
۳۹۳/۳
كابل سازي ايران
۴۳۵/۱۸۲
۷۰/۱۱
۱۸۲/۴
لاستيك دنا
۷۰۴/۳۲۵
۱۵/۹
۳۴۲/۴۲
توليدي گازلوله
۲۱۹/۱۰
۲۹/۴
۲۸۹/۱
درخشان تهران
۶۲۸/۲۵۸
۸۳/۱۶
۲۹۶/۴
تراكتورسازي
۵۷۲/۹
۰۸/۱
۸۸۰/۱
آبسال
۵۹۱
۰۷/۰-
۹۹۶/۳
پارس خزر
۷۲۱/۳۰۸
۷۳/۴-
۳۳۰/۱
سرماآفرين
۰۳۳/۱۸
۹۱/۴-
۳۶۳/۲
پمپپ سازي
۲۴۳/۳۰
۹۹/۴-
۳۴۰/۲
نيرومحركه
۰۱۰/۳
۵۹/۰-
۵۱۹/۱
فيبر ايران
۴۷۴/۲۴۰
۲۴/۷۵۳
۸۰۲/۵
بانك ملي
۸۲۱/۴۲۸
۹۹/۲۹
۳۱۰/۲
سپه
۶۱۰/۲۵۸
۹۷/۱۴
۴۰۹/۸
كربن ايران
۷۴۴/۲۸
۷۶/۱۳
۴۰۹/۸
پتروشيمي
۵۹۵/۶
۲۳/۱۳
۰۳۵/۸
معادن فلزات
۳۹۰/۹
۹۵/۶
۸۰۲/۱۴
سيمان تهران
۹۹۴/۷
۸۰/۵
۹۱۰/۵
زامياد
۶۸۵/۳۱
۶۲/۴
۳۲۶/۴
سايپا
۹۵۶/۲۱
۴۹/۳
۰۱۲/۳۶
گازلوله
۲۸۹/۵۷
۱۱/۵-
۶۲۹/۷
بانك كارآفرين
۴۴۲/۳۸
۹۸/۹-
۴۹۹/۳
صنعت معدن
۱۵۳/۱۸۲
۴۰/۶۰-
۰۹۹/۲
مس شهيد باهنر
۱۲۹/۶۴۴/۱
۴۱/۱۳
۰۰۴/۲
صنعتي پيام
۱۳۱/۳
۰۰/۰
۰۰۰/۱
پارس الكتريك
۸۰۲/۴۹
۱۴/۸
۹۸۴/۳
مخابراتي راه دور
۷۶۱/۱۱
۷۲/۳
۱۲۲/۴۳
خدمات انفورماتيك
۴۶۳/۱۷۳
۲۰/۱
۸۵۰/۷
سرمايه گذاري مسكن
۴۵۳/۵۸
۸۱/۱-
۱۳۱/۴
سامان گستر اصفهان
۱۶۵/۲۹۸
۴۰/۵-
۴۲۶/۱۶
صنعتي دريايي ايران
۰۳۹/۲۵
۴۳/۶-
۰۶۸/۳
ساختمان اصفهان
۷۱۴/۲۷۴
۲۴/۱۴
۹۰۲/۱۲
صنايع شيميايي ايران
۸۴۰/۵۰۴
۸۱/۹
۸۱۶/۱۰
كربن ايران
۳۶۰/۴۰
۵۲/۵
۶۳۸/۲
كف
۷۱۳/۱۳۹
۱۶/۵
۶۲۴/۱۵
پتروشيمي اصفهان
۵۰۲/۸۴
۹۶/۴
۲۷۳/۲۳
پتروشيمي فارابي
۰۱۰/۲
۳۲/۲
۰۱۱/۲۳
سينادارو
۱۵۲/۱۶۵
۵۸/۱
۱۵۵/۱۴
پتروشيمي خارك
۲۴۲/۵
۵۳/۰
۲۰۴/۶
كيميدارو
۲۰
۰۴/۰
۶۸۱/۲
پارس پامچال
۶۸۱
۰۲/۰
۹۵۲/۴
كارخانجات داروپخش
۳۰۳/۲
۰۰/۰
۶۳۲/۶
پارس دارو
۲۱۳/۱
۰۰/۰
۲۰۰/۶
داروسازي زهراوي
۶۹۲/۲
۴۶/۰-
۰۶۲/۹
داروسازي فارابي
۰۴۶/۱۶
۴۲/۱-
۱۳۳/۸
داروسازي جابر
۶۶۰/۳۸
۴۶/۱-
۵۰۰/۳
داروسازي كوثر
۷۷۲/۱
۹۰/۴-
۰۸۸/۵
داروسازي اسوه
۰۰۰/۱۰
۰۰/۵-
۹۶۱/۴
دارويي امين
۰۵۷/۷
۰۹/۵-
۷۰۹/۱۵
دارويي رازك
۴۹۴
۳۸/۱۸
۶۹۳/۶
بهنوش ايران
۲۷۵/۲۷
۳۱/۷
۴۶۵/۳
بهپاك
۲۳۶/۱۴
۸۸/۴
۲۷۷/۲
مهرام
۵۴۷/۳۲
۷۱/۱
۶۰۶/۵
لبنيات پاك
۲۹۴/۶
۱۰/۰
۹۱۹/۱
قند مرودشت
۷۹۵/۳
۰۶/۰
۲۴۶/۵
قند پيرانشهر
۹۵۸/۴۶
۰۳/۰
۰۰۴/۶
صنعتي بهشهر
۴۴۴/۱۳
۳۵/۰-
۰۸۹/۳
نوش مازندران
۰۱۴/۴
۸۰/۰-
۳۲۳/۴
شهد ايران
۷۰۳/۹۳
۸۵/۸
۳۶۹/۳
نسوز آذر
۷۹۲/۱۳۶
۳۶/۳
۴۵۸/۲
شيشه و گاز
۱۱۶/۹۷
۲۸/۳
۰۵۶/۳
ايرانيت
۹۰۸/۴۷
۱۳/۳
۰۶۲/۱۷
سيمان تهران
۶۱۹/۱۱
۹۴/۲
۸۵۶/۱
كاشي تكسرام
۱۶۸/۸
۷۵/۲
۵۸۲/۲
چيني ايران
۱۶۸/۳
۳۰/۱
۹۶۸/۲۲
سيمان مازندران
۳۶۶/۶
۰۸/۰
۱۹۵/۱۸
سيمان خاش
۳۵
۰۰/۰
۱۱۰/۳۸
سيمان خزر
۱۸۶
۰۰/۰
۸۰۷/۱۰
كاشي نيلو
۱۸۰
۰۳/۰-
۲۳۸/۴۵
سيمان بهبهان
۹۳۰
۱۷/۰-
۱۹۳/۴
شيشه قزوين
۵۲۶/۲
۳۳/۰-
۳۹۵/۸
سيمان كارون
۲۱۸/۱۳۱
۹۸/۰-
۵۲۱/۱۵
سيمان فارس خوزستان
۶۱۱/۹
۲۸/۱-
۴۰۹/۷۱
سيمان صوفيان
۴۳۹/۵
۶۷/۱-
۵۱۹/۲۹
سيمان غرب
۳۶۱/۲۳
۵۹/۲-
۳۹۰/۱۰
سيمان هگمتان
۷۵۰/۹
۱۳/۵-
۴۶۶/۳۰
سيمان شمال
۲۹۳/۹۱
۲۲/۵-
۷۵۹/۴
شيشه همدان
۹۶۵/۳۲
۳۵/۶-
۵۵۴/۳۳
سيمان شاهرود
۲۹۷/۴۵
۶۸/۷-
۵۹۰/۲۹
سيمان شرق
۸۹۸/۱۰
۳۲/۳
۳۰۳/۳
مس شهيد باهنر
۰۱۰/۱۹
۱۴/۰
۷۸۶/۵
صنعتي سپاهان
۹۳۵/۲۰
۰۹/۰-
۴۲۹/۳
نورد آلومينيوم
۵۸۱/۸
۵۷/۱-
۲۶۵/۵
فروسيليس
۰۶۰/۸
۳۱/۳-
۷۶۹/۳
لوله و ماشين سازي
۵۹۰/۱۳
۲۳/۶-
۰۸۰/۱۱
آلومتك
۶۸۴/۱۸
۶۲/۵
۳۷۳/۱
بسته بندي ايران
۶۸۶/۴
۰۸/۱
۵۸۷/۱
جام دارو
۲۳۵/۵
۰۵/۰
۹۴۱/۱
لاميران
۰۲۰/۱۲
۸۶/۲-
۵۸۶/۲
صنعتي آما
۷۰۰/۱۱۸
۹۹/۵
۸۰۰/۸
معدني و صنعتي چادرملو
۴۵۱/۴۷۰
۴۲/۴
۷۴۵/۵
توسعه معادن روي
۹۸۲/۱۴
۶۳/۱۱-
۹۵۶/۶
معادن منگنز
۲۲۱/۱۲
۹۳/۷
۷۴۹/۴
كاغذ سازي كاوه
۶۵۰/۲
۰۳/۰
۸۷۱/۳
كارتن ايران
۷۰۷/۲
۶۷/۰-
۵۹۸/۱۰
بسته بندي پارس
۵۰۵
۹۷/۲۱-
۱۱۹/۳
ايران مرينوس
۷۹۳
۸۶/۴
۶۷۹/۲۱
نفت پارس
۶۳۳/۹
۱۲/۱
۷۷۰/۲۵
نفت بهران
۱۸۲/۱۱۱
۱۰/۱۵
۴۹۹/۸
توس گستر
۳۷۶/۳۴۲
۸۳/۱۴
۲۷۶/۳
سپه
۱۳۵/۲۷۲
۳۰/۱۴
۹۸۹/۲
صنعت بيمه
۶۸۹/۶۶۶
۹۴/۱۲
۷۳۱/۲
توسعه صنعتي
۹۴۹/۶۴۴
۷۰/۱۱
۵۶۲/۴
البرز
۱۳۷/۱۴۳/۲
۶۸/۱۱
۶۹۳/۹
معادن فلزات
۲۰۱/۱۶۶
۳۹/۶
۰۹۱/۸
توسعه صنايع بهشهر
۵۸۵/۳۷۹
۸۸/۵
۱۳۳/۳
سرمايه گذاري بوعلي
۱۹۶/۳۵۵
۸۱/۵
۹۱۰/۷
ملي ايران
۳۵۵/۱۸۵
۵۴/۵
۹۱۸/۴
صندوق بازنشستگي
۳۹۳/۴۸۹/۱
۳۰/۵
۸۰۲/۷
غدير
۰۴۸/۱۲۱
۴۵/۴
۴۹۷/۵
توكا فولاد
۱۲۷/۱۹۹
۲۵/۴
۷۶۶/۵
رنا
۶۰۰/۸۰۰
۱۹/۳
۴۸۰/۹
پتروشيمي
۵۰۹/۵۸۵
۹۷/۰
۳۶۷/۷
بانك ملي
۹۷۰/۲۲۱
۴۰/۰
۲۵۷/۷
صنعت نفت
۰۲۱/۱۱
۳۹/۰
۰۱۸/۱۵
سديد
۳۷۱/۱۸
۳۱/۰
۰۷۹/۹
ساختمان
۲۸۲/۱۵۰
۰۵/۰-
۲۸۹/۹
بانك اقتصاد نوين
۱۵۶/۲۳۱
۱۵/۱-
۱۹۹/۹
بانك كارآفرين
۰۷۳/۲۳۶
۷۸/۱-
۸۵۴/۴
صنعت معدن
۹۵۵/۸۰
۳۹/۴-
۱۵۸/۸
داروپخش
۲۱۴/۳۷۲
۰۴/۷
۳۵۲/۸
گروه بهمن
۸۹۳/۸۱
۹۵/۳
۷۳۰/۷
زامياد
۵۵۴/۴۵۸
۲۳/۳
۱۱۹/۵
ايران خودرو
۲۲۰/۱۳
۸۹/۲
۹۰۹/۷
سايپا آذين
۳۵۲/۲۹۷
۵۸/۲
۶۸۳/۵
سايپا
۵۸۲/۲۳
۷۷/۱
۲۹۸/۲
محورسازان ايران خودرو
۸۵۹/۱۰
۳۲/۰-
۲۵۰/۶
لنت ترمز ايران
۱۵۷/۲۲
۸۶/۰-
۸۵۳/۹
سايپا ديزل
 ۲.64
۱۲۹-
۲,۴۶۹
چيني ايران
 ۴.25
۹۵-
۱,۸۱۵
فارسيت دورود
 ۹.38
۱۲۹-
۲,۴۶۱
صنعتي آما
 ۵.24
۲۱۷-
۴,۱۳۳
شهد ايران
 ۹.90
۲۵۰-
۴,۷۵۹
شيشه همدان
 ۷.89
۲۰۰-
۳,۸۰۶
مخابراتي راه دور
 ۵.96
۸۲۶-
۱۵,۷۰۹
رازك
 ۱۱.74
۹۵۱-
۱۸,۰۸۲
لوله سديد
 ۶.22
۲۶۱-
۴,۹۶۱
داروسازي امين
 ۱۰.40
۳۶۶-
۶,۹۵۶
معادن منگنز ايران
 ۶.73
۱۰۸۵-
۲۰,۶۱۵
نفت پارس
 ۸.17
۳۹۱-
۷,۴۲۹
ايران ترانسفور

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
حوادث
خارجي
سياسي
شهري
علمي
علمي فرهنگي
ورزش
ورزش جهان
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري دانشجو
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   شهري   |   علمي   |  
|  علمي فرهنگي   |   ورزش   |   ورزش جهان   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |