شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۳ - سال سيزدهم - شماره ۳۶۳۶ - Feb 12, 2005
جنايت در منطقه يوسف آباد
گروه حوادث، بامداد روز چهارشنبه جسد يك زن در منزل مسكونيش توسط نوه او كشف شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۱ بامداد روز چهارشنبه گذشته بود كه پسر جوان طبق عادت هميشه كه قبل از رفتن به خانه خودشان به مادربزرگش سر مي زد به پشت در منزل مادربزرگ خود واقع در خيابان يوسف آباد تهران رسيد. چراغهاي منزل روشن بود ولي مادربزرگ ۸۰ ساله در را به روي نوه اش باز نمي كرد. پسر چنددقيقه اي صبر كرد و وقتي مطمئن شد مادربزرگ خيال گشودن در را ندارد با كليدي كه خود به همراه داشت در ورودي را گشود و وارد خانه شد.
خانه به هم ريخته بود. پسر جوان چندين بار مادربزرگش را صدا كرد ولي باز كسي جواب او را نداد. وضعيت خانه او را نگران كرد. اتاق به اتاق همه جا را گشت ولي باز مادربزرگ پير خود را پيدا نكرد. ناگهان چشمش بر روي در نيمه باز دستشويي منزل ثابت ماند. دلهره وجودش را فرا گرفت. وقتي در نيمه باز را گشود با جسد كبري ۸۰ ساله مواجه شد.مادربزرگ بي جان كف دستشويي افتاده بود. پسر باور نمي كرد كه مادربزرگش مرده باشد چندين بار او را صدا زد ولي سكوت تنها صدايي بود كه شنيده مي شد.
چند دقيقه بعد پسر جوان در حالي كه تمام صورتش غرق اشك بود با مركز فوريتهاي پليسي ۱۱۰ تماس گرفت و موضوع مرگ مادربزرگش كه احتمال به قتل رسيدن وي زياد بود را به ماموران انتظامي اطلاع داد.
يك اكيپ از ماموران كلانتري ۱۲۵ براي بررسي حادثه به محل اعزام شدند. در بررسي هاي اوليه از جسد مشخص شد كه مقتوله در اثر ضربه محكمي كه به سرش وارد شده است جان سپرده است، تمامي استخوانهاي صورت مقتوله نيز در اثر ضربه وارده دچار شكستگي شده بود.
بدين ترتيب مراتب به اطلاع بازپرس هنرمند رسيد. ماموران دايره ۱۰ آگاهي مركز در محل حضور يافتند.
عامل يا عاملان جنايت بعد از قتل كبري تمامي كمدها و اتاقهاي منزل را جستجو كرده بودند ولي چيزي از منزل مقتوله سرقت نشده بود.
يكي از همسايه  هاي آپارتمان محل جنايت به كارآگاهان آگاهي گفت: «ساعت ۱۹ همان شب مقتوله را مشاهده كرده است كه در ورودي خانه را بر روي كارگر ۲۰ ساله آپارتمانش گشوده است.
درتحقيقات بعدي پليسي معلوم شد، كارگر مذكور متواري است و جستجو براي يافتن وي كه از مظنونان اصلي ارتكاب قتل است ادامه دارد.
بررسي ها براي كشف علت ارتكاب اين قتل و شناسايي عامل يا عاملان اين جنايت در دايره ۱۰ آگاهي مركز تحت نظر بازپرس هنرمند ادامه خواهد يافت.

گلوله برفي نوجوان ۱۳ساله اي را كشت
000276.jpg
ايسنا: شوخي مرگبار چند نوجوان حين  برف بازي منجر به مرگ يكي از آنها با گلوله برفي  شد.
۲۰ بهمن ماه جاري شخصي به نام «مهدي.ب» ۱۳ ساله كه با شيشه و از ناحيه پشت و كتف مجروح شده بود، به بيمارستان ۱۵ خرداد ورامين منتقل شد كه متاسفانه به خاطر پارگي ريه فوت كرد.
در تحقيقات انجام يافته مشخص شد كه نوجوان فوت شده با دو نفر از همسن و سالان خود به نام هاي «ايوب.ت» و «سجاد.ص» مشغول بازي با برف بوده كه زخمي مي شود.
در پي اين حادثه مأموران كلانتري حاضر در محل حادثه ( قرچك ورامين) بلافاصله آن دو نفر را دستگير مي كنند.
اين دو نوجوان در بازجويي ها اعتراف كردند:« زماني كه در حال شوخي كردن با دوستمان بوديم شيشه كماني شكل را كه با آن برف ها را كنار مي زديم شكسته و با تكه اي از آن گلوله برفي را درست كرديم.وقتي آن را به طرف مهدي پرتاب كرديم گلوله برفي به كمرش اصابت كرد و شيشه وارد بدن او شده و باعث مرگ وي شد» در نتيجه اين شوخي مرگبار و اصابت گلوله برفي به پشت نوجوان ۱۳ ساله، وي كشته شد.

ابتكار خواستار شد:
برخورد قاطع قضايي با متخلفان
صيد و سلاحهاي شكاري غيرمجاز
000273.jpg
ايسنا: رئيس سازمان حفاظت محيط زيست با حضور در بيمارستان «پارس» تهران از محيط بانان «سهند» كه به دست شكارچي غيرمجاز به شدت مضروب شده اند، عيادت كرد.
دكتر معصومه ابتكار، معاون رئيس جمهوري در حاشيه اين ديدار با تأسف بار خواندن اين حادثه بر ضرورت همكاري قوه قضائيه در برخورد قاطع با متخلفان شكار و صيد و دارندگان سلاحهاي غيرمجاز شكاري تأكيد كرد.
وي با اشاره به بند «ب» ماده ۶۷ قانون برنامه چهارم گفت: بر اين اساس به منظور جلوگيري از شكار بي رويه و نابودي تنوع زيستي، دولت مكلف است با همكاري مراجع ذيربط در نيروهاي مسلح ترتيبي اتخاذ كند تا ضمن محدود كردن پروانه هاي حمل سلاح شكاري و بازنگري در ضوابط صدور پروانه هاي مذكور، تعداد سلاح شكاري را متناسب با جمعيت قابل برداشت از حيات وحش به تشخيص سازمان حفاظت محيط زيست رسانده و نسبت به جمع آوري سلاحهاي غيرمجاز تا پايان برنامه چهارم اقدام كند.
گزارش ديگري نيز حاكيست وضعيت محيط بان ديگر اين حادثه كه در بيمارستان امام خميني (ره) تبريز بستري است رو به وخامت گذاشته است. گفتني است اين حادثه در ساعت ۱۲ روز چهارم بهمن ماه سال جاري زماني كه دو مأمور محيط زيست آذربايجان شرقي در عمليات گشتزني خود در منطقه شكار ممنوع «سهند» قصد داشتند تا پس از بارش يك برف سنگين، از حيات وحش منطقه حفاظت كنند و مواجهه با يك شكارچي غيرمجاز رخ داد كه بر اثر آن با شليك شكارچي به سر و صورت دو مأمور، احمدي يكي از مأموران به شدت از ناحيه چشم زخمي و يكي از چشمهايش تخليه و براي مداواي چشم ديگر به تهران منتقل شد. حنيفي، مامور ديگر كه از ناحيه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، هم اكنون در بخش ICU بيمارستان امام خميني (ره) تبريز در كما به سر مي برد و تيم پزشكي علي رغم انجام چندين عمل جراحي، تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد اميد بازگشت وي به زندگي را دارند كه حال وي نيز طي روزهاي اخير بر اثر عفونت ريه وخيم است.

نشت گاز ۶ تن را مصدوم كرد
گروه حوادث:بر اثر نشت گاز منوكسيد كربن، ۶ تن هنگام استحمام در حمام نمره اي در جنوب شهر تهران روانه بيمارستان شدند.
اين حادثه در ساعت ۱۳ و ۳۹ دقيقه ظهر چهارشنبه در منطقه «قلعه مرغي» تهران رخ داد.
دو زن ۳۰ و ۳۵ ساله به همراه نوزاد ۹ ماهه، يك پير مرد ۷۰ ساله، جوان ۳۵ ساله و يك زن ۶۰ ساله از جمله افرادي بودند كه دچار حادثه شدند.
در نخستين حادثه، دو زن به همراه نوزاد ۹ ماهه مشغول شست وشو بودند كه ناگهان يكي از آنها از حالت تهوع و سرگيجه خود ابراز نگراني كرد. زن ديگر نيز با مشاهده همين علائم در نوزاد خود به سرعت اقدام به پوشاندن لباسهايش كرد، اما در همين هنگام با بازكردن درب حمام براي تعويض هواي داخل آن، بر روي زمين افتاد و به حالت اغما فرو رفت. زن ديگر نيز با حالتي مشابه، بر روي كف حمام افتاد و بيهوش شد.
از سوي ديگر، سرايدار اين حمام كه سابقه ۳۶ سال كار در اين مكان را داشت و براي نخستين بار اين حادثه را مشاهده كرده بود، با ديدن وضعيت اين دو زن به سرعت اقدام به بيرون آوردن افراد ديگر از جمله يك پيرمرد از ساير شماره هاي حمام كرد؛ اما براي باز كردن درب حمام با مشكل مواجه شد.
با حضور مأموران آتش نشاني در محل حادثه و بسته شدن شير اصلي گاز، ۶ مصدوم از داخل حمام خارج شدند. اما به علت قفل شدن دهان مصدومان به علت گازگرفتگي، آمبولانس اورژانس نيز به كمك آمد و ۲ تن از مصدومان از جمله زن و مردي را كه در حالت وخيمي به سر مي بردند، به بيمارستان منتقل كرد.
عظيمي پور، فرمانده ايستگاه ۲۸ آتش نشاني تهران گفت:علت وقوع اين حادثه نامشخص و متعاقبا توسط كارشناسان ايمني سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني اعلام خواهد شد.

دختر ۴ ساله در گوني خون پيدا شد
ايسنا: نازنين ۴ ساله در شهرك «سعدي» شيراز زير ضربات كارد و چاقو جان سپرد.
جسد «نازنين.ط » دختر ۴ ساله اي كه براي خريد تنقلات از خانه خود واقع در محله «برآفتاب» خارج شده بود، پس از اطلاع پدرش به پليس ،۱۱۰ توسط ماموران كلانتري «بوستان» در گوني آغشته به خون و در حاليكه اصابت ضربات كارد و چاقو بر روي سر و گردن وي مشهود و قفسه سينه وي شكافته شده بود، پيدا شد.
مشهودات نشان داد كه فرد ضارب براي سرقت يك جفت گوشواره طلا و چند النگوي «نازنين» دست به اين اقدام زده است.
سروان ارجائي، رييس مركز اطلاع رساني نيروي انتظامي فارس گفت: پرونده «نازنين» زير نظر قاضي پرونده توسط كارآگاهان آگاهي شيراز در حال رسيدگي است و يك نفر مظنون به قتل نيز دستگير شده است.

دستگيري سارق  حرفه اي ۱۳ ساله
گروه حوادث:يك سارق حرفه اي كه تنها ۱۳ سال داشت توسط پليس تهران دستگير شد.
عوامل گشت كلانتري ۱۶۰ خزانه تهران در حين گشت زني به يك پسربچه ۱۳ساله كه بي هدف در بين موتورسيكلت ها پرسه مي زد، مشكوك شدند.
«مسعود.خ» پس از انتقال به كلانتري، در بازجويي ها به ۳۰ فقره سرقت موتورسيكلت در محدوده خزانه، كيانشهر، نازي آباد، خاني آباد و تختي اعتراف كرد.
با پيگيرهاي پليس، ۲ دستگاه موتورسيكلت سرقتي اين فرد كشف و ۳ همدست ديگر اين سارق حرفه اي نيز دستگير شدند.

سارقان مسلح بازداشت شدند
پليس: پليس استان خوزستان روز گذشته ۱۶ نفر از اعضاي باند سارقان مسلح را در شهرستان اهواز به دام انداخت.
ماموران انتظامي استان خوزستان ،در پي سرفت هاي مكرر خودرو از سوي سارقان مسلح درمحور هاي اهواز،انديمشك وخرمشهر تحقيقات خود را براي به دام انداختن سارقان مسلح شروع كردند .
براساس اين گزارش ، آنها پس از اخذ مجوز قضايي با كنترل نامحسوس اين محورها و قرار دادن طعمه در مسير آنها چند نفر از سارقان را شناسايي كردند.
كارآگاهان با احتمال اين كه اين افراد اعضاي يك باند باشند، اعضاء شناسايي شده را تحت تعقيب و مراقبت قرار دادند. تا اين كه سرانجام متوجه شدند اين سرقت ها را يك باند ۱۶نفره انجام مي دهد.
به كمك اطلاعات بدست آمده، محل اختفاي اعضاي اين باند شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه هر ۱۶سارق عضو اين باند دستگير شدند.
پليس در بازرسي از منازل آنان يك قبضه اسلحه كلاش، ۴دستگاه موتورسيكلت، يك دستگاه خودرو تويوتا، يك دستگاه ماهواره و مقداري لوازم خودرو كشف و ضبط كرد.

دستگيري كلاهبردار در رختخواب
پليس: شيادي كه ۳۵۰ ميليون تومان كلاهبرداري كرده بود و براي فرار از دست ماموران در ميان رختخوابهاي منزل پدرش، در شهرستان زنجان مخفي شده بود، دستگير شد.
ذوالفقاري ۳۳ ساله، با مراجعه به ماموران مبارزه با جرايم اقتصادي اداره آگاهي رباط كريم دراستان تهران مدعي شد: مردي به نام «سيد عبدالله» كه ساكن زنجان است، مبلغ ۳۵۰ ميليون تومان از او كلاهبرداري كرده است.
برپايه اين گزارش، ماموران در تحقيقات خود، منزل پدرعبدالله را شناسايي و متهم را كه ميان رختخوابها مخفي شده بود ، دستگير كردند.

سقوط بهمن ۷ تن را محبوس كرد
ايسنا: سقوط بهمن در منطقه كوهستاني «دركه» تهران ۷ تن را محبوس كرد.
سقوط بهمن، بعد از ظهر روز پنجشنبه بالاتر از ميدان دركه روبه روي رستوران جويبار رخ داد.
در اين حادثه خانواده ۴ نفره اي كه در همان منطقه تردد مي كردند، با سقوط ناگهاني بهمن در زير آن محبوس شدند.
همچنين دو دختر جوان كه در خودرو قرار داشتند، با سقوط بهمن متوقف و محبوس شدند و از سوي ديگر يك متكدي نابينا كه در همان محل در حال تكدي گري بود نيز در كنار شش تن ديگر گرفتار شد.
به دنبال تماس حاضران در محل حادثه با سازمان آتش نشاني مأموران نجات ايستگاه ۴ به سرعت به محل اعزام شده، اما به علت شرايط نامناسب جوي و صعب العبور بودن مسير، خودرو امداد براي رسيدن به محل با مشكل مواجه شد و نتوانست مسير را ادامه دهد.
افسر نگهبان ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني پس از تماس با ۱۱۰ تقاضاي اعزام بالگرد كرد كه بارش سنگين برف نيز مانع اعزام آن به منطقه شد.
ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران در نتيجه، براي نجات محبوس شدگان با مدير رستوراني كه در همان منطقه قرار داشت تماس گرفت كه به دنبال آن كارگران رستوران سريعا براي كمك رساني به محبوس شدگان اقدام كرده و در نهايت موفق به خارج كردن آنها شدند.

بي احتياطي راننده اتوبوس ۱۴ قرباني برجا گذاشت
ايرنا: براثر واژگون  شدن  چراغ  خوراك  پزي  در داخل  اتوبوس  مسافربري  در شهرستان ابهر از توابع  استان  زنجان  ۱۴ تن  جان  باختند.
از زنجان يك  دستگاه  اتوبوس  ساعت  ۲۳ شامگاه پنج شنبه با۴۰ مسافر از شهرستان  سقز در استان  كردستان  عازم  تهران  بود كه  راننده  آن با بي  توجهي  به  هشدار ماموران  عوارضي  ابهر مبني  بر كولاك  شديد درجاده  به  حركت  در مسير ادامه  داد و درجاده  ابهر دچار كولاك  شد كه با ترمز ناگهاني  راننده  چراغ  خوراك  پزي  واژگون  و اتوبوس  دچار آتش  سوزي  شد.
بنابراين  گزارش  در اين  حادثه  ۱۵ نفر نيز مصدوم  شدند كه  ۳ تن  از آنان  به  علت  شدت  سوختگي  در بيمارستان  زنجان  بستري  و ۱۲ تن  نيز بطور سرپايي مداوا شدند. آزاد راه  زنجان - قزوين  از سه  روز گذشته  به  علت  بارش  برف  و كولاك شديد بسته  است .

گروگانگيري در استان فارس
پليس: فردي چند روز پيش در استان فارس يكي از اقوام خود را به گروگان گرفت. آنها از مدتي پيش بر سر خريد و فروش مواد مخدر اختلاف داشتند.
ماموران انتظامي استان فارس بر اساس تماس تلفني، از يك فقره آدم ربايي در شهرستان كهنوج با خبر شدند.
بر پايه اين گزارش، ماموران در بررسي هاي اوليه دريافتند كه فرد ربوده شده به نام «صالح - ع» از مدتي پيش با يكي از اقوام خود به نام «اسحاق - ع» بر سر خريد و فروش مواد مخدر اختلافات مالي زيادي داشتند. يكي از اعضاء خانواده فرد ربوده شده به ماموران گفت: من مطمئن هستم كه اسحاق، صالح را ربوده است.
اين گزارش حاكي است، كاراگاهان در تحقيقات بعدي خود در شهرستان ايرانشهر مخفيگاه اسحاق را شناسايي كردند و پس از هماهنگي با مقام قضايي استان سيستان و بلوچستان و همكاري با پليس ايرانشهر، اسحاق را دستگير و صالح را از بند او آزاد كردند.
اين گزارش مي افزايد، در بازرسي از مخفيگاه اين متهم تعداد ۹ كيسه ترياك به وزن ۸۶ كيلو و ۵۰۰ گرم به دست آمد.
گفتني است، متهمان براي تحقيقات بيشتر به مقامات قضايي ارجاع شدند.

حادثه در جهان
دوازده سال حبس براي مسئول كفن و دفن
گروه حوادث: دادگاه عالي ايالت جورجيا، مسئول سابق كفن و دفن را كه اجساد ۳۳۴ متوفي را در حياط منزل خود دفن كرده بود به دوازده سال حبس محكوم كرد.
دختر يكي از اين متوفيان كه در طول اين سال ها تصور مي كرد مادرش در يكي از قبرهاي گورستان است، روز گذشته در آخرين جلسه دادگاه خطاب به متهم ري برنت مارچ گفت: چگونه مي توانستي شب ها را با وجود اجساد سيصد مرده در باغچه منزلتان به صبح برساني؟ من اعتقاد دارم كه روزي پس از مرگ با خالق خود روبه رو خواهي شد و به جهنمي كه براي ما ساخته بودي فرستاده خواهي شد. شايد تو اعضاي خانواده ما را نكشته باشي، اما با اين كار روح آنها را با جا دادن صدها جسد در يك قبر عذاب داده اي.در طول آخرين جلسه دادگاه، بيش از بيست نفر از اعضاي خانواده هاي متوفيان در طول شش ساعت به جايگاه شهود فراخوانده شده و صحبت كردند.
قاضي دادگاه عالي علاوه بر ۱۲ سال حبس، ري برنت را به پرداخت۲۰ هزار دلار جريمه نقدي و ممنوعيت از كار محكوم كرد. پيش از شروع رسمي دادگاه، قاضي خطاب به خانواده قربانيان گفت: برنت توانايي پاسخ به سؤالات شما پيرامون انگيزه خود از اين كار را ندارد. بنابراين به دنبال پاسخ اين سؤال نباشيد.
دادستان پرونده، ري برنت را با ۷۸۷ مورد اتهام از جمله سرقت اجساد، نحوه استفاده از اجساد و بيان شهادت دروغ متهم كرد.ري برنت ۳۱ ساله پيش از اين نيز با اتهاماتي مشابه در تگزاس روبه رو شده بود كه قرارشد دوران محكوميت آن جرم را نيز در طي اين دوازده سال بگذراند.
به گفته مأمور تحقيق پرونده، ري برنت از سال ۱۹۹۷ شغل پدري خود را كه مسئوليت كفن و دفن مردگان بود برعهده گرفت.
قتل با انگيزه اي كودكانه
گروه حوادث: محاكمه نوجوان دبيرستاني كه متهم به يك فقره قتل عمد بوده و ادعا كرده بود كه تنها انگيزه وي براي ارتكاب قتل درك احساسات يك قاتل پس از به قتل رساندن يك انسان بوده، هفته آينده در دادگاه عالي ويسكونسين برگزار خواهد شد.
گري هيرت ۱۹ ساله پيش از اين به حكم دادگاه بدوي از اتهام قتل عمد گلن كاپيتسك در اگوست ۲۰۰۳ تبرئه شده بود. با اين همه وكيل مدافع وي در آخرين دفاعيات پيش از آغاز رسمي دادگاه ادعا كرد كه طبق شواهد موجود و به گفته روانشناسان، متهم هنگام ارتكاب قتل از تعادل رواني كافي برخوردار نبوده است.به گفته مأمور تحقيق پرونده مادر مقتول جنازه وي را در حالي كه حداقل ۳ روز از مرگ وي مي گذشته در منزل وي پيدا كره بود. به گزارش پزشكي قانوني مقتول با يك هفت تير كمري و از فاصله بسيار نزديك مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود. علاوه بر اين طبق شواهد موجود قاتل پيش از شليك گلوله چندين ضربه چاقو نيز به وي وارد كرده بوده است.
پس از درج خبر مرگ گلن چندين تن از دوستان گري با مراجعه به اداره پليس ادعا كردند كه گري چندين بار ادعا كرده بود كه قصد به قتل رساندن وي را دارد. يكي از دوستان وي همچنين فاش كرد كه گري ادعا كرده بود كه پس از به قتل رساندن گلن دسته كليد وي را به عنوان شاهد عمل خود به آنها نشان خواهد داد. پليس پس از جست وجوي منزل گري دسته كليد را در كمد وي پيدا كرد. در چهارم اكتبر ۲۰۰۴ وكيل مدافع گري با دادستان و قاضي پرونده جلسه اي گذاشته و ادعا كرد كه در حال حاضر امكان صدور دو حكم براي متهم وجود دارد: گناهكار يا بي گناه به دليل عدم صلاحيت رواني. طبق قوانين جزايي اين ايالت متهم در صورت اثبات سلامت رواني به حبس ابد بدون امكان آزادي به قيد التزام محكوم خواهد شد و در صورت اثبات عدم صلاحيت رواني براي مدت نامعلومي به زندان رواني فرستاده خواهد شد. از آنجا كه متهم تا به حال چندين بار به اتهام خود اعتراف كرده است انتظار مي رود كه دادگاه زمان چنداني را صرف بررسي اين پرونده نكند. وكيل مدافع متهم جرالد بويل كه پس از دفاع سرسختانه از قاتل زنجيره اي جفري داهمر به شهرت فراواني دست يافته است قصد دارد دادگاه را متقاعد كند كه گري زمان ارتكاب قتل از عواقب عمل خود آگاه نبوده است. پليس پس از اظهارات دوست دختر گري كه ادعا كرده بود گري پس از به قتل رساندن گلن با وي تماس گرفته و جزئيات نحوه به قتل رساندن وي را برايش تشريح كرده است به جست وجوي آپارتمان وي پرداخته و نمونه دي ان اي مقتول را بر روي لباس وي پيدا كرد. گري پس از كشف اين مدارك چاقويي را كه با آن به مقتول حمله كرده بود نيز در اختيار پليس قرار داد.

زن خودسوز روي تخت بيمارستان:
ديگر زنده نمي مانم
000270.jpg
گروه حوادث: زني ديگر اقدام به خودسوزي كرد. او كه دچار ۷۴درصد سوختگي شده از منطقه اسلامشهر روانه بيمارستان شده است.
موها ، صورت و گردن كاملا سوخته شده. لب ها متورم و قرمز. هراز گاهي از روي تخت بلند مي شود، ناله اي مي كند و تمام.
همسر و فاميل هايش دور تخت جمع شده اند.
پزشك آرام مي گويد: ماندني نيست. درجه سوختگي اش بالا است و با اين امكانات اندك بيمارستان نيز درصد زنده ماندنش بسيار كم است.
دقايقي بعد زن دوباره بلند مي شود و اين بار به ناله از وضعيت خود شكايت مي كند.
اين زن ۳۳ ساله كه صاحب دو بچه كوچك نيز هست، مي گويد: خيلي پشيمانم. اما به گمانم زنده نخواهم ماند. اين را از پچ پچ هاي ديگران با دكتر مي فهمم.
او درباره علت خودسوزي اش مي گويد:  با همسرم دعوايم شد مدتي بود كه از زن ديگري حرف مي زد. امروز صبح هم رك و راست به من گفت كه مي خواهد زن دوم بگيرد. همسايه ها چند وقت پيش به من گفته بودند او را با دختر جواني ديده اند. خب چه كنم اين هم شانس من است. اما نمي توانستم منتظر بمانم تا يك زن ديگر بيايد زندگي خودم و دو بچه ام را بگيرد.
او به سختي حرف مي زند. بوي عفونت، بتادين و داروهاي ديگر ضدعفوني كننده اتاق را پر كرده است، زن دوباره شروع به حرف زدن مي كند، صبح بعد از حرفهاي همسرم آنقدر عصباني شده بودم كه نفهميدم چه مي كنم در آشپزخانه يك بطري نفت داشتيم، آن را خالي كردم روي تنم و بعد كبريت را كشيدم.
زن حالا ديگر به گريه افتاده است: «بچه هايم نيز من را در اين حال ديدند. همسرم آب را درقابلمه مي كرد و رويم مي ريخت، بعد هم با يك پتو خاموشم كرد. اما فايده نداشت تمام بدنم سوخته بود» .
زن به خواب مي رود. همسرش كنار دستش مات و مبهوت مانده است، نمي دانستم او حالا به چه فكر مي كند به اين جسم سوخته شده يا به همسر دوم!

كشف جسد نيمه سوخته
گروه حوادث: جسد نيمه سوخته يك پسر جوان توسط ماموران انتظامي كشف شد.
به گزارش خبرنگار ما، ماموران نيروي انتظامي كلانتري ۱۵۱ منطقه يافت آباد ساعت ۱۵ و ۳۰ دقيقه روز چهارشنبه در حين گشتزني در حوزه استحفاظي خود با جسد نيمه سوخته يك پسر جوان در جاده قديم كرج نرسيده به منطقه شماره دو خليج مواجه شدند.
موضوع به اطلاع  بازپرس هنرمند رسيد. جسد پسر جوان كه هويت او نامشخص بود براي انجام آزمايشات لازم به پزشكي قانوني انتقال يافت تا مشخص شود وي به قتل رسيده است و يا خود اقدام به خودسوزي كرده است.
بررسي هاي تكميلي بر روي اين پرونده در دايره ۱۰ آگاهي مركز و دادسراي امور جنايي تهران ادامه خواهد يافت.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
خارجي
سياسي
سينما
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   سينما   |   داخلي   |   شهري   |  
|  ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |