شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۸۵ - سال چهاردهم - شماره ۳۹۶۵ - Apr 22, 2006
پنج دختر دانش آموز در رودخانه غرق شدند
ايرنا: پنج دانش آموز دختر دبيرستان شبانه روزي زينبيه شهر چرام از توابع شهرستان كهكيلويه روز پنجشنبه به هنگام اردوي تفريحي در رودخانه «آبشار شادگان» جان خود را از دست دادند.
بنابراين گزارش هشت نفر از ۸۰ دانش آموز حاضر در اين اردو هنگام شنا غرق شدند كه سه نفر نجات يافتند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري كهكيلويه اجساد غرق شدگان براي انجام كارهاي قانوني به پزشك قانوني شهرستان گچساران انتقال يافت و يكي از دانش آموزان مصدوم در بيمارستان شهر دهدشت بستري شده است.
شهر چرام از توابع كهكيلويه در جنوب غربي استان كهكيلويه و بويراحمد واقع شده است.

پدر مقتوله اصلي ترين مظنون در ارتكاب زن باردار
گروه حوادث: تحقيقات پليس جنايي تهران براي شناسايي عامل قتل يك زن باردار كه در شرق تهران به طرز دلخراشي كشته شده بود، ادامه دارد.
به گزارش همشهري، بهروز هنرمند بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران در خصوص آخرين اقدامات قضايي، پليسي در خصوص قتل زن باردار جواني كه در منزل مسكوني پدرش كشته شده بود، گفت: پدر مقتوله و شوهر وي ۲۴ ساعت با دستور قضايي در اداره دهم آگاهي تهران بزرگ تحت بازجويي قرار گرفتند و در حال حاضر هر دو مظنون آزاد هستند.
وي در خصوص علت بازداشت اين دو مظنون افزود: در كنار جسد زهرا ۲۲ ساله كه روزهاي زيادي تا تولد جنينش باقي نمانده بود، چند تكه لباس مردانه كه آثار خون بر روي آن وجود داشت، كشف شده كه تحقيقات پليسي نشانگر اين مطلب بود كه البسه هاي آغشته به خون متعلق به پدر مقتوله كه مردي ۴۴ ساله و معتاد به مواد مخدر است، مي باشد.پدر زهرا در توضيح علت اعتياد خود به پليس گفته، مبتلا به بيماري ديابت است، به همين دليل براي كاهش درد از مواد مخدر استفاده مي كند. در بررسي از منزل وي مقداري مواد مخدر و ادوات استفاده از آن نيز كشف شده است. هنرمند در ادامه سخنان خود افزود: پدر زهرا آخرين فردي بوده كه طبق گفته خودش صبح روز حادثه منزل را ترك كرده است. اين در حالي است كه كليدي كه بر روي در منزل وجود داشت، از داخل در قفل قرار گرفته بود و اين نشانگر اين مطلب است كه فردي از بيرون به داخل خانه وارد شده است.
پزشك كشيك مركز پزشكي قانوني كشور كه در صحنه جرم حاضر شده بود، علت تامه مرگ زهرا را ۹۹درصد خفگي اعلام كرده است. طبق اين نظريه زهرا در ابتدا با روسري خود توسط عامل جنايت خفه شده است و سپس ضربات چاقو به بدن اين زن جوان وارد شده است . زهر از شش ماه قبل براي اينكه در دوران بارداري خود تحت مراقبت خانواده اش باشد، به منزل پدرش آمده بود و همراه همسرش در محل جنايت زندگي مي كرد.
صبح روز حادثه بر طبق تحقيقات پليس در ابتدا ساعت ۷ صبح همسر زهرا منزل را ترك كرده و سپس ساعت ۸ و ۳۰ دقيقه پدرش به قصد عزيمت به محل كار از خانه خارج شده بود. مادر زهرا نيز از چند روز قبل به دليل بيماري خواهرش براي مراقبت از وي به منزل او رفته بود و در محل جنايت حضور نداشت. آخرين فردي كه در خانه با زهرا تنها مانده بود، پدرش بوده كه ما احتمال مي دهيم شايد تحقيقات بعدي از وي پليس را به سرنخ هاي مناسبي براي كشف راز اين جنايت دردناك برساند.
زهرا و همسرش هيچگونه اختلافي با يكديگر نداشته و هر دو به انتظار تولد فرزندشان روزها را سپري مي كردند و تاكنون انگيزه اي از سوي همسر مقتوله براي كشتن وي كشف نشده است. يكي از زنان همسايه در مورد اين جنايت به پليس جنايي گفته است: ساعت ۲۱ شب قبل از حادثه صداي زني را از داخل اين خانه شنيدم كه از ديگران مي خواست دست از سرش بردارند. اظهارات اين زن مورد بررسي پليس قرار گرفت ولي اهالي خانه وقوع هرگونه اختلاف يا درگيري در شب قبل از جنايت را منكر شده اند. با اينكه سخنان ضد و نقيض پدر زهرا ظن پليس را برانگيخته است، ولي هنوز انگيزه اي از سوي اين مرد ۴۴ ساله براي كشتن دخترش كشف نشده است. بررسي هاي پليس جنايي زير نظر بازپرس هنرمند تا شناسايي عامل اين جنايت در اداره دهم آگاهي تهران بزرگ ادامه خواهد يافت.

بررسي پرونده پنج جنايت مشابه در دستور كار پليس جنايي
عليرضا - ۲۹ساله مهندس كشاورزي، آخرين قاتل سريالي بازداشت شده كه هنوز قرار مجرميت وي از سوي دادسراي جنايي صادر نشده است
012789.jpg
گروه حوادث: پليس جنايي تهران در جريان قتل هاي احتمالي سريالي كه در يك ماه گذشته رخ داده است، بدون هيچ سرنخي تنها بر روي چند فرضيه تلاش خود را متمركز كرده است.
به گزارش همشهري، محمد تورنگ _ مسئول مركز اطلاع رساني فاتب _ با اعلام اين خبر به همشهري گفت: با توجه به كشف پنج جسد كه متعلق به زنان بوده است، تاكنون از سوي خانواده مقتولان هيچ شكايت خاصي در مراجع انتظامي شهر تهران مبني بر فقدان دختران و زنان جوان صورت نگرفته است. اين فرضيه قوت گرفته كه قربانيان اين حوادث دختران و زنان خياباني هستند.
وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا عاملان جنايت هاي اخير مي توانند قاتلان اتفاقي باشند يا حرفه اي بيان داشت: اين فرضيه كه عاملان قتل اين پنج زن احتمالا قاتلان اتفاقي هستند در حال بررسي بيشتر است اما نكته قابل توجه اين است كه در ميان اين افراد، جسد دختربچه ۱۰ ساله اي نيز كه داخل يك گوني در نهر آبي بوده كشف شده است. جسد اين كودك ۱۰ ساله كاملا پوسيده شده و اينكه مورد كودك آزاري قرار گرفته است، بسيار سخت است. تورنگ همچنين در مورد فرضيه هاي مطرح در جريان اين قتلها گفت: تاكنون دو فرضيه مهم وجود دارد، يكي اينكه اين زنها در يك خانه و پس از ماجرايي به قتل رسيده و جسدشان به جنوب تهران انتقال يافته است، و ديگر اينكه آنها قرباني معامله مواد مخدر و يا از اين دست اتفاقات شده باشند. از طرفي چون محل كشف اجساد آسفالت بوده، هنوز نوع خودرويي كه براي انتقال اجساد استفاده مي شود، نيز شناسايي نشده است. اما احتمال اينكه عاملان اين جنايت به صورت مسافركش در حال انجام قتل ها هستند نيز فرضيه اي است كه در حال تحقيق است.با اين حال پليس اعتقاد قاطعي در مورد اينكه عاملان اين جنايات فرد يا افرادي يكسان بوده و قتلهاي سريالي باشند، ندارد. وي در پايان افزود: به هر حال پليس جنايي بدون هيچ سرنخي و تنها براساس فرضيه هاي مطرح شده در پرونده، در حال رديابي عامل يا عاملان اين جنايت است .پليس همچون گذشته به صورت مقتدرانه با اينگونه افراد مبارزه خواهد كرد و همان طور كه در جريان قتلهاي زنان خانه دار توانست دو قاتل حرفه اي را ظرف مدت ۲۹ روز به دام اندازد، به حتم اين ماجرا را نيز به خوبي پايان خواهد بخشيد.
عبدالصمد خرمشاهي وكيل پايه يك دادگستري در اين خصوص گفت:
در جرم شناسي معمولا به قتلهايي كه بيشتر از يك فقره باشد و با روش يكسان از سوي فرد يا افرادي صورت گرفته باشد، قتلهاي سريالي گفته مي شود كه انگيزه مشابه در ارتكاب آنان، از سوي عامل يا عاملان ارتكاب، وجود دارد. فرد يا افرادي كه مرتكب اينگونه جرايم مي شوند معمولا سعي مي كنند در حين ارتكاب اعمال مجرمانه خود، تغييراتي در نحوه جرم ايجاد كنند. در طول تاريخ و در طي بررسي پرونده هاي اينگونه مجرمان كه در دادگاه هاي كيفري مورد بررسي قرار گرفته است معمولا يكسان بودن انگيزه وقوع اين جنايات سريالي، حاكم بر اعمال مجرمان است.
وي افزود:در قانون چنين عنواني به نام قاتل سريالي ذكر نشده است ولي در عنوان مجرمانه اگر تعدد جرم صورت گيرد اصطلاح جرم شناسي قتلهاي سريالي به آن اطلاق مي شود در هر حال اين نوع قتلها ثمره كشاكش رواني بزهكاران و ناسازگاري و ناهماهنگي روحي آنها با جامعه است.
وي در مورد اينكه چرا بيشترين مقتولان سريالي زن ها هستند گفت:صرفنظر از انگيزه ارتكاب اينگونه قتلها، زنان هم افرادي هستند با قابيت دفاعي كم، كه در مقابل تهاجم و تعرض  اينگونه افراد، قدرت تدافعي چنداني ندارند، اين افراد قربانيان خود را اغلب از ميان كودكان مثل محمد بيجه يا زنان مانند سعيد حنايي كه قابليت دفاعي ندارند انتخاب مي كنند.
خرمشاهي در مورد اينكه چرا قاتلان سريالي معمولا زن نيستند نيز گفت:در بحث بررسي پرونده كيفري بزهكاران، هيچ دو انساني يا دو مجرمي وجود ندارند كه از نظر شخصيت رواني شبيه ديگري باشند ولي زنان معمولا اگر مرتكب قتلي بشوند در نقش معاونت در قتل عمل مي كنند و يا راههايي را براي به قتل رساندن مقتول برمي گزينند كه درگيري فيزيكي در آن وجود نداشته باشد مثل استفاده از سم يا راههاي سهل و آسان ديگر.
در قتلهاي سريالي نياز به قدرت جسماني زياد، برنامه از قبل پيش بيني شده و حتي بعضا كمك يا همكاري فرد يا افراد ديگري كه تحت سيطره قدرت شخص يا رهبر هستند وجود دارد و زنان اغلب مرعوب مي شوند به همين دليل ارتكاب قتل هاي سريالي از سوي زنان بسيار كم است.
* وي در مورد اينكه چرا قتلهايي كه در سالهاي اخير رخ مي دهد از يك نزاع خياباني مرگبار و يا قتلهاي اتفاقي نظير آن به قتلهاي غيراتفاقي و با نقشه و برنامه قبلي مبدل شده اند،توضيح داد:
نحوه ارتكاب جرايم و شدت و حدت آنان با توجه به پيشرفت علم و ارتباطات و حجم فراوان روابط اجتماعي، هم از لحاظ فني و هم از لحاظ تخصصي راهكارهاي بزهكاران براي نيل به اهدافشان را پيچيده تر و حتي ظريف تر مي نمايد.
آسيب هاي مادي، بيماري هاي رواني، روان پريشي از عوامل وقوع جرايم جنايي است، محيط تاثير فراواني در وقوع قتل دارد اگر چه اين مساله نيز نسبي است. در بررسي اينگونه جرايم احتياج به بهره گيري از روانشناسي جنايي وجود دارد. عاملان قتلهاي سريالي زنان در جنوب شهر تهران نيز آخرين قاتلان از اينگونه نيست كه مرتكب چنين جرايمي مي شوند. اين مسائل در كنار جامعه و جزئي از جامعه است ولي براي كاهش آن مي توان از روانشناسي جنايي و جامعه شناسي جرم و علوم ديگر كمك گرفت تا راهكارهايي براي جلوگيري از جرايم و مقابله با جرايم اينچنيني بدست آيد.
او افزود:جرم شناسان كه بررسي زيادي روي مجرمان مختلف داشته اند به اين نتيجه رسيدند كه اين جرايم مختص يك طبقه خاص از جامعه نيست. افراد خاصي كه سابقه كيفري نداشتند و از لحاظ مقاومت در برابر آسيبهاي اجتماعي بسيار قوي بودند نيز ديده شده اند كه در يك لحظه در برابر ناهنجاري ها و معضلات جامعه و يا مساله اي خاص، تحمل خود را از دست داده و مرتكب جنايت شده اند.
بنابراين ارتكاب جرايم جنايي مختص يك قشر خاص و يا گروه ويژه اي نيست.
بررسي دقيق و كامل بررسي مجرمان و بزهكاران اينچنيني و بحث بزه آنان و نتيجه  گيري اين تحقيقات مي تواند به قضات و كساني كه متولي امنيت جامعه هستند كمك نمايد تا در آينده شاهد چنين جرايمي نباشيم.
خرمشاهي در مورد آلات قتل هم گفت:در بعضي افراد روش از بين بردن قربانيان خفه كردن است كه اغلب به يك شيوه انجام مي گيرد. آنها از روشهايي استفاده مي كنند كه راحتر، سهل تر بوده و آنها را زودتر به هدفشان برساند.
در بعضي موارد نيز از سلاح گرم استفاده مي كنند ولي مطلب حائز اهميت اين است كه اين متهمان در حين عمل مجرمانه خود براي جلوگيري از دستگيري شيوه خود را تغيير مي دهند و حتما نبايد روش به قتل رساندن مقتولانشان يكسان باشد ولي معمولا انگيزه ارتكاب جرايم تغيير نمي كند.طبقه اجتماعي، مدرك تحصيلي، شغل، سن، سوابق كيفري و به طور كلي نيز نوع بيماري رواني اينگونه متهمان براي بررسي پرونده جنايي آنان و نحوه ارتكاب جناياتشان بايد مدنظر قرار گيرد.نارسايي مسائل جنسي، وضعيت جامعه، مشكل مالي و رواني و مسائل اينچنيني مي تواند انگيزه عدم مقاومت و ناسازگاري اين متهمان باشد كه نسبت به آن عكس العمل نشان داده و مرتكب جنايت مي شوند.

آن سوي حادثه
تفاوت قتل با خودكشي
آزاده مختاري
012786.jpg
فخرالدين جعفرزاده كه سالهاست در مسند قضاوت به پرونده هاي مهمي از جمله جنايات پاكدشت، بزرگترين جنايت سال ۸۱ وقتل لاله سحرخيزان همسر ناصر محمدخاني مربي اسبق تيم پيروزي تهران توسط همسر صيغه اش رسيدگي كرده است ، هم اكنون حدود ۲ سال است كه در مقام رياست دادسراي امور جنايي تهران كه از مهمترين مراكز بررسي پرونده هاي مهم قتل، سرقت مسلحانه، آدم ربايي است، فعاليت دارد.وي در گفت و گو با همشهري به سؤالات ما در مورد تفاوت قتل و خودكشي پاسخ داد.
* قتل و خودكشي از منظر قانون چه تفاوتي دارد؟
قتل در لغت به معني كشتن و كشتار وارد ساختن و لطمه به حيات ديگري است و از حيث سابقه تاريخي در حقوق روم قديم سلب حيات ارادي برخلاف عدالت از شخصي بوسيله شخص ديگر تعريف شده است. در حقوق فرانسه قتل عمدي عبارت است از سلب عمدي حيات از شخص زنده بوسيله شخص ديگر بدون مجوز قانوني.در حقوق آمريكا قتل عمدي عبارت است از كشتن شخص بدون مجوز قانوني بوسيله ديگري با سبق تصميم و سوءنيت، مباشرتاً و يا به تسبيب.حضرت امام خميني (ره) در تحريرالوسيله بيان فرموده اند قتل عمد محض دو ركن دارد: اول اينكه قصد كشتن طرف را داشته باشد، دوم اينكه وسيله اي كه به كار مي برند كشنده باشد چند به ندرت. مورد ديگري كه قتل عمدي را محقق مي سازد اين است كه قصد كند در مورد شخصي عمل انجام دهد كه غالباً كشنده است هر چند قصد كشتن او را با اين عمل نداشته باشد.در قوانين موضوعه ايران قتل عمد تعريف نشده و تنها به ذكر مصاديق و انواع آن اكتفا شده است و تعريفي كه مي توان ارائه داد «سلب ارادي حيات از انسان زنده معصوم بوسيله شخص ديگري كه در قانون پيش بيني شده است» مي باشد.در ماده ۲۰۴ از قانون مجازات اسلامي انواع قتل ذكر شده و مواد ۲۰۵ و ۲۰۷ از قانون ياد شده مجازات قتل عمد را قصاص اعلام نموده است.اغلب جرائم بويژه جرم قتل عمدي داراي عناصر و اركاني است كه عبارتند از: ركن قانوني، مادي و معنوي و ركن عادي جرم قتل خود داراي اجزاي مختلف است كه تقسيم مي شود به:
۱ _ وجود شخص قاتل ۲ _ وجود شخص مقتول ۳ _ فعل ارتكابي فاعل جرم و رابطه عليت و سببيت بين عمل او و قتل طرف ۴ _ مثبت بودن فعل مرتكب كه بعضي اعتقاد دارند فعل منفي نيز مي تواند موجب تحقق قتل عمد شود كه به اعتقاد بنده براي تحقق قتل عمد لازم است فعل مرتكب به صورت مثبت و خارجي بوده اگر در مواردي كه قانونگذار ترك فعل را از مصاديق تحقق قتل پيش بيني كرده باشد همانند شرايط ذكر شده در ماده ۶۳۳ از قانون مجازات اسلامي.
از نظر عنصر معنوي بايستي وضعيت ذهني عامل قتل و ارتباط آن با عمل انجام شده توسط مرتكب قتل احراز شود.
* تفاوت قتل عمد با خودكشي چيست؟
در خودكشي خود فرد مقتول، قاتل خودش محسوب مي شود و شخص ديگري در وقوع قتل نقشي ندارد و طبق مقررات جزايي ايران، خودكشي، شروع به خودكشي و ممارست در خودكشي فاقد وصف جزايي بوده و جرم محسوب نمي شوند و طبيعتاً  مجازاتي نيز براي آنها پيش بيني و در نظر گرفته نشده است.در قتل عمدي شخص قاتل و شخص مقتول جداي از هم بوده و هر كدام يك جزء از اجزاي تشكل دهنده ركن مادي قتل هستند در حالي كه در خودكشي شخص قاتل و مقتول يك نفر است تفاوت ديگر از حيث مجازات است كه براي قتل عمدي مجازات پيش  بيني شده و براي ارتكاب خودكشي مجازاتي پيش  بيني نشده است. البته در حقوق قديم براي خودكشي نيز مجازات پيش بيني نشده بود. به طور مثال در حقوق روم قديم و مقررات باستاني خودكشي جرم بوده و مجازات آن ضبط اموال او به نفع دولت و عدم دفن او در قبرستان عمومي بوده است. با ظهور دين مسيح، خودكشي ممنوع شد و آن را خلاف مذهب و اخلاق شناختند كه تا قبل از انقلاب فرانسه يعني تا سال هاي ۱۷۸۹ ميلادي خودكشي جرم بود و مجازات آن ضبط اموال و دارايي وي و عدم تشريفات مذهبي دفن مقتول بوده است. بعد از انقلاب فرانسه به لحاظ پذيرش حقوق فردي و اينكه هر كس مالك نفس و جان خود است مجازات خودكشي مردود اعلام شد و قانون ۱۸۱۰ فرانسه خودكشي را جرم ندانسته است.به طور كلي مرگهاي ناشي از اقدام مستقيم و غيرمستقيم قاتل بر روي جسم و جان خود خودكشي است. در اسلام ممنوعيت خودكشي در آيه ۳۳ از سوره مباركه نساء «لاتقتلو انفسكم ان الله كان بكم رحيماً » پيش بيني شده است. ضمانت اجرايي خودكشي در اسلام، امري اخلاقي، دروني و ديني است. مباني فكري و عقيدتي فرد مؤمن در زندگي اجتماعي خود و مواجه شدن او با مشكلات روزمره، با تلاش و كوشش و ايمان او از لطف و مرحمت  الهي نااميد نخواهد شد كه اقدام به خودكشي نمايد، در نتيجه اگر كساني پيدا شوند كه آگاهانه دست به خودكشي بزنند چون خلاف اوامر الهي از خود سلب حيات نموده اند بي ايمان از دنيا رفته اند.
* آيا تفاوتي ميان رسيدگي به پرونده قتل و خودكشي وجود دارد؟
چون خودكشي از نظر اخلاقي و اجتماعي در ايران يك عمل مردود و گناه كبيره است پذيرش آن از سوي خانواده  فرد فوت شده سخت است. لذا ما به عنوان مدرسه اي جنايي كه وظيفه رسيدگي به پرونده قتل عمدي و فوتهاي مشكوك تهران را به عهده داريم به همكاران قضايي و بازپرسان ويژه قتل توصيه كرديم كه در پرونده هاي مربوط به خودكشي دقت بيشتري نموده و كاملاً احراز نمايند كه موضوع، دگركشي نيست و فرد ديگري در ارتكاب آن نقش نداشته است. عملاً نيز همكاران ما در صحنه هاي مربوط به خودكشي اعلام شده وقت بيشتري گذاشته و زواياي مختلف موضوع را بررسي نموده تا خداي ناكرده حقي از كسي تضييع نشود و اگر ابهاماتي براي خانواده فرد متوفي وجود داشته باشد برطرف گردد.طبيعي است هر كسي هر ادعايي داشته باشد مي تواند آن را به صورت مستدل به دادسرا ارائه نمايد و همكاران ما مكلفند به دقت به آنها رسيدگي نمايند. به هر حال مدعي بايد ادعاي خود را به اثبات برساند، دادسرا نيز برحسب وظيفه مكلف است وقايع جنايي را احراز نمايد.به هر حال خودكشي و خودزني در قوانين ما جرم نيست مگر در مواردي كه فردي در صورتي عليه خود صدماتي وارد نمايد كه قانونگذار آن را جرم تلقي كرده باشد، همانند افرادي كه براي معافيت از خدمت سربازي اقدام به خودزني مي كنند كه اين عمل جرم بوده و مجازات قانوني براي آن پيش بيني شده است.

پسر عامل قتل پدر و سوزاندن برادرش شد
گروه حوادث: يك پسر جوان در پي اختلاف مالي با پدر و برادرش خانه  را به آتش كشاند و پدرش را كشت.
به گزارش همشهري، ماموران كلانتري، ماموران آتش نشاني، پليس جنايي تهران، بازپرس كشيك ويژه قتل در چند تيم جداگانه ظهر روز گذشته در يكي از كوچه هاي منطقه مرادآباد تهران حاضر شدند. علت حضور آنان وقوع جنايتي خانوادگي در آن منطقه بود. جسد مردي ۷۹ ساله به نام بابا - م با ضربات متعدد چكش كه بر سر و صورتش وارد شده بود در گوشه  اي از خانه قرار داشت. ماموران آتش نشاني حاضر در صحنه بعد از خاموش كردن شعله هاي آتش با پيكر بي جان وي مواجه شده بودند. ماموران امدادي پسر اين مرد به نام اكبر ۵۴ ساله را كه دچار درصد بالايي از سوختگي شده بود، در گوشه اي ديگر از خانه پيدا كردند و وي را كه در مقابله بين مرگ و زندگي بود، به بيمارستان انتقال دادند.پليس حاضر در صحنه جرم در تحقيقات اولي خود متوجه شد، عامل اين حادثه پسر ديگر مقتول به نام امير ۵۰ ساله است كه در پي يك اختلاف خانوادگي كه با پدر و برادرش داشت بعد از درگيري با جسم سختي به سوي پدرش حمله كرده و پس از اينكه وي را از پاي درآورده خانه را به آتش كشاند كه منجر به سوختن برادرش شد.عامل اين جنايت بعد از اتمام نقشه شوم خود محل حادثه را ترك كرده و متوالي شد. جسد مقتول به دستور بازپرس ولي الله حسيني به پزشكي قانوني انتقال يافت. تحقيقات در خصوص علت اين درگيري به دليل وخامت وضعيت جسمي برادر نيمه سوخته عامل اين حادثه تا بهبود نسبي وي به زمان ديگري موكول شد.پليس با شناسايي نقاطي كه امكان مخفي شدن متهم در آنجا وجود دارد به حتم متهم را امروزبازداشت خواهد كرد.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش فناوري
بـورس
زادبوم
خارجي
قرآن
سياسي
داخلي
شهرستان ها
شهري
علمي فرهنگي
راهنما
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   زادبوم   |   حوادث   |   خارجي   |   قرآن   |  
|  سياسي   |   داخلي   |   شهرستان ها   |   شهري   |   علمي فرهنگي   |   راهنما   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |