سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۸۵ - سال چهاردهم - شماره ۳۹۵۷ - Apr 11, 2006
سودآورترين سهام بورس در ۲۰ روز اول سال ۸۵
گروه بورس ـ سپيده بهكام: معادن بافق، پلي اكريل، فرآوري مواد معدني، پيام و كالسيمين سودآورترين سهام بورس طي ۲۰ روز گذشته لقب گرفتند.
به گزارش «همشهري» در اين مدت قيمت هر سهم معادن بافق ۱۷ درصد، پلي اكريل ۱۴ درصد، فرآوري مواد معدني ۱۳ درصد و پيام ۱۱ درصد رشد را تجربه كرد. سهام كالسيمين نيز در مدت ياد شده با ۳/۱۰ درصد افزايش مواجه بود.از سوي ديگر گزارش هاي منتشر شده حاكي است: در بيست روز اخير بيشترين حجم تقاضا معطوف به سهام بانك پارسيان و پس از آن به ترتيب سايپا، ايران خودرو، كربن ايران و تراكتور سازي بوده است.
در اين مدت ۳ هزار و ۱۸ نفر در مراجعات خود به كارگزاري ها؛ درخواست خريد ۳۹ ميليون سهم پارسيان را به ارزش ۶۲ ميليارد ريال داشته اند. يك هزار و ۶۶۸ نفر هم در مجموع در مدت ياد شده براي خريد ۱۴ ميليون سهم در شركت بزرگ خودروسازي سايپا و ايران خودرو به ارزش كل ۴۹ ميليارد ريال دستور خريد صادر كردند. بر اين اساس با توجه به اين كه طي ۲۰ روز ياد شده تعداد كل خريداران سهام ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر برآورد شده اند، نيمي از مراجعه كنندگان كارگزاري ها برگه هاي دستور خريد را براي سهام بانك پارسيان،  سايپا و ايران خودرو پر كرده اند.
در جريان دادوستدهاي ۲۰ روز اخير در بورس تهران بيشترين حجم معاملات مربوط به بازارگرداني سهام سرمايه گذاري غدير بوده است. در اين مدت كارگزاران بازارگردان ۳۷۱ ميليون سهم اين شركت را بازارگرداني كردند.
ايران خودرو ديزل،  بانك پارسيان، سايپا و ايران خودرو ۴ شركت ديگري هستند كه پس از سرمايه گذاري غدير در مدت ياد شده بيشترين حجم معاملات را به خود اختصاص دادند. در اين مدت از مجموع ۵۶۷ ميليون سهم معامله شده، ۹۷ ميليون مربوط به ايران خودرو ديزل، ۳۹ ميليون مربوط به بانك پارسيان، ۵/۸ ميليون سايپا و ۲/۵ ميليون مربوط به معاملات ايران خودرو بوده است.
بنابراين گزارش سرمايه گذاري غدير در ۲۰ روز مورد گزارش بيشترين حجم ريالي معاملات را از آن خود كرده است. در اين مدت ارزش معاملات صورت گرفته بر روي سهام اين شركت يك هزار و ۵۱۵ ميليارد ريال برآورد شده است.
طي اين مدت ارزش كل معاملات انجام شده در بورس تهران دو هزار و ۱۲۱ ميليارد ريال بوده كه از اين ميزان ۳۴۲ ميليارد ريال مربوط به معاملات ايران خودرو ديزل، ۶۲ ميليارد ريال مربوط به معاملات بانك پارسيان، ۳۴ ميليارد ريال مربوط به دادوستدهاي سايپا و ۱۶ ميليارد ريال نيز مربوط به خريد و فروش هاي صورت گرفته بر روي سهام فرآوري مواد مصرفي بوده است.

بخشنامه جديد شوراي بورس براي
افزايش شفافيت اطلاعات در بازار سهام
010992.jpg
گروه بورس:  اعضاي شوراي بورس در آخرين نشست خود بخشنامه اي را به تصويب رساندند كه براساس آن شركت هاي پذيرفته شده در بازار سهام موظف مي شوند اطلاعات مالي خود را به همراه گزارش «حسابرس» منتشر كنند.
به گزارش «همشهري» در مصوبه شوراي بورس آمده است: همه شركت هاي پذيرفته شده در بورس موظف هستند اطلاعات مربوط به بودجه و پيش بيني هاي عملكرد خود را حداكثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاريخي كه اطلاعات ،مطابق مقررات به سازمان و سهامداران ارائه مي شود، به همراه اظهارنظر حسابرس و با رعايت استانداردهاي حسابرسي، ارسال كنند.
هادي بيدختي معاون نظارت بورس تهران درباره اين بخشنامه به ايسنا گفت: براي رسيدگي به اطلاعات مربوط به بودجه و پيش بيني هاي عملكرد شركت ها توسط حسابرس، استاندارد رسيدگي و مصوبه شوراي بورس نداشتيم اما بخش نامه جديد اين كار را عملي خواهد كرد.
بيدختي تصريح كرد: استاندارد بخش ۳۴۰ استانداردهاي حسابرسي از سوي سازمان حسابرسي ارائه شده كه كليه پيش بيني هاي آتي مي تواند بر مبناي استاندارد مفروضاتش رسيدگي شود. با توجه به اين استاندارد شركت هاي پذيرفته شده در بورس موظف شدند تمامي پيش بيني درآمد هر سهم يا پيش بيني سودهايي را كه ارسال مي كنند به همراه نظر حسابرس بفرستند. معاون نظارت و عمليات سازمان بورس اوراق بهادار با بيان اين كه شوراي بورس مصوب كرده، شركت هاي پذيرفته شده در بورس پيش بيني خود را براساس استاندارد ارائه كنند، تاكيد كرد: ابزار اين كار از سوي كميته تدوين استانداردها تهيه شده و ما از آن ابزار استفاده كرديم كه اين امر به نفع بازار است، زيرا شركت ها پيش بيني خود را حسابرسي شده ارسال مي كنند كه اين امر به سهامداران براي تصميم گيري كمك مي كند.
نرخ ماليات نقل و انتقال سهام
از سوي ديگر دبيركل بورس اوراق بهادار هم گفت: نرخ ماليات نقل و انتقال سهام در سال جاري، مانند سال گذشته محاسبه مي شود. علي صالح آبادي در گفت وگو با خبرگزاري مهر، نرخ ماليات نقل وانتقال سهام را نيم درصد اعلام كرد و اظهار داشت : در سال جاري اين نرخ به مانند سال گذشته است.
براساس اين گزارش يكي از منابع تحقق نيافتن درآمدهاي دولت در سال ۸۴ به ماليات نقل و انتقال سهام مربوط مي شود.
براساس اين گزارش، در ۱۱ ماه اول سال گذشته ۳۷ درصد درآمد دولت از محل ماليات نقل و انتقال سهام نسبت به رقم مصوب بودجه  تحقق يافته است. در يكي از تبصره هاي بودجه سال ۱۳۸۴ احكامي براي تحقق درآمدهاي مالياتي ناشي از نقل و انتقال سهام و اصلاح نصاب هاي مربوط در قانون ماليات هاي مستقيم پيش بيني شده بود، ولي اين بند در مجلس شوراي اسلامي مورد تصويب قرار نگرفت و ارقام در نظر گرفته شده در بودجه نيز اصلاح و تعديل نشد.

قيمت سهام ۵۵ شركت افزايش يافت
گروه بورس: سقف دو درصدي رشد قيمت ديروز توسط ۷ شركت معادن بافق، شير پاستوريزه پگاه خراسان، فنرسازي خاور، فولاد كاويان، الياف پروپلين، ايران خودرو و آهنگري تراكتورسازي پر شد. به گزارش «همشهري» روز گذشته در مجموع سهام ۱۳۹ شركت در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد كه از اين تعداد قيمت سهام ۴ شركت با دو درصد افت مواجه بود.در اين روز قيمت سهام ۵۴ شركت با كاهش، ۳۰ شركت بدون تغيير و ۵۵ شركت با رشد همراه بود.

كاهش نرخ سود بانكي بورس را رونق مي دهد
ايرنا: يك  استاد دانشگاه  چشم  انداز آتي  بورس  اوراق  بهادار تهران  را مثبت  ارزيابي  كرد.
حسين  فاتحي   افزود: حجم  و ارزش  معاملات  سهام  در آينده  نزديك  ازافزايش  خوبي  برخوردار خواهد شد. ضمن اين كه كاهش  نرخ سود و تسهيلات  اعطايي  بانكها سبب  رونق  بازار در سال  جاري  خواهد شد . فاتحي  اظهار داشت : انتظار مي رود كه  با كاهش  نرخ  سودبانكي ، سرمايه ها از بانكها به  سمت  بازار سرمايه  هدايت  شود.

ايران خودرو ديزل در صدر قرار گرفت
گروه بورس: افزايش حجم تقاضا براي خريد سهام ايران خودرو ديزل، ديروز منجر به حذف ايران خودرو از جدول تقاضا شد.
به گزارش «همشهري» در اين روز ۳۱۷ نفر براي خريد ۸/۲ميليون سهم ايران خودروديزل به ارزش ۱۰ميليارد ريال به كارگزاري ها مراجعه كردند. طي دادوستدهاي اين روز، صف خريد براي سهام معادن بافق، پتروشيمي اصفهان، پتروشيمي آبادان و داده پردازي ايران تشكيل شد.
حجم تقاضا براي خريد سهام معادن بافق، روز گذشته به ۷۹۹هزار برگه سهم به ارزش ۷/۴ ميليارد ريال رسيد. ۱۸۴ نفر هم ديروز براي خريد ۷۷۰ هزار سهم پتروشيمي اصفهان به ارزش ۳/۴ ميليارد ريال برگه دستور خريد پر كردند.
بر اساس اين گزارش، سهام سرمايه گذاري غدير، سرمايه گذاري مسكن و چادرملو روز گذشته بازارگرداني شد تا بازار روان تر شود.
از سوي ديگر بيشترين دستور فروش ها ديروز براي سهام سيمان فارس و خوزستان، سرمايه گذاري غدير و سيمان كرمان صادر شد.
در اين روز ۵۴۷ نفر ۹/۱ميليون سهم سيمان فارس و خوزستان به ارزش ۳/۹ميليارد ريال را به فروش گذاشتند. ۱۹۶ نفر هم ۵/۱ميليون سهم سرمايه گذاري غدير به ارزش ۳/۶ميليارد ريال را در بازار عرضه كردند و ۹۹ نفر نيز براي فروش تعداد ۲۴۹ هزار و ۲۰۰ سهم سيمان كرمان به ارزش ۹/۴ميليارد ريال برگه فروش صادر كردند.
سيمان خاش و سيمان سپاهان نيز از جمله شركت هاي حاضر در جدول عرضه ديروز بودند.

شاخص به حركت صعودي ادامه داد
010989.jpg
گروه بورس: شاخص كل قيمت سهام ديروز نيز به روند افزايش خود ادامه داد و با ۶/۸ واحد رشد به رقم ۹هزار و ۵۰۳ واحد نزديك شد.
به گزارش «همشهري» در اين شاخص عملكرد تالار فرعي همچون روزهاي گذشته در خلاف جهت شاخص عملكرد تالار اصلي حركت كرد و با ۴واحد افت به ۹هزار و ۷۹۹ واحد رسيد. شاخص عملكرد تالار اصلي طي معاملات ديروز۳/۱۲ واحد رشد را تجربه كرد و به ۹هزار و ۲۰۶ واحد افزايش يافت.
در جريان معاملات روز گذشته رشد ۱۱واحدي شاخص صنعت به عملكرد مثبت شركت هاي صنعتي مهر تأييد زد. اين شاخص در پايان معاملات ديروز به ۷هزار و ۴۶۱ ريال رسيد. اما در مقابل شاخص واسطه گري هاي مالي روز گذشته در ادامه روند نزولي خود با ۹۱ واحد افت مواجه شد و به ۲۱ هزار و ۵۳ واحد بازگشت. در اين روزكاري شاخص سهام وسايل نقليه با بيشترين رشد روبه رو شد به طوري كه با ۴۱واحد افزايش به ۴هزار و ۷۰۲ واحد رسيد. شاخص سهام افت و سوخت هسته اي هم ديروز يك واحد افزايش يافت، اما شاخص سهام فلزات اساسي ۵واحد منفي خورد.

تازه ترين گزارش فدراسيون جهاني
درباره جايگاه بورس تهران در دنيا
گروه بورس: تازه ترين گزارش فدراسيون جهاني بورس ها نشان مي دهد، در فوريه ۲۰۰۶ معادل ۷/۱۶ درصد از كل سهام پذيرفته  شده در بورس تهران در بين سهامداران گردش يافته است.
براساس اين گزارش بورس تهران از اين لحاظ در بين بورس هاي منطقه اروپا، آفريقا و خاورميانه در جايگاهي پايين قرار گرفته و فقط در اين ميان ،گردش سهام در بورس هاي مالت، لوكزامبورگ و اسلوني كندتر از بورس تهران است.
براساس اين گزارش پرگردش ترين بازار سهام اين منطقه بورس استانبول است. در فوريه ۲۰۰۶ معادل ۱۶۱ درصد كل اين بازار دست به دست شده است.
فدراسيون جهاني بورس ها اعلام كرد: ارزش جاري بازار سهام تهران در پايان ماه فوريه سال جاري ميلادي به ۹/۳۴ ميليارد دلار رسيده است. ارزش بورس تهران در پايان ماه فوريه ۲۰۰۶ به ۳۴ ميليارد و ۹۴۷ ميليون دلار رسيد كه نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۰۵ كاهشي ۴/۱۷ درصدي و نسبت به ماه قبل از آن كاهشي ۹/۱ درصدي داشته است. بورس تهران در پايان ماه فوريه ۲۰۰۶ از لحاظ ارزش بازار در رتبه چهل و چهارم در بين بورس هاي جهان قرار گرفته است.
بورس نيويورك با ارزش بازاري معادل ۱۳ تريليون و ۸۹۸ ميليارد دلار بزرگترين بورس جهان است و پس از آن بورس هاي توكيو با ارزش بازار ۴ تريليون و ۶۴۸ ميليارد دلار، ناسداك با ۳ تريليون و ۷۵۶ ميليارد دلار، لندن با ۳ تريليون و ۲۵۰ ميليارد دلار و بورس اوزاكا با ۳ تريليون و ۵۷ ميليارد دلار به ترتيب دومين تا پنجمين بورس هاي بزرگ جهان هستند.
فدراسيون جهاني بورس همچنين ارزش كل سهام  مبادله شده در بورس تهران در ماه فوريه گذشته را ۱۸۲ ميليون دلار اعلام كرده كه كاهشي ۷۰ درصدي نسبت به رقم فوريه ۲۰۰۵ نشان مي دهد.
كل ارزش سهام مبادله شده بورس تهران طي دو ماه نخست سال ۲۰۰۶ نيز به ۷/۴۵۲ ميليون دلار رسيده كه بيش از ۲۷۰ ميليون دلار آن در ماه ژانويه و مابقي در ماه فوريه مبادله شده است.

اساسنامه شركت بورس كشاورزي تدوين شد
010995.jpg
گروه بورس: بخش قابل توجهي از كار بورس كشاورزي در سال جاري، ايجاد ساختار جديد بورس منطبق با قانون جديد بورس اوراق بهادار است.
احمد كبيري، دبيركل بورس كالاي كشاورزي در گفت وگو با «ايانا» ، ضمن اعلام اين مطلب افزود: با تشكيل سازمان بورس و اوراق بهادار، در ابتداي سال جاري، اين سازمان رسماً به سازمان غيرانتفاعي و غيرتجاري تبديل مي شود.
وي با اشاره به تشكيل شركت تأمين سرمايه و شركت تسويه وجوه در قانون جديد بورس افزود: با ايجاد شركت تأمين سرمايه به عنوان بازار اوليه و شركت تسويه وجوه به عنوان تسويه و تضمين معاملات و با حضور بانكها اميدواريم اين بخش به يك بخش مهم براي پشتوانه معاملات بورس كشاورزي تبديل شود.كبيري افزود: هم اكنون اساسنامه شركت بورس كشاورزي تهيه شده است ولي هنوز بورس به شركت تبديل نشده است و با توجه به اين كه هيچ سهامداري نبايد بيشتر از ۵/۲ درصد سهم داشته باشد بايستي تعدادي كارگزار با مجوز قانون اوراق بهادار به بورس ملحق شوند.تبديل سازمان به بورس كالاي كشاورزي شركت به عنوان اولين كار بورس مطرح است و حداقل بخشي از سهام شركت سهامي عام بايستي از طريق پذيره نويسي عمومي تأمين شود. در قانون جديد بورس، سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان يك بازوي اجرايي و نظارتي شورا عمل خواهد كرد. تطبيق ساختار جديد بورس با قانون جديد و فعال سازي اين بخش از اهم فعاليتهاي بورس در سال جاري به شمار مي رود.
كبيري گفت: در سال جديد با توجه به اجرايي شدن قانون جديد بازار اوراق بهادار تغيير ساختار خواهيم داشت.
دبيركل بورس كالاي كشاورزي در گفت وگويي ديگربا ايسنا، درباره برنامه هايي كه در سال جديد دنبال خواهد شد توضيح داد: با توجه به اجرايي شدن قانون جديد بازار اوراق بهادار در سال جديد تغيير ساختار خواهيم داشت، در پايان سال گذشته اساسنامه سازمان به تصويب هيات وزيران رسيده اما هنوز عملاً تشكيل نشده. با تشكيل سازمان بورس و اوراق بهادار، بورس هاي موجود كه اساسنامه هاي خود را ارائه مي دهند بعد از تصويب كار بورس ها در قالب شركت شروع مي شود، بنابراين اولين گام تغيير وضعيت است.
كبيري در ادامه با بيان اينكه ما در قالب قانون جديد به غير از شركت سهامي عام بورس كالا بنا داريم شركت  سهامي تامين سرمايه را راه اندازي كنيم، خاطرنشان كرد: اين شركت مي تواند به تشكيل بازار اوليه و فعال كمك كند كه از طريق تشكيل بازار اوليه ما مي توانيم بازار فعال تري را تجربه كنيم. شركت تامين سرمايه يكي از عوامل بازار است كه در قانون جديد پيش بيني شده چون بازار اوليه محصولات كشاورزي بسيار پراكنده است و يكي از دلايل حجم پايين دادوستد در يك سال و نيم گذشته در بورس كالا پراكندگي بازار اوليه بود، بنابراين اگر بتوانيم شركت را راه اندازي كنيم كمك بزرگي به منظم شدن بازار اوليه خواهد بود. كبيري گفت: شكر از كالاهايي است كه در بورس پذيرفته شده اما به دليل دريافت مابه التفاوت از سوي توليدكنندگان ناچار شديم كه عرضه آن را در اوايل كار بورس متوقف كنيم،در سال گذشته شوراي اقتصاد مصوبه اي داشت كه مابه التفاوت فقط به بخشي از شكر
داد و ستد شده در بورس كشاورزي پرداخت مي شود . اين بدان معناست كه حداكثر از كل شكر توليدي چيزي حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تن آن مشمول دريافت مابه التفاوت مي شود و باقي آن وارد بازار آزاد مي شود. بنابراين با وزارت بازرگاني صحبت هايي شد كه آن حجم شكر كه قرار است در بازار آزاد عرضه شود در بورس كشاورزي عرضه شود.

تغييرات قيمت سهام
دوشنبه ۲۱ فروردين
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۰
۰
۸۹۶
آبسال
۱.۸۲
۲۵
۱,۴۰۲
آبگينه
۱.۷۹-
۱۶-
۸۷۶
آزمايش
۰.۳۴
۲۱
۶,۲۸۹
آلومتك
۱.۹۵
۶۴
۳,۳۳۸
آهنگري تراكتورسازي ايران
۰
۰
۱۵,۴۱۰
افست
۱.۴
۴۵
۳,۲۶۷
الكتريك خودرو شرق
۱.۷۴
۶۲
۳,۶۱۸
ايران ارقام
۱.۹۵
۶۰
۳,۱۳۰
ايران خودرو
۰.۰۳
۱
۳,۵۷۱
ايران خودروديزل
۰.۷۲-
۱۵-
۲,۰۸۰
ايران مرينوس
۰.۰۴-
۱-
۲,۴۱۶
بانك اقتصادنوين
۱.۶۸-
۲۷-
۱,۵۷۶
بانك پارسيان
۰.۰۸-
۲-
۲,۳۷۶
بانك كارآفرين
۰
۰
۱,۲۲۴
بسته بندي ايران
۰.۳
۲
۶۷۰
بهپاك
۰
۰
۴۲۳
پارس الكتريك
۰.۷۵
۱۱
۱,۴۷۹
پارس خودرو
۰.۰۲
۱
۶,۱۵۱
پارس دارو
۰
۰
۲۹۷
پارسيلون
۰.۰۵
۴
۷,۸۲۲
پتروشيمي آبادان
۰.۶-
۶۲-
۱۰,۲۲۷
پتروشيمي اراك
۰.۰۷
۴
۵,۴۸۶
پتروشيمي اصفهان
۰.۰۱
۱
۱۱,۶۶۱
پتروشيمي خارك
۰.۰۸-
۱-
۱,۲۶۳
پتروشيمي شيراز
۰
۰
۱,۱۳۰
پلاستيران
۱.۸۹
۲۲
۱,۱۸۵
پلي اكريل
۰.۴۷
۱۹
۴,۰۷۸
تراكتورسازي ايران
۰.۵
۴۳
۸,۶۴۵
تهران شيمي
۰.۰۶-
۱-
۱,۶۸۶
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۰
۰
۶,۲۷۸
تولي پرس
۰.۵۳-
۵۱-
۹,۶۲۵
توليد سموم علف كش
۰
۰
۹۶۶
توليد محور خودرو
۱.۹۶
۴۰
۲,۰۸۰
توليدالياف پلي پروپيلن
۱.۷۵
۳۶
۲,۰۹۱
توليدفروموليبدن كرمان
۷.۶۴
۱۰۳
۱,۴۵۲
حق تقدم سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۱.۳۵
۵۱
۳,۸۲۵
حق تقدم سيمان سپاهان
۰.۱۸
۱۳
۷,۲۶۵
حق تقدم سيمان شاهرود
۰.۰۹
۶
۷,۰۶۴
حمل و نقل پتروشيمي
۱.۹۹-
۶۴-
۳,۱۴۶
حمل و نقل توكا
۰.۷۳-
۵۷-
۷,۷۳۵
خدمات دريايي تايدواتر خاورميان
۱.۶۸
۶۰
۳,۶۴۱
داده پردازي ايران
۰.۰۳-
۲-
۶,۵۷۰
داروسازي اسوه
۰.۲۳
۲۲
۹,۴۶۵
داروسازي زهراوي
۰
۰
۲,۹۴۴
داروسازي كوثر
۰.۰۳
۲
۷,۷۷۰
دارويي رازك
۰.۳۹
۱۳
۳,۳۸۰
دارويي لقمان
۰.۱۱-
۱-
۸۹۹
درخشان تهران
۰.۱۹
۳
۱,۵۷۲
درين كاشان
۰.۰۴-
۱-
۲,۴۷۰
رايان سايپا
۰.۷۴-
۱۰-
۱,۳۳۹
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۰
۰
۱,۱۴۰
رينگ سازي مشهد
۰.۶۸
۶۱
۸,۹۸۵
زامياد
۱.۰۱
۴۰
۴,۰۲۰
سايپا
۰
۰
۱,۸۰۹
سايپاآذين
۰.۰۴
۲
۵,۰۸۹
سايپاديزل
۰.۱۴
۲
۱,۴۱۳
سرما آفرين
۰.۲۲
۳
۱,۳۷۹
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۰
۰
۳,۲۵۰
سرمايه گذاري بانك ملي ايران (هلدينگ )
۰
۰
۱,۱۱۷
سرمايه گذاري بهمن
۰.۵۲-
۵-
۹۶۲
سرمايه گذاري بوعلي
۰.۱۲-
۳-
۲,۵۷۸
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۱.۱۱
۲۹
۲,۶۳۳
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۰.۱-
۱-
۹۷۸
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۰.۲-
۴-
۱,۹۵۵
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات (هلدينگ )
۰.۱۷
۷
۴,۲۰۰
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۰.۰۴-
۱-
۲,۵۲۰
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۰.۵۳-
۱۰-
۱,۸۶۹
سرمايه گذاري ساختمان ايران (هلدينگ )
۰
۰
۱,۰۸۶
سرمايه گذاري سپه
۰
۰
۱,۸۹۹
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي كشوري (هلدينگ )
۰
۰
۱,۲۵۰
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۰.۰۵-
۱-
۲,۱۶۷
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۰
۰
۴,۰۸۶
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۰.۱۱
۱
۹۰۲
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر ايران
۰
۰
۲,۹۹۹
سرمايه گذاري مسكن
۰
۰
۱,۰۸۳
سرمايه گذاري ملي ايران
۰.۶۳-
۸-
۱,۲۵۹
سرمايه گذاري نيرو
۰
۰
۱۱,۱۹۸
سنگ آهن گل گهر
۰.۶۱-
۷۴-
۱۲,۰۶۹
سيمان بهبهان
۰.۰۱
۱
۷,۳۹۳
سيمان تهران
۰.۰۱-
۱-
۱۱,۱۲۵
سيمان صوفيان
۰.۰۶-
۳-
۴,۹۵۹
سيمان فارس و خوزستان
۰.۰۱-
۲-
۱۹,۹۳۶
سيمان كرمان
۰
۰
۲۰,۰۰۰
سيمان هرمزگان
۰.۵۴-
۳۱-
۵,۷۳۳
سينا دارو
۰.۳۷-
۱۳-
۳,۵۰۲
شاهد
۰.۴۶-
۷-
۱,۵۱۰
شكر
۰.۱
۹
۸,۷۸۰
شهد
۰
۰
۱,۸۱۹
شهد ايران
۱.۹۹
۱۰۲
۵,۲۲۴
شير پاستوريزه پگاه خراسان
۰.۰۳-
۲-
۵,۸۲۸
شيرپاستوريزه پگاه اصفهان
۱.۹۷-
۱۳۵-
۶,۷۰۴
صنايع جوشكاب يزد
۰
۰
۹,۱۶۵
صنايع ريخته گري ايران
۰
۰
۸۷۹
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۰.۴۹
۴
۸۲۲
صنايع مخابراتي راه دورايران
۰.۰۷
۱
۱,۳۶۵
صنعتي آما
۰.۰۴-
۱-
۲,۷۵۲
صنعتي بهشهر
۰
۰
۴,۲۹۹
صنعتي دريايي ايران
۰.۰۲-
۱-
۴,۰۳۱
عمران و توسعه فارس
۰.۰۶
۱
۱,۵۹۷
فرآورده هاي نسوز آذر
۰.۳۱
۶۰
۱۹,۵۲۷
فرآوري موادمعدني ايران
۱.۹۸
۲۴
۱,۲۳۹
فنرسازي خاور
۱.۹۷
۲۸
۱,۴۵۲
فولاد كاويان
۰.۷۶-
۶۸-
۸,۸۲۶
قند اصفهان
۰.۰۵-
۱-
۲,۰۵۲
قند ثابت خراسان
۱.۹۸-
۲۹-
۱,۴۳۳
قند شيرين خراسان
۰
۰
۱,۵۹۲
قند مرودشت
۰.۶۱
۱۴
۲,۲۹۵
قندنقش جهان
۰.۵۶-
۲۶-
۴,۶۱۶
كارتن ايران
۱.۱۵-
۱۹-
۱,۶۳۶
كارخانجات صنعتي پيام
۰.۵۱-
۶-
۱,۱۶۴
كارخانه فارسيت درود
۰.۸۲-
۱۵۴-
۱۸,۶۳۵
كالسيمين
۱.۹۳-
۴۱-
۲,۰۸۲
كربن ايران
۰.۶-
۸-
۱,۳۲۴
كف
۰.۱
۳
۲,۹۱۲
كمباين سازي ايران
۰.۸
۱۷
۲,۱۳۳
كمك فنر ايندامين
۰.۳۳
۱۳
۳,۹۳۴
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۰.۴۶
۲۴
۵,۲۴۸
گسترش صنايع انرژي آذرآب
۰.۰۶
۲
۳,۲۲۵
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۰.۰۲-
۱-
۵,۵۶۰
لبنيات پاك
۰.۴۲-
۱۳-
۳,۰۸۶
لنت ترمز ايران
۰
۰
۱,۰۰۰
لوازم خانگي پارس
۰
۰
۱,۱۶۱
لوله وماشين سازي ايران
۱.۲۶
۱۷
۱,۳۷۱
ليفت تراك سازي سهند
۰.۰۴-
۱-
۲,۲۲۶
مارگارين
۱.۸۶
۳۵
۱,۹۱۹
ماشين آلات صنعتي تراكتورسازي ايران
۱.۱۵-
۱۸-
۱,۵۵۳
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۰.۲۱
۴
۱,۹۴۳
محورسازان ايران خودرو
۲
۱۱۶
۵,۹۱۸
معادن بافق
۰
۰
۶,۱۱۴
معدني و صنعتي چادرملو
۱.۸۲-
۸۰-
۴,۳۲۴
ملي سرب و روي ايران
۰.۰۸-
۱-
۱,۱۷۷
مهركام پارس
۳۳.۸۹-
۱۰۲۶-
۲,۰۰۱
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۰.۰۲
۲
۱۳,۰۵۰
نفت بهران
۰.۰۱-
۲-
۱۴,۵۶۲
نفت پارس
۱.۸۷-
۷۸-
۴,۰۸۸
نورد آلومينيوم
۰.۶۳-
۴-
۶۳۱
نورد و لوله اهواز
۰
۰
۱,۶۰۸
نيرو محركه
۰.۱۶-
۳-
۱,۸۷۲
نيروترانس

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش فناوري
زادبوم
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهرستان ها
شهري
انقلاب
راهنما
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   زادبوم   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |  
|  داخلي   |   شهرستان ها   |   شهري   |   انقلاب   |   راهنما   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |