جمعه ۱۷ مهر ۱۳۸۳ - سال يازدهم - شماره۳۵۱۹
index
اكران همزمان يازده فيلم در سينماهاي تهران
ديگران از راه مي رسند
با به تاخير افتادن هاي پي درپي تشكيل گروه نمايش دهنده فيلم هاي مخاطب خاص برخي از اين آثار ضمن توافق با چند سينماي محدود فرصت اكران عمومي را به دست آوردند
006993.jpg
شقايق فراهاني در نمايي از فيلم پروانه
عكس: مجيد صباغ بهروز
در حال حاضر به لحاظ تعداد فيلم هاي روي پرده يكي از استثنايي ترين شرايط اكران در سينماي ايران فراهم شده است.
هم اكنون بيش از ۱۰ فيلم اكران اول در سينماهاي تهران در حال نمايش هستند.
چهارفيلم در گروه هاي چهارگانه، يك فيلم در گروه سينمايي كودك و نوجوان، يك فيلم در گروه مخاطب خاص و مابقي آثار در سينماهاي آزاد.
با به تاخير افتادن هاي پي درپي تشكيل گروه نمايش دهنده فيلم هاي مخاطب خاص، برخي از اين آثار ضمن توافق با چند سينماي محدود فرصت اكران عمومي را به دست آوردند. هرچند فروش چنداني براي اين آثار و برخي از فيلم هاي اكران شده در اين حالت نمي توان متصور بود. به هرحال فراهم شدن امكان عرضه ؟؟ و نمايش آن به مخاطب براي سازندگان اينگونه فيلم ها يك غنيمت محسوب مي شود. ضمناً براي برخي از اين دست آثار فروش داخلي و حتي فروش خارجي اهميت چنداني ندارد.
در حال حاضر «سيزده گربه روي شيرواني» پرفروش ترين و پرمخاطب ترين فيلم روز سينماي ايران است. فيلم با اين كه تبليغات چنداني ندارد ولي با توجه به فضاي فانتزي اش و بهره گرفتن از بازيگران شناخته شده و نسبتاً محبوب و نيز در اختيار داشتن تعداد زيادي سينما توانسته طي مدت ۱۹ روز نمايش حدود ۱۴۵ ميليون تومان فروش كند كه رقم راضي كننده اي به نظر مي رسد. اگر اتفاق خاصي رخ ندهد و اكران اين فيلم تا عيد فطر ادامه داشته باشد، سيزده گربه روي شيرواني مي تواند فروشش را به مرز ۳۰۰ ميليون تومان نزديك كند.
هرچند به نظر مي رسد با آغاز ماه مبارك رمضان از تعداد مخاطبان سينما به طرز چشمگيري كاسته خواهد شد.
شمعي در باد پوران درخشنده نيز كه روزهاي پاياني اكرانش را مي گذراند، پس از يك افت شديد فروش توانسته به مرز ۳۵۰ ميليون تومان نزديك شود. اكران اين فيلم با يك فروش توفاني آغاز شد. فروش متوسط روزانه ۱۰ ميليون تومان طي چند هفته اكران كه نتيجه پخش تبليغات متفاوت و متعدد اين فيلم از تلويزيون بود، همه را اميدوار كرده بود تا آخرين ساخته پوران درخشنده به راحتي مرز ۴۰۰ و ۵۰۰ ميليون را پشت سر بگذارد اما پس از يك ماه ناگهان فروش فيلم با افت قابل توجهي مواجه شد.
به هرحال به زودي «پروانه» يا همان «پروانه اي در باد» ساخته عباس رافعي در گروه سينمايي آفريقا و به جاي اين فيلم روي پرده خواهد رفت.
اما عاشقانه جنگي عزيزا... حميدنژاد آنگونه كه بايد نتوانسته با مخاطبان ارتباط برقرار كند. بايد «اشك سرما» را پس از «شهر زيبا» و «برگ برنده» سومين شكست خورده اكران سال ۸۳ ناميد. فيلمي كه به اعتقاد سازندگانش توان زيادي براي جذب مخاطب داشت ولي به علت عدم شناساندن فيلم به تماشاگران و تبليغات بد، اشك سرما در گيشه ناكام ماند.
اشك سرما در بهترين حالت روزي چهار ميليون تومان مي فروشد و فروش كل فيلم پس از ۲۶ روز اكران حدود ۵۸ ميليون تومان شده است.
اشك سرما با توجه به وضعيتي كه دارد حتي توان رساندن فروشش به مرز صدميليون تومان را نيز نخواهد داشت.
«مزرعه پدري» نيز با اين كه قبل از اكرانش حواشي فراواني همراه خود داشت ولي اين روزها يك اكران بسيار آرام را پشت سر مي گذارد. آنقدر آرام كه فروش فيلم پس از ۱۹ روز نمايش حتي به ۲۰ ميليون تومان نيز نرسيده است.
مهمان مامان نيز كه در چند سينماي محدود كماكان به نمايشش ادامه مي دهد، با فروشي نزديك به دوميليون تومان در هفته توانسته در مجموع حدود ۴۸۵ ميليون تومان بفروشد.
دوشيزه و قلب هاي ناآرام نيز به فروش نسبتاً پايين خود ادامه مي دهند. از تعداد سينماهاي دوشيزه طي هفته گذشته به طرز قابل توجهي كاسته شد و تقريباً اكران اين فيلم به پايان رسيده است. دوشيزه در مدت ۳۱ روز نمايش ۲۴ ميليون تومان فروخته است.
قلب هاي ناآرام مجيد مظفري در مقايسه با دوشيزه (با آن حجم تبليغات تلويزيوني و حتي سينماهاي نمايش دهنده) بسيار بهتر عمل كرد و توانست طي ۳۳ روز اكران حدود ۳۵ ميليون بفروشد. نكته جالب در مورد فروش قلب هاي ناآرام اين است كه مجيد مظفري اعتقاد دارد پخش كننده فيلمش فروش واقعي فيلم را اعلام نمي كند و رقم اعلام شده بسيار كمتر از فروش اصلي فيلم است. (نكته عجيب اين است كه پخش كننده مذكور معمولاً رقم فروش فيلم هايش بيش از آن چيزي است كه فيلم در واقعيت مي فروشد)
«گاوخوني» بهروز افخمي نيز در آرامش به اكران خود ادامه مي دهد. اين فيلم حدود دوماه ديگر بر روي پرده خواهد بود و با توجه به فروش ۱۵ ميليون توماني در ماه اول اكران و بيشترين مخاطب طي ماههاي آينده گاوخوني در بهترين حالت ۴۰ ميليون تومان فروش خواهد كرد.
«تهران ساعت هفت صبح» نيز كه نمايشش از هفته گذشته در سينما فلسطين تهران آغاز شده، پس از يك هفته نمايش فروش چنداني نكرده كه با توجه به شرايط اكران و تبليغات فيلم آنقدر هم عجيب به نظر نمي رسد.
ضمناً از اواسط هفته گذشته بالاخره يك فيلم در گروه سينماهاي نمايش دهنده آثار كودك و نوجوان به نمايش درآمد. پس از حدود دو ماه بي برنامگي اين گروه، فيلم «قطار كودكي» ساخته سيروس حسن پور (كه حدود سه سال از ساخته شدنش مي گذرد) روي پرده رفت.
به نظر مي رسد اين كار با توجه به آغاز جشنواره كودك و نوجوان اصفهان، فقط نوعي رفع تكليف بوده است و مشكلات سينماي كودك و نوجوان همچنان پابرجا خواهد بود. از روز چهارشنبه نيز فيلم «لاك پشت  ها هم پرواز مي كنند» ساخته بهمن قبادي در سه سينماي تهران بر روي پرده رفته است. سينماهاي (فرهنگ، فلسطين، ايران) كه قرار است گروه نمايش دهنده آثار مخاطب خاص باشند بيش از شش ماه است كه تعداد قابل توجهي فيلم در انتظار به راه افتادنش هستند.
گفته مي شود اسم اين گروه به «آسمان باد» تغيير يافته و قرار است اتفاقات جالبي (با توجه به تغيير اسم) در آن به وقوع بپيوندد.
تا عيد فطر سينماها اكران آرامي را پشت سر خواهند گذاشت و از اين روز با اكران آثاري چون «دوئل»، «خوابگاه دختران»، «جايي ديگر»، «بله برون» و... فصل جديد نمايش آغاز خواهد شد.

يك هفته با تئاتر
زمستان روي صحنه
هفته گذشته اجراي چهار نمايش جديد در مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.
هما روستا اجراي نمايش «زمستان» را در تالار چهارسو آغاز كرد. اين نمايش ماجراي پدر و مادر پيري است كه چشم به راه آمدن پسرشان هستند. آنها هر روز روزنامه هايي را از دور دريافت مي كنند و...
زمستان نوشته امير سهرابي است و پيش از اين در جشنواره تئاتر فجر بر روي صحنه رفته بود. حميد مظفري، شهين نجف زاده، نسيم ادبي و اشكان خطيبي بازيگران اين نمايش هستند و خورشيد شاه ابراهيمي وادناز نيليان كار طراحي صحنه و لباس زمستان را انجام داده اند. اين نمايش كه در مقايسه با جشنواره فجر كوتاه تر شده، در مدت زمان ۹۰ دقيقه و هر روز ساعت ۱۹ در تالار چهارسو اجرا مي شود.
نمايش «يك شب كوچك» نوشته چيستا يثربي و به كارگرداني سيما تيرانداز نيز در تالار سايه بر روي صحنه رفت. در اين نمايش تبسم هاشمي، حميدرضا هدايتي و سيما تيرانداز بازي مي كنند. طراحي صحنه و لباس «يك شب كوچك» برعهده نرمين نظمي است و آهنگسازي آن برعهده مهدي محمدپور بوده است.
داستان اين نمايش درباره زن نويسنده اي است كه مشغول نوشتن قصه اي است كه با زندگي واقعي او گره مي خورد و...
يك شب كوچك كه ششمين تجربه تئاتري گروه سيب محسوب مي شود، هر روز ساعت ۱۸ در تالار سايه بر روي صحنه مي رود.
اما هفته گذشته اجراي نمايش «۳۱/۶/۷۷» كاري از عليرضا نادري در تالار چهارسو به پايان رسيد. اين نمايش پس از ۲۳ اجرا در اين تالار ۱۲۰ نفره توانست ۱۶۶۷ نفر را جذب خود كند.
«شكلك» نوشته نغمه ثميني و به كارگرداني كيومرث مرادي كه در تالار ۱۰۰ نفره قشقايي اجرا مي شود، پس از ۱۸ اجرا ۷۷۵ تماشاگر داشته است. شكلك كه كاري از گروه تئاتر تجربه محسوب مي شود براي اجرا شدن تاكنون حدود ۱۶ بار بازنويسي شده است.
در سالن اصلي تئاتر شهر همچنان «راز سرزمين من» به كارگرداني نادر رجب پور اجرا مي شود. اين نمايش پس از هشت اجرا در سالن ۵۸۰ نفره اصلي توانسته ۷۷۵ تماشاگر را جذب خود كند.
اما اجراي «شب محبوبه» كاري از كوروش زارعي هفته گذشته در تالار سايه به پايان رسيد. اين نمايش پس از ۱۷ اجرا در اين سالن ۱۰۰ نفره توانست ۳۹۵ تماشاگر داشته باشد.
«يكي از خيلي ها» كاري از شراره پور خراساني نيز كه در تالار ۵۰ نفره نو اجرا مي شود توانست پس از ۱۸ اجرا ۳۸۵ تماشاگر داشته باشد.
«عروس شغال» نوشته محمد رضايي راد و به كارگرداني آرونددشت آراي كه در تالار كوچك بر روي صحنه است پس از هشت اجرا توانست ۳۴۲ تماشاگر را جذب خود كند.
يك دروغ زيبا به كارگرداني علي شجره نيز كه همزمان با عروسي شغال در تالار ۸۰ نفره كوچك اجرا مي شود توانسته پس از پشت سر گذاشتن شش اجرا، ۱۴۱ تماشاگر را به سوي خود بكشاند.
در انتظار گودو نيز به كارگرداني همايون غني زاده پس از پنج اجرا در تالار خانه خورشيد با ظرفيت ۵۰ تماشاگر توانست ۷۷ نفر را جذب خود كند. اما ديگر اين كه تالار هنر از ۱۹ مهرماه ميزبان نمايش «مبارك باز مي گردد» به كارگرداني داوود فتحعلي بيگي خواهد بود. تالار هنر كه مدتي است به علت برگزاري جشنواره تئاتر عروسكي ميزبان اجراي نمايشي نبوده، به مدت يك ماه مبارك را بر روي صحنه خواهد داشت. مبارك در اين نمايش براي بازگرداندن آب به آباديش و آزادي دختران از اسارت همراه با پهلوان كچل به جنگ اژدها مي رود و در طول راه اتفاقات جالبي را پشت سر مي گذارد.
اين نمايش هر روز ساعت ۴۵/۱۷ در تالار هنر اجرا مي شود.
ضمناً در تالار سنگلج نيز «دار و دلدار» به كارگرداني داوود فتحعلي بيگي بر روي صحنه است. اين نمايش پس از شش اجرا توانسته ۵۰۶ تماشاگر را جذب خود كند. اجراي «تاج محل» كاري از امير دژاكام نيز در تالار اداره تئاتر به پايان رسيد و پس از ۲۶ اجرا ۵۰۹ تماشاگر از اين نمايش ديدن كردند.
در تالار وحدت نيز تاكنون ۲۱۰۰ نفر به تماشاي نمايش «نوبت ديوانگي» به كارگرداني هادي مرزبان رفته اند.
اما قرار است به زودي نمايشنامه اهالي ماه نوشته آهو خردمند به كارگرداني جواد پيشگر در تالار كوچك تئاتر شهر بر روي صحنه برود.
اين نمايش درباره دختر جواني است كه در گوشه دنجي از يك پارك سعي مي كند با زني كه بازيگر تئاتر است، ارتباط برقرار كند. زن به او توجهي نمي كند اما دختر با در ميان گذاشتن رازي كه روح و روان زن را آشفته مي كند سعي در رسيدن به هدف خود دارد.
مهين نثري و نازنين مهيني بازيگران اهالي ماه هستند و طراح صحنه اين نمايش فرامرز بادرامپور است. اين نمايش قرار است هر روز ساعت ۲۰ در تالار كوچك مجموعه تئاتر شهر اجرا شود.
اما دست آخر اين كه قطب  الدين صادقي قرار است نمايش «دخمه شيرين» را در جشنواره غيررقابتي تئاتر بمبئي بر روي صحنه ببرد. اين جشنواره اواخر آذرماه در هند برگزار مي شود و در آن نمايش هايي از كشورهاي مختلف شركت مي كنند. اين نمايش با گروه تئاتر مهر و با حضور بازيگراني چون ناصر عاشوري، پرديس مظاهري و... اجرا مي شود.
صادقي همچنين قرار است نمايش «عكس يادگاري» را در جشنواره تئاتر فجر امسال اجرا كند. اين نمايش پيش از اين در جلسات نمايشنامه خواني فرهنگسراي نياوران روخواني شده بود و با انجام تغييراتي در متن و اجرا در بيست وسومين جشنواره بين المللي تئاتر فجر اجرا خواهد شد.
ضمناً نمايش «نامه به پدر» براساس زندگي كافكا به كارگرداني قطب الدين صادقي در بخش ويژه جشنواره دانشگاهي اجرا خواهد شد. صادقي پيش از اين، اين نمايش را با بازي محسن حسيني تمرين كرده بود اما از آن جا كه اين نمايش قرار است در جشنواره دانشگاهي اجرا شود، او از حضور دانشجويان براي اجراي آن بهره خواهد گرفت.

هفت از هفت
جواد قادري
۱
مهم ترين رويداد سينمايي كشور در حال حاضر جشنواره فيلم هاي كودك و نوجوان اصفهان است. مرور يك سال سينماي كودك طي ۱۰ روز جشنواره مي تواند برآيند خوبي از حركت روبه رشد و يا عقبگرد متوليان سينماي كودك در ايران باشد. با اين كه در زمان چاپ اين مطلب جشنواره به پايان رسيده و مي توان آن موقع نظر جامع تر و كامل تري در رابطه با سينماي كودك و نوجوان در سال ۸۳ ارايه كرد ولي تا بدين جا (روز دوم) استقبال از آثار بد نبوده است. بخش هاي جنبي جشنواره (كه چندان هم ربطي به سينماي كودك نداشته اند) تا جاي ممكن حذف شده اند و تقريباً به جز بخش مرور آثار ۲۵ ساله كودك و نوجوان كه به نمايش فيلم هاي تكراري اختصاصي دارد، مابقي آثار جديد هستند و براي اولين بار روي پرده مي روند.

۲
افتتاحيه جشنواره امسال با اين كه كمي خسته كننده و ملال آور بود ولي در مقايسه با افتتاحيه هاي چند سال گذشته نكات جذاب تري را براي كودكان به همراه داشت و حداقل بچه ها از ديدنش زياد خسته نمي شدند.پخش سرود، رقص نور با ليزر، اجراي نمايش و... از جمله برنامه هاي مراسم افتتاحيه جشنواره امسال بود.

۳
نگاهي به فيلم هاي بخش مسابقه سينماي ايران جشنواره امسال (و حتي ديگر فيلم هاي ايراني بخش هاي مختلف) يك نكته نه چندان جالب را نمايان مي كند. مدت ها بود كه معضل سينماي كودك در ايران ساخته شدن آثاري درباره كودكان و نه براي آنها بود. فيلم هاي زيادي با حضور بچه ها و نه براي آنها ساخته مي شد و روي پرده مي رفت. امسال تلاش هاي فراواني صورت گرفته تا از اين مسئله جلوگيري شود كه البته تا حدودي هم موثر بوده است. اما متاسفانه مشكلات همچنان به گونه اي ديگر پابرجاست و آثار ساخته شده نمي توانند جذابيت چنداني براي كودكان داشته باشند. فيلم ها عاري از شادي و نشاط هستند و نمي توانند كودكان را سر ذوق و شوق بياورند.
در شرايط امروز كودكان احتياج فراواني به اميد به زندگي، طراوت، شادابي و... دارند ولي فيلم هاي مربوط به آنها چنين چيزهايي را بهشان نمي دهد.

۴
بالاخره فيلم بهمن قبادي به اسكار معرفي شد. با اين كه گفته مي شد «لاك پشت  ها هم پرواز مي كنند» از مدت ها قبل به عنوان فيلم منتخب ايران به اسكار معرفي شده است اما در ظاهر جلسات تا آخرين روز براي اعلام نام فيلم ادامه داشت. يكي از نشريات حدود دو هفته قبل از اعلام رسمي نام فيلم، لاك پشت ها هم پرواز مي كنند، را به عنوان فيلم ايران براي شركت در اسكار معرفي كرد. اما بلافاصله اين مسئله تكذيب شد و گفته شد كه نتيجه نهايي پس از برگزاري جلسات بعدي اعلام مي شود. سپس بعد از دو هفته و در آخرين روز نام همان فيلم به عنوان منتخب ايران به اسكار معرفي شد. دلمان خوش بود كه براي اولين بار كار به دقيقه نود نكشيده است اما گويا ترك عادت موجب مرض مي شود. حتي در زماني هم كه كار در موعد مقرر انجام شده بايد همه را تا دقيقه آخر منتظر نگه داشت.

۵
مسعود كيميايي اين روزها سخت در تلاش است تا بيست وپنجمين فيلم خود را به زودي كليد بزند. پروانه ساخت فيلم هفته گذشته صادر شد و كيميايي هم اكنون مشغول انتخاب بازيگران «حكم» است.
عزت ا... انتظامي، ليلا حاتمي، بهرام رادان و... افرادي هستند كه براي بازي در حكم نامزد شده اند. حتي از سعيد راد هم براي بازي در فيلم جديد مسعود كيميايي نام برده مي شود. اما اگر همه اين معادلات در روز فيلمبرداري به هم ريخت و تمام بازيگران عوض شدند، زياد تعجب نكنيد. همين!

۶
بالاخره نمرديم و يك فيلمساز خارجي از روي يك فيلم ايراني، يك فيلم ساخت. در جشنواره اصفهان فيلمي به نمايش درآمد با عنوان «دوان به سوي خانه» از يك كارگردان سنگاپوري براساس «بچه هاي آسمان» مجيد مجيدي. خوشا به حالشان.

۷
006942.jpg
نمايي از فيلم كليد ـ شرح اين عكس فقط يادآوري نكته فراموش شده فيلم هاي كودك و نوجوان در اين سال هاست.

جمعه بازار
سينماي ايران
فروش فيلم ها در سينماهاي تهران تا تاريخ ۱۴ مهر
فروش
روز اكران
نام فيلم
۳۴۳
۴۶
شمعي در باد
۶/۱۳۷
۱۹
۱۳ گربه روي شيرواني
۵۶
۲۶
اشك  سرما
۳/۳۳
۳۳
قلب هاي ناآرام
۲۰
۱۹
مزرعه پدري
۲۴
۳۱
دوشيزه
۱۷
۲۶
گاوخوني
۱۷۱ هزار تومان
۵
قطاركودكي
۸۰۰ هزار تومان
۵
تهران ساعت هفت صبح
۸ هزار تومان
۲۱
بيل را بكش
۱۴هزار تومان
۲۰
فارنهايت ۱۱/۹
- ارقام به ميليون تومان
توضيح: با به پايان رسيدن اكران فيلم «شمعي در باد» ساخته پوران درخشنده در گروه سينمايي آفريقا، فيلم «پروانه» به كارگرداني عباس رافعي به نمايش درآمد.
«۱۳ گربه روي شيرواني» همچنان با در اختيارداشتن ۲۰ سينما، بيشترين تعداد سينما را در ميان فيلم هاي ايراني دارد.

سينماي جهان
فروش فيلم ها در سينماهاي ايالات متحده تا تاريخ ۴ اكتبر
فروش كل
هفته نمايش
نام فيلم
۴۶
۱
داستان كوسه
۲۲
۱
نردبان ۴۹
۳۸
۲
فراموش شده
۳۰
۳
كاپيتان اسكاي و دنياي فردا
۱۹
۳
آقاي ۳۰۰۰
۹/۶
۲
شون ميان مردگان
۳/۲
۱
اي زن هنرت رها شد
۴۶
۴
رزيدنت اويل: آخرالزمان
۶
۲
دختر رئيس جمهور
۲۸
۴
سلولي
۸/۱۴
۳
ويمبلدون
۶/۳۶
۱۶
ناپلئون ديناميت
۴/۵۵
۶
بدون پارو
۵۱
۶
قهرمان
۳/۱
۲
موتورسيكلت
۶/۲۳
۱۰
ايالت سبز
۳/۹۹
۹
وثيقه
۲/۱۶۳
۱۱
برتري بورن
- ارقام به ميليون دلار

توضيح: اين هفته انيميشن «داستان كوسه» توانست با شكستن ركورد فروش ماه اكتبر در صدر جدول پرفروش هاي سينماهاي آمريكاي شمالي قرار بگيرد.
داستان كوسه موفق شد به مدد صداپيشگي ويل  اسميت، رابرت دونيرو، رني زلوگر، آنجلينا جولي، مارتين اسكورسيزي و جك بلك افتتاحيه اي با فروش ۴۹ ميليون دلار را از آن خود كند.
«نردبان ۴۹» با حضور جان تراولتاو جوآلتين به فروش ۲۲ ميليون دلار در اولين آخر هفته اكرانش دست يابد. اين فيلم به زندگي ماجراجويانه
آتش نشان ها مي پردازد.
«فراموش شده» نيز در هفته دوم اكرانش ۱۲ ميليون دلار فروش كرد تا با مجموع فروش ۲/۳۸ ميليون دلار در جاي سوم جدول قرار بگيرد. «كاپيتان اسكاي و دنياي فردا» در هفته سوم نمايش توانست ۲/۳ ميليون دلار بفروشد تا با مجموع فروش ۳۰ ميليون دلار در رده چهارم جدول قرار بگيرد.
«آقاي سه هزار» نيز در سومين هفته نمايشش در ۲۲۳۹ سينما توانست ۵/۲ ميليون دلار بفروشد تا با مجموع فروش ۱۹ ميليون دلار در جاي پنجم جدول بايستد.
«اي زن هنرت رها شد» موفق شد تنها در ۴۰۸ سينما در هفته اول اكرانش حدود ۳/۲ ميليون دلار بفروشد و در جايگاه هفتم جدول قرار بگيرد. اين فيلم كه از حضور كيمبرلي اليس بهره مي برد برمبناي كتاب پيشواي كليساي تگزاس نوشته تي دي جيكس ساخته شده است.
«قهرمان» نيز اين هفته ۲/۱ ميليون دلار فروخت تا با مجموع فروش ۵۱ ميليون دلار در جاي دهم جدول بايستد.

تئاتر
فروش نمايش هاي تالارهاي تهران تا تاريخ ۱۲ مهرماه
فروش
تعداد اجرا
نام نمايش
۲ ميليون
۲۳
۳۱/۶/۶۶
۲/۱ ميليون
۱۸
شكلك
۲/۱
۸
روز سرزمين من
۵۰۰ هزار
۱۶
شب محبوبه
۴۰۰ هزار
۱۸
يكي از خيلي ها
۳۰۰ هزار
۸
عروس شغال
۱۰۰ هزار
۶
يك دروغ زيبا
۱۵۰ هزار
۵
در انتظار گودو
- ارقام به تومان

هنر
ايران
هفته
جهان
پنجره
داستان
چهره ها
پرونده
سينما
ديدار
حوادث
ماشين
ورزش
|  ايران  |  هفته   |  جهان  |  پنجره  |  داستان  |  چهره ها  |  پرونده  |  سينما  |
|  ديدار  |  حوادث   |  ماشين   |  ورزش  |  هنر  |
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |