شنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره ۳۵۲۰ - Oct 9, 2004
اجلاس فدراسيون بورس هاي آسيايي
سال آينده در ايران برگزار مي شود
003165.jpg
گروه بورس: دبير كل سازمان بورس اوراق بهادار از پذيرش ايران در هيات مديره فدراسيون بورس هاي آسيايي (FEAS) خبر داد.
دبيركل بورس اوراق بهادار تهران گفت: اوراق مشاركت شركت هاي بورس تا پايان آبان ماه با درصد سود تضمين شده و مشخص در بورس اوراق بهادار عرضه مي شود.
حسين عبده تبريزي افزود: اوراق مشاركت به بازار ما كمك مي كند، زيرا اين اوراق در بورس سود علي الحساب قطعي دارد و نوسانات بازار، چندان در ميزان سود آن اثر ندارد، بنابراين مي تواند مشاركت بيشتر مردم را در پي داشته باشد  و مردم عادي مي توانند با خيال آسوده تر اين اوراق را خريده و سود خود را دريافت كنند.
او اين اقدام را اتفاق خوبي دانست كه مخاطبان متفاوتي دارد و كساني كه ريسك كمتري را مي پذيرند به خود جذب كرده و در رونق بازار بي تأثير نخواهد بود.
وي وضعيت سهام بازار را بسيار مطلوب ارزيابي كرد و گفت: آمار معاملات در شش ماه اول امسال در قياس با سال گذشته از رشد ۶‎/۲برابر برخوردار بوده است. اين موضوع نشان مي دهد مردم از بورس استقبال كرده اند و اين پتانسيل وجود دارد كه بازار سهام ظرف دو سال آينده ۱۰ برابر شود.
وي افزود: تا پايان امسال ارزش بازار سهام۵۰ درصد توليد ناخالص ملي را شامل مي شود، بنابراين پيش بيني مي شود براي نخستين بار در تاريخ ايران اين ارزش با كل سپرده هاي بانكي مردم كه حدود۶۰۰ ميليارد ريال است، برابر شود.
وي ادامه داد: ارزش بورس هم اكنون برابر با۷۵ درصد سپرده هاي بانكي است، در حالي كه دو سال قبل اين رقم فقط ۱۳ درصد بود.
دبيركل بورس اوراق بهادار در زمينه گسترش بورس به ساير نقاط ايران گفت: تعدادي از تالارهاي اختصاصي بورس هم اكنون در تهران فعال شده و به زودي به ساير نقاط كشور توسعه خواهد يافت.
همچنين تا پايان مرداد ماه سال ۸۴ تالارهاي منطقه اي بورس در تمامي استان هاي كشور داير و فعال مي شود.
دكتر عبده گفت: هم اكنون هفت تالار منطقه اي بورس در هفت استان فعال شده و۹ تالار ديگر تا پايان امسال در ساير استان ها ايجاد خواهد شد.
او همچنين از پذيرش ايران در هيات مديره فدراسيون بورس هاي آسيايي (FEAS) خبر داد و افزود: در هيات مديره اين فدراسيون ۱۰ كشور عضويت دارند كه تركيه و سپس ايران در رأس آن هستند.
وي گفت: ايران شهريور سال آينده ميزبان اجلاس عمومي فدراسيون بورس هاي آسيايي در يكي از شهرهاي بزرگ كشور خواهد بود.

رئيس هيات عامل سازمان خصوصي سازي خبر داد:
برنامه واگذاري سهام دهها شركت دولتي در پاييز امسال
003168.jpg
ايسنا: با واگذاري سهام بيش از ده ها شركت دولتي در پاييز امسال مي توانيم بخش عمده اي از عقب ماندگي هايمان را جبران كنيم.
عبدالله پوري حسيني، رئيس هيات عامل سازمان خصوصي سازي با اعلام اين مطلب افزود: سازمان خصوصي سازي براي پاييز امسال مزايده هايي را پيش بيني كرده كه در نخستين مورد طي روزهاي ۲۷ تا ۲۹ مهرماه سهام ۱۲ شركت را كه از نظر ارزش واگذاري بالغ بر ۵۰۰ ميليارد تومان برآورد مي شود عرضه مي كند. همچنين در آبان و آذر امسال نيز سهام دهها شركت را خارج از بورس و يا از طريق بورس به فروش مي رساند.
به اين ترتيب در آخر پاييز نيمي از برنامه هاي اعلام شده را انجام خواهيم داد.وي خاطرنشان كرد: سهام شركتهاي پذيرفته شده بورس در اين بازار فروخته مي شود، در غير اين صورت مزايده واگذاري اين سهام در خارج از بورس برگزار مي شود، بنابراين اميدوارم با برنامه اي كه براي پاييز در نظر گرفته ايم قسمتي از عقب ماندگي مان را جبران كنيم.
پوري حسيني تاكيد كرد: ارزش ۴۰درصد سهام قابل واگذاري ۲۰۰ ميليارد تومان ارزيابي شده، كه اين رقم معادل ارزش معاملات چهار يا پنج روز بورس است بنابراين حجم خيلي سنگيني نيست كه بورس نتواند آن را هضم كند لذا مشكل خاصي اتفاق نخواهد افتاد.
رئيس هيات عامل سازمان خصوصي سازي افزود: سازمان با خريداران احتمالي گفت و گوهايي را به عمل آورده و تصور ما بر اين است كه مشكل خاصي به وجود نيايد و اميدواريم مزايده ها به شكل منطقي و قابل قبولي برگزار شود.
دبيركل بورس اوراق بهادار نيز قبلا اعلام كرده بود: بورس براي پذيرش كليه سهام عرضه شده از سوي سازمان خصوصي سازي آمادگي دارد.
معاون واگذاري سازمان خصوصي سازي نيز پيش از اين از عرضه سهام ۱۲شركت از سوي اين سازمان در بورس اوراق بهادار خبر داده بود.
اين ۱۲ شركت شامل زيرمجموعه هاي شركت مادر تخصصي سازمان توسعه و نوسازي معادن ايران، زيرمجموعه شركت مادر تخصصي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و ساتكاب مي شوند.

لايحه بازار سرمايه هفته آينده در دستور كار مجلس قرار مي گيرد
گروه بورس: هفته آينده لايحه بازار سرمايه در صحن علني مجلس شوراي اسلامي بررسي مي شود .
به گزارش سايت خبري وزارت اقتصاد معاون وزير اقتصاد افزود: ۵۴ نماينده مجلس طي نامه اي از هيأت رئيسه مجلس درخواست كردند لايحه بازار اوراق بهادار با فوريت در صحن علني مجلس مطرح شود. متن كامل نامه نمايندگان به هيأت رئيسه به اين شرح است: «نظر به اينكه سرمايه گذاري، توليد و رشد اقتصادي از عوامل مهم و اساسي در وضعيت فعلي اقتصاد كشور است و باعث جلوگيري از تورم و فشار فزاينده بيكاري و گراني بر اقشار ضعيف جامعه خواهد شد، لذا تسريع در ايجاد بازار اوليه و ثانويه در بازار سرمايه، هر چند زودتر شرايط مساعد را براي استفاده از منابع پس انداز جهت سرمايه گذاري فراهم خواهد كرد. خواهشمند است دستور فرماييد در اجري تبصره ماده ۱۰۲ آيين نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي، لايحه بازار اوراق بهادار به شماره چاپ ۲۹۰ را در دستور كار هفتگي مجلس قرار دهند».

سهام ۵ شركت خصوصي شد
گروه بورس: طي هفته گذشته ۵۲ ميليون و ۶۵۰ هزار و ۵۸۲ سهم از سهام ۵ شركت توسط سازمان خصوصي سازي و از طريق بورس اوراق بهادار به بخش خصوصي واگذار شد.
به گزارش خبرنگار ما ارزش سهام عرضه شده از سوي اين سازمان بالغ بر ۳۲۱ هزار و ۹۲/۶۰۹ ميليارد ريال و متعلق به شركت هاي كابل هاي مخابراتي شهيد قندي، هپكو، موتورسازان تراكتورسازي سيمان اردبيل و تراكتورسازي ايران بوده است.
بنابراين گزارش سازمان خصوصي سازي در اين هفته تعداد ۲۵ ميليون سهم شركت هپكو به ارزش ۹۲/۹۹ ميليارد ريال، ۵/۱ ميليون سهم تراكتور سازي در مجموع به ارزش ۶۹۲/۶ ميليارد ريال و يك ميليون و ۱۵ هزارو ۵۸۲ سهم موتورسازان تراكتورسازي در كل به ارزش ۷۷۳/۳ رابه نمايندگي از سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران عرضه كرد.
همچنين در جريان داد و ستدهاي هفته گذشته بورس اوراق بهادار، سازمان خصوصي سازي ۵۲ ميليون و ۶۵۰ هزارو ۵۸۲ سهام كابل هاي مخابراتي شهيد قندي به ارزشي ۱۷۳/۲۰۵ ميليارد ريال به وكالت از شركت مخابرات و ۲۵۰ هزار سهم سيمان اردبيل را در كل به ارزش ۰۵۳/۶ ميليارد ريال به وكالت از سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني عرضه كرد.

تعداد خريداران سهام در تالار فرعي ۱۲۷ برابر شد
گروه بورس: هفته گذشته، طي مبادلات بورس اوراق بهادار تهران، تعداد ۲۴۰ ميليون و ۴۸۱ هزارو ۲۹۳ سهم به ارزش يك هزارو ۷/۷۹۱ ميليارد ريال توسط ۳۸ هزار و ۲۱۵ نفر دست به دست شد.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته ارزش كل معاملات سهام نسبت به هفته قبل ۹/۴ واحد افت داشت. اما تعداد خريداران در اين هفته با ۶۱/۱۵ درصد و حجم معاملات نيز با ۸/۱۷ درصد رشد روبه رو شد.
بر اساس اين گزارش تعداد ۱۵۱ ميليون و ۳۰۶ هزار و ۱۴۳ سهم به ارزش يك هزار و ۸/۹۰ ميليارد ريال توسط ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر در تالار اصلي بورس تهران مبادله شد كه نسبت به هفته گذشته به ترتيب كاهش ۸/۱۱ درصدي ارزش معاملات ۷/۲۰ درصدي تعداد خريداران و رشد ۱۳/۹ درصدي حجم مبادلات را به دنبال داشت.
همچنين در تالار فرعي بورس اوراق بهادار نيز تعداد ۸۹ ميليون و ۱۷۵ هزار و ۱۵۰ سهم در مجموع به ارزش ۷۰۱ ميليارد ريال توسط ۱۸ هزار و ۴۱۵ نفر داد و ستد شد كه نشان دهنده افزايش ۲۷/۸ درصدي ارزش و ۱۳/۳۶ درصد حجم مبادلات و همچنين رشد ۵/۱۲۷ درصدي تعداد خريداران است.

كاهش شاخص سهامداران عربستاني رابه بيمارستان كشاند
ايرنا: كاهش ۲ درصدي شاخص سهام در عربستان سعودي عده اي از سرمايه گذاران كوچك را راهي بيمارستانها كرد.
به نوشته مطبوعات روز چهارشنبه عربستان، افزايش شاخص سهام در دو ماه گذشته سود زيادي نصيب سرمايه گذاران كرده بود اما با كاهش ناگهاني آن عده زيادي با مشكل مواجه شدند.
روزنامه عكاظ در اين زمينه نوشت: مطب پزشكان روز سه شنبه شاهد حضور دهها نفر از خريداران و فروشندگان سهام در بورس بود كه به طور عمده از كاهش فشارخون و سردرد شكايت داشتند.
كارشناسان اقتصادي علت كاهش شاخص سهام را بالا رفتن ضريب سود در بازار و تلاش برخي شركتها براي فروش تعداد زيادي از سهام خود عنوان كردند. برخي تحليلگران نيز معتقدند: اعلام زمان فروش سهام شركت «اتصالات» از مهمترين دلايل كاهش شاخص سهام در بورس عربستان است.
شركت اتصالات مجري راه اندازي فاز دوم تلفن همراه در عربستان سعودي است. سرمايه گذاري در بورس طي سالهاي اخير رشد چشمگيري در ميان اتباع عربستان داشته به نحوي كه اطلاع از تغيير و تحولات بورس به يكي از دغدغه هاي روزانه سرمايه گذاران كوچك و بزرگ اين كشور تبديل شده است.

كربن ، برگه هاي جديد سهام منتشر مي كند
گروه بورس: شركت كربن ايران از سهامداران خود خواست براي دريافت برگه هاي جديد سهام به محل شركت مراجعه كنند.
به گزارش خبرنگار ما با توجه به اينكه سرمايه اين شركت از مبلغ ۵۰ ميليارد ريال به ۲۵۰ ميليارد ريال افزايش يافته است، آن دسته از سهامداراني كه تاكنون برگه هاي سهام خود را دريافت نكرده اند مي توانند براي گرفتن اين برگه ها و همچنين استفاده از گواهي نامه حق تقدم خود به شركت  كربن مراجعه كنند.

برگزاري مجمع سيمان كرمان در اتاق بازرگاني
گروه بورس: شركت سيمان كرمان زمان و محل برگزاري مجمع عمومي فوق العاده خود را اعلام كرد.
به گزارش خبرنگار ما بر اين اساس اين شركت از سهامداران خود خواست روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه جاري، در محل اتاق بازرگاني صنايع و معادن ايران حضور پيدا كنند.
دستور جلسه اين مجمع افزايش سرمايه و اصلاح برخي از مواد اساسنامه خواهد بود.

ايران پويا به مجمع مي رود
گروه بورس: زمان برگزاري مجمع عمومي عادي فوق العاده شركت پروفيل و يخچال ايران پويا اعلام شد.
به گزارش خبرنگارما اين مجمع روز يكشنبه ۲۶ مهرماه جاري در محل شركت برگزار مي شود.
هدف از برگزاري اين مجمع انتخاب اعضاي هيات مديره شركت است.

موج تازه خصوصي سازي ، افت شاخص ها را به دنبال داشت
گروه بورس: شاخص هاي بورس اوراق تهران در هفته گذشته پس از يك دوره رشد مداوم، در آستانه دور تازه خصوصي سازي در بازار سهام اندكي پايين نشست.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته همزمان با فروش ۱۷۰ ميليارد تومان صرف سهام از سوي سرمايه گذاري غدير و همچنين انتشار جزئيات تازه درباره خصوصي سازي سهام دولتي، بخش عمده اي از نقدينگي بازار براي سرمايه گذاري در اين گونه سهام حفظ شد.
به اين ترتيب شاخص هاي عملكرد بازار سهام به رغم رشد تعداد مراجعان به شركتهاي كارگزاري براي خريد سهام با افت مواجه شدند.
اين گزارش حاكي است طي هفته گذشته شاخص كل بورس اوراق بهادار در مقايسه با هفته گذشته ۸/۲۰۷ واحد افت روبرو شد و روي رقم ۱۳ هزار و ۴۵۵ واحد ايستاد.
همچنين شاخص كل تالار فرعي و اصلي نيز طي مبادلات هفته گذشته هر كدام به ترتيب ۴۵ واحد و ۸/۲۳۷ واحد افت قيمت داشتند.براساس اين گزارش در اين هفته عملكرد شركتهاي سرمايه گذاري حاضر در بورس اوراق بهادار مطلوب نبود به طوري كه شاخص مالي را با ۵۷۱ واحد كاهش نسبت به هفته قبل مواجه كرد و به رقم ۱۰ هزار و ۹۳۳ واحد رساند.در هفته گذشته عملكرد شركتهاي صنعتي بورس اوراق بهادار نيز نسبت به هفته گذشته مثبت ارزيابي نشد، در نتيجه شاخص صنعت نيز طي اين هفته ۱۶۵ واحد كاهش و به رقم ۹ هزار و ۵/۸۸۱ واحد دست يافت.
در اين گزارش آمده است: در جريان داد و ستدهاي هفته گذشته شاخص كل بازده نقدي تنها ۵۹صدم واحد افزايش يافت و به رقم ۴ هزار و ۶/۱۶۱ واحد رسيد. ضمن اينكه شاخص قيمت و بازده نقدي با ۲/۵۱۸ واحد كاهش رقم ۳۳ هزار و ۶/۸۷۲ واحد را براي خود ثبت كرد.

۵۷ درصد تبريزي ها خريدار بودند
ايرنا: مدير تالار منطقه اي تبريز گفت: ۷۳ ميليارد و ۲۹۶ ميليون و ۲۸۷ هزار و ۳۷ ريال سهام هفته گذشته در تالار تبريز داد و ستد شد.
بلال خيرآور ميزان سهام مبادله شده در تالار تبريز را ۱۱ ميليون و ۷۶۹ هزار و ۱۲۷ سهم و متعلق به ۱۳۳ شركت اعلام كرد و گفت ۵۷ درصد اين سهام مربوط به خريد و ۴۳ درصد مربوط به فروش بوده است.
به گفته وي، معاملات انجام شده هفته گذشته تالار منطقه اي تبريز توسط ۱۴ كارگزار داد و ستد شده و شمار خريداران سهام هفته ياد شده در تالار تبريز دو هزار و ۸۲۷ نفر بوده است.

فهرست ۵۰ شركت فعال تر بورس براي پاييز امسال منتشر شد
گروه بورس: مركز تحقيقات و توسعه بازار سرمايه فهرست ۵۰ شركت فعال تر بورس اوراق بهادار را براي فصل پاييز ۸۳ اعلام كرد.
به گزارش خبرنگار ما در پاييز امسال نام شركت هايي چون پتروشيمي اصفهان، سيمان شرق فولاد كاويان، كارخانجات صنعتي پيام، معادن منگنز ايران، معدني و صنعتي چادرملو و نفت پارس به جمع ۵۰ شركت فعال تر بازار سهام افزوده شده  اند.
بر اين اساس در فصل جاري شركت هاي سرمايه گذاري رنا، سيمان سپاهان، سيمان فارس و خوزستان، سيمان شاهرود، ايران تاير، ماشين سازي اراك و خدمات انفورماتيك از فهرست فعال ترين هاي بورس خارج شدند.
فهرست ۵۰ شركت فعال تر بورس اوراق بهادار به طور سنتي در اول هر فصل براساس معيارهايي چون تعداد و ارزش سهام داد و ستد شده، تعداد دفعات و روزهاي معامله، ميانگين ارزش بازار و ميانگين سهام منتشر شده شركت ها محاسبه و اعلام مي شود.
در فهرست ۵۰ شركت فعال تر فصل پاييز امسال شركت هاي سرمايه گذاري صنعت، گروه بهمن و پتروشيمي خارك رتبه هاي اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.
در ادامه فهرست كامل ۵۰ شركت فعال تر بورس تهران براي فصل پاييز ارائه مي شود:
۱.سرمايه گذاري صنعت نفت
۲.گروه بهمن
۳.پتروشيمي خارك
۴.سرمايه گذاري ملي ايران
۵.سرمايه گذاري صنعت بيمه
۶.سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۷.توسعه صنايع بهشهر
۸.محور سازان ايران خودرو
۹.صنعتي بهشهر
۱۰.سرمايه گذاري بانك ملي
۱۱.صنعتي دريايي ايران
۱۲. توسعه معادن و فلزات
۱۳.معدني و صنعتي چادر ملو
۱۴پارس دارو
۱۵.سرمايه گذاري پتروشيمي ايران
۱۶.سايپا آذين
۱۷.سامان گستر اصفهان
۱۸.كف
۱۹.ساختمان اصفهان
۲۰.داروسازي جابربن حيان
۲۱.پتروشيمي اراك
۲۲.نفت بهران
۲۳.پتروشيمي آبادان
۲۴.سرمايه گذاري ساختمان ايران
۲۵.سرمايه گذاري سپه
۲۶.لوله و ماشين سازي ايران
۲۷.صنعتي پيام
۲۸.ايران خودرو
۲۹.كاشي تكسرام
۳۰.بانك كارآفرين
۳۱.زامياد
۳۲.سرمايه گذاري البرز
۳۳.كيميدارو
۳۴.فولاد كاويان
۳۵.سايپا
۳۶.سرمايه گذاري غدير
۳۷.سيمان تهران
۳۸.سايپا ديزل
۳۹.معادن منگنز ايران
۴۰.سرمايه گذاري صنعت و معدن
۴۱.سرمايه گذاري ملت
۴۲.شهد ايران
۴۳.مارگارين
۴۴.پاكسان
۴۵.سيمان شرق
۴۶.كربن ايران
۴۷.گاز لوله
۴۸.تراكتورسازي ايران
۴۹.پتروشيمي اصفهان
۵۰.نفت پارس

آغاز فروش سهام شركت هاي وزارت نيرو
گروه بورس: وزير نيرو از آغاز فروش سهام شركت هاي تحت پوشش اين وزارتخانه در بورس اوراق بهادار خبر داد.
حبيب اله بي طرف گفت: سازمان خصوصي سازي به تازگي كار واگذاري سهام چند شركت زير مجموعه وزارت نيرو را آغاز كرده است.
وي در عين حال افزود: ما اميدوار بوديم ۸۴ شركت وابسته به وزارت نيرو كه وكالت فروش سهام آنها به سازمان خصوصي سازي داده شده، امسال به فروش برسد.
وي ادامه داد: به نظر مي رسد تحقق چنين هدفي نيازمند سرعت بخشيدن به كار واگذاري سهم اين شركت ها از سوي سازمان خصوصي سازي است.

تغييرات قيمت سهام
گزارش هفتگي دادوستد سهام
تالار اصلي (۱۱ تا ۱۵ مهرماه )
EPS
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۶۵۲-
۹۱۵۱
۲۰۸۲۴۴۸
معدني و صنعتي چادرملو
۲۶۴
۶۴۰۷
۱۴۴۸۴۱۸۶
توسعه معادن روي ايران
۰
۴۷۹۹
۶۳۶۰
حق تقدم توسعه معادن روي ايران
۲۵۷-
۶۸۹۴
۶۴۱۵۶
معادن منگنز ايران
۳۸-
۳۹۴۴
۱۴۶۷۶
شهد ايران
۶۹-
۲۶۰۵
۳۸۳۸۴
روغن نباتي پارس
۱۰۷-
۶۰۰۷
۴۴۵۵۶۵
صنعتي بهشهر
۲۹۷-
۳۶۳۸
۱۶۴۷۴۹
بهپاك
۱-
۵۵۵۸
۷۰۰۴۲
لبنيات پاك
۰
۶۹۷۱
۲۷۷
شير پاستوريزه پگاه اصفهان
۲۵۲-
۶۱۵۲
۱۹۶۱۳
گلوكوزان
۹۷
۲۲۳۸
۳۱۵۲۰
قند ثابت خراسان
۱۶
۵۳۳۲
۳۵۹۷
فرآورده هاي غذايي و قند پيرانشهر
۱۳۶-
۲۹۴۶
۲۳۵۵۸۷
توليدي مهرام
۱۰۰-
۲۹۷۹
۳۸۹۸۵
ايران مرينوس
۹۵
۱۷۰۲
۱۲۹۴۹
فيبر ايران
۵۸
۳۹۴۷
۱۸۶۸۴۰
كارتن ايران
۶۵-
۱۰۴۲۳
۱۶۶۸۸۷
بسته بندي پارس
۱۰۷-
۲۱۳۷۷
۱۶۰۶
افست
۷۱۰
۲۱۷۱۱
۵۹۶۲۸
نفت پارس
۲۲۳۵
۲۸۳۶۸
۱۸۱۱۰۷
نفت بهران
۲۵۶۲-
۲۱۰۰۶
۶۷۶۶۷
پتروشيمي فارابي
۲۲-
۱۳۶۶۳
۵۰۹۳۱
صنايع شيميايي ايران
۴۲
۲۲۴۸
۹۵۱۰
صنايع شيميايي سينا
۸۵-
۱۵۴۷۳
۴۲۴۴۱۹۸
پتروشيمي خارك
۳۵
۲۰۴۵۶
۹۹۲۰۱۰
پتروشيمي اصفهان
۴۳۹-
۱۴۳۳۵
۱۸۹۸۰۹۵
پتروشيمي اراك
۱۹۰۰-
۱۷۲۲۵
۳۷۳۳۰۸
پتروشيمي آبادان
۲۰۲۲-
۱۴۹۹۲
۱۲۰۶۳۶
حق تقدم پتروشيمي آبادان
۹۰۱
۹۵۰۴
۱۴۲۶۳۱
داروسازي جابر ابن حيان
۳-
۶۳۲۹
۱۱۹۰۰
كيميدارو
۱۰۹۶
۱۸۱۶۹
۱۲۵۲۷۰
دارويي رازك
۲۵۲
۵۰۴۹
۴۸۹۷۹
دارويي لقمان
۲۸۱
۵۴۸۹
۲۰۰۷۶
داروسازي اسوه
۳۳
۳۹۳۹
۶۸۹۳
داروسازي كوثر
۵۹۶
۸۱۱۴
۳۵۹۴۶۱
پارس دارو
۲۸۹
۹۲۷۹
۶۹۲۰۲
داروسازي فارابي
۳۰۸
۴۹۸۶
۴۲۶۶۹
داروسازي امين
۱۴
۲۲۴۸۵
۴۹۶۳
داروسازي سينا
۶۳۰-
۱۱۹۸۵
۲۴۸
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۲۱۱
۱۰۶۴۳
۱۲۴۳۶۲
داروسازي اكسير
۱۸۳
۶۶۸۸
۲۰۹۰۴۷
داروسازي زهراوي
۳۴
۵۶۷۴
۲۱۷۲۷۹
كارخانجات داروپخش
۱۱۸-
۳۲۸۱
۱۳۳۳۸۸
كف
۹۸۴-
۹۱۶۱
۱۳۷۵۸۱۳
كربن ايران
۱۳۵-
۷۰۵۱
۱۶۹۶۵۳۸
حق تقدم كربن ايران
۰
۱۲۰۰
۱۴۷۲۱۴
درخشان تهران
۵۷۹۴-
۳۶۵۴۸
۲۲۷۵۶۹۱
گاز لوله
۱۳-
۳۹۰۶
۴۲۸۴
شيشه قزوين
۱۵-
۲۵۵۸
۲۴۶۵۶
شيشه و گاز
۳۰۱-
۶۳۹۶
۱۹۹۲۷۵
شيشه همدان
۵۱۱-
۳۸۲۸
۸۸۱۳۰۴
فرآورده هاي نسوز آذر
۸۵-
۸۳۷۳
۸۰۲۰
كاشي اصفهان
۳۱۸
۳۱۵۷
۴۶۸۱۷۵
چيني ايران
۱-
۱۰۷۱۶
۴۰۴۰۳۳
كاشي نيلو
۷۵
۱۷۹۰
۶۰۴۹۶
كاشي سعدي
۲۶-
۲۲۴۵
۴۷۰۱۸
توليدي كاشي تكسرام
۴۵۳-
۱۵۴۷۰
۱۴۸۲۰۷
سيمان تهران
۸۳۱-
۱۲۹۹۷
۱۰۸۰۵۹
حق تقدم سيمان تهران
۸۴۰-
۲۸۵۴۴
۱۴۲۸۶
سيمان شمال
۳۲۱۷
۵۷۷۵۱
۱۰۲۵۶۵
سيمان كرمان
۴۳۰-
۱۵۰۹۰
۸۰۰۳۶۰
سيمان فارس و خوزستان
۱۱۳۳-
۳۱۴۸۰
۱۰۹۲۳۴
سيمان شرق
۱۴۸۴-
۳۵۲۸۰
۲۷۸۲۶
سيمان خزر
۶۹۰-
۲۹۰۱۶
۲۴۲۸۲
سيمان غرب
۸۸-
۲۳۸۲۵
۲۱۵۱
سيمان مازندران
۲۹۹-
۱۸۸۹۶
۵۸۷۴۲
سيمان سپاهان
۱۳۵۰-
۱۵۶۵۲
۲۲۲۵۲
حق تقدم سيمان سپاهان
۲۴۷-
۳۱۳۴۵
۱۵۴۵۰
سيمان شاهرود
۵۷۱-
۹۴۰۴
۲۰۷۰۳۱
سيمان هگمتان
۴
۱۸۳۶۳
۱۳۰۰۴
سيمان خاش
۴۴۴-
۷۸۶۶
۱۱۸۱۴
سيمان كارون
۴-
۳۸۲۲
۶۸۶۸۹
ايرانيت
۱۶
۲۱۴۳
۳۹۴۸
نورد و قطعات فولادي
۱۵۷-
۴۰۶۰
۱۲۹۱۸۱۵
لوله و ماشين سازي ايران
۰
۱۲۹۹
۱۳۰۱۶
پارس متال
۱۰۲
۴۸۵۶
۲۱۳۳۷
فروسيليس ايران
۶۶۶
۱۴۰۴۹
۳۶۸۸۴
آلومتك
۳۱۰-
۴۵۵۹
۱۱۱۶۲۸
نورد آلومينيوم
۸-
۴۲۰۲
۲۱۱۸۷۹
مس شهيد باهنر
۳۸۵
۲۷۵۰
۲۶۰۱۹
حق تقدم مس شهيد باهنر
۱۵
۲۸۰۹
۷۸۱
آونگان
۲۲۹
۲۲۱۰
۲۳۶۹۵۵۷
ماشين سازي اراك
۶۲۶-
۱۶۵۹
۱۳۰۲۰۸۷
صنايع آذر آب
۱۷-
۱۹۵۷
۳۲۵۰۲
لاميران
۱۷۰
۱۸۰۰
۳۸۴۰۴۹
بسته بندي ايران
۲۷۷
۲۲۷۶
۲۱۹۹۸۴
صنعتي آما
۲۰۱
۲۱۰۳
۲۸۷۱۷
جام دارو
۵-
۲۱۱۰
۱۸۲۹۶۲
پمپ سازي ايران
۴-
۳۴۰۱
۱۱۲۷۸۰
ماشين سازي نيرو محركه
۳
۲۰۳۹
۴۵۴۴۶
آبسال
۹۲
۱۶۱۱
۱۰۰۷۹۴
سرماآفرين
۲۷۶
۴۳۲۵
۴۲۳۷۲۱۳
تراكتورسازي ايران
۲۶۷
۲۹۶۷
۱۴۵۴۰۰
حق تقدم تراكتورسازي ايران
۱۶۲-
۳۴۴۰
۳۴۳۴۴۴
موتوژن
۷
۵۵۶۶
۱۱۲۰
پارس سويچ
۴۶۵-
۴۶۸۰
۱۰۲۸۲۶۴
صنايع مخابراتي راه دور ايران
۱۰
۱۰۶۱
۳۵۲۳۷۸۱
پارس الكتريك
۳۵۶-
۳۱۹۲
۲۳۱۲۱۹۳
كارخانجات صنعتي پيام
۷۸۸
۷۲۴۸
۱۰۸۹۰۸
كنتورسازي ايران
۱۷۶-
۴۹۴۶
۳۷۰۷۳۵۴
ايران خودرو
۱۹۷-
۸۸۲۷
۱۰۴۶۵۸۷۶
گروه بهمن
۶۵-
۱۱۶۱۴
۲۷۴۷۶
سايپا ديزل
۸۵-
۶۱۱۷
۵۴۵۶۹۵
سايپا
۷۲۰-
۴۰۷۰
۱۴۲۴۵۹
حق تقدم سايپا
۱۴۹-
۳۸۵۱
۱۱۱۷۷۶۷
مرتب
۵۱۸-
۸۰۱۳
۲۰۷۵۲۳
زامياد
۱۳-
۶۲۲۶
۱۹۱۲۷
لنت ترمز ايران
۰
۱۷۰۲
۶۲۴
نيرو محركه
۳۳۲
۲۷۳۲
۶۹۲۶۵۹۲
محورسازان ايران خودرو
۰
۷۲۰۰
۱۶۰۱
كاربراتور ايران
۲۳۷-
۵۳۸۰
۳۲۹۲۵
آهنگري تراكتورسازي ايران
۲۶۸-
۸۲۹۰
۱۵۲۱۷
سايپا آذين
۲۲۵-
۱۵۶۹۷
۱۸۰۲۱۲۵
صنعتي دريايي ايران
۱۱۱-
۳۳۸۴
۷۹۳۴۳
شركت ساختمان اصفهان
۲۳۹-
۷۷۳۲
۶۱۳۸۲۳
سرمايه گذاري مسكن
۸۵-
۳۴۹۶۳
۵۰۸۰۶
خدمات انفورماتيك
۱۰۷۲
۱۱۳۰۰
۲۲۵۶۸۳۵
بانك كارآفرين
۱۲۱
۹۲۹۱
۲۳۵۴۹۶۸
بانك اقتصاد نوين
۴۱۴-
۶۲۸۲
۲۶۳۶۹۲۴
سرمايه گذاري البرز
۳۰۲-
۷۸۶۳
۱۰۲۷۷۱۳
سرمايه گذاري ملي ايران
۲۱
۳۲۲۳
۳۳۹۲۳۱۸
سرمايه گذاري سپه
۶۲-
۱۸۹۹
۲۱۴۰۱۸۹
حق تقدم سرمايه گذاري سپه
۶۶۲-
۸۶۷۱
۳۷۹۷۶۲۳
سرمايه گذاري پتروشيمي
۳
۳۲۵۷
۲۷۴۵۷۷۶
سرمايه گذاري ملت
۵۹-
۴۱۱۳
۱۵۲۴۵۳
سرمايه گذاري رنا
۴۸
۲۷۴۸
۸۸۴۴۵۸۶
حق تقدم سرمايه گذاري رنا
۳۱-
۳۵۱۷
۶۰۲۳۳
سرمايه گذاري پارس توشه
۳۷۴
۱۵۵۸۶
۵۷۷۹۱
گروه صنعتي سديد
۳۸۱
۱۲۱۹۶
۵۳۶۳۶۴۲
سرمايه گذاري ساختمان ايران
۳۰۳-
۵۰۳۳
۹۹۷۶۲۹
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۴۷۵-
۷۷۵۹
۱۲۱۲۳۳۷
سرمايه گذاري توسعه معادن و فلز
۵۰
۳۴۸۳
۱۰۱۶۲۶۴
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۱۱۸-
۵۴۷۷
۱۳۳۶۱۹۱
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي
۷۴۹-
۷۷۰۶
۱۹۰۴۹۴
سرمايه گذاري توكا فولاد
۸۴
۸۳۴۱
۱۴۹۶۲۹۲۹
داروپخش
۴۸۸-
۵۷۰۲
۸۳۶۳۲۹
سرمايه گذاري صنعت نفت
۹۶
۸۵۹۵
۳۱۳۷۷۰۶
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۶۶
۳۷۵۶
۱۰۹۲۴۰۱۸
سرمايه گذاري بوعلي
گزارش هفتگي دادوستد سهام تالار اصلي (۱۱ تا ۱۵ مهرماه )
EPS
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۳۹
۵۴۶۱
۵۰۱۰
كشاورزي و دامپروري مگسال
۸
۱۱۴۷۰
۹۸۷۴
ذغال سنگ نگين طبس
۸۲۰-
۱۲۴۳۳
۶۵۳۸۷۷
سنگ آهن گل گهر
۴۸۹
۳۰۸۶
۲۵۷۱۹۲
معادن بافق
۵۳
۲۹۲۷
۱۸۴۰
معدني دماوند
۴۴۰-
۷۴۴۸
۱۸۱۳۸
باما
۱۵۳-
۶۲۹۹
۳۸۰۶۶
حق تقدم باما
۵-
۶۰۹۶
۱۱۳۹۴
تأمين ماسه ريخته گري
۲
۳۱۱۱
۸۸۷۴
دشت مرغاب
۱۴۵-
۱۶۰۰۷
۱۳۷۴۲
شير پاستوريزه پگاه آذربايجان
۴-
۵۰۴۵
۵۱۰
قند نيشابور
۱۰۵-
۵۷۷۲
۲۸۱۲۹
قند نقش جهان
۰
۱۰۰۰۰
۱۳۸۹
قند لرستان
۳-
۱۵۳۵
۱۰۱۰
قند پارس
۶-
۱۴۵۷
۱۷۳۰
شركت شكر شاهرود
۰
۴۲۷۹
۱۳۲۷۴
پارس مينو
۰
۱۰۰۰
۳۷۷۸۹
نساجي بروجرد
۰
۳۸۰
۱۰۰
نساجي غرب
۱۶۸-
۳۱۹۵
۲۰۰
كارتن مشهد
۲۶
۴۷۹۸
۳۷۱
كارتن البرز
۲۰۱-
۴۱۱۶
۱۵۶۳۶۹۱
تجهيز نيروي زنگان
۱۰-
۷۵۷۶
۳۰۰۶۲۲۴
معدني املاح ايران
۱۵-
۳۵۱۷
۲۲۵۸۸
توليد مواد اوليه و الياف مصنوعي
۲
۱۶۶۱
۱۰۱۴
نيرو كلر
۵۵۸
۸۱۳۵
۹۲۹۱۵
البرز دارو
۱۷۰
۲۸۸۱
۱۵۰۳۰
فرآورده هاي تزريقي ايران
۳۱۵
۱۹۱۱۵
۲۵۰۸۱
توليد مواد اوليه داروپخش
۲۴۶
۲۷۲۸
۱۸۵۲۳۷
شيمي دارويي داروپخش
۱۵۹۰-
۱۵۴۸۳
۹۹۹۳۳
داروسازي سبحان
۰
۸۰۲۷
۴۵۰۰
داروسازي روزدارو
۱۷۸
۴۳۶۷
۵۶۹۲۵۷
پاكسان
۳۹۱-
۸۱۸۴
۳۵۷۳۳۶
تولي پرس
۵۲
۲۰۲۲
۹۵۲۹۲
گلتاش
۱۵۳-
۲۷۲۴۰
۴۲۸۸۰
دوده صنعتي پارس
۴۳-
۱۷۶۴
۲۳۰۴۱۷
پلي اكريل
۲۷-
۲۸۶۹
۱۵۱۰
توليد الياف پلي پروپيلن

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
ورزش جهان
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   ورزش جهان   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |