پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۸۰۱ - Sep 15, 2005
سهام سودآور و پرطرفدار بورس در يك هفته گذشته
002127.jpg
گروه بورس: تازه ترين آمار استخراج شده نشان مي دهد: در يك هفته گذشته بالاترين سود از محل رشد قيمت سهام نصيب سهامداران شركت صنعتي سپاهان شده است.
به گزارش خبرنگار ما، در اين دوره ارزش سهام شركت ياد شده در حالي ۲۰ درصد بالا رفته كه فقط يك نفر خريدار سهام آن بوده است.
ارزش سهام مخابراتي راه دور هم با صدور دستور خريد به وسيله ۲۲ نفر ۱۵ درصد افزايش يافت.
معادن بافق سومين سهام پر سود در يك هفته گذشته به حساب مي آيد. قيمت سهام اين شركت ۱۰ درصد رشد نشان مي دهد.
بر اساس اين گزارش شركت هاي ليزينگ غدير، بانك پارسيان و ايران خودرو طي يك هفته اخير بيشترين توجه بازار را به خود جلب كرده اند؛ به طوري كه دو هزار نفر در صف خريد ليزينگ غدير ايستاده اند. اين شركت در اوايل شهريورماه به تالار مبادلات سهام پيوست. ارزش كل مبادلات صورت گرفته بر سهام ليزينگ غدير در يك هفته گذشته معادل ۵۰ ميليارد ريال برآورد شده است.
بانك پارسيان دومين سهم پرطرفدار بورس در اين هفته به شمار مي آمد به طوري كه يك هزار و ۲۰۰ نفر با پرداخت ۱۸ ميليارد ريال مالك ۳/۷ ميليون سهم بانك پارسيان شدند.
۶۷۶ نفر هم با مراجعه به شركت هاي كارگزاري در صف خريد سهام ايران خودرو ايستادند.
در اين مدت ۲/۲ ميليون سهم ايران خودرو در بازار داد و ستد شد.
آمار موجود حاكي است:
در اين مدت بازارگردانان روزهاي پركاري را پشت سر گذاشته اند به طوري كه ۴/۶ ميليون سهم سرمايه گذاري غدير و ۱۲ ميليون سهم آتيه دماوند در يك هفته اخير مورد داد و ستد قرار گرفته است.
طي يك هفته گذشته در مجموع ۱۸۳ ميليون سهم از سهام پذيرفته شده در بورس تهران به ارزش ۷۲۰ ميليارد ريال داد و ستد شده، اين تعداد سهام را ۱۵ هزار نفر در تالارهاي مبادلات بورس مورد معامله قرار داده اند.

شاخص بورس با كاهش ۱۲ واحدي هفته را به پايان رساند
002121.jpg
گروه بورس: شاخص كل قيمت سهام ديروز در پايان معاملات بورس تهران با ۳/۱۲ واحد كاهش به رقم ۱۰ هزار و ۵۱۴ واحد رسيد.
به گزارش خبرنگار ما در اين روز شاخص عملكرد تالار اصلي ۱۴ واحد و شاخص عملكرد تالار فرعي ۵ واحد افت را تجربه كردند و به ترتيب روي ارقام ۱۰ هزار و ۲۰۱ واحد و ۱۰ هزار و ۷۶۰ واحد ايستادند.
بنابر اين گزارش شاخص صنعت ديروز ۸ واحد كاهش يافت و به رقم ۸ هزار و ۷۸ واحد بازگشت. اين شاخص عملكرد شركت هاي صنعتي حاضر در بورس را نشان مي دهد.
طي معاملات ديروز بورس تهران شاخص واسطه گري هاي مالي كه بيانگر عملكرد شركت هاي صنعتي حاضر در بورس است ۷ واحد افت نشان داد و روي ۲۷ هزار و ۷۰۸ واحد ثبت شد.
اين گزارش حاكي است: داد و ستدهاي ديروز بورس تهران افت ۳۰ واحدي، شاخص سهام نفت و پتروشيمي كاهش دو واحدي، شاخص گروه فلزات اساسي دو واحد و افت ۱۲ واحدي شاخص سهام و وسايل نقليه را در پي داشت.

يك عضو كميسيون صنايع:
قيمت سيمان با ورود به بورس فلزات
۲۰۰ درصد افزايش مي يابد
فارس: يك عضو كميسيون صنايع گفت: ورود سيمان به بورس فلزات تنها به دليل فرار از سيستم قيمت گذاري است و بهاي سيمان را تا مرز قيمت هاي جهاني يعني ۹۰ هزار تومان در هر تن افزايش مي دهد.
سيد محمود ابطحي اظهار داشت: كمبود سيمان از سه سال قبل قابل پيش بيني بود. رشد ۱۱درصدي متعارف سالانه در مصرف سيمان و محاسبه سرانه مصرف سيمان، به راحتي محاسبه نياز كشور در سال ۸۴ را ممكن مي ساخت. ابطحي خاطرنشان كرد: اين هشدار در سال ۸۲ به دولت اعلام شد و به همين دليل نيز تا سقف ۴۲ ميليون تن مجوز توليد سيمان اعطا شد و از حساب ذخيره ارزي نيز مبالغي پرداخت شد. وي با اشاره به اين كه بايد در سال ۸۳ دو پروژه بزرگ سيمان به بهره برداري مي رسيد، متذكر شد: چنانچه همه توليد كنندگان سيمان با ۱۰۰ درصد ظرفيت خود كار كنند در كشور ۵/۳ ميليون تن كمبود سيمان وجود دارد.
اين عضو كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: مصرف بالاي سيمان در كشورهاي همسايه و قابل دپو بودن اين كالا باعث شده تا آشفتگي وسيعي توسط برخي از افراد در بازار به وجود آيد. هرچه آشفتگي در بازار سيمان بيشتر شود، واسطه ها سود بيشتري به دست مي آورند. وي تصريح كرد: مشكل اصلي سيمان كمبود توليد است و بورس فلزات نمي تواند مشكلي از سيمان را حل  كند و تنها بر مشكلات مي افزايد.
ابطحي گفت: برخي مي خواهند همان بلايي را كه بر سر فولاد در بورس فلزات آوردند در مورد سيمان نيز تكرار كنند و اين در حالي است كه براي سيمان پيش از اين تكليف روشن شده است و وزارت بازرگاني بايد با استفاده از اختيارات برنامه سوم به تنظيم بازار بپردازد.

سود خالص بانك كارآفرين ۱۰۵ درصد افزايش يافت
گروه بورس: ميزان سود خالص بانك كارآفرين در بهار امسال به ۷/۷۷ ميليارد رسيد كه در مقايسه با سال قبل ۱۰۵ درصد افزايش داشته است.
به گزارش خبرنگار ما، در اين مدت شركت به ازاي هر سهم ۱۱۱ ريال سود كنار گذاشته كه اين رقم با توجه به پيش بيني سود ۶۰۹ ريالي براي سال۸۴ ، ۱۸ درصد بودجه را پوشش مي دهد. بنا بر اين گزارش، بانك كارآفرين در سه ماه نخست امسال از محل تسهيلات اعطايي ۵/۲۳۵ ميليارد ريال، سرمايه گذاري در اوراق مشاركت ۲۲ ميليارد ريال، سرمايه گذاري ها ۲/۱ ميليارد ريال و از محل سپرده گذاري ها ۱۴ ميليارد ريال درآمد كسب كرده است.طي مدت ياد شده سود پرداختي بانك كارآفرين به سپرده هاي سرمايه گذاري ۱۸۰ ميليارد ريال بوده است.اين بانك كه به تازگي سرمايه را از مبلغ ۳۵۰ ميليارد ريال به ۷۰۰ ميليارد ريال افزايش داده قصد دارد طي چند مرحله و ظرف مدت ۳ سال سرمايه را تا ۲ هزار ميليارد ريال از محل مطالبات و آ ورده نقدي سهامداران افزايش دهد.

كاهش قيمت چرخشگر پس از افزايش سرمايه
گروه بورس: نماد چرخشگر پس از بازگشايي در پي افزايش روز گذشته سرمايه با قيمت جديد دادوستد شد.
به گزارش خبرنگار ما قيمت هر سهم اين شركت ديروز ۵/۵۷ درصد كاهش يافت.بنابراين گزارش طي معاملات روز گذشته ۱۶۴دستور خريد براي تعداد يك ميليون و ۶۳۰ هزار و ۴۹۲ سهم ايران ارقام به ارزش ۱/۶ ميليارد ريال روي ميز كارگزاري ها قرار گرفت.
همچنين ۵۱ نفر در مراجعه به كارگزاري ها براي خريد تعداد ۴۰۸ هزارو ۴۷۴ هزار سهم عمران و توسعه فارس به ارزش ۲/۲ ميليارد ريال برگه دستور خريد پر كردند.در اين روز كاري كارگزاران بازارگردان سهام ۶ شركت سرمايه گذاري غدير، سرمايه گذاري بانك ملي، پتروشيمي اراك، صدرا، سايپا و سرمايه گذاري مسكن را بازارگرداني كردند تا بازار به حال تعادل در آيد.روز گذشته باز هم صدر جدول عرضه از آن سرمايه گذاري غدير شد و پس از آن،  نيروترانس، سيمان تهران، سيمان شرق، سيمان شمال، سيمان كرمان و سيمان صوفيان به ترتيب جايگاه هاي بعدي اين جدول را اشغال كردند.

فارسيت اهواز ۴۹ درصد بودجه را پوشاند
گروه بورس: شركت فارسيت اهواز طي ۹ ماه منتهي به پايان تير ماه ۸۴ به ازاي هر سهم خود ۸۳ ريال سود كنار گذاشت و بر اين اساس ۴۹ درصد بودجه را پوشش داد.
به گزارش خبرنگار ما، اين شركت درآمد خالص هر سهم خود را براي سال مالي منتهي به پايان مهرماه ۸۴ مبلغ ۱۶۹ ريال پيش بيني كرده است.بنا بر اين گزارش، فارسيت اهواز در ۹ ماه ياد شده ۳/۴۸ ميليارد ريال درآمد حاصل از فروش، ۵/۳۰ ميليارد ريال بهاي تمام شده كالاي فروش رفته، ۵/۴ ميليارد ريال سود عملياتي و ۵/۲ ميليارد ريال سود خالص داشته است.
اين گزارش حاكي است: اين شركت حميدرضا لامعي رامندي را به عنوان مدير عامل جديد خود معرفي كرده است.

موتوژن ۳۰ ميليارد ريال سود خالص كسب كرد
گروه بورس: شركت موتوژن طي ۶ ماه منتهي به پايان خرداد ماه ۸۴ توانست با كسب ۳۰ ميليارد ريال سود خالص ۵۷ درصد بودجه را پوشش دهد.
به گزارش خبرنگار ما اين شركت درآمد خالص هر سهم خود را براي سال مالي منتهي به پايان آذر ماه ۸۴ ، ۴۶۳ ريال پيش بيني كرده بود كه طي ۶ ماه يادشده به ازاي هر سهم ۲۶۶ ريال كنار گذاشت.
بنابراين گزارش موتوژن طي اين مدت ۲۵۲ ميليارد ريال درآمد حاصل از فروش، ۳/۱۸۶ ميليارد ريال بهاي تمام شده كالاي فروش رفته و ۵۲ ميليارد ريال سود عملياتي داشته است.
اين گزارش حاكي است: پيش بيني عملكرد موتوژن در سال مالي منتهي به پايان آذر ماه ۸۴ نسبت به عملكرد واقعي شركت در سال مالي قبل به ترتيب به لحاظ فروش ۱۶ درصد افزايش، بهاي تمام شده كالاي فروش رفته ۱۵ درصد افزايش، سود عملياتي ۳۸ درصد افزايش و سود خالص ۴۲ درصد افزايش نشان مي دهد.
اين شركت به تازگي سرمايه خود را معادل ۱۰۰ درصد از محل مطالبات و آورده نقدي سهامداران به ۴/۱۱۳ ميليارد ريال افزايش داده است.
موتوژن امسال قصد دارد ۵۰ درصد سود خود را بين سهامدارانش تقسيم كند.

برگزاري همايش بورس كالاي كشاورزي و خرما در بم
002124.jpg
گروه بورس: همايش يك روزه بورس كالاي كشاورزي و خرما براي پي امكان سنجي ورود اين محصول به تالار بورس فردا (پنجشنبه) به ميزباني ارگ جديد و با حضور دبيركل، معاونان و كارگزاران بورس كالاي كشاورزي و جمعي از توليدكنندگان و صادركنندگان عمده خرما در كشور برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي بورس كشاورزي دكتر چيذري معاون برنامه ريزي و توسعه بورس كشاورزي در اين زمينه اظهار كرد: جشنواره خرما در بم هر سال برگزار مي شود كه در سال هاي گذشته يك روز از اين جشنواره به همايش علمي و تخصصي خرما اختصاص مي يافت كه امسال با برنامه ريزي هاي انجام شده اين همايش با موضوع معرفي بورس كالاي كشاورزي و امكان سنجي ورود خرما به آن مي پردازد.
چيذري خاطر نشان كرد: هر يك از استان هاي خرماخيز كشور به طور جداگانه و مستقل از يكديگر عمل مي كنند و در اين رابطه ما در پي ايجاد هماهنگي بين استان ها هستيم و در صورتي كه زمينه ايجاد يك بازار منسجم در بازار اوليه خرما با كمك توليدكنندگان و فعالان بازار فراهم شود، خرما به راحتي مي تواند در بورس كالاي كشاورزي مورد معامله قرار گيرد.
وي درباره مزيت حضور خرما در بورس كالاي كشاورزي گفت: قيمت صادراتي خرماي ايران به دليل صادرات اين محصول به صورت فله اي و استاندارد نبودن محصول صادراتي كاهش پيدا كرده است بنابراين با ورود اين محصول به بورس كالاي كشاورزي سهم صادرات ايران در بازارهاي جهاني افزايش يافته و از كاهش سهم صادراتي خرماي ايران جلوگيري مي شود، زيرا كالاهاي عرضه شده در بورس از استاندارد ملي مطابق با استانداردهاي جهاني برخوردار است.
او گفت: به دليل اينكه سهم مصرف داخلي از تقاضا در ايران در حدود  ۸۷ درصد است و با توجه به اينكه مصرف سرانه خرما در مناطق خرما خيز در حدود ۲۵ كيلوگرم و در ساير مناطق در حدود يك كيلوگرم است، لذا با بسته بندي هاي مناسب و بهداشتي و قيمت مناسب مي توان سهم خرما در سبد خانوار را افزايش داد. دستيابي به قيمت مناسب و بسته بندي مناسب تنها از كانال بورس امكان پذير است و بورس كشاورزي مكاني براي رسيدن به قيمت تعادلي و معامله كالاي استاندارد است.
چيذري اظهار داشت: انتقال صادرات خرما از كانال بورس كشاورزي راه حل ديگري براي افزايش قيمت كالاي صادراتي استاندارد محصول است و از طرف ديگر به دليل اينكه يكي از مشكلات باغداران خرما ضعف بنيه مالي آنها در فراهم كردن به موقع نهاده هاي مورد نياز توليد است، با راه اندازي معاملات آتي خرما در بورس بسياري از مشكلات نقدينگي كشاورزان حل مي شود.

برگزاري آزمون كارگزاري به تعويق افتاد
گروه بورس: برگزاري آزمون اصول مقدماتي كارگزاري به تعويق افتاد.
به گزارش ايران بورس هفتمين دوره آزمون اصول مقدماتي كارگزاري كه پيش از اين قرار بود بيست و پنجم شهريور ماه انجام شود فعلاً لغو شد. تاريخ جديد آزمون متعاقباً اعلام مي شود.

نماد نوسازي و ساختمان بسته شد
گروه بورس: نماد معاملاتي شركت نوسازي و ساختمان تهران در پايان معاملات ديروز موقتاً متوقف شد.
به گزارش خبرنگار ما توقف نماد اين شركت به دليل برگزاري جلسه هيأت مديره است كه به منظور افزايش سرمايه از ۲۰۰ ميليارد ريال به ۳۰۰ ميليارد ريال برگزار مي شود .قرار است اين مبلغ از محل مطالبات و آورده نقدي سهامداران تأمين شود.

سرمايه تايدواتر ۵۰ درصد افزايش يافت
گروه بورس: شركت خدمات دريايي تايدواتر خاورميانه سرمايه خود را ۵۰ درصد افزايش داد.
به گزارش خبرنگار ما بر اين اساس سرمايه شركت از ۱۴۴ ميليارد ريال به ۲۱۶ ميليارد ريال از محل سود انباشته افزايش يافت.

ثبت افزايش سرمايه روغن نباتي جهان
گروه بورس: شركت روغن نباتي جهان افزايش سرمايه خود را به ثبت رساند.
به گزارش خبرنگار ما سرمايه اين شركت از مبلغ ۶۰ ميليارد ريال به ۱۴۰ ميليارد ريال افزايش يافته كه اين مبلغ از محل اندوخته سهامداران تأمين مي شود.

تغييرات در هيأت مديره ماشين سازي نيرو محركه
گروه بورس: شركت ماشين سازي نيرو محركه طي اطلاعيه اي تغيير اعضاي هيأت مديره خود خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما بر اين اساس بهروز ابراهيمي به جاي نماينده سازمان گسترش و نوسازي به عنوان عنصر اصلي هيأت مديره تعيين شد.
وي پيش از اين عضو علي البدل هيأت مديره بود.

بورس در انتظار تصويب لايحه بازار اوراق بهادار
002130.jpg
ايسنا: با تصويب لايحه بازار اوراق بهادار و اجراي آن حداقل قسمتي از مشكلات بورس به پايان مي رسد.
دكتر حسين كدخدايي، كارشناس بازار سرمايه گفت: اين لايحه مي تواند بخشي از نبود اطمينان حاكم در بازار را برطرف كند، زيرا تصور مي شود كه دست كاري و شايعه در بازار وجود داشته و خود اين موضوع محور نوسانات به حساب مي آيد اما قانون جديد با كساني كه با شايعات و ترفندهاي مختلف به دستكاري قيمت مي پردازند مقابله مي كند.
او افزود: معمولاً در برابر شايعات انفعالي عمل مي كنيم اما قانون جديد براي كساني كه با شايعات در معاملات رسمي و يا غيررسمي به دست كاري قيمت مي پردازند در مقابل آنها مي ايستد و براي آنها مجازات هاي متناسب مقرر كرده است.
كدخدايي يكي ديگر از محاسن اين لايحه را تعريف بازار اوليه عنوان كرد و افزود: در اين لايحه براي بازار اوليه جايگاه مشخص ترسيم كرده به هر حال از جهاتي اين قانون مي تواند نقطه قوت براي ادامه حيات بازار سرمايه باشد.
اين كارشناس بازار سرمايه با اشاره به اينكه بحث قانوني نبودن بعضي از رفتارهاي بازار جزو معضلات به حساب مي آيد، خاطرنشان كرد:«كساني كه از اطلاعات دروني شركت ها خبر دارند تا زماني كه قانون در اين زمينه وجود ندارد جنبه مجرمانه پيدا نمي كند زيرا تعريف حقوقي كه بتوان با آن برخورد قانوني كرد وجود نداشته در حالي كه تعريف جرم در لايحه بازار سرمايه ديده شده است. »
وي در پاسخ به اين پرسش كه چرا با وجود دست كاري قيمت ها در بورس اما دير به فكر تصويب قانون بازار سرمايه افتاده ايم، گفت: ما از سال ۱۳۷۵ و ۷۶ اين حركت را شروع كرديم. حدود يك دهه روي قانون كار مي شود بنابراين بايد همين را به سرعت در قالب حداقل مناسب براي استفاده كنوني درآوريم و تصويب كنيم و حتي با تغييرات بعدي آن را مرتب اصلاح كنيم.

تالار خراسان در بين بورس هاي منطقه اي اول شد
مهر: بورس خراسان از نظر حجم داد و ستد در ميان تالار هاي منطقه اي مقام اول را به دست آورد.
فريدرضا ايرجي سرپرست تالار منطقه اي خراسان رضوي با بيان اين مطلب گفت: بورس منطقه اي خراسان رضوي در مدت سه سال اخير بسترسازي مناسب براي ورود سهامداران جديد به بازار سرمايه، آموزش مقدماتي سهامداران به صورت مستقيم و گسترش خدمات كارگزاري را در دستور كار خود قرار داده و اين امر به عنوان ضامن پيشرفت بورس منطقه  خراسان در كشور بوده است.
وي از افتتاح ۳ تالار در سطح شهر مشهد تا پايان سال جاري خبر داد و افزود: بازار سرمايه نقش مهمي در اقتصاد مالي و تأمين مالي شركت ها دارد و هم اكنون در حدود ۱ ميليون نفر در حوزه خدمات بانكي و غيربانكي در بورس منطقه اي خراسان مشغول به فعاليت هستند.

عرضه ۹۱ درصد سهام پتروشيمي شيراز در بورس
موج: سهام متعلق به شركت ملي صنايع پتروشيمي در پتروشيمي شيراز در بورس عرضه خواهد شد و ۹ درصد از سهام اين مجتمع كه متعلق به سازمان تامين اجتماعي، آستان قدس رضوي و صندوق بازنشستگي كشور است در مالكيت آنها باقي خواهد ماند.
مهندس بهاري بندري با بيان اين مطلب افزود: تمامي عمليات مربوط به گشايش نماد معاملاتي شركت پتروشيمي شيراز در بورس تهران انجام شده و با رونق بازار و مناسب شدن وضعيت بورس تهران به زودي وارد بورس خواهيم شد.بر اين اساس حدود ۲ ميليارد و ۵۰۰ ميليون سهم از سهام اين مجتمع به ارزش ۲هزار و ۵۵۰ ميليارد ريال به زودي در بورس اوراق بهادار تهران عرضه مي شود.
مدير عامل مجتمع پتروشيمي شيراز تصريح كرد: به زودي و با بهبود اوضاع ۹۱ درصد از سهام اين مجتمع در تالار بورس اوراق بهادار تهران عرضه خواهد شد. مجتمع پتروشيمي شيراز كه قديمي ترين مجتمع پتروشيمي در كشور است در زمينه توليد آمونياك، اسيدنيتريك، اوره، نيترات آمونيوم، سوداي سبك و سنگين، متانول و ديگر مشتقات فعاليت دارد.
مهندس بهاري بندري در پايان تأكيد كرد: با واگذاري سهام مجتمع پتروشيمي شيراز به بخش خصوصي، محصولات اين مجتمع با قيمت شناور در بازارهاي داخلي و خارجي عرضه خواهد شد و از زيان هنگفتي كه اين مجتمع به سبب نحوه قيمت گذاري كنوني متحمل مي شود، جلوگيري به عمل خواهد آمد.

تغييرات قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۲.۶۱-
۳۳-
۱,۲۳۰
آبسال
۳.۴۲-
۶۱-
۱,۷۲۵
آبگينه
۰.۴۸-
۶۷-
۱۳,۸۸۸
آلومراد
۰.۱۹-
۷-
۳,۶۲۵
آلومينيم پارس
۰.۹۱
۱۰
۱,۱۱۳
ارج
۲.۷۲-
۳۸۰-
۱۳,۶۰۷
افست
۲.۹۵-
۱۲۸-
۴,۲۰۹
الكتريك خودرو شرق
۰.۰۴-
۳-
۷,۷۸۵
ايران ترانسفو
۰.۰۶-
۲-
۳,۲۷۵
ايران خودرو
۰.۷۶
۲۷
۳,۵۷۸
ايران خودروديزل
۴.۲۵
۱۷۰
۴,۱۶۸
ايرانيت
۰.۴۴-
۴۷-
۱۰,۶۲۵
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۰.۴۳-
۲۵-
۵,۷۵۲
باما
۰.۰۹-
۳-
۳,۲۷۲
بانك اقتصادنوين
۰.۳۷-
۹-
۲,۴۰۵
بانك پارسيان
۰.۳۶-
۱۱-
۳,۰۸۷
بانك كارآفرين
۰.۰۸-
۱-
۱,۱۸۹
بسته بندي ايران
۰.۰۵
۳
۶,۲۷۷
بسته بندي پارس
۰.۳۳-
۱۹-
۵,۷۵۸
بين المللي توسعه ساختمان
۰.۳۱-
۴-
۱,۲۷۷
پارس خودرو
۰.۰۲-
۱-
۶,۴۱۷
پارس دارو
۰.۴۲
۱۹
۴,۵۸۷
پارس سرام
۱.۰۱-
۲۱-
۲,۰۵۰
پاكسان
۲.۵۴-
۲۱۶-
۸,۲۷۲
پتروشيمي آبادان
۰.۰۷-
۸-
۱۱,۰۴۸
پتروشيمي اراك
۰.۵۱
۷۲
۱۴,۱۰۸
پتروشيمي اصفهان
۰.۰۵-
۶-
۱۲,۰۷۱
پتروشيمي خارك
۰.۱۲-
۱۳-
۱۰,۸۲۳
پتروشيمي فارابي
۰.۰۶-
۱-
۱,۶۷۷
پرميت
۰.۱-
۱-
۱,۰۰۴
پلاستيك شاهين
۰.۰۷
۱
۱,۴۱۸
پمپ سازي ايران
۰.۰۱-
۱-
۱۳,۱۹۹
تامين ماسه ريخته گري
۰.۱۱-
۴-
۳,۷۴۹
تراكتورسازي ايران
۰.۷۲-
۱۴-
۱,۹۴۰
تكنوتار
۰.۵۹-
۱۲-
۲,۰۳۸
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۱.۰۲
۴۷
۴,۶۳۵
توسعه معادن روي ايران
۰.۰۶-
۴-
۷,۰۶۲
تولي پرس
۰.۶۶-
۱۱-
۱,۶۶۶
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۰.۸۶-
۱۲۱-
۱۳,۸۶۹
توليد سموم علف كش
۰.۱۸-
۲-
۱,۰۹۱
توليدمحورخودرو
۰
۰
۱,۲۸۷
توليدي تيزرو
۰.۲۴-
۳-
۱,۲۵۱
توليدي گرانيت بهسرام
۰.۰۷-
۱-
۱,۴۰۲
جنرال
۵۷.۵-
۷۱۷۱-
۵,۳۰۰
چرخشگر
۰.۱-
۲-
۲,۰۱۶
چيني ايران
۰.۷۸-
۶۵-
۸,۲۹۹
حمل و نقل پتروشيمي
۰.۱۶
۱۰
۶,۲۰۸
حمل و نقل توكا
۰.۰۱-
۱-
۱۰,۰۸۰
خدمات انفورماتيك
۴.۹۸-
۲۹۵-
۵,۶۲۳
خوراك دام پارس
۳.۰۸-
۷۰-
۲,۲۰۲
داده پردازي ايران
۰.۰۱-
۱-
۷,۹۷۱
داروسازي جابرابن حيان
۰.۰۱
۱
۸,۰۵۷
داروسازي زهراوي
۰.۸۸
۲۹
۳,۳۱۷
داروسازي سبحان
۰.۰۲-
۲-
۸,۷۱۹
داروسازي فارابي
۰.۰۱-
۱-
۱۴,۵۸۵
دارويي رازك
۰.۲-
۱۱-
۵,۶۱۱
داملران
۰
۰
۳,۴۸۵
دشت مرغاب
۰
۰
۱,۰۱۷
روغن نباتي جهان
۳.۰۸-
۳۷-
۱,۱۶۳
روغن نباتي ناب
۰.۸۴
۱۰
۱,۱۹۹
رينگ سازي مشهد
۰.۰۴
۳
۸,۵۲۰
زامياد
۰.۱-
۳-
۳,۰۴۵
ساختمان اصفهان
۰.۸۷-
۱۲-
۱,۳۷۰
ساسان
۰.۲-
۶-
۲,۹۷۸
سامان گستراصفهان
۰.۱۱-
۴-
۳,۵۶۱
سايپا
۰.۱۹-
۴-
۲,۱۰۰
سايپاآذين
۰.۸۶
۵۳
۶,۲۱۵
سايپاديزل
۱.۰۵-
۲۴-
۲,۲۶۵
سخت آژند
۲.۴
۳۶
۱,۵۳۶
سرما آفرين
۱.۹۸-
۳۵-
۱,۷۲۹
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۲.۷
۵۶
۲,۱۲۹
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۰.۰۳
۱
۳,۳۷۸
سرمايه گذاري بانك ملي ايران (هلدينگ )
۰
۰
۱,۱۲۰
سرمايه گذاري بهمن
۰.۵-
۱۳-
۲,۵۸۲
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۰.۱۶-
۳-
۱,۹۲۶
سرمايه گذاري توسعه آذربايجان
۲.۳۴
۲۶
۱,۱۳۶
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۰
۰
۱,۰۰۰
سرمايه گذاري توسعه ملي
۱.۸۵-
۱۲۵-
۶,۶۳۹
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۰.۵۴-
۱۹-
۳,۴۸۱
سرمايه گذاري ساختمان ايران (هلدينگ )
۴.۹۷
۵۴
۱,۱۴۱
سرمايه گذاري سايپا (طيف سايپا )
۰.۰۶-
۱-
۱,۶۷۲
سرمايه گذاري سپه
۰.۴۳-
۱۱-
۲,۵۶۱
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي كشوري
۰.۷۹-
۱۳-
۱,۶۲۳
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۰.۱۲-
۳-
۲,۵۰۹
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۰.۳۳-
۸-
۲,۴۰۰
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۰
۰
۴,۱۸۹
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۰.۳۸-
۶-
۱,۵۵۶
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر ايران
۰
۰
۳,۶۳۸
سرمايه گذاري مسكن
۰.۴۸
۵
۱,۰۴۴
سرمايه گذاري ملت
۰.۳۵-
۵-
۱,۴۱۹
سرمايه گذاري ملي ايران
۰.۰۵-
۶-
۱۱,۸۲۲
سيمان تهران
۰.۵-
۵۲-
۱۰,۴۲۴
سيمان سپاهان
۰.۰۱-
۱-
۱۰,۲۶۲
سيمان شرق
۰.۱۵-
۹۱-
۶۱,۶۴۷
سيمان صوفيان
۵-
۹۶۳-
۱۸,۲۹۷
سيمان فارس
۰
۰
۵,۹۴۰
سيمان فارس و خوزستان
۰.۷۶-
۱۸۹-
۲۴,۶۴۸
سيمان مازندران
۰.۷۴-
۵۱-
۶,۸۶۳
سينا دارو
۰.۲۲-
۱۰-
۴,۵۳۶
شاهد
۰.۰۴-
۱-
۲,۴۳۴
شهد ايران
۰.۰۲-
۱-
۵,۹۸۷
شير پاستوريزه پگاه خراسان
۰
۰
۳,۹۲۴
شيشه همدان
۰.۱۱-
۴-
۳,۵۹۶
شيمي داروئي داروپخش
۰.۷۵
۲۳
۳,۰۷۸
شيميايي سينا
۳.۶۴
۳۵۲
۱۰,۰۱۷
صنايع جوشكاب يزد
۰
۰
۹,۰۴۷
صنايع ريخته گري ايران
۰.۳۴-
۲۹-
۸,۵۲۳
صنايع شيميايي ايران
۰.۱۷-
۲-
۱,۱۴۶
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۰.۲۹
۱۵
۵,۱۲۰
صنايع لاستيكي سهند
۴.۳۹
۵۵
۱,۳۰۸
صنايع مخابراتي راه دورايران
۰.۱۳
۴
۳,۰۰۷
صنايع مس شهيد باهنر
۲.۰۳
۴۶
۲,۳۱۴
صنعتي بهشهر
۰.۲۵
۱۳
۵,۱۷۸
صنعتي دريايي ايران
۱.۰۹
۵۶
۵,۱۹۰
عمران و توسعه فارس
۰.۳۹-
۴-
۱,۰۰۹
فارسيت اهواز
۰.۰۸-
۳-
۳,۹۱۶
فرآورده هاي تزريقي ايران
۲.۴۴
۱۷
۷۱۳
فرآورده هاي غذايي مشهد
۰.۰۶-
۱-
۱,۷۲۵
فرآورده هاي نسوز آذر
۰
۰
۲,۷۱۷
فرآورده هاي نسوز پارس
۰.۰۱
۱
۱۱,۷۸۱
فرآوري موادمعدني ايران
۱.۹
۳۲
۱,۷۲۰
فراورده هاي غذايي و قند تربت جام
۰.۱۷-
۲-
۱,۱۸۴
فنرسازي خاور
۰.۴۵-
۱۱-
۲,۴۵۹
فولاد كاويان
۰
۰
۵,۲۵۰
قند لرستان
۴.۹۹-
۸۸-
۱,۶۷۵
قند نيشابور
۳.۰۸-
۷۱-
۲,۲۳۲
قندنقش جهان
۰.۰۴-
۳-
۶,۹۹۰
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۰.۰۷-
۳-
۴,۴۵۸
كارتن ايران
۰.۰۲-
۱-
۵,۷۷۳
كارخانجات داروپخش
۰.۰۶-
۵-
۸,۳۱۲
كارخانجات مخابراتي ايران
۰
۰
۱,۴۸۷
كارخانه فارسيت درود
۰
۰
۴,۲۴۴
كاشي حافظ
۰.۰۵-
۸-
۱۶,۳۲۲
كالسيمين
۰.۹۵-
۲۵-
۲,۶۱۹
كشت وصنعت پياذر
۰.۰۷-
۲-
۲,۹۵۸
كف
۰.۰۸-
۳-
۳,۵۷۳
كمباين سازي ايران
۴.۰۳
۱۲۲
۳,۱۵۱
كنتورسازي ايران
۰.۰۸
۴
۴,۷۸۵
گازلوله
۲.۰۳-
۴۸-
۲,۳۱۷
گروه بهمن
۰.۰۳-
۱-
۳,۶۳۹
گروه صنعتي سپاهان
۰.۰۲-
۱-
۶,۱۴۰
گروه صنعتي سديد(هلدينگ )
۳.۶۹-
۱۵۷-
۴,۱۰۲
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۰.۵۴-
۱۱-
۲,۰۴۰
گلتاش
۰
۰
۴,۰۷۰
لاستيك دنا
۰.۰۲-
۱-
۵,۹۳۲
لبنيات پاك
۰.۵-
۱۱-
۲,۱۷۲
ليزينگ ايران
۱.۰۸
۲۴
۲,۲۴۳
ليزينگ خودروغدير
۰.۶۸-
۲۲-
۳,۱۹۱
ليزينگ صنعت و معدن
۰.۷۴-
۶-
۸۰۸
ماشين سازي اراك
۰
۰
۵,۰۱۶
مجتمع صنعتي آرتاويل تاير
۴.۵۴
۱۸۶
۴,۲۸۰
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۰.۲۴
۵
۲,۱۱۷
محورسازان ايران خودرو
۴.۹۴-
۱۹۱-
۳,۶۷۵
معادن بافق
۰.۰۲-
۱-
۵,۹۹۷
معدني املاح ايران
۴.۷۳-
۱۷۶-
۳,۵۴۵
معدني دماوند
۰.۶۸
۳۸
۵,۶۴۶
ملي سرب و روي ايران
۰.۲۲
۷
۳,۱۹۶
مهرام
۰.۱۱-
۳-
۲,۷۰۰
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۰.۷۵-
۱۴-
۱,۸۶۰
موتوژن
۰.۱۸-
۵۱-
۲۷,۵۵۱
نفت بهران
۰.۸۶-
۶۲-
۷,۱۲۰
نورد آلومينيوم
۰.۳۶
۱۰
۲,۷۷۹
نورد قطعات فولادي
۴.۹۵
۴۳
۹۱۲
نورد و لوله اهواز
۰.۵۱
۲۸
۵,۵۳۵
نوسازي وساختمان تهران
۰.۲۴-
۴-
۱,۶۹۸
نيرو محركه
۰
۰
۱,۲۹۸
نيروكلر

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
علمي فرهنگي
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   علمي فرهنگي   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |