دوشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۷۱۱ - May 30, 2005
معاون اجرايي سازمان سنجش اعلام كرد:
تعداد داوطلبان كنكور۳ درصد كاهش يافت
گروه اجتماعي: معاون اجرايي سازمان سنجش و آموزش كشور، گفت: آزمون سراسري سال ۸۴ هيچ تفاوتي با آزمون سال ۸۳ نداشته و تنها تغيير آن كاهش ۳ درصدي داوطلبان آزمون سراسري سال ۸۴ نسبت به سال گذشته است.
دكتر حسين توكلي، معاون اجرايي سازمان سنجش و آموزش كشور، در گفت و گو با خبرنگار ايلنا، گفت: آزمون سراسري ۸۴ بر اساس ضوابطي كه در دفترچه راهنماي شماره يك درج شده در يك مرحله برگزار خواهد شد.
وي افزود: داوطلبان هر يك از گروه  هاي آموزشي رياضي و فني، علوم تجربي، علوم انساني، هنر و زبان  هاي خارجي در يك جلسه به سئوالات عمومي و اختصاصي پاسخ خواهند داد.
معاون اجرايي سازمان سنجش، با اشاره به زمان برگزاري آزمون سراسري، گفت: اين آزمون در روزهاي پنج  شنبه، جمعه و شنبه، نهم، دهم و يازدهم تيرماه در حوزه  هاي امتحاني سراسر كشور برگزار خواهد شد.
وي افزود: با توجه به اينكه داوطلبان براساس ضوابط مي  توانستند منحصرا متقاضي يكي از گروه  هاي آزمايشي رياضي و فني، علوم تجربي، علوم انساني هنر و زبان  هاي خارجي باشند و فرم تقاضانامه را تكميل و براي سازمان سنجش و آموزش كشور ارسال كنند، در نتيجه با توجه به تقاضانامه  هاي ارسال شده، يك ميليون و ۳۸۴ هزار و ۹۹۳ نفر فرم تقاضانامه ثبت نام را براي سازمان سنجش ارسال كردند كه با بررسي  هايي كه خواهد شد ممكن است پنج يا شش هزار نفر به اين آمار اضافه شود.
توكلي تصريح كرد: ولي در حال حاضر با توجه به آمار حاضر ۳۶۶ هزار و ۱۹۵ نفر متقاضي گروه آزمايشي علوم رياضي و فني، ۴۲۰ هزار و ۷۹۰ نفر متقاضي گروه علوم تجربي، ۵۳۰ هزار و ۶۷۹ نفر متقاضي گروه علوم انساني، يك هزار و ۷۱۱ نفر متقاضي گروه هنر و ۳۵ هزار و ۶۰۰ نفر متقاضي گروه زبان  هاي خارجي هستند.
وي افزود: از آنجايي  كه داوطلبان اجازه داشتند، علاوه بر انتخاب گروه آزمايشي اول، دو يا سه گروه آزمايشي ديگر را نيز انتخاب كنند؛ لذا تعداد ۳۲۲ هزار و ۲۴۹ نفر از گروه  هاي آزمايشي ديگر علاقه  مندي خود را براي شركت در گروه  هاي آزمايشي نشان دادند.
معاون اجرايي سازمان سنجش و آموزش كشور، افزود: بدين ترتيب آزمون سراسري سال ۸۴ با توجه به آمار علاقه  مندان براي بيش از يك ميليون و ۷۰۰ هزار نفر برگزار خواهد شد.
وي تصريح كرد: البته آمار واقعي داوطلبان، يك ميليون و ۳۸۴ هزار و ۹۹۳ نفر است كه برخي در دو گروه و برخي ديگر در سه گروه آزمايشي شركت كرده  اند.
توكلي، با اشاره به چگونگي برگزاري آزمون سراسري سال جاري، گفت: آزمون سراسري سال جاري تفاوتي با آزمون سراسري سال گذشته نداشته و تنها تغييري كه ايجاد شده درخصوص كم شدن آمار واقعي داوطلبان نسبت به سال گذشته است.وي خاطر نشان كرد: آمار واقعي داوطلبان ما سه درصد نسبت به سال گذشته كاهش داشته است.معاون اجرايي سازمان سنجش و آموزش كشور، تصريح كرد: حدود ۶۱ درصد داوطلبان آزمون سراسري سال جاري را خواهران و حدود ۳۹ درصد داوطلبان را برادران تشكيل مي  دهند.

سيگار جان ۵ ميليون جوان را تا سال ۲۰۲۰ مي گيرد
گروه اجتماعي: عضو كميته كشوري كنترل دخانيات وزارت بهداشت، از استعمال سالانه يك هزار ميليارد تومان سيگار در كشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، دكتر آذرپور در همايش گراميداشت روز جهاني بدون دخانيات در دانشگاه آزاد اسلامي واحد اسلامشهر، با بيان اين مطلب اظهار كرد: ۷/۶ درصد سيگاريهاي فعلي اولين استعمال سيگار را از سن ۱۴سالگي شروع كرده اند.وي با بيان اينكه تا سال۲۰۲۰ ميلادي دخانيات موجب  ۹درصد كل صدمات جهاني يا ۱۳ درصد بيماريها و مرگ بالغين خواهد شد، گفت: يك ميليارد و ۳۰۰ميليون نفر در جهان شامل۴۷ درصد مردان و ۱۲ درصد زنان جهان سيگار استعمال مي كنند.
آذرپور با استناد به پيش بيني سازمان بهداشت جهاني ميزان مرگ ناشي از مصرف سيگار تا سال۲۰۳۰ را  ۱۰ ميليون نفر در سال عنوان كرد و افزود: سالانه در ايران يكهزار ميليارد تومان پول دود مي شود و بيش از دو تا سه برابر اين رقم صرف بيماريهاي ناشي از سيگار مي شود.وي با بيان اينكه  ۴ هزار ماده شيميايي،  ۴۰۰ماده بيماريزا و ۴۰ بيماري سرطاني در سيگار  ۷سانتيمتري موجود است، گفت: ۵ ميليون نفر از جوانان امروز به علت بيماريهاي ناشي از استعمال دخانيات در سال  ۲۰۲۰جان خود را ازدست خواهند داد.

مذاكره در مورد ازسرگيري سفر زايران ايراني به عراق
فارس: سازمان حج و زيارت از سفر يك هيأت ايراني به عراق براي ادامه مذاكره درمورد از سر گيري سفر زايران ايراني به عتبات عاليات عراق خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان حج و زيارت، اين هيأت به سرپرستي سيد ابوالحسن رضوي، معاون سازمان حج و زيارت و نمايندگان بعثه مقام معظم رهبري، سازمان هواپيمايي كشوري، هلال احمر و وزارت امور خارجه روز جمعه به سوريه عزيمت كرد و قرار است روز يكشنبه وارد عراق شود.اين هيات در طول اقامت خود در عراق در ديدار با مقامات اين كشور مسايل امنيتي، بهداشتي و نحوه اجراي توافقنامه ها را مورد بحث و بررسي قرار مي دهد.
در اواسط فروردين ماه جاري يك هيأت عراقي به مسئوليت معاون وزير امور خارجه عراق به ايران آمد و با مقامات وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران دو تفاهم نامه كنسولي و زيارتي را امضا كرد.

دستورالعمل ساماندهي كودكان خياباني ابلاغ شد
حمايت از ۱۶ هزار كودك خياباني و خانواده آنها بزودي آغاز مي شود
ايسنا: مسئول دبيرخانه ستاد ساماندهي آسيب هاي اجتماعي وزارت رفاه و تأمين اجتماعي از ابلاغ دستورالعمل ساماندهي كودكان خياباني به سازمان بهزيستي با امضاي وزير رفاه و تأمين اجتماعي خبر داد.
الصاق در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران افزود: بر اين اساس سازمان بهزيستي كشور متولي اصلي ساماندهي كودكان خياباني است.
وي گفت: سازمان بهزيستي بر اساس اين دستورالعمل همچنين مكلف به ايجاد مراكز نگهداري كودكان خياباني در سطوح مختلف پذيرش و نگهداري در كلان شهرها و شهرستانهاي كشور است.
الصاق با اشاره به چهار سطح پذيرش كودكان خياباني گفت: سطح اول شامل پايانه ها، پاركها و اتومبيلهاي خدمات سيار، سطح دوم نگهداري و قرنطينه به مدت ۲۱ روز، سطح سوم پذيرش شش ماهه تا يك ساله و سطح چهارم بلند مدت است.وي با بيان اين كه اين كودكان در مراكز سرپايي، اقامت كوتاه مدت و ميان مدت خدمات دريافت مي كنند، تصريح كرد: در اين مراكز كودكان خياباني و خانواده هاي آنها از حمايت هاي مادي و معنوي، مددكاري، روانشناختي پزشكي و درماني برخوردار مي شوند.مشاور معاون سياستگذاري و برنامه ريزي وزارت رفاه افزود: در سطح پذيرش اول مددكار با كودك خياباني ارتباط برقرار كرده و پذيرش اوليه را انجام مي دهد و در سطوح ديگر خدمات كوتاه مدت و خدمات تخصصي حياتي به كودكان ارائه مي شود.
وي با اشاره به تصويب كليات آيين نامه اجرايي ساماندهي كودكان خياباني در كميسيون تخصصي شوراي عالي رفاه و تأمين اجتماعي گفت: اين آيين نامه بزودي براي تصويب نهايي در شوراي عالي رفاه مطرح و وظايف سازمان بهزيستي كشور به عنوان متولي و ساير نهادها به عنوان همكار به صورت نظام مند در زمينه ساماندهي كودكان خياباني مشخص مي شود.وي علت ابلاغ دستورالعمل آيين نامه اجرايي ساماندهي كودكان خياباني پيش از تصويب نهايي آن در شوراي عالي رفاه را تسريع در اجراي آن عنوان و در ادامه تأكيد كرد: با توجه به اولويت كودكان خياباني، اين آيين نامه صرفا مربوط به ساماندهي اين دسته از كودكان است و از آن جا كه ۸۰ درصد كودكان خياباني، كودكان كار هستند، آيين نامه اجرايي ساماندهي كودكان خياباني، در قالب آيين نامه مجزا براي رسيدگي به وضعيت اين كودكان در حال تدوين است.
به گزارش ايسنا بر اساس آخرين آمار اعلام شده در حال حاضر كشور ۱۶ هزار كودك خياباني دارد و منظور از كودك خياباني «فردي است كه تا پايان ۱۸ سالگي به صورت محدود يا نامحدود در خيابان به سر مي برد، اعم از اين كه هنوز با خانواده خود تماس داشته و از سرپناه برخوردار بوده باشد يا اينكه اصولا خيابان را خانه خود دانسته و رابطه با خانواده نداشته باشد» .

شايعه حضور زرقاوي در ايران تكذيب شد
فارس :يك هفته نامه انگليسي در جوسازي جديدي عليه جمهوري اسلامي ايران مدعي شد، «ابومصعب الزرقاوي» كه از وي به عنوان رييس القاعده در عراق ياد مي شود، بمنظور جراحي اضطراري به ايران رفته است.
«ساندي تايمز» در شماره ديروز خود افزود: «اين اقدام پس از آن انجام شد كه حمله هوايي آمريكا به اصابت يك تركش به سينه وي منجر شد.»
اين هفته نامه انگليسي به نقل از فردي كه وي را يكي از فرماندهان ارشد افراد مسلح در عراق ناميد، مدعي شد اعتقاد بر اين است زرقاوي اكنون در ايران است. حميدرضا آصفي سخنگوي وزارت امور خارجه روز گذشته اين خبر را تكذيب كرد.

انتخاب نهم
003549.jpg
احمدي نژاد: بايد اسباب نشاط و شادابي مردم را فراهم كرد
ايسنا: محمود احمدي نژاد، شنبه شب در جمع خبرنگاران رسانه ها در اردبيل حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ گفت.احمدي نژاد درباره اولويت هاي خود در صورت تشكيل دولت آينده گفت: اگر ملت ايران به من رأي دهد، يكي از كارهايم تشكيل دولت در مراكز استان هاست، به اين مفهوم كه دولت، در هر استان دو روز خيمه خواهد زد و در آنجا از نزديك با مشكلات مردم و استان آشنا خواهد شد.همچنين تلاش خواهم كرد كه بسياري از كارهاي مربوط به استان ها را به خودشان واگذار كنم.وي درباره برنامه هاي خود ادامه داد: برنامه هاي كشور در چارچوب قانون چهارم توسعه خواهد بود، اما رويكرد من به اين برنامه عدالت محور است.احمدي نژاد درباره توسعه آزادي گفت: عرصه آزادي بايد به لحاظ كمي و كيفي توسعه يابد و ما بايد نحوه استفاده از آن را تمرين كنيم.اين كانديداي انتخابات درباره برخي از شايعات مبني بر داشتن تخلفات مالي نيز گفت: عملكرد ما معلوم است، نهادهاي رسيدگي كننده خيلي دنبال آن بودند كه اگر كوچكترين ضعفي بود، آن را اعلام كنند. هر سازماني هر چه در مورد من مي داند در روزنامه ها بنويسد.احمدي نژاد در مورد خود گفت: من جوان و پرنشاط هستم، ورزش هم مي كنم و مطالعه و تحقيق هم در برنامه هاي روزانه من هست. من معتقدم ملت بايد شاد باشند، ملت گرفته، عبوس و افسرده اسلامي  نيست. بايد اسباب نشاط و شادابي مردم را فراهم كرد.احمدي نژاد درباره شايعه كنار كشيدن خود به نفع يك كانديدا گفت: من با فكر و بررسي كامل آمده ام و كساني كه چنين شايعاتي مطرح مي كنند دوستدار ملت و خواهان نشاط در جامعه نيستند، آنها مي خواهند رقباي اصلي را كنار بزنند.وي گفت: ملت ايران در جناح ها خلاصه نمي شوند، جناحي نيستند بلكه اصول گراي اصلاح طلب هستند، در ملت ايران باندبازي و جناح بندي وجود ندارد.احمدي نژاد تصريح كرد: كساني كه هزينه هاي ميلياردي در تبليغات دارند، نه اصلاح طلبند و نه اصول گرا، بلكه قدرت طلبند.
ديدار ۱۶۰ نماينده با هاشمي رفسنجاني
هاتف: هاشمي رفسنجاني در ديدار بيش از صد و شصت نماينده مجلس با وي اظهار داشت: براي اعتلاي نظام بايد منافع ملي را در اولويت قرار دهيم. متاسفانه گاهي اوقات به اندازه مسائل ديگر به منافع ملي اهميت نداده ايم.اين كانديداي رياست جمهوري گفت: يكي از اهداف من براي حضور در انتخابات جلوگيري از تفرقه و از هم پاشيدگي نيروهاي انقلاب بود و آنچه كه از خدا خواستم مصلحت نظام و مردم است. يكي از مراكزي كه بايد صميمانه با آن كار بكنم مجلس است چون بدون همكاري مجلس امكان اجراي متناسب برنامه ها وجود ندارد.وي تورم، وفور سرمايه، توسعه نيافتگي و بيكاري را از مشكلات عمده جامعه دانست و راه حل آنها را همدلي و اتحاد خواند.هاشمي تاكيد كرد: مردم بايد در ايام دهه سوم انقلاب زندگي شايسته اي داشته باشند و تنها راه خروج از وضع موجود كوچك كردن دولت و واگذاري بخشهايي از دولت به بخش خصوصي است تا سرمايه مردم وارد چرخه اقتصاد شود. وي تاكيد كرد: بودجه جاري كشور نبايد به نفت وابسته باشد.
هاشمي گفت: با جذب سرمايه هاي ايرانيان خارج از كشور و جذب سرمايه گذاران خارجي رونق اقتصادي و به تبع آن اشتغال ايجاد مي شود. هاشمي رفسنجاني همچنين در ديدار ديگري گفت: ميثاق نو با مردم را آماده كرده ام و فكر مي كنم از عهده آنچه كه مي گويم برمي آيم؛ اين، ميثاق بين من و مردم است.اين كانديداي رياست جمهوري شنبه شب در جمع اعضاي شوراي مشورتي ستادهاي انتخاباتي اش در مجمع متخصصين ايران، با بيان اين مطلب اظهار داشت: در ميثاق خود با مردم ۱۴ محور اساسي را تبيين كرده ام كه مي توانم از عهده انجام آن برآيم.وي با بيان اينكه تسلط مردم بر سرنوشت خود حركتي مبارك است، گفت: اين تحول بايد به درستي درك شود و در اين راستا بايد طوري برنامه ريزي كنيم كه بتوانيم بيشتر به مردم خدمت كنيم.اين نامزد انتخابات رياست جمهوري، به اعضاي ستادهاي انتخاباتي اش توصيه كرد كه به هيچ وجه در تبليغات حق تخريب ديگر نامزدها و طرفدارانشان را ندارند، اما تعرض ديگران طبيعي و قابل تحمل است.هاشمي ابراز اميدواري كرد كه نتيجه انتخابات آتي براي مردم با خير و بركت باشد. وي هم چنين شايعه انصرافش را تكذيب كرد.
مهرعليزاده : مظلوم ترين كانديدا هستم
فارس: كانديداي نهمين دوره  انتخابات رياست جمهوري گفت: به دور از عوام فريبي و تخريب رقبا تنها با بيان برنامه هاي دولت رفاه كه بنا به مقتضيات كشور و بهره برداري از تجربه كشورهاي پيشرفته است، قلب ها را تسخير خواهم كرد.وي در ديدار جمعي از مسئولان و فعالان اقتصادي استان سمنان و سمناني هاي مقيم تهران كه از كانديداتوري وي حمايت كردند، افزود: دولت رفاه را با سه مشخصه اقتدار، آرامش و كارآمدي تشكيل خواهم داد.
وي در پاسخ به اين سئوال كه چرا تبليغات انتخاباتي شما كم است، گفت: شايد بتوان گفت مظلوم ترين كانديداي رياست جمهوري هستم؛ نه وابستگي حزبي دارم و نه داراي پول هاي كلانم، اما با اميد خدا و ياري توده هاي مردم پا به اين عرصه حساس گذاشته ام و مي خواهم به دور از عوام فريبي و تخريب كانديداها برنامه هاي خود را به مردم معرفي كنم و شايد جزو معدود كانديداهايي هستم كه با برنامه آمده ام.وي تصريح كرد: بهترين نوع مديريت، مديريت بر قلب هاست و به خاطر اينكه نمي توانم هزينه هاي گزافي براي تبليغات بپردازم مجبورم بيشتر در بين مردم ظاهر شوم و قلب هاي آنها را تسخير كنم.
حمايت تعدادي از نمايندگان ادوار مجلس از كروبي
مهر: رئيس كميته نمايندگان مجلس ستاد انتخاباتي كروبي گفت: نمايندگان ادوار مجلس عصر فردا در سالن وزارت كار با كروبي ديدار خواهند كرد.
رييس كميته نمايندگان مجلس در ستاد انتخاباتي كروبي با اعلام اين مطلب گفت: اين نمايندگان كه تعداد آنها بيش از ۴۰۰ نفر خواهد بود با حضور در اين نشست حمايت خود را از كروبي اعلام خواهند كرد.جواد اطاعت افزود: اين نمايندگان عمدتا نمايندگان دوره هاي اول تا ششم مجلس بوده كه تعدادي از نمايندگان اين دوره نيز آنها را همراهي مي كنند.
نظر نهايي را چمران اعلام مي كند
ايسنا: يك عضو ائتلاف آبادگران ايران اسلامي گفت: آبادگران تا چند روز آينده نظر نهايي اش را در ارتباط با انتخابات اعلام خواهد كرد.وي با بيان تأكيدات قبلي اين تشكل مبني بر اينكه قاليباف به رغم صلاحيتي كه داراست، در مجموعه مورد بررسي ائتلاف آبادگران قرار نگرفته است، اظهار داشت: هر يك از اعضاي ائتلاف آبادگران به عنوان يك شخص، نظري دارد، اما نظر رسمي  آبادگران را بايد مهندس چمران، سخنگوي ائتلاف اعلام كند.
لاريجاني: بايد زمينه پيوستن به WTO فراهم شود
ايسنا: علي لاريجاني گفت كه پيوستن ايران به سازمان هاي جهاني كار درستي است، زيرا كشور بايد در صحنه جهاني به صورت فعال حضور پيدا كند، اما زمينه هاي آن بايد فراهم شود.اين نامزد انتخابات رياست جمهوري، با تأكيد بر اينكه پيوستن ايران در حال حاضر به سازمان تجارت جهاني (WTO) نيازمند فراهم كردن زمينه هاي آن است، اظهار داشت: ورود ايران به سازمان تجارت جهاني (WTO) مي تواند تاثيرگذار باشد. زيرا ايران اين توانايي را پيدا مي كند كه در بازارهاي جهاني سهم خود را بگيرد.وي در عين حال گفت: ولي اگر آمادگي لازم را براي پيوستن به اين سازمان نداشته باشيم، به نظر من به ضرر ايران تمام مي شود.ما در ابتدا بايد زمينه هاي لازم را براي ورود به اين سازمان ايجاد كنيم كه اين زمينه ها در نوع محصولات و كيفيت آنها تبلور پيدا مي كند.لاريجاني همچنين گفت: با پيوستن به سازمان تجارت جهاني (WTO) تعرفه ها برداشته مي شود و امكانات خارجي به راحتي وارد كشور مي شود، از اين رو اگر اين آمادگي را نداشته باشيم، صنعت داخلي ما از بين مي رود.
حتي يك ريال هزينه نمي شود
ايسنا: رئيس دانشگاه آزاد اسلامي تصريح كرد: در بخشنامه اي اعلام كرده ام كه هيچ كس حق ندارد حتي يك ريال هم از بودجه دانشگاه آزاد براي تبليغات انتخاباتي هزينه كند.عبدالله جاسبي گفت: هيچ يك از اموال دانشگاه آزاد براي تبليغات انتخاباتي هيچ يك از كانديداها استفاده نخواهد شد و از هيچ يك از دانشجويان و كارمندان قول رأي دادن به كانديداي خاصي را نگرفته ايم.
كروبي مي تواند اصول معطل مانده قانون اساسي را احياء كند
ايسنا: دبيركل مجمع روزنامه نگاران جوان ايران گفت: مهدي كروبي با سوابق و تجارب ارزنده اي كه دارد مي تواند اصول معطل مانده قانون اساسي را احيا كند، چراكه وي در ميان كانديداهاي فعلي بيشترين شناخت را از قانون اساسي و مقتضيات زمان دارد.
وحيد آبيده كه در جلسه دفتر سياسي مجمع روزنامه نگاران جوان ايران سخن مي گفت، تصريح كرد: كروبي به عنوان يك مبارز پيش از انقلاب و نيز به عنوان يك مدير توانمند در سالهاي پس از انقلاب اسلامي همواره در مقاطع حساس نشان داده كه به حضور جوانان در عرصه هاي مختلف معتقد است و شهامت لازم را براي به كارگيري نيروهاي جوان در عرصه هاي مديريتي دارد.
بيانيه جمعيت ايثارگران در حمايت از قاليباف
ايسنا: جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در حمايت از نامزدي دكتر محمدباقر قاليباف در انتخابات نهم رياست جمهوري بيانيه اي صادر كرد. در بخشي از اين بيانيه آمده است: با بررسي نظرسنجي هاي انجام شده در بيش از۹ مركز ذيربط در آخرين نشست مشترك شوراي مركزي، اعضاي دفتر سياسي و دبيران استانهاي سراسر كشور در روز پنجشنبه ۵ خرداد۱۳۸۴ بر پايه مؤلفه هاي پيش گفته به دكتر محمدباقر قاليباف به عنوان نامزد نهايي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي رسيديم .اين بيانيه مي افزايد: از هم اكنون اين اميدواري وجود دارد كه همه گروههاي سياسي به ياري رئيس جمهور آينده بشتابند، چراكه كشور بايستي بدون تنش و اصطكاك گام هاي پيشرفت، ترقي و آباداني را بپيمايد.
انزوا، راه چاره نيست
ايسنا: كروبي گفت: ممكن است بعضي ها شيطنت آميز و بعضي ها هم با مصحلت انديشي و ساده انديشي به مردم القا كنند كه نتيجه انتخابات از قبل تعيين شده است اما بايد بدانيد كه انتخابات را مردم تعيين مي كنند.كروبي در ادامه سفرهاي انتخاباتي خود در كرمانشاه افزود: گذشته از اين كه دولت اصلاحات از راي مردم مراقبت مي كند، بدانيد كه اگر زماني خواستند راي كس ديگري را از صندوق ها در بياورند، راه چاره مقابله با آن انفعال و انزوا نيست، بلكه حضور همه جانبه مردم در انتخابات است.
كروبي تصريح كرد: اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، هيچ كس توان ايستادگي در برابر انتخابات مردم و جرات تخطي از راي مردم را ندارد.
وي در خصوص بحث تامين اجتماعي فراگير و مبلغ ۵۰ هزار تومان براي هر ايراني بالاي ۱۸ سال، گفت: مطرح كردن اين بحث صرفا براي تامين حداقل معيشت مردمي است كه از امكانات ناچيز بهره مند هستند و قصد دارم كه به ياري خدا اين كار را انجام دهم و اين صرفا يك شعار تبليغاتي نيست.
شماره حساب براي جمع آوري كمك هاي مردمي
گروه سياسي: ستاد انتخاباتي دكتر احمدي نژاد طي بيانيه اي اعلام كرد:نظر به اين كه بسياري از مردم عزيز از نقاط مختلف كشور آمادگي خود را براي تأمين هزينه هاي جاري اين ستاد اعلام كرده اند، با كسب اجازه از دكتر احمدي نژاد، حساب شماره ۳۵۳۷ به نام ستاد حمايت مردمي از دكتر محمود احمدي نژاد در بانك ملي شعبه حسينيه ارشاد جهت واريز كمكهاي نقدي هموطنان علاقمند داير شده است.بديهي است، در پايان كار اين ستاد، گزارش هزينه هاي انجام شده به اطلاع عموم خواهد رسيد و چنانچه وجوهي در حساب باقي مانده باشد، صرف امور خيريه و كمك به نيازمندان خواهد شد.

داخلي
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
حوادث
خارجي
سياسي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |