دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۹۱۷ - Feb 6, 2006
اين است تغييرات فوتبال پرسپوليس و استقلال
رنسانس فوتبال
003000.jpg
003003.jpg
گروه ورزشي- سيامك قليچ خاني: جنس فوتبال در حال تغيير است، از پرسپوليس شروع شد و سپس به استقلال رسيد. تحولاتي كه مي تواند براي دو تيم بزرگ ايران آغازي ديگر باشد. پرسپوليس پس از چند نمايش (شو) _ از بازي بايرن مونيخ تا حضور آلن راجرز در تهران _ بازسازي را شروع كرده است. تئودويونگ دستيار آري هان اين هفته به تهران مي آيد تا سرمربي جديد هلندي پرسپوليس از اول اسفند با آگاهي كامل هدايت اين تيم را به عهده بگيرد. تئودويونگ نيز نام بزرگي در هلند دارد. بازيكني كه دو دوره (۷۸-۱۹۷۴) در تيم ملي هلند بازي كرده و در كار تئوري و تمرينات شناخته شده است.
در مقطع مديريت نيز اين بار امير عابديني به كمك انصاري فر شتافته است. كسي كه _ در زمان رياستش در فدراسيون فوتبال _ براي اولين بار آري هان را به تهران كشانده بود اين بار نقش پلي را ايفا مي كند تا فاصله پروين و انصاري فر زياد نشود.
در جلسه اي كه دستور آن بازنگري چارت تشكيلاتي باشگاه بود انتصاب علي پروين به سمت رياست سازمان فوتبال پرسپوليس مطرح شد. اين جلسه و تبعات آن فرصتي ديگر هم بود تا امير عابديني انتقادات قديمي اش را نسبت به محمد غمخوار و حجت خطيب زنده كند. مديراني كه بيشترين سعي ايشان اين بود كه فاصله عابديني با پرسپوليس را بيشتر كنند و امروز از سوي مدير سابق متهم اند كه از جنس فوتبال و خانواده پرسپوليس نبودند و ضرورت همفكري و مشورت را درك نمي كردند.
۲- در استقلال نيز تغيير و تحولات در پيش است. در چارت جديد استقلال، پنج معاونت تعريف شده است. معاونت ورزشي كه قرار است علي نظري جويباري با حفظ سمت _ سرپرستي _ اين پست را بپذيرد. معاونت مالي، اداري (پشتيباني) كه به بهرام اميري سپرده مي شود، معاونت برنامه ريزي كه متصدي آن كامران منزوي است. معاونت اقتصادي كه صحبت از منوچهر صالحي است كه از وزارت رفاه معرفي مي شود و معاونت فرهنگي و تشكيلاتي كه قطعاً از پيشكسوتان اين تيم استفاده مي شود. در حوزه رسانه ها، روابط عمومي و مسائل ارتباطي نيز هدف دكتر حسين قريب اين است كه از نفراتي بهره گرفته شود كه سابقه حضور و بازي در استقلال را دارند.
پازل آخر تيم فوتبال استقلال نيز قرار است با علي سامره كامل شود. بازيكن كنوني تيم الشعب امارات و بهترين گلزن ليگ حرفه اي اين كشور پس از دو فصل حضور در شارجه به استقلال بازخواهد گشت. باشگاه استقلال شرايط جذب يك بازيكن جديد را دارد و از نظر مقررات سازمان ليگ مشكلي براي جذب علي سامره نخواهد داشت.
۳- مغايرت برخي از بندهاي اساسنامه فدراسيون فوتبال با معيارهاي فيفا موجب شد تا فيفا از طريق «پيتر ولاپان» عضو كنفدراسيون فوتبال آسيا خواستار اصلاح اساسنامه فدراسيون و تطبيق آن با فيفا شده است.
ولاپان اعلام كرد مواردي كه اساسنامه ايران با بندهاي اختصاصي معيارهاي فيفا مغاير است را گفته ام و خواستار پيش نويس جديدي شده ام كه منعكس كننده معيارهاي فيفا باشد. ناصر نوآموز نايب رئيس فدراسيون فوتبال ايران اعلام نموده كه اساسنامه فدراسيون را براساس نيازهاي اجتماعي ايران و مطابق با نظرات سازمان تربيت بدني اصلاح خواهيم كرد و بي ترديد فيفا هم آن را خواهد پذيرفت.
مهلت فيفا براي اصلاح اساسنامه ارديبهشت ماه ۱۳۸۵ است و كنفدراسيون فوتبال آسيا آماده همكاري با فدراسيون ايران براي انجام اين فرآيند است.

بدمينتون بين المللي دهه فجر
گروه ورزشي: شانزدهمين دوره پيكارهاي بين المللي بدمينتون بين المللي دهه فجر در شرايطي ديروز با موفقيت نسبي قهرمانان ايراني و خارجي خاتمه پذيرفت كه به لحاظ سطح كيفي قابل قياس با يكي دو دوره گذشته نبود. دليل آن را هم بايد در پيش بودن مسابقات انتخاباتي جهان (توماس كاپ) خواند كه اكثر قهرمانان حاضر در رنكينگ جهاني درحال آماده سازي به سر مي برند. بازهم تأكيد مي كنيم كه با داشتن كرسي هاي فراوان در كنفدراسيون آسيا و حتي جهان بايد تلاش كنيم تا پاي قهرمانان صاحب نام كشورهاي مطرح آسيا و جهان را به تورنمنت هاي خودمان باز كنيم كه در نهايت توشه بيشتري برداريم.در رقابت هاي فينال بانوان «بهناز پيرزمان بين» عنوان قهرماني را به دست آورد. در بازي هاي دونفره بانوان ،تركيه در صدر ايستاد. پيرزمان بين و اميري در ديدار پاياني مغلوب حريفان خود از تركيه شدند.در بازي هاي مردان علي شاه حسيني با آمادگي مطلوب برترين بدمينتون باز ايران بود كه در دونفره هم در كنار غلامرضا باقري از موقعيت بدمينتون ايران در اين دوره به خوبي دفاع كرد.

علي كفاشيان:
سياست كميته ملي المپيك تداركاتي،
پشتيباني و نظارتي است
002997.jpg
حدود ۲۰ ديدار تداركاتي  براي  آمادگي  تيم  اميد ايران تا پيش  از شركت  در بازي هاي  آسيايي  ۲۰۰۶ دوحه  در نظر گرفته شده است .
علي  كفاشيان  در گفت  وگو با ايرنا با اشاره  به ديدار سيموئز با وي  اظهار داشت : اين  مربي  در برنامه  هايش  افزون  بر تشكيل  اردوهاي  داخلي ، بر لزوم  انجام  ديدارهاي  تداركاتي  بسيار تأكيد كرده است  كه  ما تلاش  داريم  آنها را مهيا كنيم .كفاشيان  سه  عامل  مدال آوري ، توسعه  و پايه  را در تخصيص  بودجه  به فدراسيون هاي  ورزشي  براي  حضور قدرتمند كاروان  ورزشي  ايران  در بازي هاي  آسيايي  ۲۰۰۶ دوحه  موثر دانست  و گفت : داشتن  هريك  از اين  سه  عامل  در اختصاص  بودجه  به  فدراسيون ها نقش  دارد.وي  افزود: برخي  از فدراسيون ها هم  مدال آور و هم  پايه  هستند و برخي ديگر هم  دو عامل  توسعه  و پايه  را دارند و...، ما باتوجه  به  بودجه اي  كه در اختيار داريم ، تلاش  مي كنيم  شرايط لازم  را براي  تمرينات  تيم هاي  مختلف  اعزامي  فراهم  نماييم .دبيركل  كميته  ملي  المپيك  تصريح  كرد: سياست  اين  كميته ، تداركاتي ، پشتيباني  و نظارتي  است .بدين  ترتيب ، حال  كه  بودجه  لازم  را فراهم  مي كنيم ، با داشتن  ناظراني  بر عملكرد فدراسيون ها در آماده  كردن  تيم ها نيز نظارت  خواهيم  كرد.

خبرهايي از كشتي
كاوه : نسل كشتي در حال تغيير است
003009.jpg
گروه ورزشي: محسن كاوه يكي از مربيان تيم ملي كشتي آزاد با اشاره به تركيب نهايي تيم ملي روسيه در جام جهاني ساري، گفت: نفرات روسيه در جام جهاني مدال آوران جام ياريگين هستند. با وجود اين كه چهره هاي نامدار آنها به ايران نمي آيند، تاريخ نشان داده كه نفرات دوم و سوم روس ها هم چيزي از قهرمانانشان كم ندارند و قطعاً تيم ما كار دشواري مقابل روسيه خواهد داشت.وي به غيبت گرجستان اشاره كرد و افزود: با توجه به زمان اندك تا آغاز جام جهاني شايد تيم ديگري جايگزين گرجستان نشود كه در اين صورت بايد به صورت دوره اي مسابقه دهيم.اوكراين و كوبا نيز از جمله تيم هايي هستند كه اگر نفرات سرشناس خود را به تهران بياورند، حريفان قدري خواهند بود.كاوه جام جهاني ساري را هدف نهايي تيم ملي كشتي ندانست و گفت: به تازگي سرمايه گذاري بر روي جوانان آغاز شده و نسل كشتي در حال تغيير است. يك سري جوان آينده دار در حال جايگزين شدن به جاي نفراتي چون حيدري، دبير، طلايي و... هستند و در سال هاي نه چندان دور نتيجه  اين سرمايه گذاري را خواهيم گرفت. جام جهاني قله كار ما نيست بلكه استارتي است براي مسابقات جهاني چين و بازي هاي آسيايي قطر و حتي المپيك پكن.
مربي تيم ملي درخصوص وضعيت حيدري گفت: تمرينات حيدري بهتر شده تا اميدواري ما نسبت به او بيشتر شود. بر اساس تركيب حريفان وزن او را مشخص خواهيم كرد.
فيلا جانشين گرجستان در جام جهاني را تعيين مي كند
003006.jpg
نايب رئيس فدراسيون جهاني كشتي مي گويد: احتمال حضور دو تيم از ايران در جام جهاني ساري كم است.
دكتر توكل اضافه كرد: پس از اعلام انصراف گرجستان از حضور در جام جهاني، اين موضوع را به فيلا اعلام كرديم و مارتينتي رئيس فيلا طي يكي دو روز آينده جواب قطعي را خواهد داد. احتمال دارد يكي از تيم هاي كره يا ژاپن جانشين گرجستان شود كه البته با توجه به زمان اندك تا جام جهاني، فيلا تصميم نهايي را خواهد گرفت.
عضو هيأت رئيسه فدراسيون كشتي درخصوص تنش هاي بين چند رئيس هيأت و رئيس سازمان ليگ گفت: رئيس فدراسيون كشتي با راي هيأت ها و تأييد سازمان تربيت بدني انتخاب مي شود بنابراين رؤساي هيأت ها نبايد كاري كنند كه باعث تضعيف طالقاني شوند چرا كه تضعيف او تضعيف كشتي است. رؤسا بايد دست طالقاني را باز بگذارند تا كارش را انجام دهد. اين طور برخوردها به ضرر كشتي است و بايد هر چه سريع تر به آن پايان داد.

كميته نظارت فني فدراسيون فوتبال تشكيل مي شود
اعضاي كميته نظارت فني سازمان تربيت بدني بر فدراسيون فوتبال امروز معرفي مي شوند.به گزارش ايرنا، يك  نفر از مربيان  ليگ  برتر، يكي از مربيان  آناليز كننده ، يك  نفر از متخصصان  فوتسال ، يك  نفر از مربيان پايه ، يك  نفر از داوران ، يكي  از مديران  فوتبال ، يك  نفر از رسانه هاي  همگاني ، بازرس  و كارشناس  مسئول  فدراسيون  فوتبال  و ناظر كميته  ملي  المپيك اعضاي  اين  كميته  هستند.
بازرس  و كارشناس  مسئول  فدراسيون  فوتبال  به همراه  ناظر كميته  ملي  المپيك  اعضاي  دائم  اين  كميته  هستند.معاون  سازمان  تربيت  بدني  با اشاره  به  ابلاغ  دستوري  از سوي  مهندس  محمدعلي آبادي  معاون  رئيس  جمهوري  درباره  تبيين  شاخص هاي  نظارتي  سازمان  تربيت بدني  بر فدراسيون هاي  ورزشي  گفت : وي  بر سه  اصل  حمايت ، هدايت  و نظارت  در تبيين  اين  شاخص ها تأكيد كرده  است .
قدمي  در ادامه  اظهارداشت : ما قصد داريم  با تبيين  شاخص ها از بحث  نظارت سليقه اي  بر فدراسيون هاي  ورزشي  ممانعت  به عمل  آوريم ، براي  اين  منظور شاخص هايي  را در نظر مي گيريم ، از جو رسانه اي  دوري  مي گزينيم  و برمبناي  آن بر فعاليت هاي  فدراسيون ها نظارت  خواهيم  كرد.

استقلال اهواز در خانه متوقف شد
استقلال در ايستگاه راه آهن منتظر آرامش
گروه ورزشي:  استقلال اهواز در شوشتر مقابل ملوان انزلي متوقف شد تا بحرانهاي اين تيم ادامه پيدا كند. براي استقلال اهواز اهميت اين بازي كسب يك امتياز و شراكت فريدون فضلي با غلامرضا عنايتي در صدر جدول گلزنان بود. هر دو تيم در جدول جابه جا نشدند. استقلال اهواز در رده دوازدهم باقي  ماند و ملوانان از رده يازدهم جابه جا نشد.
امروز پرونده هفته بيست و يكم با ديدار استقلال تهران و راه آهن بسته مي شود. استقلال از ۲۰ بازي ۳۷ امتيازي است و در رده سوم قرار گرفته و راه آهن با ۲۱ امتياز تيم چهاردهم جدول است. استقلال اگر پيروز بشود با ۴۰ امتياز در صدر به سايپا خواهد چسبيد اما توقف در اين ميدان اين تيم را وارد بحران تازه اي خواهد كرد.
استقلال دو فصل است كه قهرماني را در هفته هاي پاياني از دست مي دهد. آيا اين بار نيز در گامهاي آخر دچار تزلزل مي شود؟ امير قلعه نويي و تيم مديريت جديد بايد اين بار هنر خود را نشان دهند. پاس اين رقيب قديمي و سايپا ديگر مدعيان قهرماني اين فصل ليگ برتر فوتبال ايران هستند.

بيستمين پيروزي يوونتوس در كالچو
002994.jpg
گروه ورزشي- حسن حيدري: تيم فوتبال يوونتوس در دل آلپي به سختي با يك گل اودينزه را شكست داد تا بيستمين پيروزي اش در اين فصل را به ثبت برساند.
در اين بازي يوونتوس بازي بحث انگيزي از خود به نمايش گذاشت و تا دقيقه ۷۰ براي رسيدن به گل كوشيد. تيم اودينزه در همان نيمه اول در دقيقه ۳۷ با اخراج مونتاري ۱۰نفره شد اما با اين وجود يوونتوس نتوانست برتري خود را بر حريف تحميل كند.
تنها گل اين بازي در دقيقه ۷۰ توسط دل پيرو به ثمر رسيد. با اين پيروزي در پايان هفته بيست وسوم، يوونتوس با ۶۲ امتياز در صدر قرار دارد.
تيم فوتبال اينترميلان كه نزديكترين رقيب يوونتوس در بالاي جدول به شمار مي رود نيز با يك گل كيه وو را از پيش رو برداشت. خوليو كروز در دقيقه ۷ تنها گل اين ديدار را درون دروازه حريف جاي داد تا اينتري ها با ۵۴ امتياز در مكان دوم باقي بمانند. فيورنتينا نيز در فلورانس با همين نتيجه لچه را مغلوب كرد.لوكاتوني بهترين گلزن كالچو تا هفته جاري در دقيقه ۳۷ گل سه امتيازي فلورانسي ها را زد.
توني با اين گل تعداد گلهاي خود را در كالچو به ۲۲ گل رساند.
در پرگل ترين بازي هفته كالياري در مصاف با تيم ته جدولي امپولي به پيروزي چهار بر يك رسيد. اين هفته ديدار تيم هاي ليورتو با مسينا و رجيانا با پالرمو با تساوي دو بر دو خاتمه يافت.
در جنوا نيز تيم سامپدوريا برابر تروسپو با تساوي يك بر يك متوقف شد.

ليگ برتر واليبال ايران
پرواز پيكان به سوي قهرماني
002991.jpg
گروه ورزشي _ علي شاكري: هفته بيست ودوم ليگ برتر واليبال ايران (جام موعود) تحت الشعاع بازي حساس و تعيين كننده دو تيم پيكان و آذرپيام (تيم هاي اول و دوم جدول) به پايان رسيد. بازي پيكان و آذرپيام برخلاف تصور در گيم هاي اول و دوم با افت روحي تيم ميهمان به سود پيكان به اتمام رسيد. پيكاني ها با رسيدن مصدومان خود به خصوص سعيد رضايي و محمد منصوري با بازيسازي فكورانه امير حسيني شرايطي بهتر از هميشه داشتند. منظمي مثل هميشه در خدمت تيم بود و تركاشوند هم مرد لحظات حساس بود. آذرپيام در ديدار با پيكان در دريافت دچار مشكل بود و جابه جايي مهدوي و آرمين كارگرپيشه هم كارساز واقع نشد. اسلوبودان كواچ و زاروويچ همواره در رويارويي با مدافعان حريف دچار مشكل بودند. در اين تيم تنها حامد رضايي بود كه با بريده ها و دفاع خوب خود خودنمايي مي كرد. پيكان با برتري در برابر سخت ترين حريف خود راه قهرماني را هموارتر از هميشه مي بيند.
برخورد پگاه اروميه و برق برخلاف بازي رفت در تهران گره خورد. نوسانات دو تيم در طول بازي آنچنان بود كه پيش بيني تيم برنده را بسيار سخت كرده بود. هنگامي كه پس از تساوي دو تيم در پايان چهار گيم بازي نزديك، سرنوشت تيم پيروز به گيم پنجم رفت. پگاه با برتري ۱۱ بر ۷ تا يك قدمي پيروزي نهايي نيز پيش رفت، اما برقي ها به لطف تجربه بالاي عباس قاسميان با برابر كردن بازي تا تساوي ۱۹-۱۹ هم رفتند. سرانجام برق بود كه در يكي از معدود بازي هاي پنج گيمي موفق شد بازي را به سود خود به پايان ببرد. سيمونوويچ، قاسميان و عطار بهترين هاي برق بودند و در تيم پگاه نيز محمد سليماني، عليرضا بهبودي و رحمان محمدي راد درخشش قابل توجهي داشتند.
در گرگان پيام سنت شكني كرد و پس از ناكامي هاي بسيار اين بار از سد تيم جوان اتكا قم گذشت. در ماهشهر پتروشيمي در سه ست پياپي آيدانه را برد و در سيرجان پرسپوليس هم در مقابل گل گهر و تماشاگرانش تنها يك ست دوام آورد و در نهايت سه بر يك بازنده شد.
نتايج بازي هاي هفته بيست ودوم
* برق ۳ _ پگاه اروميه ۲
* گل گهر سيرجان ۳ _ پرسپوليس يك
* پيام گلستان ۳ _ اتكا قم صفر
* پتروشيمي ماهشهر ۳ _ آيدانه صفر
* پيكان ۳ _ آذرپيام صفر

يك مدال برنز براي تيم جودوي ايران در گرجستان
گروه ورزشي: در دومين روز از رقابت هاي جودو بين المللي گرجستان، نمايندگان ايران از گردونه مسابقات حذف شدند.در اين مبارزات كه با حضور ۱۷ تيم در تفليس، پايتخت گرجستان برگزار شد . حسين قمي و رضا چاه خندق با تحمل شكست برابر حريفانشان از دور مسابقات كنار رفتند.در وزن ۸۱- كيلوگرم كه با شركت ۲۰ جودوكار برگزار شد رضا چاه خندق در دور اول مقابل نماينده جمهوري آذربايجان به برتري رسيد و سپس برابر حريفاني از گرجستان و ايتاليا مغلوب و حذف شد.حسين قمي، جودوكار وزن ۹۰- كيلوگرم ايران نيز در همان ديدار نخست به جودوكاري از روسيه باخت و به دليل شكست حريف روسي مقابل گرجستان از ادامه اين مسابقات بازماند. در اين وزن ۱۲ جودوكار با يكديگر به مبارزه پرداختند. در اولين روز اين رقابت ها ذكريا مرادي در وزن ۷۱- كيلوگرم تنها نماينده ايران بود كه موفق به كسب يك مدال برنز شد.

اردوي تيم ملي ژيمناستيك در ارمنستان
گروه ورزشي _ بنا بر اعلام فدراسيون ژيمناستيك، تيم ملي ژيمناستيك بزرگسالان كشورمان جهت آمادگي براي مسابقات جهاني تهران از بيست و يكم بهمن ماه سال جاري به مدت دو هفته در كشور ارمنستان اردو خواهد زد. اسامي نفرات اعزامي به شرح زير است: گائيني، خنادي نژاد، مرزبان، خدادادي، قديرزاده، مربيان، قاسمي، گنادي، تشكر، محتشمي و جوانبخت.

تقدير وزير علوم، تحقيقات و فناوري
از موفقيت هاي ورزشي دانشگاه آزاد اسلامي
گروه ورزشي: دكتر محمدمهدي زاهدي وزير علوم، تحقيقات و فناوري با اهداء لوح تقدير به دكتر بهرام قديمي مديركل تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي، عملكرد دانشجويان ورزشكار دانشگاه آزاد اسلامي در سومين دوره يونيورسياد دانشجويان جهان را موفقيت آميز عنوان كرد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي در اين لوح تقدير از تلاشهاي مؤثر و ارزنده دكتر بهرام قديمي مديركل تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي و ساير همكاران وي كه منجر به موفقيتهاي ورزشكاران ملي پوش دانشجو گرديده تشكر و قدرداني شده است.
دكتر زاهدي وزير علوم در بخشي از سخنان خود با تشكر از دكتر عبدالله جاسبي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي گفت: اكثر مدالهايي كه كاروان ورزشي ايراني كسب كرد از دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي بود، اگرچه جدايي بين دانشگاه آزاد و دانشگاه دولتي نمي بينم اما از دانشگاه آزاد اسلامي و مجموعه كاري شان به صورت جداگانه تشكر مي كنم.

كادر فني تيم هاي ملي تكواندو ايران معرفي شدند
فدراسيون تكواندو اعضاي كادر فني تيم هاي ملي تكواندو را براي حضور در اردوهاي آماده سازي معرفي كرد .روابط عمومي فدراسيون تكواندو روز يكشنبه با اعلام اين خبر افزود: پس از موافقت با حضور پنج تيم از كشورمان در هجدهمين دوره مسابقات بين المللي تكواندو جام فجر، اعضاي كادر فني براي حضور در اردوهاي تيم هاي منتخب كشور معرفي شدند.اسامي كادر فني تيم هاي ملي به شرح زير است:مربيان: مرتضي كريمي، بيژن مقانلو، سيد نعمت خليفه، عبد المجيد عبد الرشيدي، مجيد افلاكي، عبد الرسول متين فر، محمدرضا رضايي، جلال چروكي، ابوذر حسن پور، محمد حسن فلاحي راد، جعفر فتحي و پيمان رفعتي.مربيان بدنساز: دكتر مرتضي بهرامي نژاد، مهرداد يوسفي، محمدرضا زوار و رضا مهماندوست.هجدهمين دوره مسابقات بين المللي تكواندو جام فجر در روزهاي ۱۰ تا ۱۲ اسفند ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

موفقيت دوچرخه سوار ايراني در تور لانكاوي
ايرنا : حسين  عسگري  ملي پوش  دوچرخه سواري  ايران  كه  در تيم  جايانت  تايوان  عضويت دارد، در مرحله  سوم  تور بين المللي  لانكاوي  مالزي  به  مقام  نخست  در بخش آسيا دست  يافت .
در اين  مرحله  كه  ديروز از شهر لوموت  تا شهر كامرون  در مالزي برگزار شد، عسگري  با زمان  ۱۵/ ۶/ ۴ ساعت  به  مقام  اول  دست  يافت .وي  هم اكنون  در بخش  انفرادي  دوچرخه سواران  آسيا بعد از يك  دوچرخه سوار ژاپني  به  نام  ميازاوا با ۴۵/ ۲ دقيقه  اختلاف  در رده  دوم  قرار دارد.عسگري  در رده بندي  كلي  اين  تور در رده  دوازدهم  ايستاده  است .

كلاس مربيگري فوتبال
003012.jpg
خبرنگار همشهري: سيزدهمين كلاس مربيگري درجه ۴ فوتبال آسيا زير نظر كميته آموزش هيأت فوتبال استان تهران طي ۶ روز در استاديوم صنايع دفاع برگزار شد. سيدمحمدتقي رسولي، عبدالرضا منصوري راد، محمدحسن شاه محمدي، حسين عبدي، افشين چكاني، اصغر خسروآبادي، شهرام مهدرس، مهبد وزيري، جواد دستوري، سيدروح الله ترابي، كوروش غلامي، سيدمصطفي سيدكاظم، علي يزداني، سعيد نعمت پور، حميدرضا فرخ زاد، محمد قهرماني، داود عليزاده، فريد دانش پي، خشايار مولايي، سيدحسين توكلي، رضا امين الرعايا، عليرضا حاتم، سيدحسين حسيني، صادق كهري، مهران عاشوري و مهرشاد محمودي شركت كنندگان در اين كلاس بودند. اين دوره زير نظر آقاي اصغر مازيار مدرس فدراسيون فوتبال برگزار شد. كميته آموزش هيأت فوتبال استان تهران با مديريت حسين صالح مدرس كنفدراسيون فوتبال آسيا از سال ۱۳۷۷ همگام با كميته آموزشي فدراسيون فوتبال نقش مؤثري در ارتقاء سطح مربيگري در استان تهران داشته است.

ورزش
اجتماعي
ادب و هنر
اقتصادي
دانش فناوري
بـورس
حوادث
خارجي
سخنگاه
سياسي
داخلي
شهرستان ها
شهري
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   ادب و هنر   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سخنگاه   |  
|  سياسي   |   داخلي   |   شهرستان ها   |   شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |