چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۵ - سال چهاردهم - شماره ۳۹۸۷ - May 17, 2006
پدر با پسرانش باند كيف قاپي به راه انداخته بود
003264.jpg
گروه حوادث: مرد سارق وقتي كه كسي را براي همدستي در كيف قايي پيدا نكرد، دو پسر خود را دعوت به كار كرد تا در كيف قاپي هاي متعدد او را همراهي كنند.
دستگيري باند كيف قاپ خانوادگي از اواخر سال ۸۵ و در حالي در دستور كار ماموران پليس پايتخت قرار گرفت كه گزارش هاي متعددي از كيف قاپي سارقان در منطقه يافت آباد و شهرك وليعصر به پليس گزارش مي شد، شاكيان كه اكثرا خانم ها بودند در اظهارات خود مدعي بودند كه پس از خروج از بانك ها يا هنگام خريد، ترك نشين يك موتور سيكلت كيف آنها را ربوده و به سرعت متواري شده است.
بازجويي ها از شاكيان و شاهدان نشان مي داد كه سارقان كه يك مرد ميانسال و يك پسر جوان بودند، سوار بر يك موتور سيكلت هونداي آبي رنگ پس از شناسايي سوژه ها، در مناطق خلوت كيف آنها را به سرقت برده اند.
با افزايش شكايت ها، سرهنگ تجدد رئيس كلانتري ۱۵۳شهرك وليعصر از ماموران كلانتري خواست با تحت نظر گرفتن منطقه، سارقان كيف قاپ را شناسايي و دستگير كنند، به اين ترتيب كارآگاهان منطقه را تحت كنترل هاي نامحسوس پليسي قرار دادند و سرانجام دو شب قبل هنگامي كه مرد ميانسال به همراه يكي از فرزندانش اقدام به سرقت كيف يك زن در خيابان چنگشي، نبش خيابان طالقاني كرده بود آنها را دستگير كردند.
در بازجويي هاي به عمل آمده از دو متهم، اين مرد به نام محمد -س در اعترافات اوليه به ۱۲ فقره سرقت اقرار كرده و در توضيح شيوه سرقت ها گفت: مدتي قبل در جريان ماجرايي دستگير شده و راهي زندان شدم اما پس از آنكه دوران محكوميتم تمام شد، متوجه شدم كه دو فرزندم به نام هاي امين و ابراهيم كه پس از جدايي از همسرم نزد وي بودند، كار ثابتي ندارند و به همين دليل به آنها پيشنهاد سرقت و كيف قاپي دادم كه پس از آنكه آنها پذيرفتند با همدستي يكديگر دست به سرقت از زنان تنهايي كه فكر مي كرديم پول زيادي به همراه خود داشته باشند، زديم. در هر بار به همراه يكي از فرزندانم اقدام به سرقت مي كردم كه آخرين بار دوشنبه شب هنگام كيف قاپي از سوي ماموران پليس به همراه يكي از فرزندانم دستگير شديم. با اعترافات اين مرد، كارآگاهان فرزند ديگر اين مرد كه در سرقت ها وي را همراهي مي كرد نيز دستگير كردند.
سرهنگ تجدد فرمانده كلانتري ۱۵۳ شهرك وليعصر روز گذشته با اشاره به اينكه اين افراد كه به ماده مخدر سنگيني اعتياد دارند، اعتراف كرده اند كه مقداري از طلاهاي مسروقه را نزد طلافروشي ها به صورت اماني جهت فروش گذاشته اند كه تاكنون ۸ نفر از شاكيان به كلانتري مراجعه كرده و موفق به شناسايي سارقان شده اند.
رئيس كلانتري ۱۵۳ شهرك وليعصر در اين باره با هشدار درباره اينكه كيف قاپان از هر فرصتي جهت سرقت كيف خانم ها استفاده مي كنند، گفت: خانم ها بايد كيف خود را در سمتي كه تردد از آن صورت نمي گيرد نگهداري كرده و حتي الامكان از حمل طلاجات و اشياي قيمتي در كيف خود خودداري كنند.

سارق مسلح، مظنون زورگيري جاده تهران- قم
003261.jpg
گروه حوادث: سارق مسلحي كه آخرين روز سال گذشته مرتكب سرقت مسلحانه از يكي از شعبه هاي بانك ملت پايتخت شده بود، روز گذشته در دفتر بازپرس توكلي در خصوص اتهام جديد خود مورد بازجويي قرار گرفت.
به گزارش همشهري، ساعت ۱۴‎/۳۰ دقيقه بيست و نهم اسفند ۸۴ ، مرد ميانسالي به نام علي در حالي كه يك قوطي چاي در دست داشت، به مقابل در بانك ملت شعبه چهارراه دقيقي رسيد. در بانك بسته بود. وي بعد از چند مرتبه كوبيدن به در ورودي، پرسنل بانك را متوجه خود كرد. وي مدعي شد كه قصد واريز مبلغي پول را به حسابي در آن بانك دارد. يكي از پرسنل بانك بعد از شنيدن اظهارات علي، در را به رويش گشود. علي به محض ورود به بانك، دو قبضه سلاح كمري را كه در لباسش پنهان كرده بود درآورده و به سوي كارمندان بانك نشانه گرفت. كارمندان بانك با مشاهده سلاح هاي علي براي فرار از خطر مرگ، روي زمين خوابيدند. علي با صداي بلند از صندوق دار وجوهات نقدي داخل صندوق را خواستار شد. در همين فاصله، مالك يكي از مغازه هاي اطراف بانك كه متوجه حضور سارق مسلح در داخل بانك شده بود، در حالي كه يك چوب را در كتش پنهان كرده بود با تظاهر به اينكه مشتري است وارد ساختمان بانك شد.
اين مرد در يك فرصت مناسب، خود را به سارق مسلح رساند و با وي درگير شد. مرد سارق در حالي كه به شدت دستپاچه شده و سلاح كلت خود را در دست گرفته بود، اقدام به شليك هاي بي هدف كرد كه بر اثر آن، دو نفر از مشتريان بانك به شدت مجروح شدند.
با گزارش موضوع، كارآگاهان پليس وي را بازداشت كرده و تحت بازجويي قرار دادند كه وي با اعتراف به سرقت مسلحانه گفت: چون مشكلات مالي داشتم تصميم به سرقت گرفتم. اما در حالي كه بررسي ها نشان مي  داد وي فاقد سابقه كيفري است، بررسي پليس در خصوص چندين فقره سرقت در جاده تهران- قم كه از سوي فردي با مشخصات اين سارق بانك رخ داده بود، شك پليس را برانگيخت.
روز گذشته متهم در دادسراي جنايي از سوي بازپرس توكلي تحت بازجويي قرار گرفت و در خصوص نحوه خريد سلاح ها و سرقت مسلحانه به بازپرس دادسراي امور جنايي تهران توضيح داد.
بازپرس توكلي بعد از پايان تحقيقات دستور استعلام از اداره كل آگاهي ناجا در خصوص اتهام سرقت هاي مسلحانه در جاده تهران- قم را در مورد اين متهم صادر كرد.

حادثه خارجي
هديه ۱۰هزار دلاري روز مادر به سرقت رفت
آسوشيتدپرس : سارقان آمريكايي جعبه حاوي هديه ۱۰ هزار دلاري كه براي روز مادر تهيه شده بود را از صندوق پست منزلي دزديدند.
مادر «پريس هيلتون» اكنون تنها مي تواند تصور كند كه دخترش چه هديه اي براي روز مادر براي او خريده است چون سارقان بسته پستي هديه را از صندوق پست منزل قاپ زدند.
بنابراين گزارش، در اين جعبه يك جفت كفش مخصوص كريسمس، عينك آفتابي، كيف دستي و يك ادكلن جمعاً به ارزش ۱۰ هزار دلار بود كه پستچي آن را در صندوق قرار داده و از محل دور شد.سارقان سوار بر اتومبيل در حال حركت متوجه ماجرا شده و با قاپ زدن بسته پستي از محل متواري شدند.پليس در حال بررسي ماجرا و شناسايي سارقان است.

پرونده قاتل خانواده روي ميز قضات
گروه حوادث: با صدور كيفرخواست از سوي دادسراي امور جنايي، پسر جواني كه در پي مشكلات خانوادگي و اعتياد، اعضاي خانواده اش را به قتل رسانده بود، به زودي محاكمه خواهد شد.
به گزارش همشهرِي، وقوع اين حادثه دلخراش زماني به اطلاع پليس رسيد كه همسايه هاي يك واحد آپارتماني از وقوع يك جنايت خانوادگي در همسايگي شان مطلع شدند. با حضور ماموران در صحنه حادثه مشخص شد اجساد متعلق به صاحبخانه همسر و يكي از فرزندانش به نام هاي عذرا، محمد و ابوالفضل است. در نخستين بررسي از همسايه ها، آنها مدعي شدند كه مجيد فرزند بزرگ خانواده داراي اعتياد است و ساعتي قبل از كشف جسدها صداي سر و صداي صاحبخانه به گوش مي رسيد. با تكميل تحقيقات، مجيد از سوي پليس شناسايي شده و در يك عمليات ضربتي دستگير شد.
وي در نخستين بازجويي ها به قتل اعتراف كرد و گفت: روز حادثه به خاطر اعتياد شديدي كه داشتم به خانه برگشتم. از قبل با خانواده ام مشكل داشتم و سر همين موضوع همسرم از من جدا شده بود. وقتي به خانه رسيدم بر سر قطع بودن تلفن با پدرم درگير شدم و چاقويي را از آشپزخانه برداشتم. با ضربات چاقو پدر و مادر و برادرم را مجروح كردم كه آنها جان باختند.بنابراين با تكميل تحقيقات و صدور قرار بازداشت، صبح ديروز كيفرخواست در خصوص پرونده جنايت خانوادگي صادر شد و پرونده جهت رسيدگي نهايي به دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد.

در دادسراي امورجنايي تهران
راز قتل خواهر و شوهرخواهر پس از ۵ سال فاش شد
گروه حوادث: مردي كه پنج سال قبل خواهر و شوهرخواهرش را به قتل رسانده بود روز گذشته در شعبه هفتم مقابل بازپرس ولي الله حسيني لب به اعتراف گشود و راز اين جنايت ها را فاش كرد.
به گزارش همشهري، اواسط سال ۸۰ زوج جواني در منزل مسكوني شان واقع در شهرستان كرج به طرز مشكوكي جان سپردند. بررسي هاي قضات پزشكي قانوني نشان داد كه مقتولان حادثه با وارد آوردن ضربات متعدد چاقو و خفگي جان باخته بودند. پليس جنايي شهرستان كرج تحقيقات براي شناسايي عامل يا عاملان اين جنايت را آغاز كرد. بررسي ها ادامه داشت تا اينكه عصر روز يكشنبه هفته جاري خبر درگيري شديد دو برادر به اطلاع ماموران كلانتري ۱۱۶ رسيد. پليس در صحنه حاضر شد و در آن زمان بود كه علت اختلاف دو برادر براي پليس مشخص شد. برادر بزرگتر به كارآگاهان پليس گفت: «خواهر و شوهرخواهرم پنج سال قبل در شهرستان كرج به طرز ناجوانمردانه اي به قتل رسيدند و من مطمئن هستم كه برادرم از چگونگي وقوع اين جنايت اطلاع دارد» .
با اظهارات اين مرد، برادر وي به نام افشين به اداره آگاهي تهران انتقال يافت. نامبرده در جريان بازجويي هاي اوليه پليس مدعي شد كه اطلاعي از چگونگي وقوع اين جنايت ندارد، اما هنگامي كه وي تحت بازجويي هاي پليسي قرار گرفت به ارتكاب قتل ها اعتراف كرد. به اين ترتيب روز گذشته بازپرس ولي الله حسيني به بازجويي از اين مرد پرداخت كه وي لب به اعتراف گشود و گفت: اوايل سال ۸۰ وقتي كه فهميدم خواهرم با همسرش مشكل دارد به خانه آنها رفتم، او در حالي كه بسيار ناراحت و عصبي بود از من خواست تا همسرش را به قتل رسانده و او را نجات دهم.
من نيز پيشنهاد او را قبول كرده و وقتي شوهرخواهرم به خانه آمد در يك فرصت مناسب به سويش حمله كرده و در حالي كه نمي توانستم خودم را كنترل كنم، او و خواهرم را به قتل رساندم.
با اظهارات اين متهم تحقيقات بيشتر درخصوص اين پرونده توسط پليس جنايي ادامه خواهد يافت.

حوادث شهري
تلاش ۱۱ساعته امدادگران براي نجات سه كوهپيما در ارتفاعات «توچال»
ايسنا: امدادگران كوهستان هلال احمر موفق به نجات جان سه كوهپيمايي شدند كه از روز جمعه در ارتفاعات «توچال» ناپديد شده بودند.
جستجوها براي يافتن كوهنوردان ناپديد شده روز گذشته هنگامي آغاز شد كه امدادگران جمعيت هلال احمر شميرانات از ناپديد شدن سه كوهپيما از شنبه گذشته در حوالي ايستگاه ۷ «توچال» مطلع شدند.
با گزارش موضوع، ۱۲ نفر از اعضاي تيم امداد كوهستان به سه منطقه «دره مري» ، «دره اوسون» و «شير دره» اعزام شدند. در اين حال بررسي هاي صورت گرفته از بستگان سه كوهپيماي ناپديد شده مشخص كرد كه اين سه نفر به نام هاي «عباس» ۵۰ساله، «محمد» ۲۱ساله و «محمدرضا» ۳۲ ساله، ساعت دو بامداد جمعه گذشته جهت چيدن سبزه هاي فصلي به ايستگاه ۷ توچال عزيمت كرده اند. اين در حالي بود كه پس از گذشت بيش از ۴۸ ساعت از صعود، هيچ خبري از بازگشت آنها به دست نيامد. با توجه به اطلاعات به دست آمده سرانجام پس از گذشت نزديك به ۱۰ ساعت از آغاز عمليات جست وجو، اين سه كوهپيما در نزديكي منطقه «اسپيدكمر» پيدا شدند. بنا به اين گزارش، هيچ يك از اين سه كوهنورد دچار مصدوميت نشده اند ولي به علت گرسنگي سه روزه دچار ضعف شده اند.
در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد كه اين سه نفر بعد از گم كردن راه اصلي ديگر موفق به فرود از كوه نشده اند.

وقوع دو قتل خانوادگي در تهران
گروه حوادث: بازپرس ويژه قتل روز دوشنبه شاهد وقوع دو فقره قتل خانوادگي در جنوب شهر تهران بود.
به گزارش همشهري، ساعت ۲۱ روز بيست و پنجم ارديبهشت ماه مأموران كلانتري ۱۳۱ شهرري از وقوع مرگ مشكوك يك زن كه پس از انتقال به بيمارستان جان سپرده بود مطلع شدند. قرباني طاهره ۵۳ ساله نام داشت كه با ضربات متعدد چاقو كه به سرش وارد شده بود جان سپرده بود. موضوع اين مرگ مشكوك بعد از بررسي اوليه پليس به اطلاع كارآگاهان اداره دهم آگاهي تهران بزرگ رسيد.محمد تورنگ مسئول اطلاع رساني پليس تهران روز گذشته در خصوص اين حادثه گفت: عامل اين جنايت دختر مقتوله به نام صغري ۲۷ساله بوده كه به دليل مشكلات خانوادگي مرتكب اين جنايت شده بود. عامل اين جنايت توسط پليس دستگير و به ارتكاب جنايت اعتراف كرده است.تورنگ در ادامه افزود: ساعاتي قبل از وقوع اين جنايت، قتلي ديگر نيز در خيابان فدائيان اسلام رخ داده بود كه قرباني آن جنايت دختر ۲۳ ساله اي به نام رخساره بود كه توسط مادرش به قتل رسيد. متهم به قتل در خصوص انگيزه ارتكاب به قتل دخترش نيز مدعي است كه با وي در خانه مشكل داشته است.

جوان كارتن خواب طلاهاي كودكان را سرقت مي كرد
003267.jpg
ايسنا : جوان كارتن خوابي كه با اغفال دختربچه هاي ۴ تا ۶ ساله، طلا و جواهرات آنها را سرقت مي كرد، دستگير شد.
بنا به اين گزارش، ساعت ۱۲ روز گذشته فردي در تماس با پليس آنها را در جريان سرقت طلاجات دختربچه هاي خردسال در خيابان «آيت الله سعيدي» قرار داد. با آغاز تحقيقات پليسي براي شناسايي متهم، ماموران گشت پليس هنگام عبور از خيابان آيت الله سعيدي با دريافت گزارش حادثه بلافاصله در موقعيت مورد نظر حضور يافتند. در اين حال ماموران متوجه شدند كه متهم مشغول در آوردن النگوي دختر ۶ ساله اي است اما وي كه متوجه ماموران شده بود قصد فرار داشت كه از سوي پليس دستگير شده و براي انجام بازجويي به كلانتري انتقال يافت. متهم ۲۳ ساله به نام «نصيب الله» در جريان بازجويي ها به ۶ فقره سرقت با همين شگرد از كودكان ۴ تا ۶ ساله در تهران و بهبهان اعتراف كرد.
وي با بيان اينكه از اول فروردين ماه به تهران آمده گفت: در اين مدت شبها در كارتن و در خيابان مي خوابيدم و براي آنكه پولي براي خريد غذا داشته باشم با اغفال دختربچه ها، طلاي آنها را سرقت كرده و به فروش مي رساندم. با اعتراف صريح متهم به جرم ارتكابي، وي جهت تحقيقات بيشتر به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران منتقل شد. سرهنگ كشوري، رييس كلانتري ۱۱۴ «غياثي» از افرادي كه كودكانشان با اين شيوه مورد سرقت قرار گرفته اند، خواست با مراجعه به اين كلانتري و يا پايگاه ششم پليس آگاهي موضوع را پيگيري و سارق را شناسايي كنند.

آن سوي حادثه
رئيس پليس كربلا:
مرزهاي باز عراق ميدان بازي گروهك هاي جنايتكار است
003270.jpg
گروه حوادث: حملات خشونت بار تروريست هاي مسلح با استراتژي جنگ شهري در عراق اگرچه دولت جديد اين كشور را با تهديدهاي جدي مواجه كرده است و نيروهاي امنيت شهري اين كشور در خطر غافلگيري مداوم از سوي تروريست هاي مسلح يا بمب گذاري هاي انتحاري به سر مي برند ليكن تشكيل پليس عراق به عنوان تنها نيروي حافظ امنيت در شهرهاي اين كشور آن طور كه مقامات امنيتي مي گويند نمي تواند سپر امنيتي خود را مقابل باندهاي خرابكار، قاچاقچيان اسلحه و مواد مخدر كه آسان در مرزهاي مشترك عراق به كشورهاي همسايه تردد مي كنند، مستحكم نمايد.
از سوي ديگر حملات تروريستي مخالفان دولت جديد عليه نيروهاي امنيتي و پليس اين كشور، عامل جدي در دوري مقام هاي ارشد امنيتي از رسانه ها حتي در عراق است. فرستاده رئيس پليس عراق در نخستين اجلاس روساي پليس كشورهاي اسلامي تنها مقام ارشد پليس يك كشور اسلامي است كه حاضر به گفت وگو و حتي انتشار تصوير خود در رسانه ها نيست.
تردد قاچاقچيان سلاح و مواد مخدر در مرز عراق و قاچاق اسلحه از اين كشور به جمهوري اسلامي ايران مشكلاتي را براي مقامات امنيتي ايران ايجاد كرده است و همين امر موضوع گفت وگوي همشهري با سرتيپ «رزاق عبدعلي محمدطائي» - رئيس پليس كربلا- به دليل پاسخ منفي ارشد مقام پليس عراق شد.
رئيس پليس كربلا با اشاره به دوران سقوط صدام و حمله آمريكا به عراق مي گويد: «در اين دوره نيروهاي امنيتي عراق به طور كامل از بين رفت و موجب شد كه خرابكارها به راحتي به ايران رفت و آمد داشته باشند.»
سرتيپ رزاق معتقد است كه در هر كشوري گروهك ها و افرادي وجود دارند كه عاشق جنايت هستند يا به دليل مسايل اقتصادي و بيكاري اقدام به اعمال جنايتكارانه مي كنند.
او مي گويد: «اگر نيروهاي امنيتي وجود نداشته باشند كه بر جنايتكاران حكومت كنند آنها اقداماتشان را در روز روشن و در خيابان ها به راحتي انجام مي دهند.»
سرتيپ رزاق از بين رفتن نيروهاي امنيتي عراق را عامل اصلي ورود گروهك ها از كشورهاي ديگر به عراق و به منظور قاچاق سلاح، كالا مي داند.
به اعتقاد وي نيروهاي امنيتي عراق در حال بازسازي هستند و همين موضوع است كه نشان مي دهد عراق آنقدر نيروي امنيتي ندارد كه قادر به كنترل مرزهاي مشترك اين كشور با كشورهاي همسايه به ويژه ايران باشند.
«عراق بيشترين ضرر را از اين هرج و مرج برده است و در حالي كه همسايگان ما داراي نيروهاي نظامي منسجم، ارتش و نيروهاي انتظامي هستند و مي توانند مرزهايشان را كنترل كنند متاسفانه عراق اين نيروها را ندارد و تنها پليس وجود دارد، در حالي كه حفاظت از مرزها بر عهده ارتش است. به همين خاطر است كه مرزهاي عراق تبديل به ميدان بازي براي گروهك هاي جنايتكار شده چون مرزهاي عراق باز است.» اين ها گفته هاي رئيس پليس كربلا است.
سرتيپ «رزاق» البته نيروهاي آمريكايي را اشغالگران عراق مي داند كه با داشتن پايگاه هاي نظامي در اين كشور اقدامي براي حفاظت از مرزهاي عراق نمي كنند.
او در خصوص خطر وجود سلاح هاي غيرمجاز و قاچاق اسلحه مي گويد: «در ماه دوم از اشغال عراق پليس اين كشور كار خود را آغاز كرد و از تمام نيروها خواست كه به كار خود بازگردند ولي وقتي آمدند مشاهده كردند كه همه چيز به سرقت رفته است. كربلا بيشترين انبار سلاح را داشت كه زمان اشغال، مردم همه آنها را غارت كردند و تنها كاري كه ما در حال حاضر انجام مي دهيم جمع آوري سلاح هاي به سرقت رفته است.»
سرتيپ «رزاق» رئيس پليس كربلا حالا تنها عضو گروه عراق است كه از انتشار تصوير و مطالبش هراسي ندارد چون معتقد است كه كربلا امن ترين شهر عراق است.
او كه به عنوان محافظ شخصي فرستاده رئيس پليس عراق به نخستين اجلاس روساي پليس كشورهاي اسلامي آمده است اين اجلاس را گام مهمي براي ايجاد توافق ميان پليس كشورهاي اسلامي مي داند و اين سخنان پاياني سرتيپ رزاق است.
اين اجلاس باعث شد كه رئيس پليس هر كشور به صورت حضوري مشكلات كشور خود را مطرح كند و از تجربه كشورهاي ديگر استفاده كند و به طور حتم نتايج خوبي خواهد داشت.

شادماني عجيب مرد مسلح
003273.jpg
گروه حوادث- عصر روز شنبه مرد مسلحي كه بي هدف به هر سو شليك مي كرد بعد از دستگيري علت تيراندازي هاي خود را شادماني از خبر پدرشدنش بيان كرد.
به گزارش همشهري، عصر روز شنبه جوان ۲۷ ساله اي به نام عباس در حالي كه سوار خودروهاي خط توحيد _ تجريش بود ناگهان در نزديك پل چمران اسلحه اي را كه در لباسش پنهان كرده بود در دست گرفته و شقيقه مسافر كناري خود را نشانه گرفت.
راننده به محض مشاهده اين صحنه خودرو را متوقف كرد. عباس روبه راننده گفت، «پول كرايه ام را ندارم، اين مرد بايد پرداخت كند» راننده كه متوجه شرايط غيرعادي رواني عباس شده بود، از وي خواست بدون پرداخت كرايه، خودرو را ترك كند. شهرام بعد از خروج از خودرو به سوي يك اتوبوس شركت واحد كه در ايستگاه متوقف شده بود، رفت و پس از سوارشدن به اتوبوس اسلحه خود را به سمت راننده گرفت. راننده اتوبوس وقتي عباس را با اسلحه اي در دست ديد از وي خواست اتوبوس را ترك كند. اين مسئله موجب درگيري بين مرد مسلح و راننده اتوبوس شد. عباس با اسلحه اي كه در دست داشت پنج تير هوايي شليك كرد و موجب وحشت سرنشينان اتوبوس شد. پليس از موضوع باخبر شده و يك اكيب از ماموران كلانتري ۱۴۵ ونك به محل اعزام شدند.
ماموران در حالي كه مرد مسلح بي هدف به هر سو شليك مي كرد براي دستگيري وي وارد عمل شده و قبل از آنكه حادثه اي تلخ به وقوع بپيوندند موفق به بازداشت او شدند.
متهم جوان بعد از بازداشت به پليس گفت: «به خاطر مشكلات مالي اقدام به اين كار كرده بودم» ولي در بازجوييهاي بعدي اظهارات اوليه خود را رد كرده و درخصوص انگيزه اصلي از حمله مسلحانه به مردم گفت: «همسرم خبر پدرشدنم را به من داد و من از خوشحالي در پوست خود نمي گنجيدم، اين حوادث ناشي از شادمانيم بود!»
با دستور قضايي متهم براي انجام آزمايشات لازم رواني به پزشكي قانوني انتقال يافت.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش فناوري
بـورس
زادبوم
رسانه
خارجي
سياسي
داخلي
شهرستان ها
شهري
راهنما
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   زادبوم   |   رسانه   |   حوادث   |   خارجي   |  
|  سياسي   |   داخلي   |   شهرستان ها   |   شهري   |   راهنما   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |