چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۸۰۵ - Sep 21, 2005
با تصويب هيأت مديره ساز مان بورس اوراق بهادار
توقف نماد شركت ها در بورس قانونمند مي شود
002517.jpg
گروه بورس: مدت هاست كه توقف نماد بخش بزرگي از شركت هاي پذيرفته شده در بورس تهران به معضلي جدي در اين بازار تبديل شده است. آمارهاي موجود نشان مي دهد در حال حاضر دست كم نماد ۸۰ شركت حاضر در تالار هاي مبادلات سهام بيش از يكسال است كه به حال توقف درآمده، در كنار اين ها ضابطه مند نبودن بسته شدن نماد شركت ها موجب شده در هر مقطع دست كم ۲۰ تا ۷۰ شركت ديگر نيز به طور موقت به اين جمع بپيوندند. به اين ترتيب در مقاطع مختلف متقاضيان سرمايه گذاري در بورس تهران گاه تا ۴۰ درصد شركت هاي قابل داد و ستد در بازار را بيرون از چرخه مبادلات مي يابند، كه اين موضوع لطمه اي جدي به روند نقد شوندگي سهام در بورس تهران وارد آورده است.
در پي بروز بحران در بورس اوراق بهادار و كاهش سريع شاخص ها از زمستان پارسال هيأت مديره بورس تهران تحت فشار بيشتري براي تعيين تكليف شركت هاي متوقف مانده قرار گرفت و بر اين اساس آيين نامه تشكيل بازار غير رسمي مبادلات سهام يك ماه پيش به تصويب رسيد كه تاكنون اقدامي براي عملياتي كردن آن صورت نگرفته است.
اما از طرف ديگر ظرف ۶ ماه گذشته تدوين قاعده اي مشخص براي توقف نماد شركت ها در بورس مورد توجه قرار گرفته است. هيأت مديره بورس هفته گذشته بررسي آيين نامه اي را آغاز كرده كه براساس آن توقف نمادها در بورس قانونمند مي شود.
تاكنون اين امر براساس سليقه هاي شخصي ناظران بازار و به صلاحديد آنان انجام مي پذيرفت.
براساس اين آيين نامه نماد معاملاتي شركت ها فقط در پنج حالت مي تواند متوقف شود. الف) قبل از برگزاري مجامع عمومي صاحبان سهام شركت هاي پذيرفته شده و همچنين قبل از سررسيد پرداخت سود علي الحساب و سررسيد نهايي اوراق مشاركت ب) در صورتي كه اوراق بهادار، مطابق مقررات، مشمول تغيير طبقه بندي از تابلو يا تالاري شود كه در آن فعال است
ج) در صورتي كه ناشر اوراق بهادار، مطابق مقررات سازمان بورس، ضوابط اطلاع رساني را رعايت نكرده باشد. د) در صورتي كه حسابرس و بازرس قانوني نسبت به صورت هاي مالي شركت هاي پذيرفته شده يا حساب هاي اوراق بهادار اظهار نظر «مردود» يا «عدم اظهار نظر» ارائه كرده باشد.
هـ) در صورتي كه معاملات اوراق بهادار مظنون به استفاده از اطلاعات نهاني يا دست كاري قيمت توسط برخي از افراد باشد.
اين آيين نامه دوره توقف نمادها را نيز به دو و حداكثر پنج روز محدود كرده ودر حال حاضر زمان توقف نماد شركت ها نامحدود است و با نظر مديران بازار تعيين مي شود.
پيش بيني مي شود آيين نامه توقف نمادهاي معاملاتي شنبه هفته آينده در هيأت مديره سازمان بورس اوراق بهادار نهايي شود.

روند صف هاي عرضه و تقاضا در بورس تهران
گروه بورس: سهامداران بورس تهران روز يكشنبه سهام سيمان بجنورد و
كربن ايران را با قيمت هاي جديد دادوستد كردند.
به گزارش خبرنگار ما در اين روز نماد دو شركت يادشده به ترتيب در پي افزايش سرمايه و تقسيم سود با ۶۱ درصد و ۴۴ درصد كاهش قيمت باز شده بود.
بنابراين گزارش روز يكشنبه بازارگردانان، سهام شركت هاي سرمايه گذاري غدير، سرمايه گذاري بانك ملي، صدرا، سايپا، پتروشيمي اراك، سرمايه گذاري مسكن و سيمان فارس و خوزستان را بازارگرداني كردند تا به سيال شدن بازار كمك كنند. طي اين روز ۱۶۰ نفر براي خريد يك ميليون و ۵۹۰ هزار و ۴۹۲ سهم ايران ارقام به ارزش ۹/۵ ميليارد ريال برگه دستور خريد پر كردند.
در جدول عرضه نيز روز يكشنبه سرمايه گذاري غدير در صدر و پس از آن به ترتيب سيمان دورود، نيرو ترانس، سيمان شرق، سيمان شمال، سيمان تهران، سيمان كرمان و سيمان صوفيان قرار داشتند.

بازگشت دو شركت پس از برگزاري مجمع
گروه بورس: دو شركت طي روز يكشنبه بورس تهران به چرخه معاملات بازگشتند.
به گزارش خبرنگار ما، سهامداران كربن پس از برگزاري مجمع عمومي عادي سالانه و تقسيم سود نقدي به مبلغ ۸۵۰ ريال، روز يكشنبه دادوستد سهام اين شركت را از سر گرفتند. همچنين در اين روز نماد سيمان بجنورد در پي برگزاري مجمع عمومي عادي سالانه و افزايش سرمايه ۱۰۰ درصدي بازگشايي شد.

شاخص ۴۸ واحد به عقب برگشت
002514.jpg
گروه بورس: افت ۴۸ واحدي شاخص كل قيمت سهام روز يكشنبه موجب شد، اين شاخص تا مرز ۱۰ هزار و ۴۴۳ واحد پايين بيايد.
به گزارش خبرنگار ما در اين شاخص عملكرد تالار فرعي ۸۰ واحد و شاخص عملكرد تالار اصلي ۳۹ واحد كاهش را تجربه كردند و به ترتيب روي ارقام ۱۰ هزار و ۶۳۸ واحد و ۱۰ هزار و ۱۴۴ واحد ايستادند.
شاخص صنعت روز يكشنبه ۲۹ واحد ديگر افت كرد و به رقم ۸ هزار و ۳۹ واحد رسيد و شاخص مالي نيز با ۳۱۵ واحد كاهش بر روي عدد ۲۷ هزارو ۱۴۱ واحد ثابت شد. اين دو شاخص به ترتيب عملكرد شركت هاي صنعتي و سرمايه گذاري حاضر در بورس تهران را نشان مي دهند.
براساس اين گزارش در پايان معاملات روز يكشنبه شاخص سهام نفت و سوخت هسته اي ۳۳ واحد، شاخص گروه فلزات اساسي ۱۱ واحد و شاخص سهام وسايل نقليه ۵/۱۰ واحد افت را تجربه كردند.

استقبال بانك مركزي از فروش سهام شركت هاي دولتي
مهر: براساس مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام از محل واگذاري سهام بانك هاي دولتي به بخش خصوصي، بدهي هاي دولت به بانك مركزي تسويه خواهد شد.
ابراهيم شيباني اعلام كرد: بانك مركزي از پرداخت طلب خود از منبع فروش سهام شركت هاي دولتي استقبال مي كند و اين امر مي تواند در تسويه اين بدهي ها تسريع خوبي ايجاد كند.
رئيس كل بانك مركزي در پاسخ به اين پرسش كه آيا بانك مركزي علاقه دارد سهام شركت هاي دولتي را به عنوان طلب خود از دولت دريافت و از آن براي كنترل حجم نقدينگي استفاده كند، تصريح كرد: ما فقط پول حاصل از فروش سهام را مي خواهيم، چون دريافت خود سهام ما را مجبور به پيگيري نوسان هاي قيمت سهام در بورس و سهامداري كرده و بانك مركزي را از وظايف اصلي خود دور خواهد كرد.
هيأت وزيران چندي پيش، پرداخت شش هزار ميليارد ريال بدهي دولت به بانك مركزي از حساب ذخيره ارزي در سال جاري را تصويب كرد.

تالار بورس كرمانشاه تا دو هفته آينده افتتاح مي شود
ايسنا: ظرف سه ماه آينده استان هاي كرمانشاه، سمنان، بوشهر، هرمزگان، مركزي و خراسان شمالي داراي تالار بورس خواهند شد.
محمدرضا كبوراني، معاون اجرايي و توسعه بورس از راه اندازي تالار بورس كرمانشاه تا قبل از ماه مبارك رمضان خبر داد و افزود: اين امكان وجود دارد كه براي ماه مبارك رمضان افتتاحي نداشته باشيم، اما پس از آن در پنج استان شاهد افتتاح تالار خواهيم بود.
وي ادامه داد: به اين ترتيب تا پايان امسال باقي تالارهاي مبادلات سهام افتتاح خواهند شد . تالارهاي گلستان، خراسان جنوبي، ايلام، كهكيلويه و بويراحمد و چهارمحال و بختياري در فاز دوم افتتاح قرار دارند كه تا پايان سال افتتاح مي شوند.
كبوراني به افتتاح تالار اختصاصي بانك ملي در خيابان آفريقا اشاره كرد و گفت: پيش بيني مي شود كه اين تالار تا دو هفته آينده افتتاح شود. تا پايان امسال در تهران نيز ۲۰ تالار ديگر راه اندازي خواهد شد به گونه اي كه توزيع جغرافيايي مناسبي را شاهد باشيم يعني مردم تهران در مناطق مختلف دسترسي آسان به بازار سرمايه داشته باشند.وي گفت: نرم افزارجديد معاملات سهام وارد ايران شده و برنامه بومي سازي نرم افزار نيز آغاز شده است. طبق برنامه سيستم جديد معاملات كه بزرگترين گلوگاه بورس براي افزايش سرعت و حجم معاملات بود، به زودي راه اندازي مي شود.
معاون اجرايي و توسعه بورس درباره اين نرم افزار توضيح داد: طبق برنامه پيش مي رويم و تاخيري در آن نداريم. با وجود اينكه كار بسيار سنگيني است بيشتر تمركزمان در شركت خدمات بورس، روي پياده سازي سيستم معاملات است و بر اين اساس در فاز اول سيستم معاملات و در فاز دوم سيستم CDS (سپرده گذاري مركزي بورس) را نصب مي كنيم.

پشت هر سقوطي در بورس ، صعودي پنهان است
گروه بورس:رئيس مجمع عمومي فدراسيون بورس هاي اروپايي - آسيايي گفت: داد و ستد سهام در بورس هميشه متاثر از مسايل سياسي داخلي و خارجي است.
وي تصريح كرد: تحولات احتمالي مسايل سياسي نبايد بر بازار سهام و معاملات آن تاثير زيادي داشته باشد به طوري كه قبل از انتخابات تركيه، شاخصهاي بورس استانبول روند نزولي به خود گرفته بود اما بعد از برگزاري انتخابات يادشده، شاخصهاي آن متعادل شدند.
عثمان بيرسن، اظهار داشت: بابهبود وضعيت كنوني بورس اوراق بهادار تهران، نقدينگي خارج شده از آن دوباره بازمي گردد. سهامداران بورس بايد بدانند كه پس از هر سقوطي، رشد مناسبي پنهان شده است.
جانان اوكان رئيس كل واحد IT بورس استانبول نيز با تأكيد بر ضرورت استفاده از نرم افزارهاي معاملاتي جديد در بازار سهام، گفت: با استفاده از نرم افزارهاي جديد در بورس تهران مي توان به شكوفايي بيش از پيش آن دست يافت. بكارگيري نرم افزارهاي مناسب در بورس عاملي مهم براي جذب سرمايه گذاران جديد به آن بازار است.

سود خالص بانك اقتصاد نوين ۵۰ درصد افزايش يافت
گروه بورس: سود خالص بانك اقتصاد نوين در بهار امسال به رقم ۳/۸۴ ميليارد ريال رسيد.
به گزارش خبرنگار ما اين بانك در اطلاعيه اي به سازمان بورس درآمد خالص هر سهم خود را براي سال مالي جاري ۳۸۱ ريال پيش بيني كرده، در سه ماه نخست امسال با كنار گذاشتن ۸۴ ريال سود به ازاي هر سهم ۲۲ درصد بودجه را پوشش داده است.
بنابراين گزارش بانك اقتصاد نوين در مدت يادشده ۳۲۱ ميليارد ريال از محل تسهيلات اعطايي، ۳/۲۱ ميليارد ريال از محل سرمايه گذاري در اوراق مشاركت، ۶ ميليارد ريال از محل سرمايه گذاري ها و ۴ ميليارد ريال نيز از محل سپرده گذاري ها درآمد كسب كرده است.
بانك اقتصاد نوين در اين سه ماه ۲۳۲ ميليارد ريال به سپرده هاي سرمايه گذاري سود پرداخته است.
اين گزارش حاكي است: پيش بيني عملكرد امسال اين بانك در مقايسه با عملكرد واقعي سال مالي قبل به ترتيب به لحاظ سود حاصل از تسهيلات اعطايي ۱۲۳ درصد افزايش، جمع  درآمدها ۱۰۴ درصد افزايش، سود پرداختي به سپرده هاي سرمايه گذاري ۱۳۷ درصد افزايش و سود خالص ۵۰ درصد افزايش نشان مي دهد.
بانك اقتصاد نوين به تازگي سرمايه خود را از ۵۰۰ ميليارد ريال به يك هزار ميليارد ريال افزايش داده است.

ايران خودرو بهار امسال ۲۷ درصد بيشتر درآمد كسب كرد
گروه بورس: شركت ايران خودرو طي بهار امسال ۵۸۰ هزار دستگاه انواع پيكان، پژو و سمند را مجموعاً به قيمت ۵۳ هزار و ۸۳۳ ميليارد ريال فروخت.
به گزارش خبرنگار ما طبق اطلاعيه منتشر شده در سازمان بورس درآمد حاصل از فروش اين شركت در مقايسه با دوره مشابه در سال قبل ۴/۲۷ درصد افزايش نشان مي دهد.
بنابراين گزارش ايران خودرو در سه ماه نخست امسال يك هزار و ۵۰۵ ميليارد ريال سود عملياتي و ۸۲۵ ميليارد ريال سود خالص كسب كرد.ميزان سود انباشته اين شركت در پايان دوره ياد شده به رقم ۸۳۶ ميليارد ريال رسيد.
ايران خودرو در حال حاضر ۱۲ هزار دستگاه موجودي آماده براي فروش دارد.

زمان برگزاري مجمع فوق العاده
كمپرسورسازي تبريز اعلام شد
گروه بورس: مجمع عمومي فوق العاده كمپرسورسازي تبريز دوم مهرماه جاري برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار ما سهامداران اين شركت بايد براي حضور در اين مجمع كه به منظور كاهش و افزايش سرمايه و تصميم گيري در خصوص خروج از شموليت ماده ۱۴۱ قانون تجارت برگزار مي شود، رأس ساعت ۱۰ صبح روز يادشده به دفتر مركزي شركت واقع در ساختمان اسكان مراجعه كنند.

افزايش سرمايه پيش بيني سود چادرملو را تغيير داد
گروه بورس: شركت معدني و صنعتي چادرملو پيش بيني سود هر سهم خود را از ۸۳۲ ريال به ۶۲۴ ريال تغيير داد.
به گزارش خبرنگار ما اين شركت دليل تعديل ياد شده را افزايش سرمايه عنوان كرده است.
چادرملو در بهار امسال ۳۹۱ ميليارد ريال درآمد حاصل از فروش، ۶/۱۷۵ ميليارد ريال بهاي تمام شده كالاي فروش رفته، ۲۱۲ ميليارد ريال سود عملياتي و ۲۱۳ ميليارد ريال سود خالص داشته و به ازاي هر سهم نيز ۲۱۳ ريال سود كنار گذاشته است.
اين شركت قصد دارد امسال ۸۰ درصد از سود تحقق يافته سال ۸۴ را بين سهامدارانش تقسيم كند.

رشد ۵۵ درصدي شاخص معاملات در بورس فلزات
گروه بورس: روز دوشنبه در بورس فلزات تهران، در مجموع ۵۴ هزار و ۵۸۰ تن انواع فولاد و آلومينيوم به ارزش ۲۰۷ ميليارد و ۳۹۹ ميليون و ۷۴۰ هزار ريال داد و ستد شد.
به گزارش اطلاع رساني بورس فلزات تهران، شاخص كل اين بازار، در روز دوشنبه نسبت به يكشنبه۵۵ درصد افزايش داشته است.
اين گزارش حاكي است: در روز دوشنبه در گروه فولاد، در ۴ رينگ معاملاتي جداگانه مقدار ۵۴ هزار و ۵۲۰ تن انواع محصولات فولادي به ارزش ۲۰۶ ميليارد و ۳۲۱ ميليون و ۷۴۰ هزار ريال به صورت سلف معامله شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۸۹/۹۹ و ۴۸/۹۹ درصد از كل بازار را در اين روز به خود اختصاص داد.
همچنين در روز مورد بررسي، ۶۰ تن بليت ۶۰۶۳ در سايزهاي ۶ ، ۵ ، ۸ در ۳ رينگ معاملاتي جداگانه به ارزش يك ميليارد و ۷۸ ميليارد ريال به صورت نقد داد و ستد شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۱۱/۰ و ۵۲/۰ درصد از كل بازار را شامل مي شد.
در اين روز در گروه محصولات مسي و روي هيچگونه عرضه اي صورت نگرفت.
در اين گزارش آمده است: تالار بورس فلزات طي روز دوشنبه در مجموع شاهد ۵۶ هزار و ۷۴۰ تن عرضه و در مقابل ۶۵ هزار و ۶۸۰ تن تقاضا بود.

تغييرات قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۰.۹۲
۱۵
۱,۶۴۷
آبگينه
۴.۳۲
۳۲۳
۷,۷۹۷
آلومتك
۰.۰۴-
۵-
۱۳,۶۷۸
آلومراد
۰.۳-
۱۱-
۳,۶۱۳
آلومينيم پارس
۰.۰۳-
۴-
۱۳,۶۰۴
افست
۰
۰
۴,۲۱۱
الكتريك خودرو شرق
۴.۸۳
۳۷۷
۸,۱۹۰
ايران ترانسفو
۰.۰۹
۳
۳,۲۸۳
ايران خودرو
۰.۸۹-
۳۲-
۳,۵۷۵
ايران خودروديزل
۰.۰۷-
۱-
۱,۳۶۰
ايران دوچرخ
۳.۰۶-
۲۳۹-
۷,۵۷۸
ايران گچ
۱.۳-
۵۲-
۳,۹۴۲
ايرانيت
۰.۰۲-
۱-
۵,۵۹۷
باما
۰.۱۸-
۶-
۳,۲۷۸
بانك اقتصادنوين
۳.۳۹-
۷۹-
۲,۲۴۹
بانك پارسيان
۰.۲۳-
۷-
۳,۰۸۳
بانك كارآفرين
۰.۱۲-
۷-
۵,۷۵۱
بين المللي توسعه ساختمان
۰.۳۲-
۴-
۱,۲۶۱
پارس خودرو
۰.۰۲-
۱-
۶,۳۵۱
پارس دارو
۲.۲۸
۹۶
۴,۳۰۹
پارس سويچ
۰.۰۵
۱
۱,۹۸۱
پاكسان
۱.۲۷
۱۱۰
۸,۷۸۸
پتروشيمي آبادان
۰
۰
۱۱,۰۴۸
پتروشيمي اراك
۰.۵۵
۷۷
۱۴,۱۵۲
پتروشيمي اصفهان
۰.۱۱-
۱۳-
۱۲,۰۵۲
پتروشيمي خارك
۰.۰۴-
۴-
۱۰,۶۴۷
پتروشيمي فارابي
۰
۰
۱,۰۰۰
پشم بافي توس
۰.۲۸
۴
۱,۴۲۹
پمپ سازي ايران
۰.۴۳-
۱۶-
۳,۷۲۳
تراكتورسازي ايران
۰.۷۹
۱۵
۱,۹۰۷
تكنوتار
۰.۰۷
۵
۷,۲۸۰
تهران شيمي
۰.۱
۲
۲,۰۶۱
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۱.۰۷
۴۹
۴,۶۴۶
توسعه معادن روي ايران
۰.۶۶
۱۱
۱,۶۸۳
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۰.۲۵
۳۴
۱۳,۷۱۷
توليد سموم علف كش
۰.۰۹-
۱-
۱,۰۹۰
توليدمحورخودرو
۰.۴-
۵-
۱,۲۳۸
توليدي گرانيت بهسرام
۰.۰۷-
۱-
۱,۴۰۱
جنرال
۰
۰
۱,۷۲۰
جوش و اكسيژن ايران
۰.۱-
۲-
۲,۰۰۹
چيني ايران
۰.۳۹
۳۲
۸,۲۶۵
حمل و نقل پتروشيمي
۰.۸۳-
۵۰-
۶,۰۰۶
حمل و نقل توكا
۰
۰
۱۰,۰۷۸
خدمات انفورماتيك
۰.۷۵-
۷۰-
۹,۲۳۳
خدمات دريايي تايدواتر خاورميان
۱.۳۷-
۸۱-
۵,۸۱۶
خوراك دام پارس
۰.۷۲-
۱۶-
۲,۲۱۷
داده پردازي ايران
۰.۵۹-
۳۹-
۶,۵۲۳
داروسازي اسوه
۰.۰۱-
۱-
۷,۹۵۷
داروسازي جابرابن حيان
۰.۳۷
۱۲
۳,۲۲۹
داروسازي سبحان
۰.۰۱-
۱-
۸,۶۸۹
داروسازي فارابي
۰.۰۶-
۲-
۳,۴۲۰
داروسازي كوثر
۰.۰۳-
۵-
۱۴,۶۳۸
دارويي رازك
۰.۰۲-
۱-
۵,۶۲۶
داملران
۰.۰۳-
۱-
۳,۵۳۳
دشت مرغاب
۰.۰۹
۱
۱,۱۱۲
روغن نباتي ناب
۰
۰
۱,۱۹۹
رينگ سازي مشهد
۰.۰۷-
۶-
۸,۵۴۸
زامياد
۰.۰۷-
۱-
۱,۳۶۱
ساسان
۰.۰۸-
۲-
۲,۵۸۸
سالمين
۲.۷۴
۸۱
۳,۰۳۳
سامان گستراصفهان
۰.۲۳-
۸-
۳,۵۴۷
سايپا
۱.۷۷-
۳۷-
۲,۰۵۹
سايپاآذين
۰.۲۷
۱۷
۶,۴۱۵
سايپاديزل
۰.۹۹
۲۲
۲,۲۵۱
سخت آژند
۱.۵۸
۶۹
۴,۴۴۷
سراميك هاي صنعتي اردكان
۰.۱۳
۲
۱,۵۳۳
سرما آفرين
۱.۴۲-
۲۴-
۱,۶۶۲
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۰.۰۵-
۱-
۲,۱۲۴
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۰.۰۳
۱
۳,۳۸۳
سرمايه گذاري بانك ملي ايران (هلدينگ )
۰.۰۹-
۱-
۱,۱۱۷
سرمايه گذاري بهمن
۰.۴۶
۱۲
۲,۶۰۶
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۰.۱
۲
۱,۹۳۱
سرمايه گذاري توسعه آذربايجان
۰.۳۴-
۴-
۱,۱۷۰
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۰.۰۳-
۱-
۲,۹۳۰
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات
۰
۰
۱,۰۰۰
سرمايه گذاري توسعه ملي
۴.۹۴-
۳۱۳-
۶,۰۱۷
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۱.۶۲
۵۹
۳,۶۹۹
سرمايه گذاري ساختمان ايران (هلدينگ )
۱.۶۹-
۲۰-
۱,۱۶۲
سرمايه گذاري سايپا (طيف سايپا )
۰.۳۵-
۹-
۲,۵۴۹
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي كشوري
۰.۳۶-
۶-
۱,۶۶۳
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۰.۲-
۵-
۲,۴۹۵
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۰
۰
۲,۳۹۲
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۰
۰
۴,۱۸۹
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۴.۹۹-
۷۷-
۱,۴۶۷
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر ايران
۰
۰
۳,۶۵۰
سرمايه گذاري مسكن
۰.۲۸-
۳-
۱,۰۸۱
سرمايه گذاري ملت
۰.۳۶-
۵-
۱,۳۹۷
سرمايه گذاري ملي ايران
۰.۰۱-
۱-
۱۲,۰۳۸
سنگ آهن گل گهر
۶۰.۶-
۱۰۳۸۱-
۶,۷۵۰
سيمان بجنورد
۰.۰۱-
۲-
۱۶,۵۸۲
سيمان بهبهان
۰.۰۲-
۲-
۱۱,۸۰۷
سيمان تهران
۰.۰۴-
۴-
۱۰,۴۱۷
سيمان سپاهان
۰.۰۵-
۱۲-
۲۳,۹۶۸
سيمان شاهرود
۰.۰۲-
۲-
۱۰,۲۵۹
سيمان شرق
۰
۰
۵,۹۴۰
سيمان فارس و خوزستان
۰.۰۶-
۴-
۶,۷۶۷
سيمان هگمتان
۰.۰۷
۳
۴,۴۱۲
شاهد
۰.۲-
۲-
۱,۰۰۸
شوكوپارس
۰.۲-
۱۲-
۵,۹۴۷
شير پاستوريزه پگاه خراسان
۰
۰
۳,۹۲۴
شيشه همدان
۰.۸۹-
۳۲-
۳,۵۵۷
شيمي داروئي داروپخش
۰
۰
۳,۰۸۹
شيميايي سينا
۰.۰۴-
۴-
۹,۹۱۵
صنايع جوشكاب يزد
۰
۰
۸,۵۴۱
صنايع شيميايي ايران
۳.۶۷-
۴۱-
۱,۰۷۶
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۰.۵۵-
۲۹-
۵,۲۰۰
صنايع لاستيكي سهند
۴.۵۱-
۶۵-
۱,۳۷۵
صنايع مخابراتي راه دورايران
۰
۰
۳,۰۱۳
صنايع مس شهيد باهنر
۲۸.۷۱-
۶۵۹-
۱,۶۳۶
صنعتي آما
۰.۶
۱۴
۲,۳۴۷
صنعتي بهشهر
۰
۰
۵,۱۷۹
صنعتي دريايي ايران
۴.۷۲
۲۷۰
۵,۹۹۱
عمران و توسعه فارس
۱.۲۲
۱۲
۹۹۷
فارسيت اهواز
۱.۲
۱۱۲
۹,۴۸۳
فرآورد ه هاي غذايي و قند پيرانشهر
۰.۰۵-
۲-
۳,۹۱۲
فرآورده هاي تزريقي ايران
۴.۰۷
۲۹
۷۴۲
فرآورده هاي غذايي مشهد
۰.۷۷-
۱۳-
۱,۶۸۰
فرآورده هاي نسوز آذر
۰
۰
۲,۷۱۷
فرآورده هاي نسوز پارس
۴.۵۲-
۵۴۱-
۱۱,۴۲۵
فرآوري موادمعدني ايران
۰.۱۶
۳
۱,۸۷۱
فراورده هاي غذايي و قند تربت جام
۰.۱۶
۲
۱,۲۲۳
فنرسازي خاور
۰.۷۷
۹
۱,۱۷۴
فنرسازي زر
۰.۰۴-
۱-
۲,۴۸۷
فولاد كاويان
۰.۰۷-
۱-
۱,۴۰۲
قند شيرين خراسان
۱۲.۵۱-
۱۴۳-
۱,۰۰۰
قند قهستان
۰.۰۴
۱
۲,۲۵۷
قندنقش جهان
۰.۳۷-
۲۶-
۶,۹۶۳
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۱.۴۷-
۷۳-
۴,۸۹۸
كابلسازي تك
۰
۰
۴,۴۶۴
كارتن ايران
۰.۰۲-
۱-
۵,۷۷۲
كارخانجات داروپخش
۰.۰۶
۱
۱,۷۹۹
كارخانجات قند قزوين
۰.۰۷
۶
۸,۳۴۱
كارخانجات مخابراتي ايران
۳.۷۹
۵۷
۱,۵۵۹
كارخانه فارسيت درود
۰.۷۶-
۱۲۳-
۱۶,۰۴۴
كالسيمين
۴۳.۰۷-
۲۵۴۶-
۳,۳۶۵
كربن ايران
۰.۰۸-
۲-
۲,۴۵۷
كشت وصنعت پياذر
۰
۰
۳,۵۱۹
كمباين سازي ايران
۰.۲۶-
۸-
۳,۰۵۴
كنتورسازي ايران
۰
۰
۵,۴۰۱
كيميدارو
۳.۷-
۱۸۳-
۴,۷۶۸
گازلوله
۰.۷۵-
۱۷-
۲,۲۴۱
گروه بهمن
۰.۷۹-
۳۳-
۴,۱۲۶
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۱.۶۹
۳۷
۲,۲۲۸
ليزينگ ايران
۰.۲۲-
۵-
۲,۲۴۷
ليزينگ خودروغدير
۰.۴۷-
۱۵-
۳,۱۶۵
ليزينگ صنعت و معدن
۰.۱۲-
۱-
۸۰۵
ماشين سازي اراك
۲.۴۴
۱۱۳
۴,۷۴۵
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۱.۲۲-
۲۶-
۲,۱۰۷
محورسازان ايران خودرو
۰.۸۴-
۲۸-
۳,۳۱۹
معادن بافق
۲.۴-
۱۷۲-
۶,۹۸۰
معادن منگنز ايران
۰.۱۱
۴
۳,۷۰۹
معدني دماوند
۰.۴۹
۲۸
۵,۶۹۳
ملي سرب و روي ايران
۰.۴۶-
۱۵-
۳,۲۳۷
مهرام
۱.۴۶-
۲۰-
۱,۳۵۳
مهركام پارس
۱.۳۸-
۳۷-
۲,۶۴۲
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۰.۲۱-
۴-
۱,۸۷۵
موتوژن
۰.۱۸-
۵۰-
۲۷,۴۶۴
نفت بهران
۱.۰۹-
۷۵-
۶,۸۲۵
نورد آلومينيوم
۴.۹۳
۴۵
۹۵۷
نورد و لوله اهواز
۰.۰۶-
۱-
۱,۶۸۱
نيرو محركه
۰
۰
۱,۲۹۸
نيروكلر
۰.۱۴-
۱۰-
۶,۹۸۰
ورزيران

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |