يكشنبه ۴ دي ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۸۸۳ - Dec 25, 2005
فرود اضطراري دو هواپيما در فرودگاه مهرآباد
011013.jpg
گروه حوادث: طي صبح روز گذشته دو هواپيما از دو شركت هواپيمايي متفاوت پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد، دچار نقص فني شده و هر دو در همين فرودگاه مجبور به فرود اضطراري شدند. خوشبختانه هيچ يك از مسافران اين دو هواپيما آسيب نديدند.
به گزارش همشهري ، ساعت شش صبح ديروز پرواز شماره ۷۹۵ هواپيمايي آسمان به مقصد مشهد انجام شد. اما پس از ۴۰ دقيقه پرواز، ماسك هاي اكسيژن در اختيار مسافران قرار گرفت و خلبان هواپيماي مسافربري فوكر ،۱۰۰ به دليل آنچه كه مشكل فشار هوا عنوان كرد، بازگشت هواپيما به تهران را اعلام نمود.
به گفته جعفرزاده مسئول هواپيمايي كشوري اين پرواز لغو گرديده است.از سوي ديگر، يك فروند هواپيماي حامل حجاج ايراني به مقصد عربستان نيز پس از آتش گرفتن موتور توانست به سلامت در فرودگاه مهرآباد تهران به زمين نشيند.
جعفرزاده ضمن تأييد اين خبر نيز گفت: هواپيماي ايرباس شركت ايران اير كه حامل زائرين ايراني به مقصد جده بود دقايقي پس از برخاستن به علت آتش سوزي در موتور شماره ۲ با تدبير خلبان به سلامت در فرودگاه تهران به زمين نشست. اين هواپيما ۲۶۸ مسافر و خدمه داشت. بلافاصله پس از فرود اين هواپيما، دو هواپيماي ديگر از سوي سازمان هواپيمايي كشوري در اختيار اين مسافران قرار گرفت.
خوشبختانه آخرين دسته از مسافران ساعت ۱۳ ديروز فرودگاه مهرآباد را به مقصد جده ترك كردند.

رفع اطاله دادرسي در گروي گسترش
مجتمع هاي قضايي الكترونيكي
مهر: اظهارات مسئولان قضايي حاكي از آن است كه ايجاد مجتمع هاي قضايي الكترونيكي نقش بسيار موثري در رفع اطاله دادرسي دارند اما در حال حاضر فقط يك مجتمع الكترونيكي در سطح كشور فعال است و مشخص نيست مركزي كه مي تواند درصد بالايي از مشكلات قضايي را چاره گشا باشد ، فعاليت آن چرا در حال حاضر محدود به يك مجتمع است.
تنها مجتمع قضايي الكترونيكي كه از سال ۸۳ فعاليت خود را آغاز كرده در حال حاضر فقط دادخواست هاي منطقه يك شهرداري تهران را مورد بررسي قرار مي دهد.
دادسراي اين مجتمع هنوز به صورت آزمايشي فعاليت مي كند و با وجود اينكه مراحل رسيدگي به پرونده ها در اين مجتمع از ابتداي تشكيل تا صدور راي به صورت رايانه اي و در مدت زمان كوتاهي صورت مي گيرد اما كماكان در سراسر كشور فقط يك مجتمع الكترونيكي در اختيار داريم و هنوز اقدامي در جهت گسترش اين مجتمع ها صورت نگرفته است.
با وجود اينكه مسئولان قوه قضاييه در صحبتهاي خود به طور مستمر عنوان مي كنند بايد به دنبال رهكارهايي براي رفع اطاله دادرسي باشيم و در حالي كه وجود مجتمع هاي الكترونيكي مي تواند در اين امر بسيار تاثيرگذار باشد اما گسترش اين طرح را در سراسر كشور به دست فراموشي سپرده اند و علت اين امر نيز به درستي مشخص نيست.
سيستم الكترونيكي به گونه اي طراحي شده كه مي تواند تا حد زيادي سرعت عمل را در رسيدگي به پرونده ها افزايش دهد و از بسياري از تخلفات احتمالي جلوگيري كند اما با وجود اينكه بيش از يك سال از شروع به كار اين مجتمع مي گذرد حتي اظهار نظري درباره عملكرد اين مجتمع از روند بررسي پرونده ها نيز صورت نگرفته است.
مجتمع قضايي الكترونيكي اولين و تنها مجتمع الكترونيكي كشور است كه در صورتي كه در سراسر كشور گسترش پيدا كند به طور حتم مشكل اطاله دادرسي كه جزء بزرگترين مشكلات دستگاه قضايي كشور محسوب مي شود، برطرف خواهد شد و در نهايت درصد رضايتمندي مردم از دستگاه قضايي افزايش خواهد يافت.
به طور حتم وجود تنها يك مجتمع الكترونيكي كه تنها به دادخواست هاي يك منطقه رسيدگي مي كند نمي تواند جوابگوي تعداد كثير پرونده هاي قضايي باشد و به يقين وجود چنين مجتمع هايي در سراسر كشور بسيار خالي است و مسئولان قوه قضاييه بايد نسبت به گسترش چنين اماكني، فكري اساسي تدبير كنند.

تلاش براي راز جنايت تهرانپارس ادامه دارد
گروه حوادث: تحقيقات پليس آگاهي تهران از زني كه متهم به قتل زن همسايه خود است بعد از گذشت يك ماه از بازداشت متهمه همچنان ادامه دارد.
به گزارش همشهري ، اواسط سال ۸۰ جنايتي در يكي از آپارتمانهاي مسكوني منطقه تهرانپارس رخ داد. قرباني اين جنايت زن جواني بود كه توسط فرد يا اشخاص ناشناسي به قتل رسيده بود. خبر وقوع اين قتل به اطلاع مراجع قضايي و پليس رسيد. مقتوله رقيه نام داشت كه جسد وي را همسرش كشف كرد.
علت مرگ رقيه به تشخيص مركز پزشكي قانوني خفگي اعلام شد، قاتل يا قاتلان متواري اجناس باارزش منزل مقتوله را نيز به سرقت برده بودند.
پليس آگاهي تهران جست وجوي خود را براي شناسايي عامل يا عاملان اين جنايت آغاز كرد. در بررسي ها معلوم شد قاتل به زور وارد خانه نشده است، همسايه ها به پليس آگاهي اطلاع دادند: پسر ۱۳ ساله يكي از زنان آن آپارتمان در حين دعواي لفظي با مادرش او را تهديد كرده است كه به پليس خواهد گفت او قاتل رقيه است. همسايه ها در ادامه گفتند: اين زن بعد از اين درگيري به همراه دختر نوجوان خود متواري شده است. پليس آگاهي بعد از اطلاع از اين موضوع با هماهنگي با بازپرس حسيني جست وجو براي شناسايي مخفيگاه زن فراري را كه اكرم نام داشت آغاز كرد. اكرم به همراه دخترش به شهرستان مشهد گريخته بود، پليس آنان را در شهرستان مذكور بازداشت و به تهران انتقال داد.
دختر اكرم در همان ابتدا آزاد شد ولي اكرم از يك ماه قبل تاكنون توسط كارآگاهان اداره دهم آگاهي تهران تحت بازجويي قرار دارد.
دختر اكرم روز گذشته به همشهري گفت: «فرار من و مادرم از خانه تنها به دليل آزارهاي برادرم بود. برادر ۱۳ ساله من غيرقابل كنترل است و همه از دست او عاصي هستند.
پدرم به خاطر شرارت هاي بسيار او ما را ترك كرده و نمي دانيم اكنون كجا است. برادرم تاكنون سه بار خانه ما را آتش زده و اگر به خانه ما بياييد مشاهده خواهيد كرد هيچ چيز در خانه نداريم. روز حادثه من ساعت ۱۵ از اردوي مدرسه بازگشتم. مادرم و برادرم در خانه بودند. به محض ورود به آپارتمان متوجه وقوع اين جنايت شدم. پليس در حال تحقيق از همسايه ها بود. آن روز از مادرم نيز تحقيق كردند و تا آنجا كه من مي دانم مادرم در پاسخ به سؤال پليس گفته بود ساعت ۱۲ ظهر براي آخرين بار رقيه را ديده است. در حالي كه زمان وقوع جنايت صبح آن روز تعيين شده است. مادرم شايد از روي دستپاچگي اين حرف را زده ولي الان او را بازداشت كردند و به همين اشتباه او استناد كرده و به بازجويي هاي خود ادامه دادند.اين در حالي است كه بازپرس حسيني معتقد است كه ادامه بازجويي از اكرم به پليس در كشف راز اين جنايت كمك خواهد كرد.

انگيزه خودسوزي در هاله اي از ابهام
گروه حوادث: علي رغم پيگيري مكرر هنوز علت خودسوزي يك پسر دانشجو در ابهام است.
به گزارش همشهري، چندي پيش يك دانشجوي دانشگاه آزاد شهرستان خنج خود را به آتش كشيد و علي رغم تلاش هاي نيروهاي امدادي در اثر شدت سوختگي جان باخت.
خبرگزاري فارس كه در زمان حادثه خبر را منتشر كرده بود، انگيزه خودكشي را عدم توانايي در پرداخت شهريه دانشگاه و فشار روحي شديد اعلام كرده بود.
تلاش هاي خبرنگار ما براي اطلاع از علت دقيق اين حادثه از مركز انتظامي آن شهرستان و نيز مسئولان دانشگاه آزاد اسلامي همچنان بي نتيجه مانده است.

پرونده جنايت گلشهر مجددا به دادگاه كيفري رفت
گروه حوادث: پرونده زني كه متهم به قتل داماد جوانش بود، صبح ديروز مجددا به شعبه۷۱ دادگاه كيفري استان رفت.به گزارش همشهري ، در اين پرونده كبري زن ۳۸ ساله متهم به قتل داماد ۲۲ساله اش به نام احمد- ن است. ساعت ۱۴ و۳۰ روز ۲۵خرداد ماه امسال از طريق تماس تلفني اهالي خيابان نسترن مأموران كلانتري ۱۷مهرويلا در جريان كشف جسد مرد جواني در يك خودروي پيكان قرار گرفتند. پس از اعزام به محل مورد نظر، مأموران با جسد مردي پشت فرمان خودروي پيكان مقابل پارك لادن در گلشهر كرج پارك شده بود، روبه رو شدند. پس از حضور بازپرس ويژه قتل و پزشك متخصص پزشكي قانوني مشخص شد كه مرد جوان با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده است. به اين ترتيب جسد به پزشكي قانوني انتقال يافت و پس از بازرسي از خودروي مقتول، كارآگاهان كيف دستي پيدا كردند و متوجه شدند جسد متعلق به احمد- ن است. به اين ترتيب با شماره تلفني كه در داخل كيف بود تماس گرفته و همسرش را در جريان مرگ وي قرار دادند.بنابراين، مادر نيوشا بازداشت شد و تحت بازجويي قرار گرفت. اين زن در نخستين اظهارات منكر هر گونه جنايتي شد اما بعد از چند جلسه بازجويي به قتل دامادش اعتراف كرد.اين در حالي است كه متهم به قتل كه آذر ماه سال گذشته محاكمه شده بود منكر هر گونه جنايتي شد. قضات دادگاه كيفري با توجه به نواقص موجود در پرونده از صدور حكم امتناع كردند و پرونده اين جنايت را براي تحقيقات بيشتر در اختيار دادسراي كرج قرار دادند.
بر پايه اين گزارش، صبح ديروز مجددا اين پرونده براي رسيدگي مجدد به شعبه ۷۱ دادگاه كيفري ارسال شد.

قصاص براي قاتل خانوادگي
011007.jpg
گروه حوادث: پسرجواني كه به اتهام قتل پسردايي اش محاكمه شده بود، خود از دادگاه درخواست صدور حكم قصاص كرد. دادگاه نيز وي را به قصاص نفس(اعدام) محكوم كرد.
به گزارش همشهري ، در ابتداي جلسه دادگاه كه قضاوت آن را پنج قاضي عالي رتبه در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان برعهده داشتند، حيدري- نماينده دادستان در جايگاه قرار گرفت و به قرائت كيفرخواست پرداخت.
وي گفت: محمد (۲۲ ساله) - كارگر نقاش- متهم به يك فقره قتل عمدي مردي به نام اكبر در تاريخ ۱۰ تيرماه امسال است. پس از اطلاع مأموران از وقوع يك مورد درگيري، آنها بلافاصله در محل حادثه حضور يافتند و متوجه شدند مصدوم پس از انتقال به درمانگاه جان باخته است. مردي به نام بهادر كه شاهد درگيري بود، تحت بازجويي قرار گرفت. وي بيان كرد: محمد يكي از دوستانش را به خانه مجردي شان آورده بود كه با مخالفت مقتول روبه رو شد. در ابتدا علت درگيري همين بود. پس از چند لحظه درگيري فيزيكي اتفاق افتاد. من به قصد ميانجيگري وارد شدم و در يك لحظه ديدم كه محمد چاقويي در دست دارد و ناگهان ضربه اي به پهلوي اكبر وارد كرد. شروع به داد و فرياد كردم و او را به درمانگاه انتقال داديم.
حيدري در ادامه افزود: پس از دستگيري متهم، وي در تحقيقات نزد مرجع انتظامي و قضايي به قتل عمدي اعتراف كرد و نزد بازپرس پرونده گفت: ۳ ماه قبل با پسردايي ام خانه مجردي گرفتيم و با هم زندگي مي كرديم. آن روز صبح به خانه مي آمدم كه يكي از دوستانم را ديدم. آدرس خانه ام را به او نشان دادم نمي دانستم پسر دايي ام ناراحت مي شود. دو ساعت بعد وقتي دوستم رفت و پسردايي ام از خواب بيدار شد، سر اين ماجرا درگير شديم و او را با يك ضربه چاقو به پهلويش زخمي كردم. طبق نظريه پزشكي قانوني، محمد (متهم به قتل) از لحاظ رواني سالم است و اختلال رواني ندارد. بنابراين تقاضاي صدور حكم قانوني را دارم. در ادامه با توجه به اينكه اولياي دم از دادگاه درخواست قصاص كرده بودند، محمد در جايگاه قرار گرفت و ضمن قبول اتهام قتل عمدي گفت: مرا قصاص كنيد تا راحت شوم. روز حادثه دعوايمان شد و من در يك لحظه نفهميدم چه كار مي كنم.سپس وكيل تسخيري متهم با اشاره به اينكه قتل كاملاً اتفاقي و بدون قصد قبلي بوده است از دادگاه درخواست بخشش كرد.بر پايه اين گزارش، ساعتي پس از برگزاري جلسه محاكمه، قاضي عزيز محمدي با نظر اكثريت قضات اقدام به صدور حكم قصاص نفس (اعدام) كرد. حكم صادره براي تأييد به ديوان عالي كشور ارسال شد.

ردپاي يك زن در قتل كارمند بازنشسته بانك
011016.jpg
بازپرس اصغر زاده
گروه حوادث: جسد كارمند بازنشسته يك بانك در منزل مسكوني اش كشف شد. طي هفته گذشته اين دومين بار است كه خبر قتل كارمند بازنشسته بانك منتشر مي شود.
به گزارش همشهري ، بامداد جمعه گذشته بوي تعفن شديد در يكي از طبقات ساختمان مسكوني اكباتان واقع در غرب تهران پيچيده بود. اهالي با مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ تماس گرفتند.
اكيپي از مأموران كلانتري به محل اعزام شدند. مأموران بعد از كشف سرمنشأ بو ، در خانه را گشوده و وارد منزل مذكور شدند.پليس در بررسي خانه در يكي از اتاق  خواب ها با جسد متلاشي شده صاحبخانه به نام محمود كه با ۷ ضربه چاقو به قتل رسيده بود مواجه شد. مرد مقتول ۵۵ ساله و بازنشسته بانك بود. در كنار جسد يك قبضه چاقو ضامن دار خون آلود افتاده بود. ردپاي خونين قاتل بر روي كف منزل ديده مي شد. وسايل پذيرايي براي دو نفر نيز در خانه وجود داشت. ساعت ۲۳ روز جمعه وقوع اين قتل به اطلاع بازپرس حسين اصغرزاده رسيد. كارآگاهان اداره دهم مركز نيز خود را به محل جنايت رساندند. در بررسي هاي اوليه پليس معلوم شد خانواده مقتول چند سال قبل به خارج از كشور سفر كرده و مقتول كه محمود نام داشت به تنهايي زندگي مي كرد.
آخرين فردي كه محمود را زنده ديده بود نگهبان ساختمان بود. او مقتول را همراه يك مرد افغاني در حال گفتگو مشاهده كرده بود.
زمان وقوع جنايت ۱۲ روز قبل از كشف جسد تشخيص داده شد و جسد محمود به دستور بازپرس اصغرزاده به پزشكي قانوني انتقال يافت تا آزمايشات براي مشخص شدن علت مرگ مقتول انجام گيرد.
به گفته بازپرس اصغر زاده ردپاي يك زن در اين جنايت وجود دارد.

يك مقام مسئول درسازمان قضايي نيروهاي مسلح:
تاكنون هيچ فردي درباره پرونده  سقوط
هواپيما بازداشت نشده است
ايسنا: يك مقام مسئول در روابط عمومي سازمان قضايي نيروهاي مسلح اعلام كرد كه تاكنون هيچ فردي يا افرادي در خصوص پرونده  سقوط هواپيما بازداشت نشده اند.
اين مقام مسئول با اشاره به اظهارات نايب رييس كميسيون امنيت ملي مجلس كه بيان كرده سازمان قضايي نيروهاي مسلح در رابطه با پرونده  سقوط هواپيما افرادي را بازداشت كرده و هم اكنون مسئول برج مراقبت فرودگاه مهرآباد در بازداشت بسر مي برد، اظهار داشت: تاكنون فرد يا افرادي در خصوص پرونده سقوط هواپيما توسط سازمان قضايي نيروهاي مسلح بازداشت نشده اند.
وي تصريح كرد: انتظار مي رود كه درخصوص اين پرونده از بيان اظهاراتي كه داراي صحت و سقم نيست خودداري شود.
اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: سازمان قضايي نيروهاي مسلح طي نامه اي خواسته است كه اگر آخرين مكالمات تلفني سرنشينان هواپيما وجود دارد و امكان پذير است براي ما و جهت بررسي فرستاده شود.
سرپرست دادسراي فرودگاه نيز درباره صحت داشتن نقص فني هواپيماي۱۳۰-Cو اين كه خلبان اول عنوان كرده به دليل نقص فني پرواز نمي كند، گفت: در ابتدا خلبان اعلام مي كند كه هواپيما نقص فني دارد و من با اين هواپيما پرواز نمي كنم، خلبان ديگري معرفي مي شود كه او هم اعلام مي كند با اين وضعيت پرواز نمي كند لذا رفع نقص و پرواز انجام مي شود.
صابري زفرقندي درباره  آخرين وضعيت پرونده رسيدگي به سانحه سقوط هواپيماي۱۳۰- C ، اظهار داشت: اين پرونده با قرار عدم صلاحيت از دادسراي فرودگاه به دادسراي نظامي ارجاع شد؛ جرايم عمومي و اختصاصي پرونده در دادسراي نظامي مورد بررسي قرار مي گيرد.
سرپرست دادسراي فرودگاه درباره تحقيقات انجام شده در مورد علت فرود نيامدن هواپيما در فرودگاه امام خميني (ره)، گفت: ما اين موضوع را بررسي نكرديم اما تيم تحقيق ۲۹ نفره در حال بررسي اين موضوع است.
وي درباره صحبت هايي كه درباره مقصر بودن خلبان مطرح است، تصريح كرد: اگر قرار باشد كه بگوييم خلبان مقصر است كه ديگر نيازي به تحقيقات نيست اما هنوز كسي نگفته خلبان مقصر بوده است.
صابري زفرقندي با بيان اين كه آخرين كلام خلبان كلمه «يا حسين» بوده، خاطرنشان كرد: اين كه عنوان شده خلبان سكته كرده به همين دليل نتوانسته هواپيما را به زمين برساند، نادرست است چرا كه در چنين وضعيت هايي، هواپيما كمك خلبان دارد و در صورت بروز هرگونه اشكالي كمك خلبان هواپيما را به زمين مي رساند. شايعات در اين زمينه زياد است لذا بايد بررسي شود تا به نتيجه برسيم.
سرپرست دادسراي فرودگاه با بيان اين كه مكالمه خلبان را شنيده  است، گفت: قبل از يك دقيقه و پنجاه ثانيه، دقيقا صبحت خلبان با اين مضمون است كه «من در وضعيت نرمال در حال نشستن هستم و هيچ مشكلي هم وجود ندارد» .
وي درباره صحت داشتن نقص فني هواپيما و اينكه خلبان اول عنوان كرده به دليل نقص فني پرواز نمي كند، افزود: مواردي كه عنوان مي شود، فرضيه يا بعضا شايعه است ولي مواردي كه قطعيت دارد اين است كه خلبان اعلام مي كند كه هواپيما نقص فني دارد و من با اين هواپيما پرواز نمي كنم. خلبان ديگري را معرفي مي كنند كه او هم اعلام مي كند با اين وضعيت پرواز نمي كنم لذا رفع نقص مي شود و همان خلبان اول كه شهيد گوهري بوده مجددا اعلام مي كند بعد از اين كه رفع نقص شده پرواز مي كنم.
صابري زفرقندي در پاسخ به اين سوال كه عنوان مي شود اسم شخصي به نام ستوان وكيلي در ليست بوده و بعد اسم وي از ليست خارج و سوار هواپيما نشده، خاطرنشان كرد: اين اطلاعات را من ندارم. اگر چنين موردي باشد مساله قابل بررسي است.
وي، با بيان اين كه شهيد گوهري خلبان اول بوده و وقتي نقص فني هواپيما را مي بيند، حاضر به پرواز با اين مشكل نمي شود، گفت: شهيد گوهري اين شجاعت را داشته كه در مقابل دستور فرمانده بالاي خود بايستد اما بعد از رفع نقص عنوان كرده كه خود پرواز مي كند.

مرد همسركش قصاص مي شود
011010.jpg
متهم به قتل در حال بازسازي صحنه
گروه حوادث: حكم قصاص مردي كه همسرش را به قتل رسانده و جسدش را سوزانده بود، از سوي شعبه ۳۲ ديوان عالي كشور مورد تأييد قرار گرفت.
به گزارش همشهري ، عصر روز ۱۴ آذرماه سال ۸۳ ساكنان يك ساختمان چهار طبقه در خيرآباد ورامين متوجه آتش سوزي در يكي از واحدهاي آپارتماني شدند. موضوع به مأموران آتش نشاني اطلاع داده شد و پس از اطفاي حريق مأموران با جسد سوخته يك زن در اتاق پذيرايي روبه رو شدند.با كشف جسد اين زن كه زهرا نام داشت، موضوع به بازپرس ويژه قتل اطلاع داده شد و پس از حضور مأموران تحقيق از همسايه ها آغاز شد. يكي از همسايه ها در بازجويي مدعي شد: ساعتي قبل از حادثه زهرا در خانه ما بود و با يكديگر در حال صحبت بوديم كه زنگ خانه به صدا درآمد. عقيل شوهر ۶۰ ساله زهرا او را به خانه برد. پس از ۱۵ دقيقه ناگهان بوي شديد گاز همه جا را فرا گرفت و همين كه بيرون آمديم، عقيل را ديديم كه دست و صورتش سوخته بود و خانه اش آتش گرفته بود. سريع به پليس ۱۱۰ زنگ زديم. در ادامه تحقيقات برادر مقتوله با اعلام شكايت برعليه عقيل مدعي شد كه وي قبلا نيز با خواهرش درگيري داشته است. بنابراين عقيل پس از مداوا تحت بازجويي قرار گرفت.
وي به قتل همسرش اعتراف كرد و تنها انگيزه خود را شك خيالي و تهمت خانوادگي عنوان كرد. وي گفت قصد طلاق همسرم را داشتم اما دليل نداشتم.
برپايه اين گزارش، متهم اين پرونده پس از محاكمه در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري به قصاص نفس (اعدام) محكوم شد. حكم صبح ديروز از سوي قضات شعبه ۳۲ ديوان عالي كشور مورد تأييد قرار گرفت و به زودي قابل اجرا خواهد بود.

حادثه در جهان
قتل مرموز سه كودك
آسوشيتدپرس: پليس آيداهو پس از يافتن جسد بي جان سه كودك ، مردي را كه با اين كودكان در خانه اي زندگي مي كرد، دستگير كرد.
اجساد اين سه كودك كه همگي زير ده سال سن داشتند در حالي يافت شد كه هيچ اثري از شكنجه يا خشونت بر بدن آنان مشاهده نمي شد. پليس هنوز از افشاي نام اين كودكان خودداري كرده است.
جيم جونيور نايس ، ۳۳ ساله ، اكنون براي بازجويي در مورد قتل اين سه كودك دستگير شده است. هنوز در مورد نوع ارتباط اين مرد با سه كودك كشته شده اطلاعاتي منتشر نشده است.
پليس زماني موفق به كشف اجساد اين سه كودك شد كه تماسي ناشناس با اداره پليس برقرار شده و از آنان درخواست كرد كه از اين منزل بازرسي كنند. پليس در مورد زمان و هويت تماس گيرنده هيچ اطلاعاتي را منتشر نكرده است.افسر ارشد پليس حاضر در منطقه نيز تنها به ذكر اين نكته اكتفا كرده است كه حادثه مزبور جنايتي هولناك بوده است كه باعث خدشه دار شدن وجدان عمومي شده است.
وي در مورد تحقيقات نيز گفت كه رسيدگي به اين پرونده با شدت ادامه يافته و وي اميدوار است كه حاصل كار پليس به سرعت به دستگيري قاتل يا قاتلين منجر شود.
وي در مورد احتمال مجرميت فرد دستگيرشده و يا شواهد و قراين موجود دال بر مجرميت وي سكوت كرده و همه چيز را به تكميل تحقيقات موكول كرد.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش فناوري
بـورس
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |