شنبه ۸ مرداد ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۷۶۰ - Jul 30, 2005
كودك ۶ ساله با خودرو مادرش ربوده شد
گروه حوادث: مردي كه از غفلت راننده خودرو پرايد استفاده كرده و خودرو و كودك مالك خودرو را ربوده بود توسط مأموران كلانتري ۱۲۰ شناسايي و دستگير شد.
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه روز پنجشنبه مأموران كلانتري ۱۲۰ سيدخندان متوجه تصادف دو خودرو در حوزه استحفاظي خود شدند. مأموران به قصد بررسي تصادف به صحنه نزديك شدند، كه متوجه شكل غيرعادي پلاك يكي از دو خودرو كه پرايد بود شدند. در بررسي دقيق تر پليس متوجه شد كه شماره پلاك دست نويس است و راننده خودرو پرايد نيز اسناد و مدارك خودرو را  در اختيار نداشت، به همين دليل پليس به دستور بهروز رحيمي رئيس كلانتري ،۱۲۰ خودرو و راننده اش را به كلانتري انتقال داد.
متهم در كلانتري مورد بازجويي قرار گرفت. وي در ابتدا عنوان كرد خودرو متعلق به خودش است و با استفاده از آن در شهر تهران مسافركشي مي كند تا خرج زندگي خود را تأمين كند، ولي پليس در بازرسي از خودرو دو پلاك اصلي را پيدا كرد كه در صندوق عقب پنهان شده بود.
با استعلامي كه صورت گرفت معلوم شد خودرو مسروقه بوده و اواسط هفته گذشته در خيابان مجيديه رسالت ربوده شده است.
با كشف اين موضوع تحقيقات وارد مرحله جديدي شد. اين بار متهم لب به اعتراف گشود و گفت: «هفته گذشته در خيابان مجيديه رسالت در حال تردد بودم كه متوجه توقف يك خودرو پرايد شدم كه راننده آن يك زن بود. در صندلي عقب خودرو يك دختربچه ۶ ساله نشسته بود. زن راننده خودرو را در حالي كه روشن بود ترك كرد و وارد يك سوپرماركت شد. بلافاصله وارد عمل شدم. به سوي خودرو رفته و از غفلت راننده استفاده كردم و به سرعت خودرو پرايد را كه دختر بچه نيز سوار آن بود ربودم. كودك گريه مي كرد با تهديد او را ساكت كردم به سمت اتوبان شهيد بابايي رفتم. در يك منطقه خلوت مقابل يك آژانس كرايه خودرو كودك را پياده كردم تا به منزلشان بازگردد و متواري شدم. از آن روز به بعد با تغيير پلاك خودرو در شهر تهران مسافركشي مي كنم.»اين متهم عصر روز گذشته به اداره آگاهي مركز انتقال يافت تا تحقيقات لازم پليسي از وي در خصوص دارا بودن سابقه كيفري و يا ارتكاب جرايم ديگر انجام گيرد.

سردار طلايي عنوان كرد:
۳۶ سارق بازار بزرگ تهران دستگير شدند
003435.jpg
گروه حوادث: مرتضي طلايي فرمانده انتظامي تهران بزرگ عنوان كرد: ۳۶ سارق حرفه اي كه در بازار تهران دست به سرقت مي زدند توسط سيستم هاي حفاظتي پاساژ طلافروشان ارديبهشت و فروردين بازار بزرگ تهران شناسايي و دستگير شدند.
طلايي افزود: اين سيستم حفاظتي به صورتي است كه تمامي مغازه هاي پاساژ را كنترل مي كند و ما در نظر داريم كه تمامي مغازه هاي بازار بزرگ تهران تحت پوشش اين سيستم قرار بگيرند.
وي ادامه داد: همچنين با مذاكراتي كه با مسوولان بانك مركزي صورت گرفته در آينده اي نزديك تمامي بانك هاي تهران از اين سيستم بهره خواهند گرفت و در حال حاضر تعدادي از بانك ها تهران به صورت آزمايشي از اين سيستم استفاده مي كنند.
فرمانده انتظامي تهران افزود: اين سيستم هوشمند به صورتي است كه از طريق اينترنت قابل كنترل است و اگر سارقي از مغازه يا بانك سرقتي انجام دهد؛ به طور كامل شناسايي مي شود و ماموران در همان لحظه باخبر مي شوند و جهت دستگيري سارقان اقدام مي كنند.

متهم فوق بنا بر شهادت قربانيان
به بيش از ۱۵ كودك تجاوز كرده بود.
بر اساس راي دادگاه به دليل سن كم متهمان از افشاي نام آنها و نام اعضاي خانواده شان جلوگيري شد. يكي ديگر از متهمان كه وي نيز به ۲۸ سال حبس محكوم شده بود متهم به تجاوز به سه تن از نوه هاي خود بود.وي پيش از اين نيز در سال ۱۹۹۹ به اتهام تجاوز به پسر خود بازداشت شده بود. پسر وي نيز به اتهام تجاوز به پانزده كودك به ۱۸ سال حبس محكوم شد. همسر وي نيز به ۱۶ سال حبس محكوم شد. ۲۶ نفر از مجموع اين متهمان خانم بودند.قاضي دادگاه در پايان جلسه اعلام كرد كه پرونده متهمان همچنان باز خواهد بود و در صورتي كه اتهام ديگري نيز به اثبات برسد ميزان محكوميت آن نيز بر حكم فعلي اضافه خواهد شد.

بن غذا هويت زورگير را لو داد
گروه حوادث: زورگير با به جا گذاشتن بن غذايش در صحنه جرم، موجبات دستگيري خود را فراهم كرد.
ساعت ۹ و ۴۵ دقيقه ديروز شخصي به نام «رسول» به كلانتري مراجعه كرد و اظهار داشت: «لحظاتي پيش در سه راه ارج جواني حدودا ۲۵ ساله به زور وارد خودروام شد و پس از نشستن در صندلي عقب يك ليوان شكسته روي گردنم گذاشت و مرا با آن مجروح كرد. با تلاش فراوان توانستيم از دست وي فرار كنم وگمان مي كنم وي قصد سرقت خودروام را داشت.»
برپايه اين گزارش طي تحقيقات اوليه مشخص شد يك بن غذا از سارق زورگير در خودرو به جا مانده و مربوط به يكي از شركت هاي موجود در جاده مخصوص است. پس از بررسي ها اوليه مشخص شد كه متهم سه روز پيش از آن شركت اخراج شده است. با پيگيريهاي به عمل آمده آدرس محل سكونت وي مشخص شد وماموران توانستند متهم به نام «احمد-ق» را در ساعت ۱۱ در جاده قديم دستگير كنند. بررسي هاي بيشتر در اين زمينه ادامه دارد.

در پي جنايت خونين در شهرك وليعصر
متهم فراري خود را به پليس تسليم كرد
گروه حوادث: متهم فراري جنايت شهرك وليعصر روز پنجشنبه خود را به پليس تسليم كرد.
به گزارش خبرنگار ما، متهم فراري پرونده انتقامگيري خونين در شهرك وليعصر كه در پي آن مرد جواني به نام نادر با ضربات قمه در منزل مسكونيش به قتل رسيده بود، روز پنج شنبه   خود را به مأموران كلانتري معرفي كرد.
اين جنايت در ساعت ۲۴ روز سه شنبه به وقوع پيوسته بود. دو مهاجم از تاريكي شب استفاده كرده و از ديوار منزل مقتول بالا رفته و بعد از ورود به داخل خانه با استفاده از قمه و قداره برادر مقتول را مجروح كرده و نادر را نيز كشتند. مهاجمان كه غلامرضا و علي رضا نام داشتند به قصد انتقام از ناصر برادر نادر به آن محل حمله ور شده بودند كه نتوانستند به ناصر صدمه اي برسانند.
عمليات دستگيري عاملان اين جنايت مدت زيادي طول نكشيد و پليس آگاهي با هماهنگي بازپرس اصغرزاده دو زن و يك مرد كه در طراحي و اجراي اين نقشه دست داشتند را بازداشت كردند. علي رضا معروف به علي باغي كه از متهمان فراري اين پرونده بود روز پنج شنبه خود را به پليس معرفي كرد.
تحقيقات تكميلي از متهمان در دايره ۱۰ آگاهي مركز ادامه خواهد يافت.

مرگ براي پدر قاتل
آسوشيتد پرس: قاضي دادگاه عالي ايالات متحده روز گذشته مردي را كه متهم به قتل نه فرزند و نوه خود است به اعدام محكوم كرد.
تمامي قربانيان وي نتيجه رابطه نامشروع وي با دختران و خواهرزاده ها و برادرزاده هاي وي بودند.ماركوس وسن روز گذشته در اتهام قتل نه نفر از اعضاي خانواده خود مقصر شناخته شده و به اعدام محكوم شد. وي همچنين متهم به برقراري رابطه نامشروع با فرزندان خود بود.بر اساس قوانين فدرال قاضي دادگاه مي تواند در صورتي كه تشخيص دهد حكم صادره از سوي هيئت منصفه ايراد قانوني دارد آن را تغيير داده و حكم جديدي را صادر كند.در حال حاضر اعضاي هيئت منصفه براي اتهام رديف دوم كه تجاوز به محارم است، ۱۰۲ سال حبس را معين كرده اند. قاضي دادگاه پيش از صدور راي نهايي از دو نفر از دختران متهم كه از منزل وي فرار كرده بودند درخواست كرد تا بار ديگر در جايگاه شهود حاضر شده و عليه وي شهادت دهند.
در حالي كه تمامي شواهد حاكي از متهم بودن ماركوس بود برخي از اعضاي خانواده وي از جمله همسرش در جايگاه حاضر شده و از وي حمايت كردند.

پليس در تعقيب عاملان قتل مادر و دختر اصفهاني
گروه حوادث: تجسس هاي ويژه پليس جنايي اصفهان براي شناسايي عامل يا عاملان قتل يك مادر و دختر آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده از عصر روز چهارشنبه پنجم مرداد ماه زماني در دستور كار ويژه پليس جنايي قرار گرفت كه يكي از ساكنان خيابان كاوه اصفهان در حالي كه بسيار وحشتزده بود با مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰تماس گرفت و از وقوع قتل يك مادر و دختر خبر داد.
بلافاصله مأموران در محل حادثه حاضر شدند و پس از بررسي هاي مقدماتي از محل از طريق همسايگان متوجه شدند كه ساعت ۵/۶ بعد از ظهر ناگهان صداي جيغ و فرياد زن جواني به گوش مي رسد اما زماني كه همسايه ها به خيابان مي آيند متوجه سكوت مرگباري مي شوند كه پس از يك ساعت، زماني كه صاحبخانه از محل كارش به خانه مي آيد با جسد همسر و دختر ۴ ساله اش كه به طرز فجيعي به قتل رسيده بودند روبه رو شده اند.
بازپرس حجت الله اسدي پس از تحقيقات مقدماتي و بازجويي از صاحبخانه، دستور انتقال اجساد را به پزشكي قانوني صادر كرد. همچنين تيمي از كارآگاهان جنايي اين شهرستان رديابي هاي ويژه خود براي شناسايي عامل يا عاملان جنايت و انگيزه وقوع قتل را آغاز كرده اند.

فرمانده انتظامي استان تهران خبر داد:
انهدام دو شبكه قاچاق انسان
003432.jpg
گروه حوادث:فرمانده انتظامي استان تهران گفت: در طول ۴ ماه گذشته، ۱۳۹ واحد به كارگيرنده اتباع خارجي تعطيل و ۱۸۶ كارفرما به دليل انجام اين تخلف به دادگاه احضار شده  اند.
سردار رضا زارعي- فرمانده انتظامي استان تهران، در جمع خبرنگاران، با اشاره به عملكرد اين مركز گفت: با وجود طرد اتباع بيگانه در حال حاضر جمعيتي بالغ بر نيم ميليون اتباع بيگانه در استان تهران حضور دارند كه نيمي از اين جمعيت نيز حضوري غيرمجاز دارند.
وي، با تاكيد بر اينكه شناسايي و جمع  آوري سريع اتباع بيگانه براي ناجا امكان  پذير است، تصريح كرد: ظرفيت اردوگاه  ها محدود است؛ اما ما آمادگي داريم متناسب با سياست  گذاري نظام نسبت به دستگيري و طرد اتباع بيگانه تلاش خود را چند برابر كنيم. زارعي افزود: از ابتداي سال جاري تاكنون، ۵ هزار تبعه خارجي دستگير و طرد شده  اند و اين افراد عمدتاً به صورت كارگران پيمانكاران مخابرات يا آب فاضلاب به كار گرفته مي  شوند. به گفته وي، متصديان اماكني كه اتباع بيگانه را به كار گرفته  اند، ۱۸۰ ميليون تومان جريمه شده  اند.
زارعي همچنين با اشاره به كشف يك تن مواد مخدر در سال جاري، خاطرنشان كرد: در اين راستا ۹ هزار نفر دستگير شده  اند كه ۱۴۲ نفر در توزيع و قاچاق مواد مخدر نقش داشتند و ۷۲ نفر توزيع كننده، ۷ هزار نفر معتاد، ۱۱۱ دستگاه خودرو، ۴۲ دستگاه موتور و ۲ ميليون تومان وجه نقد و ۸ قبضه سلاح كشف شد. وي گفت: تعدادي بوته  هاي خشخاش و تعلقات مربوط به آن نيز در شهرستان  هاي مختلف استان كشف شده است. فرمانده انتظامي استان تهران، با اشاره به كاهش تصادفات در ۴ ماهه اول سال جاري، تصريح كرد: ميزان تصادفات جرحي در اين مدت ۴۶ درصد و ميزان تصادفات منجر به فوت ۱۸ درصد كاهش يافت. وي افزود: در شبكه  هاي جاده  اي استان تهران، ۸ هزار و ۱۷۸ مورد تصادف و در درون شهرها نيز هزار و ۹۲۴ فقره تصادف رخ داده است. سردار زارعي، با اشاره به دستگيري ۱۲ هزار نفر متخلف و مجرم در ۴ ماهه اخير، گفت: در اين مدت، ۶۰ باند متلاشي شدند و ۱۳۶ نفر از اعضاي اين باندها دستگير شده  اند. وي، با تاكيد بر فراواني سلاح و تبعات امنيتي و انتظامي ناشي از آن، خاطرنشان كرد: در سال گذشته، ۲۷۰ قبضه سلاح كشف شد كه ۹۰ درصد آن جنگي بود و در ۴ ماه اول سال جاري، با رشد ۳۰۰ درصدي، يك  صد قبضه سلاح جنگي از افراد كشف كرديم.وي افزود: ۱۶ درصد از كساني كه اقدام به فروش سلاح مي  كرده  اند بيكار، ۵۳ درصد شغل آزاد، ۳ درصد بازنشسته، ۱۸ درصد كارگر، ۱۰ درصد كشاورز بودند و ۱۰ درصد آنها بالاي ۴۰ سال، ۶۳ درصد بين ۲۰ تا ۴۰ سال، ۳۰ درصد زير ۲۰ سال بوده  اند كه ۱۹ درصد آنها بي  سواد، ۷۶ درصد زيرديپلم و ۵ درصد تحصيلات ديپلم داشتند.
فرمانده انتظامي استان تهران، با اشاره به دستگيري اراذل و اوباش حرفه  اي در كرج، شهريار، ورامين و اسلامشهر، گفت: در سال جاري ۱۶۸ نفر از اراذل و اوباش مطرح دستگير و به دادگاه معرفي شدند و از ۱۵۶ نفر كه به دادگاه احضار شده بودند، تعهد گرفته شد و ۲۱۰ نفر از اين افراد نيز شناسايي شدند.
وي افزود: در ۴ ماه اخير، دو باند قاچاق انسان، شناسايي شدند كه عمدتاً افراد بنگلادشي را به كشورهاي ديگر قاچاق مي  كردند و ۴۰ نفر از آنها دستگير شدند.
سردار زارعي خاطرنشان كرد: ورود مشروبات الكلي در سال ۸۴ از فراواني بالايي برخوردار بوده و ورود مشروبات به اين شيوع تعمدي و هدايت شده و با اهداف خاص سياسي يا غيرسياسي انجام مي  شود. وي، با اشاره به اينكه كشف مشروبات الكلي نسبت به سال قبل ۱۰ برابر شده است، افزود: در سال جاري، يك  صد و ۳۰ هزار بطر مشروبات الكلي كه ۱۰۰ هزار بطر آن خارجي بود، كشف شده است و ۱۸ كارگاه مشروب  سازي داخلي نيز شناسايي و منهدم شده  اند.
سردار زارعي، درخصوص انهدام مراكز فساد و فحشا، گفت: در ۴ ماه اخير، ۱۰۰ نفر در اين مراكز دستگير شده  اند كه نيمي از آنها خانم بوده  اند. وي گفت: ۱۵ نفر خانم  ها بين ۱۵ تا ۲۰ سال، ۱۷ نفر ۲۰ تا ۲۵ سال و ۹ نفر سي سال به بالا بودند، همچنين ۱۶ نفر آقايان ۱۵ تا ۲۰ سال، ۳۵ نفر ۲۰ تا ۲۵ سال و مابقي بالاي سي سال بوده  اند. وي افزود: ۳۹ نفر از خانم  هاي دستگير شده در مراكز فساد و ۴۶ نفر از آقايان، مجرد و مابقي متاهل بودند؛ همچنين ۶ نفر كارمند, سه نفر دانشجو، ۲ نفر محصل و مابقي شغل آزاد داشتند و دو نفر آنها ليسانس، ۵ نفر فوق ديپلم، ۳۴ نفر ديپلم، ۳۸ نفر راهنمايي، ۱۶ نفر ابتدايي و مابقي بي  سواد بودند.
فرمانده انتظامي استان تهران با اشاره به اينكه زنان خياباني دستگير شده در سال جاري بين ۱۵ تا ۳۰ سال داشته اند، گفت: در ۴ ماه اخير ۱۰۳ نفر در مجالس لهو و لعب دستگير شدند كه ۷۰ نفر آنها مرد و ۳۳ نفر خانم بوده  اند.
وي تصريح كرد: در سال جاري، ۲۳۰ هزار تماس تلفني با ۱۱۰ برقرار شد كه نسبت به سال قبل ۲۰ درصد كاهش داشت و ۱۶۰ هزار مورد آن عملياتي شد.
زارعي، با اشاره به وقوع ۴ هزار و ۲۳۴ مورد سرقت در استان تهران در سال جاري، افزود: در سال جاري، سرقت منزل ۱۰ درصد، مغازه ۲۰ درصد, احشام ۲۲ درصد، كلاهبرداري ۵ درصد، جعل يك درصد، سرقت بانك ۵۰ درصد و آدم  ربايي ۲۲ درصد كاهش يافته است و تمام آدم  ربايي  هاي اتفاق افتاده در سال جاري، كشف شده  اند.
به گفته وي، سرقت خودرو ۵ درصد، موتورسيكلت ۱۷ درصد و سرقت داخل خودرو و كيف  قاپي افزايش يافته است.
زارعي، با اشاره به كشف كالاهاي قاچاق در سال جاري، افزود: ارزش ريالي اين كالاها، يك ميليارد و ۴۰۰ ميليون تومان بوده است كه شامل ۱۵۰ هزار پاكت سيگار، ۱۴ هزار كيلوگرم چاي، ۴۱ هزار و ۶۵۰ قلم تجهيزات پزشكي، ۴۲ هزار و ۶۵۱ قلم لوازم آرايشي - بهداشتي و ۲۱۸ هزار و ۶۰۱ هزار دست لباس كشف شده است.

متهمان بزرگترين شبكه آزار و اذيت كودكان محاكمه شدند
آسوشيتد پرس: دادگاه عالي فرانسه روز گذشته حكم متهمان بزرگترين شبكه آزار و اذيت جنسي كودكان در اين كشور را صادر كرد.
بر اساس راي دادگاه برخي از متهمان به بيش از ۲۸ سال حبس محكوم شدند.
اين شبكه در سرتاسر كشور فرانسه فعاليت داشته و دختران جوان را به اعمال خلاف و روسپي گري وادار مي كرد.بر اساس گفته هاي بازپرس تحقيق پرونده، بر اثر فعاليت هاي اين باند بيش از ۴۵ دختر توسط والدينشان مورد تجاوز و آزار و اذيت جنسي قرار گرفته اند.اين قربانيان بين ۶ ماه تا ۱۴ سال سن داشته اند.علاوه بر اين والدين اين كودكان در ازاي مقدار اندكي پول و يا مواد مخدر، كودكان خود را به ديگران مي فروختند.بر اساس راي دادگاه سه نفر از اين متهمان به طور كامل از اتهامات خود تبرئه شدند.در طول جلسات دادگاه ده نفر از قربانيان در گوشه اي نشسته و به سخنان متهمان و قاضي دادگاه گوش مي دادند.برخي از آنها نيز در طول اين جلسات در جايگاه شهود حاضر شده و عليه متهمان صحبت كردند.در طول يك هفته بررسي اين حكم، اعضاي هيئت منصفه بيش از ۱۹۷۴ پرونده در خصوص متهمان را بررسي كردند.پس از تصميم گيري اعضاي هيئت منصفه، سخنگوي دادگاه تنها دو ساعت را صرف خواندن قرائت اتهامات متهمان كرد.
هر كدام از متهمان به نوبت در جايگاه حاضر شده و پس از شنيدن راي خود به جايگاه متهمان بازمي گشتند.يكي از متهمان رديف اول پرونده كه بر اساس راي دادگاه به ۲۸ سال حبس محكوم شده بود، پس از شنيدن راي دادگاه در حالي كه با مشت بر روي ميز مقابلش مي كوبيد شروع به فحاشي كرد.

دو شرور مست كه قصد آزار زني را داشتند دستگير شدند
گروه حوادث : دو شرور مست كه قصد تعرض به زن جواني را داشتند توسط ماموران كلانتري ۱۴۲ كن بازداشت شدند.
بعد از ظهر روز سه شنبه چهارم مرداد ماه حدود ساعت ۱۶ بعد از ظهر كارگران رستوراني در جاده سولقان در حالي كه براي تفريح در باغي حوالي رستوران قدم مي زدند متوجه فريادهاي زني شدند كه به همراه دو كودك دختر و پسر به سمت آنها فرار مي كردند.
در اين حين دو مرد كه به دنبال اين زن بودند از باغ خارج شده و با يك دستگاه پيكان سبزرنگ اقدام به فرار كردند.
سرهنگ عليرضا جواديان ، رييس كلانتري ۱۴۲ كن در تشريح دستگيري اين دو شرور گفت: ساعت ۱۶ و ۱۵ دقيقه با تماس كارگران رستوران مبني بر قصد تعرض دو مرد مست به يك زن در باغ هاي اطراف و شناسايي خودروي مذكور، ماموران كلانتري پس از تعقيب خودرو، به اشرار دستور ايست دادند و يكي از آنها كه جواني ۲۳ ساله به نام فرهاد . ف است، به قصد نشان دادن مدارك ماشين پياده شد، اما در اين حين دوست وي كه داراي حالت غيرعادي به دليل مصرف مشروبات الكلي بود، به پشت فرمان اتومبيل رفته و با راندن ماشين به سمت عقب بعد از تصادف شديد با يك دستگاه پيكان، به همراه فرهاد از مقابل ماموران متواري شد.
در پي اين حادثه و تعقيب و گريز اين دو شرور به علت سرعت زياد در جاده با يك دستگاه وانت بار تصادف كرده و در ادامه به سمت كوچه هاي باريك منطقه ده كن فرار كردند. اما در يكي از كوچه هاي بن بست بعد از برخورد ماشين به ديوار گرفتار شدند.
در پي اين حادثه اشرار باز هم حاضر به تسليم در مقابل پليس نشدند و تنها پس از تيراندازي هوايي توسط نيروي هاي انتظامي، آنها در حالي بازداشت شدند كه بر اثر حالت غيرعادي ناشي از مصرف مشروبات الكلي سه تن از ماموران انتظامي را نيز مورد ضرب و شتم قرار دادند.
سرهنگ جواديان با قوي دانستن اين احتمال كه زن جوان توسط اين دو شرور اغفال شده است، تصريح كرد: طبق تحقيقات و شواهد و نيز اعترافات متهمان، اين زن جوان كه بي سرپرست بوده و از افراد هم محلي اشرار است، توسط آنها اغفال شده و به عنوان تفريح با همراهي دو فرزندش به باغات اطراف آمده است. اما زماني كه از قصد متهمان براي تعرض آگاه مي شود،  با ديدن كارگران رستوران اقدام به فرياد زدن و فرار مي كند.
رييس كلانتري ۱۴۲ كن از تغيير شيوه اشرار در شناسايي و اغفال زنان خبر داد و گفت: اشرار با كشاندن زنان اغفال شده در ساعات نزديك به غروب به گوشه هاي خلوت شهر به خصوص مناطق خوش آب و هوا و فضاي باز ، اقدام به تعرض مي كنند.
«رضا» يكي از متهمان كه در كلانتري قصد خود زني و شكستن شيشه ها را داشت، خود را از هر گونه اتهامي مبرا دانست و ادعا كرد : براي تفريح به باغ اطراف رودخانه رفته بودم و نمي دانم به چه اتهامي مرا بازداشت كرده اند.
وقتي پيرامون فرار و ضرب و شتم نيروهاي پليس توسط وي و همدستش از او سوال شد اظهار بي اطلاعي كرد و گفت: فقط از خودم دفاع كرده ام و در ادامه با تاكيد بر اين كه او هيچ شاكي ندارد و هيچ زني به كلانتري مراجعه نمي كند اتهاماتش را واهي دانست. بررسي پيرامون سوابق كيفري اين دو متهم ادامه دارد.

آغاز رسيدگي به پرونده بيمار ديپلمه كلاهبردار
ايسنا:كار رسيدگي به پرونده  كلاهبرداري كه تحت پوشش شركت فروش قطعات طبي و استفاده از عنوان هاي مجعول اقدام به كلاهبرداري مي كرد، آغاز شد.
اين فرد با حذف قسمتي از نام خود از سربرگ ها، قراردادها و برگه هاي چك، خود را متخصص مهندسي پزشكي باليني معرفي و با انتشار اوراق تبليغاتي غيرواقعي و فريبنده با عنوان هايي از قبيل شركت ديباطب -اولين شركت و مركز تخصصي بيماران ديابتي در ايران- خود را مسؤول تهيه و توزيع لوازم پزشكي و لوازم مورد نياز بيماران ديابتي از خارج كشور معرفي مي كرد.
اين متهم كه خود داراي بيماري ديابت است، با انتشار آگهي از طريق روزنامه ها طلب سرمايه مي كرد و پس از پيدا كردن سرمايه گذار با شگرد هايي خاص با اخذ سرمايه اقدام به كلاهبرداري مي كرد.
اين پرونده در حال حاضر با شكايت شكات خصوصي در شعبه۴ بازپرسي دادسراي جرايم پزشكي در حال رسيدگي است.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
علمي فرهنگي
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   علمي فرهنگي   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |