دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۹۲۰ - Feb 13, 2006
تجليل مقام معظم رهبري
از حضور پرشكوه مردم در ۲۲ بهمن
003477.jpg
عكس عطا طاهر كناره
مهر: حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي درپيامي ضمن تجليل از حماسه پرشكوه ملت ايران در بيست و دوم بهمن، از همه قشرهاي مردم و گرايش هاي سياسي تشكر كردند.
متن پيام مقام معظم رهبري به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
ملت عزيز و سربلند ايران، حماسه اي كه ديروز در سالگرد انقلاب عظيم اسلامي آفريديد اوج همت و هوشياري يك ملت آزاد و مستقل و زنده و حاضر در صحنه را در برابر چشم جهانيان به نمايش گذاشت.
وفاداران به نظام پويا و مترقي جمهوري اسلامي، از همه قشرهاي مردمي و از همه جاي كشور و از همه سليقه ها و گرايشهاي سياسي، دست به دست هم دادند تا اقتدار اين ملت بزرگ و ريشه دار را به اقتدارگرايان بين المللي نشان دهند و بر هدفها و آرمانهاي بلند خود پاي بفشرند.
سخنان رييس جمهور محترم، حرف دل مردم بود و يكبار ديگر پيوند فكري و عاطفي ميان ملت و دولت را به نمايش گذاشت.
اينجانب خداوند قادر متعال را بخاطر هدايت و دست رحمتش بر سر اين كشور و اين ملت سپاس مي گويم و همچون قطره اي از اين اقيانوس، از يكايك آحاد شما ملت عزيز تشكر مي كنم، اين اتحاد كلمه، اين همت و هوشياري، اين حضور مردمي را همه قدر بدانيم و از آن براي بناي رفيع افتخارات ملي بهره بگيريم.
والسلام عليكم و رحمة الله
سيد علي خامنه اي
۲۳ بهمن ۱۳۸۴

با ابلاغ دو مصوبه هيأت دولت
اعطاي وام قرض الحسنه به مستأجران و احداث مسكن استيجاري آغاز شد
گروه اقتصادي: دو مصوبه دولت براي حمايت از اقشار آسيب پذير و تأمين مسكن براي نيازمندان از سوي معاون اول رئيس جمهوري به نهادهاي مسئول براي اجرا ابلاغ شد.
به گزارش همشهري براساس آيين نامه نحوه پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به مستأجران كم درآمد كه از سوي معاون اول رئيس جمهوري به وزارت مسكن و شهرسازي، بانك مركزي و سازمان مديريت و برنامه ريزي ابلاغ شده است، در سال ۸۴ معادل چهارصد ميليارد ريال از منابع قرض الحسنه بانك مسكن و در سال هاي ۸۵ تا ۸۸ همه ساله مبلغ ۸۰۰ ميليارد ريال از منابع قرض الحسنه همه بانك هاي كشور در اختيار بانك مسكن قرار مي گيرد تا طبق آيين نامه به مستأجران كم درآمد شهري پرداخت شود.
در اين آيين نامه متقاضيان واجد شرايط، ايثارگران، خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد سازمان بهزيستي و مستمري بگيران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمين اجتماعي و صندوق هاي بازنشستگي كشوري و لشكري و خانوارهاي شاغل جوان و زنان شاغل سرپرست خانوار كه مستمري و يا حقوق و مزاياي دريافتي آنها از ۵/۱ برابر حداقل حقوق و دستمزد قانون كار بيشتر نباشد نام برده شده اند.
در آيين نامه تأكيد شده كه مبلغ قرض الحسنه متناسب با مساحت و نوع مسكن و حداكثر سي ميليون ريال است و براساس معرفي نهادهاي پيش گفته به كساني اعطا مي شود كه حداقل ده سال از سابقه سكونت در محل تقاضاي وام برخوردار باشند.
نرخ سود تسهيلات يادشده ۴ درصد و مدت بازپرداخت ۵ ساله و به صورت پلكاني است.در آيين نامه ديگري كه از سوي معاون اول رياست جمهوري به وزارت مسكن و شهرسازي و سازمان مديريت و برنامه ريزي و بانك مركزي ابلاغ شده است، سالانه ۵۰ هزار واحد مسكوني اجاره اي از سوي بخش غيردولتي و با استفاده از تسهيلات و حمايت هاي دولتي و نظام بانكي احداث مي شوند.
طبق ماده ۳ اين آيين نامه واگذاري زمين از طرف دولت با شرايط تخفيف و تقسيط صورت مي گيرد و در طول پنج سال دوره اجاره، بهاي زمين دريافت نمي گردد و بعد از اتمام اين دوره در صورتي كه سازنده بخواهد واحدهاي خود را بفروشد پول زمين به صورت يكجا دريافت و در صورت ادامه اجاره، بهاي زمين تقسيط خواهد شد.تسهيلات به ازاي هر واحد در سال اول يكصد و بيست ميليون ريال بوده و از سال دوم متناسب با نرخ تورم افزايش خواهد يافت كه دوره بازپرداخت تسهيلات مذكور پانزده ساله و روش تقسيط پلكاني است. به اين تسهيلات سالانه چهار درصد يارانه سود تسهيلات بانكي تعلق مي گيرد. همچنين بانك ها موظفند در اجراي ماده (۹) قانون ياد شده و ماده (۱۰) آيين نامه اجرايي آن، نسبت به فروش اقساطي كل تسهيلات پرداختي به سازنده اقدام كنند و هزينه خدمات انشعاب آب، برق، تلفن، گاز، فاضلاب و صدور پروانه ساخت شامل عوارض احداث و تراكم ساختمان واحدهاي مسكوني موضوع اين آيين نامه در بافت هاي فرسوده شهري و شهرهاي جديد با اعمال پنجاه درصد تخفيف محاسبه و دريافت مي شود.

حداد عادل: تحقيقات هسته اي از امروز آغاز مي شود
003483.jpg
گروه سياسي: غلامعلي حداد عادل رئيس مجلس شوراي اسلامي در جمع خبرنگاران پارلماني در خصوص آمدن مأموران آژانس به ايران گفت: جمهوري اسلامي ايران در اجراي تصميمات خود تأكيد دارد، وقتي ما اعلام آمادگي كرديم كه تحقيقات هسته اي را در مقياس آزمايشگاهي آغاز كنيم طبيعي است كه بايد منتظر ورود بازرسان آژانس براي آغاز آن تحقيقات باشيم.
به گزارش همشهري حداد عادل در خصوص احتمال آغاز مذاكرات هسته اي افزود: حال و هواي مذاكرات قبل از تصميم شوراي حكام براي گزارش پرونده  هسته اي ايران به شوراي امنيت فرق دارد اما هنوز معتقديم گره اي كه با دست باز مي شود را نبايد با دندان باز كرد.
وي ورود بازرسان آژانس به تهران را تأييد كرد و گفت: تحقيقات هسته اي ايران كه پيش از اين نيز اعلام شده بود ظرف امروز و فردا با حضور بازرسان آژانس آغاز مي شود. اساسنامه آژانس راههاي حقوقي را براي كشورهايي نظير ايران قرار داده تا در چارچوب معاهدات و مقررات بين المللي عمل كند.
رئيس مجلس تصريح كرد: حرف ما اين است كه اگر قرار بود كشوري كه درهاي تأسيسات خود را باز كرده و بارها اعلام كرده است كه قصد ساخت سلاح هسته اي ندارد به بهانه اين كه امكان دارد در آينده از فعاليتهاي صلح آميز منحرف شود پس آژانس بين المللي انرژي اتمي براي چه تأسيس شده است؟
حداد عادل افزود: وجود آژانس در اين صورت بي اثر است و يكباره بگوييد بايد كشورهايي كه بمب اتمي دارند و باز هم بمب مي سازند، اين حق را داشته باشند.
وي در پاسخ به اين سؤال كه چرا ايران در مقابله با تصميم گزارش پرونده هسته اي به شوراي امنيت گام هاي بعدي را برنمي دارد گفت: ايران يك سازمان بندي براي خود قرار داده است و اين همان موضوعي است كه به عنوان تدبير از آن ياد مي كند.
حداد عادل در خصوص مذاكرات اين هفته با روسيه افزود: قطع نظر از نتيجه مذاكرات ما اعلام كرده ايم باب مذاكره با هيچ كشوري را نمي بنديم و طرح روسيه را نيز قابل مذاكره مي دانيم اما بر حق خود پافشاري مي كنيم.
وي با اشاره به اهانت برخي مطبوعات غربي به ساحت مقدس پيامبر اكرم(ص) خاطرنشان كرد: در اين مسئله مهمترين نكته اي كه نهفته اين است كه كشورهاي جهان مفهوم آزادي را در كشورهاي غربي به محك آزمايش مي گذارند.
وي افزود: ساليان سال است كه غربي ها به آزادي خود افتخار مي كنند، اما اكنون براي جوانان و نسل سوم كشورهاي مسلمان اين فرصت پيش آمده كه مفهوم آزادي غربي را ارزيابي و راه مستقل را انتخاب كنند كه نتايج درازمدت آن بسي فراتر از ساير تصميمات است.
سفر حداد عادل به ونزوئلا و كوبا
غلامعلي حداد عادل رئيس مجلس شوراي اسلامي عصر روز گذشته در صدر يك هيات عالي رتبه پارلماني و اقتصادي و به دعوت همتايان خود به كشورهاي كوبا و ونزوئلا سفر كرد.
حداد عادل در اين سفر هشت روزه، علاوه بر ديدار و گفت وگو با رؤساي مجالس، با ديگر مقامات عالي رتبه كوبا و ونزوئلا نيز ملاقات خواهد كرد.
طهماسبي وزير صنايع، اسكندري وزير جهاد كشاورزي، آصفي معاون و سخنگوي وزارت خارجه و تعدادي از اعضاي گروههاي دوستي ايران و دو كشور ونزوئلا و كوبا رئيس مجلس شوراي اسلامي را همراهي مي كنند.

حداد عادل به رؤساي مجالس كشورهاي اسلامي پيشنهاد داد:
بررسي ويژه راه هاي دفاع از جهان اسلام
در برابر هجوم رسانه هاي غربي
ايسنا: در پي برخي تحولات اخير و هتك حرمت ها به مسلمانان و جهان اسلام پيامي  از سوي رئيس مجلس شوراي اسلامي خطاب به رئيس كنفرانس و رؤساي مجالس ۴۶ كشور عضو اتحاديه مجالس كشورهاي عضو سازمان كنفرانس اسلامي  منتشر شد.
در اين پيام آمده است: جهان اسلام در يكي از فصول تلخ تاريخ خويش به شيوه اي كم سابقه مورد هجوم و اهانت قرار گرفته است. هر روز صدايي اهانت آميز و تحقيرآلود از كشورهاي غربي برخاسته و مقدسات اسلامي و جهان اسلام را هدف حمله ي كينه توزانه تازه اي قرار مي دهد. از يك سو وجود مقدس پيامبر اسلام، پيامبر رحمت و محبت، در كشورهاي مختلف اروپايي از دانمارك تا فرانسه و آلمان مورد اهانت قرار مي گيرد (كشورهايي كه كمترين انتقادها و ايرادها به ادعاهاي صهيونيستي در موارد مختلف از جمله هولوكاست را برنمي تابند و با آن، چنان كه بارها شاهد بوديم به زشت ترين شكل برخورد مي نمايند) و از سوي ديگر، همان كشورها كه بارها راي گيري نمايشي صهيونيست هاي اشغالگر را به عنوان تنها دموكراسي خاورميانه به رخ دنيا مي كشيدند، با انتخابات سالم و دموكراتيك فلسطين (كه زير نظر طرف هاي مختلف بين المللي انجام شد) چنان برخوردي نمودند كه گويا هيچ گاه سخني از دموكراسي در منطقه بر زبان نرانده اند. اينها به خوبي بيانگر خطي از برخورد دوگانه و مغرضانه با جهان اسلام است كه در غرب پديدار شده است. اينان هماناني هستند كه تمامي  معاهدات و قوانين بين المللي را در مورد تسليحات اتمي  رژيم صهيونيستي ناديده مي گيرند، اما در برابر دستيابي كشورهاي اسلامي به فن آوري صلح آميز هسته  اي صف كشيده اند و از قوانين بين المللي، شوراي امنيت و تحريم سخن مي گويند.اما خوشبختانه، امروزه بيش از هر زمان ديگر نقاب از چهره  خشن و غيرانساني و تبعيض آميز سياست هاي غربي - صهيونيستي كنار رفته است و دنياي اسلام با درك روشن و لمس واقعيات مي رود كه براي دفاع از هويت تاريخي و مقدسات اسلامي و عزت و سربلندي امت خود قيام نمايد.
در اين راستا اتحاديه مجالس كشورهاي عضو سازمان كنفرانس اسلامي كه مجمعي از نمايندگان اين امت سرافراز است، طبعاً در خط مقدم اين دفاع قرار گرفته و مسئوليت سنگيني در قبال شرايط حاضر بر عهده دارد.
از اين رو، پيشنهاد مي نمايد براي رويارويي با شرايط خطرناك كنوني و بررسي همه  راه هاي ممكن براي دفاع از جهان اسلام در برابر اين هجوم خصمانه، در نشست آتي خود موضوع را به نحو دقيق بررسي نموده و به وظيفه  خود با اقدام قاطع و روشن عمل نمايد. مجلس شوراي اسلامي ضمن اعلام آمادگي براي مشاركت فعال در مباحث مربوطه در اين اجلاس از همه  توان خود براي تحقق آرمان ها امت اسلامي و همگامي  با مسلمانان آزاده جهان در دفاع از مقدسات استفاده خواهد نمود.
ضمناً اينجانب موضع گيري صريح و روشن مجالس دولت هاي اسلامي را در قبال اين تجاوزها و هتك حرمت ها ضروري و لازم مي دانم. اميدوارم با همت مجالس و ملت هاي كشورهاي اسلامي، دولت هاي غربي از عواقب ناخوشايند اقدامات خود آگاه شوند.

مهر و موم هاي آژانس از مراكز هسته اي ايران برداشته شد
گروه سياسي: خبرگزاري آسوشيتدپرس به نقل از ديپلمات ها از برداشته شدن مهر و موم ها و دوربين هاي نظارتي آژانس بين المللي انرژي اتمي در مراكز هسته  اي جمهوري اسلامي ايران خبر داد.
بنا بر گزارش فارس، به نقل از اين ديپلمات ها كه در صورت افشاء نشدن نامشان حاضر به ارايه اين اطلاعات محرمانه شده ا ند، اقدام ديروز ايران در برداشتن مهر وموم ها و دوربين هاي آژانس تحت نظارت بازرسان، در راستاي مقابله به مثل تهران در قبال گزارش پرونده اين كشور به شوراي امنيت سازمان ملل بوده است.
اين اقدام در شرايطي اعلام مي شود كه محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران روز شنبه در تظاهرات گسترده ۲۲ بهمن به مناسبت بيست وهفتمين پيروزي انقلاب اسلامي تهديد كرد در صورت ضايع شدن حق ايرانيان، تهران در تعهد خود به معاهده منع گسترش تسليحات هسته اي موسوم به «ان پي تي» تجديد نظر مي كند.
اين گزارش حاكي است، تقريباً اغلب تجهيزات نظارتي و مهر وموم هاي آژانس از تأسيسات اورانيوم ايران در نطنز برداشته شده و همچنين ايران به تازگي به بازرسان آژانس اجازه تحقيقات سرزده از برنامه هسته  اي اين كشور را نمي دهد. به اين ترتيب آژانس از ابزارها و امكانات اندكي براي تحقيق در ايران در اختيار دارد.
اين گزارش حاكي است، مهر وموم هاي آژانس بين المللي انرژي اتمي هنوز در برخي از مراكز اصفهان و نطنز باقي است.
در پي اين موضوع گروهي از بازرسان ارشد آژانس بين المللي انرژي اتمي براي تهيه مقدمات اوليه گزارش ماه مارس آينده البرادعي و آنچه حل و فصل سئوالات باقيمانده آژانس از ايران ناميده شده بامداد ديروز (يكشنبه) وارد تهران شدند.
به گزارش مهر، نتيجه سفر اين هيأت كه به سرپرستي چارلير، مسئول بازرسان پادمان بخش ايران به ايران آمده اند در گزارش تفصيلي ماه مارس محمد البرادعي در خصوص فعاليتهاي هسته اي ايران مؤثر خواهد بود.
آسوشيتدپرس در گزارشي ديگر به نقل از منابع ديپلماتيك، علت سفر روز گذشته بازرسان آژانس بين المللي انرژي اتمي به ايران را ارزيابي ابزارهاي كنترل كننده باقيمانده در مراكز و تجهيزات هسته اي اين كشور اعلام كرد.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس اين منابع ناشناس تصريح كردند كه هنوز برخي از مهر و موم هاي آژانس  در مراكز هسته اي نطنز و اصفهان باقي است.در اين گزارش آمده است: بدون وجود مهر و موم ها و با وجود تصميم اخير ايران مبني بر عدم صدور مجوز لازم براي انجام تحقيقات و بازرسي هاي سرزده در اين كشور، آژانس بين المللي انرژي اتمي براي نظارت بر فعاليت هاي غني سازي تهران از وسايل اندكي برخوردار است.

تجمع مقابل سفارت فرانسه در تهران
عكس: محمدرضاشاهرخي
003480.jpg
ايسنا: جمعي از اعضاي اتحاديه انجمن هاي اسلامي مستقل دانشگاه ها ظهر ديروز مقابل سفارت فرانسه در خيابان نوفل لوشاتو تجمع كردند.
آنها در اين تجمع خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات اهانت آميز نسبت به ساحت پيامبر مكرم اسلام(ص) و نيز مواضع غرب نسبت به حق دستيابي ايران به فناوري هسته اي نشان دادند.
يكي از تجمع كنندگان مقابل سفارت فرانسه، در سخناني خطاب به فرانسه و اروپا گفت: پيام شما نه مخالفت با ايران و انرژي هسته ا ي، كه مخالفت با اسلام است. دبير سياسي اتحاديه  انجمن هاي اسلامي مستقل دانشگاه ها، تصريح كرد: در مكاني جمع شديم كه براي ما يادآور استعمار نو و فرانوي فرانسه است. ذهن بيدار دانشجويان مي داند كه اين كشور چه اقداماتي انجام مي دهد.

هيأت پارلماني حماس به ايران سفر مي كند
ايسنا: رئيس هيات پارلماني جنبش حماس اعلام كرد كه اين هيات به ايران سفر خواهد كرد.به گزارش پايگاه اينترنتي المحيط، اسماعيل هنيه، از رهبران برجسته جنبش حماس تأكيد كرد: هيات پارلماني اين جنبش قصد دارد در ادامه سفرهاي دوره اي اش به كشورهاي عربي و اسلامي به ايران، تركيه و عربستان سفر كند.وي هم چنين به دعوت برخي از كشورهاي عربي از جمله سودان از جنبش حماس اشاره كرد و افزود: در ادامه اين سفرها هيات از ديگر كشورهاي عربي و اسلامي از جمله ايران، عربستان، تركيه و مالزي نيز ديدار خواهد كرد.
اين در حالي است كه سامي ابوزهري، سخنگوي جنبش حماس نيز تأكيد كرد: هيات حماس تا نيمه دوم ماه فوريه به مسكو سفر خواهد كرد.
وي افزود: روسيه هيچ شرطي را براي ديدار با مقامات حماس قرار نداده است.
هيات حماس شامل خالد مشعل، رئيس دفتر سياسي حماس، اسماعيل هنيه، محمود الزهار و برخي ديگر از رهبران برجسته  اين جنبش خواهد بود كه تاكنون از مصر و قطر ديدار كرده اند.

واكنش رياست اتحاديه اروپا به سخنان
احمدي نژاد درباره هولوكاست
فارس: اتريش، رئيس دوره اي اتحاديه اروپا سخنان روز گذشته احمدي نژاد درباره افسانه  بودن هولوكاست را نگران كننده خواند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از وين، خانم اورسولا پلاسنيك وزير امور خارجه اتريش در بيانيه اي اعلام كرد تكرار اين سخنان به هيچ وجه پذيرفتني نيست و نبايد در قبال آن سكوت كرد زيرا چنين سخناني بسيار نگران كننده است.
اين اظهارات در حالي بيان مي شود كه اتحاديه اروپا از عذرخواهي درباره انتشار تصاوير موهن به پيامبر اكرم (ص) در برخي روزنامه هاي كشورهاي عضو اين اتحاديه خودداري مي كند.پلاسنيك در بيانيه خود با اشاره به اعتراضات گسترده مسلمانان به چاپ تصاوير اهانت آميز از پيامبر اكرم (ص) در مطبوعات غرب افزود: «اين سخنان با تلاش هاي بسياري از رهبران سياسي و ديني براي گفتگو در فضايي مملو از احترام ميان فرهنگ ها كه پس از حوادث چند روز اخير به كار بسته شده، در تعارض است.»
احمدي نژاد روز شنبه در جمع مردم تهران كه به مناسبت بيست و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي راهپيمايي مي كردند بار ديگر هولوكاست را افسانه خواند و گفت، هولوكاست واقعي در عراق و فلسطين است و مردم اين دو كشور قربانيان اين پديده هستند.

ايران خواستار برگزاري نشست
فوق العاده سازمان كنفرانس اسلامي شد
فارس: مالزي ديروز اعلام كرد، ايران درخواست كرده كه نشست اضطراري سازمان كنفرانس اسلامي به منظور بررسي انتشار تصاوير توهين آميز عليه پيامبر اكرم (ص) تشكيل شود.
سيد حامد البار وزير امور خارجه مالزي در كنفرانس بين المللي در مالزي در جمع خبرنگاران اعلام كرد: «وزير امور خارجه ايران درخواست كرده كه ما جلسه ويژه اي در سطح وزراي امور خارجه كشورهاي عضو سازمان كنفرانس اسلامي برگزار كنيم تا به بررسي اوضاع و تاثيرات انتشار تصاوير توهين آميز در ميان كشورهاي اسلامي پرداخته شود.»وي تصريح كرد: مالزي به عنوان رئيس دوره  اي سازمان كنفرانس اسلامي از ايران حمايت خواهد كرد تا توافق همه ۵۷ كشور مسلمان را براي برگزاري اين نشست اضطراري كسب كند.

آصفي: ايران به پيمان NPT پايبند است
ايرنا: سخنگوي وزارت امور خارجه تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران به ميثاق بين المللي ان.پي.تي پايبند است. آصفي روز گذشته در جلسه هفتگي خود با خبرنگاران تأكيد كرد: براي ايران مهم اين است كه نمي توانيم بپذيريم كه از اين ميثاق، ابزاري و سياسي استفاده شود. سخنگوي وزارت امور خارجه خاطرنشان كرد: مورد نظر جمهوري اسلامي اين است كه ما براساس مسئوليت هايمان در چارچوب اساسنامه آژانس و پادمان عمل مي كنيم و دنيا نبايد كار را به جايي برساند كه اين احساس ايجاد شود كه با ان.پي.تي و آژانس سياسي برخورد مي شود.آصفي در خصوص طرح روسيه نيز گفت: فعلاً نگاه منفي به اين طرح نداريم و آن را به عنوان يك مجموعه بررسي مي كنيم.
آصفي در پاسخ به سئوالي درخصوص زمان شروع غني سازي اورانيوم گفت: ما به آژانس اعلام كرديم، سازمان انرژي اتمي نامه اي به آژانس داده است. اقدامات لازم بايد صورت بگيرد و مسير فني خود را طي كند. سخنگوي وزارت خارجه افزود: وقتي اين مراحل فني طرح شد، مراجع ذيربط در اين خصوص اطلاع رساني خواهند كرد. آصفي در پاسخ به اين سئوال كه آيا سفير دانمارك به تهران برمي گردد، گفت: در يادداشت سفارت دانمارك اعلام شده كه يك جابجايي موقت است و قيد كرده اند كه سفير برمي گردد.
سخنگوي وزارت خارجه در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه كاندوليزا رايس وزير خارجه آمريكا و مقامات دانماركي، ايران و سوريه را در تحريك مسلمانان دخيل دانسته اند گفت: اين نشاني غلط دادن است و مي خواهند خودشان را پشت آنچه كه اتفاق افتاده است پنهان كنند.سخنگوي وزارت امور خارجه گفت: گرفتن انگشت اتهام به سوي اين و آن مشكل را حل نمي كند.از سخنگوي وزارت خارجه در خصوص سخنان رئيس جمهوري سئوال شد كه در آن هولوكاست واقعي را در فلسطين دانست، آصفي پاسخ داد: رئيس جمهوري درست گفته است، ابعاد جنايات صهيونيستها به مراتب بيشتر از ابعاد هولوكاست است. وي افزود: آنچه در سرزمينهاي اشغالي مي گذرد، دردآورتر از موضوع هولوكاست است.

سياسي
اجتماعي
ادب و هنر
اقتصادي
دانش فناوري
بـورس
حوادث
خارجي
داخلي
شهر
شهرستان ها
شهري
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   ادب و هنر   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |  
|  داخلي   |   شهر   |   شهرستان ها   |   شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |