سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۹۳۳ - Feb 28, 2006
در ۱۱ ماه سپري شده از سال ۸۴
ميانگين زيان سهامداران به ۱۰ درصد رسيد
005949.jpg
گروه بورس: ميانگين زيان فعالان بورس تهران در طول يازده ماه سپري شده از سال ۸۴ به ۱۰ درصد رسيد.
به گزارش همشهري، سرمايه گذاران در بورس تهران در بهمن ماه امسال نيز به طور متوسط ۳/۲ درصد زيان ديدند. از ابتداي سال ۸۴ تا كنون شاخص قيمت و بازده نقدي كه نشان دهنده ميانگين بازده يا زيان فعالان بورس است با چهار هزار واحد افت روبه رو شده و از محدوده ۳۰ هزار و ۷۰۰ واحد به سطح ۲۷ هزار و ۷۰۰ واحد بازگشته است.
در طول سال ۸۴ شاخص كل قيمت سهام نيز ۵/۱۸ درصد سقوط را تجربه كرده، در حالي كه شاخص عملكرد بورس تهران ابتداي امسال در ارقام بالاتر از ۱۲ هزار واحد ايستاده بود، طبق آخرين اطلاعات موجود شاخص كل در حال حاضر در محدود ۹۸۰۰ واحد در نوسان است. بر اساس گزارش در طول سه سال گذشته حركت شاخص مالي از روندي بهتر نسبت به شاخص صنعت برخوردار بود اما امسال فعالان بازار شرايطي متفاوت را شاهد هستند به طوري كه در اين مدت شاخص مالي ۲۹ درصد افت كرده ولي در مقابل شاخص صنعت ۱۷ درصد پايين آمده است.
از سوي ديگر در حالي كه فعالان تالار فرعي بورس تهران شاهد ۱/۸ درصد افت شاخص عملكرد در طول يك سال گذشته بوده اند شاخص تالار اصلي ۲۱ درصد افت داشته است.
گزارش تكميلي ديگري نشان مي دهد: در طول يازده ماه گذشته در مجموع ۱۵۷ ميليون سهم متعلق به سازمان  هاي دولتي به ارزش ۶۵۲ ميليارد ريال در بورس تهران به فروش رسيده است. در اين دوره
۸ دستگاه دولتي سهام شركت هاي زير مجموعه خود را در بازار عرضه كردند. در اين ميان سازمان توسعه معادن با فروش ۸/۸ ميليون برگه سهم به ارزش ۲۱۲ ميليارد ريال در عرصه خصوصي سازي پيشتاز بوده، سازمان خصوصي سازي هم ۷/۳۴ ميليون سهم را در مجموع به ارزش ۵/۶۶ ميليارد ريال واگذار كرده است.
سازمان گسترش هم ۲/۱۴ ميليون سهم را در برابر ۶/۸۴ ميليارد ريال فروخت. ساتكاب نيز ۳۲ ميليون سهم از سهام شركت هاي زير مجموعه وزارت نيرو را با قيمتي معادل ۱۴۸ ميليارد ريال به فروش رساند. ميزان سهام شركت هاي مخابراتي نيز در طول سال جاري به ۳۳ ميليون سهم رسيده، ارزش كل اين سهام معادل ۷۴ ميليارد ريال بود.
از سوي ديگر در بخش كشاورزي ۶/۲ ميليون سهم و در حوزه پتروشيمي ۳۰ ميليون سهم به بخش خصوصي واگذار شد. سازمان صنايع ملي نيز ۸/۱ ميليون سهم را ۸/۱ ميليارد ريال واگذار كرد.

كارنامه عملكرد بورس كشاورزي
006009.jpg
گروه بورس: با معامله بيش  از ۷۰ هزار تن  كالا در پنج  ماه  اخير، ارزش  معاملات  بورس كالاي  كشاورزي  از ۱۱۹ ميليارد ريال  فراتر رفت .
به گزارش روابط عمومي بورس كشاورزي ،از ابتداي  مهر تا پايان  بهمن  ماه  امسال ، يك ميليون  و ۵۲ هزار و ۹۲۰ تن  انواع  كالا در تالار معاملات بورس  كالاي  كشاورزي عرضه  شد كه  براي  ۷۱ هزار و ۹۴۵ تن  آن  تقاضا وجود داشت . حجم  معامله هاي  انجام  شده  در دوره  يادشده  افزون  بر ۷۰ هزار و ۱۵ تن  كالا به  ارزش  ۱۱۹ ميليارد و ۸۲۲ ميليون  و ۶۹۰ هزار ريال  بود. كارگزاران  بورس  كالاي  كشاورزي  در پنج  ماه  مورد بحث  در مجموع  ۳۵۷ هزارو ۶۷۰ تن  انواع  كنجاله  دانه هاي  روغني  وارد سامانه  معاملات  كردند كه  با ۱۰هزار و ۴۸۰ تن  تقاضا مواجه  شد. در اين  مدت ، ۱۰ هزار و ۲۵۰ تن  انواع  كنجاله  دانه هاي  روغني  به  ارزش  ۲۷ميليارد و ۵۳۹ ميليون  و ۳۰۰ هزار ريال  در تالار معاملات  فروش  رفت  كه  بيشترين حجم  معاملات  در اين  مدت  به  ميزان  سه  هزار و ۳۲۰ تن  در دي  ماه  و كمترين  حجم معاملات  نيز به  ميزان  ۹۶۰ تن  در مهرماه  گزارش  شده  است .
گروه  كنجاله  در بين  كالاهاي  معامله  شده  بورس  كالاي  كشاورزي  در پنج  ماه  گذشته  رتبه  نخست  بيشترين  عرضه  را كسب  كرد و از نظر حجم  تقاضا، حجم  معاملات و ارزش معاملات  نيز پس  از گروه  ذرت  و جو در جايگاه  سوم  قرار گرفت . تالار معاملات  بورس  كشاورزي  همچنين  از ابتداي  مهر تا پايان  بهمن  ماه  سال جاري  شاهد عرضه  ۳۲۹ هزار و ۱۷۰ تن  ذرت  دانه اي  بود و ميزان  تقاضا در اين  مدت  افزون  بر ۳۷ هزار و ۵۶۰ تن  بود كه  ۳۷ هزار و ۱۱۰ تن  از اين  ميزان  به  ارزش  ۵۷ ميليارد و۱۲۸ ميليون  و ۳۶ هزار ريال  مورد معامله  قرار گرفت . بيشترين  و كمترين  حجم  معاملات  اين  گروه  به  ترتيب  به  ماههاي  آذر و بهمن به  ميزان  ۱۲ هزار و ۱۹۰ تن  و ۲ هزار و ۲۶۰ تن  مربوط مي شود. اين  گروه  بيشترين  عرضه  را در پنج  ماهه  اخير در مهرماه  به  ميزان  ۹۸ هزارو ۵۱۰ تن  و كمترين  عرضه  را در بهمن  ماه  به  ميزان  ۴۱ هزار و ۱۷۰ تن  تجربه كرد.
گروه  ذرت  رتبه  نخست  بيشترين  حجم  تقاضا، حجم  و ارزش  معاملات  را در پنج ماه  گذشته  در بين  كالاهاي  عرضه  شده  در تالار معاملات  كسب  كرد و از نظر حجم  عرضه  پس  از گروه  كنجاله  و جو در جايگاه  سوم  قرار گرفت . همچنين  در دوره  يادشده ، ۳۵۵ هزار و ۶۱۰ تن  جو دامي  بر روي  تابلوي  عرضه تالار معاملات  بورس  كالاي  كشاورزي  رفت  كه  براي  ۲۳ هزار و ۷۸۰ تن  آن  تقاضا وجود داشت  و ۲۲ هزار و ۵۵۰ تن  از اين  ميزان  به  ارزش  ۳۳ ميليارد و ۹۳۶ميليون  و ۷۸۰ هزار ريال  داد و ستد شد.

تراكتورسازي باز هم اول شد
گروه بورس: حجم تقاضا براي خريد سهام تراكتورسازي در جريان معاملات ديروز بورس تهران به شدت افزايش يافت.
به گزارش «همشهري» ۴۲۸ نفر در مراجعه به كارگزاري ها براي خريد ۴ ميليون سهم اين شركت به ارزش ۱۴ ميليارد ريال دستور خريد صادر كردند. در اين روز ۱۲۴ نفر متقاضي خريد ۶۹۰ هزار و ۱۳۶ سهم كالسيمين به ارزش ۱۳ ميليارد ريال بودند. همچنين ديروز ۴۲۸ نفر براي خريد ۴ ميليون سهم گاز لوله به ارزش ۱۲ ميليارد ريال برگه دستور خريد پر كردند و۶۵ نفر تقاضاهاي خريد مربوط به ۳۶۲ هزار سهم فرآوري مواد معدني به ارزش ۷ ميليارد ريال را به كارگزاري ها تحويل دادند. در اين روز پس از شركت هاي يادشده، بيشترين دستور خريدهاي صادر شده به ترتيب مربوط به شركت هاي داده پردازي، باما و تكين كو بود.
براساس اين گزارش، حجم بازارگرداني سرمايه گذاري غدير روز گذشته به ۳/۳ ميليون برگه سهم به ارزش ۵/۱۳ ميليارد ريال رسيد. در كفه عرضه، ديروز ۷۱۹ نفر ۸/۴ ميليون سهم سرمايه گذاري غدير به ارزش ۲۰ ميليارد ريال را به فروش گذاشتند.۲۹ نفر نيز در مراجعه به كارگزاري ها براي فروش ۱۸۴ هزار و ۳۹۳ سهم لوله و تجهيزات سديد به ارزش ۳ ميليارد ريال دستور فروش صادر كردند. اين گزارش حاكي است: سيمان كرمان، سيمان دورود و خدمات انفورماتيك هم از جمله شركت هاي حاضر در جدول عرضه ديروز بورس تهران بودند.

سهامداران معادن روي نامه نوشتند
ايرنا: جمعي از سهامداران  شركت  توسعه  معادن  روي  ايران  در بيانيه اي ، از وضعيت  و روند واگذاري  معدن  سرب  و روي  انگوران  زنجان  كه  در حيطه  اين  شركت  قراردارد، ابراز نگراني  كردند.در اين  بيانيه  از مسئولين  استان ، وزير صنايع  و مسئولين  ذيربط خواسته  شده است  با نگرش  واقع  بينانه تر به اين  شركت  و مزايده  معدن ، دل  سهامداران   استان  زنجان  را شاد كنند.

«سرمايه گذاري ملي» شاخص را منفي كرد
006015.jpg
گروه بورس: معاملات صورت گرفته بر روي سهام سرمايه گذاري ملي (و نيكي) ديروز بيشترين تأثير را بر روند افت شاخص كل قيمت سهام گذاشت.
به گزارش «همشهري» در اين روز شاخص كل ۱۳ واحد افت كرد تا در رقم ۹ هزار و ۵۸۸ واحد ثابت شود. معاملات صورت گرفته بر روي سهام بانك اقتصاد نوين، سيمان شاهرود، سرمايه گذاري توسعه صنعتي، سيمان خاش و پتروشيمي اراك هم روز گذشته بر روند افت شاخص ها تأثير زيادي گذاشتند. در اين روز به رغم افت ۲۲ واحدي شاخص عملكرد تالار اصلي شاخص عملكرد تالار فرعي سير صعودي را ادامه داد و با ۲۲ واحد رشد به ۱۰ هزار و ۸۷ واحد رسيد. شاخص عملكرد تالار اصلي نيز ديروز به ۹ هزار و ۵۶۱ واحد بازگشت.
عملكرد شركت هاي سرمايه گذاري حاضر در بورس روز گذشته موجبات افت ۴۹۸ واحدي شاخص واسطه گري هاي مالي شد و اين شاخص را به رقم ۲۳ هزار و ۶۷۵ واحد بازگرداند.اما عملكرد شركت هاي صنعتي روز گذشته مطلوب ارزيابي شد به طوري كه شاخص صنعت در پايان معاملات اين روز با ۳/۸ واحد رشد به ۷ هزار و ۶۴۴ واحد نزديك شد.
در جريان داد و ستدهاي ديروز بورس تهران شاخص بازده نقدي و قيمت ۱۷ واحد افت كرد و روي ۲۷ هزار و ۷۱۶ واحد ايستاد. شاخص سهام نفت نيز با ۴ واحد كاهش رقم ۲۶ هزار و ۱۸۶ واحد را براي خود به ثبت رساند. در اين روز كاري شاخص سهام فلزات اساسي ۴ واحد، وسايل نقليه ۵/۱۲ واحد و شاخص سهم ساختمان دو واحد رشد را تجربه كردند.

دبيركل بورس وعده داد:
تشكيل نخستين بازار سهام خارج از بورس در سال ۸۶
006012.jpg
گروه بورس: دبيركل بورس اوراق بهادار از تشكيل نخستين بازار سهام خارج از بورس ايران تا سال ۸۶ خبر داد.
علي صالح آبادي در حاشيه نشست علمي پژوهشگاه علوم انساني در جمع خبرنگاران با اعلام اين مطلب گفت: طبق قانون جديد شفافيت در بازار اوراق بهادار نسبت به قبل بيشتر مي شود و افزايش نظارت بر شركت هاي بورس و غيربورس مي تواند زمينه ساز تشكيل نخستين بازار خارج از بورس (OTC) باشد و به اين ترتيب تولد رقيبي جديد را براي بورس فعلي شاهد خواهيم بود. او افزود: سازمان بورس و اوراق بهادار جديد تا ارديبهشت ماه ۸۵ شكل مي گيرد و وظيفه نظارت بر بازار بر عهده اش گذاشته خواهد شد و شركت بورس وظيفه عمليات را انجام خواهد داد. ضمن اينكه صدور مجوز ثبت شركت هاي سهامي عام، فقط با اجازه سازمان بورس ميسر خواهد بود.
به گفته دبير كل بورس اوراق بهادار، وظيفه ايجاد ابزارهاي مالي به بورس و نظارت قانونمند بر اركان و نهادهاي فعال در بازار سرمايه از ديگر موارد مورد مقايسه در قانون جديد بورس در مقايسه با قانون قبلي است، به طوري كه مطابق قانون جديد بورس،وظيفه نظارت منسجم و قوي بر شركت هاي سرمايه گذاري فعال در بازار اوراق بهادار، شركت هاي كارگزاري، صندوق هاي بازنشستگي، شركت هاي تامين سرمايه و شركت هاي سپرده گذاري اوراق بهادار را خواهد داشت. وي طرح جرايم و مجازات ها متناسب با تخلف انجام شده را از ديگر تفاوت هاي قانون جديد با قانون قبلي دانست و گفت: مطابق قانون جديد يكسري فعاليت ها در بازار مي توانند جرم محسوب شوند و متناسب با هر جرم مجازاتي در قانون تعريف و تعيين شده كه اين امر موجب شفافيت بازار سرمايه خواهد شد.
صالح آبادي تقويت نهادگرايي در حوزه بازار اوراق بهادار و اضافه شدن نهادهاي مالي جديد به مجموعه را موجب توسعه بازار سرمايه دانست و گفت: در قانون جديد شفافيت در بازار اوراق بهادار نسبت به قبل بيشتر مي شود و به دليل نظارت بر شركت هاي بورسي و غير بورسي مي تواند زمينه ساز يك بازار جديد در كشور باشد. وي شوراي بورس و سازمان بورس را مهمترين اركان اصلي بازار اوراق بهادار دانست و گفت: اتخاذ تدابير لازم جهت ساماندهي و توسعه بازار اوراق بهادار، تعيين سياستها و خط مشي بازار اوراق بهادار، پيشنهاد آيين نامه هاي لازم به هيات وزيران براي تصويب، مشخص كردن نرخ هاي كارمزد دريافتي از فعالان بازار و ارتباط با بورس هاي خارج كشور از مهمترين وظايف شوراي بورس است.

تغييرات قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۴.۹۵
۴۳
۹۱۲
آبسال
۵۰.۸۸-
۱۰۳۶-
۱,۰۰۰
آبفر
۱.۹۴
۱۷
۸۹۵
آزمايش
۱.۶۱-
۱۰۲-
۶,۲۴۰
آلومتك
۱.۹۸
۶۵
۳,۳۴۷
آهنگري تراكتورسازي ايران
۲-
۳۱۰-
۱۵,۲۰۱
افست
۴.۸۴-
۳۳۲-
۶,۵۳۳
البرز دارو
۱.۴۷
۴۶
۳,۱۷۰
الكتريك خودرو شرق
۱.۹۸
۷۳
۳,۷۶۵
ايران ارقام
۵-
۴۹-
۹۳۱
ايران پويا
۱.۳۹
۱۵
۱,۰۹۴
ايران تاير
۰.۸-
۲۴-
۲,۹۶۱
ايران خودرو
۱.۹۸
۶۷
۳,۴۴۸
ايران خودروديزل
۱.۵۳-
۹۲-
۵,۹۱۰
ايران دارو
۰.۶۴-
۳۵-
۵,۴۰۶
ايران گچ
۲
۱۹۹
۱۰,۱۶۰
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۱.۹۹
۱۸۵
۹,۴۶۵
باما
۱۳.۰۶-
۳۵۲-
۲,۳۴۴
بانك اقتصادنوين
۰.۲۱
۵
۲,۴۰۱
بانك كارآفرين
۰
۰
۱,۲۲۳
بسته بندي ايران
۱.۷۹
۷
۳۹۹
پارس الكتريك
۱۲.۹۲
۱۶۶
۱,۴۵۱
پارس خودرو
۰.۰۳
۲
۶,۰۴۹
پارس دارو
۰.۵۷-
۲۳-
۴,۰۱۲
پارس سرام
۲
۱۶۱
۸,۲۱۳
پتروشيمي آبادان
۱.۹۵-
۲۰۷-
۱۰,۴۲۰
پتروشيمي اراك
۱.۹۹
۱۲۱
۶,۲۰۳
پتروشيمي اصفهان
۴.۱۳
۴۷۶
۱۱,۹۹۴
پتروشيمي خارك
۱.۹۵-
۲۵-
۱,۲۶۰
پتروشيمي شيراز
۱.۹۲
۱۹
۱,۰۱۰
پلاستيك شاهين
۰.۶۱-
۱۰-
۱,۶۲۲
پمپ سازي ايران
۱.۹۷
۶۸
۳,۵۱۳
تراكتورسازي ايران
۲
۱۶۸
۸,۵۷۶
تهران شيمي
۱.۹۹
۱۲۶
۶,۴۶۲
تولي پرس
۱.۹۶
۲۹
۱,۵۱۰
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۱.۹۹
۱۸۶
۹,۵۱۳
توليد سموم علف كش
۱.۹۶
۱۹
۹۸۹
توليد محور خودرو
۱.۹۹-
۱۱۹-
۵,۸۴۸
چرخشگر
۱.۹۵
۲۶
۱,۳۵۷
چيني ايران
۳.۱۶-
۳-
۹۲
حق تقدم سرمايه گذاري صنعت بيمه
۳.۹
۱۹
۵۰۶
حق تقدم مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۱.۹۹
۱۴۴
۷,۳۸۱
حمل و نقل پتروشيمي
۲
۱۴۷
۷,۵۰۱
خدمات دريايي تايدواتر خاورميان
۱۱.۹۲
۶۷۱
۶,۳۰۰
خوراك دام پارس
۱.۹۷
۶۷
۳,۴۶۲
داده پردازي ايران
۰.۳۸
۳۰
۷,۸۴۹
داروسازي جابرابن حيان
۱.۹۸
۴۵
۲,۳۱۹
داروسازي سبحان
۱.۹۸
۵۶
۲,۸۸۶
داروسازي كوثر
۰.۲۶
۲۰
۷,۸۰۳
دارويي رازك
۱.۹۹
۱۲۲
۶,۲۵۰
داملران
۵-
۶۱۴-
۱۱,۶۶۸
ذغال سنگ نگين طبس
۰
۰
۱,۴۹۳
روغن نباتي ناب
۱.۹۲
۲۴
۱,۲۷۳
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۵.۵
۶۱
۱,۱۷۰
رينگ سازي مشهد
۱.۹۹
۱۶۷
۸,۵۶۲
زامياد
۰.۴۷
۱۸
۳,۸۵۰
سايپا
۱.۲۳
۱۹
۱,۵۶۹
سايپا شيشه
۱.۹۵
۳۴
۱,۷۷۹
سايپاآذين
۱.۹۷
۱۰۰
۵,۱۸۷
سايپاديزل
۰.۴۵
۹
۱,۹۸۹
سراميك هاي صنعتي اردكان
۱.۸۵
۲۶
۱,۴۳۰
سرما آفرين
۰.۲۳
۴
۱,۷۴۱
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۰.۳۴
۴
۱,۱۷۵
سرمايه گذاري بهمن
۱.۹۶
۲۰
۱,۰۴۱
سرمايه گذاري بوعلي
۱.۸۷
۳۷
۲,۰۱۱
سرمايه گذاري پارس توشه (هلدينگ )
۱.۹۹
۵۲
۲,۶۷۰
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۱۱.۹۶-
۱۴۲-
۱,۰۴۵
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۱.۹۸
۸۷
۴,۴۸۰
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۱.۹۷-
۵۰-
۲,۴۸۸
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۰
۰
۱,۰۸۶
سرمايه گذاري سپه
۰.۰۵
۱
۱,۹۱۱
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي كشوري (هلدينگ )
۰
۰
۱,۲۵۰
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۰.۰۹
۲
۲,۱۲۰
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۰.۰۲
۱
۴,۱۵۶
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۹.۴-
۱۳۹-
۱,۳۳۹
سرمايه گذاري ملي ايران
۰
۰
۱۱,۱۹۷
سنگ آهن گل گهر
۲-
۱۰۰۳-
۴۹,۱۸۳
سيمان اروميه
۰.۰۶
۷
۱۲,۵۵۲
سيمان بهبهان
۰.۴۲
۴۵
۱۰,۸۶۷
سيمان تهران
۲۹.۷۵-
۵۰۴۰-
۱۱,۹۰۰
سيمان خاش
۶۵.۱۷-
۱۶۸۴۲-
۹,۰۰۰
سيمان شاهرود
۰.۵-
۴۵-
۸,۹۵۰
سيمان شرق
۱.۹۹-
۲۲۳-
۱۰,۹۶۶
سيمان صوفيان
۲-
۱۲۵-
۶,۱۴۰
سينا دارو
۱۱.۱۲-
۱۹۴-
۱,۵۵۱
شكر
۱.۹۸-
۳۷-
۱,۸۳۲
شهد ايران
۰.۰۸
۴
۴,۷۸۷
شير پاستوريزه پگاه خراسان
۰.۱
۶
۵,۷۶۸
شيرپاستوريزه پگاه اصفهان
۰.۰۴-
۱-
۲,۶۹۹
شيشه همدان
۵.۱۹-
۱۹۴-
۳,۵۴۵
شيمي داروئي داروپخش
۱.۹۹-
۶۵-
۳,۲۰۶
شيميايي سينا
۲
۱۴
۷۱۴
صنايع آذرآب
۱.۹۹
۱۳۴
۶,۸۶۸
صنايع جوشكاب يزد
۱.۱۱
۱۰۱
۹,۲۰۰
صنايع ريخته گري ايران
۰.۹۹
۸۶
۸,۷۳۳
صنايع شيميايي ايران
۱.۴۵-
۲۰-
۱,۳۵۹
صنعتي آما
۰.۲۳
۱۰
۴,۳۰۱
صنعتي دريايي ايران
۰
۰
۱,۲۰۰
صنعتي رنگين
۱.۹۸-
۸۹-
۴,۳۹۹
عمران و توسعه فارس
۱.۹۹
۷۳
۳,۷۴۲
فرآورد ه هاي غذايي و قند پيرانشهر
۱.۹۸
۳۲
۱,۶۴۹
فرآورده هاي نسوز آذر
۲
۳۷۳
۱۹,۰۳۳
فرآوري موادمعدني ايران
۲
۲۱
۱,۰۷۳
فنرسازي خاور
۰.۵۶
۵۰
۹,۰۰۰
قند اصفهان
۱.۹۷-
۴۷-
۲,۳۳۸
قندنقش جهان
۲-
۱۱۷-
۵,۷۴۵
كابل باختر
۴.۹۸-
۲۶۸-
۵,۱۱۵
كارخانجات داروپخش
۱.۹۷
۲۸
۱,۴۵۱
كارخانجات صنعتي پيام
۱.۹۸
۲۳
۱,۱۸۵
كارخانه فارسيت درود
۲
۳۶۲
۱۸,۵۰۰
كالسيمين
۱.۹۸
۵۴
۲,۷۸۶
كمباين سازي ايران
۱.۹۹-
۴۰-
۱,۹۶۸
كنتورسازي ايران
۲
۶۲
۳,۱۶۲
گازلوله
۰.۱۳
۳
۲,۳۴۱
گروه بهمن
۱.۹۸
۷۴
۳,۸۲۰
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۳۷.۲۲
۲۱۷
۸۰۰
گروه صنعتي ملي (هلدينگ )
۱.۹۹
۹۹
۵,۰۷۵
گسترش صنايع انرژي آذرآب
۲
۱۶۰
۸,۱۶۳
گسترش صنايع وخدمات كشاورزي
۱.۹۸
۶۳
۳,۲۵۲
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۱.۹۹
۳۲
۱,۶۴۳
ليزينگ ايران
۱.۹۹
۴۵
۲,۳۰۴
ليزينگ صنعت و معدن
۱.۹۸
۳۰
۱,۵۴۷
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۱.۹۶
۳۸
۱,۹۷۹
محورسازان ايران خودرو
۱.۹۸
۹۱
۴,۶۷۶
معادن بافق
۱.۹۹
۹۹
۵,۰۷۷
معادن منگنز ايران
۵۵.۶۵-
۱۶۳۹-
۱,۳۰۶
معدني دماوند
۰.۱۸
۱۱
۶,۱۲۲
معدني و صنعتي چادرملو
۱.۹۹
۸۸
۴,۵۱۴
ملي سرب و روي ايران
۱.۹۳
۲۲
۱,۱۶۴
مهركام پارس
۱.۹۸
۷۱
۳,۶۵۲
مهندسي نصير ماشين
۱.۹۵
۳۳
۱,۷۲۸
موتوژن
۲-
۲۹۲-
۱۴,۳۴۳
نفت پارس
۱.۹۶
۱۳
۶۷۷
نورد و لوله اهواز
۱.۹۶-
۲۸-
۱,۳۹۹
نوش مازندران
۱.۹۸-
۳۹-
۱,۹۳۱
نيروترانس
۲
۲۳
۱,۱۷۵
نيروكلر
۰
۰
۱,۰۰۰
وطن اصفهان

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش فناوري
حوادث
خارجي
سخنگاه
سياسي
سينما
داخلي
شهر
شهرستان ها
شهري
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سخنگاه   |   سياسي   |  
|  سينما   |   داخلي   |   شهر   |   شهرستان ها   |   شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |