شنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره ۳۵۶۰ - Nov 20, 2004
كنفرانس ملي بازار سرمايه،موتور محرك اقتصاد ايران برگزار مي شود
بررسي آخرين تحولات و چشم اندازهاي بورس تهران
گروه بورس: آخرين وضعيت، تحولات و چشم اندازهاي سرمايه گذاري در بورس اوراق بهادار با حضور دبيركل، تعدادي از خبرگان مالي و كارگزاران بازار سهام مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار مي گيرد.
دكتر محمدهاشم بت شكن دبير كنفرانس «بازار سرمايه، موتور محرك توسعه اقتصادي ايران» با اعلام اين مطلب به خبرنگار ما گفت: كنفرانس ملي بازار سرمايه، موتور محرك اقتصاد ايران هفتم و هشتم آذرماه جاري به ابتكار دانشگاه علامه طباطبايي و با همكاري سازمان بورس اوراق بهادار و جمعي از نهادهاي بازار سرمايه ايران برگزار مي شود.
وي افزود: در نخستين روز برگزاري اين كنفرانس يعني در هفتم آذرماه ميزگردي با حضور دبير كل سازمان بورس اوراق بهادار و تعدادي از كارشناسان و صاحبنظران بازار سرمايه به منظور بررسي آخرين وضعيت روز بورس تهران برگزار مي شود.
دكتر بت شكن ادامه داد: قرار است اين ميزگرد به صورت پرسش و پاسخ برگزار شود، حضور همه علاقه مندان در اين ميزگرد بلامانع است، اما متقاضيان بايد پيش ازشركت در اين ميزگرد براي دريافت كارت ورود با دبيرخانه كنفرانس يا با شماره تلفن ۸۹۶۲۹۱۰ تماس بگيرند.
دبيركل كنفرانس بازار سرمايه، موتور محرك اقتصاد ايران گفت: در اين كنفرانس دو روزه علاوه بر ارائه سخنراني افتتاحيه از سوي مهندس محسن صفايي فراهاني، معاون كل وزير اقتصاد، رئيس دانشگاه علامه طباطبايي و دبير اجرايي سمينار، مقالاتي از سوي جمعي از استادان دانشگاه، پژوهشگران و فعالان بازار سرمايه ارائه مي شود.
وي در پايان تاكيد كرد: طي روزهاي آينده جزئيات بيشتري از نحوه برگزاري، سخنرانان و ميزگردهاي تخصصي در نظر گرفته شده براي ارائه در اين كنفرانس ملي اعلام خواهد شد.

در هفته گذشته صورت پذيرفت
استقبال ۱۰ هزار سهامدار شهرستاني از معاملات بورس
006918.jpg
گروه بورس: آخرين آمار دريافتي نشان مي دهند: بورس بازان شهرستاني طي هفته گذشته همزمان با رشد قيمت ها حجم فعاليت خود را در بازار سهام افزايش دادند.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته بيش از ۱۰ هزار نفر از طريق ۷ تالار منطقه اي بورس اوراق بهادار نسبت به خريد و فروش سهام اقدام كردند. در اين بين تالارهاي اصفهان و تبريز در مجموع با جذب حدود ۵ هزار سرمايه گذار از پر رونق ترين بازارهاي سهام در مراكز استان ها محسوب مي شدند.
براساس اين گزارش در تالار تبريز ۵۸ درصد مراجعان خريدار سهام بودند ضمن اين كه در تالار اصفهان ۱۴۷ سهامدار جديد در طول هفته قبل به مجموعه بازار سرمايه ايران پيوستند.
معاون تالار منطقه اي تبريز گفت: ۵۰ ميليارد و ۵۹ ميليون و ۹۷۷ هزار و ۹۸۸ ريال از سهام شركت ها در معاملات اين هفته تالار منطقه اي تبريز دادوستد شد.
روح الله ميرزانژاد، ميزان سهام مبادله شده در بورس تبريز را ۹ ميليون و ۷۷ هزار و ۶۰ سهم و متعلق به سهام ۱۴۵ شركت اعلام كرد. ۵۹ درصد اين سهام مربوط به خريد و ۴۱ درصد مربوط به فروش بوده است.
ميرزا نژاد گفت: معاملات انجام شده در تالار منطقه اي بورس تبريز توسط ۱۶ كارگزار صورت گرفته است. شمار خريداران سهام اين هفته بورس تبريز يك هزار و ۹۸۲ نفر بود.
همچنين بر اساس اين گزارش تعداد ۱۹ ميليون و ۹۶۲ هزار و ۶۶۹ سهم به ارزش ۹۵ ميليارد و ۹۸۳ ميليون و ۷۵۴ هزار و ۹۳۸ ريال، طي هفته قبل در تالار اصفهان دادوستد شد.براساس اين گزارش در اين مدت دو هزار و ۹۶۹ خريدار، سهام ۱۷۷ شركت فعال در تالار اصفهان را معامله كردند.مدير تالار منطقه اي شيراز نيز گفت: پنج ميليون و ۵۵۷ هزار سهم به ارزش ۹/۲۷ ميليارد ريال طي هفته گذشته در بورس اوراق بهادار شيراز مبادله شد.
محمد نبي وفا گفت: ۶۰ درصد از اين مبادلات مربوط به خريد و۴۰ درصد از آن مربوط به فروش سهام بوده است.مدير تالار منطقه اي شيراز افزود: در اين مدت يك هزار و ۳۳۳ نفر در تالار شيراز اقدام به خريد سهام كردند.

هفته گذشته روي داد
رشد شاخص ها در برابر افت ارزش دادوستدها در بورس تهران
گروه بورس: بررسي عملكرد فعالان بورس تهران در هفته گذشته نشان مي دهد؛ به رغم افت ارزش و تعداد سهام مبادله شده،  شاخص هاي اصلي بازار در پي تحولات اخير در عرصه سياست بين الملل با رشد فزاينده اي روبرو شده اند.
به گزارش خبرنگار ما در اين هفته شاخص كل قيمت سهام ۲۱۱ واحد بالا رفت، و از مرز ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد گذشت.
ضمن اين كه در تالار اصلي فعالان بازار شاهد رشد ۲۴۰ واحدي شاخص و در تالار فرعي نظاره گر افزايش ۵۴ واحدي شاخص عملكرد بازار بودند.
آمار ارائه شده حاكي است: در اين هفته سهام صنعتي و واسطه گري مالي و بورس تهران به طور يكسان مورد توجه فعالان بازار قرار گرفتند كه در نتيجه شاخص مالي با ۸۶۴ واحد رشد به مرز ۴۳ هزار واحد رسيد. از سوي ديگر شاخص صنعت نيز ۱۳۳ واحد بالا رفت و در رقم ۱۰ هزار و ۱۶۶ واحد ثابت ماند.
طي هفته گذشته شاخص قيمت و بازده نقدي ۵۳۸ واحد و شاخص ميانگين موزون ۵۰ شركت فعال تر
۶/۱۵ واحد افزايش يافت.
براساس اين گزارش هفته گذشته ارزش كل معاملات سهام در بورس تهران با ۸/۶۲درصد افت به يكهزار و ۲۰۵ ميليارد ريال رسيد. در اين هفته ۲۷ هزار و ۱۱۴ نفر در ۴۰ هزار نوبت با مراجعه به شركت هاي كارگزاري، ۱۹۳ ميليون و ۷۴۶ هزار سهم را در بورس تهران خريدند. در اين دوره تعداد كل خريداران دو درصد و تعداد سهام مبادله شده ۲/۳۳ درصد كاهش نشان داد.

مخالفت ديوان عدالت اداري با واگذاري سهام بانك هاي دولتي
فارس: معاون قضايي ديوان عدالت اداري گفت:  هيچ كدام از بانكهاي دولتي موجود حق خصوصي شدن را ندارد و اين كار كاملا با قانون مغايرت دارد.
مقدسي فر افزود: مجلس طرح ايجاد و تاسيس بانكهاي  غيردولتي را به تصويب رسانده است كه اين مصوبه فقط شامل تاسيس بانكهاي جديد مي شود و در مورد بانكهاي دولتي موجود كاربرد ندارد.
وي افزود: مطابق قانون اساسي و مصوبه شوراي انقلاب، بانكها دولتي هستند و نمي توان با افزايش سهام نسبت به خصوصي كردن آنها اقدام كرد.
وي در پاسخ به پرسشي در خصوص چگونگي وضعيت بانك رفاه كارگران گفت: سازمان تامين اجتماعي با اصلاح اساسنامه و بالابردن ميزان سهام بانك رفاه قصد خصوصي كردن اين بانك را داشت كه دراين مورد شكايتي به ديوان عدالت اداري واصل شد و ديوان نيز بعد از بررسي شكايت، نسبت به ابطال آن اقدام كرد.

مهلت استفاده از حق تقدم سهام آلومتك اعلام شد
گروه بورس: براساس تصميم مجمع عمومي فوق العاده شركت آلومتك سرمايه اين شركت دوبرابر مي شود.
به گزارش خبرنگار ما براين اساس سرمايه شركت از مبلغ ۲۵ ميليارد ريال به ۵۰ ميليارد ريال افزايش مي يابد و اين مبلغ از محل مطالبات حال شده يا آورده نقدي سهامداران تأمين مي شود.بنابر اين گزارش سهامداران اين شركت مي توانند در مهلت مقرر از حق تقدم خود در خريد سهام جديد استفاده كنند.اين سهام جديد به مبلغ اسمي هر سهم يك هزار ريال و بانام عرضه مي شود.
ضمناً به هر سهم معادل ۱۰۰ درصد آن سهم جديد تعلق خواهد گرفت. اين گزارش حاكي است مهلت استفاده از حق تقدم براي سهامداران شركت از تاريخ ۲۶ آبان ماه تا تاريخ ۲۸ دي ماه ۸۳ خواهد بود.

قند پارس به ازاي هر سهم ۳۲ ريال زيان كنار گذاشت
گروه بورس: شركت قند پارس طي اطلاعيه اي خلاصه نتايج مجمع عمومي عادي سالانه خود را منتشر كرد.
به گزارش خبرنگار ما در اين مجمع كه در تاريخ ۲۱ آبان ماه جاري برگزار شده بود مشخص شد كه شركت در سال مالي گذشته به ازاي هر سهم خود ۳۲ ريال زيان كنار گذاشته است.
بر اين اساس در سال گذشته هيچ گونه سود نقدي به هر سهم اين شركت تعلق نگرفته است. بنا بر گزارش حسابرسي قند پارس، اين شركت فاقد آئين نامه تفكيك هزينه هاي جاري از سرمايه اي است. ضمنا دارايي هاي ثابت شركت از پوشش بيمه اي كافي برخوردار نيست.
در ادامه اين گزارش آمده است: از بابت مرخصي استفاده نشده كاركنان قند پارس، ذخيره اي در حساب هاي شركت منظور نشده است. همچنين سهم مزاياي پايان خدمت كاركنان بازنشسته در سال مالي مورد گزارش به نحو صحيح پرداخت نشده است.
اين گزارش حاكي است: قند پارس در سال مالي منتهي به پايان تيرماه ۸۳ (سال مالي مورد بحث)  ۲/۴۲ ميليارد ريال فروش خالص داشته در حالي كه بهاي تمام شده كالاي فروش رفته و خدمات ارائه شده توسط شركت ۵/۴۳ ميليارد ريال برآورد شده است. شركت در اين سال ۷/۲ ميليارد ريال زيان عملياتي و يك ميليارد ريال زيان خالص داشته است.
ضمنا در پايان دوره ياد شده زيان انباشته قند پارس ۳۵/۲۱ ميليارد ريال محاسبه شده است.

اقتصاد نوين ۲۵۳ ريال سود براي هر سهم كسب كرد
گروه بورس: طي نيمه نخست امسال ميزان سود خالص بانك اقتصاد نوين به رقم ۳/۱۲۶ ميليارد ريال رسيد.
به گزارش خبرنگار ما در اين مدت به هر سهم شركت ۲۵۳ ريال سود خالص تعلق گرفت كه با توجه به پيش بيني سود ۳۹۹ ريالي شركت براي سال مالي جاري اين رقم ۶۳درصد بودجه را محقق ساخته است.
بنابراين گزارش بانك اقتصاد نوين در ۶ ماه نخست امسال ۶/۲۷۸ ميليارد ريال درآمد حاصل از تسهيلات اعطايي، ۵۱ ميليارد ريال درآمد سرمايه گذاري در اوراق مشاركت و ۱۳/۱ ميليارد ريال درآمد حاصل از سپرده گذاري داشته است.
اين گزارش حاكي است اين بانك در سال گذشته ۲۸۳ ميليارد ريال از محل تسهيلات اعطايي، ۴۹ ميليارد ريال از محل سرمايه گذاري در اوراق مشاركت و يك ميليارد ريال از محل سپرده گذاري درآمد داشته و ميزان سود خالص شركت ۹۳ ميليارد ريال محاسبه شده است. در اين مدت اقتصاد نوين به ازاي هر سهم خود ۳۷۱ ريال سود كنار گذاشته است.
پيش بيني عملكرد شركت در سال جاري در مقايسه با عملكرد واقعي آن در سال گذشته به ترتيب به لحاظ سود حاصل از تسهيلات اعطايي ۱۲۶ درصد افزايش، جمع درآمدها ۱۱۰ درصد افزايش، سود پرداختي به سپرده هاي سرمايه گذاري ۱۱۸ درصد افزايش و سود خالص ۱۱۵ درصد افزايش داشته است.

حجم معاملات بورس فلزات ۱۸ درصد افزايش يافت
006915.jpg
گروه بورس: در شصتمين هفته فعاليت سازمان بورس فلزات تهران، ۲۳ تا ۲۷ آبان ماه، در مجموع ۱۰۷ هزار و ۸۴۰ تن انواع فولاد، آلومينيوم، مس و روي به ارزش ۵۴۰ ميليارد و ۶۷۰ ميليون و ۶۶۰ هزار ريال داد و ستد شد.
به گزارش اطلاع رساني بورس فلزات تهران، آمار كل معاملات اين بورس در هفته مورد بررسي نسبت به هفته قبل از آن از لحاظ حجم ۱۸ درصد و از نظر ارزش ۱۴ درصد افزايش يافت.
اين گزارش حاكي است؛ در هفته گذشته ۱۰۴ هزار و ۲۰۰ تن انواع محصولات فولادي به ارزش ۴۵۴ ميليارد و ۸۲۶ ميليون و ۵۶۰ هزار ريال معامله شد كه به لحاظ وزن و ارزش به ترتيب ۶۲/۹۶ و ۱۲/۸۴ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است. در گروه محصولات مسي نيز يك هزار و ۵۲۰ تن مس به ارزش ۴۴ ميليارد و ۷۱۲ ميليون و ۹۰۰ هزار ريال معامله شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۴۱/۱ و ۲۷/۸ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است.
همچنين در گروه محصولات آلومينيومي نيز، ۲ هزار و ۶۰ تن انواع آلومينيوم به ارزش ۴۰ ميليارد و ۵۱۸ ميليون و ۲۰۰ هزار ريال معامله شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۹۱/۱ و ۵/۷ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده و در جايگاه سوم قرار گرفته است.
در گروه محصولات روي نيز در هفته مورد گزارش، ۶۰ تن شمش روي به ارزش ۶۱۳ ميليون ريال معامله شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۰۶/۰ و ۱۱/۰ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داد.
براساس اين گزارش، از كل معاملات صورت گرفته در بورس طي هفته گذشته ۸۶ هزار و ۲۴۰ تن به ارزش ۳۹۲ ميليارد و ۲۰۳ ميليون و ۹۶۰ هزار ريال بصورت سلف و ۲۱ هزار و ۶۰۰ تن به ارزش ۱۴۸ ميليارد و ۳۶۶ ميليون و ۷۰۰ هزار ريال بصورت نقدي دادوستد شد.
در اين گزارش آمده است: تالار بورس فلزات در هفته گذشته شاهد جمعا ۱۴۸ هزار و ۷۶۰ تن عرضه و در مقابل ۲۰۵ هزار و ۸۶۰ تن تقاضا براي محصولات يادشده بود.

البرز ۱۰ درصد سهام پياذر را مي فروشد
گروه بورس: سرمايه گذاري البرز ۱۰ آذرماه جاري ۲۰ درصد سهام خود در شركت كشت و صنعت پياذر را مي فروشد.
به گزارش خبرنگار ما قرار است اين ميزان سهام به صورت نقدي و يكجا و با قيمت پايه ۳۳۰ تومان به ازاي هر سهم فروخته شود.
در حال حاضر شركت سرمايه گذاري البرز و شركت هاي زيرمجموعه آن بخش اعظم سهام پياذر را در اختيار دارند.

توزيع كارت آزمون كارگزاري بورس
گروه بورس: كارت ورود به جلسه آزمون مقدماتي كارگزاري بورس پنجم آذرماه توزيع مي شود.به گزارش خبرنگار ما همه افرادي كه براي آزمون اصول مقدماتي كارگزاري (نمايندگي ۲) ثبت نام كرده اند بايد براي دريافت كارت ورود به جلسه روز پنج شنبه پنجم آذرماه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر به موسسه عالي بانكداري مراجعه كنند.

اعضاي هيأت مديره دشت مرغاب معرفي شدند
گروه بورس: شركت دشت مرغاب اعضاي هيأت مديره و مديرعامل جديد خود را معرفي كرد.
به گزارش خبرنگار ما در اين راستا محمد جواد براتي نماينده شركت ملي كشاورز به عنوان مديرعامل جديد و عضو هيأت مديره اين شركت انتخاب شد.
بنا بر اين گزارش سيد مجتبي خاتمي نماينده شركت مديريت سرمايه گذاري بانك ملي به عنوان رئيس هيأت مديره، فاطمه سلطاني نماينده مديريت سرمايه گذاري بانك ملي، نايب رئيس هيأت مديره و محمد حسين روحاني نماينده شركت ملي خدمات تداركات و غلامرضا بهروز رزين خامه نماينده شركت توليدي و صنعتي مدار به عنوان اعضاي هيأت مديره معرفي شدند.

سهامداران بخوانند
جزئيات تازه از رقباي صدرا در پارس جنوبي
پيشنهادهاي شركت كنندگان در مناقصه فازهاي ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبي در حال بررسي بوده و به زودي برنده نهايي اين مناقصه از سوي كميسيون معاملات وزارت نفت مشخص مي شود.
معاون برنامه ريزي وزارت نفت گفت: به رغم اينكه پاكت هاي پيشنهادهاي مالي شركت كنندگان در مناقصه فازهاي ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبي گشوده شده اما هنوز برنده نهايي مناقصه مشخص نشده است.
اكبر تركان اضافه كرد: كميسيون معاملات بايد تمام پيشنهادهاي فني و مالي اين مناقصه را با هم مورد بررسي قرار داده و برنده نهايي را اعلام كند. وزارت نفت بايد تا پايان سال قرارداد مناقصه فازهاي ۱۵ و ۱۶ و تعدادي ديگر از فازهاي پارس جنوبي را منعقد كند.
تركان گفت: در اين مناقصه ۵ گروه از شركت ها كه گروه اول شركت كشتي سازي و فراساحل با همكاري چند شركت خارجي از كشورهاي انگليس، ژاپن و كره و چند شركت داخلي است و گروه دوم شامل شركت سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و شركت پتروپارس با همكاري يك شركت خارجي است در اين مناقصه شركت كرده اند.
وي اظهارداشت: شركت صدرا نيز با همكاري يك شركت هلندي در گروه سوم، شركت تكنيك با همكاري شركت O1 و شركت تاسيسات دريايي در گروه چهارم و در گروه پنجم نيز بنياد مستضعفان با همكاري يك شركت روسي در مناقصه حضور دارند.

تأسيس ۱۰ تالار منطقه اي بورس تا پايان امسال
ايسنا: مدير هماهنگي بورس هاي منطقه اي گفت: تالار منطقه اي بورس كرمانشاه حداكثر تا بهار سال آينده راه اندازي مي شود.
عباسعلي حقاني نسب در بازديد از پتانسيل ها و امكانات استان كرمانشاه براي راه اندازي تالار بورس، اظهار داشت: «طبق برنامه سوم توسعه قرار بود بازار بورس در پنج كلان شهر كشور راه اندازي شود كه تاكنون با توجه به استقبالي كه از اين موضوع شده، علاوه بر آن پنج منطقه، در سه استان ديگر (كرمان، يزد و گيلان) نيز تالار بورس راه اندازي شده و با توجه به مجوزي كه سازمان بورس از شوراي بورس گرفته، تا پايان امسال تالارهاي منطقه اي در ۱۰ استان ديگر راه اندازي مي شود.» حقاني نسب با بيان اينكه بورس، حق سرمايه گذاري همه مردم با هر مبلغ از پس انداز را در گزينه هاي مختلف سرمايه گذاري فراهم مي كند، گفت:« استان ها با اين ديدگاه كه حضور بورس به توسعه اقتصادي منطقه مي انجامد پيگير ايجاد بورس در مناطق خودشان هستند. »
حقاني نسب، پتانسيل هاي اقتصادي استان از نظر جمعيت، ميزان پس انداز و منابع داخلي و منابعي كه از ديگر مناطق وارد استان مي شود، پتانسيل صنعتي و حركت روبه  رشد صنعتي استان و جديت و پيگيري مسوولان استان را سه فاكتور اصلي براي راه اندازي بورس در مناطق كشور دانست و ادامه داد: «با توجه به بررسي هايي كه انجام شد، استان كرمانشاه بيش از ۵۰ درصد اين فاكتورها را براي راه اندازي تالار بورس دارد و اميدواريم بتوانيم حداكثر تا بهار سال آينده تالار بورس كرمانشاه را راه اندازي كنيم.»

تغييرات قيمت سهام
معاملات هفتگي سهام تالار اصلي
از ۲۳ تا ۲۷ آبان
درصد تغيير
قيمت پاياني
تعداد سهام معامله شده
نام شركت
۶۱۶
۹۵۸۴
۱۰۲۵۲۴۵
معدني و صنعتي چادرملو
۲۱۵-
۵۹۸۱
۱۲۱۱۰۱۱
توسعه معادن روي ايران
۱۹۵-
۴۷۱۰
۷۴۸۶
حق تقدم توسعه معادن روي ايران
۳۲-
۶۹۰۸
۲۳۰۸۵
معادن منگنز ايران
۲۸۰
۳۶۰۱
۱۶۸۰۶۱
شهد ايران
۲-
۲۹۵۶
۳۰۲۷
نوش مازندران
۵۸
۲۴۴۶
۳۳۳۰۱
روغن نباتي پارس
۱۶۸-
۵۶۲۰
۱۶۲۸۴۵
صنعتي بهشهر
۲۳۶-
۳۳۸۱
۱۲۱۵۶۰
بهپاك
۵۴۱-
۳۲۶۰
۲۲۶۰
روغن نباتي جهان
۷-
۵۴۹۶
۴۴۰۴۴۳
لبنيات پاك
۱
۷۰۰۱
۱۸۶۹۸۰۴
شير پاستوريزه پگاه اصفهان
۱۰
۲۰۳۶
۲۰۱۰
بيسكويت گرجي
۱
۲۰۴۲
۲۶۰۱
قند ثابت خراسان
۰
۲۱۱۸
۱۱۷۶
قند مرودشت
۲۶۸
۲۶۸۷
۲۰۱۵۸۵
توليدي مهرام
۴
۲۹۷۹
۱۹۰۳۴
ايران مرينوس
۲۹-
۱۲۵۹
۵۰۱۰
پشم بافي توس
۳-
۲۱۵۹
۴۵۸۷۶
فيبر ايران
۷۸-
۷۰۸۵
۲۹۶۳۶
صنايع كاغذسازي كاوه
۲۴
۱۱۲۷۴
۷۰۶۱۷
بسته بندي پارس
۵۸۰
۱۹۵۶۶
۱۰۶۹۳
افست
۲۵۶۱
۲۴۴۳۳
۱۲۹۸۶۵
نفت پارس
۲۸۰
۳۱۱۹۸
۱۳۶۵۱۹
نفت بهران
۲۴۰
۱۹۷۷۷
۹۳۶۶۷
پتروشيمي فارابي
۲۹
۱۰۷۵۰
۸۸۲۰۶
صنايع شيميايي ايران
۵۸
۲۹۱۰
۹۳۷۷
صنايع شيميايي سينا
۴۹
۱۵۱۰۶
۳۲۰۱۲۹
پتروشيمي خارك
۳۲۲
۲۱۵۳۸
۷۷۲۶۲۸
پتروشيمي اصفهان
۸۶-
۱۴۲۵۱
۱۲۰۰۶۵۰
پتروشيمي اراك
۲۴۰
۱۶۲۵۹
۲۱۹۸۸۰
پتروشيمي آبادان
۲۸-
۲۴۸۹
۲۰۱۰
پارس پامچال
۹۴
۹۱۸۶
۵۰۵۵۰
داروسازي جابر ابن حيان
۱۴۰
۶۱۴۶
۳۰۶۳۶۹۸
كيميدارو
۲
۱۷۱۰۴
۱۸۷۰۳
دارويي رازك
۴۶
۴۵۲۲
۵۰۸۶۹۴
دارويي لقمان
۷۰
۴۹۲۴
۱۱۳۹۰
داروسازي كوثر
۲۰۶
۱۰۱۰۱
۷۰۱۷۵۴۰
پارس دارو
۱۷۸
۹۴۶۵
۳۱۴۳۶
داروسازي فارابي
۴۶-
۴۱۳۰
۱۰۲۷۵۶
داروسازي امين
۱۱۳
۲۲۸۴۳
۲۶۵۱
داروسازي سينا
۵۹۳
۷۷۷۴
۶۶۰۴۹
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۸۷۴
۱۱۸۷۴
۹۳۷۲۰
داروسازي اكسير
۱۶
۷۳۸۲
۵۶۸۰
داروسازي زهراوي
۲۵
۵۸۴۵
۳۳۲۶۲
كارخانجات داروپخش
۳-
۲۸۸۷
۱۱۳۸۲۵
كف
۵۸
۸۴۹۷
۷۶۲۶۲۷
كربن ايران
۱۶۳۷-
۱۴۱۷۶
۵۰۶۵۹۹
صنايع پلاستيكي سهند
۰
۱۰۱۰
۷۱۴۱
پلاستيك شاهين
۲۷-
۱۱۸۵
۲۳۲۱۳
درخشان تهران
۶۴۴
۳۰۰۳۲
۱۵۶۸۰۸۳
گاز لوله
۲۵-
۳۹۳۸
۸۳۲۵
شيشه قزوين
۶۱-
۲۵۰۸
۱۴۲۸۸۸
شيشه و گاز
۱۰-
۳۷۳۵
۳۲۹۴۶۷
فرآورده هاي نسوز آذر
۱۳-
۸۱۶۹
۱۲۵۰
كاشي اصفهان
۱۱۸
۳۲۶۰
۱۱۳۲۳۹
چيني ايران
۵-
۱۰۱۵۵
۳۴۰۸۴۶۵
كاشي نيلو
۲-
۱۷۸۰
۵۷۵
كاشي سعدي
۱-
۳۲۶۶
۱۳۵
صنايع كاشي و سراميك سينا
۵۴-
۱۹۴۱
۱۱۳۵۰۲
توليدي كاشي تكسرام
۸۹۳
۱۸۸۵۸
۱۶۸۵۷۳۸
سيماي تهران
۹۱۶
۳۱۳۷۴
۴۴۰۲۴
سيمان شمال
۲۵۴۹
۲۶۱۱۶
۳۷۳۲۶۳
سيمان كرمان
۱۶۷۳
۲۳۱۷۴
۱۸۱۰۹۲
حق تقدم سيمان كرمان
۱۲۰۷-
۷۹۷۶۸
۵۳۶۸۲
سيمان صوفيان
۲۰۷
۱۷۴۳۰
۲۲۴۲۳۲۲
سيمان فارس و خوزستان
۶۲۸-
۳۵۸۳۲
۱۱۹۴۴۹
سيمان شرق
۹۴۷
۳۴۶۸۳
۶۰۱۰
سيمان خزر
۷۹۸
۲۱۳۲۴
۲۹۶۷۶۸
سيمان سپاهان
۵۲۶-
۳۷۰۸۰
۹۵۴۵۳
سيمان شاهرود
۰
۴۱۸۷۴
۵۶۰
سيمان دورود
۷۸۷
۱۰۶۲۱
۲۷۸۳۵۷
سيمان هگمتان
۷۰۷
۲۳۸۰۷
۹۳۹۸۱۵
سيمان بهبهان
۳
۱۸۹۷۴
۲۷۲۸۸
سيمان خاش
۱۲۳
۸۰۴۷
۷۴۶۰۵
سيمان كارون
۱۵۹
۴۹۹۲
۸۱۴۰۷۲
ايرانيت
۱۳۴
۲۷۱۴
۲۵۴۳۸
نورد و قطعات فولادي
۱۴
۴۰۰۰
۷۸۷۶۲
لوله و ماشين سازي ايران
۸۷
۱۶۷۷
۶۸۰۴۲
پارس متال
۲۵
۵۸۵۵
۳۵۲۰
فروسيليس ايران
۰
۶۹۵۲
۷۱۴
گروه صنعتي سپاهان
۶۳۰۹-
۷۷۴۰
۲۲۹۰۱
آلومتك
۱۸۹
۴۸۶۵
۱۱۵۶۴۵
نورد آلومينيوم
۱۸-
۴۳۹۵
۳۶۱۰۰
مس شهيد باهنر
۱۶۹
۱۸۷۰
۲۰۳۵۲۴۶
صنايع آذرآب
۲۲-
۱۸۲۸
۶۳۹۷۱۲
لاميران
۳۵۱
۳۲۹۱
۲۱۹۷۲۷
صنعتي آما
۱۰۲-
۳۱۸۷
۱۴۴۲۱۴
جام دارو
۱۷۳
۳۱۴۱
۳۷۲۷۲
پمپ سازي ايران
۱۲-
۲۵۹۲
۵۵۸۵۵
ماشين سازي نيرو محركه
۱۰-
۲۱۳۷
۳۵۲۴۵
آبسال
۱۷
۱۵۱۹
۴۵۴۸۹
سرما آفرين
۴۴۱
۴۷۱۱
۷۴۱۱۳۲
تراكتورسازي ايران
۶۱
۲۲۷۸
۳۶۶۶۰
گروه صنعتي بوتان
۵۸-
۳۴۲۷
۱۱۶۲۴۷
موتوژن
۴
۶۳۴۰
۵۲۰
پارس سوئيچ
۲۶
۱۰۳۷
۱۷۷۹۴۶۳
پارس الكتريك
۴۳۵-
۷۱۵۳
۵۴۵۴۰
كنتورسازي ايران
۱۰-
۵۰۲۰
۳۹۴۰۸۰۱
ايران خودرو
۳۶۳۰-
۵۱۴۰
۱۳۶۸۵۸۸
گروه بهمن
۷۰۸
۱۱۲۸۱
۲۲۳۹۰۲۱
سايپا ديزل
۷-
۵۸۳۳
۱۳۳۲۴۲
سايپا
۰
۶۲۵۰
۳۰۴۰
لنت ترمز ايران
۶۰
۲۴۱۰
۶۶۸۶۴۱
نيرو محركه
۹۲-
۲۹۱۲
۲۲۹۶۷۰
محورسازان ايران خودرو
۱
۷۲۲۳
۵۹۳۶۷۵
كاربراتور ايران
۸۸-
۵۰۴۷
۳۰۶۴۸
آهنگري تراكتوري سازي ايران
۴۳
۲۲۲۹
۱۸۱۳۶۸
ريخته گري تراكتور سازي ايران
۲۷۴
۸۰۰۰
۱۴۱۳۷۳
سايپا آذين
۰
۱۵۸۷۴
۴۹۱۵۱۵
صنعتي دريايي ايران
۶۴۷
۴۳۰۳
۲۸۶۶۹۷
شركت ساختمان اصفهان
۲۵۹-
۵۰۱۱
۵۹۰۲۰۹
سامان گستر اصفهان
۵۱-
۶۱۶
۵۸۰۲۸
حق تقدم شركت سامان گستر اصفهان
۱۴۱
۸۰۱۳
۵۲۹۴۶۶
سرمايه گذاري مسكن
۶۵۱
۳۶۴۴۷
۵۶۷۶۵
خدمات انفورماتيك
۱۹۶-
۱۰۸۷۴
۹۷۳۲۴۸
بانك كارآفرين
۱۲۰-
۹۹۹۶
۴۳۹۴۴۳
بانك اقتصاد نوين
۳۳
۶۰۰۴
۱۳۱۹۸۸۲
سرمايه گذاري البرز
۳۴
۴۴۳۸
۲۱۶۶۸۶۹
توسعه صنايع بهشهر
۹۵
۳۲۹۹
۱۰۷۱۶۴
حق تقدم توسعه صنايع بهشهر
۶۶
۷۸۵۴
۱۹۴۷۶۳۵
سرمايه گذاري ملي ايران
۱۰۷
۳۲۱۵
۱۹۸۲۰۲۲
سرمايه گذاري سپه
۱۸۴-
۷۳۴۲
۳۳۸۹۶۰۷
سرمايه گذاري پتروشيمي
۱۸۶
۳۳۴۰
۳۹۰۶۲۲۴
سرمايه گذاري ملت
۱۴
۱۸۱۷
۹۴۰۰۵۵۴
حق تقدم سرمايه گذاري ملت
۵۸۲
۸۶۵۸
۸۴۴۰۸۷۱
سرمايه گذاري بانك ملي
۱۵
۳۷۸۳
۳۱۶۰۲۸
سرمايه گذاري رنا
۱۳
۲۶۹۰
۱۸۳۵۰
حق تقدم سرمايه گذاري رنا
۸-
۵۶۳۹
۴۲۰۵۲۸۹
سرمايه گذاري غدير
۲۶-
۳۲۶۴
۶۰۶۱۳
سرمايه گذاري پارس توشه
۷۵۷
۱۶۱۴۱
۱۸۶۳۶۰
گروه صنعتي سديد
۱۱۶
۱۱۳۸۷
۱۱۶۲۱۰۱
سرمايه گذاري ساختمان ايران
۳۶-
۵۱۷۷
۵۱۶۵۳۲
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۴۳-
۷۴۲۶
۵۶۲۲۲۹
سرمايه گذاري توسعه معادن و فلز
۴۹
۲۷۹۴
۴۳۳۰۹۴۳
سرمايه گذاري صنعتي ايران
۱۳۳۹-
۲۳۷۲
۹۳۲۷۱۲۵
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۴۵۱
۵۷۹۵
۱۶۶۲۸۴۳۶
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي
۸-
۸۲۶۱
۱۶۱۳۶۵۴۴
داروپخش
۱۹-
۶۰۵۴
۳۰۸۱۸۵
سرمايه گذاري صنعت نفت
۴۲۶-
۸۴۳۶
۴۸۱۸۱۴
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۹۱
۳۶۸۲
۶۸۳۹۶۰۷
سرمايه گذاري بوعلي
معاملات هفتگي سهام تالار فرعي
از ۲۳ تا ۲۷ آبان

درصد تغيير
قيمت پاياني
تعداد سهام معامله شده
نام شركت
۷-
۱۰۸۲۰
۴۱۸۰
ذغال سنگ نگين طبس
۱۷-
۱۰۷۳۸
۲۷۹۲۰
سنگ آهن گل گهر
۱۰۸
۲۹۳۹
۷۴۷۷۳
معادن بافق
۱۰۷-
۴۱۸۳
۶۱۰۹
معدني دماوند
۱۸
۶۷۸۹
۷۲۸۸
باما
۶۱۸
۷۰۱۹
۳۴۶۶۳
تامين ماسه ريخته گري
۱۸۲
۳۳۳۳
۴۴۶۶۶
دشت مرغاب
۱۴-
۱۶۸۵۰
۱۰۲۶
شير پاستوريزه پگاه آذربايجان
۳۵-
۷۹۹۴
۲۰۱۰
لبنيات كالبر
۰
۲۴۵۹
۱۰۱۰
شركت سالمين
۰
۱۵۹۱
۶۰۰۷
قند شيرين خراسان
۱-
۵۱۲۷
۴۰۰
قند نقش جهان
۲۰-
۱۳۵۱
۱۱۷۶۰۰
قند پارس
۶
۴۲۳۶
۳۰۳۶۰
پارس مينو
۳۴
۱۰۹۴
۸۱۴۵۱
شوكوپارس
۰
۹۹۹
۱۰۰۲
نساجي بروجرد
۹-
۲۱۲۴
۳۳۴۲۰
كارتن پارس
۱۷
۲۸۹۳
۶۴۳۱
كارتن مشهد
۳۵-
۳۷۱۰
۲۳۷۹۳۸
تجهيز نيروي زنگان
۹۲-
۳۳۷۵
۳۰۵۳۴
توليد مواد اوليه و الياف مصنوعي
۳۱۹
۲۷۸۵
۵۲۴۲۳
صنايع شيميايي فارس
۷۴-
۲۰۱۲
۵۹۳۰۹
نيروكلر
۰
۴۸۰۳
۶۲۰۷
تهران شيمي
۳-
۸۱۵۲
۱۲۳۰
البرز دارو
۰
۱۹۱۳۰
۵۵۳
توليد مواد اوليه داروپخش
۸۵۷
۴۸۹۳
۳۰۶۳۲۵
شيمي دارويي داروپخش
۳۹-
۴۲۵۵
۱۱۶۰۷۷
پاكسان
۱۹۹
۷۷۷۸
۷۵۰۵۹
تولي پرس
۱۰۱
۲۱۳۴
۱۰۳۱۶۶
گلتاش
۱۱۷۵-
۲۴۶۲۵
۱۵۵۳۷۸۱
دوده صنعتي پارس
۲-
۸۴۱
۳۸۶۰
پارسيلون
۸-
۱۸۲۰
۲۲۷۶۸
پلي اكريل
۱
۱۵۱۰
۱۴۰۱
لاستيك البرز
۷-
۳۵۷۴
۱۵۰۲۰
لاستيك كرمان
۲۴۲
۲۴۶۲
۴۱۹۸۸۳
سايپا شيشه
۱-
۳۸۳۹
۱۳۲۵
پارس سرام
۲۳۷-
۲۱۳۵
۳۶۰۰
حق تقدم پارس سرام
۲-
۴۷۵۸
۱۱۰
سراميك هاي صنعتي اردكان
۳۱-
۱۴۴۱
۱۷۵۶۷۶
توليدي گرانيت بهسرام
۱-
۴۶۵۸
۳۵۲۸۲
ايران گچ
۸
۵۵۸۰۸
۹۰۶
سيمان اروميه
۲-
۲۳۴۶۲
۸۱۴۶
سيمان اصفهان
۰
۲۳۶۳۵
۴۵
سيمان اردبيل و آهك آذرشهر
۱۱۲
۸۷۰۵
۲۴۰۴۰
سيمان ايلام
۹۲
۱۸۴۲۸
۲۸۲۰۸
سيمان بجنورد
۰
۲۵۳۷۹
۳۱۴۷
سيمان هرمزگان
۱۸۸-
۲۲۰۸۹
۱۶۴۴۴
سيمان فارس
۶۹۵
۷۶۷۸
۳۸۴۲۱
آذريت
۷۳
۲۴۶۱
۱۰۵۸۸۲۵
كارخانه فارسيت درود
۵-
۱۵۹۳
۹۸۴۳۰۷
نورد و لوله اهواز
۱۷۲-
۷۵۴۱
۱۰۰۰۶۱
فولاد كاويان
۴۳۶
۱۸۳۶۷
۶۶۴۵۷
لوله و تجهيزات سديد
۱۳۳
۵۴۹۹
۹۲۹۷۳
آلومينيم پارس
۸۲-
۸۸۱۸
۱۹۲۶۶۱
كالسيمين
۴۰-
۶۰۶۸
۱۰۹۵۹۵
ملي سرب و روي ايران
۳۵۱
۱۱۰۲۱
۲۹۳۷۲۳
فرآوري مواد معدني ايران
۵-
۱۰۱۴
۱۳۷۴
صنعتي ملاير
۲۵
۱۷۰۹
۶۱۹۳۵
توليدي پارس قوطي
۴۲۰
۴۹۲۴
۱۹۸۲۶۴
تكنوتار
۷۵-
۲۹۹۶
۹۳۸۰۵
حق تقدم تكنوتار
۸
۱۷۰۳
۳۲۸۹
بولبرينگ ايران
۰
۳۰۲۲
۱۹۸۰
ليفت تراك سازي سهند
۵۳-
۳۹۱۵
۸۴۷۰۳
كمباين سازي ايران
۹۱
۲۶۹۸
۱۳۲۱۲۶
ماشين آلات صنعتي تراكتورسازي
۱۰-
۶۳۰۸
۱۳۳۱۰
گسترش صنايع و خدمات كشاورزي
۲۳۵-
۳۴۸۶
۱۸۵۱۶۰۷
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۵
۱۳۷۷
۴۶۸۵
ارج
۰
۱۱۰۸
۶۳۲۵
توليدي بهمن
۲۷۰
۱۵۸۳
۲۴۲۳۹۷۹۶
آزمايش
۲۴۹
۵۸۱۰
۶۶۳۰۴۷
داده پردازي ايران
۴۴
۸۳۴۲
۵۱۵۸۲
ايران ترانسفو
۱۱۵
۵۵۲۶
۲۸۰۰۰۱
نيروترانس
۴۹
۳۳۰۵
۲۲۱۹
كابلسازي تك
۹۳۰
۹۰۸۳
۴۵۸۵۱۳
صنايع جوشكاب يزد
۷۴-
۸۸۰۲
۱۶۵۴۳۶۷
كابل هاي مخابراتي شهيد قندي
۰
۱۸۶۵
۲۵۱
لامپ پارس شهاب
۶۸۹-
۱۱۹۰۵
۵۳۷۴۴۶
كارخانجات مخابراتي ايران
۳-
۱۷۵۳
۳۳۰۴۰۳۰
آريا الكترونيك ايران
۳۲
۲۱۸۲
۶۹۹۲
آبفر
۳۳
۳۹۰۰
۱۳۸۷۹۱۵
ايران خودرو ديزل
۱۶۴
۲۱۳۲
۲۸۲۰۰۸۹
پارس خودرو
۲۶-
۳۰۸۷
۹۳۱۶۴
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۳-
۱۰۶۱۹
۳۲۳۷۵۱
گروه صنعتي قطعات اتومبيل
۱۷
۱۴۲۰۶
۸۴۳۹
چرخشگر
۰
۱۶۹۶
۹۸۳۰
رادياتور ايران
۱۷-
۱۸۵۴
۳۹۶۹۹۲
رينگ سازي مشهد
۱۹
۴۰۶۲
۱۶۳۷۶
مهركام پارس
۴۵-
۲۹۱۷
۵۵۰۹
توليدي تيزرو
۴۱۱-
۶۳۶۳
۵۸۳۶۳
عمران و توسعه فارس
۷
۴۵۰۸
۴۹۲۳
حق تقدم عمران و توسعه فارس
۱۶۰۷-
۳۰۵۴۵
۱۰۰۰
بازرسي فني و كنترل خوردگي تكين
۸۴۸
۸۱۰۹
۱۳۸۰۳۴
حمل و نقل جاده اي داخلي بازرگان
۲۳۸
۷۷۴۱
۲۶۷۴۱۹
ليزينگ ايران
۲۳۲
۲۸۶۹
۶۶۸۹۳۳
سرمايه گذاري توسعه آذربايجان
۴۱-
۵۴۵۳
۴۱۸۰۹۴
سرمايه گذاري گروه صنايع بهشهر

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |