شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۷۰۳ - May 21, 2005
خطر يك كلاهبرداري اينترنتي
002700.jpg
گروه حوادث: با كشف يك كلاهبرداري اينترنتي با سوءاستفاده از سايتyahoo
از سوي يك شهروند تهراني پرونده اي در اين خصوص در دادسراي الهيه تشكيل و بررسي بر روي اين ماجرا آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار ما، يك كلاهبردار اينترنتي مقيم كشور نيجريه كه از مدتي قبل با ارسال پيغامي به كاربران اينترنتي سايت yahoo اقدام به كلاهبرداري كرده بود توسط يك كاربر ايراني شناسايي و به مراجع قضايي معرفي شد.
داستان از آنجايي شروع شد كه اين كاربر به قصد بررسي mail خود وارد اينترنت شد. ناگهان پيغامي توجه او را جلب كرد. ارسال كننده خبر از برنده شدن يك جايزه ۱ ميليون دلاري مي داد.
در پيغام مذكور كه از كشور نيجريه ارسال گشته بود عنوان شده بود: «در راستاي گسترش خدمات اينترنتي از طريق سايت yahoo يك قرعه كشي در خصوص بليت لاتاري بين ۳۰ ميليون mail شخصي و ۲۵ هزار mail دولتي گرفته است كه شما يكي از ده برنده اين قرعه كشي هستيد» در ادامه پيغام آمده بود: «براي دريافت جايزه خود بايد شماره حساب، آدرس، نام و نام خانوادگي، شماره بليت برنده شده كه برايتان ارسال شده است را به ساختمان مركزي واقع در كشور هلند كه آدرس آن عنوان شده است ارسال كنيد.اين كاربر كه فكر مي كرد شانس به او رو كرده است، فرم را پر كرده و به آدرس ذكر شده ارسال كرد.بعداز چند روز پيغامي ديگر به او رسيد با اين مضمون كه شماره سريال و تمامي اطلاعات شما صحيح است. حال براي دريافت جايزه يك ميليون دلاري خود بايد ۳۹۱۰ دلار به بانك مركزي نيجريه ارسال كنيد زيرا براي ارسال مبلغ جايزه بايد اين مبلغ به عنوان كارمزد بانك پرداخت شود تا يك ميليون دلار به شما برسد.
بعد از دريافت اين پيغام كاربر مذكور با شماره تلفني كه از سوي ارسال  كننده پيغام عنوان شده بود تماس گرفت. كد كشوري كه پيش از شماره اصلي نوشته شده بود متعلق به كشور نيجريه بود .تماس كه برقرار شد مردي كه خود را« دكتر پيت من جانسون»نماينده بانك نيجريه معرفي كرد پاسخگوي كاربر شد.
كاربر به جانسون گفت:« من امكان ارسال ۳۹۱۰ دلار ندارم. شما مي توانيد از يك ميليون دلار من اين مبلغ را برداشت كرده و جايزه را ارسال كنيد.»
پاسخ جانسون اينگونه بود: «شما اولين برنده لاتاري هستيد كه براي دريافت جايزه خود مبلغ ۳۹۱۰ دلار را نداريد. ما نمي توانيم اين مبلغ را از جايزه شما برداشت كنيم زيرا اطلاعات جايزه شما در رايانه ثبت شده است و برداشت اين مبلغ از جايزه غيرقانوني است.»
كاربر كه حسي به او وجود يك كلاهبرداري را خبر مي داد از روي كنجكاوي با بانك نيجريه تماس گرفت.
ولي مسئولين اين بانك بيان داشتند «دكتر پيت من جانسون» كارمند آن بانك نيست و داستان برنده شدن بليت لاتاري كه عنوان مي كنيد كذب است.
كاربر با مطلع شدن از اين مطلب به دادستاني تهران مراجعه كرد و ضمن بيان تمام موضوع درخواست پيگيري درخصوص اين كلاهبرداري اينترنتي را شد.
در حال حاضر به دستور جعفري معاون دادستان اين پرونده شكايت به دادسراي الهيه ارسال خواهد شد تا تحقيقات در اين خصوص آغاز شود.
آرش شكريز، كارشناس ارشد حقوق در اين زمينه مي گويد: جرم رخ داده از سري جرايم سايبري است كه عنوان مجرمانه آن طبق قانون مجازات مرتكبين اختلاس، كلاهبرداري، ارتشاء، شروع به كلاهبرداري است. چنانچه افرادي پولي را به عنوان كارمند بانك براي اين افراد واريز كرده باشند _ جرم كلاهبرداري محقق شده است زيرا كلاهبرداري جرمي مقيد است ولي از آنجا كه متهم گويي در خارج از ايران است طبق قانون استرداد مجرمين اتباء كشورهاي خارجي قابل استرداد براي محاكمه در ايران نيستند زيرا دو كشور مي توانند در حوزه حاكميت داخلي خود اتباء كشور خود را محاكمه كنند. بديهي است عنوان مجرمانه اي كه ذكر شده با استفاده از رايانه،اينترنت و اي ميل در تحقق جرم كلاهبرداري تنها موضوعيت دارد. اما آنچه مسلم است به جاي دستگيري و مجازات متهم بهتر است كه دستگاه قضائي ما به پيشگيري از چنين جرايمي بپردازد و با هشدار و اطلاع رساني عمومي مانع از تحقق مقصود افراد فرصت طلبي شود كه با عنوان شركت هاي مختلف اقدام به كلاهبرداري مي كنند.

در مجتمع قضائي بعثت
مرد اعدامي به اتهام مزاحمت محاكمه خواهد شد
گروه حوادث: پرونده مرد ۴۸ساله اي كه به اتهام آزار و اذيت و تجاوز به عنف به اعدام محكوم شده بود، براي رسيدگي به اتهام مزاحمت به مجتمع قضائي بعثت ارجاع شد.
به گزارش خبرنگار ما، شناسايي و دستگيري اين مرد كه پرويز (معروف به حميد) نام دارد زماني در دستور كار ويژه پليس قرار گرفت كه دختر جواني با مراجعه به اداره آگاهي مدعي شد كه توسط اين فرد مورد آزار و اذيت جنسي قرار گرفته است.
اين دختر جوان، در اظهاراتش به مأموران گفته بود: اين مرد كه خود را سرتيپ... معرفي كرده بود، پس از چندين مرتبه مزاحمت خياباني، با من طرح دوستي ريخت.
پس از مدتي، زماني كه از او خواستم تا ديگر مزاحمم نشود گفت يكي از نفرات امنيت ملي كشور است و حتي با كارت شناسايي ... كه داشت چندين مرتبه مرا مورد تهديد قرار داده بود. تا اين كه روز ۵ خرداد ماه سال ۸۲ ساعت ۴ بعدازظهر وقتي از دردانشگاه بيرون آمدم مرا به زور و تهديد اسلحه سوار خودرواش كرد و به خانه اي در بلوار فردوس برد. در آن جا علي رغم مخالفت شديدم مرا مورد تعرض قرار داد و دائما اصرارداشت كه تو بايد همسر من شوي. من وضعيت روحي و جسمي مناسبي نداشتم. پس از چند ساعت استراحت اين مرد كه خود را حميد معرفي كرده بود، مرا به خانه ام رساند.
شاكي در ادامه گفت: بعد از اين حادثه به خاطر حفظ آبرو و ترس از پدرم هيچ چيز به خانواده ام نگفتم و فكر مي كردم اين مرد دست از سرم برمي دارد، اما مزاحمت هاي وي همچنان ادامه داشت و به خاطر تهديدهاي شديدي كه مي كرد، هرچه مي خواست برايش انجام مي دادم تا اين كه كار به آن جايي رسيد كه حميد خواهرانم را نيز شروع به تهديد كرد و مدعي بود آنها نيز بايد با او رابطه داشته باشند. اين موضوع ديگر برايم قابل تحمل نبود به همين خاطر با اعلام شكايتي اشد مجازات براي اين مرد را خواستارشدم . با طرح شكايت به دستور بازپرس شعبه ۸ دادسراي ناحيه ۵ عمومي و انقلاب، شناسايي حميد آغاز شد تا اين كه اين مرد در فرديس كرج دستگير شد. در بازجويي از خانواده وي، يكي از برادرانش عنوان كرد كه برادرم ۴۸ سال دارد و داراي ۴ فرزند است. وي در ابتدا در كارخانه قند ورامين ساكن بود اما پس از اين كه همسرش را به خاطر بيماري ديابت از دست داد به فرديس كرج نقل مكان كرد.
متهم تحت بازجويي قرار گرفت اين مرد در اظهاراتش اتهامات وارده را قبول كرد. به اين ترتيب كيفرخواست از سوي نماينده دادستان صادر شد و به شعبه ۷۸ دادگاه كيفري استان ارجاع شد.
اين متهم در نزد پنج قاضي اين شعبه به دفاع از اتهامات وارده خود پرداخت و از سوي قاضي پرونده براساس ماده ۱۰۵ قانون مجازات اسلامي كه حاكم شرع مي تواند بنا بر بند دال از ماده ۸۲ كه ناظر بر ماده ۶۳ قانون مجازات اسلامي است، وي را به اتهام تجاوز به عنف يك دختر به قتل (اعدام) محكوم كرد.
حكم صادره براي تأييد به ديوان عالي كشور فرستاده شد وبخش ديگر پرونده اين مرد هم اكنون براي رسيدگي به اتهام مزاحمت براي اين دختر جوان به مجتمع قضائي بعثت ارسال شده است و قرار است در وقت فوق العاده اين مرد محاكمه شود.

كشف جسدي در راه آهن
گروه حوادث: جسد مجول الهويه اي در راه آهن خط «تهران _ اهواز» كشف شد.
به گزارش خبرنگار ما، ماموران پليس راه آهن تهران، پنج شنبه در خط تهران- اهواز جسد فرد مجهول الهويه اي را كه بر اثر تصادف با قطار فوت كرده بود، كشف كردند.
به علت عدم توقف قطارهاي عبوري، هنوز مشخص نشده كه كدام قطار با او برخورد كرده است.
اين پرونده در دست بررسي است.

گذشت اولياي دم و نجات جوان از اعدام
پليس: با گذشت اولياي دم، جواني كه سه سال پيش در پي نزاعي در شهرستان آشتيان، مردي را به قتل رسانده بود، از چوبه دار نجات يافت.
در پي وقوع نزاعي در شهرستان آشتيان از توابع استان مركزي در ۲۹ شهريور ماه سال ۸۱ و قتل فردي به نام «رضا سقرجوقي» توسط جواني ۲۵ ساله به نام «حمزه - م» ، دادگاه عمومي اين شهرستان، حمزه را به اتهام قتل به قصاص نفس محكوم كرد.
براساس حكم صادره از دادگاه قرار شد قاتل ساعت ۶ صبح ديروز در ندامتگاه شهرستان اراك با حضور اولياي دم به دار آويخته شود.
اما والدين رضا ( مقتول) ديروز با گذشت از خون پسرشان، در پي اقدامي انسان دوستانه، متهم را از پاي چوبه دار نجات دادند.

زورگير عربده كش دستگير شد
گروه حوادث: پليس تهران، يك زورگير عربده كش كه قصد سرقت يك دستگاه ميني بوس داشت، دستگير كرد.
به گزارش خبرنگار ما، ماموران گشت انتظامي تهران پنج شنبه هنگام گشت در اتوبان آزادگان و تقاطع بلوار ياس، به يك زورگير برخورد كردند.
ماموران مشاهده كردند كه فردي با پوشش نامناسب و با ايجاد سر و صداهاي نابهنجار قصد دارد يك ميني بوس را به سرقت ببرد، بنابراين او را كه به علت مصرف مشروبات الكلي قدرت كنترل خود را از دست داده بود، دستگير كردند.
در بررسي هاي ماموران مشخص شد كه متهم به نام «غلام» از افراد شرور و سابقه دار در محدوده ۱۵۴ «چيتگر» است و يك پرونده چاقوكشي نيز در آن منطقه دارد.

از سوي فرمانده انتظامي استان تهران:
جزئيات دستگيري سارقان نيم ميليارد توماني بانك كرج آشكار شد
002697.jpg
گروه حوادث: فرمانده انتظامي استان تهران، جزييات سرقت نيم ميليارد توماني يكي از بانك هاي كرج و دستگيري سارقان آن را اعلام كرد.
سردار زارعي فرمانده انتظامي استان تهران با اشاره به وقوع سرقتي عجيب از يك شعبه بانك در كرج در آخرين روزهاي سال گذشته، اظهار داشت: مسئولان اين بانك با طرح شكايتي عنوان كردند، صبح امروز از ساعت ۷ تا ۱۱ تلفن بانك قطع شده بود، اما در همين مدت ۵۰ فقره چك رمزدار به مبلغ ۴۲۵ ميليون تومان از بانك هاي مختلف تهران و كرج با رمز اين بانك نقد شده است.
فرمانده انتظامي استان تهران ادامه داد: با شكايت مسئولان بانك، ماموران اداره عمليات ويژه آگاهي كرج تحقيقات گسترده اي را در اين زمينه آغاز كردند و در نهايت دريافتند چك هاي رمزدار براي ۵ حساب سيبا، صادر شده كه تمامي آنها با شناسنامه هاي جعلي افتتاح شده است.
سردار زارعي در اين رابطه افزود: به اين ترتيب ماموران بدون هيچ گونه سرنخي تحقيقات خود را آغاز كردند، در بررسي هاي آنها مشخص شد، سارقان بعد از نقد كردن بيش از ۳۵۰ ميليون تومان از چكها براي دريافت مبلغ چك ۷۰ ميليون توماني به خزانه بانكي در تهران رفته و خود را نماينده شركتي به نام اميدان معرفي كرده اند، اما ازآنجا كه رفتارهاي آنها مشكوك بوده يكي از كاركنان شماره خودروي آنها را يادداشت كرده است.
او گفت: با استعلام شماره اين خودرو مشخص شد خودرو متعلق به يك آژانس كرايه اتومبيل است. با احضار راننده آژانس اودر پاسخ به ماموران عنوان كرد: چند جوان خودروي مرا به مقصد تهران كرايه كردند و براي گرفتن پول به خزانه بانك رفتيم آنها پس از نقد كردن چك با تلفن به يكي از دوستانشان خبر نقد كردن چك را اعلام كردند.
فرمانده انتظامي تهران اظهار داشت: با اطلاعات راننده آژانس وتماسهاي تلفني و تحقيقات انجام شده توسط ماموران مشخص شد در آن زمان چندين تماس با يكي از كارمندان بانكي كه چكها از آن صادر شده، صورت گرفته است وبه اين ترتيب اين فرد دستگير شد و در بازجوييهاي اوليه به جعل چكهاي رمزدار و طراحي نقشه براي نقد كردن آنها اعتراف كرد.
او تصريح كرد: طبق اعترافات دستگير شدگان، طراح سرقت يكي از كارمندان بانك بوده و از مراحل صدور و نقد كردن چكهاي رمزدار اطلاع داشته و به همين دليل توانسته است نقشه سرقت را به طرز ماهرانه اي طراحي كند.
به گفته سردار زارعي، اعضاي باند ابتدا ۵ چك رمزدار به مبلغ ۸۵ ميليون تومان جعل كرده اند كه تاريخ آن براي روز شنبه قيد شده بود، بنابراين روز جمعه روز پيش از سررسيد چكها چند نفر از آنها با پوشيدن لباس كارمندان مخابرات به محل بانكي كه چكهاي رمزدار به نام آن جعل شده رفته و پس از قطع سيم تلفن بانك، آن را به بالاي درختي در كنار بانك منتقل كرده اند كه از طريق تلفن تماس برقرار مي كرده اند.
فرمانده انتظامي استان تهران در اين رابطه ادامه داد: بعد از اين ارتباط اعضاي بانك براي نقد كردن چكها به شعب بانكها رفتند و چكهاي رمزدار را ارايه كردند، مسئولان بانكها نيزبراي گرفتن تأييديه پرداخت با بانك تماس مي گرفتند و چون تلفن به جاي ديگر منتقل شده بود، يكي از اعضاي باند، تلفنها را جواب مي داد و تأييد پرداخت چكها را با استفاده از رمزهايي كه در اختيار داشت، صادر و بانك نيز آنها را پرداخت مي كرده است.
او خاطر نشان كرد: اعضاي باند نقشه سرقت را چنان حساب شده طراحي كرده بودند كه هرگز احتمال نمي دادند نقشه آنها فاش شود آنها براي آنكه تماس گيرندگان ساير بانكها مشكوك نشوند صداي مسئولان بانك را تقليد كرده اند و به نحوي اين كار ماهرانه صورت گرفته بود كه تماس گيرندگان به هيچوجه مشكوك نشده بودند.
به گفته سردار زارعي با دستگيري متهمان كه يك كارمند بانك و ۳ نفر ديگر هستند پرونده براي صدور راي نهايي تحويل مراجع قضايي شده است.

حادثه در جهان
بكسل نوزاد ۸ ماهه انگليسي
وي.اف.تي.وي: راننده يك كاميون يدك كش در انگليس بدون توجه به وجود يك نوزاد در صندلي عقب خودرو آن را بكسل كرد.
راننده يك كاميون يدك كش در انگليس، خودرويي را كه در محل خلاف پارك شده بود، بدون توجه به نوزادي كه روي صندلي عقب بود، آن را بكسل كرد.
بنابراين گزارش، نيمه هاي شب سه شنبه يك زن انگليسي كه نوزاد ۸ ماهه خود را در صندلي كودك در عقب خودرو قرار داده بود، پس از طي مسيري در كنار يك باشگاه ورزشي در ايالت سان انتونيو وسيله نقليه اش را پارك كرد تا پس از انجام كارش به سوي آن باز گردد.
اما خودرو در محل ممنوع پارك شده و كاميون يدك كش نيز بلافاصله در محل حاضر و شروع به بكسل كردن خودرو نمود كه ناگهان زن فرا رسيده و از يك افسر پليس خواست تا كاميون را متوقف كند.
افسر پليس نيز كه متوجه نگراني و اضطراب غيرطبيعي زن شده بود كاميون را متوقف و در بازرسي از خودرو مشاهده كرد يك نوزاد هشت ماهه در صندلي كودك عقب خودرو است. پليس كودك را خارج كرده و خودرو بكسل شد.
گروگانگير آمريكايي در فرودگاه به دام افتاد
آسوشيتدپرس: يك سارق در آمريكا كه شش نفر را به گروگان گرفته بود، توسط پليس هدف گلوله قرار گرفت. يك مرد ۴۴ ساله آمريكايي به نام «وي چي تا» با حمله به يك بانك قصد سرقت داشت كه با اطلاع يافتن نيروهاي پليس، ديگر نتوانست از محل فرار كند.
اين سارق با گروگان گرفتن ۶ نفر از مشتريان بانك راه خود را به سمت فرودگاه باز كرد و قصد داشت با يك هواپيماي كوچك از منطقه دور شود كه هدف گلوله مأموران قرار گرفت و در اجراي نقشه خود ناكام ماند. پليس توانست پول هاي سرقت رفته را نيز به بانك بازگرداند.
محكوميت پيرمرد ۷۵ساله
هوستون: پيرمردي ۷۵ ساله، اهل هوستون آمريكا به اتهام تجاوز به يك پسر بچه ۵ ساله كه در همسايگي او به سر مي برد بازداشت شد.
اين پيرمرد ۷۵ ساله پس از بردن اين پسر بچه ۵ ساله به منزل مسكوني اش، اورا مورد آزار و اذيت قرار داده است.
براساس اين گزارش، اعضاي خانواده اين پسر بچه ۵ ساله به هيچ وجه نخواسته اند تا هويت فرزندشان آشكار شود.
براساس اظهارات والدين اين پسر بچه، اين اتفاق زماني رخ داده كه آنها بيرون از خانه به سر مي بردند.در حال حاضر اين پيرمرد كه متهم به تجاوز جنسي است در بازداشت به سر مي برد.
البته اين در حالي است كه فرزند متهم ادعا كرده است كه پدرش از نوعي بيماري رواني رنج مي برد.پليس در حال حاضر به بازجويي از شاهدان اين رسوايي پرداخته است.بسياري از شاهدان چنين اظهار داشته اند كه بارها اين پيرمرد را در حال انجام عمل منافي عفت ديده اند.

صدور كيفرخواست براي مردي كه به قتل زنش اعتراف نكرد
گروه حوادث: مردي كه به قتل همسرش اعتراف نكرده، قرار است در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان محاكمه شود.
به گزارش خبرنگار ما، اين مرد كه محمدكريم (۴۱ ساله) نام دارد متهم است كه در تاريخ يكم مرداد ماه سال ۸۳ همسرش كه طيبه (۲۷ ساله) نام داشته را با ضربات چاقو در خانه اش واقع در شهرك زينبيه پاكدشت به قتل رسانده است. وقوع اين قتل زماني به پليس اطلاع داده شد كه جسد اين زن جوان توسط خواهرش پيدا شد. پس از حضور بازپرس ويژه قتل در صحنه حادثه، خواهر طيبه تحت بازجويي قرار گرفت.
وي گفت: خواهرم از مدت ها قبل با شوهرش اختلاف خانوادگي پيدا كرده بود و چندين بار ديده بودم كه محمدكريم او را به طرز فجيعي كتك زده است. امروز صبح هم محمدكريم (شوهر خواهرم) درحالي كه بسيار عجله داشت به همراه دو فرزندش به خانه ما آمد و بچه هايش را در خانه مان گذاشت و بدون هيچ توضيحي بيرون رفت. وقتي به خانه طيبه رسيديم در قفل بود و هرچه زنگ زديم فايده اي نداشت. آنقدر نگران بوديم كه شوهرم در را شكسته و وارد شديم. جسد خواهرم درحالي كه طاق باز افتاده بود، غرق در خون بود و هيچ اثري هم از شوهرش نبود.
همچنين كارآگاهان در بازرسي مقدماتي از خانه، به خاطر به هم  ريختگي خانه متوجه شدند قبل از وقوع قتل ظاهرا درگيري به وقوع پيوسته است. به اين ترتيب، شوهر طيبه تحت تعقيب پليس جنايي قرار گرفت و جسد خونين طيبه كه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده بود، به پزشكي قانوني انتقال يافت. محمدكريم توسط مأموران ساعتي پس از قتل دستگير شد. اما در تمام مراحل بازجويي به قتل همسرش اعتراف نكرد.
بنا بر اين گزارش، بازپرس پرونده باتوجه به اين كه محمدكريم به قتل زنش اعتراف نكرده، وي را مجرم شناخته و قرار مجرميت براي وي را صادر كرد. به اين ترتيب پس از صدور كيفرخواست پرونده براي برگزاري جلسه محاكمه به شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان ارجاع شد.

پليس باند اشرار غرب تهران را متلاشي كرد
گروه حوادث: پليس موفق شد يكي از باندهاي شرارت در غرب تهران را متلاشي و سه نفر از اعضاي اين باند را دستگير كند . سردار مرتضي طلايي فرمانده انتظامي تهران بزرگ ديروز در يك نشست خبري با اعلام اين مطلب گفت : در جريان اين عمليات يك مامور پليس به شهادت رسيد و يك تن ديگر از ماموران زخمي شد.درگيري ساعت ۳۰/۱۹ پنج شنبه حوالي پارك چيتگر در سه راهي كوهك، هنگامي كه پليس به سرنشينان يك پرايد سفيد رنگ مشكوك شد ، صورت گرفت .
سردار مرتضي طلايي در ادامه گفت :ماموران پس از توقف اين خودرو، در بازرسي از آن تعداد چهار قبضه قمه و يك اسلحه قلابي كشف مي كنند، و حين بازرسي بدني سرنشينان خودرو ، يكي از آنان به نام «آرش متولي» كه رزمي كار بوده با يكي از ماموران درگيري فيزيكي ايجاد و باضربه زدن به صورت مامور او را به شدت مجروح مي كند.
در اين درگيري سلاح كمري اين مامور به زمين مي افتد و «آرش متولي» با برداشتن اسلحه از صحنه متواري مي شود . سردار طلايي ضمن تجليل از ماموري كه در اين درگيري به شهادت رسيد ، گفت : وي پليسي سخت كوش و متعهد بود و علي رغم آن كه در اين گشت زني هيچ مسئوليتي نداشت بر حسب وظيفه و تعهد شغلي به تعقيب فرد متواري مي پردازد و در جريان درگيري با او به شهادت مي رسد.پليس در اين درگيري موفق شد سه نفر به نام هاي مجتبي «الف» ۲۴ ساله و دو برادر به نام هاي مجيد و محمد «ك» را دستگير كند .
بر اساس تحقيقات به عمل آمده، باند اشرار غرب تهران در يك منزل مجردي زندگي مي كرده اند. پليس در بازرسي از منزل نامبردگان وسايل شرارت ، عكس ها و فيلم هاي مستهجن بدست آورد. گزارش پليس حاكي است ، هر چهار نفراين متهمين سابقه دار هستند . پليس با سرنخ هايي كه از آرش متولي بدست آورده در تعقيب وي مي باشد.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |