يكشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۳ - سال سيزدهم - شماره ۳۶۴۷ - Feb 27, 2005
در ۱۱ ماه سپري شده از سال ۸۳ صورت پذيرفت
دادوستد ۱۱ ميليارد دلاري در بورس تهران
001293.jpg
گروه بورس: ارزش معاملات سهام در بورس تهران تا پايان بهمن ماه امسال از مرز ۱۱ ميليارد دلار گذشت.
به گزارش خبرنگار ما سرمايه گذاران در سهام شركت هاي پذيرفته شده در بورس تهران طي ۱۱ ماه سپري شده از سال ۸۳ در هر ماه به طور متوسط يك ميليارد دلار از نقدينگي خود را براي خريد سهام پرداختند.
اين ميزان نقدينگي در طول دوره ياد شده براي دادوستد ۱۲ ميليارد و ۷۵۶ ميليون سهم از سهام ۴۲۰ شركت پذيرفته شده در بورس تهران صرف شده است.
آمار چشمگير مربوط به دادوستد سهام در بورس اوراق بهادار تهران و ركوردهاي جالب توجه در اين بازار در حالي منتشر مي شود كه بازار سهام در طول دو ماه گذشته با ركود مواجه بوده است.
اين آمار از عميق نبودن دامنه ركود بازار و اميدواري فعالان بورس به آينده حكايت دارد.
طبق آمار منتشر شده، تا پايان بهمن ماه امسال ۵/۱ ميليون نفر در ۲/۲ ميليون نوبت با مراجعه به كارگزاران خود به دادوستد سهام پذيرفته شده در بورس تهران پرداختند.
درهاي تالارهاي بورس تهران طي ۱۱ ماه گذشته ۲۲۵ روز به روي متقاضيان سرمايه گذاري باز بوده است.
براساس اين آمار در بهمن ماه و طي ۱۹ روزي كه تالار معاملات بورس باز بوده، ۷۱ هزار نفر در ۱۳۰ هزار نوبت با مراجعه به شركت هاي كارگزاري براي ۴/۱ ميليارد برگه سهم در بوس تهران دستور خريد صادر كردند، ارزش كل معاملات صورت گرفته طي ماه گذشته از ۳ هزار و ۸۰۰ ميليارد ريال فراتر رفت.
در اين دوره فعالان بورس تهران در شركت هاي حاضر در تابلوي اصلي دو هزار و ۱۶۵ ميليارد ريال و در شركت هاي حاضر در تابلوي فرعي يك هزار و ۶۵۱ ميليارد ريال سرمايه گذاري كردند.

بازارسهام تهران مثبت شد
001290.jpg
گروه بورس: فعالان بازار در نخستين روز هفته شاهد رشد شاخص كل بورس اوراق بهادار بودند.
به گزارش خبرنگار ما در اين روز شاخص ها پس از يك دوره افت مداوم بالاخره روند صعودي در پيش گرفتند.
بنابراين گزارش ديروز شاخص كل قيمت سهام دو دهم واحد رشد كرد و شاخص كل تالار اصلي نيز با ۲/۲ واحد افزايش روبرو شد.
اما در اين روز عملكرد شركت هاي حاضر در تالار فرعي به گونه اي بود كه شاخص كل اين تالار را با كاهش ۸/۷ واحدي مواجه ساخت و اين شاخص را به رقم ۱۱ هزار و ۳۰ واحد رساند.
اين گزارش حاكي است: ديروز عملكرد شركت هاي سرمايه گذاري حاضر در بورس مثبت ارزيابي شد و شاخص واسطه گري هاي مالي را با ۸۱ واحد رشد به رقم ۳۵ هزار و ۲۴۳ واحد رساندند.
اما عملكرد شركت هاي صنعتي بورس ديروز در مجموع مناسب نبود و شاخص صنعت را با كاهش ۴/۲ واحدي روبرو ساخت.
اين گزارش نشان مي دهد: طي روز گذشته شاخص سهام نفت و پتروشيمي ۹۰ واحد و شاخص گروه وسائل نقليه ۲۶ واحد رشد كرد، اما شاخص سهام ساختمان با دو واحد كاهش روبرو شد.

بر اساس مصوبه شوراي بورس
خريد نسيه سهام در بورس تهران  مجاز اعلام شد
001287.jpg
گروه بورس:  دبيركل بورس اوراق بهادار تهران گفت: با تصويب شوراي بورس، شركتهاي سرمايه گذاري در چارچوب بازاري جديد مي توانند نسبت به خريد نسيه سهام اقدام كنند.
به گزارش مركز تحليل اخبار اقتصادي ايران، حسين عبده تبريزي با بيان اين مطلب افزود: با اجراي اين طرح تا پيش از پايان سال جاري، اين امكان به وجود مي آيد كه در شرايط كمبود نقدينگي در بازار، شركت هاي سرمايه گذاري پس از خريد مورد نياز، نقدينگي لازم را طي سال آينده تحويل دهند.
وي ادامه داد: بر اين اساس پيش بيني مي شود، بخش عمده اي از مشكل ركودي بازار حل شده و طي يك هفته آينده رونق نسبي به بورس تهران باز گردد.
وي خاطرنشان كرد: گذشته از طرح خريد نسيه سهام، مصوبات مربوط به بازار گرداني نيز در شوراي بورس نهايي شده است. دبيركل بورس اوراق بهادار تهران خاطرنشان كرد: با اجراي اين دو طرح و رفع مشكلاتي چون افزايش نيم درصدي ماليات بر دادوستد سهام و دولتي بودن قيمت سيمان روزهاي روشني در انتظار بورس تهران است.

سهام سرمايه گذاري ملت پرطرفدار شد
گروه بورس: ديروز شركت هاي كارگزاري شاهد هجوم سهامداران براي خريد سهام شركت سرمايه گذاري ملت بودند.
به گزارش خبرنگار ما در اولين روز كاري هفته جاري ۶۱۴ فعال بازار به كارگزاري ها مراجعه كردند تا براي خريد تعداد ۵ ميليون و ۲۲۹ هزار و ۳۲۲ سهم سرمايه گذاري ملت به ارزش ۸/۷ ميليارد ريال خريد صادر كردند.
درا ين روز كاري جايگاه دوم جدول تقاضا به توسعه معادن روي ايران اختصاص يافت به طوري كه ۱۵۹ نفر براي خريد تعداد يك ميليون و ۳۱۰ هزار و ۳۱۴ سهم به ارزش ۲/۶ ميليارد ريال برگه دستور خريد صادر كردند.
بنابر اين گزارش ديروز شدت تقاضا براي خريد سهام كربن ايران، اين شركت را در رده سوم جدول تقاضا قرار داد. در اين روز ۳۰۲ نفر تقاضاي خريد يك ميليون و ۳۴۴ هزار و ۱۰۱ سهم اين شركت به ارزش ۹/۵ ميليارد ريال را داشتند.
براساس اين گزارش روز گذشته پس از شركت هاي ياد شده، در جدول تقاضا نام شركت هاي كالسيمين، آزمايش، فارسيت دورود، ايران خودروديزل و هپكو قرار داشت.
اين گزارش حاكي است: ديروز در جايگاه نخست جدول تقاضا نام بانك پارسيان به چشم مي خورد.
طي اين روز يك هزار و ۶۲ سهامدار اين بانك ۱۲ ميليون و ۹۸۴ هزار و ۷۶ سهم در اختيار خود را كه در مجموع ۷۴ ميليارد ريال ارزش داشت در بازار عرضه كردند.
همچنين ديروز ۵۸۷ سهامدار صدرا به كارگزاري ها مراجعه كردند تا تعداد ۳ ميليون و ۶۲۷ هزار و ۸۶۱ سهم صدرا را كه در اختيار آنها بود به فروش رساندند. ارزش اين تعداد سهم در مجموع ۳۰ ميليارد ريال برآورد شده است.
اين گزارش نشان مي دهد: ديروز در كفه تقاضا علاوه بر شركت هاي ياد شده نام تايدواتر، چادرملو، انفورماتيك، حمل و نقل توكا و دو شركت فولاد كاويان و پارس الكتريك به چشم مي خورد.

فعاليت كارگزاران بورس قانونمند شد
گروه بورس: همزمان با ابلاغ مصوبه شوراي بورس، فعاليت كارگزاران بورس اوراق بهادار قانونمند شد.
به گزارش خبرنگار ما آيين نامه نحوه صدور مجوز و فعاليت هاي كارگزاري از ابتداي هفته جاري به همه شركت هاي كارگزاري ابلاغ شد.
براساس اين آيين نامه كه در آذرماه امسال به تصويب شوراي بورس رسيد، شركتهاي كارگزاري مي تواند در ۳ حوزه سرمايه گذاري و خدمات كارگزاري، خدمات مالي و تأمين مالي عمليات مختلف انجام دهد.
از سوي ديگر كارگزاران مي توانند به نمايندگي از خود يا از سوي اشخاص در زمينه سرمايه گذاري و خدمات مالي نظير خريد و فروش اوراق بهادار پذيرفته شده در بورس و همچنين بازارگرداني به فعاليت بپردازند. ارائه مشاوره و راهنمايي به شركت ها در مورد نحوه عرضه سهام آنها در بورس، راهنمايي در خصوص راه هاي افزايش سرمايه و همچنين انجام بررسي هاي مالي و اقتصادي از جمله ديگر اقدامات مجاز براي كارگزاران بورس است.
ضمن اين كه كارگزاران بورس مجاز هستند از بانك ها و اشخاص تسهيلات اعتباري دريافت كنند.
براساس اين مصوبه «كارگزار» بايد براي جبران خسارتي كه ممكن است از عمليات وي متوجه طرفين معامله شود، افزون بر سپردن تضمين مقرر در ماده ۱۳ قانون تاسيس بورس نزد بانك مركزي جمهوي اسلامي ايران، نسبت به واريز سهم الشركه خود به «حساب تضمين بورس» اقدام كند و سازمان بورس نيز موظف است حداكثر ظرف مدت ۳ ماه از تصويب اين آيين نامه، با تهيه دستورالعمل اجرايي، «حساب تضمين بورس» را عملياتي كند.
حساب تضمين بورس حساب ويژه اي است كه به منظور ايفاي تعهدات «كارگزاران» ناشي از فعاليت كارگزاري با هدف حمايت از سرمايه گذاران، افتتاح مي شود.

يك شركت جديد به بورس پيوست
گروه بورس: با پذيرفته شدن سرمايه گذاري توسعه خوزستان در بورس، تعداد پذيرفته شدگان در تالار بورس به ۴۲۲ شركت رسيد.
به گزارش خبرنگار ما اين شركت در بخش «انبوه سازي، املاك و مستغلات» و با نماد «خوز» فعاليت مي كند.
بنا بر اين گزارش، سرمايه گذاري و توسعه خوزستان كه نام آن در تابلوي فرعي بورس درج شده توسط كارگزاري امين سهم معرفي شده است.
امين سهم به تازگي مجوز فعاليت در بورس تهران را دريافت كرده است.

غدير و سرمايه گذاري بانك ملي اين هفته به تالار سهام بازمي گردند
گروه بورس: سازمان بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته در ادامه روند بازگشايي «نمادها» ، مجوز دادو ستد سهام ۷ شركت ديگر را در بازار صادر كرد.
به گزارش خبرنگار ما اداره نظارت بر بازار در بورس تهران اعلام كرد: نماد شركت هاي شكر شاهرود پس از برگزاري مجمع عمومي عادي سالانه گلوكوزان بعد از تقسيم سود و تفويض اختيار افزايش سرمايه و همچنين قند شيرين خراسان پس از برگزاري مجمع، در بورس تهران باز شده است.
براساس اين اطلاعيه، كمك فنر ايندامين، قند نيشابور و بهپاك از ديگر شركت هايي هستند كه دوباره دادو ستد سهام آنها در بورس از سر گرفته شده است.
علاوه بر اينها بورس تهران روز گذشته نماد حق تقدم ماشين سازي اراك را براي عرضه ۳/۱۳ ميليون حق تقدم استفاده نشده ،باز كرد.
اداره نظارت بر بازار تأكيد كرد: تا پايان هفته جاري نماد شركت هاي معظم چند رشته  اي (هلدينگ) نظير غدير، صندوق بازنشستگي و سرمايه گذاري بانك ملي را نيز بازگشايي خواهد كرد.
براين اساس نماد تولي پرس به دليل برگزاري مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده امروز و فردا بسته خواهد بود.

طبق آمار فدراسيون جهاني بورس ها
ارزش بورس تهران دوميليارد دلار افزايش يافت
گروه بورس:  ارزش بازار بورس اوراق بهادار در پايان ماه گذشته ميلادي به ۴۴ ميليارد دلار رسيد.
به گزارش فدراسيون جهاني بورس ها، طي يك سال گذشته ارزش جاري سهام بورس تهران ۶۱ درصد افزايش يافته است كه بخشي از آن به دليل پذيرش شركت هاي جديد با سرمايه بالا بوده است.
در ماه نخست سال جاري ميلادي، ارزش جاري بازار سهام تهران دو ميليارد دلار افزايش يافته است. امااز سوي ديگر، در حالي كه طي دو سال گذشته بورس اوراق بهادار تهران در بين بورس هاي جهان بيشترين بازدهي را داشته، اما آمارها نشان مي دهد كه رتبه بازدهي بورس تهران طي ماه هاي اخير كاهش چشمگيري يافته است.

وزير صنايع پيش بيني كرد:
افزايش حضور قطعه سازان در بورس
گروه بورس: قطعه سازان در سال ۸۴ حضور چشمگيري در بورس خواهند داشت.
به گزارش سايت سخنگوي دولت مهندس اسحاق جهانگيري، وزير صنايع و معادن، با بيان اين مطلب، گفت: ورود به بورس ضرورتي است كه بنگاه هاي اقتصادي با توجه به منافع و مصالح خود نسبت به آن اقدام مي كنند. ورود به بورس يكي از شاخص هاي توفيق است كه هر بنگاهي در آن قالب به بورس راه مي يابد.
وزير صنايع و معادن پيش بيني كرد: قطعه سازان از جمله واحدهايي هستند كه در سال آينده حضوري چشمگيردر بورس تهران خواهند داشت.قطعه سازان ايراني خوشبختانه طي ساليان اخير موفقيت هاي چشمگيري را در عرصه داخلي و بين المللي كسب كرده اند كه استانداردهاي روز كشورهاي اروپايي را دارا هستند.

پيش بيني يك كارگزار بورس
شاخص هاي بورس تا نوروز تثبيت مي شود
گروه بورس: يك كارگزار بورس اوراق بهادار گفت: پيش بيني رشد شاخصها در بورس اوراق بهادار كار ساده اي نيست ولي به نظر مي رسد شاخصها تا قبل از نوروز تثبيت شود و پس از آن رشد خود را در پيش گيرد.
به گزارش مركز تحليل اخبار اقتصادي ايران ، وي درخصوص عملكرد كميته كاهش ريسك در طول اين مدت گفت: اين كميته نيز كار خاصي نمي تواند انجام دهد، كاري كه اين كميته مي تواند انجام دهد به اين گونه خواهد بود كه پيشنهاد دهد كه خريداران به جاي خريد يك سهم اقدام به تهيه سبد سهام كنند كه البته با توجه به جو بازار و افت شاخصها تهيه سبد سهام نيز نمي تواند تأثيري داشته باشد.
بشارت احساني افزود: افت شاخصها طي هفته هاي گذشته به گونه اي بوده كه خريد يك سهم يا تهيه سبد سهام هيچ تأثير نداشته و در هر دو مورد خريدار با ريسك فراوان سرمايه خود را وارد بازار كرده است. وي اظهار داشت: طي هفته هاي آينده اميدواريم شاخصها تثبيت شود و پس از آن رشد خود را در پيش گيرد كه تمايل براي ورود سرمايه ها به بورس اوراق بهادار بيشتر شود.

فقط يك چهارم درآمد خصوصي سازي امسال محقق شد
ايسنا: در طول سال هاي برنامه چهارم توسعه در بخش هاي صنعت، بازرگاني و خدمات، بانك ها و بيمه ها، انرژي و نفت و كشاورزي خصوصي سازي صورت مي گيرد.
حسن خوشپور، مديركل دفتر هماهنگي امور شركت ها و خصوصي سازي سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور اظهار داشت: تمامي برنامه هاي خصوصي سازي در طول اين سال ها مطابق پيش بيني اهداف برنامه سوم توسعه بوده است.
وي درآمد حاصل از خصوصي سازي را تا پايان مهرماه ،۸۳ حدود ۵۰۰ ميليارد تومان عنوان كرد و گفت:رقم پيش بيني شده براي حصول درآمد خصوصي سازي در سال جاري دو هزار ميليارد ريال بود، ولي در اين مدت يك چهارم هدف تحقق يافته است.
او با تاكيد بر اينكه تا پايان امسال اميدواريم كه سه چهارم مابقي اين رقم خصوصي سازي تحقق  يابد، اظهار داشت: «در سال ۸۴ نحوه استفاده از درآمدهاي حاصل از خصوصي سازي به طور كامل تغيير مي كند. به طوري كه ۷۰ درصد آن در اختيار شركت هاي فروشنده سهام قرار مي گيرد و ۳۰ درصد مابقي نيز علي الحساب ماليات و سود سهام است كه به حساب درآمد عمومي دولت واريز مي شود. در حقيقت به نحوي كه ۱۰۰ درصد درآمد حاصل از خصوصي سازي سهام متعلق به شركت هاي صاحب سهم خواهد بود.»
خوشپور درباره اولين بانك و بيمه اي كه در سال آينده يا سال هاي بعد خصوصي مي شود، گفت: در اين زمينه بايد تكليف اصل ۴۴ به طور كامل مشخص شود، به نحوي كه تصميم مجمع تشخيص مصلحت نظام بايد به تأييد مقام معظم رهبري برسد و هنوز تصميمي در اين خصوص اتخاذ نشده است.
وي واگذاري سهام بانك ها را مستلزم اصلاح ساختار در بانك ها دانست و افزود: وضعيت مالي اين بانك ها بايد به گونه اي شود كه قابل پذيرش در بورس و واگذاري سهام باشند.

رقابت براي خريد بورس لندن فشرده تر شد
واحد مركزي خبر: رقابت  شركت  دويچه  بورس  اداره  كننده  بورس  فرانكفورت  و شركت  يورونكست  اداره  كننده  چندين بورس  اروپايي  براي  خريد مؤسسه بورس  لندن  وارد مرحله  حساسي  شد.
به  گزارش  يورونيوز شركت  دويچه  بورس  اواخر دسامبر گذشته  پيشنهادي  رابراي  خريد بورس  لندن  مطرح  كرد كه  مسئولان  مؤسسه بورس لندن آن  را دوبار رد كردند.
در اين  ميان  ورنر سايفرك  مدير عامل  دويچه  بورس  اظهار داشت: ما اميدواريم  بتوانيم  موافقت  مسئولان  بورس  لندن  را جلب  كنيم .
از سوي  ديگر با وجود آن كه  دويچه  بورس  از ذخاير مالي  قابل  توجهي  برخوردار است  سهامداران  آن  به  خوبي  مي  دانند سود خالص  اين  شركت  كه  در سال  دوهزار و چهار در مجموع  از سال  دو هزار و سه  بيشتر بوده ، در زمستان سال گذشته  كاهش  داشته  است،  از اين  رو خطر افزايش  متناوب  و رقابت آميز پيشنهادها ميان  دويچه  بورس  و رقيب  آن  يورونكست ، سهامداران  شركت  آلماني  دويچه  بورس  را نگران  كرده  است  و برخي  از آنها از طرح  ادغام  با بورس  لندن  انتقاد كرده اند.
شركت  يورونكست  كه  اداره كننده  بورس  هاي  پاريس  آمستردام ، بروكسل  و ليسبون  است، هنوز مبلغ  پيشنهادي  خود را براي  خريد مؤسسه بورس  لندن  افشا نكرده  است .

پارس الكتريك ۳/۹۹ درصد عايق پلاستيك را مي فروشد
گروه بورس: شركت پارس الكتريك قصد دارد در تاريخ ۱۶ اسفند ماه جاري تعداد ۹ ميليون و ۹۳۶ هزارو ۲۸۸ سهم عايق پلاستيك را به طور نقد و يكجا به فروش رساند.
به گزارش خبرنگار ما اين تعداد سهم معادل ۳/۹۹ درصد از كل سهام عايق پلاستيك است كه از طريق بورس اوراق بهادار و در نماد «عمده» معامله مي شود.
بنابراين گزارش قيمت پايه هر سهم اين شركت براي فروش ۳هزار و ۸۵۵ريال اعلام شده است.

تغييرات قيمت سهام
اشاره : اين جدول نشان دهنده آخرين قيمت سهام تا زمان بسته شدن بازار
(۱۲‎/۳۰ دقيقه ) است.
منبع: سايت رسمي سازمان بورس اوراق بهادار.
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۴۸.۹-
۳۴۲۵-
۳,۵۷۹
آبگينه
۴.۶۵-
۵۳۶-
۱۱,۰۰۰
آذريت
۴.۹۶
۵۷
۱,۲۰۷
آزمايش
۴.۴۳
۳۵۴
۸,۳۵۰
آلومتك
۰.۱۵
۵
۳,۴۳۴
آلومينيم پارس
۴.۹۹
۲۶۳
۵,۵۳۸
الكتريك خودرو شرق
۴.۶۱-
۵۹-
۱,۲۲۰
ايران پويا
۴.۹۹-
۷۵-
۱,۴۲۷
ايران تاير
۴.۹۹-
۴۰۲-
۷,۶۵۴
ايران ترانسفو
۴.۹۹
۱۹۳
۴,۰۶۴
ايران خودرو
۴.۹۹
۱۶۵
۳,۴۷۱
ايران خودروديزل
۰.۰۹-
۷-
۷,۵۶۴
ايران گچ
۵-
۴۰۴-
۷,۶۸۲
باما
۰.۴۲
۳۳
۷,۸۹۷
بانك اقتصادنوين
۴.۹۹-
۳۰۰-
۵,۷۰۹
بانك پارسيان
۱.۸۴-
۱۰۹-
۵,۸۰۴
بهنوش ايران
۳.۰۸-
۲۲۴-
۷,۰۵۰
بين المللي توسعه ساختمان
۰
۰
۱,۰۰۰
پارس الكتريك
۴.۹۶-
۱۰۹-
۲,۰۸۸
پارس خودرو
۰.۶۷
۵۵
۸,۲۱۰
پارس دارو
۱.۱۹
۴۳
۳,۶۴۹
پارس سويچ
۵-
۷۰۱-
۱۳,۳۳۰
پتروشيمي آبادان
۲.۳۱-
۳۱۹-
۱۳,۴۷۵
پتروشيمي اراك
۱.۹۶-
۳۵۵-
۱۷,۷۷۸
پتروشيمي اصفهان
۴.۲۵-
۵۷۴-
۱۲,۹۲۸
پتروشيمي خارك
۴.۹۷-
۷۷۲-
۱۴,۷۵۷
پتروشيمي فارابي
۴.۹۹
۵۸
۱,۲۲۱
پرميت
۴.۹۹-
۲۴۹-
۴,۷۴۵
پشم شيشه ايران
۴.۹۸-
۹۶-
۱,۸۳۲
پلي اكريل
۴.۹۹-
۵۸۵-
۱۱,۱۳۴
تامين ماسه ريخته گري
۴.۹۸
۱۱۷
۲,۴۶۸
تجهيزنيروي زنگان
۴.۹۸-
۲۱۸-
۴,۱۵۶
تراكتورسازي ايران
۳.۴۵-
۹۹-
۲,۷۷۰
تكنوتار
۴.۹۹
۲۲۸
۴,۷۹۶
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۴.۹۹
۲۲۶
۴,۷۵۲
توسعه معادن روي ايران
۰.۱۹
۱۴
۷,۳۴۱
تولي پرس
۳.۲۳
۱۴۷
۴,۷۰۰
توليد سموم علف كش
۱.۲۹-
۵۰-
۳,۸۳۲
توليد مواد اوليه الياف مصنوعي
۰.۳۸-
۱۲-
۳,۱۸۵
توليدالياف پلي پروپيلن
۴.۹۷
۱۱۹
۲,۵۱۲
توليدتجهيزات سنگين هپكو
۴.۹۸
۱۳۷
۲,۸۸۷
توليدي پارس قوطي
۷.۹۹
۷۴
۱,۰۰۰
توليدي تيم
۲.۰۴-
۲۹-
۱,۳۹۴
جنرال
۴.۹۹
۱۳۳
۲,۷۹۶
چيني ايران
۵-
۱۱۷۲-
۲۲,۲۸۳
حمل ونقل توكا
۵-
۱۷۷۴-
۳۳,۷۰۹
خدمات انفورماتيك
۵-
۱۰۲۰-
۱۹,۳۸۷
خدمات دريايي تايدواترخاورميان
۴.۹۳
۲۰۲
۴,۳۰۰
خوراك دام پارس
۰.۱۳
۵
۳,۹۰۶
داده پردازي ايران
۰
۰
۸,۷۸۵
داروپخش (هلدينگ )
۱.۴۹
۱۰۰
۶,۸۰۰
داروسازي اسوه
۰.۰۲
۲
۹,۷۲۷
داروسازي جابرابن حيان
۴.۹۹-
۵۴۲-
۱۰,۳۱۵
داروسازي فارابي
۱.۱۵
۵۳
۴,۶۵۰
داروسازي كوثر
۰.۷
۲۶
۳,۷۴۰
دارويي امين
۱.۹۳-
۳۳۹-
۱۷,۲۰۶
دارويي رازك
۴.۹۹
۱۹۳
۴,۰۶۰
دشت مرغاب
۴.۹۶
۱۰۴
۲,۱۹۹
رينگ سازي مشهد
۴.۹۳
۳۸۳
۸,۱۵۰
زامياد
۰
۰
۹,۶۰۹
سازه پويش
۱.۸۵-
۹۶-
۵,۱۰۰
سايپا
۵-
۴۶۰-
۸,۷۴۷
سايپاآذين
۰.۱۵
۱۲
۸,۰۹۰
سايپاديزل
۴.۸۳
۱۰۹
۲,۳۶۴
سايپاشيشه
۴.۹۹
۱۵۵
۳,۲۶۰
سپنتا
۵
۲۱۳
۴,۴۷۳
سراميك هاي صنعتي اردكان
۳.۸۴
۷۴
۲,۰۰۰
سرما آفرين
۳.۱۲
۴۳
۱,۴۲۰
سرمايه گذاري بهمن
۲.۲۹
۴۶
۲,۰۵۴
سرمايه گذاري بوعلي
۴.۸۶-
۱۴۴-
۲,۸۲۰
سرمايه گذاري پارس توشه (هلدينگ )
۴.۵۳
۱۶۴
۳,۷۸۷
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۴.۹۸
۲۲۹
۴,۸۲۸
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۴.۹۵
۸۱
۱,۷۱۸
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۴.۹۸
۱۴۷
۳,۰۹۹
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات
۵-
۵۷۸-
۱۰,۹۹۲
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۱.۳۶
۴۵
۳,۳۴۹
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۴.۹۹
۹۳
۱,۹۵۶
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۳.۹۴
۱۴۸
۳,۹۰۰
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۴.۹۷
۱۳۶
۲,۸۷۳
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۳.۴۳
۱۵۶
۴,۷۰۰
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهرايران
۱.۱۲
۴۲
۳,۷۹۰
سرمايه گذاري مسكن
۵
۷۱
۱,۴۹۱
سرمايه گذاري ملت
۴.۸۲
۱۳۶
۲,۹۶۰
سرمايه گذاري نيرو
۴.۹۹-
۴۷۹-
۹,۱۱۶
سنگ آهن گل گهر
۰
۰
۹,۸۸۹
سيمان ايلام
۵-
۸۹۲-
۱۶,۹۵۰
سيمان تهران
۴.۹۹
۲۸۱
۵,۹۱۱
سيمان داراب
۵-
۹۶۵-
۱۸,۳۴۸
سيمان سپاهان
۱.۵-
۴۳۳-
۲۸,۳۸۹
سيمان شاهرود
۴.۵۸-
۳۳۳۰-
۶۹,۳۷۹
سيمان صوفيان
۰
۰
۲۵,۲۴۶
سيمان غرب
۴.۸۸
۶۳۷
۱۳,۷۰۰
سيمان فارس و خوزستان
۴.۹۹-
۴۱۹-
۷,۹۷۲
سيمان كارون
۰.۰۵-
۱-
۱,۹۷۴
شكر
۲.۴۶-
۷۸-
۳,۰۹۸
شهد ايران
۲۲.۷۳-
۳۵۳-
۱,۲۰۰
شوكوپارس
۰.۰۳
۲
۷,۱۰۰
شيرپاستوريزه پگاه اصفهان
۴.۶۹-
۲۵۱-
۵,۱۰۵
شيشه همدان
۴.۹۵
۷۷
۱,۶۳۲
صنايع آذرآب
۰.۶۷
۵۴
۸,۰۸۰
صنايع جوشكاب يزد
۵-
۷۱-
۱,۳۴۹
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۵
۳۹۴
۸,۲۸۰
صنايع لاستيكي سهند
۵
۱۹۳
۴,۰۵۶
صنايع مس شهيد باهنر
۴.۹۸-
۱۴۶-
۲,۷۸۴
صنعتي آما
۴.۲۳
۲۳۰
۵,۶۶۸
صنعتي بهشهر
۵-
۴۳۲-
۸,۲۱۴
صنعتي دريايي ايران
۴.۹۸
۹۲
۱,۹۴۱
فارسيت اهواز
۴.۶۲-
۱۱۰-
۲,۲۷۰
فرآورده هاي تزريقي ايران
۲.۰۹
۵۷
۲,۷۸۰
فرآورده هاي نسوزآذر
۰.۵۴
۵۱
۹,۵۰۰
فرآوري موادمعدني ايران
۰.۶۳-
۳۵-
۵,۵۰۰
فيروزا
۵-
۳۰۰-
۵,۷۰۰
كابل البرز
۴.۹۸
۱۳۲
۲,۷۸۱
كابل باختر
۰.۵۷
۱۷
۳,۰۰۲
كابل سازي ايران
۵
۳۵۴
۷,۴۴۱
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۰.۸۵
۳۸
۴,۵۰۰
كابلسازي تك
۴.۲۲-
۲۹۲-
۶,۶۲۶
كارتن ايران
۴.۹۴
۸۵
۱,۸۰۴
كارخانجات صنعتي پيام
۴.۸۳-
۴۸۷-
۹,۶۰۰
كارخانجات مخابراتي ايران
۴.۹۸
۱۱۲
۲,۳۶۲
كارخانه فارسيت درود
۵
۳۷۷
۷,۹۲۴
كالسيمين
۴.۹۹
۲۰۷
۴,۳۵۸
كربن ايران
۴.۹۲
۱۲۹
۲,۷۵۰
كف
۴.۹۸
۱۸۱
۳,۸۱۷
كمباين سازي ايران
۱۸.۶۷
۷۱۰
۴,۵۱۳
كمك فنر ايندامين
۳.۷
۱۱۶
۳,۲۵۰
كنتورسازي ايران
۰.۹
۱۴۲
۱۶,۰۰۰
گازلوله
۴.۹۷
۲۰۸
۴,۳۹۴
گروه بهمن
۳.۶۶-
۴۹۴-
۱۳,۰۰۰
گروه صمعتي قطعات اتومبيل ايران
۴.۹۸-
۲۰۹-
۳,۹۸۴
گروه صنعتي بوتان
۰.۸۷
۴۴
۵,۰۹۰
گروه صنعتي سپاهان
۴.۹۹-
۵۱۶-
۹,۸۲۲
گروه صنعتي سديد(هلدينگ )
۴.۹۱
۳۳
۷۰۵
گروه صنعتي ملي (هلدينگ )
۰
۰
۲,۰۶۷
گلتاش
۵-
۵۷۲-
۱۰,۸۶۹
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۵-
۱۲۱-
۲,۲۹۹
لامپ پارس شهاب
۰.۰۴-
۲-
۵,۴۳۴
لبنيات پاك
۴.۷۱-
۱۵۸-
۳,۱۹۷
لوله وماشين سازي ايران
۵
۱۵۷
۳,۲۹۹
ليزينگ ايران
۰.۶۷
۲۲
۳,۳۰۰
مارگارين
۴.۱۷
۵۶
۱,۴۰۰
ماشين سازي اراك
۵
۱۶۱
۳,۳۸۱
ماشين سازي نيرومحركه
۴.۶۳
۲۷۹
۶,۳۰۰
مجتمع صنعتي آرتاويل تاير
۴.۹۹
۱۱۷
۲,۴۶۰
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۴.۱۳
۱۳۷
۳,۴۵۸
محورسازان ايران خودرو
۴.۹۶-
۲۷۲-
۵,۲۱۷
معادن منگنزايران
۴.۹۹-
۳۱۲-
۵,۹۴۲
معدني وصنعتي چادرملو
۳.۷۳-
۱۸۰-
۴,۶۴۲
ملي سرب وروي ايران
۴.۹۸-
۲۴۷-
۴,۷۱۲
مهركام پارس
۱.۷۹
۴۹۳
۲۸,۰۰۱
نفت بهران
۵-
۱۱۲۰-
۲۱,۲۸۰
نفت پارس
۴.۹۹-
۳۲۴-
۶,۱۷۵
نورد آلومينيوم
۵-
۱۷۷-
۳,۳۶۳
نورد قطعات فولادي
۴.۹۹
۲۲۷
۴,۷۷۶
نوسازي وساختمان تهران
۰.۱۵-
۵-
۳,۳۹۴
نوش مازندران
۳.۸۸
۸۴
۲,۲۵۰
نيرو محركه

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |