شنبه ۸ مرداد ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۷۶۰ - Jul 30, 2005
حجم معاملات هفتگي بورس فلزات ۸۰درصد رشد كرد
گروه بورس: در هفته اول مرداد ماه در مجموع  ۱۲۴ هزار و۵۰۰ تن انواع فولاد، آلومينيوم، مس و روي به ارزش  ۵۲۶ ميليارد و ۸۳۹ ميليون و  ۱۲۰ هزار ريال در بورس فلزات تهران داد و ستد شد.
به گزارش اطلاع رساني بورس فلزات تهران، آمار كل معاملات اين بورس در هفته مورد بررسي نسبت به هفته قبل از آن، از لحاظ حجم ۸۰ درصد و از نظر ارزش ۳۷ درصد افزايش را نشان مي دهد.
در هفته مورد بررسي ۱۲۲ هزار و ۱۰۰ تن انواع محصولات فولادي به ارزش  ۴۵۹ ميليارد و  ۹۰۳ ميليون و ۲۰۰ هزار ريال معامله شد كه به لحاظ وزن و ارزش به ترتيب  ۹۸ و۸۷ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است.

بازده بورس امسال حداقل به ۲۲درصد مي رسد
گروه بورس: رئيس هيات مديره بورس اوراق بهادار گفت: پيش بيني مي شود بورس در سال جاري حداقل بين ۲۲ الي ۲۵ درصد سود براي سهامداران باقي بگذارد.
حيدر مستخدمين حسيني كه با فارس گفت وگو مي كرد اظهار داشت: نرخ سود در بورس برابر است با نرخ تورم به علاوه نرخ رشد اقتصادي به علاوه هزينه ريسك كه با توجه به پيش بيني تورم ۱۵ درصدي و نرخ رشد ۵ درصدي اقتصاد ايران در سال ۱۳۸۴ بازده ۲۲درصد محاسبه شده است.
وي در تشريح وضعيت كنوني بورس گفت: وضعيت فعلي بورس به اوضاع بعد از مجامع شركتها و
تصميم گيري درباره سود مربوط مي شود و چنين وضعي در ساليان گذشته نيز وجود داشته و جزو روند طبيعي حركت بورس است، البته گشايش نماد شركتها با قيمتهاي نزولي باعث كاهش شاخص كل بورس در اين مقطع زماني شده است.
وي تصريح كرد: با اعلام جهت گيريهاي اقتصادي دولت آينده در روزهاي آتي، وضعيت رواني بازار تثبيت مي  شود و چنانچه عاملي بيروني به وجود نيايد، پيش بيني مي شود در شهريور ماه بازار خوبي را شاهد باشيم.
وي خاطر نشان كرد: مشكل اصلي بورس در كاهش شاخصها به حباب قيمتي سال ۸۲ مربوط مي شود كه باعث افزايش چشمگير شاخص ها شد و انتظارات سهامداران را نيز افزايش داد. با توجه به اين كه در سال ۸۲ شاخصها كمتر از شش هزار واحد بودند و اين رقم در سال گذشته به بيش از ۱۳ هزار واحد رسيد به طور طبيعي بورس مي بايست چنين ريزشي را درون خود مي ديد.
رئيس  هيئت  مديره  بورس  تصريح  كرد: سرمايه گذاري  در بورس  به  تجهيز مالي و پيشبرد اهداف  توسعه اي  شركتهاي  داراي  سهام  در بورس  كمك  مي كند.
حيدر مستخدمين  حسيني  در مصاحبه  با راديو جوان  گفت  اجراي  طرحهاي توسعه اي  بخش  هاي  مختلف  توليدي  و صنعتي  نياز به  سرمايه  گذاري  دارد كه سرمايه گذاري  در بورس  و خريد سهام  اين  بخشها علاوه  بر اشتغال زايي  به اجراي  طرحهاي  توسعه اي  كمك  مي كند.
مستخدمين  حسيني  با اشاره  به  اصلاح  ساختار تعداد زيادي  از بخشهاي  توليدي  و صنعتي  پس  از ورود به  بورس  افزود به  روز سازي  اطلاعات  و تجهيزات  بخشهاي  توليدي  و صنعتي  به  فعاليت  بهينه  اين  بخشها كمك  و زمينه  حضور توليدات  داخلي  در بازارهاي  خارجي  را فراهم  مي كند.

گردهمايي كانون سهامداران در اراك
گروه بورس: گردهمايي اعضاء كانون سهامداران سازمان بورس ايران براي اولين بار در استان مركزي با حضور ۲۰۰ نفر از اعضاي اين كانون برگزار شد.
هدف از اين گردهمايي آشنايي سهام داران بخش خصوصي با توانمنديهاي استان مركزي بود. بازديد از خطوط توليد شركت آذرآب و بخشهاي جانبي اين صنعت از برنامه هاي جنبي اين گردهمايي اعلام شد.

آغاز سلف فروشي در بورس كشاورزي
گروه بورس: در هفته هاي اخير كنجاله سويا درجه يك داخلي شش الي هفت درصد ارزانتر از بازار در بورس كشاورزي عرضه شده است.
به گزارش روابط عمومي بورس كشاورزي، احمد كبيري، دبيركل بورس كالاي كشاورزي گفت: فعالان بازار خصوصا مرغداران و دامداران مي توانند در كمترين زمان و با بهترين كيفيت، نهاده هاي مورد نياز خود اعم از انواع كنجاله، ذرت و جو دامي  را از بورس كشاورزي تهيه كنند.
دبيركل بورس كالاي كشاورزي با اشاره به معاملات نسيه گفت: هم اكنون فعالان صنعت دام و طيور مي توانند با سپردن ضمانتنامه بانكي با استفاده از معاملات نسيه به هر ميزان كه بخواهند كالاي مورد نظر خود را با قيمتي مناسب از بورس خريداري كرده و بهاي آن را يك تا سه ماهه در سررسيد پرداخت كنند.
وي افزود: قيمت ارزانتر و كيفيت عالي كنجاله سويا عرضه شده موقعيت مناسبي را براي خريد اين محصول از بورس فراهم كرده است.
كبيري تامين مالي خريداران را به عنوان مهمترين ويژگي معاملات نسيه و تامين مالي فروشندگان را به عنوان مهمترين ويژگي معاملات سلف برشمرد و گفت: وجود ابزارهاي نوين و تغيير شكل يافته اي مانند معاملات نسيه، سلف و آتي در بورس در راستاي رفع دغدغه هاي توليدكنندگان و مصرف كنندگان محصولات كشاورزي است.
وي تصريح كرد: استقبال چشمگير فعالان بازار از بورس كالاي كشاورزي در هفته هاي اخير و رونق حجم و ارزش معاملات نمايانگر آشكار شدن ويژگي هاي ممتاز داد و ستد در بورس است.
كبيري به معامله بيش از ۲۴ هزار تن ذرت دامي و بش از ۱۱ هزار تن انواع كنجاله در تيرماه در تالار بورس اشاره كرد و گفت: در هفته هاي آينده با توجه به آغاز فصل برداشت ديگر محصولات منتخب، شاهد رونق روزافزون داد و ستد كالا در بورس خواهيم بود.

حجم داد و ستد سهام در بورس تهران ۱۰ برابر مي شود
سازمان بورس و دانشگاه هاي مفيد و امام صادق (ع)
نقش ابزارهاي اسلامي را در بازار سرمايه بررسي مي كنند
003438.jpg
گروه بورس: دبيركل بورس اوراق بهادار در سفر به قم با علما و اساتيد حوزه علميه ديدار كرد.
به گزارش خبرنگار ما در اين ديدارها دكتر حسين عبده تبريزي ضمن تشريح وضعيت فعلي بازار سهام، ساز و كارهاي فعاليت بورس را توضيح داد و درباره نقش نهادهاي خيريه، مدارس علميه و همچنين وقف، در بازار سرمايه گزارشي ارائه كرد.
دكتر عبده درباره ديدار خود با آيت الله اميني نايب رئيس مجلس خبرگان گفت: ايشان پرسش هاي جالبي درباره نحوه قيمت گذاري سهام و نظارت بر بازار مطرح كردند كه توضيحات لازم ارائه شد، ضمن اين كه مسؤولان بورس هم درباره موضوع انتقال دارايي هاي دولت به صورت سهام به مردم توضيح دادند.
دبيركل بورس ديداري نيز با آيت الله موسوي اردبيلي داشته كه وي در اين باره گفت: ايشان وضع بازار را جويا شدند كه گزارشي ارائه كرديم و سپس درباره طرح مشترك سازمان بورس اوراق بهادار، دانشگاه مفيد و دانشگاه امام صادق (ع) در خصوص تبيين نقش ابزارهاي اسلامي در بازار سرمايه و تفاهم نامه امضاء شده توضيح داده شد.
وي گفت: مسئولان بورس در جريان سفر به قم با آيت الله گرامي از اساتيد حوزه كه اشراف كاملي بر حوزه اقتصاد دارند ديدار داشتند. در اين ديدار به طور مفصل درباره نقش وقف و بازار سرمايه وقف صحبت شد.
دبيركل بورس افزود: ديدگاه آيت الله گرامي به طور كلي درباره بازار سرمايه مثبت بود و حتي ايشان اعلام كردند طبق بررسي و تحقيقاتي كه انجام داده اند ابزارهاي جديد به كار گرفته شده در بورس هاي اوراق بهادار كاملاً بر شرع و اصول فقهي منطبق است.
دبير كل  بورس  پيش بيني  كرد: در ۵ سال  آينده  رشد دادوستد در بورس  اوراق بهادار ۱۰برابر شود.
حسين  عبده  تبريزي  به واحد مركزي خبر قم  گفت : ميزان  داد وستد سهام در سالهاي  گذشته  رشد خوبي  داشته  به  طوريكه  در دو سال  گذشته  ۵ برابر شده  است .
وي  با اشاره  به  اينكه  داد و ستد در بورس  ايران  در مقايسه  با كشورهاي  هدف  مثل  تركيه، عربستان  و مالزي  رقم  ناچيزي  است   گفت : هم  اكنون  روزانه به طور متوسط  ۵۰تا۶۰ ميليون  دلار در بورس  كشور
داد و ستد مي شود كه  اين  ميزان  در كشورهاي  هدف  ۳/ ۱ ميليارد دلار است .
عبده  با اشاره  به  اينكه  شبكه بورس  در ايران به  يك هزار مركز تماس  با مردم  نياز دارد گفت: در همه  تالارهاي  بورس  كشور با تفاوت زماني  چند ثانيه  تمامي معاملات  قابل  انجام  است .
وي  با تأكيد بر توزيع  سپرده  ها در شهرهاي  كشور افزود: به  نظر مي رسد دولت  آينده  در سياستهاي  جاري  بورس  تفاوت  عمده اي  ايجاد نكند. آقاي  احمدي نژاد بر توسعه  و تقويت  بورس براي  ايجاد اشتغال  و ثروت ، مشاركت  بيشتر مردم ، نظارت  بر بورس ، توسعه  فيزيكي  و الكترونيك، گسترش  مالكيت  و انجام  معاملات  عادلانه تر تأكيد دارد.
وي  از مردم  خواست  براي  خريد سهام  با افراد مورد اعتماد مشورت  كنند، براي  خريد نخستين  سهام  در بورس  عجله  نداشته  باشند، با سرمايه  كمتر از دو ميليون  تومان  وارد بازار دادوستد نشوند، خريد خانه  را در اولويت  قرار دهند، از فروش  وسايل  منزل  و كار براي  خريد سهام  خودداري  كنند، به  شايعات  توجه  نكنند و در صورت  تمايل  خريد سهام ، سبدي  از سهام  را خريداري  كنند.
دبيركل بورس  با بيان  اينكه  هم  اكنون 
۵/ ۲ ميليون  سهامدار در بورس  سهم  دارند، افزود: بيشتر منابع  مالي  و سرمايه اي  بورس را سهامداران  خرد و متوسط تشكيل  مي دهند.دبيركل  بورس  در  مراسم  گشايش تالار قم گفت : ايجاد تالار بورس  در اين استان  گام  مهمي  در جهت  توسعه  و تعالي  موسسات  فرهنگي  مذهبي  آن محسوب  مي شود.
دكتر حسين  عبده  تبريزي  افزود: هم اكنون  برخي  از موسسات  فرهنگي  قم  براي  رفع  كمبود منابع  مالي  خود به  ايجاد واحدهاي  توليدي روي  آورده اند در حالي  كه  سرمايه گذاري  در بورس  جايگزين  مناسب تري  در اين  زمينه  است .
وي ، اداره  واحدهاي  توليدي  را از حوصله  و تخصص  نهادهاي  فرهنگي خارج  دانست  و گفت : بورس ، به  عنوان  واسطه اي  ميان  توليدكننده  و سرمايه گذار، تامين  منابع  مالي  اين  بخش ها را آسان تر مي كند.

تدوين آيين نامه انتخاب كارگزاران جديد بورس فلزات
مهر: دبير كل بورس فلزات تهران گفت: آيين نامه نحوه انتخاب ۱۰ كارگزار جديد بورس فلزات تهران براي بررسي و تصويب به شوراي بورس تقديم شد.
علي اكبرهاشميان گفت: بر اساس قوانين حاكم بر بورس، هرگونه افزايش در تعداد كارگزاران بورس فلزات مستلزم صدور مجوز از سوي شوراي بورس مي باشد كه پس از طي مراحل لازم و پيگيري هاي بعدي ، در خرداد ماه گذشته اين شورا به رياست وزير امور اقتصادي و دارايي مجوز جذب ۱۰ كارگزاري جديد را صادر كرد.
وي افزود: پس از صدور اين مجوز، كار تهيه آيين نامه شرايط انتخاب كارگزاران توسط مسئولين و كارشناسان ذي ربط در بورس فلزات انجام و اين آيين نامه در هفته جاري براي بررسي و تصويب به شوراي بورس تقديم شد. پس از تصويب اين آيين نامه توسط شوراي بورس، براي ثبت نام از تمامي متقاضيان براي تشكيل ۱۰ شركت كارگزاري جديد دعوت خواهد شد.وي درباره تكليف ساير متقاضيان كارگزاري نيز گفت: تا كنون بيش از۷۰ درخواست مجوز كارگزاري به بورس ارايه شده است كه در صورت اعلام فراخوان براي ثبت نام از متقاضيان ، امكان دارد صدها و حتي هزاران درخواست ديگر هم ارايه شود، لذا براي رفع اين مشكل مجوزهاي كارگزاري به شركت هاي حقوقي داده خواهد شد. از دست اندركاران بازار فلزات هم ( اعم از توليد كنندگان و توزيع كنندگان و تعاوني ها) دعوت خواهيم كرد كه سهامدار اين شركت هاي كارگزاري جديد شوند.

خريداران سهام ۵/۲۲ درصد بيشتر شدند
گروه بورس: تعداد افرادي كه تمايل به خريد و فروش سهام داشتند، طي هفته گذشته ۵/۲۲درصد افزايش يافت.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته در مجموع ۱۷ هزار و ۹۱۰ نفر تعداد ۱۷۱ ميليون و ۵۱۲ هزار و ۲۴۰ سهم به ارزش ۶۸۱ ميليارد ريال را دست به دست كردند. ارزش معاملات در اين هفته ۷۱درصد و حجم سهام معامله شده ۷۵درصد افت داشت.بنابراين گزارش در يك هفته گذشته ارزش و حجم معاملات در تالار فرعي از كاهش بيشتري برخوردار بود به طوري كه ارزش كل معاملات با ۹۴درصد افت به ۹۲ ميليارد ريال رسيد. تعداد سهام معامله شده در اين تالار نيز هفته پيش ۳۲ ميليون و ۵۲۳ هزار و ۴۷۴ برگه سهم بود كه با
۲/۸۹درصد افت مواجه شده بود. براساس اين گزارش ۱۳ هزار و ۴۲۵ فعال بازار هفته پيش تعداد ۱۳۸ ميليون و ۹۸۸ هزار و ۷۶۶ سهم به ارزش ۵۸۹ ميليارد ريال را در تالار اصلي رد و بدل كردند. طي اين هفته تعداد خريداران تالار اصلي ۲۸درصد رشد كرد اما ارزش و حجم معاملات به ترتيب با ۳۰درصد و ۶۵درصد افت روبرو شد.

واگذاري سهام دو شركت به بخش خصوصي
گروه بورس: طي داد و ستدهاي هفته گذشته بورس دو ميليون و ۴۶۴ هزار و ۷۶۰ سهم متعلق به دو شركت به بخش خصوصي واگذار شد.
به گزارش خبرنگار ما واگذاري سهام ياد شده كه در مجموع دو هزار و ۵/۶۱۰ ميليارد ريال ارزش داشت توسط سازمان خصوصي سازي و از طريق بورس اوراق بهادار طي هفته پيش صورت گرفت.بنابراين گزارش براين اساس در هفته مورد بررسي يك ميليون و ۸۲۸ هزار و ۹۷۲ سهم حق تقدم موتوژن به ارزش يك هزار و ۳۷۶ ميليارد ريال و ۶۳۵ هزار و ۷۸۸ سهم كارخانجات صنعتي پيام در مجموع به ارزش يك هزار و ۴/۲۳۴ ميليارد ريال در بازار عرضه شد.

ثبات در تالار شيشه اي
گروه بورس: طي هفته گذشته شركتهاي سرمايه گذاري حاضردر بورس تهران در مجموع عملكرد مناسب و مثبتي داشتند به طوري كه شاخص مالي در جريان معاملات اين هفته ۱۶۱ واحد رشد را تجربه كرد.
به گزارش خبرنگار ما افزايش شاخص مالي باعث شد اين شاخص در پايان هفته تا رقم ۳۳ هزار و ۱۰۱ بالا بيايد.در اين هفته شاخص قيمت و بازده نقدي ۶/۱۳۷ واحد رشد را تجربه كرد و روي رقم ۳۰ هزار و ۵/۷۶۱ واحد ايستاد. شاخص بازده نقدي نيز اين هفته با ۲۲واحد افزايش به رقم ۴ هزار و ۳۳۷ واحد نزديك شد. بنابراين گزارش در هفته گذشته ثبات بيشتري در بازار سهام حاكم شد به طوري كه شاخص كل قيمت سهام فقط ۴/۷واحد كاهش يافت و به رقم ۱۱ هزار و ۷۲۴ واحد بازگشت. طي اين هفته شاخص عملكرد تالار اصلي ۴ واحد و شاخص عملكرد تالار فرعي ۲۱ واحد كاهش يافتند و به ترتيب روي ارقام ۱۱ هزار و ۶۴۶ واحد و ۱۰هزار و ۸۰۲ واحد ايستادند.براساس اين گزارش، در هفته مورد بررسي عملكرد شركتهاي صنعتي به گونه اي بود كه شاخص صنعت تنها ۶دهم واحد منفي خورد.در يك هفته گذشته شاخص ميانگين موزون ۵۰ شركت فعال تر بورس با ۴ واحد افزايش به رقم ۸۸۲ واحد رسيد و شاخص ميانگين ساده اين شركتها نيز با رشد ۳۹ واحدي مواجه شد.

تغييرات قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۱۴,۹۵۲
۱.۸۲
۸,۶۹۳
شهد
۷۴۹,۱۱۹
۲.۲۴-
۲,۰۵۷
آبگينه
۵,۵۴۱,۰۰۴
۲.۴۹
۱,۲۴۴
آزمايش
۶۰,۹۳۹
۲.۵۳
۱۳,۶۷۲
آلومراد
۱۳۲,۰۱۷
۸.۶۶
۳,۶۹۶
آلومينيم پارس
۱,۵۷۰
۰.۲۲-
۴,۱۲۰
آهنگري تراكتورسازي ايران
۷,۴۱۰
۰.۰۱
۱۴,۵۵۶
افست
۱۵۳,۹۲۲
۰.۸۱-
۴,۲۰۳
الكتريك خودرو شرق
۳۰
۰
۳,۷۰۳
ايتالران
۴۶,۵۱۸
۰.۴
۷,۷۵۷
ايران ترانسفو
۷۹۰,۶۳۱
۴.۱۴-
۴,۱۷۵
ايرانيت
۱۷,۷۸۹
۴.۲۳
۱۱,۴۵۷
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۲۹,۴۵۹
۱.۴۹
۱,۲۰۹
بسته بندي ايران
۱,۹۴۷,۴۴۵
۴.۴۸
۵,۵۸۲
بسته بندي پارس
۱,۰۱۰
۰
۶,۶۰۹
بهنوش ايران
۲۷,۷۴۱
۰.۱۵-
۶,۲۰۳
بين المللي توسعه ساختمان
۶۹۰,۵۱۲
۱.۹۱
۱,۴۱۰
پارس خودرو
۲۹,۱۲۹
۱.۱۸-
۶,۶۶۹
پارس دارو
۵,۳۶۱
۰.۲۳-
۳,۹۴۶
پارس سويچ
۲۴,۶۹۷
۰.۱۶
۶۲۳
پارسيلون
۷۳۶,۹۹۲
۰.۰۵-
۱۱,۷۵۸
پتروشيمي اراك
۱۶,۴۶۵
۰.۳۱-
۱,۳۰۵
پرميت
۵۰,۳۰۶
۰.۱-
۱,۰۰۶
پلاستيك شاهين
۷۸,۸۵۱
۷.۱۶
۱۳,۸۴۲
تامين ماسه ريخته گري
۴۴۶,۱۲۲
۷.۴۳
۳,۹۹۷
تجهيزنيروي زنگان
۶۱۲,۲۵۲
۹.۲
۲,۰۷۶
تكنوتار
۳۳,۱۲۱
۰
۷,۱۹۱
تهران شيمي
۴,۸۶۴,۳۳۹
۴.۸۶
۴,۴۸۵
توسعه معادن روي ايران
۸۹۸,۳۱۳
۰.۰۸-
۱۲,۵۲۱
توليد سموم علف كش
۱۹,۹۱۴
۱.۵۷-
۳,۳۱۰
توليدالياف پلي پروپيلن
۳,۲۸۸,۲۳۲
۱۳.۵
۲,۷۴۹
توليدفروموليبدن كرمان
۵۷۹,۴۴۴
۳.۵۶
۱,۱۸۱
توليدمحورخودرو
۶۰۰,۴۰۰
۰
۱۷,۴۰۸
توليدمواداوليه داروپخش
۲۲,۷۶۱
۰.۷۲
۱,۳۹۷
توليدي كاشي تكسرام
۳۵,۱۲۰
۳.۰۱-
۱,۳۶۰
توليدي گرانيت بهسرام
۲۰
۰
۴,۰۰۰
جام دارو
۱۰,۰۰۰
۰
۱,۷۰۸
جوش و اكسيژن ايران
۲۶,۸۸۷
۱.۴۱-
۲,۲۰۰
چيني ايران
۱۷,۸۵۲
۱.۵۷-
۹,۱۵۴
حمل و نقل توكا
۱۲۵,۰۷۸
۰
۱۱,۲۷۲
خدمات انفورماتيك
۴۹۸,۷۷۴
۰.۱-
۱۴,۰۰۲
خدمات دريايي تايدواتر خاورميان
۹۲,۷۹۱
۵.۳۳
۷,۶۲۰
خوراك دام پارس
۱,۰۳۲,۵۵۰
۲.۹۶-
۲,۳۶۴
داده پردازي ايران
۲,۵۶۸
۰.۰۴-
۹,۴۷۷
داروسازي ابوريحان
۱۰,۷۵۵
۱.۹
۶,۹۴۱
داروسازي اسوه
۲۳۵
۰
۱۳,۴۵۸
داروسازي اكسير
۵,۰۰۰
۰
۷,۴۰۰
داروسازي روزدارو
۸,۶۸۵
۰
۸,۳۲۰
داروسازي زهراوي
۱,۵۰۰
۰
۳,۸۶۰
داروسازي كوثر
۳,۱۲۰
۰.۱۷-
۱۵,۱۴۵
دارويي رازك
۲,۱۱۴
۰
۹۷۲
درخشان تهران
۳,۲۰۱
۰.۰۳
۳,۴۸۴
دشت مرغاب
۲,۰۲۰
۰.۱۲-
۱۳,۰۹۳
ذغال سنگ نگين طبس
۳۷۱,۴۸۵
۳.۰۸
۴,۳۸۵
رايان سايپا
۵۱۰
۰
۱,۶۹۹
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۶۲۸,۹۴۶
۱۰.۴۳
۱,۴۶۷
رينگ سازي مشهد
۱,۰۶۶,۲۵۵
۲.۷
۸,۵۸۳
زامياد
۴۲۷,۲۸۲
۱.۹۳
۲,۹۵۳
ساختمان اصفهان
۱۰۴,۰۰۰
۰
۱۶,۲۴۵
سازه پويش
۱۲۰,۱۳۰
۶.۲۳-
۱,۵۲۶
ساسان
۱,۱۴۸,۶۶۰
۶.۷۲
۲,۸۵۷
سامان گستراصفهان
۴,۰۸۷,۸۹۴
۱.۵۸
۵,۴۹۶
سايپاديزل
۱۵,۳۱۰
۰
۵,۵۰۳
سراميك هاي صنعتي اردكان
۲۸۱,۰۱۶
۷.۷
۱,۶۲۴
سرما آفرين
۲,۳۱۰,۸۲۸
۲.۶۷-
۱,۴۵۹
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۳۵۳,۰۹۱
۰
۲,۳۵۶
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۴,۸۸۹,۲۲۵
۰
۱,۳۶۵
سرمايه گذاري بهمن
۸۵۳,۵۱۳
۶.۰۴
۱,۷۵۶
سرمايه گذاري بوعلي
۴,۵۱۸,۳۶۳
۰.۷۴
۳,۵۰۹
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۲۵۱,۵۲۰
۱۰.۷۵
۲,۱۵۹
سرمايه گذاري توسعه آذربايجان
۱,۶۶۹,۵۴۱
۸.۵۷
۷,۲۹۴
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۲,۰۵۲,۸۴۶
۷.۲۲
۱,۴۸۳
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۴,۷۸۳,۰۱۹
۲.۳۳-
۱,۰۷۵
سرمايه گذاري توسعه ملي
۶۵۰,۵۹۴
۷.۱۷
۶,۹۴۱
سرمايه گذاري توكافولاد (هلدينگ )
۱,۵۵۳,۱۷۷
۷.۵۸
۳,۹۹۵
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۳,۰۸۵,۶۱۵
۰
۳,۵۰۰
سرمايه گذاري ساختمان ايران (هلدينگ )
۱,۴۱۲,۲۷۰
۰
۱,۶۹۹
سرمايه گذاري سپه
۸۵۵,۹۲۸
۰.۰۴-
۲,۷۶۲
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي
۹۹۳,۰۱۵
۰.۱۱
۱,۸۷۴
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۲۶۷,۰۱۵
۰.۵۵
۲,۸۸۵
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۱,۱۲۱,۸۶۴
۱.۸۲-
۲,۶۳۲
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۷۲,۱۶۴,۴۳۴
۰
۴,۱۹۰
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۵۶۲,۸۷۳
۳.۳۶-
۲,۹۴۳
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر ايران
۸۸۸,۱۴۵
۲.۷۹
۱,۱۸۱
سرمايه گذاري ملت
۱,۴۲۷,۳۹۹
۲.۵۲
۱,۵۸۷
سرمايه گذاري ملي ايران
۳۲۰,۲۴۷
۰.۲۴-
۲,۰۸۹
سرمايه گذاري نيرو
۵۲۴
۰
۲۸,۱۰۴
سيمان اردبيل وآهك آذرشهر
۱۹,۶۸۲
۰
۵۲,۰۰۵
سيمان اروميه
۷۳۰
۰.۰۷-
۱۷,۵۳۲
سيمان بهبهان
۱۱۱,۷۹۲
۰
۱۷,۴۴۷
سيمان خاش
۲۹,۹۸۹
۳.۰۲-
۲۳,۱۹۰
سيمان خزر
۱۱۱,۷۴۸
۲.۵۷-
۲۵,۹۷۵
سيمان شاهرود
۱,۱۸۶
۰
۲۳,۵۵۰
سيمان شمال
۶۸۹
۰.۰۲-
۶۱,۸۵۲
سيمان صوفيان
۱,۵۲۷,۹۷۸
۱.۰۸-
۶,۱۲۲
سيمان فارس و خوزستان
۵۱۰
۰
۶۳,۸۲۰
سيمان قاين
۲۴
۰
۷,۲۴۷
سيمان كارون
۶۱۶
۰
۱۹,۷۹۹
سيمان كرمان
۷,۵۲۳
۰
۲۴,۸۸۷
سيمان مازندران
۳۴۰
۰
۲۵,۲۰۰
سيمان هرمزگان
۵۷,۶۸۴
۱.۶۴-
۶,۹۵۸
سيمان هگمتان
۳,۰۰۵
۰.۰۱-
۶,۹۹۹
سينا دارو
۲۰۹,۸۲۳
۱.۹۶-
۵,۱۴۶
شير پاستوريزه پگاه خراسان
۲۸۹
۰
۶,۹۹۶
شيرپاستوريزه پگاه اصفهان
۳۰۴,۲۳۷
۲.۰۵-
۲,۹۲۳
شيشه قزوين
۲۶,۳۳۸
۰.۶-
۴,۱۸۶
شيشه همدان
۲۱۰
۰
۱,۹۱۸
شيشه و گاز
۳۱,۰۱۰
۰.۴-
۳,۹۸۳
شيمي داروئي داروپخش
۲۳,۹۹۷
۰.۲۷
۲,۵۶۱
شيميايي سينا
۶۳۳,۳۵۱
۲.۹۸-
۱,۱۴۱
صنايع آذرآب
۸۰۰
۰
۱,۲۵۶
صنايع بسته بندي مشهد
۹۰,۴۴۷
۰.۰۲
۸,۲۰۳
صنايع جوشكاب يزد
۱,۷۰۳
۰
۹,۰۰۵
صنايع ريخته گري ايران
۹,۷۵۸
۰.۱۹-
۳,۱۴۲
صنايع شيميايي فارس
۱۶۰,۹۷۶
۰.۵۲
۵,۵۷۲
صنايع لاستيكي سهند
۱۶۱,۲۴۴
۴.۵۷
۱,۴۲۳
صنايع مخابراتي راه دورايران
۲۳۴,۴۶۳
۰.۵۴
۳,۱۳۲
صنايع مس شهيد باهنر
۴,۷۵۹
۰.۱۷-
۲,۲۹۵
صنعتي آما
۱,۰۰۰
۰
۲,۰۰۰
عايق پلاستيك
۱۰۶,۶۵۰
۰.۱۱
۶,۹۶۸
عمران و توسعه فارس
۴۲۴,۸۹۴
۲.۵۷-
۱,۱۲۹
فارسيت اهواز
۱۸۲,۳۷۶
۶.۰۵
۲,۱۱۴
فرآورده هاي نسوز آذر
۱۰,۴۴۰
۰
۲,۷۱۸
فرآورده هاي نسوز پارس
۳۱۵,۹۵۳
۳.۵۴
۱۰,۷۹۹
فرآوري موادمعدني ايران
۷۶,۴۹۶
۳.۷۵
۶,۲۹۲
فروسيليس ايران
۵۹۴,۸۸۸
۶.۱۷
۱,۳۲۸
فنرسازي خاور
۹۵,۰۹۴
۹.۰۱-
۱,۲۴۳
فنرسازي زر
۱۳۶,۷۵۹
۲.۰۴-
۲,۵۵۵
فولاد كاويان
۵۳
۰
۱,۹۶۰
فيبر ايران
۱,۲۴۷
۰
۷,۸۶۳
قند اصفهان
۲,۵۸۹,۸۳۸
۷.۵
۱,۷۷۳
قند پارس
۳۶,۷۷۶
۰
۱,۹۶۶
قند ثابت خراسان
۱,۸۰۰
۰
۱,۳۷۳
قند شيرين خراسان
۱۱,۰۲۰
۰.۱۱
۱,۸۷۱
قند مرودشت
۳۷,۵۱۶
۴.۰۴-
۴,۷۷۷
كارتن ايران
۸,۵۳۸
۰.۰۴-
۵,۵۴۳
كارخانجات داروپخش
۲,۲۷۳,۶۸۷
۱.۳۷-
۳,۰۰۰
كارخانجات صنعتي پيام
۵۰,۶۴۸
۰
۱,۷۰۹
كارخانجات قند قزوين
۹۷,۳۸۵
۴.۱۸-
۷,۰۵۹
كارخانجات مخابراتي ايران
۷۱۹,۵۷۸
۰
۲,۱۱۶
كارخانه فارسيت درود
۱,۰۲۳,۸۹۵
۷.۰۳
۱۵,۳۱۲
كالسيمين
۵۳,۰۴۵
۱۰.۸۱-
۲,۳۸۷
كمك فنر ايندامين
۱۹,۸۰۹
۰.۷۵-
۵,۴۳۴
كيميدارو
۳,۹۷۱
۰.۱۹-
۴,۷۹۱
گروه صنعتي سپاهان
۱۴۳,۲۹۹
۲.۵۱-
۶,۸۴۷
گروه صنعتي سديد(هلدينگ )
۸۵,۴۷۲
۲.۵۹-
۴,۹۷۴
گسترش صنايع انرژي آذرآب
۱۰۲,۸۷۹
۳.۱۷-
۱۱,۷۶۳
گسترش صنايع وخدمات كشاورزي
۳۷,۷۶۴
۳.۷۲
۲,۰۱۴
گلتاش
۵,۳۷۱
۰.۵۹-
۴,۴۰۴
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۳۱,۷۷۸
۰.۵۸
۱,۳۷۰
لاميران
۱,۱۰۶,۶۰۶
۸.۵۸
۵,۸۳۰
لبنيات پاك
۱۱,۹۳۲
۰.۰۸-
۳,۹۹۱
لنت ترمز ايران
۱۹,۹۷۳
۳.۱۷-
۱۷,۵۲۸
لوله وتجهيزات سديد
۵۵,۴۲۴
۰
۲,۷۷۲
لوله وماشين سازي ايران
۹۹۰,۸۱۰
۳.۶۶
۲,۰۵۰
ليزينگ ايران
۵۵۶,۶۱۷
۵.۹۵-
۹۴۱
ماشين سازي اراك
۱۵۶,۸۶۶
۶.۷۱-
۲,۴۰۰
ماشين سازي نيرومحركه
۲۶,۹۴۱
۰.۳۴-
۲,۶۱۱
مجتمع صنايع لاستيك كرمان
۸۹۲,۲۲۰
۱۳.۷۹
۴,۱۱۳
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۱,۰۵۰,۴۵۰
۶.۴۹
۲,۱۴۲
محورسازان ايران خودرو
۲۴۸
۰
۵,۹۹۹
معدني املاح ايران
۳۱,۲۹۱
۰.۵۷
۴,۰۰۰
معدني دماوند
۵,۱۸۲,۲۸۶
۰.۸۸-
۸,۰۳۴
معدني و صنعتي چادرملو
۱,۱۱۲,۱۵۷
۴.۸۵
۵,۱۵۹
ملي سرب و روي ايران
۲۸,۸۵۳
۴.۶
۲,۸۲۴
مهرام
۲۳۱,۶۸۶
۳.۵۵
۲,۶۴۸
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۲۶۴,۴۴۷
۳.۱۳
۲,۰۱۴
موتوژن
۵۸,۷۰۶
۳.۴۹-
۲۶,۹۵۳
نفت بهران
۱۹,۸۷۶
۰
۶,۰۰۰
نورد آلومينيوم
۸۰۲,۳۱۴
۰.۵۲
۵,۲۲۱
نوسازي وساختمان تهران
۳۲۰,۶۶۱
۴.۲۶-
۱,۷۸۶
نيرو محركه
۳۳,۴۹۲
۳.۸۹-
۱,۲۸۵
نيروكلر

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
علمي فرهنگي
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   علمي فرهنگي   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |