شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۶۷۴ - Apr 16, 2005
جابجايي در جمع بزرگان بورس تهران
004020.jpg
گروه بورس: در تازه ترين تحولات بورس تهران شركت سايپا بار ديگر از نظر ارزش جاري به رتبه دوم بازار سهام صعود كرد.
به گزارش خبرنگار ما در يك ماه گذشته ارزش كل سهام شركت خودروسازي سايپا براي نخستين بار در ۹ ماه اخير از مرز ۲۰ هزار ميليارد ريال گذشت. سايپا بهار ۸۳ عنوان بزرگترين شركت بورس را از نظر ارزش در اختيار داشت اما ركود بازار سهام خودرو در تابستان، پاييز و زمستان پارسال موجب شد سايپا به رتبه هاي چهارم و پنجم جدول بورس قناعت كند.
در حال حاضر ۹/۴ درصد از كل ارزش جاري بورس تهران متعلق به سهامداران سايپا است. ايران خودرو رقيب سايپا با در اختيار داشتن چهار درصد ارزش جاري بورس رتبه پنجم بازار سهام را به خود اختصاص داده است.
ارزش كل سهام ايران خودرو در بورس تهران معادل ۱۶ هزار و ۶۰۰ ميليارد ريال است.
با توجه به اين تحولات سيمان فارس و خوزستان كه تا ابتداي سال ۸۳ و در سال ۸۲ بزرگترين شركت بورس تهران به حساب مي آمد براي نخستين بار ظرف ۳ سال گذشته در جايگاه سوم بورس از نظر ارزش بازار ايستاد.
مهمترين دليل اين رويداد را مي توان در اجرا نشدن طرح جامع سيمان و در نتيجه ركود بازار سهام سيمان و افت ارزش سهام شركتهاي توليدكننده در اين صنعت برشمرد.
در حال حاضر ۵/۴ درصد كل ارزش بازار سهام تهران به سيمان فارس و خوزستان تعلق گرفته و اين شركت قبلا ۶درصد از كل ارزش جاري بورس را در اختيار داشت.
طبق آخرين آمار درحال حاضر ارزش جاري سهام سيمان فارس و خوزستان معادل ۱۸ هزار و ۷۰۰ ميليارد ريال برآورد مي شود.
اين گزارش حاكي است: سرمايه گذاري غدير كه از تابستان سال گذشته با صعودي سريع به بزرگترين شركت بورس تبديل شده همچنان با ارزش بازاري معادل ۲۶ هزار ميليارد ريال و اختصاص ۳/۶درصد از كل ارزش بازار سهام تهران به خود در رتبه اول بورس قرار دارد.
سرمايه گذاري غدير از نظر ميزان سرمايه نيز در جايگاه نخست بورس ايستاده، ميزان سرمايه اين شركت بيش از ۵ هزار ميليارد ريال است.
به اين ترتيب در حال حاضر شركتهاي سرمايه گذاري غدير، سايپا، سيمان فارس و خوزستان، سرمايه گذاري بانك ملي و ايران خودرو ۵ شركت بزرگ بورس تهران لقب گرفته اند. اين شركتها در مجموع حدود يك سوم ارزش جاري بازار سهام تهران را در اختيار دارند.

سهامداران غدير ۱۲ تومان سود مي گيرند
گره بورس: براساس مصوبه مجمع عمومي سرمايه گذاري غدير، سهامداران اين شركت به ازاي هر سهم خود ۱۲تومان سود نقدي دريافت مي كنند.
به گزارش خبرنگار ما اين مجمع چهارشنبه هفته گذشته با حضور اكثريت صاحبان سهام تشكيل شد. سرمايه گذاري غدير در سال مالي گذشته به ازاي هر سهم ۶۰ تومان سود بدست آورده بود، اما براساس تصميم مجمع فقط ۱۲ تومان آن بين سهامداران تقسيم شد. قرار است باقي مانده سود شركت در آينده صرف انجام يك افزايش سرمايه ۵۰درصدي شود.
در حال حاضر ۵۵درصد سهام غدير در اختيار بانك صادرات، ۳/۱۶درصد ديگر در اختيار كاركنان اين بانك و مابقي متعلق به ساير سهامداران است.

سهام ۱۱ شركت به بخش خصوصي واگذار شد
گروه بورس: هفته گذشته تعداد ۶ ميليون و ۳۱۵ هزار و ۶۲۲ سهم دولت از طريق بورس اوراق بهادار به بخش خصوصي واگذار شد.
به گزارش خبرنگار ما سهام ياد شده متعلق به ۱۱ شركت بود كه توسط سازمان خصوصي سازي در بازار عرضه شد.
بنابراين گزارش در هفته گذشته اين سازمان تعداد ۹۷ هزار و ۶۴۳ سهم نيروي محركه به ارزش ۲/۲۲۹ ميليارد ريال، ۷۶ هزار سهم داروسازي زهراوي به ارزش ۳/۳۶۹ ميليارد ريال، ۱۴۳ سهم پايساز به ارزش ۷/۱ ميليارد ريال و تعداد ۳ ميليون و ۱۹ هزار ۳۶۵ سهم قند پارس به ارزش ۳ هزار و ۹۶۳ ميليارد ريال را به فروش رساند.
همچنين در اين هفته سازمان خصوصي سازي به نمايندگي از سازمان توسعه و نوسازي تعداد يك ميليون و ۹ هزار ۷۵۰ سهم سيمان هرمزگان به ارزش كل ۲۵ هزار و ۴۴۶ ميليارد ريال را در بازار عرضه كرد.
براساس اين گزارش طي هفته ياد شده ۸۶۰ هزار سهم هپكو به ارزش دو هزار ۶۲۰ ميليارد ريال و ۵۰ هزار سهم موتورسازان تراكتورسازي به ارزش ۱۵۳ ميليارد ريال متعلق به سازمان گسترش و نوسازي نيز به بخش خصوصي واگذار شد.
ضمن اينكه يك ميليون و ۶۳ هزار و ۱۶۰ سهم كنتورسازي به ارزش ۳ هزار و ۲/۴۹۴ ميليارد ريال، ۱۹ هزار و ۳۰۴ سهم پمپ پارس و ۲۰ هزار و ۲۵۷ سهم سيمان كارون به وكالت از ساتكاب توسط سازمان خصوصي سازي در بازار به فروش رسيد.
اين گزارش حاكي است :در اين هفته عرضه ۱۰۰ هزار سهم كارخانجات مخابراتي به ارزش ۹۳۱ ميليارد ريال، متعلق به شركت مخابرات، توسط سازمان خصوصي  سازي صورت گرفت.

پخش اخبار بورس از تلويزيون
گروه بورس: از ارديبهشت ماه سال جاري روزانه خبرهاي بورس و مهمترين مسائل جاري بازار سرمايه در برنامه تلويزيوني «تالار شيشه اي» انعكاس مي يابد.
به گزارش ايران بورس، اين نخستين برنامه اي است كه با هدف اطلاع رساني و آموزش روزانه از سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش مي شود. مهم ترين عناويني كه در برنامه فوق بازتاب مي يابد اخبار بازار سرمايه و شركتهاي پذيرفته شده در بورس، گفتگوي كارشناسي درباره مهمترين مسائل روز بازار و عناوين آموزشي است.
اين برنامه هر روز از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقيقه به صورت زنده از شبكه دوم سيما پخش خواهد شد و آخرين تحولات بورس را به اطلاع شهروندان مي رساند.

بورس سيمان آخر امسال تأسيس مي شود
گروه بورس: وزير صنايع و معادن اعلام كرد با توجه به پيش  بيني هاي انجام شده در خصوص متعادل شدن وضعيت عرضه و تقاضاي سيمان در سال آينده ، راه اندازي بورس سيمان به نفع اين صنعت خواهد بود.
به گزارش روابط عمومي وزارت صنايع و معادن، اسحاق جهانگيري گفت: راه اندازي بورس سيمان در اواخر امسال و يا اوايل سال آينده با تلاش انجمن سيمان ايران امكانپذير خواهد شد. وي افزود: با طرح  هاي مهمي كه در صنعت سيمان شروع شده، به آينده اين صنعت خوشبين هستم و با توجه به وضعيت مطلوب سيمان در سال آينده، اميدوارم محدوديت  هاي صادراتي در اين بخش نيز برداشته شود.

جهش ۴۰۳ واحدي شاخص كل بورس
گروه بورس: طي داد وستدهاي هفته گذشته بورس اوراق بهادار شاخص قيمت و بازده نقدي رشد يك هزار و ۴۹ واحدي را تجربه كرد و به رقم ۳۲ هزار و ۱۲۷ واحد نزديك شد.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته عملكرد شركت هاي تالار اصلي به مراتب از شركت هاي حاضر در تالار فرعي بهتر بود به گونه اي كه در اين هفته شاخص تالار اصلي با ۴۵۹ واحد رشد به رقم ۱۲ هزار و ۶۶۱ واحد رسيد.
شاخص تالار فرعي نيز طي يك هفته گذشته ۸۹ واحد افزايش يافت و رقم ۱۱ هزار و ۱۱۹ واحد را براي خود به ثبت رساند.
بنابراين گزارش معاملات هفته گذشته رشد ۴۰۳ واحدي شاخص كل قيمت سهام را درپي داشت و اين شاخص در جريان مبادلات سهام در هفته پيش به رقم ۱۲ هزار و ۶۳۰ واحد رسيد.براساس اين گزارش هفته گذشته عملكرد شركت هاي سرمايه گذاري بورس تهران مثبت ارزيابي شد به طوري كه شاخص مالي را با رشد يك هزار و ۷۵۶ واحدي روبه رو ساخت و اين شاخص روي رقم ۳۵ هزار و ۸۰۴ واحد ثابت شد.هفته پيش براي شركت هاي صنعتي حاضر در بورس نيز هفته خوبي بود و خريد و فروش سهام اين شركت ها رونق يافت، در نتيجه شاخص صنعت رشد ۲۸۶ واحدي را تجربه كرد.
اين گزارش نشان مي دهد: در اين هفته شاخص بازده نقدي با افزايش ۳/۳ واحدي به رقم ۴ هزار و ۲۰۵ واحد رسيد.
فعالان بازار در يك هفته گذشته شاهد رشد ۹۷۰ واحدي ميانگين ساده و افزايش ۵۰ واحدي ميانگين موزون ۵۰ شركت فعال تر بورس بودند.

رئيس هيات عامل سازمان خصوصي سازي
تلاش مي كنيم سهام دولتي را با قيمت بالا بفروشيم
گروه بورس:   در صورت تبديل لايحه خصوصي سازي به قانون، درآمد حاصل از خصوصي سازي در سال ۸۴ صرف هزينه هاي جاري شده و كسري بودجه جبران مي شود.
عبدا... پوري حسيني رئيس هيات عامل سازمان خصوصي سازي معتقد است: در لايحه خصوصي سازي كه هم اكنون در دست بررسي دولت است و براي تصويب تا ماه هاي آينده به مجلس تقديم خواهد شد درمورد درآمدهاي ناشي از خصوصي سازي احكام خاصي ديده شده است و با توجه به تبيين اصل ۴۴ قانون اساسي و قانون برنامه چهارم توسعه كه حساسيت ويژه اي به درآمدهاي حاصل از واگذاري سهام وجود دارد اگر اين لايحه تبديل به قانون شود اين احكام مجوز مصرف درآمدهاي خصوصي سازي مي شود.
وي ادامه مي دهد: در برنامه چهارم قرار است كه ۲۰ درصد علي الحساب ماليات و ۱۰ درصد علي الحساب سود سهام به خزانه دولت واريز شود اما به موجب يكي از احكام تبصره قانون بودجه، پيش بيني شده است كه اين ۲۰ درصد به عنوان ماليات قطعي نقل و انتقال سهام در نظر گرفته شود و اگر اين لايحه تبديل به قانون شود ۳۰ درصد از فروش سهام دولتي به حساب خزانه واريز شده و ۷۰ درصد آن به شركت مادر تخصصي عودت داده شود.
وي با اشاره به عرضه ۱۵۳ سهام شركت دولتي در سال گذشته، اظهارداشت: عدم فروش بالغ بر ۶۰ شركت دولتي نشان از عرضه نامناسب سهام ها و برآورد بالاي اين سازمان از ارزش واقعي اين شركت ها بوده است.
پوري حسيني همچنين در گفت و گويي با موج، نظارت دستگاه هاي نظارتي بر سازمان خصوصي را از جمله دليل برآورد بالاي اين سازمان از سهام شركت هاي دولتي نام برد و تصريح كرد: شايد برخي از اين قيمت ها در نظر يك سرمايه گذار توجيهي نداشته باشد منتهي تلاش اين سازمان در مرحله اول عرضه سهام دولتي با قيمت هاي بالاست.
پوري حسيني با بيان اين مطلب كه با توجه به استقبال مردم از ۸۴ شركت دولتي در سال گذشته ما را به استفاده از راهكار هاي قانوني جهت اصلاح قيمت ها و بررسي مجدد مجبور نكرده است ياد آورشد: به محض بازار يابي سهام اين شركت هاي باقي مانده، نياز به تجديد مزايده سهام اين شركت ها احساس شود به طور قطع به انجام اين كار مبادرت خواهيم كرد ولي نمي توان بدون دليل اين ۶۰ شركت دولتي را مجددا عرضه كرد.
رئيس سازمان خصوصي سازي با اشاره به عرضه سهام ۱۲ شركت دولتي در سال جاري گفت: با توجه به مزايده گذاشتن سه شركت از اين تعداد استقبال خوبي از فروش آن به عمل آمد.
وي با اشاره به بسته بودن نماد دو شركت كشتي سازي اروند ان و پايساز اظهار داشت: با باز شدن نماد اين دو شركت از سوي سازمان خصوصي سازي، اين سازمان فروش آنها را آغاز خواهدكرد.

مجمع تايدواتر بي نتيجه ماند
گروه بورس: مجمع عمومي فوق العاده شركت خدمات دريايي تايدواتر به منظور تصميم گيري براي افزايش سرمايه ۲۱ فروردين ماه جاري برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما در اين جلسه بنا به درخواست نماينده سازمان بنادر و كشتيراني تصميم گيري در خصوص افزايش سرمايه شركت براي بررسي بيشتر به دو هفته آينده موكول شد.
در جلسه مجمع ياد شده ۵۶درصد از سهامداران شركت حضور داشتند.

طبق مصوبه مجمع عمومي
كالسيمين ۱۷۰ تومان سود نقدي تقسيم كرد
گروه بورس: شركت كالسيمين طبق مصوبه مجمع عمومي ۱۷۰ تومان سود نقدي به ازاي هر سهم خود تقسيم مي كند.
به گزارش خبرنگار ما اين مجمع روز پنج شنبه برگزار شد. در حال حاضر ۴۷ درصد سهام كالسيمين در اختيار شركت توسعه معادن روي ايران است و ۱۸ درصد سهام نيز به شركت صبا تامين اختصاص يافته، سهامداران كوچك نيز ۳۳ درصد سهام كالسيمين را در اختيار دارند.
مهدي جبل عاملي، مديرعامل كالسيمين در اين مجمع گفت: پرداخت سود سهامداران جزء، اعم از حقيقي و حقوقي، روند مطلوبي داشته، به نحوي كه در فرصت قانوني و حتي قبل از انقضاي مهلت مقرر، پرداخت  ها صورت گرفته كه اين امر براي اولين بار طي چند سال اخير محقق شده است.
وي، تصريح كرد: پروانه بهره  برداري از كارخانه تغليظ سرب و روي كه از زمان جدا شدن معدن از كالسيمين معوق مانده بود،در سال گذشته اخذ شد.

سهامداران دوره صنعتي از امروز سود مي گيرند
گروه بورس: شركت دوده صنعتي پارس ۲۴ فروردين ماه نخستين مجمع بورسي را برگزار كرد.
به گزارش خبرنگار ما از زمان تصويب قانون استفاده از خدمات حسابرسان خصوصي، برگزاري زود هنگام مجامع در بهار هر سال شدت يافته است.براساس تصميم مجمع عمومي دوده صنعتي پارس سود سهامداران از امروز بين آ نان تقسيم خواهد شد. همچنين سهامداران دوده صنعتي موسسه حسابرسي و خدمات مالي دايارايان را به عنوان بازرس قانوني و حسابرس اين شركت برگزيدند.

ارزش معاملات سهام ۲۵ درصد كاهش يافت
گروه بورس: در هفته گذشته در حالي كه حجم معاملات در بورس تهران با ۶/۲ درصد رشد به رقم ۲۷۳ ميليون و ۲۶۴ هزار و ۵۵۰ سهم مي رسيد، ارزش كل معاملات ۲۵ درصد كاهش يافت.
به گزارش خبرنگار ما براين اساس ارزش كل معاملات طي يك هفته گذشته به رقم يك هزار و ۵/۳۵۰ ميليارد ريال رسيد.
در اين هفته تعداد خريداران با افزايش ۵۲ درصدي به ۳۱ هزار و ۸۱۴ نفر رسيد.
اين گزارش نشان مي دهد اين هفته در تالار اصلي ارزش كل معاملات با ۴/۲۶ درصد كاهش به يك هزار و ۱۵۱ ميليارد ريال رسيد. در اين مدت حجم معاملات در تالار ياد شده به ۲۰۷ ميليون و ۱۹ هزار و ۹۹۸ سهم و تعداد خريداران به ۲۱ هزارو ۳۷۷ نفر رسيد كه به ترتيب با افزايش ۲۵ صدم درصدي و ۳/۶۳ درصدي روبرو بوده اند.
در تالار فرعي نيز هفته گذشته حجم معاملات با ۱۱ درصد رشد به ۶۶ ميليون و ۲۴۴ هزار و ۵۵۲ سهم و تعداد خريداران با ۳/۳۳ درصد افزايش به ۱۰ هزار و ۴۳۷ نفر رسيده اما ارزش كل معاملات در اين تالار با كاهش ۴/۱۸ درصدي مواجه شد و رقم ۵/۱۹۹ ميليارد ريال را براي خود ثبت كرد.

تغييرات قيمت سهام
آمار معاملات هفتگي سهام
از ۲۱ تا ۲۵ فروردين
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۱۵۱,۷۰۲
۶۹
۱,۴۰۹
آبسال
۱۹۸,۴۰۸
۲۸۰۰-
۲,۸۴۰
آبگينه
۳,۵۱۲,۵۲۸
۱۳۲۰-
۱,۳۵۳
آزمايش
۲۲,۵۱۶
۰
۸,۷۵۰
آلومتك
۸۲,۲۹۵
۴۱۵۰-
۴,۱۸۷
آهنگري تراكتورسازي ايران
۴۸,۲۴۹
۷۴۰
۱۹,۷۲۹
افست
۳,۰۱۰
۰
۷,۶۹۶
البرز دارو
۱۹۰,۳۷۳
۲۲۰
۵,۷۱۹
الكتريك خودرو شرق
۵۹۹
۰
۳,۵۰۲
ايتالران
۲۳,۴۲۱
۷۵۰۰-
۷,۷۸۳
ايران ترانسفو
۵,۹۱۰,۹۱۳
۲۵۳
۴,۶۱۹
ايران خودرو
۳,۸۱۶,۴۷۲
۳۶۹
۴,۵۵۵
ايران خودروديزل
۱,۴۲۴
۰
۴,۹۹۹
ايران دارو
۴۱,۴۲۲
۴
۹,۹۹۶
ايران گچ
۶,۰۶۴
۵۳۴۹-
۵,۳۴۹
ايران ياساتايرورابر
۲۹,۴۹۸
۱۳۹۹۵-
۱۴,۱۸۵
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۱۷,۱۲۱
۸۰۰۴-
۸,۲۳۴
باما
۵۰۶,۹۸۹
۲۳
۸,۵۳۳
بانك اقتصادنوين
۱,۵۰۷,۰۰۶
۱۷۶
۵,۳۳۲
بانك پارسيان
۹۲۶,۸۲۳
۲۴۰
۵,۷۷۸
بانك كارآفرين
۳۹۰,۹۷۹
۳
۴,۷۴۶
بسته بندي پارس
۲۶۹,۱۰۶
۱۴۰
۲,۱۴۰
بهپاك
۴۰,۵۰۶
۲۹۹
۶,۲۸۶
بهنوش ايران
۹,۹۶۵
۴
۲,۲۸۸
بيسكويت گرجي
۳۷۹,۸۶۶
۷۴
۷,۱۵۹
بين المللي توسعه ساختمان
۹۲۱,۰۳۶
۷۱۳-
۷۱۸
پارس الكتريك
۱,۰۰۰
۲۵۴۹-
۲,۵۴۹
پارس پامچال
۴۵
۰
۴,۷۱۴
پارس خزر
۱۴,۸۴۳
۵
۸,۲۴۸
پارس دارو
۲,۲۶۵
۰
۴,۵۱۷
پارس سرام
۵۰۲,۴۴۹
۰
۳,۶۱۳
پارس سويچ
۵۰۱,۶۵۱
۶۴۶-
۶۶۳
پارسيلون
۳۳۸,۳۱۵
۴۴۱۰-
۴,۴۵۳
پاكسان
۱۴۳
۰
۱۱,۶۰۰
پايساز
۱۳۷,۰۶۵
۹۴۷
۱۳,۶۲۳
پتروشيمي آبادان
۲۷۸,۲۵۷
۰
۱۳,۱۱۰
پتروشيمي اراك
۳۷۰,۴۴۷
۵۲۷
۱۴,۳۴۵
پتروشيمي اصفهان
۴۹۷,۴۳۴
۲۳۵
۱۳,۶۲۷
پتروشيمي خارك
۴۲,۸۹۷
۳۶۴
۱۶,۱۴۸
پتروشيمي فارابي
۵۰۰
۰
۴,۷۴۵
پشم شيشه ايران
۸۹,۹۳۵
۶۲
۱,۱۴۳
پلاستيك شاهين
۳۰,۹۳۰
۲۹
۱,۷۶۶
پمپ پارس
۱۱۴,۵۸۷
۲۸۱۲-
۲,۸۳۰
پمپ سازي ايران
۲۲,۲۸۷
۱۴
۱۰,۲۵۸
تامين ماسه ريخته گري
۵۵۱,۲۰۹
۳۰۴
۳,۰۶۹
تجهيزنيروي زنگان
۱,۸۱۴,۰۸۱
۴۰۱
۴,۷۷۰
تراكتورسازي ايران
۳۰۵,۲۸۶
۴۱۷
۳,۳۰۰
تكنوتار
۵۶۸,۹۹۲
۴۴۹۰-
۴,۷۱۴
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۲,۱۹۷,۶۳۸
۲۷
۶,۲۰۱
توسعه معادن روي ايران
۲۵,۳۷۸
۳۴۳
۷,۴۸۳
توليد سموم علف كش
۸۳,۱۹۱
۳۸۵۴-
۴,۰۱۹
توليد مواد اوليه الياف مصنوعي
۲,۳۳۸
۰
۳,۷۵۵
توليدالياف پلي پروپيلن
۲,۵۷۱,۰۵۳
۸۳
۳,۰۷۱
توليدتجهيزات سنگين هپكو
۲۷,۴۷۶
۴۱۰
۴,۴۱۱
توليدي پارس قوطي
۱۳۱,۶۰۴
۱۷۶۷-
۱,۸۷۶
توليدي كاشي تكسرام
۱۷۸,۵۰۶
۱۳۸۷-
۱,۴۳۵
توليدي گرانيت بهسرام
۷۴,۱۵۹
۳۹۵۰-
۴,۰۱۹
جام دارو
۳۵,۱۹۱
۴۰۹
۹,۲۶۵
حمل ونقل پتروشيمي
۵۰۰
۰
۶,۱۹۴
خاك چيني ايران
۱۶۶,۱۱۲
۸۵۳
۱۷,۹۱۴
خدمات دريايي تايدواترخاورميان
۹,۶۲۷
۲۲۳
۵,۵۰۳
خوراك دام پارس
۳۴۹,۷۱۲
۳۵۶۰-
۳,۶۰۵
داده پردازي ايران
۱۶,۷۲۴
۸۹۷۹-
۸,۹۸۰
داروپخش (هلدينگ )
۴۸۳
۱۰۱۰۸-
۱۰,۶۱۷
داروسازي ابوريحان
۲,۶۴۱
۰
۷,۱۴۴
داروسازي اسوه
۹,۲۶۸
۱۸۴۲
۱۵,۰۳۹
داروسازي اكسير
۱,۰۱۰
۰
۷,۲۹۳
داروسازي روزدارو
۷۸,۲۷۹
۰
۸,۶۰۱
داروسازي زهراوي
۹۳,۵۷۰
۱۰۲۷۷-
۱۰,۲۹۳
داروسازي فارابي
۷۰,۰۴۰
۲۵۸
۵,۰۶۱
داروسازي كوثر
۵,۷۶۵
۲۹
۳,۹۴۸
دارويي امين
۸,۰۹۵
۱۸۰
۱۷,۰۱۹
دارويي رازك
۶۶,۵۹۷
۴۱۸۲-
۴,۲۷۴
دارويي لقمان
۱۴,۱۷۵
۴۶۱۲-
۴,۷۵۸
داملران
۶۱۰
۱۱۵۵-
۱,۱۵۵
درخشان تهران
۳۷۵
۴۰۴۰-
۴,۰۴۱
دشت مرغاب
۱,۵۰۲,۰۱۰
۰
۲۳,۴۷۲
دوده صنعتي پارس
۱,۲۸۷
۰
۱۱,۲۵۸
ذغال سنگ نگين طبس
۸۵,۷۰۷
۱۵۳۲-
۱,۵۷۷
رادياتور ايران
۱,۰۰۰
۲۲۱۲-
۲,۲۱۲
روغن نباتي پارس
۱۰۱,۷۳۳
۴
۲,۲۴۷
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۴۹۶,۲۳۵
۰
۲,۳۲۹
رينگ سازي مشهد
۱۰,۴۷۴,۷۳۸
۹۳۱
۱۰,۱۵۰
زامياد
۲۱,۵۱۰
۰
۱۰,۹۷۶
سازه پويش
۳۲۰,۳۸۴
۱۵۶
۱,۶۸۹
ساسان
۸۶۴,۱۹۹
۳۸۴
۳,۳۸۰
سامان گستراصفهان
۱۶,۹۷۸,۰۴۲
۵۴۰
۵,۷۷۸
سايپا
۳,۴۷۳,۳۲۶
۴۸۹
۹,۴۰۲
سايپاديزل
۷,۴۳۰
۲۵۴۸-
۲,۶۴۰
سايپاشيشه
۲۷۷,۸۷۵
۳۱۸۳-
۳,۲۶۳
سپنتا
۱۱۸,۹۵۷
۳۸۱
۵,۳۱۹
سراميك هاي صنعتي اردكان
۶۸,۲۸۵
۱۹۹۸-
۲,۰۰۶
سرما آفرين
۱۵,۶۳۲,۵۱۴
۱۹۳
۱,۷۰۰
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۲۵,۶۲۴,۴۹۰
۱۸۴
۵,۵۶۹
سرمايه گذاري بانك ملي ايران (هلدينگ )
۵,۹۲۱,۸۰۶
۲۹
۱,۵۰۲
سرمايه گذاري بهمن
۴,۵۷۹,۴۷۷
۱۷۰
۲,۲۰۵
سرمايه گذاري بوعلي
۱۰۶,۲۶۳
۴۴
۳,۰۰۸
سرمايه گذاري پارس توشه (هلدينگ )
۶,۱۱۶,۹۰۵
۶۹۰
۵,۱۸۴
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۱,۴۰۳,۷۴۴
۳۸۷
۵,۷۲۰
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۱,۴۷۵,۳۵۲
۲۴
۱,۹۳۹
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۲۴,۳۷۱,۰۱۶
۴۶۴
۳,۶۰۴
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات
۶۵۳,۴۲۱
۱۵۶۴
۱۲,۸۴۳
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۶۷۸,۳۸۶
۱۲۴
۳,۸۷۱
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۵,۳۸۲,۶۶۵
۰
۳,۷۰۱
سرمايه گذاري ساختمان ايران (هلدينگ )
۱,۶۷۳,۲۴۳
۸۱
۲,۱۱۷
سرمايه گذاري سپه
۸۵۰,۲۳۳
۲۷۸۱-
۲,۹۱۵
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي كشوري
۱,۹۵۸,۳۳۴
۱۹۳
۲,۲۰۹
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۲۴۳,۹۴۸
۲۵۸
۴,۴۸۶
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۴,۸۸۵,۴۱۷
۱۹۵
۳,۰۱۸
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۱۸,۱۵۱,۱۶۱
۰
۵,۱۶۰
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۹۰,۲۰۰
۲۸۱
۳,۰۲۹
سرمايه گذاري كارآفرين (هلدينگ )
۱,۳۴۳,۸۱۲
۲۱۰
۴,۵۴۹
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهرايران
۳۲۶,۵۵۲
۱۳
۳,۷۵۵
سرمايه گذاري مسكن
۳,۴۱۸,۶۲۹
۱۷۹۵-
۱,۸۲۴
سرمايه گذاري ملت
۴,۰۷۱,۵۴۷
۲۰۷۱-
۲,۱۴۰
سرمايه گذاري ملي ايران
۸۱۱,۹۷۴
۱۷۴
۲,۹۷۳
سرمايه گذاري نيرو
۱۸۸,۷۳۶
۷۰
۹,۵۱۷
سنگ آهن گل گهر
۲۶۷
۰
۲۳,۵۰۴
سيمان اردبيل وآهك آذرشهر
۷,۴۸۳
۱
۵۰,۰۷۵
سيمان اروميه
۱,۸۷۲
۰
۹,۸۹۳
سيمان ايلام
۱۳۳,۶۰۸
۵۳۹
۱۹,۴۷۷
سيمان بهبهان
۷۴۵,۶۹۸
۱۵۸۸۲-
۱۶,۵۶۵
سيمان تهران
۱۴۹
۰
۱۸,۵۵۷
سيمان خاش
۵۲,۳۰۲
۱۳۵۰
۲۶,۹۶۵
سيمان خزر
۸۵,۹۲۲
۲۸
۶,۶۸۰
سيمان داراب
۳۹۰,۹۵۶
۲۹۷۵۶-
۳۱,۱۱۲
سيمان دورود
۱,۴۹۵,۳۶۹
۲۳۲
۱۷,۲۵۲
سيمان سپاهان
۲,۰۷۴,۰۲۷
۱۴۵۵
۲۸,۹۰۴
سيمان شاهرود
۳۳۴,۶۰۳
۶۰۸
۱۶,۲۳۵
سيمان شرق
۹۵,۷۶۹
۲۵۰۸۶-
۲۵,۶۱۴
سيمان شمال
۱۰,۵۰۳
۰
۶۵,۰۲۷
سيمان صوفيان
۱,۳۱۵,۸۵۶
۱۲۶۵
۲۶,۵۲۶
سيمان غرب
۲۷,۸۸۴
۰
۱۹,۱۴۰
سيمان فارس
۱۹۲,۲۴۷
۷۴۶۶-
۷,۷۷۱
سيمان كارون
۲۳,۶۵۰
۲۳۷
۲۱,۱۷۱
سيمان كرمان
۱,۰۲۰,۰۱۰
۰
۲۵,۱۹۹
سيمان هرمزگان
۱۶۳,۲۸۹
۷۲۵۸-
۷,۴۲۴
سيمان هگمتان
۲۸,۳۹۰
۷۳۵۸-
۷,۳۷۷
سينا دارو
۹۳,۷۲۶
۳۰۰۰-
۳,۱۰۲
شهد ايران
۳۳,۳۲۲
۰
۷,۲۶۶
شيرپاستوريزه پگاه آذربايجان غربي
۵۳,۱۸۷
۱۸
۷,۱۴۵
شيرپاستوريزه پگاه اصفهان
۲,۹۱۱
۰
۱۵,۵۹۱
شيرين دارو
۲۷۰,۰۰۶
۳۷۶۲-
۳,۸۱۹
شيشه قزوين
۴۰,۱۹۰
۵۰۹۹-
۵,۱۲۴
شيشه همدان
۱۹۱,۸۷۰
۸۱
۲,۰۰۳
شيشه و گاز
۱۹,۴۴۰
۴۶۰۲-
۴,۷۱۹
شيمي داروئي داروپخش
۳۸,۰۱۰
۳۸۳۳-
۳,۸۳۳
شيميايي سينا
۶۹۲,۹۹۳
۱۶۷۲-
۱,۶۸۸
صنايع آذرآب
۱۱۵,۹۱۴
۸۴۱۲-
۸,۴۹۴
صنايع جوشكاب يزد
۱,۸۹۶
۳
۱۰,۳۴۲
صنايع ريخته گري ايران
۴۷,۸۴۳
۰
۹,۳۷۱
صنايع شيميايي ايران
۷,۴۴۵
۱۱۱
۲,۹۱۱
صنايع فلزي ايران
۵۰۰
۰
۳,۲۰۷
صنايع كاشي وسراميك سينا
۴۳۴,۸۱۴
۱۴۲
۱,۶۱۷
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۴,۰۹۶,۷۶۶
۱۱۰۷
۱۱,۱۲۳
صنايع لاستيكي سهند
۲۵۱,۹۶۰
۱۸۳۳-
۱,۸۸۶
صنايع مخابراتي راه دورايران
۱۲۱,۰۲۳
۶۲
۳,۵۶۲
صنايع مس شهيد باهنر
۲۹۲,۴۴۲
۲۵۷۱-
۲,۷۲۳
صنعتي آما
۱۸,۹۷۲
۵۲۲۳-
۵,۴۸۸
صنعتي بهشهر
۱,۷۶۵,۰۳۱
۳۰۸
۷,۸۰۸
صنعتي دريايي ايران
۲۳,۷۳۰
۶۶۰۰-
۶,۷۱۲
عمران وتوسعه فارس
۳۲۹,۷۶۰
۱۸۰۰-
۱,۸۱۸
فارسيت اهواز
۱۲,۲۵۱
۲۳۹
۷,۰۵۴
فرآورد ه هاي غذايي وقند پيرانشهر
۹۲۰
۲
۲,۳۴۲
فرآورده هاي تزريقي ايران
۸۶۵
۰
۲,۵۶۶
فرآورده هاي نسوز پارس
۲۴۷,۰۷۹
۲۵۳۴-
۲,۶۴۱
فرآورده هاي نسوزآذر
۱,۵۲۰
۲۲۳۵-
۲,۳۴۷
فراورده هاي غذايي وقندتربت جام
۱۷۱,۴۸۶
۲۱۱
۷,۵۰۶
فروسيليس ايران
۱۸۹,۳۳۳
۳۰
۱,۶۷۳
فنرسازي خاور
۱۶۰,۷۳۹
۶۰۸۰-
۶,۳۲۴
فولادكاويان
۳۳,۰۸۱
۱۹
۲,۳۵۵
فيبر ايران
۳,۳۵۹,۴۷۳
۷۷
۱,۳۸۲
قند پارس
۱۲,۸۴۰
۰
۱,۹۹۳
قند ثابت خراسان
۲,۰۰۰
۱۸۲۹-
۱,۸۲۹
قند شيرين خراسان
۱,۴۶۰
۱۷۴۷-
۱,۷۴۷
قند مرودشت
۳,۸۹۲
۰
۱,۹۲۲
قند نيشابور
۵,۹۰۶
۰
۵,۵۰۱
قندنقش جهان
۲۹۸,۵۷۸
۴۰۵۲-
۴,۲۲۰
كابل البرز
۳۰,۴۹۱
۵۳۵۶-
۵,۴۰۰
كابل باختر
۳۱,۳۹۶
۰
۲,۸۶۶
كابل سازي ايران
۹,۰۵۹
۰
۴,۸۱۷
كابلسازي تك
۱,۷۷۵
۰
۶,۹۰۰
كارتن ايران
۷۶۰
۰
۲,۲۳۳
كارتن پارس
۱۳۰
۰
۱,۰۶۴
كارخانجات توليدي تهران
۶,۰۷۷
۵۶۷۷-
۵,۹۵۲
كارخانجات داروپخش
۳,۰۸۷,۴۴۴
۲۰۴
۲,۴۱۲
كارخانجات صنعتي پيام
۱,۳۷۷
۰
۲,۱۷۶
كارخانجات قند قزوين
۲۰۵,۵۶۸
۹۲۰۰-
۹,۲۷۹
كارخانجات مخابراتي ايران
۶۴۸,۲۰۸
۶۶
۲,۶۱۸
كارخانه فارسيت درود
۲,۹۹۷,۹۴۱
۱۷۷
۶,۴۳۳
كربن ايران
۶۱۵,۲۶۳
۲۸۹
۳,۹۵۴
كشت وصنعت پياذر
۸۰,۷۱۷
۱۳
۳,۰۲۹
كف
۴۵۷,۰۱۵
۵۱۸
۴,۹۵۵
كمباين سازي ايران
۲۶۱,۲۸۳
۳۱۵۴-
۳,۲۷۱
كمك فنر ايندامين
۱,۰۶۸,۱۷۰
۰
۳,۳۰۱
كنتورسازي ايران
۳۲,۲۴۶
۶۶۰۰-
۶,۷۱۸
كيميدارو
۵۰۹,۴۳۷
۱۳۳۶
۱۹,۳۸۳
گازلوله
۷۲۳,۱۵۴
۱۳۲
۵,۴۰۰
گروه بهمن
۳۰,۰۳۰
۱۲
۵,۰۶۰
گروه صنعتي سپاهان
۷۲,۵۱۶
۸۴۱۱-
۸,۶۹۹
گروه صنعتي سديد(هلدينگ )
۳۹۴,۱۰۶
۶۱۰-
۶۳۲
گروه صنعتي ملي (هلدينگ )
۳۱,۰۲۶
۵۶۵۰-
۵,۷۴۱
گسترش صنايع وخدمات كشاورزي
۹۸,۱۱۵
۷۴
۲,۵۸۲
گلتاش
۳۰
۹۸۰۹-
۹,۸۰۹
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۹,۰۳۳
۰
۲,۲۸۴
لامپ پارس شهاب
۸۰,۹۴۱
۵۴۰۰-
۵,۴۰۷
لبنيات پاك
۷,۸۷۰
۸۴
۵,۳۲۹
لبنيات كالبر
۳۵,۳۲۴
۰
۵,۸۲۸
لنت ترمز ايران
۷۳,۲۳۴
۴۷۶
۱۷,۴۹۳
لوله وتجهيزات سديد
۱۷۵,۳۴۰
۸۳
۳,۱۰۰
لوله وماشين سازي ايران
۵۳۳,۹۲۹
۲۸۱
۴,۲۵۵
ليزينگ ايران
۱۸,۵۲۴,۷۰۰
۲۸۹
۳,۱۰۰
ليزينگ صنعت و معدن
۱۳۶,۴۶۰
۳۰۰۵-
۳,۰۵۱
مارگارين
۸۹,۵۷۸
۵۰
۲,۷۱۷
ماشين آلات صنعتي تراكتورسازي ايران
۲۰۶,۵۵۶
۱۲۵۱-
۱,۳۱۱
ماشين سازي اراك
۴۶۶,۲۲۹
۲۶۰
۳,۷۵۰
ماشين سازي نيرومحركه
۳,۹۸۹,۹۶۳
۲۲۶
۳,۳۵۵
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۷۱۲,۱۸۵
۲
۳,۸۵۳
محورسازان ايران خودرو
۱۸۶,۲۰۶
۲۶۰۰-
۲,۶۳۹
معادن بافق
۹۱,۰۴۳
۴۴
۵,۱۵۵
معادن منگنزايران
۳۶۵
۰
۴,۰۳۵
معدني دماوند
۴۵۴,۳۸۳
۱۷۳
۶,۳۴۸
معدني وصنعتي چادرملو
۱۰۰
۰
۳,۸۷۱
مقره سازي ايران
۸۵۱,۷۱۷
۱۹۷
۵,۶۳۸
ملي سرب وروي ايران
۵,۹۰۰
۰
۲,۰۲۴
ملي شيمي كشاورز
۴۷۹,۰۵۱
۲۲۶
۴,۶۷۲
مهركام پارس
۴۷,۰۵۰
۴۶۶۳-
۴,۹۴۶
مهندسي نصير ماشين
۲۶۰,۹۸۹
۴۹
۳,۱۰۳
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۲۹۱,۵۰۳
۳۲۵۰-
۳,۳۲۰
موتوژن
۷۵۷
۱۱۰۷-
۱,۱۰۹
نساجي خوي
۶۹,۹۲۶
۷۴۰
۳۱,۱۴۶
نفت بهران
۵۱,۹۰۵
۴۰۱
۲۱,۴۲۷
نفت پارس
۲۷,۷۲۱
۱۰
۶,۲۰۴
نورد آلومينيوم
۱۳,۸۹۹
۳۱۰۲-
۳,۲۴۴
نورد قطعات فولادي
۱,۱۳۱,۵۶۲
۴۹۰
۵,۸۲۲
نوسازي وساختمان تهران
۳۱۸
۰
۳,۳۴۶
نوش مازندران
۱۷۳,۸۹۹
۶۹
۲,۳۲۴
نيرو محركه
۱,۱۲۲,۰۳۰
۳۰۰۰-
۳,۰۱۷
نيروترانس
۱۱,۳۵۷
۲۷
۱,۵۵۶
نيروكلر
۱۰,۰۱۰
۰
۶,۹۹۲
ورزيران

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |