سه شنبه ۲۰ دي ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۸۹۷ - Jan 10, 2006
بار ديگر سانحه اي در آسمان ايران
فرمانده نيروي زميني سپاه در سانحه
سقوط هواپيما جان باخت
000231.jpg
شهيد احمد كاظمي
گروه حوادث: در اثر سقوط يك فروند هواپيماي آنتونوف از نوع فالكون ساعت ۴۵/۹ صبح ديروز در ۴۰ كيلومتري اروميه در منطقه امامزاده آيدين لو و در ۲۵ كيلومتري فرودگاه اروميه، فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران به همراه ۷نفر از فرماندهان سپاه كشته شدند. علت اين حادثه، نقص فني هواپيما و بدي آب و هواي منطقه اعلام شده است.
به گزارش همشهري، اين هواپيما كه براي انجام ماموريت از تهران به سمت اروميه در حال پرواز بود، پيش از فرود در فرودگاه نظامي اروميه، دچار نقص فني شد. بنا بر اين گزارش خلبان هواپيما قصد فرود اضطراري در مناطق اطراف شهر را داشت كه با باز نشدن چرخ ها، هواپيما سقوط كرد. بنا بر اطلاعات منتشر شده، شرايط بد جوي باعث شده بود تا هواپيما بيش از حد معمول بنزين مصرف كند و لذا هنگام فرود اضطراري با كمبود بنزين مواجه شده و در ۷ كيلومتري امامزاده  آيدين لو سقوط كرد. به گفته منابع آگاه سقوط هواپيما توام با آتش سوزي نبوده است. بنا براين گزارش متاسفانه در اين حادثه جمعي از فرماندهان سپاه كه در دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش موثري در صيانت از كيان جمهوري اسلامي داشتند به شهادت رسيدند.
شهيد احمد كاظمي فرمانده نيروي زميني سپاه در دوران دفاع مقدس فرماندهي لشكر خط شكن ۸ نجف اشرف و پيش از انتصاب به اين سمت مسئوليت هاي مهمي چون فرماندهي سپاه اروميه ، اصفهان و فرماندهي قرارگاه حمزه بود.علاوه بر وي، سردار سعيد معتدي معاون هماهنگ كننده و فرمانده لشكر حضرت رسول (ص)، سردار حنيف مسئول اطلاعات نيروي زميني سپاه، سردار سليماني فرمانده عمليات نيروي زميني سپاه، سردار يزداني فرمانده توپخانه نيروي زميني سپاه، ، رشادي و اسدي از افسران كادر نيروي زميني سپاه، آذين پور و اسدي از اعضاي دفتر فرماندهي نيروي زميني، كربندي خلبان هواپيما ، الهام نژاد و بصيري از جمله اين شهدا هستند.ستاد كل نيرو هاي مسلح نيز با صدور اطلاعيه اي دليل سقوط هواپيماي حامل فرمانده نيروي زميني سپاه را نقص فني در هر دو موتور آن عنوان كرد.
همچنين رييس كميته دفاعي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اعلام كرد: پيش از سقوط هواپيماي فالكون سپاه ، نقص فني و از كار افتادن هر دو موتور هواپيما از سوي خلبان به عنوان وضعيت اضطراري به فرودگاه اروميه اعلام شده است. رضا طلايي نيك در گفت وگو با مهر، افزود : نداشتن موتور سالم باعث سانحه در فرود اضطراري ، سقوط هواپيما و شهادت همه سرنشينان آن شده است. وي سقوط جت فالكون نيروي هوايي سپاه را در فاصله حدود يك ماه از حادثه سقوط سي -۱۳۰نيروي هوايي ارتش، خبري بسيار دردناك خواند و گفت: اين گونه حوادث هوايي نشان دهنده برخي آسيب هاي اساسي در ناوگان و نظام پروازي كشور است. رييس كميته دفاعي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تأكيد كرد: وزارت دفاع و ستاد كل نيروهاي مسلح بايد در اعمال نظارت هاي موثرتر و ساماندهي مشكلات يگانهاي هوايي اهتمام بيشتري داشته باشند. به گفته وي بررسي سانحه سقوط جت فالكون نيروي هوايي سپاه در دستور كار كميته دفاعي قرار گرفته است.بنا بر اين گزارش بلافاصله پس از وقوع سانحه سه اكيپ امدادي هلال احمر عازم محل سقوط هواپيماي فالكون در اروميه شدند.
عليرضا پرند معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر گفت:اكيپ ۷ نفره امدادگران هلال احمر اروميه جهت امداد و نجات به منطقه حادثه اعزام شدند. پيكرهاي پاك نيروهاي به شهادت رسيده اين هواپيما در اولين لحظات سقوط هواپيما از سوي نيروهاي امدادي به اروميه منتقل شدند. جمع آوري قطعات هواپيما نيز از سوي كارشناسان و دست اندركاران انجام مي شود.
جت فالكون
000228.jpg
هواپيماي جت فالكون ۲۰ نظامي سقوط كرده در اروميه از نوع هواپيماهايي است كه در ناوگان نظامي دريايي فرانسه نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. هواپيماي جت فالكون ۲۰ حامل شماري از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه در اروميه سقوط كرده، در سال ۱۹۸۳ طراحي اوليه آن صورت گرفته و در سال ۱۹۸۸ به طور رسمي به ناوگان هوايي در دنيا پيوسته است.اين نوع هواپيما دو موتوره، با ظرفيت ۱۰ نفر در داخل و دو نفر در كابين طراحي شده ولي در مواقع ضروري افزايش صندلي آن تا ۱۴ مورد نيز وجود دارد.حداكثر سرعت هواپيماي جت فالكون ،۲۰ ۸۶۳ كيلومتر بر ساعت است و با حداكثر سوخت، توانايي پرواز تا ۳ هزار و ۳۰۰ كيلومتر دارد.
وزن خالي اين هواپيما ۷ هزار و ۵۳۰ كيلوگرم است ولي در هنگام تيك آف وزن آن ۱۳ هزار و ۸۰۰ كيلو گرم مي شود. طول هواپيماي جت فالكون ۲۰ ، ۱۷ متر و ۱۵ سانتي متر است و دو سر بال هواپيما ۱۶ متر و ۳۲ سانتي متر با يكديگر فاصله دارند. هواپيماي جت فالكون ۲۰ مي تواند بيش از دو تن سوخت حمل كند.از اين نوع هواپيما در شركت هواپيمايي آسمان به همراه چند شركت ديگر داخلي استفاده مي شود.
اين حادثه در حالي اتفاق افتاد كه يك شنبه آينده مراسم چهلمين روز درگذشت ۹۶ قرباني سقوط هواپيماي سي ۱۳۰ در شهرك توحيد برگزار خواهد شد. اين هواپيما نظامي نيز ۱۵ آذر ماه سال جاري بر اثر نقص فني دچار سانحه شد.

ادامه تحقيقات از متهمان قاچاق مواد مخدر
گروه حوادث: دو متهم ديگر در پرونده پاك سازي پارك جنگلي ايران زمين كه در پي آن يك مظنون به خريد و فروش مواد مخدر بعد از درگيري با پليس به هلاكت رسيده بود بازداشت شد.در عملياتي كه چهارشنبه گذشته در پارك جنگلي ايران زمين براي پاك سازي عاملان توزيع مواد مخدر انجام شد، نصير قاچاقچي شرور و سركرده  يك باند پس از تعقيب و گريز ماموران با شليك گلوله به هلاكت رسيد.
اصغرزاده بازپرس شعبه دوم ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با اعلام خبر فوق ادامه داد: پس از آن كه نصير به همراه دو تن از همدستانش به نام هاي «هومن-ي» ۲۵ ساله و «وجيه الله-ن» ۳۰ ساله با يكي از ماموران درگير شدند ستوان نيروي انتظامي با اسلحه اي كه به صورت مخفيانه به همراه خود داشت چند تير هوايي شليك كرد و به همين دليل ديگر ماموراني كه حدود پانزده نفر بودند و در حوالي آن محدوده حضور داشتند خود را به صحنه حادثه رساندند.وي خاطرنشان كرد: علي رغم اخطارهاي قانوني براي كنار گذاشتن سلاح سرد توسط قاچاقچيان، نصير با چاقويي كه به همراه داشت تعدادي از ماموران را از ناحيه پا و پيشاني مجروح كرد تا اين كه نهايتاً طي تعقيب و گريزي پس از شليك گلوله كشته شد.

آيا مأموران نيروي انتظامي آموزش كافي مي بينند؟
محمدمصطفايي، وكيل پايه يك دادگستري
برخي از مأمورين نيروي انتظامي گمان مي كنند كه اگر فرد مظنون به جرمي را مشاهده نمودند كه در حال فرار است، پس از اخطار شفاهي (ايست) و تيرهوايي مجوز تيراندازي كمر به پايين و يا كمر به بالا را خواهند داشت. در حالي كه چنين نيست، چرا كه ماده يك قانون به كارگيري سلاح توسط مأمورين نيروهاي مسلح در موارد ضروري صراحتاً مقرر داشته كه مأمورين مسلح موظفند به هنگام بكارگيري سلاح در موارد ضروري كليه ضوابط و مقررات اين قانون را رعايت كنند و اگر برخلاف آن اقدام به بكارگيري سلاح نمايند، طبق ماده ۱۶ همان قانون حسب مورد به مجازات عمل ارتكابي،وفق قوانيني تحت پيگرد قرار مي گيرند. به عنوان مثال اگر مأمور مسلحي به علت عدم رعايت قانون مذكور شخصي را به قتل رساند، در صورتي كه شرايط مقرر در ماده ۲۰۶ قانون مجازات اسلامي فراهم باشد، اولياي دم مي توانند با اذن ولي امر قاتل را با رعايت شرايط مذكور در قانون قصاص نمايند. ماده ۲۰۶ قانون مجازات اسلامي مقرر مي دارد:
قتل در موارد ذيل عمدي است.
الف- مواردي كه قاتل با انجام كاري قصد كشتن شخص مشخص يا فرد يا افرادي غيرمعين از يك جمع را دارد خواه آن كار نوعاً كشنده باشد خواه نباشد ولي در عمل سبب قتل شود. ب- مواردي كه قاتل عملاً كاري را انجام دهد كه نوعاً كشنده باشد هر چند قصد كشتن شخص را نداشته باشد. ج- مواردي كه قاتل قصد كشتن را ندارد و كاري را كه انجام مي دهد نوعاً كشنده نيست، ولي نسبت به طرف بر اثر بيماري و يا پيري و يا ناتواني يا كودكي و امثال آنها نوعاً كشنده باشد و قاتل نيز به آن آگاه باشد. و اگر بر اثر بي احتياطي يا بي مبالاتي يا عدم مهارت و عدم رعايت مقررات مربوط به امري قتل واقع شود به نحوي كه اگر آن مقررات رعايت مي شد حادثه اي اتفاق نمي افتاد، قتل در حكم شبه عمد خواهد بود كه قاتل طبق ماده ۶۱۶ قانون مجازات اسلامي به حبس از يك تا سه سال و نيز به پرداخت ديه در صورت مطالبه از ناحيه اولياي دم محكوم خواهد شد. نتيجه اينكه تنها مأموريني فاقد مسئوليت جزائي يا مدني هستند كه با رعايت مقررات قانون ياد شده مبادرت به بكارگيري سلاح نمايند در چنين صورتي اگر طبق آراء محاكم صالحه شخص يا اشخاص بيگناهي مقتول و يا مجروح شده و يا خسارت مالي بر آنان وارد گرديده باشد،  پرداخت ديه و جبران خسارت برعهده سازمان مربوطه خواهد بود و دولت مكلف است همه ساله بودجه اي را به اين منظور اختصاص داده و حسب مورد در اختيار نيروهاي مسلح قرار دهد. اينكه در چه مواردي مأمور حق استفاده از سلاح را مي تواند داشته باشد مشروحاً در ستون آن سوي حادثه مورخ ۷ آبان ۱۳۸۴ صفحه ۲۳ به چاپ رسيد. علاقمندان مي توانند جهت اطلاع بيشتر به يادداشت فوق مراجعه نمايند.
دو عامل بسيار مهم و اساسي مي تواند در پيشگيري از چنين فجايعي مؤثر باشد:
اول آنكه- مرجعي كه مبادرت به صدور مجوز به مأمورين مي نمايد، سختگيري لازم را به عمل آورده و تا زماني كه به يقين نرسيد، مأمور داراي سلامت جسماني و رواني، آموزش هاي لازم، تسلط كامل در بكارگيري سلاح و آشنايي كامل به قانون و مقررات مربوط به بكارگيري سلاح است،براي او به هيچ عنوان و تحت هيچ شرايطي مجوزي صادر نكند.
به عنوان مثال در قسمتي از نظريه كارشناسان اسلحه شناسي مربوط به قتل سيد مصطفي جعفري توسط مأمور نيروي انتظامي آمده است: «.. اقدام وي (ضارب) در تيراندازي در صحنه وقوع حادثه هر چند كه نمي تواند مبناي قانوني داشته باشد وليكن با توجه به جو رواني حاكم ... عدم وجود شرايط عادي بر شخص تيرانداز و عدم مهارت و تجربه كافي وي در مواجهه با شرايط بحراني و دستگيري متهم ... صورت گرفته است.
به نظر مي رسد گروهبان يكمي كه مجيد را به قتل رسانده نيز آشنايي كامل به قانون و مقررات مربوط به بكارگيري سلاح نداشته و آموزش هاي لازم را به درستي طي نكرده است چرا كه اولاً براساس اخبار منتشر شده هيچ يك از موارد ده گانه ماده ۳ قانون بكارگيري سلاح توسط مأمور نسبت به مقتول مصداق نداشته تا مأمور حق بكارگيري سلاح را داشته باشد، شرب خمر و عربده كشي صرفنظر از صحت و سقم آن مجوز تيراندازي و به قتل رساندن فرد نيست.
ثانياً: مقتول در حال فرار بود و سلاح گرم يا سردي نيز در يدش نبوده تا بيم آن باشد كه به ديگران حمله كند. مأمور مي توانست با تعقيب و گريز كوتاهي، همانگونه كه ديگر متهمين دستگير شدند، مقتول را دستگير كند.
ثالثاً: بر فرض محق بودن به تيراندازي و اينكه چاره اي جز بكارگيري سلاح نباشد تير اول و اصابت آن به پاي مقتول كافي براي دستگيري وي بود و ديگر نيازي به شليك گلوله بعدي نبوده تا تير شليك شده به خطا رود و شخص بي گناهي را به قتل رساند، چرا كه طبق قانون مأمور حتي المقدور بايد پا را هدف قرار دهد و مراقبت نمايد كه اقدام وي منجر به فوت نشود. مأموريني كه آموزش كافي در مورد سلاحي كه در اختيار آنان گذارده شده است نديده اند، بايد مراتب را به فرمانده خود اطلاع دهند و در صورتي كه مأموريتي به اين قبيل مأمورين محول شود فرمانده مسئول عواقب ناشي از آن خواهد بود. دوم آنكه مراجع قضايي در مواجهه با جرايمي كه مأمورين نيروي انتظامي و ديگر ضابطين مرتكب مي شوند تسامح به خرج نداده و با نظارت خويش و با اتخاذ تصميمات مقتضي و شايسته، تسريع در رسيدگي به مجازات رساندن خاطي به گونه اي عمل كنند كه ديگر مأمورين دقت لازم را در رعايت مقررات و ضوابط قانوني به عمل آورند. از طرفي مأمورين نيروي انتظامي ضابط دادگستري محسوب مي شوند و ضابطين مأموراني هستند كه تحت نظارت و تعليمات مقام قضايي در كشف جرم و بازجويي مقدماتي و حفظ آثار دلايل جرم و جلوگيري از فرار و مخفي شدن متهم و ابلاغ اوراق و اجراي تصميمات قضائي به موجب قانون اقدام مي نمايند.

اعضاي يك شبكه خلافكاري دستگير شدند
گروه حوادث: اعضاي يك شبكه خلافكاري كه با جعل عنوان اقدام به اخاذي مي كردند، با تلاش مأموران مبارزه با سرقت پليس آگاهي كرج شناسايي و دستگير شدند.
به گزارش همشهري، سرهنگ مجيد بزمون- فرمانده انتظامي شهرستان كرج با اعلام اين خبر درباره نحوه شناسايي و دستگيري اعضاي اين شبكه گفت: اول دي ماه گزارشي مبني بر فعاليت تعدادي از افراد خلافكار و مجرم دريافت شد كه با دو دستگاه خودرو پرايد پس از انجام يك معامله صوري خريد و فروش مواد مخدر، با شگرد خاص و در پوشش جعلي مأموران اقدام به گرفتن پول ها و مواد مخدر كرده و از محل متواري شده اند. ماموران دايره يكم مبارزه با سرقت آگاهي شهرستان كرج با توجه به حرفه اي بودن اين سارقان و شگرد خاص آنها، تحقيقات خود را جهت شناسايي و دستگيري اعضاي اين شبكه آغاز كرد.
در بررسي هاي گسترده پليس مشخص شد، اعضاي اين شبكه از مدت ها قبل به شناسايي فروشندگان مواد مخدر اقدام و با انجام يك معامله صوري و تقلبي اقدام به خريد مواد مخدر كرده كه پس از تعيين محل معامله و زمان آن در محل حاضر مي شوند.
در اين ميان يكي از خودروها به همراه دو سرنشين جهت خريد مواد مخدر پيش رفته، سپس زماني كه دو طرف در حال معامله بودند، ناگهان سرنشين خودرو دوم با پوشش جعلي مأموران مواد مخدر طرف مقابل معامله را غافلگير كرده و بلافاصله كليه مواد مخدر به همراه پول هايي كه قرار بود در معامله رد و بدل شود را اخذ و خريدار را كه از همدستان آنها بود به ظاهر دستگير كرده و به همراه خود مي بردند.سرهنگ بزمون در ادامه افزود: بر اين اساس و طي گزارش فعاليت اين افراد به پليس مأموران با به دست آوردن اطلاعات جامع از مخفي گاه آنها، عمليات خود را جهت دستگيري خلافكاران حرفه اي آغاز و در اين ميان با شناسايي مخفي گاه آنها، اقدام به تله گذاري كرده و اعضاي اين شبكه را با روش پليسي در موقعيت رجايي شهر خيابان داريوش شناسايي و آنها را در يك عمليات ضربتي دستگير كردند. به اين ترتيب متهمان كه مهرداد (۱۹ ساله) مجيد (۲۲ ساله) محمد (۲۸ ساله) حسين (۲۸ ساله) محسن (۲۴ ساله) نام داشتند تحت بازجويي قرار گرفتند و تاكنون به ۶ فقره سرقت با عنوان جعلي اعتراف كردند. تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

پسر عمه قرباني خيابان نيروي هوايي مظنون به جنايت
گروه حوادث: بعد از گذشت سه روز از وقوع جنايت خيابان نيروي هوايي، پليس آگاهي تهران موفق شد يكي از اقوام نزديك مقتول را به عنوان مظنون به ارتكاب جنايت بازداشت كند.
به گزارش همشهري، كارآگاهان اداره دهم آگاهي تهران بزرگ روز ۱۶ دي ماه از وقوع جنايتي در خيابان نيروي هوايي مطلع شدند. قتل در داخل يك خودروي ماكسيما رخ داده بود و قرباني مسعود ۲۷ ساله نام داشت كه با شليك يك گلوله به شقيقه راستش جان سپرده بود.براساس مستندات پرونده و شهادت شهود پسر عمه مقتول آخرين كسي بود كه با جان باخته ارتباط داشت، به همين دليل نامبرده به عنوان مظنون به قتل توسط پليس آگاهي مورد تحقيق و بازجويي قرار گرفت.
بر پايه اين گزارش، پدر مقتول در جريان تحقيقات ادعا كرده است كه فرزندش هميشه مقدار زيادي تراول چك و وجه نقد به همراه داشت. اين ادعا، فرضيه اختلاف مالي يا سرقت از مقتول را در شعبه هفتم بازرسي دادسراي امور جنايي تهران تقويت كرده است.

مرگ مشكوك ۵ كارگر رستوران در ميدان ملت تهران
گروه حوادث: پنج تن از كارگران رستوراني در ميدان ملت تهران شامگاه ديروز به طرز مشكوكي جان سپردند.
به گزارش همشهري مدير رستوراني واقع در ميدان ملت تهران به محل كارش مراجعه كرد و متوجه قفل بودن در رستوران شد.مدير رستوران كه از حضور كارگران داخل رستوران مطمئن بود اقدام به باز كردن قفل كرد و پس از حضور در محل با جسد پنج كارگر خود روبرو شد كه در رختخواب جان سپرده بودند. وي با مشاهده اين صحنه موضوع را به ماموران اطلاع داد كه دقايقي بعد ماموران كلانتري ۱۲۹ مجيديه تهران همراه بازپرس كشيك قتل تهران در محل حاضر شدند. هم اكنون تحقيقات در محل حادثه آغاز شده است و تحقيقات اوليه نشان داده پنج كارگر جوان بر اثر گاز گرفتگي جان باخته اند.
قربانيان اين حادثه رفيع(۴۰ ساله)،
سيف الله(۲۷ ساله)،بيت الله(۲۵ ساله)،اكبر(۵۰ ساله) و فرشيد (۲۰ ساله) بودند. به دستور بازپرس هنرمند اجساد به پزشك قانوني انتقال يافته است.

قتل عام فجيع دو خانواده
سايت جنايي:بازرسان و كارآگاهان ايالت ويرجيناي آمريكا پس از دستگيري دو مرد به اتهام دزدي و قتل ۷ تن از شهروندان ريچموند ، اكنون سرگرم بررسي احتمال ارتكاب جرايم مشابهي در نقاط ديگر آمريكا توسط اين تيم جنايتكار هستند .
ري جوزف داندريج و ريكي گري ، دو جنايتكار ۲۸ ساله روز گذشته به اتهام قتل اعضاي دو خانواده از جمله دو كودك و به آتش كشيدن خانه يكي از اين خانواده هاي قرباني و سرقت اموال با ارزش آنها دستگير شده اند . پليس ايالتي مي گويد :شواهد انكارناپذيري دال بر ارتباط اين دو فرد دستگير شده با جنايات مزبور وجود دارد .
سخنگوي پليس ريچموند مي گويد تيم ويژه اي سرگرم بررسي اين پرونده هستند و با توجه به نوع جنايات ارتكابي اين دو تن در حال تحقيق هستيم تا شايد موارد مشابهي را كه اين افراد مي توانند عاملين آن باشند را نيز كشف كنيم . در حال حاضر با جنايتي بسيار مشابه در چسترفيلد برخورد كرده ايم كه از لحاظ نوع ورود به خانه، نحوه سلاخي قربانيان و ... شباهت هاي بسياري با عملكرد اين دو دارد .
داندريج درنوامبر سال گذشته ميلادي ، پس از آنكه مدت ده سال را به اتهام سرقت در زندان گذراند ، آزاد شده بود. وي پيش از آزادي در صفحه اينترنتي خود نوشته بود : ما همه اشتباه مي كنيم . اشتباهي كه جان ما را نگيرد ما را قوي تر خواهد كرد . من معتقدم با ديگران بايد همان طور رفتار كرد كه دوست داريم با ما رفتار شود . من مي خواهم ديگران با من به احترام رفتار كنند . پليس مي گويد مهمترين مستند آنها براي اثبات ارتكاب اين جنايت توسط اين دو تن ، استفاده آنها از شورلت بليزر سبز رنگي است كه متعلق به آخرين خانواده قرباني بوده است . اين دو هنگام دستگير شدن سوار بر شورلت مسروقه در حال خروج از شهر بودند . اين شورلت متعلق به خانواده تاكر بود . اجساد پرسول تاكر (۵۵) مري تاكر (۴۷) و اشلي باسكرويل (۲۱) دو روز پيش از دستگيري متهمان يافت شده بود . پليس در مورد نحوه قتل اين افراد سكوت كرده است .
اين جنايت اما در فاصله اي كمتر از يك هفته از قتل عام خانواده اي ديگر روي مي دهد. اين خانواده كه بر خلاف زندگي عادي تاكرها ، از درآمد مناسبي برخوردار بودند در روز سال نو به قتل رسيدند. اجساد برايان هاروي ۴۹، كاترين ۳۹ ، استلا ۹ و روبي ۴ ساله در حالي كشف شد كه گلوي اعضاي خانواده بريده شده بود. برايان هاروي گيتاريست و خواننده نام آشنايي بود كه در چند گروه موسيقيايي به كار اشتغال داشت.
جلسه رسيدگي به اتهامات اين دو تن قرار است ظرف چند روز آينده به صورت فوق العاده تشكيل شود تا از شوكي كه وقوع اين فجايع پي درپي بر شهروندان و ساكنان منطقه وارد كرده است اندكي كاسته شود.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش فناوري
بـورس
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |