دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۹۱۱ - Jan 30, 2006
درخواست ۱۷ شركت جديد براي ورود به بورس
001839.jpg
گروه بورس: ۱۷ شركت جديد درخواست خود را براي پذيرش در تالارهاي مبادلات سهام به سازمان بورس اوراق بهادار ارائه كردند.
به گزارش همشهري، در اين ميان ۵ شركت در حال ارائه گزارش هاي عملكرد خود به سازمان بورس هستند. شركت مهندسي و ساختمان صنايع نفت، بزرگ ترين شركتي است كه نام آن در اين مرحله مشاهده مي شود. شركت
توليد لوله هاي دوجداره قدر نيز شركتي است كه پذيرش آن در بورس براي سهامداران فعلي گاز لوله با اهميت تلقي مي شود. گاز لوله، سهامدار اصلي شركت لوله هاي دوجداره قدر است. شركت هاي فرآورده هاي سيمان شرق، عمران و مسكن سازان و سلسله آب حيات كرمان از ديگر شركت هاي حاضر در اين فهرست هستند.
از سوي ديگر، شركت كشتيراني بنياد به عنوان سومين شركت كشتيراني، درخواست خود را براي پذيرش به بورس تهران ارائه داده است.
پيش از اين دو شركت كشتيراني جمهوري اسلامي و شركت ملي نفتكش به طور مشروط در بورس تهران پذيرفته شده بودند.نام دو شركت شيشه ليا و امين سرمايه گذاران نيز در جمع شركت هايي كه به تازگي درخواست پذيرش خود را به بورس تهران ارائه داده اند، ديده مي شود. اين گزارش حاكي است: ۹شركت كه قبلاً درخواست پذيرش خود را به سازمان بورس ارائه كرده بودند در حال تكميل مدارك مورد نياز هستند. مدارك اين شركت ها پس از تكميل براي بررسي در اختيار هيأت پذيرش اوراق بهادار قرار خواهد گرفت.
شركت هاي توسعه و عمران اكباتان، آرشام كوشا، برنا باتري و قند ورامين از ديگر شركت هاي حاضر در اين جمع هستند. سرمايه گذاري ساختمان نوين، سرمايه گذاري ارزش آفرينان، كارتن كار و سبحان دارو هم در حال تكميل مدارك خود هستند. شركت بازرسي مهندسي و صنعتي ايران، ديگر شركتي است كه در مرحله تكميل مدارك قرار دارد.
تا كنون نام ۴۳۲ شركت در فهرست نرخ هاي بورس تهران درج شده، ضمن اينكه سهام ۳۳ شركت به طور مشروط در تالارهاي مبادلات بورس اوراق بهادار پذيرفته شده است. مسئولان بورس تهران تاكنون نام ۱۹شركت ديگر را كه قبلاً به طور مشروط پذيرفته شده بودند اما رفع موارد شرط آنها مدت ها به طول انجاميده بود از فهرست حذف كرده اند.
از سوي ديگر ۱۰۹ شركت نيز قبلاً درخواست پذيرش در بورس را ارائه داده بودند كه به دليل تكميل نشدن مدارك، از فهرست متقاضيان حذف شدند. ضمن اينكه هيأت پذيرش نيز تاكنون درخواست ۲۱ شركت متقاضي ورود به بورس را رد كرده است.

تشكيل صف خريد براي باما و داده پردازي
گروه بورس: فعالان بازار سهام روز گذشته براي خريد سهام دو شركت باما و داده پردازي ايران مقابل درهاي كارگزاري ها صف كشيدند.
به گزارش «همشهري» در اين روز ۹۴ نفر در مراجعه به كارگزاري ها براي ۵۲۰ هزار و ۴۴۷ سهم باما به ارزش ۵/۵ ميليارد ريال دستور خريد صادر كردند. ۸۶ نفر نيز روز گذشته براي خريد ۷۰۶ هزار و ۳۲۵ برگه دستور خريد پر كردند. ارزش اين سهام ديروز ۲ ميليارد ريال برآورد شد.
بنابراين گزارش، كارگزاران ديروز سهام سرمايه گذاري غدير، سرمايه گذاري مسكن، سرمايه گذاري بانك ملي، سيمان هرمزگان و ايران خودرو را بازارگرداني كردند تا بازار سيال شود.براساس اين گزارش سرمايه گذاري غدير، سايپا، بانك
اقتصاد نوين، سيمان كرمان و سيمان هرمزگان ۵ شركت نخست جدول عرضه روز گذشته بودند. در اين روز پس از شركت هاي ياد شده، بيشترين دستور فروش ها براي سهام سيمان دورود، خدمات انفورماتيك و كاشي اصفهان صادر شد.

قانون جديد نظارت ها را تا۳۰ برابر افزايش مي دهد
ايسنا: در زمينه اطلاعات محرمانه نه تنها بايد بسترها را محدود كنيم بلكه بايد زمينه فساد را از بين ببريم.
دكتر حسين عبده تبريزي، دبيركل پيشين بورس اوراق بهادار گفت: در طول دو سال و نيم فعاليتي كه در سازمان داشتيم، مي دانستيم كه بايد حوزه معاملات محرمانه را كاهش دهيم، زيرا در كشور ما ظرفيت برخورد با مصاديق وجود ندارد و بايد زمينه فساد از بين برود. زمينه هاي اطلاعات محرمانه از همه بورس هاي دنيا وجود دارد و كم و بيش هم ادامه پيدا مي كند. بايد زمينه پيدايش آن را تنگ كرد زيرا هميشه روش هاي جديد تخلف پيدا مي شود.
او تأكيد كرد: در آن زمان به شركت ها گفتيم هر اطلاعي كه مي دهند همزمان منتشر كنند زيرا قبلا مي گفتند اطلاعات دو روز داخل بورس مي ماند و سپس بورس اطلاعيه مي دهد و در اين مدت افراد مي توانند از اين اطلاعات استفاده كنند در حالي كه با انتشار روي سايت اگر ما نسبت به اطلاعات نظري داشتيم سپس نظرمان را اعلام مي كنيم. به اين ترتيب حوزه عمل اطلاعات محرمانه از داخل شركت ها مي آيد، آيين نامه اي براي برخورد با موضوع نوشته شده اما متاسفانه با قانون قديم امكان اجرايي نداشت يعني فقط مي توانستيم نماد شركت هاي متخلف را ببنديم.
او افزود: در حال حاضر كمي نظارت جدي تر شده است. برخي كساني كه ظرفيت آنها كمتر بوده اين نوع كنترل را به عنوان تنگ نظري يا برخورد شخصي تلقي مي كردند و من را دشمن خود مي خواندند در حالي كه با استقرار قانون جديد بازار اوراق بهادار حجم نظارت ها ۲۰ تا ۳۰ برابر افزايش مي يابد.

دومين هم انديشي بازار سرمايه چهارشنبه برگزار مي شود
گروه بورس: دومين نشست از سلسله هم انديشي هاي تخصصي در باب ملزومات رشد و توسعه بازار سرمايه چهارشنبه اين هفته در دانشگاه صنعتي شريف برگزار مي شود.
به گزارش همشهري، طبق اعلام مركز مطالعات تكنولوژي دانشگاه صنعتي شريف قرار است در نشست دوم مهندس طهماسب مظاهري، معاون كل وزير اقتصاد نيز حضور يابد.زينت مرادي نيا مديرعامل كارگزاري رشد پايدار، دكتر رضا راعي عضو هيأت علمي دانشگاه تهران، دكتر غلامرضا بيدگلي، دكتر حسن قاليباف و دكتر غلامرضا تلنگي از ديگر اعضاي هيأت علمي دانشگاه تهران از جمله حاضران در اين نشست خواهند بود؛ ضمن اين كه دكتر ابراهيم عنايت مديرعامل كارگزاري بانك سپه هم در نشست دوم شركت خواهد كرد.محور بحث اين نشست، ضرورت تنوع بخشي به ابزارهاي مالي و تطبيق آن با قوانين و مقررات پايه اي جمهوري اسلامي اعلام شده، مكان اين نشست سالن چندمنظوره جهاد دانشگاهي دانشگاه صنعتي شريف است.

داد و ستد چهار ميليارد ريالي در بورس كشاورزي
ايلنا: در هفته گذشته، فعالان تالار بورس كالاي كشاورزي بيش از يك  هزار و ۹۹۰ تن انواع محصولات كشاورزي را داد و ستد كردند.
در اين هفته، يك  هزار و ۹۹۰ تن جو، ذرت و كنجاله به ارزش ۴ ميليارد و ۵۵ ميليون و ۹۳۰ هزار ريال در تالار بورس كشاورزي مورد مبادله قرار گرفت كه نسبت به هفته قبل از نظر حجم با ۴۹ درصد و از نظر ارزش با ۴۲ درصد افت مواجه بود.
بنا بر اين گزارش، در اين مدت، مقدار ۵۷ هزار و ۹۶۰ تن انواع محصول كشاورزي شامل ۸۰ تن برنج، ۲۱ هزار و ۹۳۰ تن جو دامي، ۹۰ تن پسته، ۱۷ هزار و ۱۰ تن ذرت و ۱۸ هزار و ۸۵۰ تن كنجاله در اين تالار مورد عرضه قرار گرفت كه در برابر آن در مجموع دوهزار و ۹۰ تن تقاضا از سوي خريداران به تالار ارايه شد.
بر اين اساس، طي هفته گذشته، مقدار ۲۴۰ تن جو دامي به ارزش ۳۳۸ ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، ۸۲۰ تن ذرت دامي به ارزش يك ميليارد و ۲۳۹ ميليون و ۲۰۰ هزار ريال و ۹۳۰ تن كنجاله به ارزش دو ميليارد و ۴۷۸ ميليون و ۲۳۰ هزار ريال در اين تالار مبادله شد.
اين گزارش حاكي است، مبادلات انجام شده طي اين هفته نسبت به هفته قبل، در گروه جو دامي از نظر حجم مبادله با ۴ درصد و از نظر ارزش مبادله با ۵ درصد افت، در گروه ذرت از نظر حجم با ۷۲ درصد و از نظر ارزش با ۷۴ درصد كاهش و در گروه كنجاله از نظر حجم و ارزش مبادله با ۳۹ درصد رشد همراه بوده است. از كل مبادلات انجام شده در اين هفته ۱۰ تن به ارزش ۳۱ ميليون و ۳۳۰ هزار ريال به صورت نسيه و يك هزار و ۹۸۰ تن ديگر به ارزش ۴ ميليارد و ۲۴ ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، به صورت نقدي مورد داد و ستد قرار گرفت.

يخ شاخص ها ذوب شد
001836.jpg
گروه بورس: پس از يك دوره افت مداوم، يخ شاخص هاي بورس تهران ديروز آب شد و سير صعودي در پيش گرفت.
به گزارش «همشهري» شاخص كل قيمت سهام، روز گذشته ۵/۱۲ واحد افزايش يافت و به ۱۰ هزار و ۷۸ واحد نزديك شد.
تايدواتر، كالسيمين و به خصوص پتروشيمي اراك، بيشترين تاثير را در روند رشد شاخص ها در جريان معاملات ديروز داشتند.
در اين روز شاخص عملكرد تالار اصلي ۱۲ واحد رشد را تجربه كرد و روي ۹ هزار و ۷۹۴ واحد ايستاد. شاخص عملكرد تالار فرعي نيز با ۱۳ واحد رشد به رقم ۱۰ هزار و ۲۴۸ واحد رسيد.
عملكرد شركت هاي سرمايه گذاري بورس تهران در جريان خريد و فروش هاي ديروز بورس تهران مثبت ارزيابي شد. عملكرد اين شركت ها ديروز موجب شد شاخص واسطه گري هاي مالي ۱۱ واحد افزايش يافته، به رقم ۳۴ هزار و ۵۰۸ واحد برسد.
رشد ۵/۱۰ واحدي شاخص صنعت نيز ديروز حكايت از عملكرد مطلوب شركت هاي صنعتي حاضر در بورس تهران داشت.
معاملات ديروز رشد ۱۹ واحدي شاخص سهام فلزات اساسي، افزايش ۷ واحدي شاخص سهام نفت و سوخت هسته اي و همچنين افزايش يك واحدي شاخص كاني هاي فلزي را در پي داشت. در اين روز، شاخص گروه تجهيزات و حمل و نقل ۸ واحد افت كرد.

شوراي اقتصاد درباره سيمان به جمع بندي نرسيد
ابهام در سرنوشت ورود سيمان به بورس فلزات
فارس: سخنگوي بورس اوراق بهادار گفت: نشست كميسيون فرعي شوراي اقتصاد براي بررسي ورود سيمان به بورس فلزات، روز گذشته تشكيل شد اما بحث هاي اين نشست به جمع بندي نرسيد.
حيدر مستخدمين حسيني اظهار داشت: در اين نشست دستگاه هاي اجرايي مربوطه مانند وزارت امور اقتصادي و دارايي، وزارت صنايع و معادن ، وزارت بازرگاني و وزارت رفاه به طرح نظرات و ديدگاه هاي كارشناسي خود پرداختند.
وي با بيان اينكه بررسي ورود سيمان به بورس فلزات در اين جلسه به اتمام نرسيد،افزود: تصور مي كنم در نشست بعدي كميسيون فرعي كه هفته آينده برگزار خواهد شد، جمع بندي نهايي حاصل شده و نتايج بررسي ها براي تصميم گيري به شوراي اقتصاد ارائه شود.
ورود سيمان به بورس فلزات در دولت گذشته به تصويب رسيد و دولت احمدي نژاد نيز مصوبه دولت قبل را تصويب كرد و قرار بود اول دي ماه سال جاري، مبادله سيمان در بورس فلزات آغاز شود، اما به  رغم خروج اين كالا از سبد حمايتي، تصميم ورود آن به بورس فلزات اجرايي نشد و اين اقدام به تصميم  شوراي اقتصاد موكول شد. افزايش قيمت سيمان و ايجاد شوك ناگهاني در بازار از نگراني هاي جدي است كه تا به حال مانع ورود سيمان به بورس فلزات شده است.

نشست هفتگي كانون سهامداران
گروه بورس: در نشست اين هفته كانون سهامداران حقيقي تفاوت هاي «تحليل بنيادي با تحليل تكنيكال» در بازار سرمايه مقايسه مي شود.
به گزارش همشهري، بهروز شهدايي و كاميار فراهاني درباره دو نوع تحليل رايج در بازار سهام به گفت وگو خواهند پرداخت. اين نشست مطابق معمول هر هفته، سه شنبه ۱۱بهمن ماه از ساعت ۲ تا ۴ بعدازظهر در تالار اختصاصي كارگزاري بانك كشاورزي برگزار خواهد شد.

تغييرات قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۰.۱۱
۱
۹۰۰
آبسال
۱.۳۲
۱۹
۱,۴۶۰
آبگينه
۴.۳۱
۴۶
۱,۱۱۳
آزمايش
۴.۹۹-
۳۵۷-
۶,۷۹۸
آلومتك
۴.۹۵
۱۷۲
۳,۶۴۷
آهنگري تراكتورسازي ايران
۵
۷۷۲
۱۶,۲۲۵
افست
۱.۲۲
۶۵
۵,۴۰۰
الكتريك خودرو شرق
۰.۵۹-
۲۴-
۴,۰۷۱
ايران ارقام
۰.۸۴
۱۰
۱,۲۰۰
ايران تاير
۰.۰۳
۱
۳,۰۹۲
ايران خودرو
۰.۶
۲۲
۳,۷۱۸
ايران خودروديزل
۰.۷۷-
۸-
۱,۰۳۰
ايران دوچرخ
۱.۸۲-
۱۷۴-
۹,۳۶۷
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۵
۵۰۲
۱۰,۵۴۵
باما
۴.۹۸-
۱۳۹-
۲,۶۵۱
بانك اقتصادنوين
۰.۸۴
۲۰
۲,۳۹۹
بانك كارآفرين
۴.۳۸-
۱۸-
۳۹۳
پارس الكتريك
۱.۲۲
۱۶
۱,۳۳۰
پارس خودرو
۴.۹۹
۱۸۵
۳,۸۹۱
پارس سرام
۱.۲۹-
۲۵-
۱,۹۲۰
پاكسان
۲.۲۱
۱۷۹
۸,۲۹۰
پتروشيمي آبادان
۵.۰۱
۵۳۲
۱۱,۱۵۷
پتروشيمي اراك
۰.۴۷
۳۲
۶,۸۵۱
پتروشيمي اصفهان
۳.۸۳-
۴۵۰-
۱۱,۳۰۰
پتروشيمي خارك
۴.۹۹-
۶۶-
۱,۲۵۶
پتروشيمي شيراز
۴.۹۹-
۴۰۰-
۷,۶۱۰
پتروشيمي فارابي
۴.۹۹-
۵۶-
۱,۰۶۶
پلاستيران
۱۲.۲۶
۱۸۴
۱,۶۸۵
پلاسكوكار
۰.۷۲
۷۵
۱۰,۵۰۰
تامين ماسه ريخته گري
۵
۱۳۲
۲,۷۷۴
تجهيزنيروي زنگان
۰.۲۹
۱۲
۴,۱۷۰
تراكتورسازي ايران
۴.۱۱-
۲۶۸-
۶,۲۵۰
تولي پرس
۳.۰۴
۵۴
۱,۸۲۹
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۴.۶۸
۴۷۸
۱۰,۷۰۰
توليد سموم علف كش
۲.۳۹-
۲۴-
۹۸۰
توليد محور خودرو
۱۳.۷۹-
۲۱۶-
۱,۳۵۰
توليد مواد اوليه الياف مصنوعي
۰.۰۸-
۱-
۱,۲۸۵
توليدي تيزرو
۴.۲
۶۱
۱,۵۱۴
چيني ايران
۷.۱۴
۱۰۰
۱,۵۰۰
حق تقدم رايان سايپا
۱۵.۹۱-
۷-
۳۷
حق تقدم سرمايه گذاري سپه
۵.۶۷
۴۳
۸۰۱
حق تقدم مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۰.۷۲-
۵۷-
۷,۸۹۹
حمل و نقل پتروشيمي
۴.۴۹
۱۷۰
۳,۹۶۰
حمل و نقل توكا
۵-
۵۷۱-
۱۰,۸۵۵
خدمات انفورماتيك
۴.۹۹
۴۰۰
۸,۴۱۹
خدمات دريايي تايدواتر
۵
۲۷۰
۵,۶۷۵
خوراك دام پارس
۴.۹۸
۱۳۶
۲,۸۶۶
داده پردازي ايران
۳.۳۲
۲۷۳
۸,۵۰۰
داروسازي جابرابن حيان
۱.۹۳
۱۷۵
۹,۲۵۰
داروسازي زهراوي
۱.۶۵
۴۰
۲,۴۷۱
داروسازي سبحان
۱.۰۹-
۹۰-
۸,۱۸۹
دارويي رازك
۴.۹۹-
۲۷۳-
۵,۱۹۷
دشت مرغاب
۳.۴
۸۷
۲,۶۴۹
رايان سايپا
۵-
۷۳-
۱,۳۸۷
روغن نباتي پارس
۴.۲۴
۵۸
۱,۴۲۶
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۰.۴۹-
۴۴-
۸,۸۶۴
زامياد
۰.۲۶
۱۰
۳,۸۹۳
سايپا
۰.۲۱-
۴-
۱,۸۸۲
سايپاآذين
۰
۰
۵,۶۲۰
سايپاديزل
۲.۳۶
۴۷
۲,۰۳۸
سراميك هاي صنعتي اردكان
۴.۹۷
۷۰
۱,۴۷۹
سرما آفرين
۰.۷۳
۱۳
۱,۸۰۰
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۱.۹
۲۹
۱,۵۵۲
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۰.۰۹
۳
۳,۲۶۰
سرمايه گذاري بانك ملي ايران
۳.۲۷
۳۶
۱,۱۳۷
سرمايه گذاري بوعلي
۲.۲۴-
۴۷-
۲,۰۵۵
سرمايه گذاري پارس توشه (هلدينگ )
۰.۰۷
۲
۲,۸۰۸
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۵
۲۳۱
۴,۸۵۴
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۵-
۱۲۸-
۲,۴۳۲
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۰
۰
۱,۰۸۶
سرمايه گذاري سپه
۱.۷۵-
۳۴-
۱,۹۱۰
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي
۱۴.۷۳-
۲۱۶-
۱,۲۵۰
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۴.۹۷-
۱۰۹-
۲,۰۸۲
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۰.۱۴-
۳-
۲,۱۲۰
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۰.۰۲
۱
۴,۱۵۶
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۰.۰۳-
۱-
۳,۳۸۵
سرمايه گذاري مسكن
۰
۰
۱۱,۱۹۷
سنگ آهن گل گهر
۰
۰
۱۳,۰۳۶
سيمان بهبهان
۲.۷۸-
۳۲۰-
۱۱,۲۰۰
سيمان تهران
۲.۹۸
۲۸۸
۹,۹۴۰
سيمان سپاهان
۱.۵۶
۱۴۹
۹,۷۰۰
سيمان شرق
۵-
۶۱۲-
۱۱,۶۳۲
سيمان صوفيان
۰
۰
۲۰,۸۶۸
سيمان هرمزگان
۲.۱۴
۴۶
۲,۲۰۰
شيشه قزوين
۳۳.۸۴
۱۰۰۵
۳,۹۷۵
شيميايي سينا
۰.۱۲
۱
۸۰۶
صنايع آذرآب
۳.۰۹
۲۳۶
۷,۸۷۷
صنايع جوشكاب يزد
۱.۰۲
۹۳
۹,۱۹۳
صنايع ريخته گري ايران
۱.۰۱
۸۶
۸,۶۳۷
صنايع شيميايي ايران
۴.۹۲
۱۹۱
۴,۰۷۳
صنايع كاغذسازي كاوه
۴.۹۷-
۱۳۵-
۲,۵۸۳
صنايع مس شهيد باهنر
۰
۰
۴,۵۲۹
صنعتي دريايي ايران
۲.۹۲
۱۱۶
۴,۰۹۰
فرآورد ه هاي غذايي و قند پيرانشهر
۴.۸۵
۸۳
۱,۷۹۳
فرآورده هاي نسوز آذر
۲.۵۴-
۸۱-
۳,۱۱۱
فروسيليس ايران
۰
۰
۱,۱۶۵
فنرسازي خاور
۰.۳۵
۷
۱,۹۹۰
فولاد كاويان
۱.۲۶-
۳۲-
۲,۵۰۰
قندنقش جهان
۳.۱۹-
۱۷۹-
۵,۴۲۶
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۴.۸۳
۲۲۱
۴,۸۰۰
كارتن ايران
۴.۳۹
۵۰
۱,۱۸۹
كارتن مشهد
۰.۸۹-
۲۷-
۲,۹۹۹
كارخانجات توليدي شيشه دارويي رازي
۴.۴۶
۷۹
۱,۸۵۰
كارخانجات صنعتي پيام
۳.۴۸
۷۳۵
۲۱,۸۴۰
كالسيمين
۴.۹۹
۱۳۷
۲,۸۸۲
كربن ايران
۰.۰۸-
۲-
۲,۴۳۰
كشت وصنعت پياذر
۱.۸۶-
۳۹-
۲,۰۵۷
كف
۳.۰۲
۷۹
۲,۶۹۳
كمباين سازي ايران
۱۱.۶۱-
۲۷۹-
۲,۱۲۴
كنتورسازي ايران
۰.۱۹-
۸-
۴,۱۰۲
كيميدارو
۴.۹۸
۱۸۲
۳,۸۳۸
گازلوله
۰
۰
۲,۳۹۲
گروه بهمن
۴.۹۶-
۷۳-
۱,۳۹۹
گروه صنعتي بوتان
۴.۶۲
۱۶۷
۳,۷۸۵
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۵
۲۰۷
۴,۳۵۱
گسترش صنايع انرژي آذرآب
۰.۳۱
۱۰
۳,۲۸۰
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۰
۰
۵,۹۰۷
لبنيات پاك
۴.۹۸
۹۱
۱,۹۱۹
ليزينگ ايران
۳.۷۱
۹۵
۲,۶۵۶
ليزينگ صنعت و معدن
۴.۰۹
۶۸
۱,۷۲۹
ماشين آلات صنعتي تراكتورسازي ايران
۳.۴۵-
۲۵-
۷۰۰
ماشين سازي اراك
۴.۹۷-
۱۰۸-
۲,۰۶۴
ماشين سازي نيرومحركه
۴.۹۹-
۲۸۲-
۵,۳۷۳
مجتمع صنعتي آرتاويل تاير
۱.۴۹
۲۷
۱,۸۴۰
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۳.۲
۶۱
۱,۹۷۰
محورسازان ايران خودرو
۰.۴۳
۲۳
۵,۴۰۴
معادن منگنز ايران
۴.۷۶
۲۴۱
۵,۲۹۹
ملي سرب و روي ايران
۲.۲۹-
۲۵-
۱,۰۶۷
مهركام پارس
۰.۳۵
۱۲
۳,۴۸۰
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۲.۵۵
۴۷
۱,۸۸۹
موتوژن
۵-
۷۳۸-
۱۴,۰۳۳
نفت پارس
۲.۴۶
۱۸
۷۵۰
نورد و لوله اهواز
۰.۶۱
۱۰
۱,۶۵۰
نيرو محركه
۰.۰۵
۱
۱,۹۹۰
نيروترانس
۳.۵۱
۴۲
۱,۲۳۹
نيروكلر

بـورس
اجتماعي
ادب و هنر
اقتصادي
دانش فناوري
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   ادب و هنر   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |  
|  داخلي   |   شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |