چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۸۵۷ - Nov 23, 2005
ليگ قهرمانان اروپا تازيانه يوفا برپشت تركيه و فنرباغچه
يك بازي و دو انتقام در سانتياگو برنابئو
008349.jpg
ستاره هاي ميلاني در جهنم استانبول بايد نتيجه سه بر يك را به گونه اي حفظ كنند و به سلامت از تركيه باز گردند. خشونت، پرتاپ سنگ و كتك زدن بازيكنان سوئيسي در بازي پلي آف جام جهاني، اروپائيان را نگران كرده است. فيفا تازيانه در دست به تماشاي اين بازي و رفتار تماشاگران ترك مي نشيند. تركها زير تيغ مجازات سنگيني هستند و ميلان از اين مسئله مي تواند بهترين بهره را ببرد.كاكا، اينزاگي و پيرلو سه ستاره ميلان باز هم اميدهاي آنجلوتي خواهند بود.
حسن حيدري: اروپا اين روزها با فوتبال ليگ قهرمانان خود را براي نخبگان جهان آماده مي كند. آلمان اگر چه نگاهش به بايرن مونيخ است، اما هدف بزرگترش جام جهاني ۲۰۰۶ است. بارسلونا، رئال مادريد، آژاكس، منچستر يونايتد، پورتو، يوونتوس، ميلان و اينتر همه مي خواهند از دل اين مسابقات ستونهاي تيم ملي را نيز بسازند. باشگاه هاي اروپا كه به اتمام برسد، جام جهاني پس از فاصله اي آغاز خواهد شد. امشب نيز شهر هاي اروپا كه سرماي زمستاني را زودتر تجربه مي كنند با فوتبال خواهند بود. در اين ميان مادريديها غمگين و سر در گريبانند. شكست از ليون در بازي رفت، شكست در سانتيا گو برنابئو در مادريد؛ حالا فصل انتقام از ليون و به دست آوردن دل تماشاگران است.
ترس و دلهره در استانبول
استانبول بار ديگر كانون توجه طرفداران فوتبال شده است تا در ديدار برگشت فنرباغچه با آ.ث.ميلان شاهد تقابل اين دو تيم باشد.
بعد از حوادث ديدار تيم هاي سوئيس و تركيه كه پاياني تلخ براي ترك ها دربرداشت مقامات ايتاليايي به يوفا هشدار دادند تا براي تأمين جاني بازيكنان آ.ث.ميلان دست به اقدامات پيشگيرانه بزنند. در همين چارچوب مقامات امنيتي تركيه قول داده اند كه بازي بدون حادثه به پايان برسد.
در گروه E تيم فنر باغچه در غياب فابيو و ماركو آريلو دو بازيكن كليدي خود به مصاف آ.ث.ميلان مي رود. فنرباغچه به رهبري كريستوفر دام در اين بازي شانس خود را براي صعود امتحان مي كند زيرا در صورت شكست از دور رقابتها حذف مي شود.
در تيم آ.ث.ميلان نيز ياپ استام غايب است اما بضاعت ميلان به حدي است كه به راحتي مي تواند بازيكني را جايگزين وي كند. در بازي رفت آ.ث.ميلان سه بر يك فنرباغچه را شكست داده بود. در كرزن كرشن آلمان آيندهوون ميهمان تيم شالكه است. نماينده هلند در حال حاضر با ۷ امتياز در صدر اين گروه ايستاده و در صورت پيروزي در اين ميدان به مرحله بعدي صعود مي كند.
يك بازي و دو انتقام
در سانتياگو برنابئو
آيا رئال مادريد بعد از شكست تحقير آميز روز شنبه مقابل بارسلونا توان مقابله با المپيك ليون كه با ۱۲ امتياز صعودش به دور بعدي قطعي شده را دارد. خستگي ناشي از اين بازي قطعاً تأثير منفي در روند تيم رئال خواهد داشت. رئال مادريد در اين بازي رائول را به دليل مصدوميت دراختيار ندارد. ليون در بازي رفت با ستارگاني چون جان كاريو، ويلتورد، گوگو و جونينهو پيروزي خيره كننده چهار بر صفر را براي فرانسوي ها رقم زدند. حالا رئال مادريد با يك بازي مي خواهد دو انتقام بگيرد. از ليون و بارسلونا. ليون در حال حاضر بدون شكست در صدر جدول جاي دارد و رئال مادريد با ۹ امتياز در مكان دوم ايستاده است. در بازي ديگر گروه F تيم روزنبرگ با المپياكوس ديدار مي كند.
جدال ۳ تيم براي صعود
از بين سه تيم مدعي صعود در گروه G يك تيم بايد از دور بازي ها كنار رود. ليورپول، چلسي و بتيس تيم هاي اول تا سوم جدول هستند و اندرلشت نيز كه از دور رقابتها كنار رفته است.چلسي بعد از شكست يك بر صفر در زمين بتيس شانس صعودش به خطر افتاد اما مورينيو امشب در آزمايشي نه چندان دشوار به مصاف اندرلشت مي رود. تك غايب چلسي در اين بازي رايت فيليپس مهاجم ملي پوش چلسي مي باشد. اندرلشت در هر ۴ بازي قبلي خود مغلوب شده و بعيد به نظر مي رسد براي چلسي دردسرآفرين باشد. اما ديگر نماينده انگليس در اين گروه؛ ليورپول در آنفيلد به مصاف بتيس مي رود. با توجه به قدرت بازيسازي و انسجام تيمي ليورپول رافائل بنيتز با خاطري آسوده در انديشه بازي هاي مرحله بعد است. استيون جرارد در خط مياني و گارسيا به همراه سيسه در خط حمله ليورپول اين تيم را صاحب يك خط حمله كم نظير در ليگ قهرمانان كرده است.در حال حاضر ليورپول با ،۱۰ چلسي با ۷ و بتيس با ۶ امتياز در مكانهاي اول تا سوم قرار دارند.
اينترميلان در آستانه صعود
اينترميلان امشب در سن سيرو جشن صعود به مرحله حذفي را برپا مي كند. روبرتو مانچيني در اين باره مي گويد: ما به پيروزي در ديدار با آرتميدا مطمئن هستيم و از هم اكنون براي بازي هاي مرحله دوم برنامه ريزي مي كنيم.
اينترميلان در بازي امشب آدريانو، لوئيس فيگو و كروز را در تركيب اصلي خود قرار داده تا بتواند به راحتي از سد حريف عبور كند. البته در آن سوي ميدان تيم آرتميدا از اسلواكي بدون انگيزه نيست زيرا اكنون با ۵ امتياز در مكان سوم جدول قرار دارد و در صورت ناكامي رنجرز در ديدار با پورتو اين تيم به موقعيت بهتري در جدول دست پيدا مي كند.پورتو تيم آخر جدول امشب ميزبان گلاسكو رنجرز است.
برنامه بازي هاي امشب
فنرباغچه (تركيه) _ آ.ث.ميلان (ايتاليا)
شالكه (آلمان) _ آيندهوون (هلند)
رئال مادريد (اسپانيا) _ المپيك ليون (فرانسه)
روزنبرگ (نروژ) _ المپياكوس (يونان)
اندرلشت (بلژيك) _ چلسي (انگليس)
ليورپول (انگليس) _ بتيس (اسپانيا)
پورتو (پرتغال) _ رنجرز (اسكاتلند)
اينترميلان (ايتاليا) _ آرتميدا (اسلواكي)

ليگ برتر بسكتبال ايران
پيروزي تمامي مدعيان در هفته دوم دور برگشت
خبرنگار همشهري : هفته دوم از دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال ايران با پيروزي تيم هاي مدعي در دو گروه اين بازي ها به پايان رسيد.
از جمع مدعيان تنها آذرپيام و آن هم در مصاف با يكي از مدعيان بزرگ قهرماني شكست خورد و ديدار حساس پتروشيمي ماهشهر و پگاه فارس به امروز موكول شده است. ليگ برتر بسكتبال هم به دليل حضور تيم ملي در بازي هاي غرب آسيا چند هفته اي تعطيل خواهد بود.
نتايج هفته دوم
صنام تهران ۱۰۴ _ دانشگاه آزاد تهران ۷۴
پيكان تهران ۸۰- هيأت بسكتبال شهركرد ۶۸
صباباتري تهران ۱۰۷ _ آذرپيام ارتباطات اروميه ۷۹
پگاه همدان ۸۷ _ مهرام تهران ۸۳
ذوب آهن اصفهان ۸۱ _ شهرداري گرگان ۵۸
هيأت بسكتبال خوزستان ۸۷ _ تربيت بدني اصفهان ۵۷
فرش مشهد ۶۶ _ گل گهر سيرجان ۷۷

۲۰ دونده اعزامي ايران به قطر
فدراسيون  دووميداني  روز سه شنبه  اسامي ، ۲۰ دونده  ايران را  براي  شركت  در سومين  دوره  رقابت هاي  دووميداني  بازي هاي  غرب  آسيا كه  در روزهاي  دهم  تا بيستم  آذر ماه  جاري  در دوحه  - قطر برگزار مي شود، اعلام  كرد.
احسان  حدادي  (قهرمان  آسيا)، عباس  صميمي  (نايب  قهرمان  آسيا) در پرتاب  ديسك ، سيدمهدي  شاهرخي  (نايب  قهرمان  آسيا  داخل  سالن ) در پرتاب وزنه ، ايوب  آرخي  (نفر چهارم  آسيا) و مهدي  روايي  در پرتاب  نيزه ، محمدعاكفيان  (قهرمان  آسيا داخل  سالن ) در ۴۰۰ متر، محمدمحسن  رباني  (نفرسوم  آسيا داخل  سالن ) در پرش  با نيزه ، سيدحسين  حسيني  و وحيد سپاهي  در ۲۰كيلومتر پياده  روي ،  هادي  سپهرزاد (نفر دوم  آسيا داخل  سالن ) در دهگانه ، روح  ا... عسگري  در ۱۱۰ متر با مانع ، اسحاق  غفاري  در پرش  با نيزه ، عليرضا حبيبي  در پرش  سه  گام ، اميد محرابي  در ۵ و ۱۰ هزار متر، غلامرضا كريمي  در ۴۰۰ متر با مانع ، زهرا بني  زاده  در پرش  ارتفاع ، پديده  بلوري زاده  در ۱۰۰ متر، نفيسه  متاعي  در ۲۰۰ متر، ملاني  آرطون  در ۱۰۰ و ۲۰۰ متر و علي  فيضي  در دهگانه  دوندگان  كشورمان  هستند كه  در پيكارهاي  فوق  شركت  مي كنند.

ملي پوشان  بولينگ اعزامي  به  غرب  آسيا مشخص  شدند
با پايان  گرفتن  پنجمين  مرحله اردوي  آمادگي  تيم  ملي  بولينگ  ايران  براي شركت  در بازي هاي  غرب  آسيا، چهره  نفرات  اصلي  تيم  ملي  كشورمان  مشخص  شد.
بازي هاي  ورزشي  غرب  آسيا در روزهاي  ۱۰ تا ۲۱ آذرماه  جاري  در دوحه  - قطربرگزار مي شود.
كامبيز كياني  بازيكن  و مربي ، اشكان  ماجدي ، ابراهيم  اوشاني ، حميد رضاسيد عزيزالله ، ماكان  ماجدي  و مجيد ملكي  اعضاي  تيم  ملي بولينگ  ايران  اعزامي به  پيكارهاي  فوق  هستند.
فدراسيون  بولينگ  و بيليارد حدنصاب  ۱۸۵ امتياز براي  ۲۴ گيم  را براي انتخاب  ملي پوشان  بولينگ  ايران  در نظر گرفته  بود.
تيم  ملي  بولينگ  ايران  براي  حضور قدرتمند در رقابت هاي  غرب  آسيا پنج مرحله  اردوي  آمادگي  و بدنسازي  خود را در ورزشگاه  شهيد چمران  برگزار كرد.

با موافقت كنفدراسيون واليبال آسيا
كيش ميزبان دو رويداد قاره اي شد
008352.jpg
علي شاكري : كميته ساحلي كنفدراسيون واليبال آسيا در نشست خود در جاكارتاي اندونزي با برگزاري دو ديدار قاره اي در ايران موافقت كرد. بدين ترتيب تا پايان سال جاري شاهد انجام يك دوره تور و يك دوره مسابقات قهرماني آسيا در جزيره كيش پايگاه اصلي اين رشته در ايران خواهيم بود.
محمود حداد رئيس كميته واليبال ساحلي ايران و عضو كميته واليبال ساحلي آسيا كه در اندونزي به سر مي برد، جوايز تيم هاي اول تا هشتم اين دو ديدار را ۲۵ هزار دلار اعلام كرده است. وي همچنين خبر از برگزاري چهار دوره از اين رقابت ها در اندونزي، دو دوره در تايلند، يك دوره در ماكائو و قطر داده است. در اين نشست كه به رياست خانم «ريتا بوآ» رئيس جديد كميته واليبال ساحلي آسيا تشكيل شد، نمايندگان عربستان، نيوزيلند و چين جانشين نمايندگان هندوستان، امارات و ژاپن شدند.
پتروشيمي حريف امروز صدرنشين
در شروع هفته يازدهم ليگ برتر واليبال ايران كه با پايان بازي هاي فردا تعطيل خواهد شد، امروز پتروشيمي ماهشهر ميهمان پيكان تهران است. پتروشيمي در حالي برابر صدرنشين بازي ها مي ايستد كه تاكنون يازده تيم شركت كننده در ليگ برتر در رويارويي با پيكان شكست خورده اند. پيكان به عنوان تيم بي شكست ليگ برتر تنها يك گام با قهرماني نيم فصل فاصله دارد. بازي هاي ليگ برتر واليبال ايران به دليل در پيش بودن بازي هاي غرب آسيا سه هفته تعطيل خواهد بود.
ليگ برتر شكل عادي به خود مي گيرد
پس از بازگشت تيم ملي واليبال ايران از بازيهاي غرب آسيا و شروع مجدد ليگ برتر با برنامه ريزي جديد از فشردگي اين بازيها كاسته خواهد شد. محمدرضا يزداني خرم با اعلام اين مطلب گفت: در همين رابطه با اعضاي كميته فني جلسه اي داشتيم كه در پايان به اين نتيجه رسيديم تا آنجايي كه زمان تا پايان سال به ما اجازه مي دهد، وضعيت تيم ها را بهبود ببخشيم.
رئيس فدراسيون واليبال ضمن گلايه از مربيان و مسئولان باشگاه ها گفت: آنان به جاي آنكه اعتراضشان را به ما اعلام دارند تا مشكلات را برطرف كنيم، حرفشان را به روزنامه ها مي زنند. يزداني در مورد اينكه چرا برخي از تيم ها چند هفته پياپي در خانه ميزبان هستند گفت: ما در جلسه هماهنگي از مربيان و سرپرستان تيم ها نظرخواهي كرديم و آنان خواستار قرعه كشي شدند. هنگامي كه براساس قرعه بازيها تعيين شد، ديگر نمي توان به دنبال بهانه جويي بود.
همشهري: ليگ برتر اين فصل واليبال به گواه همه مربيان و كارشناسان يكي از بهترين هاي دوره هاي خود را سپري  مي كند، اما سنگيني دو بازي در هفته ضمن تاثير نامطلوب در كيفيت بازيها باعث شده است تا صداي بسياري از تيم ها در آيد.

تيم منتخب تيراندازي ايران از كويت بازگشت
تيم  منتخب  تيراندازي  بانوان  و آقايان  ايران  كه  اردوي  چهار روزه  دركشور كويت  برگزار كرده  بود صبح  سه شنبه  بابدرقه  تعدادي  از مسئولان  فدراسيون تيراندازي  كويت ، اين  كشور را به  قصد تهران  ترك  كرد.
اين  تيم  در مدت  برگزاري  اردو، در دو گروه  بانوان  با ۵ عضو و آقايان با ۸ عضو تمرين هاي  فشرده  خود را در رشته  اهداف  پروازي  با همكاري  بسيار مطلوب  فدراسيون  تيراندازي  كويت  در «نادي  الرمايه» كويت  انجام  داد.
در گروه  بانوان  اين  اردو خانم ها «معصومه  عامري» ، «نهلا ابومنصور» ، «الهام  هاشمي»، «سپيده  سيراني» و «شريسا غفاري» حضور داشتند.
در گروه  آقايان  نيز «احمدرضا هاموني  حقيقت» ، «بابك  يگانه» ، «نريمان نيكخو»، «افشين  بدخشان» ، «اميرحسين  ظفرقندي» ، «سياوش  خوشنويس» ، «هنريك  آواكيان» و «امير ابري  لواساني» ، شركت  كردند.
سرپرستي  اين  تيم  به  عهده «محمد مهدي  ترابي  نژاد» و «موري  روي الكساندر» نيز به  عنوان  معاون  وي  بود.

قهرماني تيم فوتبال شهرداري منطقه ۱۲
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه ۱۲ تهران، مسابقات قهرماني فوتبال دسته يك مناطق و سازمان هاي تابعه شهرداري تهران با هدف اعتلاي ورزش بين كاركنان شهرداري هاي مناطق و سازمان هاي تابعه با شركت ۱۴ تيم در دو گروه ۷ تيمي به صورت دوره اي برگزار شد كه پس از پايان رقابت ها تيم هاي شهرداري منطقه ۱۲ و شهرداري منطقه ۲۰ به ديدار نهايي راه يافتند. در ديدار نهايي كه در حضور شهرداران مناطق ۱۲ و ۲۰ و مسئولان شهرداري تهران در استاديوم ۱۵ هزار نفري شهيد هرندي برگزار شد تيم منطقه ۱۲ با غلبه بر تيم منطقه ۲۰ موفق به كسب مقام قهرماني اين دوره از مسابقات گرديد و تيم هاي شركت واحد و اداره كل امور اداري به ترتيب به مقام هاي سوم و چهارم دست يافتند.

تيم ملي شمشيربازي انتخاب شد
تيم  ملي  شمشيربازي  ايران  با شش  ورزشكار و ۵ همراه  به  بازي هاي  غرب  آسياكه  در دوحه - قطر برگزار مي شود، اعزام  خواهد شد.محمد ميرمحمدي  و جواد رضايي  در اسلحه  فلوره ، علي  يعقوبيان  و محمدرضايي  در اسلحه  اپه  و مجتبي  عابديني  و پيمان  فخري  در اسلحه  سابر اعضاي تيم  اعزامي ايران  هستند.اين  تيم  را سرگئي  كلووپوسكلف  از روسيه ، سرگئي  آپولكف  ازاوكراين  و آندري  كلوتولين  از روسيه  به  عنوان  مربيان  سه  اسحله ، عليرضاپورسلمان  به  عنوان  سرپرست  و دكتر فضل ا... باقرزاده  رئيس  فدراسيون  شمشيربازي  همراهي  مي كنند.بازيهاي  غرب  آسيا در روزهاي  دهم  تا بيستم  آذر ماه  جاري  در دوحه  قطربرگزار مي شود.

قهرمان كشتي آزاد كارگران شناخته شد
گروه ورزشي: تهران  قهرمان  سي  و نهمين  دوره  رقابتهاي  كشتي  آزاد  قهرماني  كارگران كشور شد.سي  و نهمين  دور رقابتهاي  كشتي  آزاد قهرماني  كارگران  كشور در مجموعه  ورزشي  كارگران  قدس  اصفهان  برگزار شد كه در پايان با قهرماني  تيم  شهاب  خودرو تهران  به  پايان  رسيد.در اين  رقابتها بعد از تيم  شهاب  خودرو كه  به  قهرماني  رسيد تيم هاي  سايپا ديزل  كرج  و دخانيات  مازندران  به  ترتيب  دوم  و سوم  شدند.در اين  رقابتها ۱۸ تيم  از استان هاي  مختلف  كشور حضور داشتند كه  در ۷وزن  با هم  به  رقابت  پرداختند.بابك نورزاد، معراج علي بيگدلو، اكبر بهتري، حميدرضا جمشيدي، مجيد محمدي، وحيد مرادي و عليرضا سليماني نفرات اول ۷ وزن در اين مسابقه ها بودند.

بازگشت ۳ ملي پوش دوچرخه سواري
گروه ورزشي: با نظر كميته  فني  قادر ميزباني ، احد كاظمي و حسين  عسگري  ملي پوشان  دوچرخه سواري  ايران  كه  براي  مدتي  از همراهي  تيم  ملي  كنار گذاشته  شده بودند بار ديگر به  جمع  ملي پوشان  ملحق  شدند.
نايب  رئيس  فدراسيون  دوچرخه سواري  در اين باره گفت : ميزباني ، كاظمي  و عسگري  سه  ملي  پوش  دوچرخه  سواري  كشورمان  در ارتباط با عدم  حضورشان  درمسابقات  جهاني  اسپانيا در توجيه  عمل  خود در مصاحبه اي  فدراسيون  را متهم  به كم كاري  براي  اخذ رواديد كرده بودند كه  همين  عامل  باعث  شد كميته  فني  تا تعيين  تكليف  از همراهي  آنان  ممانعت  به  عمل  آورد.محمد  هاشمي افزود: از آنجايي كه  سياستهاي  مديران  جديد فدراسيون  پرهيز از هرگونه  تنش  و حاشيه سازي  است ، از اين  رو براي  توضيحات  بيشتر سه  دوچرخه سوار روز گذشته  در محل  فدراسيون  حضور يافته  و جلسه اي  با حضور اعضاي  كميته فني  و رئيس  فدراسيون  دوچرخه  سواري  برگزار شد.
وي  اظهار داشت : در اين  نشست  ضمن  توضيحات  دوچرخه  سواران ، اعضاي كميته  فني  هم  توضيحاتي  در خصوص  مسايل  مربوطه  و حواشي  آن ارائه  كردند و در مجموع  پذيرفته  شد كه  دوچرخه  سواران  فوق  مرتكب  اشتباه  شده اند.

رئيس سازمان تربيت بدني:
براي فوتبال و كشتي اهميت خاصي قائليم
008346.jpg
گروه ورزشي: معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني تأكيد كرد: براي كادر فني تيم ملي فوتبال راسا تصميم گيري نمي كنم.
مهندس محمد علي آبادي در پاسخ به سوالي در رابطه با اين كه پيش از اين در مصاحبه اي گفته بوديد كه «اگر لازم باشد در كادر تيم فني تيم ملي فوتبال تغيير ايجاد خواهم كرد» توضيح داد: من راسا تصميم نمي گيرم و تغييري ايجاد نخواهم كرد، بلكه ما كار كارشناسي انجام مي دهيم و در پايان به تصميم نهايي مي رسيم.وي با تشكر از دادكان و مجموعه فدراسيون فوتبال كه تيم ملي را راهي جام جهاني كردند گفت: انجام كار كارشناسي در فوتبال به معناي وضعيت بد فوتبال نيست، بلكه امروز بين كارشناسان ما پس از برگزاري تورنمنت چهار جانبه فوتبال و كسب نتايج نه چندان دلچسب مقداري نگراني وجود دارد كه بايد به آن توجه جدي نيز داشته باشيم.
به همين منظور از مركز توسعه ورزش قهرماني خواسته ام، كميته فني قوي تشكيل دهند كه بدون دخالت در كار اجرايي فدراسيون ها، پاسخگوي مردم باشند.
علي آبادي در پاسخ به اين سوال، كه اگر اين كميته، تصميم به بركناري كادر فني بگيرد و كميته فني فدراسيون چنين نظري نداشته باشد، چه تصميمي اتخاذ مي شود گفت: «در نهايت يك تصميم كه به نفع فوتبال باشد را مي گيريم.»
وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا ديدگاه يكساني نسبت به همه فدراسيون هاي ورزشي داريد گفت: نگاه ما مبني بر احترام به مردم است.ورزش هايي مثل كشتي و فوتبال در جامعه ما با اقبال زيادي مواجه است.كشتي ورزش ملي ما است و به فوتبال نيز مردم علاقه ويژه اي دارند؛ هنگامي كه تيم ملي به جام جهاني مي رود، مردم عكس العمل نشان مي دهند؛ اما، به معني آن نيست كه ما بايد همه امكانات را به سوي فوتبال ببريم.

مدير كل جديد روابط عمومي و روابط
بين الملل سازمان تربيت بدني معرفي شد
در پي كناره گيري مهندس عيسي اسحاقي مديركل روابط عمومي و روابط بين الملل سازمان تربيت بدني از اين سمت، محمد آخوندي به جاي وي معرفي شد.
حكم رسمي آخوندي از سوي مهندس محمد علي آبادي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني هنوز صادر نشده است؛ اما، وي ظهر ديروز جلسه معارفه خود را با كارمندان بخش روابط عمومي و روابط بين الملل سازمان تربيت بدني برگزار كرد.
آخوندي هم اكنون كارمند رسمي صداوسيما در بخش معاونت روابط بين الملل است و در مقطع كارشناسي ارشد ارتباطات تحصيل مي كند.
عيسي اسحاقي در زمان تصدي در اين پست روابط بسيار خوبي را با ارباب جرايد و رسانه هاي گروهي ايجاد كرده بود.

برنامه جديد هفته هاي چهاردهم و پانزدهم ليگ برتر فوتبال
فدراسيون  فوتبال  روز سه شنبه  برنامه  جديد هفته هاي  چهاردهم  و پانزدهم  مسابقات  فوتبال  قهرماني  باشگاه هاي  برتر ايران  را اعلام  كرد.با توجه به حضور تيم فوتبال اميد ايران در سومين دوره بازي هاي غرب آسيا در پايان بازي هاي هفته سيزدهم رقابت هاي ليگ برتر به مدت ۳ هفته قبل از رسيدن نيم فصل تعطيل خواهد شد.
برنامه  ديدارهاي  هفته هاي  فوق  به  شرح  زير است :
هفته  چهاردهم
 پنجشنبه  ۲۴/ ۰۹/ ۸۴
* راه  آهن  تهران  - پيروزي  تهران  ساعت  ۱۵/ ۱۴ در ورزشگاه  آزادي  تهران
 جمعه  ۲۵/ ۹/ ۸۴
* استقلال  تهران  - ذوب  آهن  ساعت  ۱۵/ ۱۶ در ورزشگاه  آزادي  تهران
 * صباباطري  - برق  شيراز ساعت  ۱۵/ ۱۴ در ورزشگاه  درخشان  رباط كريم
 * فولاد مباركه  - سايپا ساعت  ۱۵/ ۱۴ در ورزشگاه  نفش  جهان  اصفهان
 * ملوان  انزلي  - فولاد خوزستان  ساعت  ۱۵/ ۱۴ در ورزشگاه  تختي  انزلي
 * استقلال  اهواز - شموشك  نوشهر ساعت  ۱۵/ ۱۴ در ورزشگاه  تختي  آبادان 
* ابومسلم  - شهيد قندي  يزد ساعت  ۱۵/ ۱۴ در ورزشگاه  تختي  مشهد
* فجر شهيد سپاسي  - پاس  تهران  ساعت  ۱۵/ ۱۴ در ورزشگاه  حافظيه  شيراز
هفته  پانزدهم
 پنجشنبه  ۱/ ۱۰/ ۸۴
* ذوب  آهن  - ملوان  انزلي  ساعت  ۱۵/ ۱۴ در ورزشگاه  ذوب  آهن  فولادشهر
* پاس  تهران  - صباباطري  تهران  ساعت  ۱۵/ ۱۴ در ورزشگاه  دستگردي  تهران
 جمعه  ۲/ ۱۰/ ۸۴
* برق  شيراز - استقلال  تهران  ساعت  ۱۵/ ۱۴ در ورزشگاه  حافظيه  شيراز
* سايپا تهران  - فجر شهيد سپاسي  ساعت  ۱۵/ ۱۴ در ورزشگاه  انقلاب  كرج
 * شموشك  نوشهر - راه  آهن  تهران  ساعت  ۱۵/ ۱۴ در ورزشگاه  نوشهر
* فولاد خوزستان  - ابومسلم  ساعت  ۱۵/ ۱۴ در ورزشگاه  تختي  آبادان 
* شهيد قندي  يزد - استقلال  اهواز ساعت  ۱۵/ ۱۴ در ورزشگاه  شهيد نصيري  يزد
* پيروزي  - فولادمباركه  ساعت  ۱۵/ ۱۶ در ورزشگاه  آزادي  تهران

۶ ژيمناست ايراني در راه قطر
گروه ورزشي : نايب  رئيس  فدراسيون  ژيمناستيك  مي گويد: از ميان  ۱۰ ژيمناست  حاضر در اردوي آمادگي  تيم  ملي  ژيمناستيك  ايران ، ۶ تن  به  بازي هاي  ورزشي  غرب  آسيا اعزام مي شوند.
بازي هاي  ورزشي  غرب  آسيا در روزهاي  ۱۰ تا ۲۰ آذرماه  در دوحه  - قطر برگزار خواهدشد.
مسعود سليماني  افزود: در پايان  اين اردو كه  هم اكنون  در جزيره  كيش  داير است ، اسامي شش  ژيمناست  اعزامي اعلام خواهدشد.
به  گفته  وي  رقابت هاي  ژيمناستيك  بازي هاي  فوق  در روزهاي  دوازدهم  تاچهاردهم  آذر ماه  جاري  در مجموعه  ورزشي  العربي  دوحه برگزار خواهدشد.
وي  از كامبيز حاج  محمدي ، علي اصغر مرزبان ، حميدرضا بابايي ، محمد مهدي گاييني ، سروش  پولاديان ، احسان  خدادادي ، علي  عزيزي ، نادر حنيفي ، محمد رمضان پور و حمزه  قديرزاده  به  عنوان  دعوت شدگان  به  اردوي  كيش  نام  برد. دعوت شدگان  به  آخرين  مرحله  اردو آمادگي  زير نظر احمد محتشمي ، محمدرضاخيرخواه ، هادي  قاسمي ، بيژن  جوانبخت ، حبيب  نوظهوري ، هوانس  بروشيان ارمنستاني و زادور ژني گنادي  سرمربي  اوكرايني  تمرينات  خود را پي  مي گيرند.

پيشنهاد حسن محبي
008355.jpg
گروه ورزشي: سرپرست  تيم  كشتي  فرنگي  پخش  و پالايش  كرمانشاه  معتقد است: فدراسيون  كشتي  بايداز حضور مربيان  تيم  ملي  كشتي  فرنگي  ايران ، در مسابقات  باشگاه هاي  برتركشورمان  جلوگيري  كند.
محمدحسن  محبي  گفت : حضور مربيان تيم  ملي ، در رقابتهاي  كشتي  فرنگي  باشگاههاي  برتر كشور به  تيم  ملي  ضربه مي زند.
وي  افزود: هرچند كه  حضور مربيان  تيم  ملي  در رقابتهاي  باشگاهها سطح  كيفي  اين  مسابقات  را بالا مي برد، ولي  در نهايت  عملكرد آنان  زير سئوال خواهد رفت .
محبي  همچنين  گفت : فدراسيون  كشتي  سال  گذشته  پيشنهادي  در مورد عدم  حضور مربيان  تيم هاي  ملي  كشتي  آزاد و فرنگي  در مسابقات  باشگاهي  ارائه  داده  بود كه  متاسفانه  به  اجرا در نيامد.

ورزش
اجتماعي
اقتصادي
دانش فناوري
بـورس
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |