شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۷۷۲ - Aug 13, 2005
ايرانيان مقيم خارج مي توانند از طريق اينترنت
در بورس تهران سرمايه گذاري كنند
گروه بورس: ايرانيان مقيم خارج مي توانند با واريز وجوه نقد خود از طريق اينترنت و اتصال به سايت چهار شركت كارگزاري فعال در بورس تهران، سهام خريد و فروش كنند.
حسين عبده تبريزي، دبير كل بورس اوراق بهادار با اعلام اين مطلب گفت: ايرانيان مقيم خارج چون شناسنامه ايراني دارند با هيچ مشكل و محدوديتي براي سرمايه گذاري در بورس مواجه نيستند و حتي اقداماتي هم در سازمان بورس براي جلب سرمايه اين هموطنان به داخل كشور آغاز شده است.
وي ادامه داد: تالارهاي بورس در شهرهايي چون مشهد، قم و مناطق آزاد با توجه به حضور و رفت وآمد دائم مسافران مي تواند در حوزه جذب سرمايه گذاران خارجي فعال شود.
دبير كل بورس در همايش بررسي راه كارهاي توسعه بازار سرمايه در مشهد گفت: با اجراي سياست هاي برنامه چهارم توسعه در سال هاي آينده به رشد قابل ملاحظه اي در اقتصاد ايران دست خواهيم يافت، ضمن اين كه كاهش نرخ تورم به ۶/۱۵ درصد مي تواند پايه اي مناسب براي اين حركت باشد.
وي افزود: طي دو سال گذشته ۹ برابر كل تاريخ بورس ،بازار سرمايه توسعه يافته و دستورالعمل هاي اجرايي در اين جهت صادر و زيرساخت هاي توسعه بورس در ۱۵ استان ايران ايجاد شده و ۷ مجوز تاسيس تالار اختصاصي در اصفهان، ۵۳ تالار در تهران و ۵ تالار در خراسان رضوي صادر شده است.
دكتر عبده تاكيد كرد: تاكنون ۱۰۷ هزار نفر در استان هاي مختلف براي سرمايه گذاري در بورس و فعاليت  در آن به صورت مقدماتي و تخصصي آموزش ديده اند.
دبير كل بورس گفت: ظرف دو ماه آينده ۶ تالار جديد بورس در شهرستان هاي مختلف مانند شهركرد، ايلام، سنندج، بجنورد، بيرجند و ياسوج گشايش مي يابد.
وي افزود: در اين مدت سه نوع اوراق مشاركت جديد در بازار منتشر خواهد شد. ضمن اين كه مجوز تأسيس ۱۳ سبد مشاع نيز صادر شده است.

ارزش معاملات بورس ۲۱ درصد كاهش يافت
گروه بورس: حجم و ارزش كل معاملات در بورس تهران طي هفته گذشته به ترتيب با ۱۷ و ۲۱ درصد افت مواجه شد.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته ارزش معاملات به ۳۳۸ ميليارد ريال و حجم معاملات به ۹۷ ميليون و ۶۴۶ هزار و ۵۵۱ برگ سهم رسيد.
در اين هفته در مجموع تعداد كل خريداران ۱۴ هزار و ۳۹۷ نفر بود كه كاهش ۱۰ درصد را نسبت به هفته گذشته به دنبال داشت.
بنابراين گزارش هفته پيش ۱۱ هزار و ۱۵۵ نفر در تالار اصلي ۷۸ ميليون و ۱۷۵ هزار و ۲۹۰ برگه سهم به ارزش ۲۸۹ ميليارد ريال را دست به دست كردند كه به لحاظ تعداد خريدار ۳ درصد كاهش، حجم سهام معامله شده ۴/۴ درصد كاهش و ارزش معاملات ۷ درصد افت را نشان مي دهد.
در تالار فرعي نيز طي يك هفته مورد بررسي تعداد خريداران ۲۷ درصد كمتر شد و به ۳ هزار و ۲۴۲ نفر رسيد. هفته گذشته در اين تالار ۱۹ ميليون و ۴۷۱ هزار و ۲۶۱ برگه سهم به ارزش ۴۹ ميليارد ريال دست به دست شد كه در مقايسه با هفته قبل به ترتيب ۴۶ و ۵۹ درصد افت داشته است.

تالار فرعي صعودي شد
گروه بورس: طي دادوستدهاي يك هفته گذشته بورس تهران شاخص عملكرد تالار فرعي با ۲۶ واحد رشد تا رقم ۱۰ هزار و ۸۰۱ واحد بالا آمد.
به گزارش خبرنگار ما اين در حالي بود كه همه شاخص هاي اصلي بورس تهران هفته پيش روندي نزولي را در پيش گرفته بودند.
طي هفته گذشته شاخص كل قيمت سهام با ۴۴ واحد افت به رقم ۱۱ هزار ۳۵۲ واحد بازگشت. شاخص عملكرد تالار اصلي نيز اين هفته ۵۸ واحد كاهش يافت و روي رقم ۱۱ هزار و ۱۹۹ واحد ثابت شد.
بنابراين گزارش دادوستدهاي هفته پيش فعالان بازار منجر به افت ۵/۳۲۵ واحدي شاخص مالي شد. در اين هفته شاخص يادشده كه بيانگر عملكرد شركت هاي سرمايه گذاري حاضر در بورس تهران است در رقم ۳۰هزار و ۹۲۰ واحد ثابت شد.
شاخص صنعت نيز اين هفته ۲۶ واحد افت را تجربه كرد تا نشان دهد شركت هاي صنعتي بورس تهران هفته پيش عملكرد خوبي نداشته اند.
براساس اين گزارش طي معاملات يك هفته گذشته شاخص قيمت بازده هر تن با ۱۰۶ واحد افت روي رقم ۳۰ هزار و ۲۷۴ واحد ايستاد.اما شاخص بازده نقدي با ۶/۱ واحد افزايش تا رقم ۴ هزارو ۴۰۹ واحد بالا رفت.
اين گزارش حاكي است: شاخص ميانگين موزون و ميانگين ساده ۵۰ شركت فعال تر بورس هفته پيش روندي نزولي داشت به طوري  كه شاخص ميانگين موزون با ۵ واحد كاهش به رقم ۸۳۰ واحد رسيد و ميانگين ساده با افت ۶/۲ واحد در رقم ۱۹ هزار ۵۲۴ واحد ثابت شد.

فهرست جديد سهام شناور شركت هاي بورس اعلام شد
گروه بورس: فهرست كامل ارقام سهام شناور آزاد محاسبه شده براي همه شركت هاي پذيرفته شده در بورس براي پايان خرداد ماه ۱۳۸۴ منتشر شد. اين ارقام در درجه نخست مي تواند در ارزيابي ريسك شركت ها و تغييرپذيري قيمت سهام آن ها مورد استفاده قرار گيرد.
به گزارش مديريت نظارت بر ناشران اوراق بهادار، منظور از سهام شناور آزاد مقدار سهمي است كه انتظار مي رود در آينده نزديك قابل معامله باشد، يعني در مالكيت دارندگاني است كه آماده اند در صورت اخذ قيمت مناسب، آن را براي فروش ارائه كنند.
در ادامه تاكيد شده گزارش سهم شناور آزاد هر سه ماه براساس روش شناسي انتخاب شده ادامه خواهد يافت و ارقام سهم شناور آزاد، به اطلاع بازار خواهد رسيد.
ارقام و درصد سهام شناور آزاد به شرح زير اعلام شده است: سهم شركت هاي بين صفر تا ۵ درصد ۵ درصد اعلام شده، سهم شركت هاي بين ۵ تا ۱۰ درصد ۱۰ درصد در نظر گرفته شده، سهم شركت هاي بين ۱۰ تا ۱۵ درصد ۱۵ درصد، سهم شركت هاي بين ۹۰ تا ۹۵ درصد ۹۵ درصد و سهم شركت هاي بين ۹۵ تا ۱۰۰ درصد ۱۰۰ درصد اعلام شده است.مديريت نظارت بر شركت هاي بورس از سرمايه گذاران درخواست كرده ارقام محاسبه شده را در تصميمات سرمايه گذاري خود لحاظ كنند. در پايان تصريح شده، در صورت وجود نرخ بالاتري از سهم شناور آزاد، به ويژه براي شركت هاي بزرگ، ريسك دستكاري قيمت و دخالت در نظام قيمت هايي كه بازار تعيين مي كند، كاهش مي يابد.

عرضه ۳۰۰ هزار برگه اوراق مشاركت ايران خودرو
گروه بورس: هفته گذشته ۳۰۰هزار برگه اوراق مشاركت ايران خودرو با سود ۱۹درصد در بازار عرضه شد.
به گزارش خبرنگار ما عرضه اوراق مشاركت ياد شده كه مربوط به طرح پروژه پارس ايران خودرو است مجموعاً با نرخ پايه يك ميليارد ريال و ارزش ۳۰۰ ميليارد ريال صورت گرفت.
در يك هفته گذشته نام شركت جديدي درج نشد و هيچ سهم دولتي نيز به بخش خصوصي واگذار نشد.گروه صنعتي ايران خودرو اعلام كرد: متقاضيان مي توانند، در مهلت باقي مانده، از طريق شعبه هاي منتخب بانك صادرات، براي خريد اوراق مشاركت اقدام كنند.اين اوراق با هدف توسعه و تكميل كارخانه ايران خودرو خراسان براي توليد خودرو پارس از ۱۷ مرداد امسال منتشر شده و تا ۲۴ مرداد ادامه خواهد داشت.

رشد ۱۴ درصدي در بورس فلزات
گروه بورس: در هفته سوم مردادماه در مجموع ۱۱۶ هزار و ۴۸۰ تن انواع فولاد، آلومينيوم، مس و روي به ارزش ۵۱۳ ميليارد و ۱۵۹ ميليون ريال در بورس فلزات تهران دادوستد شد.به گزارش اطلاع رساني بورس فلزات تهران، آمار كل معاملات اين بورس در هفته مورد بررسي نسبت به هفته قبل از آن، از لحاظ حجم ۱۱ درصد و از نظر ارزش ۱۴ درصد افزايش را نشان مي دهد. از كل معاملات صورت گرفته در بورس فلزات طي هفته گذشته ۹۰ هزار و ۶۴۰ تن به ارزش ۳۴۲ ميليارد و ۲۶۲ ميليون و ۲۰۰ هزار ريال به صورت سلف و ۲۵ هزار و ۸۴۰ تن به ارزش ۱۷۰ ميليارد و ۵۳۲ ميليون و ۸۰۰ هزار ريال، بصورت نقدي دادوستد شد.

كابل شهيد قندي ۲۰۰ درصد افزايش سرمايه مي دهد
گروه بورس: شركت كابل هاي مخابراتي شهيد قندي در بهار امسال ۲۸۳ ميليارد ريال درآمد كسب كرد.
به گزارش خبرنگار ما اين شركت طبق مصوبه مجمع عمومي دو هزار ريال سود براي هر سهم تقسيم كرده و در نظر دارد ميزان سرمايه را از محل سود تقسيم شده معادل ۲۰۰ درصد افزايش دهد.

دعوت از سه دبيركل بورس در ۲۵ سال گذشته
گروه بورس: حوزه نظارت بر بازار سرمايه از بحث برانگيزترين بخش هاي اين بازار به حساب مي آيد.هرگاه بازار صعودي مي شود همه فريادها بلند مي شود كه قيمت ها حبابي است و انگشت اتهام به سوي حوزه نظارت نشانه مي رود و هرگاه بازار نزولي است باز هم اين حوزه نظارت است كه مورد اتهام قرار مي گيرد.
گزارش هاي دريافتي حاكي است: براساس قانون جديد بازار اوراق بهادار قرار است حوزه نظارت و اجرا در بورس اوراق بهادار و به طور كل در بازار سرمايه ايران از يكديگر منفك شود. اين لايحه در كميسيون اقتصادي مجلس در حال نهايي شدن است.
بورس تهران در دوره پس از انقلاب و طي ۲۵ سال گذشته يكي از پايدارترين مجموعه هاي مديريتي را به خود ديده به طوري كه در اين دوران فقط سه دبيركل ،اداره بورس را برعهده داشته اند اما هر يك از اين دبيران كل شيوه و روش خود را در حوزه نظارت به كار گرفته اند. بر اين باوريم كه بررسي شيوه هاي اعمال شده در ۲۵ سال گذشته مي تواند راهگشاي قانونگذاران مجلس باشد. بر اين اساس از همين جا از الله وردي رجايي سلماسي، احمد ميرمطهري و حسين عبده تبريزي سه دبيركل بورس تهران در دوره انقلاب دعوت مي كنيم تا در ميزگردي به بررسي اين موضوع بپردازند. گروه بورس همشهري هم چنين راه را براي اظهارنظر كارشناسان در اين حوزه باز مي گذارد.

تغييرات قيمت سهام
درصد نوسان
آخرين قيمت
نام شركت
۰.۰۵-
۱,۹۳۶
آبگينه
۲.۴۶
۱,۲۶۲
آزمايش
۰.۲۳-
۷,۰۸۴
آلومتك
۰.۴۶
۱۳,۸۰۴
آلومراد
۰.۱۳-
۳,۷۹۱
آلومينيم پارس
۰
۴,۱۲۰
آهنگري تراكتورسازي ايران
۰.۱۱-
۱۴,۲۴۸
افست
۰.۴۲
۴,۲۹۹
الكتريك خودرو شرق
۰
۳,۰۰۰
ايتالران
۰.۲۶
۷,۷۷۷
ايران ترانسفو
۰.۸۶-
۳,۵۹۰
ايران خودروديزل
۲.۵۹
۴,۲۸۵
ايرانيت
۴.۰۳-
۱۱,۹۱۴
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۰.۶۲-
۳,۳۶۴
بانك اقتصادنوين
۳.۳۷-
۳,۷۱۴
بانك كارآفرين
۰.۳۳-
۱,۲۰۸
بسته بندي ايران
۰
۵,۵۸۷
بسته بندي پارس
۰
۶,۱۹۸
بين المللي توسعه ساختمان
۰
۲,۱۰۵
پارس پامچال
۲.۱۵-
۱,۳۹۵
پارس خودرو
۰.۱۴-
۶,۶۳۴
پارس دارو
۰
۳,۹۱۳
پارس سويچ
۰.۱۶-
۶۲۷
پارسيلون
۱.۴۵-
۱۱,۴۱۲
پتروشيمي اراك
۹.۴۲-
۱۳,۶۵۰
پتروشيمي اصفهان
۰.۳۶-
۱۱,۷۱۲
پتروشيمي خارك
۹.۲۳
۱,۴۶۳
پرميت
۰
۱,۰۰۶
پلاستيك شاهين
۱۰.۵۴-
۱۱,۲۴۱
تامين ماسه ريخته گري
۱.۱۱-
۳,۹۴۹
تجهيزنيروي زنگان
۱.۸۴
۴,۵۵۹
توسعه معادن روي ايران
۰.۸۲
۱۲,۰۴۳
توليد سموم علف كش
۰.۸۷-
۲,۶۵۴
توليدفروموليبدن كرمان
۲.۲۶-
۱,۱۵۰
توليدمحورخودرو
۱.۴-
۲,۱۴۵
چيني ايران
۱.۵-
۸,۹۳۹
حمل و نقل توكا
۰
۱۱,۲۷۳
خدمات انفورماتيك
۱.۲۵-
۱۳,۶۴۰
خدمات دريايي تايدواتر خاورميان
۰
۷,۵۰۴
خوراك دام پارس
۶.۴۷
۲,۳۹۴
داده پردازي ايران
۱.۴۸-
۶,۸۳۳
داروسازي اسوه
۰
۱۳,۴۵۳
داروسازي اكسير
۰.۳۳-
۸,۵۷۲
داروسازي جابرابن حيان
۰.۶۲-
۸,۱۹۵
داروسازي زهراوي
۰
۳,۸۵۵
داروسازي كوثر
۰.۶۹-
۱۴,۹۰۷
دارويي رازك
۶.۳۷
۶,۳۴۰
داملران
۰.۴۲-
۹۵۳
درخشان تهران
۰.۱۷
۳,۴۹۴
دشت مرغاب
۰.۲۸-
۱,۴۰۷
رادياتور ايران
۴.۶-
۴,۳۹۰
رايان سايپا
۰.۳۶-
۱,۶۸۱
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۰.۰۷-
۱,۳۳۹
رينگ سازي مشهد
۰
۸,۴۴۸
زامياد
۱.۵۹
۲,۷۷۳
ساختمان اصفهان
۰.۲۱
۱,۴۱۴
ساسان
۲.۵۱
۳,۰۲۳
سامان گستراصفهان
۲.۳۴
۵,۷۷۳
سايپاديزل
۰.۳۲-
۴,۷۰۶
سراميك هاي صنعتي اردكان
۰.۳۲-
۱,۵۴۶
سرما آفرين
۰.۳۵
۱,۴۲۸
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۲.۶۵-
۲,۲۶۴
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۳.۹۴-
۱,۶۵۰
سرمايه گذاري بوعلي
۱.۴۲-
۳,۳۷۸
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۱.۵۱-
۱,۹۸۱
سرمايه گذاري توسعه آذربايجان
۳.۲۲
۷,۲۹۷
سرمايه گذاري توس گستر
۸.۴۹-
۱,۲۹۶
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۰.۶۷-
۱,۰۴۸
سرمايه گذاري توسعه ملي
۰.۶۶-
۶,۶۸۵
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۰.۹۴-
۴,۱۲۸
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۲.۷-
۳,۴۰۷
سرمايه گذاري ساختمان ايران
۰
۱,۶۹۹
سرمايه گذاري سپه
۰.۹۶-
۲,۷۱۵
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي
۱.۱۴-
۱,۸۴۲
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۴.۸۸-
۲,۷۴۸
سرمايه گذاري صنعت نفت
۱.۷۳-
۲,۵۴۱
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۰
۴,۱۸۹
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۰.۷۶-
۲,۷۶۵
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر ايران
۱.۵۶-
۳,۶۴۴
سرمايه گذاري مسكن
۴.۲۸-
۱,۱۶۹
سرمايه گذاري ملت
۱.۹۹-
۱,۵۵۹
سرمايه گذاري ملي ايران
۱.۴-
۱,۹۹۷
سرمايه گذاري نيرو
۰
۲۸,۱۰۱
سيمان اردبيل وآهك آذرشهر
۰
۱۷,۵۰۲
سيمان بهبهان
۰.۲۳-
۱۲,۳۴۳
سيمان تهران
۰
۱۷,۴۳۶
سيمان خاش
۰
۲۳,۰۵۱
سيمان خزر
۰.۵۲-
۶,۳۹۳
سيمان داراب
۳.۰۸
۱۱,۱۶۳
سيمان سپاهان
۰.۰۱-
۲۵,۸۰۷
سيمان شاهرود
۰
۱۰,۸۸۵
سيمان شرق
۰
۶۱,۸۵۲
سيمان صوفيان
۰
۱۵,۷۹۸
سيمان غرب
۰.۸۹-
۵,۹۴۱
سيمان فارس و خوزستان
۰
۷,۲۳۶
سيمان كارون
۰
۱۹,۷۸۶
سيمان كرمان
۰.۱۵-
۶,۸۵۰
سيمان هگمتان
۰
۱,۸۵۶
شكر
۹.۲۹
۶,۰۴۹
شير پاستوريزه پگاه خراسان
۱۲.۱۴
۸,۱۹۰
شيرپاستوريزه پگاه آذربايجان غربي
۹.۴۱
۸,۰۹۷
شيرپاستوريزه پگاه اصفهان
۲.۹۸
۴,۳۲۲
شيشه همدان
۳.۹۴-
۳,۶۳۳
شيمي داروئي داروپخش
۰
۲,۵۹۳
شيميايي سينا
۴.۲۱-
۱,۰۶۸
صنايع آذرآب
۰.۴
۱,۲۶۲
صنايع بسته بندي مشهد
۰.۹۴-
۸,۰۹۳
صنايع جوشكاب يزد
۰.۰۲
۹,۰۱۰
صنايع ريخته گري ايران
۰.۱۳-
۳,۰۵۱
صنايع شيميايي فارس
۱.۰۲-
۵,۰۹۶
صنايع لاستيكي سهند
۲.۹۶-
۱,۳۸۳
صنايع مخابراتي راه دورايران
۰.۵۲-
۳,۱۰۲
صنايع مس شهيد باهنر
۰
۲,۰۰۰
عايق پلاستيك
۲.۵۶
۷,۰۴۰
عمران و توسعه فارس
۱.۶۹
۱,۱۲۶
فارسيت اهواز
۰.۸۳
۷,۸۳۳
فرآورد ه هاي غذايي و قند پيرانشهر
۰.۴۲
۱,۸۹۶
فرآورده هاي نسوز آذر
۰
۲,۷۱۸
فرآورده هاي نسوز پارس
۲.۹
۱۰,۵۴۹
فرآوري موادمعدني ايران
۰
۶,۲۱۹
فروسيليس ايران
۰.۱۵
۱,۳۲۹
فنرسازي خاور
۵.۲۵
۱,۳۳۴
فنرسازي زر
۴.۲۵-
۲,۴۴۵
فولاد كاويان
۰.۳۳-
۷,۸۳۶
قند اصفهان
۲.۴-
۱,۷۰۷
قند پارس
۰
۱,۹۶۴
قند ثابت خراسان
۳.۳۷-
۱,۳۹۵
قند شيرين خراسان
۲.۴۴
۲,۰۱۱
قند مرودشت
۸.۱۲-
۲,۶۳۶
قندنقش جهان
۰.۱۸-
۲,۲۲۶
كابل سازي ايران
۰
۲,۶۸۵
كاربراتور ايران
۵.۷۵
۵,۳۲۰
كارتن ايران
۰.۱۱-
۵,۵۳۷
كارخانجات داروپخش
۴.۲۶
۳,۱۰۲
كارخانجات صنعتي پيام
۰.۷۵
۱,۷۴۳
كارخانجات قند قزوين
۰.۱۳
۷,۰۵۰
كارخانجات مخابراتي ايران
۰.۲۸-
۳,۹۸۹
كاشي نيلو
۰.۹۶
۱۵,۵۷۶
كالسيمين
۰.۵-
۳,۵۸۶
كمباين سازي ايران
۰
۲,۲۷۱
كمك فنر ايندامين
۰
۵,۴۲۴
كيميدارو
۵.۰۳-
۱,۶۷۰
گروه صنعتي بوتان
۵.۶۴-
۶,۴۵۱
گروه صنعتي سديد(هلدينگ )
۱.۶۹
۳,۴۹۷
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۱.۲۶-
۴,۵۳۳
گسترش صنايع انرژي آذرآب
۵.۲۸
۱۱,۲۸۳
گسترش صنايع وخدمات كشاورزي
۰.۸۲
۱,۹۵۷
گلتاش
۰.۰۹-
۴,۳۸۲
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۰
۱,۳۰۰
لاستيك البرز
۰.۱۷-
۴,۰۹۴
لاستيك دنا
۱.۹۲-
۱,۲۵۱
لاميران
۲.۷۷-
۵,۶۶۸
لبنيات پاك
۵.۱۷
۱۸,۶۱۲
لوله وتجهيزات سديد
۰.۲۹-
۲,۷۷۶
لوله وماشين سازي ايران
۵.۵-
۲,۳۹۸
ليزينگ ايران
۱.۹۱-
۹۴۱
ماشين سازي اراك
۵.۹
۲,۶۶۲
ماشين سازي نيرومحركه
۰.۱۵-
۲,۶۰۰
مجتمع صنايع لاستيك كرمان
۰.۳-
۳,۹۸۰
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۰.۹۴
۲,۱۳۸
محورسازان ايران خودرو
۰.۰۲-
۵,۹۹۹
معدني املاح ايران
۰
۴,۰۰۰
معدني دماوند
۰.۱۹-
۵,۱۴۰
ملي سرب و روي ايران
۴.۶۳
۳,۴۳۵
مهرام
۱.۳۴-
۴,۹۳۴
مهندسي نصير ماشين
۲.۸۶-
۲,۶۹۶
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۳.۰۳-
۱,۹۱۷
موتوژن
۲.۰۲-
۲۵,۸۲۳
نفت بهران
۰.۳۱-
۲۰,۶۰۸
نفت پارس
۳.۷۲-
۵,۶۲۲
نورد آلومينيوم
۰
۲,۹۲۹
نورد قطعات فولادي
۰.۲-
۴,۹۱۸
نوسازي وساختمان تهران
۲.۵۷-
۱,۷۵۰
نيرو محركه
۱.۹۱-
۱,۲۵۷
نيروكلر

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |