شنبه ۳ دي ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۸۸۲ - Dec 24, 2005
پاييز كم رمق بورس
010926.jpg
گروه بورس _ سروش خسروي: تازه ترين بررسي هاي آماري نشان مي دهد پاييز ۸۴ به لحاظ تعداد و ارزش مبادلات سهام كم رونق ترين فصل سال بوده است.
به گزارش «همشهري» ، در پاييز امسال ۲۵۰ هزار نفر براي خريد سهام به شركت هاي كارگزاري فعال در بورس تهران مراجعه كردند، با وجود حفظ تعداد متقاضيان خريد در حدي مطلوب نسبت به تابستان و بهار ۸۴ در اين مدت تعداد سهام مبادله شده و ميزان نقدينگي سرازير شده به سوي بازار سهام كاهش يافت، به طوري كه در سه ماه گذشته ۶/۳ ميليارد برگه سهم در مجموع به ارزش ۱۱ هزار و ۲۰۰ ميليارد ريال در تالارهاي مبادلات بورس تهران دادوستد شد.
آمار محاسبه شده حاكي است: در تابستان گذشته ارزش مبادلات سهام معادل ۱۸ هزار ميليارد ريال و در بهار امسال برابر ۱۹ هزار ميليارد ريال بوده است. از سوي ديگر در حالي كه تعداد سهام مبادله شده در نيم سال نخست همواره از چهار ميليارد برگه سهم فراتر رفته، در پاييز امسال با افتي محسوس در حد ۳ هزار و ۶۰۰ ميليارد ريال محدود شده است.
اين گزارش نشان مي دهد: در پاييز امسال بانك پارسيان با جلب نظر ۲۱ هزار خريدار پرطرفدارترين سهام بورس به حساب آمده و شركت هاي  كربن ايران، ليزينگ غدير و ايران خودرو مربع بالاي جدول بورس را از نظر تعداد متقاضي خريد پر كرده اند.
اما در تابستان امسال نامي از بانك پارسيان در صدر جدول سهام پر طرفدار بورس ديده نمي شود، به اين ترتيب ليزينگ غدير به پرطرفدارترين سهام بازار تبديل شده و معادن روي، ايران خودرو و سرمايه گذاري پتروشيمي در جمع چهار سهم اول بازار از نظر ميزان تقاضا جاي گرفته اند.
در فصل بهار بار ديگر نام دو شركت ايران خودرو و بانك پارسيان در جدول سهام پرطرفدار بورس ديده شد، در نخستين فصل سال ۸۴ ليزينگ صنعت و معدن صدر جدول تقاضا را به خود اختصاص داده بود.براساس يافته هاي آماري، بهار امسال ليزينگ صنعت و معدن با توجه به رشد ۱۹۴ درصدي قيمت آن سودآورترين سهام بازار به حساب مي آمد. در تابستان سال جاري شركت مهندسي فيروزا با رشدي ۸۰ درصدي اين جايگاه را به خود اختصاص داد، در فصل پاييز رتبه نخست جدول بورس از نظر ميزان رشد قيمت سهام به شركت شيمي كشاورز رسيد ارزش دارايي سهامداران اين شركت در فصل يادشده ۸۰ درصد بالا رفت.

افت ۱۲ واحدي شاخص كل
010923.jpg
گروه بورس : شاخص كل قيمت سهام طي هفته گذشته در بورس تهران ۱۲ واحد ديگر افت را تجربه كرد و به رقم ۱۰ هزار و ۳۰۴ واحد بازگشت.
به گزارش همشهري، در اين هفته شاخص عملكرد تالار اصلي فقط دو واحد كاهش يافت و به ۱۰ هزار و ۳۳ واحد رسيد. اما شاخص عملكرد تالار فرعي با كاهش ۵/۴۹ واحدي روبرو شد و روي عدد ۱۰ هزار و ۴۰۳ واحد ثابت شد. عملكرد نامطلوب شركت هاي سرمايه گذاري هفته پيش منجر به افت ۸۴ واحدي شاخص مالي شد و اين شاخص را تا عدد ۲۵ هزار و ۲۵۸ واحد پايين آورد.
عملكرد شركت هاي صنعتي حاضر در بورس نيز كاهش ۷ واحدي شاخص صنعت را به دنبال داشت. در پايان معاملات هفته گذشته اين شاخص عدد ۷ هزار و ۹۹۳ واحد را نشان مي داد.
فعالان بازار هفته پيش شاهد كاهش ۳/۴ واحدي شاخص ميانگين موزون و رشد ۷۱ درصدي شاخص ميانگين ساده ۵۰ شركت فعالتر بورس بودند. در جريان دادوستدهاي اين هفته شاخص قيمت و بازده نقدي با ۲۶ واحد افت به ۲۸ هزار و ۹۳۷ واحد رسيده شاخص بازده نقدي نيز در هفته گذشته ۳/۱ واحد رشد كرد.

تدوين دو آئين نامه انضباطي در شوراي بورس
فارس: سخنگوي سازمان بورس اوراق بهادار از تدوين دو آيين نامه مهم درخصوص نحوه باز و بسته شدن نمادهاي شركت ها و آيين نامه انضباطي مديران شركت هاي پذيرفته در بورس خبر داد.
حيدر مستخدمين حسيني اظهار داشت: هيات مديره سازمان بورس دستورالعملي را درباره نحوه بازگشايي و توقف نمادها تدوين كرده است كه در حال حاضر به مرحله نهايي رسيده و با تصويب آن در شوراي بورس كليه اطلاعات مربوط به نماد شركتها در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.با تصويب اين آيين نامه براي تمام مردم مشخص خواهد شد كه نماد يك شركت كي بسته مي شود، دليل بسته شدن نماد چيست و چه زماني نماد باز خواهد شد.مستخدمين حسيني در پاسخ به پرسش ديگري در خصوص علت بسته بودن طولاني نماد برخي شركتها از تدوين آيين نامه ديگري در بورس با عنوان آيين نامه انضباطي مديران شركتهاي پذيرفته شده در بورس خبر داد.

كاهش ۴۱ درصدي ارزش مبادلات در بورس فلزات
گروه بورس: هفته گذشته ۵۱ هزار و ۷۰۵ تن انواع فولاد، مس، آلومينيوم، روي و كنسانتره فلزات گرانبها به ارزش ۳۱۰ ميليارد ريال در بورس فلزات تهران داد و ستد شد.
به گزارش روابط عمومي بورس فلزات ، تالار اين بورس در هفته مورد بررسي شاهد ۸۳ هزار و ۳۲۵ تن عرضه و در مقابل ۱۰۱ هزار و ۶۹۰ تن تقاضا براي محصولات ياد شده بود.
اين گزارش حاكي است: هفته گذشته ۴۸ هزار و ۷۴۰ تن انواع محصولات فولادي به ارزش ۱۸۴ ميليارد ريال معامله شد كه به لحاظ وزن و ارزش به ترتيب ۹۴ و ۵۹ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است.
بر اساس اين گزارش، از كل معاملات صورت گرفته در بورس فلزات طي هفته گذشته ۴۵ هزار و ۴۶۰ تن به ارزش ۱۷۱ ميليارد ريال بصورت سلف و ۶ هزار و ۲۴۵ تن به ارزش ۱۳۸ ميليارد ريال به صورت نقدي داد وستد شد.
آمار كل معاملات بورس فلزات در اين هفته نسبت به هفته قبل ازآن، از لحاظ حجم ۵۵ درصد و از نظر ارزش ۴۱ درصد كاهش نشان مي  دهد.

ابهام در گزارش هاي پيام و آزمايش
گروه بورس: اداره نظارت بر ناشران اوراق بهادار اطلاعات ارسال شده دو شركت پيام و آزمايش را به بورس داراي ابهام توصيف كرد.
به گزارش «همشهري» ، سازمان بورس اوراق بهادار در دو اطلاعيه  جداگانه كه به امضاي آزاده مداحي سرپرست اداره نظارت بر ناشران اوراق بهادار رسيده تاكيد كرد: اگر چه اطلاعات ارسال شده شركت هاي پيام و آزمايش با ابهام مواجه است ولي به منظور بازگشايي نماد، اطلاعات مزبور منعكس مي شود اما از سهامداران انتظار مي رود قبل از هر گونه تصميم گيري نسبت به ارزيابي اطلاعات دو شركت ياد شده اقدام كنند.
شركت پيام سود هر سهم سال مالي منتهي به شهريور ۸۵ را با سرمايه ۱۸۰ ميليارد ريالي برابر ۳۲۰ ريال به طور خالص اعلام كرده است.
در اطلاعيه آزمايش نيز اعلام شده قرار است سرمايه اين شركت از ۲۱۷ ميليارد ريال به ۴۳۵ ميليارد ريال افزايش يابد. طبق اطلاعات منتشر شده اين افزايش سرمايه از محل مطالبات و آورده نقدي سهامداران انجام خواهد پذيرفت.
در اطلاعيه سازمان بورس تصريح شده، ۶۴ درصد از كل سود خالص شركت پيام ناشي از سود فروش زمين شركت و بخشي ديگر مربوط به فروش سهام شركت سولفور سديم است.

۹۰ هزار سهم خصوصي شد
گروه بورس : حجم خصوصي سازي در هفته گذشته به ۹۰ هزار و ۲۷۶ سهم به ارزش ۵۳۴ ميليون ريال رسيد.
به گزارش «همشهري» در اين هفته شركت ملي صنايع پتروشيمي ۵۵ هزار سهم پتروشيمي شيرازرا به ارزش ۷۵ ميليون ريال از طريق بورس تهران به فروش رساند.
سازمان توسعه و نوسازي نيز از طريق فروش ۲۰ هزار سهم سيمان هرمزگان به ارزش ۴۴۷ ميليون ريال درآمد كسب كرد.
بنابراين گزارش در جريان معاملات هفته گذشته ۱۵ هزار و ۲۷۶ سهم نورد و لوله  اهواز به ارزش ۱۲ ميليون ريال توسط سازمان خصوصي سازي به بخش خصوصي واگذار شد.

فرم هاي معاملات آتي در بورس فلزات آماده شد
فارس: عضو هيأت مديره بورس فلزات گفت: برگه ها و فرم هاي فروش «فيوچر» كالا (معاملات آتي) در بورس فلزات طراحي و آماده شد.
محمدحسين ديده ور افزود: قرار بر اين بود كه فروش «فيوچر» كالا در بورس فلزات از نيمه دوم سال جاري انجام شود اما به دليل بحث هاي فراوان براي ورود سيمان به بورس فلزات و تمركز بورس فلزات بر روي اين موضوع موجب شد تا فروش فيوچر به تاخير بيافتد.در حال حاضر نيز كارشناسان اقدامات لازم را براي تعيين ضوابط فروش فيوچر انجام مي دهند.
وي اظهار داشت: در فروش فيوچر به عنوان مثال اگر شخصي اقدام به فروش كالاي مورد معامله در بورس فلزات كند و از اين كه احتمال مي رود در آينده قيمت اين كالا افزايش و يا كاهش يابد مي تواند با فروش فيوچر ۱۰ درصد قيمت همان كالا را در آينده براي خود رزرو و دوباره كالا را خريداري كند.
به گفته ديده ور، در فروش فيوچر شخص مي تواند پس از برطرف شدن نياز خود آن كالا را به شخص ديگري واگذار كند.در اين شيوه به هيچ عنوان ايجاد رانت نخواهد شد و سود آوري براي عده خاصي از بين خواهد رفت.

حجم معاملات ۶۳ درصد افت كرد
گروه بورس: همزمان با كاهش ۲۱ درصدي تعداد خريداران سهام در هفته گذشته، حجم و ارزش معاملات سهام با ۶۳ درصد افت مواجه شد.
به گزارش «همشهري» در اين هفته در مجموعه ۲۴ هزار و ۷۸۳ نفر ۳/۱۷۵ ميليون سهم به ارزش ۶۴۶ ميليارد را دست به دست كردند.
بنابراين گزارش در تالار اصلي هفته گذشته حجم معاملات با ۷۰ درصد كاهش به ۱۲۰ ميليون سهم به ارزش ۴۹۳ ميليارد ريال رسيد.
ارزش معاملات اين تالار طي هفته مورد بررسي ۶۸ درصد افت كرد و تعداد خريداران به ۱۸ هزار و ۵۱۲ نفر رسيد كه نشان دهنده افت ۱۳ درصدي تعداد خريداران در اين تالار بود.
در تالار فرعي هم تعداد خريداران با ۳۸ درصد افت به ۶ هزار و ۲۷۱ نفر رسيد. اين تعداد خريدار ۵۵ ميليون سهم به ارزش ۱۵۴ ميليارد ريال را دست به دست كردند. حجم و ارزش معاملات در تالار فرعي هفته گذشته به ترتيب با ۲۸ و ۳۵ درصد كاهش روبرو بود.
براساس اين گزارش طي هفته گذشته تعداد ۲۸ هزار و ۷۷ برگه اوراق مشاركت با نرخ پايه يك ميليون ريال و به ارزش ۲۸ ميليارد ريال معامله شد.

تغييرات قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۸۵,۷۲۳
۱.۷۸-
۹۵۵
آبسال
۱۳۴,۹۵۳
۲.۷۲-
۱,۶۸۹
آبگينه
۳۶,۳۲۰
۰.۱۵
۷,۴۲۵
آلومتك
۴,۱۵۰
۰.۹۳-
۱۱,۷۰۶
آلومراد
۷۳,۹۰۴
۱.۰۴-
۳,۳۷۴
آهنگري تراكتورسازي ايران
۵,۲۱۰
۰.۰۹-
۱,۰۶۴
ارج
۸,۴۱۹
۲.۴۷
۱۲,۹۷۵
افست
۵۳۸,۵۱۰
۰.۹۸
۵,۵۰۲
الكتريك خودرو شرق
۸۲۲
۰
۱,۷۱۶
ايتالران
۱,۵۹۷,۰۳۷
۱۱.۳۴-
۴,۵۶۰
ايران ارقام
۴,۰۷۸
۰.۳۳-
۱,۲۱۷
ايران تاير
۵۹۵,۰۹۶
۷.۸۷
۸,۹۴۹
ايران ترانسفو
۳,۵۶۵,۴۳۷
۱.۷۱-
۳,۲۱۹
ايران خودرو
۱,۲۲۹,۸۱۷
۲.۱۳-
۳,۷۹۴
ايران خودروديزل
۱۷,۲۸۰
۱.۱۲-
۶,۵۳۹
ايران گچ
۶,۶۳۲
۰.۱۸-
۲,۲۳۳
ايران مرينوس
۴۳۴,۶۱۰
۰
۳,۶۱۱
ايرانيت
۵,۷۱۰
۰
۹,۰۵۸
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۹,۱۸۸,۰۷۹
۰.۴۸-
۶,۸۰۶
باما
۱۰,۲۴۹,۴۶۷
۰.۰۷-
۲,۹۵۹
بانك اقتصادنوين
۹۵۵,۳۴۹
۱.۰۱-
۲,۸۶۴
بانك كارآفرين
۲۲,۹۱۹
۰.۹۹
۶,۸۰۱
بهنوش ايران
۶۶,۱۹۴
۰
۵,۳۴۲
بين المللي توسعه ساختمان
۳۹۶,۳۳۳
۵.۰۱-
۴۵۹
پارس الكتريك
۵۷۶,۴۹۹
۱.۸۸-
۱,۳۲۸
پارس خودرو
۷۱,۲۷۶
۵.۱۱
۶,۳۱۹
پارس دارو
۷,۴۴۰
۰.۳
۴,۶۱۴
پارس سرام
۵۳۵
۰.۰۳-
۳,۷۲۷
پارس سويچ
۷۵,۳۴۰
۲.۰۹-
۲,۱۵۴
پاكسان
۲۸۸,۷۷۲
۴.۲۲-
۷,۷۷۵
پتروشيمي آبادان
۵۰۷,۷۷۲
۱.۱۱
۱۰,۸۱۰
پتروشيمي اراك
۴۴۳,۱۰۱
۰.۹۲
۷,۲۱۱
پتروشيمي اصفهان
۸۰۵,۵۸۴
۲.۳۶-
۱۲,۳۵۶
پتروشيمي خارك
۳,۱۸۶,۴۰۳
۶.۶۸-
۱,۳۶۳
پتروشيمي شيراز
۱۹۰,۹۱۰
۴.۹۲-
۷,۵۴۶
پتروشيمي فارابي
۲۱,۶۰۸
۱.۲-
۱,۷۵۶
پمپ سازي ايران
۱۹,۳۹۰
۵.۹۱-
۱۱,۴۲۰
تامين ماسه ريخته گري
۱۸۸,۱۲۳
۲.۴۶-
۲,۶۰۰
تجهيزنيروي زنگان
۳,۸۰۲,۵۵۰
۳.۵۳
۴,۰۵۶
تراكتورسازي ايران
۶۸۸,۷۷۰
۱.۶۹
۱,۸۳۹
تكنوتار
۳,۳۹۳
۱.۵۳
۸,۲۷۶
تهران شيمي
۸۲۵,۳۸۲
۱.۷۹-
۲,۲۳۹
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۷,۵۷۷,۶۱۷
۱.۰۱-
۴,۸۳۴
توسعه معادن روي ايران
۱,۷۶۳,۹۷۵
۳.۳
۱,۷۲۷
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۲۴۹,۹۹۶
۰.۲۴
۱۱,۱۳۸
توليد سموم علف كش
۸۰,۱۱۷
۰.۸۳-
۱,۰۸۸
توليد محور خودرو
۹۲۸
۰
۲۳,۶۳۶
توليدمواداوليه داروپخش
۱۶,۴۱۹
۱.۰۱-
۱,۲۸۶
توليدي تيزرو
۴۸,۶۱۱
۲.۹۹-
۱,۰۰۳
توليدي گرانيت بهسرام
۵,۰۷۰
۲.۶۳
۳,۵۳۴
جام دارو
۸۸۰
۰.۱۴-
۱,۳۹۷
جنرال
۵,۰۰۰
۰
۱,۴۸۰
جوش و اكسيژن ايران
۲۳۵,۴۸۹
۸.۶۶
۶,۰۸۴
چرخشگر
۳۳,۳۰۰
۱.۶۳-
۱,۷۷۴
چيني ايران
۴۵۵,۰۴۱
۱.۳۷
۶,۰۰۰
حق تقدم پتروشيمي اصفهان
۲۳۶,۵۷۴
۲.۹۲-
۵۸۳
حق تقدم توليدتجهيزات سنگين هپكو
۱۵۰,۰۰۰
۰
۱,۲۰۳
حق تقدم سوليران
۹,۰۰۰
۰
۱,۰۸۰
حق تقدم كمباين سازي ايران
۵۵,۹۴۰
۶.۳۸-
۳۷۶
حق تقدم لوله وماشين سازي ايران
۲۵,۶۳۴
۲.۴۲
۷,۱۴۷
حمل و نقل پتروشيمي
۲۹۰,۵۵۵
۲.۱۸
۳,۶۶۷
حمل و نقل توكا
۲۰۶,۸۲۰
۳.۷۶
۱۰,۹۰۰
خدمات انفورماتيك
۳۸۸,۲۷۶
۰.۷۵-
۸,۶۲۹
خدمات دريايي تايدواتر خاورميان
۳۵,۲۵۱
۷.۷۶
۵,۷۴۷
خوراك دام پارس
۱,۷۹۸
۰.۰۳-
۷,۹۲۳
داروپخش (هلدينگ )
۳,۴۵۰
۰.۰۱-
۸,۸۴۵
داروسازي ابوريحان
۲۹,۵۴۹
۶.۱۱
۶,۶۳۳
داروسازي اسوه
۱,۸۴۷
۰.۰۷-
۱۳,۳۲۱
داروسازي اكسير
۷۳,۷۱۲
۵.۰۶
۸,۱۳۰
داروسازي جابرابن حيان
۸,۵۹۰
۰.۱
۸,۷۷۱
داروسازي زهراوي
۲۷۰,۱۵۳
۰.۳۲
۲,۸۰۰
داروسازي سبحان
۷۷,۸۴۳
۴.۰۲
۸,۸۷۰
داروسازي فارابي
۲۳,۱۵۴
۲.۱۲-
۳,۱۶۳
داروسازي كوثر
۲,۷۲۵
۰.۱
۷,۷۳۶
دارويي رازك
۲,۶۲۰
۰
۳,۵۸۰
دارويي لقمان
۷,۰۸۹
۰.۷
۵,۷۱۳
داملران
۱۵,۰۱۰
۰
۸۹۹
درخشان تهران
۲۵۹,۰۶۲
۶.۶۵
۵,۰۶۴
دشت مرغاب
۵۰۰
۰
۱۳,۷۳۲
دوده صنعتي پارس
۱۱۰
۰
۱۲,۲۹۳
ذغال سنگ نگين طبس
۲۱
۰
۱,۰۰۷
روغن نباتي جهان
۱۶,۲۴۸
۲.۴۶
۱,۲۵۸
روغن نباتي ناب
۲۸۴,۶۶۵
۰.۵۸
۱,۳۸۷
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۷۷,۳۳۰
۲.۲۴-
۱,۲۵۱
رينگ سازي مشهد
۱,۷۶۲,۰۱۱
۰.۰۳
۸,۸۷۸
زامياد
۳۹۵,۴۰۱
۳.۰۳
۲,۶۳۹
ساختمان اصفهان
۲,۷۳۳,۶۹۱
۰
۳,۶۳۳
سايپا
۹,۳۱۶
۰.۴۲-
۱,۶۵۴
سايپا شيشه
۱۰۳,۸۱۴
۰.۴۲
۱,۹۰۷
سايپاآذين
۱,۷۷۰,۲۰۰
۱.۱۱-
۵,۶۱۰
سايپاديزل
۱,۰۹۷,۶۴۸
۴.۶۶
۱,۶۹۵
سخت آژند
۴۷,۲۴۳
۰
۲,۱۸۶
سراميك هاي صنعتي اردكان
۴۴,۴۷۵
۰.۳۲
۱,۵۶۵
سرما آفرين
۱,۲۱۱,۵۹۲
۰.۸۹
۱,۷۹۸
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۳۲۴,۵۷۷
۱.۹۲-
۱,۸۲۵
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۱,۷۰۴,۳۶۰
۰.۰۹
۳,۲۵۲
سرمايه گذاري بانك ملي ايران (هلدينگ )
۱,۷۳۸,۸۰۹
۰.۲۶
۱,۱۶۴
سرمايه گذاري بهمن
۱,۹۷۶,۳۰۱
۰
۱,۳۹۳
سرمايه گذاري بوعلي
۵۴,۲۷۵
۱.۴۲-
۲,۳۸۸
سرمايه گذاري پارس توشه (هلدينگ )
۱,۹۳۷,۳۵۰
۴.۱۷-
۲,۹۹۶
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۱,۸۱۴,۴۱۹
۷.۳
۳,۷۴۰
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۱,۰۸۹,۱۶۹
۰.۵۳-
۱,۱۴۰
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۱,۲۱۹,۸۶۹
۰.۱۱
۹۵۰
سرمايه گذاري توسعه ملي
۵۶۵,۷۰۴
۱.۱۲
۵,۱۰۸
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۳۱۳,۶۳۱
۱.۴۹-
۲,۸۲۶
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۳,۶۸۱,۱۹۷
۲.۲۱
۲,۸۴۹
سرمايه گذاري ساختمان ايران (هلدينگ )
۳۹,۴۸۶
۰.۱۹
۱,۰۶۳
سرمايه گذاري سايپا (طيف سايپا )
۱,۶۶۱,۹۳۶
۳.۱۳-
۱,۰۸۵
سرمايه گذاري سپه
۱,۱۹۶,۵۳۴
۱.۲۱-
۲,۰۶۰
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي
۱,۹۳۹,۶۱۰
۰
۱,۴۶۶
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۱۵۹,۱۵۴
۱.۸۲-
۲,۳۱۳
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۶۳۲,۶۷۸
۰
۲,۱۸۱
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۴,۷۰۹,۴۲۳
۰
۴,۱۵۶
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۲۹,۵۱۰
۵.۲۵
۲,۵۹۱
سرمايه گذاري كارآفرين (هلدينگ )
۳۸۹,۳۹۹
۳.۰۸-
۱,۳۳۰
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر ايران
۸۷۵,۵۰۵
۰
۳,۶۹۷
سرمايه گذاري مسكن
۳,۲۰۶,۱۱۱
۲.۲۷
۸۸۰
سرمايه گذاري ملت
۱,۶۸۲,۶۴۸
۰
۱,۴۸۳
سرمايه گذاري ملي ايران
۳,۱۸۸,۳۵۵
۵.۲۱-
۱,۶۳۱
سرمايه گذاري نيرو
۱۷۷,۸۱۵
۰.۱۴-
۱۱,۳۹۰
سنگ آهن گل گهر
۲۰۳,۵۱۷
۱۳.۴۶
۲,۶۸۳
سوليران
۱,۱۹۴
۰
۵۰,۶۲۹
سيمان اروميه
۲,۸۳۴
۰.۱۲-
۹,۸۱۲
سيمان ايلام
۳,۷۳۱
۰
۷,۰۶۷
سيمان بجنورد
۱۲۶,۴۳۲
۰.۵۱-
۱۴,۶۷۱
سيمان بهبهان
۵۹۰,۷۳۷
۵.۱۳
۱۳,۵۹۷
سيمان تهران
۳۴۶
۰
۱۶,۹۴۰
سيمان خاش
۷,۰۹۳
۰.۱۷-
۶,۳۰۴
سيمان داراب
۶,۰۲۶
۰.۰۴-
۲۴,۷۹۰
سيمان دورود
۱,۳۴۴,۹۳۲
۱.۲۷
۱۱,۷۱۰
سيمان سپاهان
۲۹,۰۶۴
۱.۴
۲۷,۷۵۰
سيمان شاهرود
۴۲۰,۰۲۵
۳.۹۶
۱۱,۲۰۹
سيمان شرق
۳۵,۹۷۸
۱.۹۹-
۲۲,۷۷۳
سيمان شمال
۲,۶۱۸
۰.۰۷-
۷,۳۱۷
سيمان كارون
۳۴,۷۰۴
۱.۳۹-
۱۹,۴۱۸
سيمان كرمان
۱۴۸,۹۲۰
۶.۳۳
۲۶,۷۳۰
سيمان مازندران
۳۷,۵۱۰
۰
۲۲,۳۵۱
سيمان هرمزگان
۲۰۷,۹۲۷
۳.۷۶
۷,۸۰۰
سيمان هگمتان
۳,۶۶۵
۰.۴۶-
۶,۳۷۰
سينا دارو
۶۰۰,۰۹۰
۹.۱۳-
۱,۹۲۸
شهد ايران
۱۹۶,۸۵۵
۳.۵۲-
۹۳۷
شوكوپارس
۱۱۰,۸۰۷
۲.۰۹
۵,۲۶۲
شير پاستوريزه پگاه خراسان
۱۵۰,۸۹۷
۶.۹۳
۸,۶۴۷
شيرپاستوريزه پگاه آذربايجان غربي
۵۰,۰۰۰
۰
۱۵,۸۰۰
شيرين دارو
۴,۲۶۰
۰.۲۷-
۲,۵۹۳
شيشه قزوين
۳۷,۶۰۶
۰.۵۹-
۳,۷۱۵
شيشه همدان
۱۱,۸۶۱
۱.۵۷
۳,۴۴۳
شيمي داروئي داروپخش
۵,۹۵۵,۰۵۱
۳.۶۴-
۸۲۵
صنايع آذرآب
۱۱۹,۹۳۲
۲.۸۱
۸,۹۴۷
صنايع جوشكاب يزد
۴۵۹
۰.۰۴
۹,۰۷۲
صنايع ريخته گري ايران
۷۲,۸۹۰
۰.۰۱
۸,۴۸۵
صنايع شيميايي ايران
۴۲,۸۳۱
۰
۲,۸۰۹
صنايع شيميايي فارس
۲۷,۰۷۵
۰.۶۴-
۳,۹۲۶
صنايع كاغذسازي كاوه
۲۰۴,۴۵۵
۵-
۱,۰۸۰
صنايع گالوانيزه فجرسپاهان
۱,۰۳۵
۰.۰۴-
۲,۷۳۸
صنايع مس شهيد باهنر
۲۰۵,۹۰۱
۵.۲۳
۲,۵۶۱
صنعتي بهشهر
۱,۱۴۵,۳۹۰
۰
۴,۵۳۰
صنعتي دريايي ايران
۱۰۱,۳۷۹
۰.۱۲-
۵,۰۷۷
عمران و توسعه فارس
۳,۳۱۰
۰
۳,۸۰۴
فرآورد ه هاي غذايي و قند پيرانشهر
۳,۰۰۵
۰.۰۳-
۳,۰۳۸
فرآورده هاي تزريقي ايران
۸,۳۶۷
۳.۲۹-
۱,۰۰۲
فرآورده هاي غذايي مشهد
۷۷,۳۰۵
۳.۷۶-
۱,۹۱۴
فرآورده هاي نسوز آذر
۲۵,۰۱۰
۰
۲,۷۱۶
فرآورده هاي نسوز پارس
۵۴۸,۵۲۷
۴.۲۸
۱۶,۱۸۲
فرآوري موادمعدني ايران
۱۳۹,۶۸۳
۱۰.۷۶-
۳,۲۰۷
فروسيليس ايران
۵۲,۸۶۵
۰.۴۲-
۱,۱۸۷
فنرسازي خاور
۲,۸۵۹
۰
۱,۲۴۵
فنرسازي زر
۱۱۴,۲۱۰
۰.۰۵-
۱,۹۶۱
فولاد كاويان
۴۷,۶۲۰
۵.۵۳-
۷,۹۵۰
فيروزا
۲,۰۵۳
۰.۴۷-
۸,۸۶۴
قند اصفهان
۴۷,۱۷۰
۴.۷۶
۱,۷۶۳
قند بيستون
۱۳,۱۶۰
۰.۱۳
۲,۳۷۲
قندنقش جهان
۲۹,۰۵۷
۹.۶۸
۲,۷۸۸
كابل باختر
۱۵
۰
۱,۹۴۴
كابل سازي ايران
۱۹۰,۲۹۷
۳.۸۹-
۶,۴۲۵
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۲۰,۹۱۰
۱.۱۹-
۴,۷۰۵
كابلسازي تك
۶۰,۰۰۰
۰
۲,۶۷۷
كاربراتور ايران
۳۷,۱۵۶
۶.۵۷-
۴,۷۶۶
كارتن ايران
۲۶,۵۲۴
۰
۳,۱۷۲
كارخانجات توليدي شيشه دارويي رازي
۳۶۴
۰
۵,۵۲۲
كارخانجات داروپخش
۹,۷۲۶
۰.۱۱
۱,۸۸۴
كارخانجات قند قزوين
۶,۱۰۷
۰.۵۱-
۸,۴۰۷
كارخانجات مخابراتي ايران
۶۹۸,۷۲۷
۲.۹۴
۱,۵۶۴
كارخانه فارسيت درود
۶۵۲,۱۰۲
۳.۴۹
۱۸,۶۵۸
كالسيمين
۳,۲۶۰,۹۹۴
۴.۸
۲,۹۵۶
كربن ايران
۱۶۹,۸۷۶
۲.۶۵
۲,۳۷۶
كشت وصنعت پياذر
۷۳۲,۳۸۴
۲.۶۹
۲,۲۶۴
كف
۳۷,۸۵۱
۱.۴۷-
۲,۱۷۵
كمباين سازي ايران
۴,۴۳۱
۰.۳۵-
۱,۹۹۳
كمك فنر ايندامين
۳۰۹,۱۴۵
۳.۷۲
۷,۲۳۵
كيميدارو
۶۳۲,۴۷۹
۱.۱۷-
۴,۰۱۲
گازلوله
۴,۸۴۵,۴۹۲
۰.۰۴
۲,۳۸۰
گروه بهمن
۳۵۴
۰
۱,۴۷۲
گروه صنعتي بوتان
۳۳,۲۱۶
۰.۱۱
۳,۸۰۵
گروه صنعتي سپاهان
۵۴
۰
۵,۶۰۶
گروه صنعتي سديد(هلدينگ )
۶۱۴,۶۴۳
۱.۸۲-
۳,۷۹۹
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۳,۰۴۲
۰
۲,۱۸۴
گلتاش
۱,۰۰۰
۰
۳,۳۰۰
گلوكوزان
۸,۲۰۹
۰.۱۷-
۳,۵۷۱
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۲,۱۴۳
۰
۱,۱۶۰
لاستيك البرز
۳۰
۰
۳,۴۱۷
لاستيك دنا
۱۳۷,۲۳۸
۲.۹۱
۲,۰۶۳
لامپ پارس شهاب
۱۷,۰۳۴
۱.۱۳-
۱,۱۴۹
لاميران
۱۰۱,۱۹۸
۵.۰۴
۵,۹۰۸
لبنيات پاك

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش فناوري
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |