دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۸۲۱ - Oct 10, 2005
مراسم توديع و معارفه رؤساي سازمان تربيت بدني
مهرعليزاده رفت ، علي آبادي آمد
004353.jpg
خبرنگار همشهري: مراسم توديع و معارفه رؤساي سازمان تربيت بدني پيشين و جديد روز گذشته با حضور جمع زيادي از مسئولين سياسي، اجتماعي و ورزشي كشور انجام شد. مهرعليزاده، رفت و محمد علي آبادي آمد. پس از انقلاب اسلامي اين هشتمين انتخاب يا انتصاب در ورزش بود. هر هشت رئيس سازمان تربيت بدني به فراخور توانمندي خود در عرصه ورزش تلاش كردند تا اين پديده پرنفوذ و اجتماعي را در جامعه نهادينه كنند. راه ورزش هنوز ادامه دارد و مسير به اندازه اي طولاني و بكر است كه هر چه تلاش كنيد، همچنان جاي كار و فعاليت دارد. در اين مراسم مهرعليزاده از مطبوعات به عنوان چراغ روشن راهنماي ورزش ياد كرد و محمدعلي آبادي نيز گفت: دستم را بسوي مطبوعات دراز مي كنم تا به كمك آنها بتوانم ورزش را به اهداف خود برسانم.
اتفاقاً اولين رئيس سازمان تربيت بدني مرحوم ابراهيم حكيمي در ۷۱ سال پيش نيز در سخنراني خود از همگان خواست تا به وي كمك كنند تا ورزش را در جامعه همه گير كند و علي آبادي بيست و ششمين رئيس ورزش نيز با اين جمله آغاز كرد.
در اين مراسم كه جمع كثيري از جامعه  ورزش ، مديران كل تربيت بدني استان ها، روساي فدراسيون هاي ورزشي، پيشكسوتان، مربيان، ورزشكاران، دست اندركاران ورزش در سازمان تربيت بدني و كميته  ملي المپيك و خبرنگاران رسانه هاي گروهي حضور داشتند از زحمات چهارساله  مهندس مهرعليزاده تقدير و تشكر به عمل آمد.
معاون اول رئيس جمهور در اين مراسم گفت:در دولت جديد اهميت ورزش براي ما روشن است و سعي مي كنيم در بحث تخصيص منابع مالي و توجه به پتانسيل هاي موجود در نقاط محروم، بيشترين توجه را به ورزش داشته باشيم.
دكتر داودي در مراسم توديع و معارفه  مهندس مهرعليزاده رئيس پيشين سازمان تربيت بدني و محمد علي آبادي رئيس جديد سازمان تربيت بدني با بيان اينكه در رابطه با ورزش يك بحث درون سازماني نسبت به توسعه  ورزش هاي قهرماني و همگاني وجود دارد و از طرفي دولت نيز بايد در چهارچوب وظايف خود از اين حركت بهره مند شود، ادامه داد: ما در پروسه  بيست ساله  نظام جمهوري اسلامي قرار است در منطقه رتبه  اول را داشته باشيم و از طرفي يكي از كشورهاي عمده در مباحث سياسي و اجتماعي باشيم. اين مهم ميسر نخواهد شد مگر اين كه ما متكي به نيروهايي علمي و جوان باشيم.
بنابراين پرورش چنين نيروهايي نيز در سايه  ورزش كه كليه  زمينه هاي لازم را در شادي و نشاط عموم مردم ايجاد مي كند ميسر نخواهد شد.وي با بيان اين كه ورزش يكي از نيازمندي هاي اساسي پروسه  توسعه  كشور در آينده است اظهار كرد: روي طراوت و نشاط جامعه تأكيد زيادي شده است.
اين درحالي است كه اهميت ورزش از نظر اسلام و سياست نظام جمهوري اسلامي ايران بسيار باارزش است.
مهندس مهرعليزاده نيز در مراسم توديع خود با بيان اين كه مراسم معارفه  من در سال ۸۰ و مراسم توديعم در سال ۸۴ هر دو در ابتداي ماه رمضان برگزار شد، كه هر دو براي ما جاي ارزش بسياري دارد، گفت: ورزش عرصه  عشق، محبت، شكوفايي و اعتلاي نام جمهوري اسلامي ايران است و تك تك افتخاراتي كه ايران طي سال هاي گذشته در صحنه هاي مختلف ورزشي به جا گذاشته شد، هر كدام دل ميليون ها ايراني را شاد كرد.
وي با تشكر از همه كساني كه او را در طول اين سال ها حمايت كرده اند گفت: روساي فدراسيون ها، مديران كل، مطبوعات و رسانه ها كه هميشه به عنوان مشاوران امين من بوده اند را هيچ گاه فراموش نمي كنم و از زحمات بي شائبه شان تشكر مي كنم.
آنها چراغ روشن راهنماي ورزش و من بودند. مهرعليزاده تأكيد كرد: در طول سال هاي حضورم در ورزش همواره به آنها يادآوري مي كردم كه با اتكا به توان خود و با اعتقاد كامل راه درست را انتخاب كنيد.
من هيچ گاه به عنوان رئيس نخواستم به مديران و روساي فدراسيون هاي ورزشي كه در عرصه  ورزش با من همكاري كردند امر و نهي كنم.
من به آنها اختيار كامل دادم كه با ابتكار عمل كار كنند و تصور مي شود در حد موفقيت هاي فعلي، اين امر يكي از رموز موفقيت در ورزش بود.
رئيس جديد سازمان تربيت بدني هم در مراسم معارفه  خود ضمن خسته نباشيد به مهرعليزاده به خاطر تلاش هاي بي شائبه  در ورزش گفت: اميدوارم اين پرچمي كه از شما گرفتم را با افتخار به فرد بعدي بدهم.
محمد علي آبادي كه در جمع جامعه  ورزش سخن مي گفت، خطاب به ورزشي ها گفت: دست همه  ورزشي ها درد نكند، همان طور كه مهندس مهرعليزاده گفت، هم اكنون ۲۰ درصد كار شروع شده و اميدوارم پرچمي كه از شما گرفتم را با افتخار به مدير بعدي بدهم.وي در ادامه  صحبت هاي خود خطاب به همه  مديراني كه با آنها در شهرداري همكاري داشته است گفت: دست همه  كساني كه در روزهاي تعطيل و غير تعطيل با من همكاري داشتند و شبانه روز به جامعه  خود خدمت كردند را مي فشارم.
علي آبادي تأكيد كرد: اميدوارم ۴ سال آينده نيز مانند امروز، موفقيت هاي مهرعليزاده را به همراه داشته باشد.
در طول اين ۱۵ روز اخير نيز بيش از ۱۰۰ جلسه با مديران و روساي فدراسيون هاي ورزشي برگزار كردم، واقعا اقدامات عاقلانه اي در ورزش انجام شده بود و پيشينيان راه را براي پيشرفت آينده ورزش باز گذاشته اند.از طرفي با تخصيص اعتبارات خوب براي احداث و تكميل بناهاي ورزشي به علاوه  اختصاص يك درصد از اعتبارات سازمان ها و نهادهاي دولتي به ورزش اقدامات ويژه اي مي توان در ورزش انجام داد.
وي ادامه داد:مهم ترين اولويت هاي من نيز توسعه  فرهنگ و آموزش در ورزش و نيز توسعه  اماكن ورزشي خواهد بود كه اميدوارم در كنار مديران فعلي در صحنه  ورزش كه همگي داراي تحصيلات بالايي هستند اهداف خود را پيش ببريم.

دبير فدراسيون كشتي در نشست مسئولين و كارشناسان:
بافت كشتي ايران غلط است
004347.jpg
گروه ورزشي: روزگذشته نشست بررسي عملكرد تيم ملي كشتي آزاد در مسابقات جهاني مجارستان با حضور مسئولان فدراسيون كشتي و كارشناسان برگزار شد.
در اين نشست محمدرضا طالقاني، رييس فدراسيون كشتي اظهارداشت: انتقادات بر من وارد هستند اما اصلا به كشتي آويزان نيستم، بلكه آن را دوست دارم. دوست دارم مردم خوشحال باشند. اگر مي نويسيد همه كارها اشتباه است، راهكار نشان دهيد كه چه بايد كرد، اما آيا تابه حال دو نفر اين كار را كرده اند. در ادامه اين جلسه اسدالله رضايي دبير فدراسيون كشتي طي سخناني گفت: بافت كشتي ايران غلط است و بايد به رفع نقاط ضعف آن پرداخت.
وي افزود: ورزش با تكروي و اين كه بخواهيم به تنهايي كارها را انجام دهيم منافات دارد. آنهايي كه فكر مي كنند كارشان بدون اشكال است، خودخواهند و بايد با مشخص كردن نقاط ضعف قوي تر عمل كنيم تا ديگر نياز به عذرخواهي از مردم نباشد.وي با اشاره به اين كه هيچ مسئولي دوست ندارد در كارش عدم موفقيت وجود داشته باشد، تصريح كرد: برنامه ريزي ها و بافت كشتي به شكلي بوده كه نتوانسته ايم نتيجه بگيريم.
انتخاب تيم ملي، انتخاب كادر فني و حتي انتخاب مسئولين شكل درستي ندارد و بايد همه كمك كنيد تا عذرخواهي از مردم ادامه پيدا نكند.
دبير فدراسيون كشتي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود گفت: طالقاني يك روحيه اي دارد كه مقداري به مديريت نمي خورد و آن «نه گفتن» است اما بايد از اين پس بتوانيم نه بگوييم.كارشناسان كشتي كشور نيز در اين نشست نظرات خود را درباره مسابقات جهاني بوداپست و مسائل روز كشتي ارايه كردند.

فدراسيون تكواندو از قهرمانان خود تجليل مي كند
مراسم تجليل از قهرمانان تكواندو كشورمان روز بيست و هفتم مهرماه برگزار مي شود.فدراسيون تكواندو كشورمان در مراسمي كه روز چهارشنبه بيست و هفتم مهرماه در چهاردهم ماه مبارك رمضان با برگزاري مراسم افطاري و جشن از قهرمانان اين رشته ورزشي تجليل مي كند.براساس اين گزارش، فدراسيون تكواندو كشورمان هر سال در ماه مبارك رمضان با برگزاري مراسمي از كليه نام آوران ،قهرمانان و افتخارآفرينان اين رشته ورزشي تجليل به عمل مي آورد. اين مراسم به احتمال فراوان در هتل المپيك برگزار مي شود.

تيم هاي واليبال پرسپوليس و مخابرات گلستان تأييد شدند
خبرنگار همشهري: با حضور نمايندگان دو باشگاه پيام مخابرات گلستان و پرسپوليس تهران در فدراسيون واليبال تكليف نهايي ليگ برتر واليبال ايران روشن شد. نمايندگان تام الاختيار اين دو تيم در حضور يزداني خرم رئيس و اعضاي كميته فني اعلام داشته اند كه اين دو تيم همه شرايط حضور در جمع تيم هاي برتر را دارا هستند. پس از تأييد اين دو تيم از سوي حاضرين، صادقي سرمربي پرسپوليس و سرپرست تيم مخابرات جلسه را ترك كردند. پرسپوليس و مخابرات گلستان دو تيمي هستند كه آغازگر بازيهاي اين فصل ليگ برتر چهارشنبه شب هفته جاري در سالن ۷ تير خواهند بود.
هيأت ها را چه كسي بايد حمايت كند
عباس جلاير رئيس هيأت واليبال استان تهران پيش بيني كرده است كه بازيهاي اين فصل واليبال تهران و باشگاههاي كشور هزينه اي نزديك به ۷۰۰ ميليون ريال براي اين هيأت دربر خواهد داشت. وي با اعلام اينكه اگر كمك هاي فدراسيون واليبال نبود معلوم نيست كه اين هيأت چگونه مي توانست دخل و خرج كند افزود: از پائيز سال ۸۳ تا به حال هيچ پولي دريافت نداشته ايم و اين در حالي است كه تمامي تيم هاي رده هاي سني مختلف را با قرض راهي مسابقات ساخته ايم و از اين بابت هنوز از سوي دفتر امور مشترك هيأت هاي ورزشي استان تهران پولي به حساب هيأت واريز نشده است.
خودم مانده ام كه هيأت را چه كسي بايد حمايت كند، اين در حالي است كه در دو سال گذشته عنوان هيأت نمونه را هم بدست آورده ايم.
پگاه اروميه ازبازيكن برزيلي تيمش راضي است
004344.jpg
كادر فني تيم واليبال پگاه اروميه از بازيكن برزيلي اين تيم رضايت دارند.
ژوآو كاروليو بازيكن تيم واليبال دانشجويان برزيل در يونيورسياد ۲۰۰۵ ازمير كه در پست سرعتي بازي مي كند ديروز اولين تمرينش را با پگاهي ها انجام داد.
او صبح با ساير بازيكنان وزنه زد و بعدازظهر كار با توپ انجام داد. عملكرد قابل قبول، بدن آماده و سن مناسب، از شرايط مثبت اين بازيكن ۲۵ساله برزيلي است.
ناصر شهنازي مي گويد: او از بازيكنان قبلي كه به اروميه آمدند خيلي بهتر است. اين بازيكن با ۲۰۵ سانتيمتر قد و ۱۰۲ كيلوگرم وزن به گفته سرمربي پگاه شرايط ايده آلي براي بازي سرعتي دارد. كادر فني پگاه شرايط كارواليورا ايده آل عنوان كردند.

سفر تيم ملي فوتسال ايران به برزيل لغو شد
رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال از به تعويق افتادن مسابقات بين قاره اي فوتسال جهان در برزيل خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر به گفته صادق درودگر اين مسابقات قراربود طي روزهاي دوم تا هفتم آبان ماه جاري در كشور برزيل برگزارشود كه به دليل عدم آمادگي برخي تيمها برگزاري اين مسابقات به زمان ديگري موكول شد.
درودگر يادآورشد: طي نمابري كه امروز از فدراسيون فوتبال برزيل بدست ما رسيد برگزاري اين مسابقات به زمان ديگري كه متعاقبا اعلام خواهد شد موكول شده است.
گفتني است:در مسابقات جام بين قاره اي فوتسال تيمهاي برزيل، آرژانتين، اسپانيا، مصر، آمريكا، استراليا و ايران با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت.

قريب مشاور فدراسيون فوتبال شد
مديرعامل پيشين باشگاه استقلال تهران به عنوان مشاور فدراسيون فوتبال منصوب شد.مديرعامل پيشين باشگاه استقلال تهران طي حكمي از سوي محمد دادكان، رئيس فدراسيون فوتبال ازاين پس به عنوان مشاور اين فدراسيون فعاليت خواهد كرد.شايان ذكر است، محمد حسين قريب پيش از كاظم اوليايي مديرعامل باشگاه استقلال تهران بود.

۳ طلا و يك نقره حاصل تيم كاراته دانشگاه آزاد در استانبول
تيم اعزامي كاراته دانشگاه آزاد در دومين روز اولين دوره تورنمنت بين المللي ۲۰۰۵ استانبول تركيه به ۳ مدال طلا و يك مدال نقره دست يافت.
به نقل از روابط عمومي  اداره كل تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي، روز شنبه شانزدهم مهرماه در دومين روز اين پيكارها مسعود رحيمي و پويا سلطاني در فينال با غلبه بر حريفان قدرتمند تركيه اي دو مدال طلا از رقابت هاي بخش كوميته نوجوانان براي دانشگاه آزاد به ارمغان آوردند.همچنين سجاد شربتي در دسته ۵۵ كيلوگرم با غلبه بر تمامي رقبا به فينال رسيد و نهايتا با پيروزي مقابل كاتارو كشور ميزبان نشان طلاي ديگري را به چنگ آورد.
عليرضا اجدادي در دسته ۵۵ كيلوگرم كوميته جوانان در ديدار پاياني مغلوب حريف ترك خود شد و تنها مدال نقره دانشگاه آزاد را به گردن آويخت.

صعود ۲۴ تيم به جام جهاني ۲۰۰۶ آلمان
004350.jpg
004359.jpg
گروه ورزشي:در پايان  ديدارهاي   مقدماتي  (شنبه شب)جام  جهاني  ۲۰۰۶ در قاره هاي  گوناگون  و صعود تعدادي  از تيمها، تاكنون  صعود ۲۴ تيم  از ۳۲ تيم  حاضر در جام  جهاني  سال  آينده ، قطعي  شده  است .
تيمهايي  كه  صعود خود را به  جام  جهاني  ۲۰۰۶ مسجل  ساخته اند، عبارتند از:
اروپا: آلمان  (ميزبان )، اوكراين ، هلند، انگلستان ، لهستان ، ايتاليا، پرتغال ، كرواسي
آفريقا: آنگولا، ساحل  عاج ، غنا، توگو، تونس
 آمريكاي  جنوبي : آرژانتين ، برزيل ، اكوادور، پاراگوئه 
آسيا: ژاپن ، ايران ، كره  جنوبي ، عربستان 
آمريكاي  شمالي : آمريكا، مكزيك ، كاستاريكا.
قرعه  كشي  مرحله  پاياني  مسابقات ، روز ۱۸ آذرماه  سال  جاري  در شهر لايپزيگ  آلمان  برگزار خواهد شد.
هلند ، پرتغال ، ايتاليا ، لهستان ، انگلستان و كرواسي صعود كردند
رقابتهاي  فوتبال  مقدماتي  جام  جهاني  ۲۰۰۶ در قاره  اروپا، شنبه  شب  درگروههاي  هشت گانه  دنبال  شد و در پايان ، صعود شش  تيم  ديگر به  اين  مسابقات  قطعي  گرديد.تيمهاي  ملي  هلند، پرتغال ، ايتاليا، لهستان ، انگلستان  و كرواسي ، صعود خود به  جام  جهاني  ۲۰۰۶ را مسجل  ساختند و تكليف  گروههاي  ۴ و ۷ و نيز دومين  تيم  صعودكننده از تيمهاي  دوم  برتر، چهارشنبه  شب  مشخص  خواهد شد.نخستين  تيم  برتر دوم  گروهها كه  صعود كرد، تيم  ملي  انگلستان  است  كه  در گروه  ۶ پس  از لهستان  به  جام  جهاني  راه  يافت .
گروه  يك 
جمهوري  چك صفر - هلند ۲
فنلاند صفر - روماني  ۲
در اين  گروه  تيم  هلند با ۳۱ امتياز از ۱۱ بازي  صعود كرد. روماني  با ۲۵ امتياز از ۱۲ بازي  و جمهوري  چك  با ۲۴ امتياز از ۱۱ ديدار در رده هاي  بعدي  قرار دارند.
گروه  دو
گرجستان  صفر - قزاقستان  صفر
اوكراين  ۲ - آلباني ۲
دانمارك  ۱ - يونان صفر
از اين  گروه  تيم  اوكراين  كه  با ۲۵ امتياز از ۱۲ بازي  در صدر قرار دارد، پيش  از اين  صعود خود را مسجل  كرده  بود. تركيه  با ،۲۰ دانمارك  با ۱۹ و يونان  با ۱۸ امتياز از ۱۱ بازي  در رده هاي  بعدي  ايستاده  اند.
گروه  سه 
پرتغال ۲ - ليختن  اشتاين  ۱
اسلواكي  ۱ - استوني  صفر
روسيه  ۵ - لوكزامبورگ ۱
از اين  گروه  پرتغال  با ۲۷ امتياز از ۱۱ بازي  صعود كرد. اسلواكي  و روسيه  هر دو با ۲۲ امتياز از همين  تعداد مسابقه  در مكانهاي  بعدي  قرار دارند.
گروه  چهار
رژيم  صهيونيستي۲ - جزاير فارو ۱
سوئيس۱ - فرانسه ۱
قبرس صفر - جمهوري  ايرلند۱
در اين  گروه  رژيم  صهيونيستي  با ۱۸ امتياز از ۱۰ بازي ، سوئيس  و فرانسه  با ۱۷ و ايرلند با ۱۶ امتياز از ۹ مسابقه  در رده هاي  اول  تا چهارم  قرار دارند و صعود هيچ  تيمي  هنوز قطعي  نيست .
گروه  پنج 
ايتاليا ۱ - اسلووني  صفر
نروژ ۱- مولداوي  صفر
اسكاتلند صفر- بلاروس ۱
از اين  گروه  تيم  ملي  ايتاليا با ۲۰ امتياز از ۹ بازي  صعود كرد. نروژ با ۱۵ و اسلووني  با ۱۲ امتياز از همين  تعداد مسابقه  در مكانهاي  بعدي  ايستاده اند.
گروه  شش 
ايرلند شمالي  ۲ - ولز ۳
انگلستان  ۱ - اتريش  صفر
از اين  گروه  لهستان  با ۲۴ امتياز از ۹ مسابقه  بعنوان  تيم  اول  و انگلستان  با ۲۲ امتياز از همين  تعداد بازي  بعنوان  يكي  از دو تيم  برتر دوم  گروهها، صعود كردند.
گروه  هفت 
بلژيك  صفر - اسپانيا ۲
ليتواني  صفر - صربستان  و مونته  نگرو۲
بوسني  ۳ - سن  مارينو صفر
در اين  گروه  صربستان  با ،۱۹ اسپانيا با ۱۷ و بوسني  هرزگووين  با ۱۶ امتياز از ۹ بازي  در رده هاي  اول  تا سوم  ايستاده اند و هنوز صعود هيچ  تيمي  قطعي  نشده  است .
گروه  هشت 
كرواسي۱ - سوئد صفر
بلغارستان  ۲ - مجارستان صفر
از اين  گروه  كرواسي  با ۲۳ امتياز از ۹ بازي  صعود كرد و سوئد با ۲۱ امتياز از همين  تعداد مسابقه  در مكان  دوم  قرار دارد.از گروههاي  هشت گانه  اروپا، تيمهاي  اول  هر گروه  و دو تيم  از بهترين  تيمهاي  دوم  گروهها (جمعا ۱۰ تيم ) بطور مستقيم  به  جام  جهاني  راه  مي يابند.شش  تيم  دوم  باقيمانده  پس  از قرعه  كشي ، ديدارهاي  پلي  آف  را بصورت  رفت  و برگشت  برگزار مي كنند و سه  تيم  برتر از جمع  آنها نيز به  جام  جهاني  صعود مي كند.
پاراگوئه  و اكوادور
در مرحله  نهايي  جام  جهاني 
مسابقات  فوتبال  مقدماتي  جام  جهاني  ۲۰۰۶ آلمان  در منطقه  آمريكاي جنوبي  شنبه شب  با برگزاري  ديدارهايي  پيگيري  شد و در آن تيم هاي  پاراگوئه و اكوادور با كسب  امتيازهاي  لازم  جواز حضور در مرحله  نهايي  را به دست آوردند. پيش  از اين  تيم هاي  آرژانتين  و برزيل  ازاين  منطقه  به  مرحله  نهايي  جام  جهاني  ۲۰۰۶ آلمان  راه  يافته  بودند. تيم  پاراگوئه  با تك  گل  دقيقه  ۶۵ والدز از سد تيم  ونزوئلا گذشت .ديدار تيم هاي  كلمبيا با شيلي  به  تساوي  يك  بر يك  رسيد و اكوادور در زمين  خود مقابل  تيم  اروگوئه  به  تساوي  بدون  گل  رسيد.
صعود تيم ملي كاستاريكا
تيم  كاستاريكا با پيروزي  مقابل  تيم  آمريكا به  عنوان  تيم  سوم  مسابقات فوتبال  مقدماتي  جام  جهاني  ۲۰۰۶ آلمان  در منطقه  آمريكاي  شمالي ، مركزي  وحوزه  درياي  كارائيب  (كونكاكاف  ) جواز حضور در مرحله  نهايي  را كسب  كرد.
تيم  كاستاريكا شنبه شب  با نتيجه  ۳ بر صفر بر تيم  آمريكا چيره  شد تا با كسب  ۱۶ امتياز پس از تيم هاي  مكزيك  و آمريكا جواز حضور در مرحله  نهايي  مسابقات  فوتبال  جام جهاني  ۲۰۰۶ آلمان  را به دست  آورد.در ديگر ديدارهاي  اين  مسابقات    تيم  ترينيداد و توباگو مقابل پاناما با يك  گل  به  برتري  دست  يافت  و مكزيك  ۵ بر ۲ از سد گواتمالاگذشت .تيم  چهارم  رقابت هاي  اين  گروه  براي  حضور در مرحله  نهايي  مسابقات فوتبال  جام  جهاني  ۲۰۰۶ آلمان ، ديداري  با تيم  پنجم  قاره  آسيا برگزارخواهد كرد.

نتايج رقابت هاي فوتسال جام رمضان در تهران
دومين  شب  از نهمين  دوره  مسابقات  فوتسال  جام  رمضان  با انجام  سه  ديدار در سالن  ۱۲هزار نفري  مجموعه  ورزشي  آزادي  تهران  پيگيري  شد.
در ديدار اول  شنبه  شب ، دو تيم  ارم  كيش  و زرين  به  مصاف  هم  رفتند كه  درپايان ، تيم  ارم  كيش  با نتيجه  هشت  بر يك  و با گلهاي  كاظم  محمدي ، مجيدلطفي (دو گل )، حسين  صبوري ، هادي  احمدي  و وحيد شمسايي  (سه  گل ) به  پيروزي رسيد.
اسماعيل  انسا تك گل  اتحاد شميران  را زد.
دومين  ديدار بين  تيم هاي  راه آهن  و اتحاد شميران  برگزارشد و درپايان  اين ديدار تيم  راه آهن  با نتيجه  هشت  بر يك  به  پيروزي  برابر حريف  خود دست  يافت .
گلهاي  تيم  راه  آهن  توسط داود عباسي ، امير شمسايي ، امير صديق ، وحيدابراهيمي (دو گل )، مهدي  قاسمي ، محمود انصاري  و مصطفي  ايمان  وند به  ثمررسيد و تنها گل  تيم  اتحاد شميران  توسط حميد آيت الله  زاده  وارد دروازه  راه آهن  شد.
در آخرين  ديدار دو تيم  پرسپوليس  و بهمن  جوان  به  مصاف  هم  رفتندكه  اين  بازي  با نتيجه  هشت  بر چهار به  سود تيم  پرسپوليس  به  پايان  رسيد.
گلهاي  تيم  پرسپوليس  توسط سعيد عبدالله نژاد، مجتبي  معيني  (چهارگل )، حسين نيازي  و مجتبي  آهنگران  (دوگل ) به  ثمر رسيد و گلهاي  تيم  بهمن  جوان  را داود مقصودي  (سه  گل ) و اصغر رحيمي وارد دروازه  حريف  كردند.

ورزش
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |