شنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۸۴۱ - Nov 5, 2005
باند بين المللي اخاذان و كف زنان متلاشي شد
006717.jpg
گروه حوادث: با تلاش شبانه روزي مأموران آگاهي نيروي انتظامي استان تهران، اعضاي باند اخاذان و كف زنان فيوجي كه با تسلط بر چند زبان دنيا و با تغيير مكانهاي مختلف در استانهاي كشور و نيز كشورهاي خارجي، به  صورت بين المللي فعاليت مي كردند، دستگير شدند.
سردار رضا زارعي، فرمانده انتظامي استان تهران نحوه دستگيري متهمان اين پرونده را اين گونه تشريح كرد: در تاريخ ۲۹ ارديبهشت سال جاري يكي از كارمندان بازنشسته يك ارگان دولتي با مراجعه به كلانتري ۱۴ رسالت كرج، عنوان كرد: در حاليكه ۱۸۰ هزار تومان حقوق ماهانه بازنشستگي ام را از بانك دريافت كرده بودم، حين قراردادن آن داخل جيب كتم، جلوي درب بانك، ناگهان سه سرنشين يك دستگاه پژو ۴۰۵ با معرفي خود به عنوان مأمور انتظامي، اقدام به بازرسي از من كرده و به اين ترتيب تمامي مبالغ دريافتي را به سرقت بردند. با اعلام اين شكايت، پرونده با دستور مقام قضايي، جهت انجام تحقيقات پليسي در اختيار مأموران اداره يكم آگاهي كرج قرار گرفت.
بدين ترتيب مأموران بلافاصله تحقيقات فني را در اين  باره آغاز كردند و با بكارگيري امكانات لازم و استفاده از منابع مخبرين براي تعقيب و شناسايي متهمان وارد عمل شدند.
در همين حال با توجه به اين كه متهمان همچنان به ارتكاب جرم در شهرستان هاي كرج و همجوار مبادرت مي كردند، بر تعداد مالباختگاني كه تحت عنوان جعلي مأمور انتظامي مورد اخاذي قرار گرفته بودند، افزوده مي شد. از اين رو با توجه به حساسيت موضوع، اكيپ ويژه اي از كارگاهان شعبه يكم به سرپرستي سرهنگ محمد عيوضي تشكيل و تحقيقات گسترده اي در خصوص فعاليت متهمان پرونده آغاز شد.
سرانجام در تاريخ ۲۷ مهرماه، مأموران موفق به شناسايي مخفيگاه متهمان در جاده قزل حصار شدند؛ اما قبل از ورود پليس جهت دستگيري، متهمان متوجه موضوع شده و طي درگيري با مأموران در حالي كه هر ۴ تن مجروح شده بودند، با خودرو پژو اقدام به فرار كردند.
بر اين اساس از همان تاريخ، مأموران به دليل حساسيت موضوع بار ديگر جهت دستگيري متهمان فراري به طور شبانه روزي وارد عمل شدند. با آغاز تحقيقات جديد در اين مرحله، مأموران موفق به اخذ آخرين مالكيت خودرو متهمان شدند كه متعاقب آن مالك خودرو در حالي شناسايي شد كه حين انتقال سند جلوي يك دفترخانه در كرج دستگير شد.
اين متهم به نام ذبيح الله ۲۴ ساله در بازجويي ها به كف زني و اخاذي با همدستي ۴ تن ديگر از اعضاي باند اعتراف كرد.
با اعتراف ذبيح الله، مأموران، پس از اخذ دستور و نيابت قضايي طي يك عمليات ضربتي موفق به دستگيري اين متهمان در شهرك انديشه شهريار شدند. اين چهار تن به نام هاي مهرداد ۱۸ ساله، رئيس علي ۳۵ ساله، ايرج ۲۹ ساله و حاجي ۵۵ ساله در بازجويي هاي مأموران به دهها فقره اخاذي با عنوان جعلي مأمور و بيش از۵۰ فقره كف زني در استان هاي فارس، اصفهان، همدان، كردستان و استان تهران و نيز در كشورهاي چين، سنگاپور، روسيه، تركيه و ... اعتراف كردند. همچنين يك دستگاه پژو آردي و يك دستگاه دوو اسپرو ۲۰۰۰ از اين افراد كشف و ضبط شد.
تحقيقات مأموران اداره يكم آگاهي جهت شناسايي و دستگيري همدستان احتمالي اعضاي اين باند همچنان ادامه دارد.
اداره يكم آگاهي كرج از شهروندان خواست با توجه به اين كه متهمان با پيكان سفيد، پژو مشكي و يشمي، تحت عنوان جعلي مامور، از افراد اخاذي كرده اند، جهت شناسايي آنها به اين اداره مراجعه كنند.

متهم و شاهدان در بازسازي صحنه حادثه خيابان دلگشا
006714.jpg
گروه حوادث: ۳۰ روز پس از گذشت از وقوع حادثه خيابان دلگشا كه طي آن پسر جواني با شليك پنج گلوله يك ستوان نيروي انتظامي كشته شد، عصر امروز بازسازي صحنه با حضور شاهدان، متهم و ماموران تشخيص هويت در محل حادثه برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما با دستور بازپرس پرونده مقرر شده تا لباسهاي مقتول براي مطابقت محل اصابت گلوله به اداره تشخيص هويت فرستاده شود اما وكيل پرونده در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام كرد: متاسفانه به ما اطلاع دادند بر اثر سهل انگاري برخي، لباسهاي مقتول به دور انداخته شده است.
وي با تاكيد بر اين كه بازسازي صحنه وقوع حادثه نكات مبهم زيادي از پرونده را روشن خواهد كرد افزود: اميدوارم با انجام دستورات قضايي صادرشده، بخش عمده تحقيقات مقدماتي انجام شود و ابهامات و تعارضات موجود برطرف گردد.
وي ادامه داد: سردار طلايي فرمانده انتظامي تهران بزرگ نيز دستورات ويژه اي در مورد اين پرونده صادر كرده است.
سردار طلايي نيز روز گذشته درخصوص آخرين وضعيت پرونده حادثه خيابان دلگشا به خبرنگار ما گفت:  ما منتظر مي مانيم تا مراحل قضايي پرونده طي شود. پس از آن كه قاضي پرونده با اختيارات خود حكم متهم را صادر كرد و متهم آن را تحمل كرد، نيروي انتظامي در مورد اين پرونده كميسيون تشكيل خواهد داد. وي پيش بيني كرد كه به احتمال زياد متهم پرونده از ناجا اخراج خواهد شد.
فرمانده نيروي انتظامي شهر تهران در پاسخ به اين سئوال كه چرا رسيدگي اين پرونده به دادسراي نظامي ارجاع نشد، توضيح داد: تا آنجا كه به خاطر دارم، از همان روز اول پرونده در دادسراي نظامي رسيدگي مي شود.
اين در حالي است كه از ابتداي تشكيل پرونده بازپرس هنرمند، بازپرس چهارم دادسراي امور جنايي رسيدگي به اين پرونده را برعهده دارد و هر چند برخي از مرتبطان با پرونده تلاش كردند پرونده را به دادسراي نظامي ارجاع دهند اما بازپرس هنرمند رسيدگي به اين پرونده را در صلاحيت خود دانست.
بازپرس هنرمند به خبرنگار ما گفت: متهم تحت نظر بنده مورد بازجويي است. هر دستور لازم در تحقيقات، جمع آوري ادله و رسيدگي را در صورت نياز صادر خواهم كرد و در اين مرحله نيازي به دخالت ساير ارگان ها نيست.

يك كودك ديگر نيز قرباني شد
گروه حوادث: پدري در شهرستان كبودرآهنگ همدان در نبود مادر براي آرام كردن دختر ۷ ماهه اش با خوراندن قرص ضدبارداري او را به قتل رساند.
به گزارش خبرنگارما، مادر اين نوزاد در پي اختلافات خانوادگي با همسرش به نام حيدر-ر چند روز منزل را به قصد قهر ترك كرد و دختر ۷ ماهه اش به نام نرگس را نزد پدر گذاشت.
اين زن كه به مدت ۲۰ روز از دختر و همسرش خبري نداشت ديروز به منزلش واقع در روستاي بابان واقع در شهرستان كبودرآهنگ بازگشت و با كمال ناباوري از اهالي روستا دريافت كه در نبود او كودك به علت گريه زياد فوت كرده و پدر به كمك تعدادي از اقوام نزديك خود، او را در روستا دفن كرده است.
با شكايت اين زن به ماموران پليس، متهم دستگير و براي تحقيقات بيشتر به كلانتري منتقل شد. در تحقيقات، اين پدر لب به اعتراف گشود و در مورد نحوه مرگ فرزندش گفت: پس از رفتن همسرم، نرگس در نبود مادرش به شدت گريه و زاري مي كرد و من از آنجا كه توانايي آرام كردن او را نداشتم يك بسته قرص ضد حاملگي را به مدت ۴ روز و به تدريج در قاشق پر از آب حل كرده و به نرگس مي دادم تا به خواب برود تا اين كه در غروب روز چهارم با خواب طولاني نرگس به سراغش رفتم و دريافتم كه مرده است.
با اين اعترافات، متهم به اتهام قتل كودك ۷ ماهه اش تا صدور رأي نهايي دادگاه روانه زندان شد.

نتيجه اجراي طرح امنيت اجتماعي
به اطلاع رئيس قوه قضائيه مي رسد
ايسنا: مجري اجراي طرح افزايش امنيت اجتماعي خبر داد كه به زودي نتيجه اجراي طرح افزايش امنيت اجتماعي را در قالب گزارشي تفصيلي به رئيس قوه قضاييه ارائه خواهند كرد.
احمد موحد، معاون دادستان تهران اظهار داشت: هم اكنون در حال تكميل گزارش از نواحي مختلفي كه طرح در آن ها اجرا شده هستيم و به زودي نتيجه اجراي طرح را در قالب گزارشي تفصيلي به رئيس قوه قضاييه ارائه خواهيم كرد.
وي، درباره آماري كه از سوي سردار طلايي از تعداد افراد دستگير شده در زمان اجراي طرح ارائه شده است، گفت: آمار ما خيلي پايين تر از آمار نيروي انتظامي است چون ما تنها كساني را در آمار مدنظر قرار مي دهيم كه برايشان پرونده قضايي تشكيل شده و در واقع اراذل و اوباش بودنشان محرز شده است نه همه كساني كه در خيابان ها دستگير شده اند. موحد، همچنين از برگزاري مصاحبه مطبوعاتي در اين زمينه در روزهاي آتي خبر داد. همچنين دادستان عمومي و انقلاب تهران از ادامه اجراي طرح افزايش امنيت اجتماعي خبر داد.
سعيد مرتضوي درباره اجراي طرح افزايش امنيت اجتماعي گفت: اجراي طرح افزايش امنيت اجتماعي ادامه خواهد داشت.
وي، درباره جزييات نحوه اجراي اين طرح اظهار نظر نكرد و آن را به آينده موكول كرد.
اجراي طرح افزايش امنيت اجتماعي توسط دادسراي عمومي و انقلاب تهران در قالب طرحي ۲۰روزه در تاريخ  ۱۶/  ۶/  ۸۴ آغاز شد و در اولين روزهاي مهرماه سال جاري، دادستان تهران از تمديد اجراي اين طرح به مدت يك ماه ديگر خبر داده بود.

آتش سوزي در خرابه
گروه حوادث: تلاش كارآگاهان اداره آگاهي براي كشف هويت جسدي سوخته آغاز شد.
به گزارش مركز اطلاع رساني فاتب ساعت ۲۱ شامگاه ۱۲ آبانماه سال جاري گزارش وقوع يك آتش سوزي از طريق پليس ۱۱۰ به كلانتري ۱۲۱ سليمانيه داده شد.
ماموران كلانتري به سرعت خود را به محل حادثه واقع در خيابان ۱۰ فروردين رساندند.آنها با حضور در محل حادثه متوجه شدند مكاني كه دچار آتش سوزي شده محل تجمع افراد كارتن خواب بوده است.بلافاصله پس از خاموش شدن حريق توسط ماموران سازمان آتش نشاني ماموران كلانتري با جسد سوخته مردي مواجه شدند كه هويتش نامشخص بود.تحقيقات پليس براي كشف علت اين حادثه و شناسايي هويت فرد مذكور در اداره آگاهي آغاز شده است.

سارق بدشانس يا قاتل سنگدل
سايت جنايي : پليس ايلت ايلينويز مي گويد كه موفق به كشف سرنخ هايي شده است كه امكان حل پرونده مربوط به قتل يك دانشجوي جوان را فراهم آورده است .
ماموران پليس در جريان تحقيقات خود موريس لاشون والاس ۲۷ ساله را كه همسايه سابق اين دختر دانشجو بوده است ، اصلي ترين مظنون به دست داشتن در اين جنايت تلقي مي كنند.
موريس كه مدتي پيش به آتلانتا نقل مكان كرده بود ، پس از آن دستگير شد كه تويوتاي سبزرنگ اولاميد آديويي در حوالي خانه وي يافت شد. شاهدان عيني در گفتگو با پليس شهادت داده اند كه موريس مدت هاست از اين خودرو استفاده مي كند.والاس چند روز پيش از قتل اولاميد به دليل تهديد يك زن ديگر در آتلانتا دستگير شده بود. ماموران پليس مي گويند با وجود اين مجموعه از سوابق و شواهد وي مظنون نخست قتل اين دختر جوان محسوب مي شود. سوابق والاس اما تنها منحصر به اين موارد نشده و وي از سال ۱۹۹۴ به دلايل مختلف از جمله خريد و فروش مو اد مخدر ، درگيري خياباني و اقدام به ضرب و شتم ، تهديد زنان و ... بارها بازداشت شده است .
والاس خود مي گويد كه مدت ها پيش خودروي اولاميد را در ازاي بدهي وي از مقابل خانه اش سرقت كرده است اين در حالي است كه همسايگان اولاميد مي گويند وي دائما به منزل اين دختر جوان رفت و آمد داشته و اغلب اوقات نيز اين ملاقات ها به درگيري لفظي منتهي مي شده است. به گفته شاهدان حتي در بسته منزل اولاميد نيز نمي توانسته مانع ورود والاس شود. وي با اصرار و فرياد زدن و گاه فحاشي و يا با ورود از طريق پنجره بارها وارد خانه اين دختر دانشجو شده است.
پليس مي گويد هرچند شواهدي جدي عليه والاس در دست است اما تحقيقات همچنان ادامه خواهد داشت و چند مظنون ديگر نيز مورد بازجويي قرار خواهند گرفت.

متهم اعتراف كرد
آسوشيتدپرس: يكي از چهار متهمي كه به عنوان مظنون در پرونده قتل شش نفر در سال ۲۰۰۴ بازداشت شده بود ، سرانجام با دنبال توافق با دادستان كاليفرنيا به جرم خود اعتراف كرده و وعده داد كه در جريان بازپرسي بر عليه ساير متهمان نيز شهادت خواهد داد.
به گفته دادستان پرونده در شرايطي كه متهم حاضر به اداي شهادت بر عليه همدستانش شود ، دادگاه به جاي صدور حكم اعدام وي را به حبس ابد محكوم خواهد كرد . روبرت كنون ۱۹ ساله در حال حاضر با شش مورد قتل عمد و ۵ مورد سوءاستفاده جنسي روبه رو است . علاوه بر موارد فوق دادستان وي را با اتهام مخدوش كردن مدارك نيز روبه رو كرده است.
در جريان اين پرونده دو متهم ديگر كه هر دو ۱۹ سال سن داشته و يك متهم ديگر كه ۲۸ سال سن دارد نيز درگير هستند. قربانيان اين پرونده همگي زماني كه متهمان قصد سرقت اموال آنها را داشتند ، به قتل رسيدند . به گزارش پزشكي قانوني متهمان با چوب بيسبال به جان قربانيان افتاده و آنها را به قتل رساندند.

دستگيري ۲ سركرده  گلدكوئيست در مشهد
گروه حوادث: ماموران اداره عمليات ويژه معاونت آگاهي فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي زن و شوهري را كه اقدام به انتقال غيرقانوني محصولات شركت گلدكوئيست از دبي به مشهد نموده بودند دستگير كردند.
به گزارش خبرنگارما، در پي اعلام خبري از سوي منابع و مخبرين مبني بر اينكه فردي در حال انتقال محموله اي از محصولات شركت گلدكوئيست از دبي به ايران است ماموران با انجام هماهنگي هاي لازم قضايي به محل سكونت متهم مراجعه و در بازرسي از منزل وي يك دستگاه آنتن و گيرنده ماهواره و تعداد ۱۲۰ حلقه سي دي، تعداد زيادي كاتالوگ و جزوه و پوسترهاي تبليغاتي مربوط به گلدكوئيست، ۱۶ فقره گردن بند طلا و نقره، يك عدد ساعت طلا و ۷ فقره دسته چك، كارت عابر بانك و دفترچه حساب بانكي كشف و متهم به همراه همسرش به اداره عمليات ويژه منتقل گرديدند.
بر اساس اين گزارش در پي اعترافات متهمان در بازجويي هاي بعمل آمده ماموران به همراه متهم به گمرك فرودگاه مشهد مراجعه و محموله ارسالي از دبي را تحويل گرفتند كه مشخص شد ۴۱ جعبه خالي محصولات گلدكوئيست داخل آن مي باشد كه به علت قاچاق بودن محصولات آن به طرق ديگر به ايران انتقال داده شده است.

صلاحيت دادسرا و محاكم عمومي
در رسيدگي به جرايم مأمورين انتظامي
محمد مصطفايي- وكيل پايه يك دادگستري
رسيدگي به جرايم مربوط به وظايف خاص نظامي و انتظامي اعضاي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران بر طبق ماده يك قانون دادرسي نيروهاي مسلح در صلاحيت دادگاه هاي خاص نظامي است ليكن مقنن در تبصره دو ماده فوق مقرر داشته: «جرائمي كه در مقام ضابط دادگستري مرتكب شده باشند در محاكم عمومي رسيدگي مي شود» اصل يكصد و هفتاد و دوم قانون اساسي نيز صراحتا به اين موضوع تاكيد نموده و مقرر داشته تا جرائم عمومي اعضاي نيروهاي مسلح و جرائمي كه در مقام ضابط دادگستري مرتكب مي شوند در محاكم عمومي رسيدگي شود.
ضابطين دادگستري ماموراني هستند كه تحت نظارت و تعليمات مقام قضايي در كشف جرم و بازجويي مقدماتي و حفظ آثار و دلايل جرم و جلوگيري از فرار و مخفي شدن متهم و ابلاغ اوراق و اجراي تصميمات قضايي به موجب قانون اقدام مي نمايند كه ازجمله آنها نيروي انتظامي مي باشد.حدود وظايف و ماموريت نيروي انتظامي در قانون نيروهاي انتظامي جمهوري اسلامي انجام وظايفي همچون مبارزه با موادمخدر، قاچاق، منكرات و فساد، پيشگيري از وقوع جرايم، كشف آنها، بازرسي و تحقيق، حفظ آثار و دلايل جرم، دستگيري متهمين و مجرمين و جلوگيري از فرار و اختفاء آنها اجرا و ابلاغ احكام قضايي را بر طبق قانون به عنوان ضابط قوه قضاييه به عهده نيروي انتظامي محول نموده است. مامور انتظامي در جرايم مشهود همچون سرقت، قاچاق موادمخدر، نزاع هاي دسته جمعي، ايراد ضرب و جرح و تظاهر علني به عمل حرام در انظار و اماكن عمومي در حدود ماموريت محوله به وي ضابط دادگستري بوده و مي بايست تمامي اقدامات لازم را به  منظور حفظ آلات و ادوات و آثار و علائم و دلايل جرم و جلوگيري از فرار متهم و يا تباني، معمول و تحقيقات مقدماتي را انجام و بلافاصله به اطلاع مقام قضايي برساند.
بنابراين مامورين انتظامي مكلفند در مقام ضابط دادگستري اقدامات ضروري و فوري را براي كشف جرم، جمع آوري ادله و معرفي متهم يا مظنون به مقامات قضايي را معمول دارند و اگر در اين فرايند (رسيدگي اوليه به جرم مشهود) مرتكب جرمي شوند، به صراحت قانون اساسي و مقررات عادي به بزه ارتكابي آنان در دادسرا و محاكم عمومي رسيدگي مي شود.
اصولا قانونگذار از آن جهت رسيدگي به اين قبيل جرايم و جرايم عمومي ضابطين را در صلاحيت مراجع عمومي دادگستري قرار داده كه ضابطين دادگستري بيش از پيش خود را در برابر مقامات قضايي مسوول و پاسخگو احساس كنند. به ديگر سخن قانونگذار خواسته است اقدامات ضابطين دادگستري تحت نظارت و به دستور مقامات قضايي صالحه دادگستري انجام شود و همين مراجع عمومي باشند كه درصورت تخلف و ارتكاب جرم، مامور انتظامي را مورد بازخواست قرار دهند، چراكه اگر مقرر مي شد به جرايم ضابطين دادگستري يك مرجع اختصاصي رسيدگي كند، آن طور كه بايد و شايد اقتدار مراجع عمومي دادگستري محفوظ نمي ماند و مامورين انتظامي امكان تعقيب و مجازات خود را درصورت ارتكاب جرم چندان جدي نمي گرفتند.
بنا به آنچه مرقوم گرديد رسيدگي به اتهام مامورين دخيل در حادثه لويزان باتوجه به اينكه به جهت نفع شخصي با سوءاستفاده از لباس نظامي مرتكب جرم عمومي شده اند و مامور دخيل در حادثه دلگشا كه به عنوان ضابط دادگستري اقدام به تيراندازي و قتل مرحوم سيد مصطفي جعفري نموده، هردو در صلاحيت دادسرا و محاكم عمومي مي باشد.
لازم به ذكر است كه مقصود از جرايم خاص نظامي كه در صلاحيت مراجع اختصاصي (دادسرا دادگاه هاي نظامي) قرار گرفته، آن دسته اعمال مجرمانه اي است كه در مخالفت با مقررات و قوانين خاصي كه وظايف پرسنل نيروهاي مسلح را مشخص مي سازندارتكاب مي يابد و عمدتا جنبه انضباطي و قصور در انجام وظايف دارند همچون، فرار از خدمت، افشاي اسرار نظامي، تمرد و سرپيچي از امر فرمانده، سرقت مهمات و ادوات نظامي در حين انجام وظيفه و غيره.

آخرين اخبار از دو پرونده قتل
گروه حوادث: يك وكيل دادگستري از آخرين مراحل رسيدگي به دو پرونده جنايي كشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي قضايي بر روي پرونده فاطمه _ م كه قديمي ترين زن متهم به قتل زندان اوين است روز ۲۲ آبان ماه در دادسراي شهرري برگزار خواهد شد. اين زن متهم به قتل چندي پيش در جريان بازپرسي در دادسرا موفق به فرار از دست نگهبانان خود شده بود و پس از چند روز خود را تسليم ماموران انتظامي كرد.
طبق اظهارات عبدالصمد خرمشاهي وكيل اين متهمه، فاطمه مبتلا به افسردگي شديد بوده و تاكنون چند بار در زندان اقدام به خودكشي كرده است.
اين وكيل دادگستري در مورد پرونده فاطمه _ پ كه چند سال قبل همسر صيغه اي خود را به قتل رسانده گفت: بعد از آنكه رياست قوه قضاييه دستور توقف اجراي حكم اعدام فاطمه را صادر كردند، اين پرونده به ديوان عالي كشور به شهرستان قم ارسال شد ولي مدتي قبل به بنده اطلاع دادند كه پرونده از ديوان عالي كشور به حوزه نظارت ارجاع داده شده است. وي افزود: بر طبق مقررات قضايي در اين مرحله حكم اين پرونده يا تاييد مي شود كه در اين صورت به اجراي احكام ارسال مي شود و در صورت نقض حكم به شعبه هم عرض ارجاع خواهد شد كه هيچ يك از اين موارد انجام نگرفته و به دلايلي نامعلوم به حوزه نظارت انتقال يافته است.

شليك نابجا، مأموران را به صحنه كشاند
گروه حوادث: مامورپول رسان كه در پي درگيري لفظي با راكب يك موتور سيكلت اقدام به شليك تير هوايي كرده بود، براي اقدامات قانوني به كلانتري ۱۰۹ بهارستان انتقال يافت.
به گزارش مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ (فاتب) ظهر روز ۱۲ آبان ماه به ماموران كلانتري ۱۰۹ بهارستان اطلاع داده شد بانك سپه خيابان لاله زار جنوبي در پاساژ طلا مورد دستبرد مسلحانه قرار گرفته است. بلافاصله ماموران در محل مورد نظر حضور يافتند اما در بررسي هاي مقدماتي متوجه شدند كه موضوع سرقت مسلحانه از بانك صحت ندارد. در ادامه تحقيقات از محل مشخص شد كه در اثر تصادف يك دستگاه موتورسيكلت با خودروي پول رسان بانك بين آنها مشاجره لفظي پيش آمده بود. همان لحظه تعدادي از كسبه پاساژ طلا به علت پارك خودرو پول رسان به حمايت از راكب موتور سيكلت پرداخته و اقدام به سر و صدا مي كنند كه مامور پول رسان براي كنترل اوضاع و متفرق كردن افراد درگير اقدام به شليك ۶ تير هوايي كرده است. برپايه اين گزارش، عاملان اين درگيري جهت اقدامات قانوني به كلانتري انتقال داده شدند.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |