شنبه ۴ شهريور ۱۳۸۵ - سال چهاردهم - شماره ۴۰۶۸ - Aug 26, 2006
ماه معادن و فلزات در بورس تهران
در مرداد ماه ۲۰ هزار نفر براي سهام شركت هاي فعال در دو گروه معادن و فلزات دستور خريد صادر كرده اند
013308.jpg
گروه بورس - آمار دريافتي نشان مي دهد؛ مردادماه با اوج گيري تقاضا براي سهام معادن و فلزات در بورس تهران همراه بوده است.
در حالي كه هنوز آمار رسمي عملكرد بورس تهران در يك ماه گذشته منتشر نشده، يافته هاي آمار «گروه بورس همشهري» نشان مي دهد، در طول مردادماه، در حالي كه تعداد كل خريداران سهام ۶۵ هزار نفر بوده، در مجموع ۲۰ هزار نفر براي سهام شركت هاي فعال در دو گروه معادن و فلزات دستور خريد صادر كرده اند.
براساس اين آمار، بيش از يكهزار و ۳۰۰ ميليارد ريال از نقدينگي بازار در ماه گذشته براي خريد سهام شركت هاي حاضر در دو گروه مزبور، پرداخت شده است. در طول مردادماه ۳هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال نقدينگي براي خريد سهام به سوي بورس تهران روانه شد.
در اين مدت سهام معادن با توجه به حضور ۱۰ هزار و ۹۰۰ خريدار، پرطرفدارترين گروه سهامي در بورس تهران لقب گرفت. اين تعداد، در مجموع ۷۰۹ ميليارد ريال براي خريد سهام معادن پرداختند. ضمن اين كه ۸ هزار و ۲۰۰ نفر هم با پرداخت ۸۲۸ ميليارد ريال مالك ۵۵ ميليون سهم عرضه شده در گروه فلزات شدند.اين گزارش حاكي است: خودروسازان بورس تهران، در طول مردادماه جايگاه هميشگي خود را در صدر جدول پرطرفدارهاي بازار سهام از دست دادند و در رتبه سوم ايستادند. در اين مدت ۷هزار و ۸۰۰ نفرسرمايه گذاري در سهام شركت هاي خودروسازي را برگزيدند.
پس از سه گروه ياد شده با سه گروه نوظهور پتروشيمي، ماشين آلات و داروسازان بورس رتبه هاي چهارم تا ششم جدول سهام پرطرفدار بورس در مردادماه را در اختيار گرفتند.
تعداد خريداران سهام شركت هاي شيميايي و پتروشيمي در اين مدت به ۷ هزار و ۱۰۰ نفر رسيد و ۶ هزار نفر در صف خريد سهام شركت هاي فعال در صنعت ماشين آلات ايستادند. داروسازان بورس نيز در مردادماه توجه چهار هزار و ۲۰۰ خريدار را جلب كردند. در اين دوره انبوه سازان، بانك ها، شركت هاي سرمايه گذاري و سيمان به رتبه هاي پايين تر جدول تقاضا در بورس تهران قناعت كردند.

گذر شاخص از مرز ۹۲۰۰ واحد
گروه بورس - هفته گذشته با وجود كاهش تعداد خريداران و حجم نقدينگي سرازير شده به سوي بورس تهران، شاخص عملكرد بازار بار ديگر از مرز ۹۲۰۰ واحد فراتر رفت.
به گزارش همشهري، در اين هفته شاخص كل قيمت سهام ۱/۳۴ واحد افزايش يافت و به سطح ۹ هزار و ۲۳۱ واحد رسيد.
در تالار اصلي نيز شاخص عملكرد بازار ۷/۴۲ واحد بالا رفت و موجب شد، شاخص تالار اصلي هم پس از يك دوره نزول بار ديگر در سطوح بالاتر از ۹ هزار واحد قرار گيرد. اما در تالار فرعي ريتم حركت بازار اندكي كندتر بود به گونه اي كه شاخص اين تالار در پايان هفته فقط ۶/۳ واحد رشد را به ثبت رساند.
از سوي ديگر، شاخص مالي، كه نشان دهنده عملكرد هلدينگ ها، بانك ها، ليزينگ ها و شركت هاي سرمايه گذاري در بورس تهران است، ۶/۶۲ واحد افزايش يافت و از مرز ۱۷ هزار و ۶۰۰ واحد گذشت.
در اين ميان شاخص صنعت نيز ۳/۲۷ واحد رشد را تجربه كرد تا از قافله رقابت با شاخص مالي عقب نماند.
در اين هفته شاخص قيمت و بازده نقدي كه نشان دهنده ميانگين بازده بازار است، ۱۰۴ واحد افزايش يافت به ۲۸ هزار و ۲۲۲ واحد رسيد.
عملكرد ۵۰ شركت فعال تر بورس نيز موجب شد شاخص ميانگين ساده، ۵/۸ واحد رشد كند. در اين ميان شاخص ميانگين موزون فقط ۵/۱ واحد افزايش يافت.

ساختمان امروز ۵/۴ درصد نوسا را مي فروشد
گروه بورس - سرمايه گذاري ساختمان ايران امروز ۵/۴ درصد سهام شركت نوسازي و ساختمان تهران (نوسا) را مي فروشد.
به گزارش همشهري، اداره عمليات و نظارت بر بازار سهام در اطلاعيه اي خبر داد، اين ميزان سهام با قيمت پايه ۲۲۵ تومان در تالار اصلي بورس تهران عرضه مي شود.
شرايط واگذاري ۵/۱۳ ميليون سهم نوسازي و ساختمان تهران، «يكجا و نقد» اعلام شده است.قرار است كارگزاري بانك اقتصاد نوين به عنوان كارگزار عرضه كننده، اين سهام را روي ميز فروش بگذارد. در حال حاضر كل سهام منتشرشده نوسازي و ساختمان تهران در بورس اوراق بهادار ۳۰۰ميليون سهم است.

افتتاح تالار كارگزاري رضوي
گروه بورس -تالار اختصاصي كارگزاري رضوي روز سه شنبه هفتم شهريورماه در تهران افتتاح مي شود.
به گزارش اطلاع رساني بورس، تالار اختصاصي كارگزاري رضوي متعلق به آستان قدس رضوي همزمان با ميلاد مسعود حضرت ابوالفضل(ع) در تهران افتتاح مي شود. اين تالار درمساحت بيش از ۱۳۰مترمربع در تقاطع خيابانهاي ولي عصر و ميرداماد در كنار پمپ بنزين واقع شده است و ظرفيت پذيرش همزمان ۵۰نفر را دارد.

هفته افت در بازار سهام
سهامداران به تعطيلات رفتند
گروه بورس - هفته گذشته را بايد دوره افت نسبي بازار سهام نام نهاد.
به گزارش همشهري، تعطيلي روز سه شنبه و آخرين فرصت ها براي انجام سفرهاي تابستاني، تعداد زيادي سهامداران بورس را به تعطيلات فرستاد و همين امر موجب شد، ارزش دادوستدها در بورس تهران به همراه به دو مؤلفه تعداد مبادله كنندگان سهام و هم چنين تعداد سهام مبادله شده نسبت به دو هفته قبل افت چشمگيري نشان دهد.
به طوري كه ارزش كل داوستدهاي انجام شده در بورس تهران در طول هفته قبل، ۵/۴۳ درصد كاهش يافت و تعداد سهام دادوستد شده ۲۵ درصد افت كرد. از نظر تعداد خريداران سهام نيز تالارهاي بورس هاي اوراق بهادار روزهاي آرام و خلوتي را پيش رو داشتند، در اين مدت تعداد متقاضيان سرمايه گذاري در بازار سهام ۴۶ درصد نسبت به دو هفته قبل كمتر شد.
آمار اداره عمليات و نظارت بر بازار سهام نشان مي دهد:در اين مدت ۱۱ هزار نفر با پرداخت ۵۰۶ ميليارد ريال از نقدينگي خود ۲۱۶ ميليون برگه سهم را به دارايي هايشان افزوده اند.اين هفته در تالار فرعي تعداد خريداران سهام به دو هزار و ۵۰۰نفر رسيد. اين تعداد خريدار ۲۰ ميليون و ۵۰۰ هزار سهم را در مجموع به ارزش ۷۰ ميليارد ريال دادوستد كردند.
در تالار اصلي هم ۸ هزار و ۵۰۰ نفر براي سهام عرضه شده در بازار، دستور خريد صادر كردند. ارزش كل دادوستدهاي انجام شده در اين تالار در طول هفته قبل از ۴۳۶ ميليارد ريال فراتر رفت. اين ميزان نقدينگي براي خريد ۱۹۵ ميليون سهم پرداخت شد.

شركت هاي زيان ده از مهر ماه به تابلوي چهارم مي روند
گروه بورس - رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: از اين پس افتتاح تالارهاي بورس اوراق بهادار منطقه اي در زمره شرح وظايف عملياتي شركت بورس اوراق بهادار خواهد بود.
به گزارش اطلاع رساني بورس، علي صالح آبادي ضمن اعلام اين مطلب، گفت: تالار اراك آخرين تالار منطقه اي بود كه سازمان بورس اوراق بهادار آن را افتتاح كرد. از اين پس تالارهاي منطقه اي را شركت بورس با همكاري بخش خصوصي اداره مي كند.
او تصريح كرد: ساختار بازار سرمايه شبيه بازار پول مي شود كه در اين بازار بانك مركزي و بانكهاي عامل هستند و در بازار سرمايه، سازمان بورس مقام ناظر خواهد بود و شركت بورس اوراق بهادار وظايف اجرايي را به عهده دارد.
رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: همه شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران قابليت معامله در تالارهاي منطقه اي را دارند و پذيرش مستقلي در اين بازار اتفاق نمي افتد.
صالح آبادي اهميت شفافيت در اطلاع رساني را يادآور شد و گفت: شفافيت از موارد كيفي است و آيين نامه هاي زيادي براي موظف كردن شركتهاي پذيرفته شده در بورس براي ارايه اطلاعات شفاف به مردم وجود دارد و علاوه براين شركتها موظف هستند ضمن ارايه نظر حسابرسي درباره اطلاعات گذشته خود، نظر حسابرسي برمبناي استاندارد ۳۴۰درباره اطلاعات آتي شركت ارايه كنند.
وي درباره خروج شركتهاي زيان ده از بورس تأكيد كرد: براساس مصوبه شوراي بورس، تابلوي چهارم براي نخستين بار در كشور مهرماه امسال راه اندازي مي شود و شركتهايي كه شرايط پذيرش در تابلوهاي اصلي و فرعي را ندارند به اين تابلو منتقل مي شوند.
به گفته وي، اگر شركتهاي تابلوي چهارم، تا پايان سال ۱۳۸۵شرايط بازگشت به تابلوهاي بهتر را كسب كنند به اين تابلوها منتقل مي شوند و در غير اين صورت از بورس حذف خواهند شد.
رئيس سازمان بورس اوراق بهادار در ادامه با تشويق مردم به سرمايه گذاري در بازار اوراق بهادار و با تأكيد بر اين كه همه خدمات بورس تهران در بورسهاي منطقه اي نيز ارايه مي شود، توصيه كرد، مردم فقط از يك سهم نخرند بلكه سبدي از سهام را انتخاب كنند تا مخاطرات آن كاهش يابد.

عملكرد نقد و نسيه بورس كشاورزي در مردادماه ۸۵
013266.jpg
ايرنا: در شرايطي كه زمزمه هاي ادغام بورس هاي كالا تقويت مي شود بيست و سومين ماه فعاليت بورس كشاورزي نيز پشت سر گذاشته شد.
تالار بورس كشاورزي مرداد ماه  ۸۵ شاهد عرضه  ۲۸۴ هزار و ۴۵۰ تن  كالا شامل  برنج ، جو، ذرت  وكنجاله  بود كه  عرضه  سه  هزار و ۷۹۰ تن  آن به  صورت  نسيه  و بقيه  به  صورت  نقدصورت  گرفت .
در مدت  مورد بررسي  ۳۲ هزار و۴۵۰ تن  كالا به  ارزش  ۶۴ ميليارد و ۵۵۳ ميليون  و ۴۰هزار ريال  در تالارمعاملات  به  فروش  رفت  كه  سه  هزار و ۶۹۰ تن  آن به  صورت  نسيه  و بقيه  به  صورت نقد مورد معامله  قرار گرفت .
با توجه  به  ارزش  ۳۶ ميلياردي  ريالي  حجم  معاملات  بورس  در تير ماه  ،۸۵ تالار معاملات  در مرداد ماه  امسال  نيز شاهد افزايش  ۷۷ درصدي  ارزش  معاملات بود.
در اين  مدت  ۹۵ هزار و ۲۶۰ تن  انواع  كنجاله  دانه هاي  روغني  شامل  سويا، كلزا، تخم  پنبه  و پالم  وارد سيستم  شد كه  هشت  هزار و ۱۴۰ تن  آن به  ارزش ۲۱ ميليارد و ۷۶۴ ميليون  و ۹۰۰ هزارريال  فروش  رفت .
از كل  عرضه  اين  گروه  ۳۲۰ تن  كنجاله  سويا به  صورت  نسيه  بر روي  تابلورفت  كه  كل  آن توسط مشتريان  خريداري  شد.
در مرداد ماه  امسال  همچنين  هفت هزار و ۱۸۰ تن  كنجاله  سويا، ۶۴۰ تن  كنجاله  تخم  پنبه ، ۲۱۰ تن  كنجاله  كلزا و ۱۱۰ تن  كنجاله  پالم  در بورس  كشاورزي  معامله  شد.
در گروه  ذرت ، كارگزاران  بورس  كالاي  كشاورزي  در اين  مدت  در مجموع  ۱۸۷هزار و ۱۶۰ تن  انواع  ذرت  دانه اي  عرضه  كردند كه  ۲۳ هزار و ۹۷۰ تن  آن شامل ۱۲ هزار و ۷۴۰ تن  ذرت  برزيل ، سه  هزار و ۵۱۰ تن  ذرت  كانادا و هفت  هزار و۷۲۰ تن  ذرت  چين  به  ارزش  ۴۱ ميليارد و ۹۷۱ ميليون  و ۳۹۰ هزار ريال  معامله شد.
در اين  گروه  نيز از كل  محصولات  عرضه  شده ، سه  هزار و ۴۷۰ تن  ذرت  به  صورت نسيه  عرضه  شد كه  سه  هزار و ۳۷۰تن  آن فروش  رفت .
در گروه  جو، ۲ هزار تن  جو دامي كانادا در ماه  گذشته  در تالار معاملات بورس  كالاي  كشاورزي  عرضه  شد كه  ۳۱۰ تن  آن به  ارزش  معاملاتي  معادل  ۴۹۳ميليون  و ۸۰۰ هزار ريال  خريداري  شد.
تمام  معاملات  اين  گروه  به  صورت  نقد انجام  شد.
در گروه  برنج  نيز تالار معاملات  در ماهي  كه  گذشت  شاهد عرضه  ۳۰ تن  برنج بود كه  كل  آن شامل  ۱۵ تن  برنج  طارم  و ۱۵ تن  برنج  فجر به  ارزش  ۳۲۲ ميليون و ۹۵۰ هزار ريال  خريداري  شد.

پايان جنگ در بورس بيروت
موج: بورس بيروت به آرامي از حاشيه جنگ بيرون مي آيد و نشانه هاي بهبود شرايط در آن آشكار مي شود.براساس گزارش هاي دريافتي از آخر هفته قبل، مسئولان اقتصادي لبنان، محدوديت خريد و فروش ۵ درصدي سهام را كه در زمان جنگ وضع شده بود، لغو كردند تا دادوستد سهام در بوس بيروت روان تر شود.
بازار سهام بيروت از جمله بورس هاي كوچك منطقه خاورميانه به حساب مي آيد كه در آن فقط سهام ۱۵ شركت لبناني دادوستد مي شود.در طول جنگ شاخص عملكرد بورس بيروت ۲۰ درصد افت كرد ولي پس از آن دوباره به روند صعودي خود ادامه داد. صعود روزهاي اخير موجب شده ميزان افت شاخص نسبت به زمان قبل از آغاز جنگ به ۱۳ درصد محدود شود.بورس بيروت در طول جنگ به مدت دو هفته تعطيل شد اما از اول آگوست بازگشايي شد. از روز ۱۰ آگوست به اين سو شاخص بورس بيروت ۵/۵ درصد رشد كرده است.

ارزش دادوستدها در بورس فلزات ۱۹۵درصد رشد كرد
013272.jpg
گروه بورس - هفته گذشته در بورس فلزات تهران  ۳۱۲ هزار و  ۶۵۰ تن انواع فولاد، مس، آلومينيوم، كنسانتره و مولبيدن و روي به ارزش يك تريليون و ۱۸۳ ميليارد ريال داد و ستد شد.
به گزارش اطلاع رساني بورس فلزات تهران، آمار كل معاملات بورس در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن از لحاظ حجم  ۳۴۳ درصد و از نظر ارزش  ۱۹۵ درصد افزايش را نشان مي دهد.
در اين هفته۱۲۰هزار و  ۲۳۰تن انواع محصولات فولادي به ارزش يك تريليون و  ۲۱۲ ميليارد ريال معامله شد كه به لحاظ وزن و ارزش به ترتيب ۵/۹۸ و  ۸/۸۷ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است.
هم چنين يك هزار و  ۸۰۰ تن از انواع محصولات آلومينيومي به ارزش۵۰ ميليارد ريال معامله شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۸۵صدم و  ۶/۳ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داد.
در گروه محصولات مسي نيز يك هزار و  ۳۰۰ تن انواع محصولات مس، به ارزش  ۹۴ ميليارد ريال دادوستد شد.در گروه كنسانتره موليبدن نيز  يكهزار تن سولفور موليبدن به ارزش  ۲۳ميليارد ريال معامله شد .
از كل معاملات صورت گرفته در بورس در هفته گذشته ۱۲۰ هزار و ۲۳۰ تن به ارزش يك تريليون و  ۲۱۲ ميليارد ريال به صورت سلف و  ۳ هزار و  ۲۲۰تن به ارزش  ۱۶۸ ميليارد ريال به صورت نقدي داد و ستد شد.

برگزاري نشست هيأت داوري بورس
گروه بورس - نشست مشترك هيأت داوري سازمان بورس اوراق بهادار با كارگزاران هشتم شهريورماه برگزار مي شود.
به گزارش اطلاع رساني بورس،رضا خدارحمي رئيس دبيرخانه اين هيأت هدف از برگزاري اين نشست را آشنايي نمايندگان شركتهاي كارگزاري با نهاد داوري و مقررات حاكم بر آن توصيف كرد. وي باتاكيد برارايه اطلاعات صحيح و دقيق در خصوص جايگاه، صلاحيت، نحوه رسيدگي ، انشا و اجراي آراي هيأت داوران به كارگزاران گفت: در اين جلسه پس از بررسي اجمالي نظام دادرسي قضايي و شبه قضايي، حدود وظايف و اختيارات هيأت داوران بررسي مي شود.بخشي نيزبه تشريح قوانين و مقررات جديد و مقايسه آن با قانون قديم اختصاص دارد تا تغييرات ساختاري و تفاوتهاي اعمال شده مشخص شود.

پيش بيني هاي دبير كل بورس فلزات
013269.jpg
واحد مركزي خبر: دبير كل بورس فلزات تهران گفت: با آزادسازي قيمت آهن و خروج آن از سبد كالاهاي مشمول قيمت گذاري قيمت اين محصول در بازار كاهش مي يابد.
علي اكبر هاشميان با بيان اينكه مشكل آهن با واردات رفع مي شود افزود: با كاهش قيمت جهاني و آزادسازي در داخل پيش بيني مي شود قيمت آهن تا دو ماه آينده كاهش يابد.
او افزود: آزادسازي قيمت آهن و همچنين خروج از سبد كالاهاي مشمول قيمت گذاري سبب مي شود، تجار با رغبت بيشتري اقدام به واردات كنند هاشميان اظهار داشت: آهن داخلي تا چندي قبل ارزانتر از آهن خارجي بود و كسي مايل به واردات نبود اما اكنون با توجه به پايين تر بودن قيمت آهن خارجي تجار و مصرف كننده به واردات آهن ترغيب خواهند شد.
دبير كل بورس فلزات تهران گفت: از روز جمعه عرضه آهن با قيمت ثابت لغو و از سوء استفاده عده اي رانت خوار جلوگيري شده است.

تغييرات قيمت سهام
درصد نوسان
تغيير قيمت
آخرين قيمت
نام شركت
۲,۱۶۷
۰.۴۹
۹,۱۹۷
آذريت
۴,۹۵۵
۰.۲۴-
۸,۱۹۶
آلومتك
۹,۲۴۰
۰.۱۴
۲,۱۸۸
آلومينيم پارس
۸۸,۷۶۵
۰.۲۹-
۳,۷۹۳
آهنگري تراكتورسازي ايران
۲,۸۹۰
۰.۱۲
۷,۳۰۱
افست
۲۱۰
۰
۲,۴۵۹
الكتريك خودرو شرق
۳۰۶,۱۵۶
۳.۳۳-
۵,۱۰۹
ايران ارقام
۸۰۶
۰
۸,۰۳۱
ايران ترانسفو
۱,۲۶۵,۳۸۶
۰.۵
۲,۷۸۵
ايران خودرو
۱۶,۳۲۶
۰.۰۱
۸,۹۹۸
ايران دارو
۴۶,۵۲۰
۳.۸۵
۲,۵۴۷
ايران ياساتايرورابر
۲۶,۶۹۵
۱.۰۷
۸,۱۱۲
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۶۲۱,۸۹۶
۳.۹۹
۳۸,۹۱۴
باما
۴۳۸,۳۹۰
۰.۱۵
۱,۳۷۵
بانك اقتصادنوين
۲,۹۶۸,۵۲۲
۰.۹۱
۱,۲۰۷
بانك پارسيان
۴۳۳,۹۲۰
۰.۸۶
۱,۹۶۸
بانك كارآفرين
۱۰,۳۸۳
۰
۱,۱۳۰
بسته بندي ايران
۲۲۵,۴۳۸
۱.۶۴
۱۱,۹۴۹
بهنوش ايران
۵۴۶
۰
۱۳,۹۴۴
بين المللي محصولات پارس
۶۷۶,۰۲۶
۰.۲۲
۱,۸۱۷
پارس خودرو
۴۷,۷۷۶
۰.۰۵-
۹,۲۳۰
پارس دارو
۳۵۲,۸۴۵
۵.۴۳
۲,۶۶۹
پاكسان
۴۶۴,۳۵۱
۰.۱۲
۱۲,۳۷۲
پتروشيمي آبادان
۵۱,۲۵۳
۰.۰۸
۱۰,۶۱۰
پتروشيمي اراك
۱۳۴,۳۴۷
۰.۹۹
۶,۹۹۱
پتروشيمي اصفهان
۷۷۰,۹۸۲
۰.۶۵
۱۲,۷۳۶
پتروشيمي خارك
۲۲۹,۴۵۶
۰
۹۱۴
پتروشيمي شيراز
۶۴,۵۶۰
۵.۷
۷,۱۰۴
پتروشيمي فارابي
۸۰,۰۳۰
۰.۴۹-
۱,۴۳۶
پلي اكريل
۲۱,۲۶۳
۳.۳۲-
۱۱,۸۲۵
تامين ماسه ريخته گري
۴,۰۹۱,۷۴۸
۵.۳۸
۶,۰۷۴
تراكتورسازي ايران
۳۸,۶۳۱
۰.۲۵-
۱,۲۱۵
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۵,۳۶۹,۸۰۷
۴.۹۴
۱,۵۳۸
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۱۲۳,۴۹۲
۰.۴۳
۱۰,۳۸۴
توليد سموم علف كش
۱۷,۹۳۰
۰
۹۴۳
توليد محور خودرو
۲۵,۶۷۸
۰.۶۴-
۲۶,۷۲۵
توليدمواداوليه داروپخش
۷۷۸
۰
۱,۴۴۳
جوش و اكسيژن ايران
۷۴۳,۰۷۰
۳.۸۴
۶,۰۴۸
چرخشگر
۱,۶۳۲,۰۴۲
۱.۳۱
۳۰۵
حق تقدم بانك اقتصادنوين
۴۲,۴۱۹
۷.۱۴-
۱۱۲
حق تقدم توسعه صنايع بهشهر
۵۷,۰۱۷
۳.۵۸
۲,۸۲۰
حق تقدم سيمان شرق
۷۳۶,۷۸۵
۳.۹۱-
۱,۰۷۴
حق تقدم عمران وتوسعه فارس
۶۱۴,۹۵۴
۴.۴۳
۴۰۶
حق تقدم كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۸۴,۴۲۱
۳.۷۸
۱۰,۷۵۵
حمل و نقل پتروشيمي
۲۷,۵۵۶
۰.۷۵
۲,۲۶۷
حمل و نقل توكا
۱۳,۴۶۰
۰
۴,۰۲۶
خاك چيني ايران
۱۹,۹۳۵
۰.۱۳-
۹,۸۵۷
خدمات انفورماتيك
۶۸۰,۹۱۱
۱.۸۹
۶,۱۹۲
خدمات دريايي تايدواتر خاورميان
۱۱,۳۱۵
۲.۱۵-
۵,۹۰۴
خوراك دام پارس
۱۵,۰۲۰
۰.۰۵-
۸,۶۷۱
داروپخش (هلدينگ )
۵۱۰
۰
۹,۴۷۲
داروسازي ابوريحان
۳,۴۸۲
۰.۱۶
۱۰,۲۸۹
داروسازي اسوه
۲,۶۲۴
۰.۰۲-
۱۲,۸۵۶
داروسازي اكسير
۸۱,۷۸۹
۱.۲۳
۱۲,۹۸۳
داروسازي جابرابن حيان
۱۰,۶۲۲
۰.۲۷-
۲۱,۶۹۵
داروسازي زهراوي
۱,۳۷۵,۱۹۷
۰.۷۹-
۳,۴۰۳
داروسازي سبحان
۸۹,۰۱۸
۲.۲۵
۱۲,۲۵۲
دارويي رازك
۶۸,۵۷۲
۰.۵۲-
۴,۱۹۴
دارويي لقمان
۶۱,۴۹۹
۱.۴۵-
۱,۲۴۲
درخشان تهران
۳۶۰
۰
۱,۴۹۲
روغن نباتي ناب
۲۳۴,۲۳۶
۲.۸۱
۱,۴۵۷
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۱۷۷,۱۷۹
۲.۶۹
۱,۰۸۰
رينگ سازي مشهد
۳,۴۱۰,۵۷۰
۲.۷۹
۳,۸۰۴
زامياد
۳۴۳,۴۶۷
۵.۷۳
۲,۰۴۱
ساختمان اصفهان
۹,۰۲۰
۰
۱۵,۲۴۰
سازه پويش
۷۸,۲۱۸
۱.۸۵
۱,۳۴۸
سايپا شيشه
۴۲۳,۶۳۸
۱.۶۶
۱,۶۲۵
سايپاآذين
۱,۵۳۰
۰
۳,۰۰۲
سايپاديزل
۷۰۱,۹۵۸
۰.۶۴-
۱,۲۵۹
سخت آژند
۱۰,۵۲۰
۰.۶۴-
۱,۵۶۸
سراميك هاي صنعتي اردكان
۱,۴۶۰
۰
۱,۳۸۷
سرما آفرين
۳۷۲,۶۱۲
۱.۶۳
۱,۶۵۵
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۱,۲۲۳
۰.۰۴-
۲,۴۶۵
سرمايه گذاري بانك ملي ايران
۱۸,۴۱۶
۰.۳۳-
۹۱۰
سرمايه گذاري بوعلي
۱,۳۹۹,۴۲۲
۱.۴۸-
۱,۴۲۲
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۶,۱۰۰,۰۰۹
۱.۹۲
۳,۱۳۳
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۱,۱۹۹,۶۳۲
۰.۵۶
۷۱۹
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۸,۷۷۸,۴۴۰
۱.۴۹
۳,۲۸۹
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات
۴۸۲,۱۰۷
۰.۳۴-
۵,۲۴۵
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۸۲۳,۹۴۱
۱.۱۸
۲,۱۲۷
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۲,۵۳۱,۲۰۶
۳.۶۸
۲,۰۹۴
سرمايه گذاري ساختمان ايران
۱۱۸,۹۳۵,۷۲۲
۰
۱,۰۰۰
سرمايه گذاري سپه
۸,۵۰۴,۵۴۳
۲.۲۲-
۱,۷۱۱
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي
۴۲۴
۰.۰۹-
۱,۰۹۷
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۴۰,۰۴۰
۰.۴۱-
۱,۴۵۰
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۲۰,۰۲۰
۰.۰۷-
۱,۴۴۸
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۶۰
۰
۱,۰۰۷
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر ايران
۷,۸۳۲,۶۹۳
۴.۴۷
۲,۸۳۸
سرمايه گذاري مسكن
۲,۴۱۲,۰۱۶
۰
۱,۰۰۳
سرمايه گذاري ملي ايران
۱۴۰,۱۷۸
۰.۴۳-
۹۳۳
سرمايه گذاري نيرو
۱,۰۱۵,۹۵۱
۱.۰۲
۱۹,۵۷۶
سنگ آهن گل گهر
۵۴,۴۳۸
۰.۱۴
۴۳,۰۸۷
سيمان اروميه
۴,۸۱۸
۰.۰۵-
۲۱,۰۳۳
سيمان اصفهان
۱۱۵,۳۹۷
۰.۰۲-
۶,۴۹۶
سيمان بجنورد
۱۰۳,۹۶۸
۰.۳۴
۱۱,۱۸۶
سيمان بهبهان
۷۹۰,۸۵۸
۰.۵۸-
۶,۵۹۴
سيمان تهران
۳,۷۰۶,۲۱۷
۰
۷,۳۰۳
سيمان خاش
۳۱۵,۱۰۳
۰.۰۳
۳,۴۷۰
سيمان داراب
۲۳,۱۶۲
۰.۰۴-
۴,۹۷۹
سيمان سپاهان
۱۰۸,۸۲۵
۱.۵۷-
۷,۸۱۹
سيمان شاهرود
۱۶۸,۸۵۲
۰.۶۱-
۳,۹۱۲
سيمان شرق
۱۸۴,۳۲۴
۰.۱-
۶,۹۵۸
سيمان صوفيان
۶۶۵,۲۶۶
۰
۳,۳۴۳
سيمان فارس و خوزستان
۸,۲۵۴
۰
۵۷,۹۸۲
سيمان قاين
۶۵
۰
۱۶,۹۶۳
سيمان كرمان
۱۸۲,۸۵۸
۰.۰۶-
۳,۵۵۹
شاهد
۱,۰۱۰
۰
۹,۶۸۵
شهد
۴۶,۱۲۷
۰.۷۸
۱,۵۳۰
شهد ايران
۱۰,۰۱۰
۰
۵,۷۹۱
شيرپاستوريزه پگاه اصفهان
۷۳,۶۹۶
۱.۴۴-
۱,۵۲۹
شيشه قزوين
۳,۱۶۰
۰
۱,۱۷۷
شيشه و گاز
۳۸,۰۵۷
۰.۰۳
۳,۵۳۷
شيمي داروئي داروپخش
۹۱,۶۱۸
۰.۴۷
۱,۲۶۹
صنايع آذرآب
۲۷۵,۹۸۰
۴.۶۶-
۹,۱۴۵
صنايع جوشكاب يزد
۶,۱۰۰
۰
۷,۴۵۸
صنايع شيميايي ايران
۱۸۷,۲۶۰
۳.۱۹-
۳,۵۳۹
صنايع كاغذسازي كاوه
۱۸۸,۲۲۹
۰.۴۶-
۱,۰۹۸
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۴۴۸,۲۵۹
۰.۰۷-
۱,۴۶۵
صنايع لاستيكي سهند
۷۸,۲۸۹
۱.۳۲-
۷۵۸
صنايع مخابراتي راه دورايران
۲,۳۲۵
۰
۲,۶۵۸
صنعتي بهشهر
۲,۸۲۹
۰
۲,۵۲۰
عمران و توسعه فارس
۴۶,۴۴۶
۰.۸۷
۴,۲۳۲
فرآورد ه هاي غذايي و قند پيرانشهر
۴۱,۸۵۶
۲.۷۳
۳,۲۲۰
فرآورده هاي تزريقي ايران
۱۵۷,۶۱۵
۲.۸۴
۱,۸۳۴
فرآورده هاي نسوز آذر
۷۹۳,۱۶۰
۱.۲۴
۴۸,۵۸۲
فرآوري موادمعدني ايران
۴۹,۲۳۵
۰
۹۴۹
فنرسازي خاور
۲,۸۹۶
۰.۰۴-
۲,۲۹۲
فولاد كاويان
۲,۰۱۰
۰
۴,۹۹۰
فيروزا
۱۳,۷۰۰
۰.۸۲-
۱۶,۸۲۱
قند اصفهان
۱۱,۸۰۹
۰.۰۷
۲,۹۴۴
قند ثابت خراسان
۲۱,۰۲۹
۰.۵۳
۲,۲۶۸
قند شيرين خراسان
۴۰
۰
۱,۶۰۸
قند مرودشت

بـورس
اجتماعي
ادب و هنر
اقتصادي
دانش فناوري
زادبوم
حوادث
بين الملل
فرهنگ و آموزش
سياسي
شهر تماشا
سلامت
شهري
علمي فرهنگي
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
بورس
|  اجتماعي   |   ادب و هنر   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   زادبوم   |   حوادث   |   بين الملل   |  
|  فرهنگ و آموزش   |   سياسي   |   شهر تماشا   |   سلامت   |   شهري   |   علمي فرهنگي   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |