شنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۸۱۹ - Oct 8, 2005
وعده هاي تازه سازمان بورس براي مهار بحران
اعطاي وام خريد سهام و عرضه سبدهاي مشاع ازجمله اين وعده ها هستند
004095.jpg
گروه بورس: درحالي كه فعالان بازار سهام منتظر تصميم هاي عملي عصر امروز _ شنبه _ هيأت مديره بورس اوراق بهادار براي بازگشت آرامش به بازار هستند، حسين عبده تبريزي از ارائه قريب الوقوع تسهيلات بانكي براي خريد سهام خبر مي دهد.
دبيركل بورس تهران ضمن اين كه پرداخت وام خريد سهام را موكول به تأييد بانك مركزي دانسته، به خبرگزاري مهر گفته است: بانك ها آمادگي خود را براي اعطاي تسهيلات خريد سهام اعلام كرده اند و در صورت صدورمجوز بانك مركزي ارائه اين خدمات به زودي آغاز مي شود.
دبيركل بورس تهران ادامه مي دهد: بيشتر بندهاي برنامه كوتاه مدت بورس براي عبور از بحران اجرا شده و برنامه عرضه سبدهاي مشاع هم مراحل پاياني خود را طي مي كند.
دكتر عبده پيش از اين اعلام كرده بود: ۶ سبد مشاع از روز شنبه _ امروز _ در تالارهاي بورس عرضه مي شود، اما ظاهرا اين موضوع باتوجه به مشكل مالياتي موجود به تعويق افتاده است. او در اين باره مي گويد: جلسه هايي براي حل مسائل مالياتي سبدهاي مشاع با سازمان مديريت و برنامه ريزي و هم چنين سازمان امور مالياتي برگزار شده و نتايج آن به زودي اعلام خواهد شد.
دبيركل بورس مي افزايد: طبق پيشنهاد ارائه شده به بانك مركزي و شوراي پول و اعتبار خواسته ايم متقاضيان سرمايه گذاري بتوانند ۳۰ درصد اعتبارات لازم براي خريد سهام را از طريق تسهيلات بانكي تأمين كنند.
بانك مركزي از سال گذشته ارائه تسهيلات براي خريد سهام را به دليل پاره اي ابهامات ممنوع اعلام كرده بود، هنوز مشخص نيست آيا سازمان بورس ابهام هاي موجود نزد كارشناسان بانك مركزي را براي پرداخت وام خريد سهام برطرف كرده يا نه؟
از سوي ديگر شبكه هاي تلويزيوني نيز درپي اعلام نظر رئيس جمهوري درباره حمايت جدي دولت از بورس، شاهد حضور پي درپي دبيركل سازمان بورس اوراق بهادار و ارائه توضيح درباره بحران بازار سهام بود.
در يكي از اين گفت وگوها دبيركل سازمان بورس تصريح كرد: شفافيت و اطلاع رساني در بورس موجب افزايش مشاركت عمومي خواهد شد.
عبده تبريزي در بخش گفت وگوي ويژه خبري شبكه دو سيما با اشاره به جوان بودن بورس در ايران افزود: در ايران بانك ها مهم ترين منبع پس اندازي هستند اما با تأكيد برنامه سوم ،بورس رونق گرفت و اكنون در اكثر مراكز استان ها تالار بورس تأسيس شده و در عيد فطر نيز چند تالار ديگر تأسيس خواهد شد.وي با تأكيد بر اطلاع رساني مناسب در بورس گفت: گروه هاي متعددي براي تحليل و شفاف سازي در سازمان بورس تشكيل شده تا مردم با اطمينان بيشتري مبادرت به خريد و فروش سهام كنند.
عبده تبريزي حجم مبادلات بورس تهران را در مقايسه با برخي از كشورهاي منطقه پايين دانست و گفت: حجم مبادلات بورس ايران در بهترين روزها حدود ۵۰ ميليون دلار است اما حجم روزانه مبادلات كشورهايي مانند عربستان بسيار بيشتر از ايران است.
دبيركل سازمان بورس اوراق بهادار استفاده از اطلاعات محرمانه را نوعي دزدي و سوءاستفاده كنندگان از آن را مستحق مجازات دانست و افزود: لايحه اي در مجلس در حال بررسي است كه با تصويب آن سوء استفاده از اطلاعات محرمانه در بورس جرم تلقي و موجب شفافيت اطلاع رساني و افزايش مشاركت عمومي خواهد شد.
دبيركل بورس با تأكيد بر فرهنگ سازي و اطلاع رساني تصريح كرد: توسعه بورس نيازمند حمايت دولت و حضور گسترده مردم در اين بازار است.
عبده تبريزي همچنين در شبكه خبر سيما افزود: در بورس، سهام و اوراق مشاركت عرضه مي شود و مردم با خريد، براي آينده خود پس انداز مي كنند و اين پس اندازها صرف سرمايه گذاري و ايجاد اشتغال مي شود.
دبيركل بورس افزود: در بورس عرضه و تقاضا تعيين كننده قيمت است بنابراين اگر عرضه و تقاضا واقعي باشد قيمت ها نيز واقعي خواهند بود اما گاهي عده اي با تقلب باعث كاهش يا افزايش قيمت ها مي شوند و هيأت نظارت بورس اوراق بهادار تلاش مي كنند تا در نظام قيمت ها دستكاري نشود و اطلاعات محرمانه در اختيار عده اي خاص قرار نگيرد زيرا استفاده از اطلاعات محرمانه جرم است و مجلس با تصويب قانون جديد درصدد قانوني كردن برخورد با متخلفان است.

ادامه افت شاخص ها در بورس تهران
گروه بورس: طي دادوستدهاي يك هفته گذشته سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران شاخص كل قيمت سهام،
۹ واحد كاهش يافت و به رقم ۱۰ هزار و ۱۳۹ واحد رسيد.
به گزارش همشهري در اين هفته شاخص عملكرد تالار اصلي ۱۰ واحد و شاخص عملكرد تالار فرعي ۳/۴ واحد كاهش را تجربه كردند و به ترتيب روي ارقام ۹ هزار و ۸۲۲ واحد و ۱۰ هزار و ۴۳۹ واحد ايستادند.
بنا بر اين گزارش شاخص صنعت كه عملكرد شركت هاي صنعتي حاضر در بورس را نشان مي دهد هفته پيش با ۴۴ واحد افت مواجه شد و به رقم ۷ هزار و ۸۰۵ واحد كاهش يافت. اما شاخص مالي با ۸۹۷ واحد ديگر رشد مواجه شد و تا مرز ۲۶ هزار و ۳۳۷ واحد بالا رفت.
شاخص بازده نقدي بازار طي دادوستدهاي يك هفته گذشته ۶۶ صدم درصد افزايش يافت و شاخص قيمت و بازده نقدي ۲۱ واحد پايين آمد و به رقم ۲۸ هزار و ۱۱۶ واحد برگشت.
براساس اين گزارش سهامداران بورس تهران هفته گذشته شاهد كاهش ۶ واحدي شاخص ميانگين موزون و ۹۷ واحدي شاخص ميانگين ساده ۵۰ شركت فعال تر بورس بودند. در پايان هفته دو شاخص يادشده به ترتيب در ارقام ۷۴۰ واحد و ۱۷ هزار و ۶۸۲ واحد ثابت شدند.

واگذاري سهام ۵ شركت به بخش خصوصي
گروه بورس: سازمان خصوصي سازي طي هفته گذشته سهام ۵ شركت را از طريق سازمان بورس اوراق بهادار به بخش خصوصي واگذار كرد.
به گزارش همشهري در اين هفته حجم خصوصي سازي به ۱۸۵ هزار و ۹۲۱ سهم به ارزش ۳۹۹ ميليارد ريال رسيد. بنا بر اين گزارش سازمان خصوصي سازي طي يك هفته گذشته ۷۶ هزار و ۷۲ سهم ايران خودرو ديزل به ارزش ۲۷۷ ميليارد ريال، ۶۵ هزار سهم نورد و لوله اهواز به ارزش ۵۸ ميليارد ريال، ۲۰ هزار سهم روغن نباتي جهان به ارزش ۵/۲۱ ميليارد ريال را در بازار عرضه كرد، ضمن اين كه تعداد ۱۰ هزار برگه حق تقدم گروه بهمن به ارزش ۲/۹ ميليارد ريال و ۱۴ هزار و ۸۴۹ سهم قند نقش جهان به ارزش ۲/۳۴ ميليارد ريال نيز در يك هفته گذشته توسط اين سازمان از طريق بورس به بخش خصوصي واگذار شد.

حجم مبادلات بورس فلزات ۶ درصد افزايش يافت
گروه بورس: در دومين هفته مهرماه در مجموع ۱۲۲ هزار و ۹۲۰ تن انواع فولاد، آلومينيوم، مس و روي به ارزش ۵۲۳ ميليارد و ۵۱۸ هزار ريال در تالار بورس فلزات تهران داد و ستدشد.
به گزارش روابط عمومي بورس فلزات تهران، تالار اين بورس در اين هفته، شاهد ۱۳۴ هزار و ۷۶۰ تن عرضه و در مقابل ۲۳۵ هزار و ۷۴۰ تن تقاضا بود.
اين گزارش حاكي است: در اين هفته ۱۲۰ هزار و ۸۲۰ تن انواع محصولات فولادي به ارزش ۴۵۸ ميليارد و ۳۹۳ ميليون و ۹۶۰ هزار ريال معامله شد كه به لحاظ وزن و ارزش به ترتيب ۰۹/۹۸ و ۵۶/۸۷ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داد. در اين گزارش آمده است: آمار كل معاملات انجام شده در اين هفته نسبت به هفته قبل، از لحاظ حجم ۶ درصد افزايش و از نظر ارزش يك درصد كاهش داشته است.

نبض بورس كشاورزي در دست ذرت دانه اي
موج: ذرت دانه اي وارداتي هفته گذشته صدرنشين معاملات بورس كشاورزي بود .
ذرت دانه اي طي هفته گذشته ۱۵ هزار و ۵۰ تن عرضه و ۹۵۰ تن تقاضا داشت كه در مقايسه با هفته قبل از آن از نظر حجم معاملات ۸۴ درصد كاهش داشت.
ارزش كل معاملات بورس كشاورزي طي هفته گذشته با ۷۰ درصد كاهش نسبت به هفته قبل از آن بالغ بر ۳ ميليارد و ۵۶ ميليون و ۸۵۰ هزار ريال و از نظر حجم با ۷۲ درصد كاهش بالغ بر يك هزار و ۷۷۵ تن بود.
كل ميزان عرضه در بورس طي هفته گذشته به ۴۳ هزار و ۹۴۰ تن و كل تقاضا به يك هزار و ۷۷۵ تن رسيد.

كاهش ۱۴ درصدي ارزش مبادلات سهام
گروه بورس: با وجود افزايش ۴/۱۲ درصدي خريداران سهام در بورس تهران، حجم و ارزش معاملات هفته گذشته با كاهش مواجه شد.
به گزارش همشهري در اين هفته ۱۸ هزار و ۶۹ خريدار تعداد ۲۲۸ ميليون و ۲۴۴ هزار و ۷۸۴ سهم به ارزش ۴/۵۰۹ ميليارد ريال را دست به دست كردند. حجم معاملات در هفته گذشته ۵ درصد و ارزش آن ۶/۱۴ درصد افت كرد.
بنابراين گزارش تالار فرعي هفته پيش ۳/۸ درصد خريداران خود را از دست داد و تعداد آنها در اين تالار به ۴ هزار و ۱۷۳ نفر رسيد. اما با اين وجود تعداد ۹۹ ميليون و ۶۹۸ هزار و ۵۳۶ سهم به ارزش ۱۴۱ ميليارد ريال در اين تالار دست به دست شد كه حاكي از رشد ۲۳ درصدي حجم و افزايش ۳ درصدي ارزش معاملات بود.
از سوي ديگر در تالار اصلي تعداد خريداران با ۲۱ درصد افزايش مواجه شد و به ۱۳ هزار و ۸۹۶ نفر رسيد در حالي كه حجم و ارزش معاملات در اين تالار با افت ۱۹ و ۲۰ واحدي مواجه شد.
طي يك هفته گذشته ۱۲۸ ميليون و ۵۴۶ هزار و ۲۴۸ سهم به ارزش ۵/۳۶۸ ميليارد ريال بين سهامداران تالار اصلي رد و بدل شد.
اين گزارش حاكي است: در هفته يادشده  ۸ هزار و ۲۷۷ برگه اوراق مشاركت با نرخ پايه يك ميليون ريال و به ارزش ۳/۸ ميليارد ريال در بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد.
اين گزارش نشان مي دهد: از ابتداي سال جاري تاكنون ارزش كل معاملات بالغ بر ۳۸ ميليارد ريال بوده و تعداد اوراق مشاركت عرضه نشده در بورس نيز به ۵/۱ ميليارد ريال رسيده است.

فروش سهام دولتي پس از رونق دوباره بورس
ايسنا: تشكيل جلسه هيأت عالي واگذاري و قيمت گذاري نهايي سهام دولتي به دليل بحران بورس به تعويق افتاد.
عبدالله پوري حسيني رئيس هيأت عامل سازمان خصوصي سازي در اين باره گفت: باتوجه به وضعيت بازار سهام طي چند روز آتي هم نمي توان انتظار تشكيل اين جلسه را داشت.
وي بازگشت رونق به بازار را لازمه تشكيل اين جلسه قلمداد كرد و افزود:  اميدواريم با تمهيداتي كه از سوي سازمان بورس اوراق بهادار و وزارت امور اقتصادي و دارايي انديشيده شده هرچه زودتر شاهد رونق در بازار سهام باشيم.
همچنين ابراهيم سليماني خوشرو مدير عرضه سازمان خصوصي سازي درباره وضعيت به وجود آمده در بورس گفت: مردم نبايد در شرايط فعلي اقدام به فروش سهام خود كنند، زيرا در طول هفته هاي آينده باتوجه به مباحثي كه از سوي وزير امور اقتصادي پيگيري مي شود، شاهد بازگشت رونق به اين بازار خواهيم بود.
وي تأكيد كرد: كساني كه سهام عمده دارند و شركت هاي سرمايه گذاري هاي بزرگ به فروش سهام نمي پردازند، بلكه اشخاصي كه داراي سهام خرد هستند باتوجه به ترسي كه دارند به فروش سهام اقدام مي كنند و اين امر باتوجه به بازگشت رونق به بازار درست نيست.

تغييرات قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۱۵,۶۲۹
۰.۵۲-
۱,۱۶۰
آبسال
۱۹۱,۴۸۶
۲.۸۵-
۱,۴۷۲
آبگينه
۶,۶۴۹
۰.۱۱-
۷,۵۴۵
آلومتك
۱۴,۶۷۶
۰.۲۲-
۳,۵۶۸
آلومينيم پارس
۱۸,۱۲۱
۴.۲۳-
۱۲,۶۱۸
افست
۷,۷۴۴
۰.۸۱-
۴,۱۷۳
الكتريك خودرو شرق
۱,۶۲۴
۰
۳,۰۰۰
ايتالران
۷۲۰,۲۲۶
۱۳.۵۹
۴,۸۶۵
ايران ارقام
۲,۵۲۰,۴۲۳
۰.۱۳-
۳,۰۹۰
ايران خودرو
۹۳۶,۴۵۷
۰
۳,۵۶۸
ايران خودروديزل
۵,۰۱۰
۰
۱,۳۵۴
ايران دوچرخ
۳۳,۸۶۶
۳.۱۷-
۶,۱۱۴
ايران گچ
۱,۰۱۰
۰
۲,۳۹۱
ايران مرينوس
۳۳۸,۰۴۹
۲.۹۸
۳,۴۶۲
ايرانيت
۴۳,۳۳۷
۰.۸۲
۵,۰۱۶
باما
۲۲۳,۷۹۱
۲.۸۸-
۳,۰۵۷
بانك اقتصادنوين
۲۶,۵۴۱,۱۶۶
۱۰.۷۴
۲,۲۱۵
بانك پارسيان
۶۰۷,۱۷۶
۴.۷۳-
۲,۸۷۸
بانك كارآفرين
۳۰۵
۰
۱,۱۸۱
بسته بندي ايران
۳,۶۲۷,۵۷۰
۱.۲۳-
۶,۱۹۹
بسته بندي پارس
۵۹,۷۹۷
۰.۴-
۱,۲۴۵
پارس خودرو
۵۲۰,۵۹۱
۱.۰۶-
۵,۸۴۷
پارس دارو
۳,۰۲۰
۰.۰۶-
۴,۷۷۳
پارس سرام
۱,۹۵۶,۴۸۰
۱.۸۵
۴,۳۱۳
پارس سويچ
۵۴,۰۳۴
۲.۳۹-
۱,۹۲۲
پاكسان
۲۴۹,۳۵۴
۳.۶۴-
۷,۱۷۸
پتروشيمي آبادان
۵۹۸,۸۵۸
۱.۲۳-
۱۰,۱۶۴
پتروشيمي اراك
۹۷۴,۳۱۱
۱.۸-
۱۱,۹۷۴
پتروشيمي اصفهان
۱۸۶,۸۲۳
۱.۱۱-
۱۱,۸۳۰
پتروشيمي خارك
۳۶۰
۰
۱,۶۷۴
پرميت
۵,۴۱۲
۰.۳۲
۱,۵۴۸
پمپ سازي ايران
۲۰
۰
۱۳,۱۵۷
تامين ماسه ريخته گري
۱,۸۵۹,۱۷۴
۲.۰۳
۳,۳۵۸
تراكتورسازي ايران
۴,۰۲۵,۰۹۶
۸.۵۷
۱,۶۳۳
تكنوتار
۲۰۶,۱۸۹
۰.۷۵-
۱,۹۹۳
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۱,۲۹۱,۶۲۷
۰.۴۵
۴,۱۸۱
توسعه معادن روي ايران
۱۰,۶۷۲
۰
۷,۰۵۶
تولي پرس
۱,۰۵۱,۳۲۵
۲.۸۸
۱,۴۹۳
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۳۲۴,۵۸۹
۳.۱۸
۱۲,۰۰۸
توليد سموم علف كش
۸۴,۰۷۸
۱.۹-
۱,۰۵۴
توليد محور خودرو
۱,۰۴۵
۰
۱۷,۴۰۸
توليدمواداوليه داروپخش
۳۲,۹۰۲
۰
۳,۵۱۴
جام دارو
۴,۰۷۵
۰.۲-
۱,۹۹۲
چيني ايران
۹,۵۵۹
۰
۷,۸۷۵
حمل و نقل پتروشيمي
۲۴۵,۹۴۲
۱۲.۰۶-
۴,۵۶۰
حمل و نقل توكا
۵۰۰
۰
۵,۴۲۶
خاك چيني ايران
۲۱۹,۲۸۶
۰.۰۳-
۱۰,۰۵۹
خدمات انفورماتيك
۵۵۶,۷۳۲
۷.۴۱-
۷,۸۸۰
خدمات دريايي تايدواتر خاورميان
۱۵,۲۸۸
۵.۰۲-
۵,۱۸۲
خوراك دام پارس
۳۳۳,۴۱۶
۴.۳۵
۱,۹۵۴
داده پردازي ايران
۱,۰۲۵
۰
۷,۹۲۰
داروسازي جابرابن حيان
۴۰,۰۰۰
۰
۷,۰۰۰
داروسازي روزدارو
۲,۲۰۸
۰
۸,۱۳۱
داروسازي زهراوي
۷۶,۴۷۴
۳.۲۲-
۲,۹۲۱
داروسازي سبحان
۶۰۱,۰۸۹
۰
۸,۶۳۰
داروسازي فارابي
۱,۲۰۲
۰.۰۳-
۳,۴۱۷
داروسازي كوثر
۱,۰۰۰
۰
۷,۵۰۰
دارويي رازك
۲۳,۱۶۲
۲.۳۹-
۱,۰۴۶
درخشان تهران
۵,۸۰۱,۳۴۰
۰.۱۵
۳,۳۷۷
دشت مرغاب
۳۳,۵۴۴
۰.۱
۱,۰۳۷
روغن نباتي جهان
۱۳۰
۰
۱,۱۲۷
روغن نباتي ناب
۳,۱۴۹
۰
۱,۶۶۴
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۲۳,۳۵۴
۱.۶۱-
۱,۱۷۸
رينگ سازي مشهد
۲۶۳,۶۸۳
۰.۴۷
۸,۱۰۹
زامياد
۶۰,۹۵۶
۰.۸۶-
۱,۲۸۰
ساسان
۳,۵۲۰
۰.۰۸-
۲,۵۹۵
سالمين
۱۷,۰۵۹
۰.۰۷-
۲,۹۰۱
سامان گستراصفهان
۲,۰۳۲,۲۰۶
۰.۴۷-
۳,۴۳۲
سايپا
۵,۵۵۳
۰
۱,۸۷۸
سايپا شيشه
۹,۸۰۷
۱.۰۶-
۱,۹۸۱
سايپاآذين
۱,۶۷۸,۶۹۷
۱.۹۹
۶,۰۲۶
سايپاديزل
۱,۸۴۶,۴۹۸
۰.۷۳
۱,۹۱۴
سخت آژند
۵۱,۷۸۹
۱.۰۴
۳,۸۵۶
سراميك هاي صنعتي اردكان
۸,۷۳۱
۰.۵۷-
۱,۵۶۸
سرما آفرين
۱,۰۲۶,۱۳۹
۴.۶۲-
۱,۵۳۷
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۴۳۲,۲۰۹
۱.۰۷-
۱,۸۷۶
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۳,۶۶۹,۴۲۵
۰.۳-
۳,۳۶۳
سرمايه گذاري بانك ملي ايران (هلدينگ )
۳,۱۷۶,۵۸۹
۰
۱,۰۶۶
سرمايه گذاري بهمن
۱,۰۵۵,۳۲۸
۰.۵۹-
۲,۳۵۴
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۶۱,۵۰۳
۰.۲۵-
۱,۵۸۹
سرمايه گذاري توسعه آذربايجان
۲,۹۸۰,۸۳۱
۳.۲۶-
۳,۴۹۷
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۶۹۵,۶۹۵
۵.۳۸-
۱,۰۴۰
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۲,۸۹۰,۸۸۹
۱۰.۶۷-
۲,۴۹۲
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات (هلدينگ )
۸۳۹,۹۵۷
۱.۶۴-
۹۷۶
سرمايه گذاري توسعه ملي
۴۳,۱۳۳
۱.۴۲-
۵,۷۰۵
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۵۲,۶۴۹
۰.۳۸-
۳,۶۶۰
سرمايه گذاري ساختمان ايران (هلدينگ )
۱۴۵,۲۲۲
۱۱.۶۲
۱,۰۶۷
سرمايه گذاري سايپا (طيف سايپا )
۵,۷۴۵
۰.۱۲-
۱,۶۶۴
سرمايه گذاري سپه
۷۹۹,۴۵۷
۱-
۲,۵۰۰
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي كشوري
۵,۹۱۹
۰.۰۶-
۱,۶۵۶
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۲۴,۲۵۳
۰.۷۸-
۲,۴۵۰
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۸۷,۴۹۸
۰.۴۲-
۲,۳۷۰
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۶,۹۷۴,۵۹۴
۰.۰۲
۴,۱۸۹
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۵۵,۴۷۱
۱.۳-
۱,۳۱۱
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر ايران
۷۸۱,۱۵۶
۰.۱۱
۳,۶۵۶
سرمايه گذاري مسكن
۱,۱۴۳,۷۳۸
۴.۶-
۹۵۶
سرمايه گذاري ملت
۱۵۹,۹۳۴
۰.۳۶-
۱,۳۷۳
سرمايه گذاري ملي ايران
۲۱۵
۰
۵۱,۵۲۸
سيمان اروميه
۲۱۰
۰
۶,۶۹۷
سيمان بجنورد
۴,۳۳۹
۰.۰۵-
۱۱,۷۸۴
سيمان تهران
۹۳۰
۰
۶,۳۷۹
سيمان داراب
۶,۳۰۴
۰.۰۴-
۱۰,۳۵۴
سيمان سپاهان
۴,۳۲۹
۰.۰۱-
۲۳,۲۰۰
سيمان شاهرود
۳۰
۰
۱۰,۲۵۸
سيمان شرق
۲۷۵
۰
۲۳,۵۲۸
سيمان شمال
۶۰
۰
۶۱,۶۴۷
سيمان صوفيان
۱,۱۱۶,۲۹۹
۰.۹-
۵,۷۹۰
سيمان فارس و خوزستان
۳۲۶
۰
۷,۲۳۶
سيمان كارون
۱,۵۰۸,۷۱۷
۱.۹۲
۴,۱۷۴
شاهد
۴۳,۸۱۴
۶.۳۲-
۹۶۵
شوكوپارس
۷۱۰
۰
۵,۹۳۹
شير پاستوريزه پگاه خراسان
۲۴,۳۴۲
۱.۱۷-
۲,۷۲۶
شيشه قزوين
۲,۷۹۹
۰
۳,۸۶۰
شيشه همدان
۱۲,۱۶۲
۰.۴۷-
۳,۴۰۲
شيمي داروئي داروپخش
۲۰,۴۳۲
۰.۶۱-
۹۸۸
صنايع آذرآب
۷۱,۶۴۳
۷.۸۶-
۸,۳۹۸
صنايع جوشكاب يزد
۱,۰۰۰
۰
۹,۰۴۸
صنايع ريخته گري ايران
۳۸۶,۲۹۷
۴.۳۲-
۷,۹۸۸
صنايع شيميايي ايران
۲۲۰,۰۲۴
۱.۸۱
۹۹۴
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۸۰,۴۱۱
۰
۴,۶۴۱
صنايع لاستيكي سهند
۱۱۰
۰
۱,۶۲۶
صنعتي آما
۱۹,۱۹۸
۰.۳۶-
۲,۴۶۷
صنعتي بهشهر
۹۰۳,۳۳۲
۰
۴,۸۰۰
صنعتي دريايي ايران
۱۲,۴۷۴
۲.۲۲-
۵,۵۴۳
عمران و توسعه فارس
۱۲,۲۸۳
۰.۱۱
۹۳۷
فارسيت اهواز
۱۸۰
۰
۹,۴۷۶
فرآورد ه هاي غذايي و قند پيرانشهر
۸۴۰
۰.۱۵-
۳,۸۹۶
فرآورده هاي تزريقي ايران
۵۲,۵۴۶
۱۳.۳
۱,۱۰۵
فرآورده هاي غذايي مشهد
۳۴,۳۷۹
۰.۸۸
۱,۵۹۶
فرآورده هاي نسوز آذر
۷۰
۰
۲,۷۱۷
فرآورده هاي نسوز پارس
۶۳,۳۳۰
۴.۴۷
۹,۹۷۸
فرآوري موادمعدني ايران
۱۳,۳۶۱
۳.۰۱-
۱,۷۹۵
فراورده هاي غذايي و قند تربت جام
۱۳۳,۳۷۵
۴.۹۱
۱,۱۴۱
فنرسازي خاور
۱۰۳,۰۸۲
۶.۱۷
۱,۱۶۶
فنرسازي زر
۳۶,۸۹۱
۰.۰۹-
۲,۳۱۵
فولاد كاويان
۱۰,۳۹۷
۰
۱,۹۲۹
قند ثابت خراسان
۸۷,۸۰۶
۰
۱,۳۹۹
قند شيرين خراسان
۲۰۰
۰
۵,۲۵۰
قند لرستان
۴,۹۳۵
۰
۲,۰۶۰
قند مرودشت
۲۰,۴۷۱,۸۹۱
۲.۱۱
۱,۷۱۰
قند نيشابور
۳۰,۵۲۸
۰.۰۴
۲,۳۰۰
قندنقش جهان
۳۶,۴۱۲
۳.۵۵-
۲,۰۸۵
كابل سازي ايران
۳۱۹,۲۳۴
۵.۱۴-
۶,۴۴۰
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۱۰,۰۲۰
۳.۶-
۴,۲۵۲
كابلسازي تك
۱۳,۳۸۸
۳.۹۶-
۴,۱۸۸
كارتن ايران
۲۲,۹۵۲
۰
۳,۱۳۷
كارخانجات توليدي شيشه دارويي رازي
۱,۳۳۴
۰
۵,۷۵۰
كارخانجات داروپخش
۲۲,۰۵۹
۰.۱۵
۷,۹۸۵
كارخانجات مخابراتي ايران
۲۹۱,۲۴۴
۱۱.۲۳
۱,۴۳۴
كارخانه فارسيت درود
۳۶۰
۰
۵,۳۴۰
كاشي اصفهان
۲۱۶,۳۰۶
۱.۳۴
۱۴,۸۷۶
كالسيمين
۲,۳۹۴,۳۰۰
۳.۰۵
۲,۸۵۵
كربن ايران
۲۱۲,۸۸۶
۰.۳۷-
۲,۱۹۱
كشت وصنعت پياذر
۶,۹۴۴
۰
۲,۹۴۸
كف
۱۲۶,۵۲۳
۲.۴۸
۲,۸۲۸
كنتورسازي ايران
۷۷۷
۰.۱۵-
۵,۲۷۵
كيميدارو
۲۵۲,۱۶۵
۹.۹۵-
۴,۱۷۲
گازلوله
۱,۳۷۳,۶۷۶
۰.۱-
۲,۱۰۳
گروه بهمن
۹۹,۱۳۰
۲.۷۶-
۳,۲۹۷
گروه صنعتي سپاهان
۳۸,۶۱۰
۲.۹۶-
۳,۶۸۲
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۲۲,۵۳۰
۳.۹۳-
۹,۲۲۸
گسترش صنايع وخدمات كشاورزي
۱۰,۸۶۸
۰
۱,۹۲۲
گلتاش
۱۵,۸۴۴
۰
۳,۶۲۰
گلوكوزان
۹,۷۹۰
۰.۹۵-
۳,۸۸۸
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۱۱۰
۰
۴,۰۷۰
لاستيك دنا
۲,۲۴۰
۰
۱,۲۱۴
لاميران
۱,۹۴۸
۰
۵,۹۰۴
لبنيات پاك
۷,۵۹۴
۰
۲,۵۰۰
لعاب ايران
۷۵۰
۰
۲,۶۵۰
لوله وماشين سازي ايران
۵۶۵,۴۱۹
۴.۰۴
۲,۰۷۹
ليزينگ ايران
۴,۹۸۶,۷۷۴
۲.۵۸
۲,۰۱۶
ليزينگ خودروغدير
۲,۰۱۷,۸۰۲
۲.۸۴-
۲,۷۵۰
ليزينگ صنعت و معدن
۲۲۷,۴۰۰
۰.۱
۱,۰۰۱
ليفت تراك سازي سهند
۳۵,۱۳۱
۰.۵۱-
۷۸۲
ماشين سازي اراك
۱۴,۶۲۵
۰
۵,۰۱۵
مجتمع صنعتي آرتاويل تاير
۶۹,۷۲۳
۲.۴۷
۱,۹۴۷
محورسازان ايران خودرو
۲۰,۷۶۳
۶.۷۲
۳,۴۲۴
معادن بافق
۲۹۸
۰
۳,۵۹۰
مقره سازي ايران
۳۱۹,۳۴۲
۲.۱۷
۵,۱۵۲
ملي سرب و روي ايران
۲۳۶,۵۴۳
۱.۵۶
۲,۸۸۵
مهرام
۶۱,۲۸۰
۰
۱,۲۵۶
مهركام پارس
۶۵,۳۸۱
۰.۳۳-
۲,۳۹۵
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۸۸,۰۱۹
۳.۱۹-
۱,۷۲۴
موتوژن
۱۲,۵۹۷
۰.۷۹-
۲۷,۰۴۵
نفت بهران
۱۲,۰۷۲
۰
۱۰,۳۰۰
نفت پارس
۸,۴۶۶
۰
۶,۲۹۵
نورد آلومينيوم
۱۳۷,۳۲۶
۰
۲,۸۰۶
نورد قطعات فولادي
۲۱۹,۹۳۴
۴.۰۳
۸۴۴
نورد و لوله اهواز
۳۳۰
۲.۰۴-
۲,۴۵۰
نوش مازندران
۳۴,۵۱۰
۰
۱,۶۵۷
نيرو محركه
۳۷,۲۲۰
۰
۳,۳۸۶
نيروترانس
۷,۰۰۸
۰
۱,۲۸۶
نيروكلر

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
علمي فرهنگي
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   علمي فرهنگي   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |