دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۸۵ - سال چهاردهم - شماره ۳۹۶۷ - Apr 24, 2006
حرف هاي صريح رئيس ورزش
يك برنامه تماشايي
تغيير رؤساي فوتبال و كشتي و شش فدراسيون ديگر
013239.jpg
گروه ورزشي - جهانگير كوثري: تغييرات در فدراسيون هاي مطرح حتمي است. رييس سازمان تربيت بدني در برنامه ويژه اي كه از شبكه يك سيما پخش شد با صراحت اين مساله را عنوان كرد كه روساي فدراسيون هاي كشتي و فوتبال تغيير خواهند كرد.
علي آبادي اشاره كرد كه دكتر دادكان خود علاقمند به همكاري در فدراسيون نيست.
معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني از تغيير شش رييس فدراسيون ديگر نيز خبر داد، اما ترجيح داد فعلا نام آنها گفته نشود.
علي آبادي معتقد است بايد فكر و برنامه جديد به فوتبال تزريق شود. بايد ديد اين تفكر جديد از كجا و چگونه بايد وارد فوتبال شود.
علي آبادي درحالي از تغيير رييس فدراسيون سخن گفت كه عقيده داشت تيم ملي فوتبال ما در جام جهاني ۲۰۰۶ با پرتغال و مكزيك مساوي خواهد كرد و بر آنگولا نيز غلبه خواهد نمود و شايد بتواند مكزيك را هم ببرد.
كسب اين نتايج مي تواند هر رييس فدراسيوني را در هر موقعيتي تثبيت كند.
اگر اين اعتقاد به تيم ملي وجود دارد، پس برآيند مثبتي را فدراسيون فوتبال به دست آورده است كه قادر است با دو تيم برتر جهان به تساوي برسد و به دور دوم صعود كند. شايد مسايل فوتبال به كيفيت و راندمان و نتايج آن ارتباطي نداشته باشد و مشكلات ديگري وجود دارد كه پنهان است. مهندس علي آبادي قصد دارد كه بودجه سرانه ورزش را ده برابر نمايد و مي گويد تا اين تاريخ آنرا دوبرابر كرده ايم. او قصد دارد بودجه را به ۱۵۰ ميليارد تومان برساند و قصد كمك گرفتن هم ندارد و آنرا در شان ورزش نمي داند. از كلام هاي خوش مهندس علي آبادي كه بسيار با تسلط و احاطه بر مسايل ورزش صحبت كرد، يكي هم صدور مجوز به ورزشگاه ها براي بانوان بود كه آنها نيز مي توانند در ورزشگاه ها فوتبال را از نزديك تماشا كنند، اما بايد در اين زمينه فرهنگ سازي كرد. علي آبادي ۱۵ رشته ورزشي را در استان ها در اولويت قرارداده است و از رشته هايي چون گلف، بيسبال و اسب سواري نيز حمايت خواهد كرد. علي آبادي براي ورزشكاران شركت كننده در مسابقات بين المللي نيز خبرهاي خوش داشت.
هر ورزشكاري كه در بازي هاي آسيايي ركوردي را جابه جا كند ۲۰ ميليون تومان پاداش خواهد گرفت، نخبگاني هم كه در المپيك ركورد بزنند ۴۰ ميليون تومان دريافت خواهند كرد.
در اين ميان مربي و رييس فدراسيون مربوطه نيز پاداش خواهد گرفت.
علي آبادي نيز چون اكثر اقشار جامعه از مساله دوپينگ در ورزش كشورمان گلايه داشت و نويد برنامه هايي را براي مبارزه با اين پديده شوم تنظيم نموده است. گفت وگوي مهندس علي آبادي با شبكه يك سيما در برنامه نگاه يكي از جذابترين و پرمحتواترين برنامه هايي بود كه در زمينه ورزش تا به امروز شاهد بوديم.
علي آبادي در اين برنامه چيزي از روساي انتخابي فدراسيون ها نگفت. آيا مصوبه انتخابي بودن روساي فدراسيون ها تمام شده است!؟

ديدارهاي دوستانه تيم ملي فوتبال ايران اعلام شد
013236.jpg
گروه ورزشي: محمد دادكان رئيس فدراسيون فوتبال ايران اعلام كرد كه اين تيم پيش از آغاز جام جهاني در فاصله هشت روز سه ديدار تداركاتي برگزار مي كند. وي افزود: تيم ايران در هفتم خرداد در اويسچك برابر كرواسي، دهم خرداد در مشهد برابر بوسني و هرزگوين و پانزدهم خرداد در فردريش هافن (محل اردوي تيم ملي ايران در جام جهاني آلمان) برابر تيمي از اين شهر ديدارهاي دوستانه خود را انجام مي دهد. تيم ملي ايران قرار است از هجدهم تا بيست و هشتم ارديبهشت ماه در سوئيس و از چهارم تا هشتم خرداد در كرواسي اردوي تمريني برپا كند. گفتني است نخستين ديدار تيم ملي ايران در جام جهاني روز ۲۱ خرداد در شهر نورنبرگ برگزار مي شود كه تيم ملي كشورمان برابر تيم مكزيك قرار مي گيرد.

علي آبادي به وعده خود عمل كرد
گروه ورزشي _ مريم رضايي: مهندس علي آبادي در آغازين روزهاي كار خود اعلام كرد كه مدال آوري برنز بانوان معادل مدال طلاي مردان در سطح بين المللي است. وي با موفقيت مهروز ساعي تكواندوكاي ايراني به وعده خود عمل كرد و جايزه اي ويژه براي مهروز ساعي، در جريان پيروزي اش در مسابقات آسيايي بانكوك با يك مدال برنز، در نظر گرفت.به گزارش همشهري، علي آبادي پيش از مسابقات آسيايي تكواندو نيز اعلام كرده بود مدال بانوان تكواندو در رقابت هاي جهاني و آسيايي ارزش بالايي دارد و براي آن جايزه ويژه در نظر خواهد گرفت. وي گفته بود كه براي هر مدال طلاي بانوان ۲۵ ميليون تومان در نظر دارد.مهروز ساعي در وزن هفتم قهرماني آسيايي در تايلند به مدال برنز رسيد و مبلغ دقيق جايزه پرداختي به وي پس از كارشناسي اعلام خواهد شد.

نخستين همايش هيأت هاي فوتبال بانوان كشور
گروه ورزشي: به دنبال برگزاري نخستين ليگ باشگاهي فوتبال بانوان كشور، نايب رئيسان زن هيات هاي فوتبال سراسر كشور به فكر افتادند تا در يازده ارديبهشت ماه در رشت گردهم آيند تا نحوه برگزاري منظم ليگ هاي فوتبال و فوتسال بانوان را بررسي كنند.بنا براين گزارش، هتل بزرگ گيلان مكاني است كه نخستين همايش يك روزه هيات هاي فوتبال بانوان سراسر كشور در آن برگزار مي شود.

طلاي ساعي و رجلي پاياني خوش براي تكواندو
013221.jpg
013242.jpg
گروه ورزشي- علي شاكري: تيم ملي تكواندوي ايران با كسب دو مدال طلا در آخرين روز پيكارهاي قهرماني آسيا از سقوطي وحشتناك رهايي پيدا كرد.
تيم ايران كه پيش از آغاز اين رقابت ها به همراه كره جنوبي به عنوان يكي از مدعيان قهرماني مطرح بود تا پايان روز دوم تنها اندوخته اش دو مدال برنز مهدي زاده و مهروز ساعي بود. در آخرين روز اين پيكارها هادي ساعي و كوروش رجلي با درخششي تحسين برانگيز با كسب مدال طلا پاياني خوش را براي كاروان اعزامي ايران رقم زدند. اگرچه طلاي ساعي به عنوان يكي از برترين هاي امروز تكواندوي جهان و يك چهره برجسته تا حدود زيادي قابل پيش بيني بود، اما كار بزرگ كوروش رجلي در نخستين حضور ملي اش را بايد سخت پاس داشت.رجلي در وزن ششم پس از غلبه بر حريفاني از عراق، استراليا و فيليپين در فينال يك كره اي قلدر را از دستيابي به مدال طلا محروم ساخت.هادي ساعي هم پس از پيروزي مقابل نمايندگان ژاپن و چين در ديدار ماقبل فينال با امتياز طلايي از مصاف دشوار با حريف كره اي خود خارج شد و در فينال با مغلوب كردن حريف سوري نخستين مدال طلاي قهرماني آسيا را به جمع مدال هاي المپيكي و جهاني اش اضافه كرد. ساعي كه ۸ مدال طلاي جهان و يك طلا و يك برنز المپيك را داشت، تنها در اين مسابقات موفق به كسب مدال طلا نشده بود كه شد.

رضازاده و ساعي ميهمانان ويژه جام جهاني آلمان
فارس: با دستور معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني، حسين رضازاده و هادي ساعي به پاس تداوم قهرماني هايشان در عرصه رقابت هاي جهاني و آسيايي، به جام جهاني آلمان اعزام خواهند شد.
به نقل از پايگاه خبري سازمان تربيت بدني،  هادي ساعي ديروز در رقابت هاي قهرماني آسيا در تايلند به مدال طلا رسيد تا با اضافه شدن عنوان قهرماني قاره، ويترين افتخاراتش تكميل شود.
حسين رضازاده هم روز گذشته در عرصه جام باشگاه هاي آسيا در ازبكستان، با زدن وزنه هاي ۱۹۵ يكضرب و ۲۴۰ دوضرب با مجموع ۴۳۵ كيلوگرم به مقام قهرماني دسته فوق سنگين رسيد.
به پاس اين دو موفقيت و افتخارات ساعي و رضازاده در يك سال گذشته، محمد علي آبادي دستور داد كه اين دو قهرمان نيز به عنوان ميهمان ويژه تيم ملي فوتبال، در جام جهاني آلمان حاضر شوند.اين گزارش حاكيست، با نظر رئيس سازمان تربيت  بدني، ۸ ورزشكار ديگر برتر ورزش ايران در سال ۸۴ به جام جهاني آلمان اعزام خواهند شد تا از نزديك شاهد تلاش و هنرنمايي ملي پوشان فوتبال باشند.

تغيير ساعت بازي پرسپوليس و ابومسلم
زمان برگزاري بازي تيم هاي ابومسلم و پرسپوليس تغيير كرد.
باتوجه به درخواست شوراي تأمين استان خراسان، مسابقه تيم هاي ابومسلم و پرسپوليس تهران از سري مسابقات جام حذفي كشور روز پنجم ارديبهشت بجاي ساعت ۱۶‎/۳۰در ساعت ۱۶ همان روز برگزار مي شود.

طالقاني نبايد از كشتي حذف شود
013233.jpg
گروه ورزشي _ محمدرضا منصوريان: مهندس محمد علي آبادي در برنامه نگاه يك شبكه اول سيماي جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد كه سازمان تربيت بدني تا پايان هفته جاري تكليف مديريت فدراسيون كشتي را مشخص مي كند. وي گفته است كه اين فدراسيون به مديريت تازه نيازمند است. اين كه رئيس ورزش كشور از مشكلات و تنگناهاي موجود كشتي نگران شده و به اين نتيجه رسيده است كه با تغيير و انتصاب رئيس جديد در اين فدراسيون، شوك لازم وارد شده و اوضاع عادي در آن حاكم مي شود، امري كاملا طبيعي و مقبول است اما توجه به چند نكته در اين ارتباط ضروري است: تجربه نشان داده كه عزل و نصب هاي معمول در ورزش موجب شده افرادي بيايند و بروند و كمتر شاهد اين موضوع بوده ايم كه با انتخاب افراد جديد دگرگوني محسوسي پديد آيد. در حقيقت كساني كه با سرمايه اين ملت به درجه و مرتبتي رسيده اند، به يكباره محو مي شوند و افراد جايگزين هم تازه وقتي با جايگاه و موقعيت خود آشنا مي شوند كه اين دگرگوني ها ضايعات محسوسي از خود باقي گذاشته است. همه آنهايي كه در مملكت ما با كشتي حشر و نشر دارند مي دانند كه محمدرضا طالقاني رئيس كنوني آن، چه آدم عاشق و خدمتگزار لايقي براي كشتي است. او اگر امروز مهره سوخته اي براي كشتي شده است، نه اينكه فرد نالايق و ناصالحي است، بلكه وي فقط و فقط به دليل اشتباه در عملكردش در ارتباط با اطرافيان خود در چنين گردابي گرفتار شده است. طالقاني انرژي بي پاياني براي اداره كشتي دارد كه خود به تنهايي قادر به استفاده بهينه از آنها نيست. پس صواب اين است كه اين مهره خادم و عاشق به كلي از كشتي حذف نشود. طالقاني مي تواند در مجموعه مديريتي آينده كشتي در كنار رئيس آينده آن باقي بماند.هنوز هم يادمان نرفته است كه كشتي ايران در دوره رياست مهندس اكبر تركان با محمدرضا طالقاني به مقام قهرماني جهان رسيد. شايد باز هم تكرار اين تجربه خالي از فايده نباشد.

حيدري ، رضايي و حاجي زاده وارد
اردوي تيم ملي كشتي شدند
013230.jpg
گروه ورزشي: در فاصله روزهاي ۱۲ تا ۲۵ ارديبهشت ماه اردوي ويژه اي براي ملي پوشان برتر كشتي آزاد ايران در مجموعه ورزشي انقلاب تهران برگزار مي شود. به همين منظور محسن كاوه سرمربي تيم ملي كشتي آزاد ايران از ۱۱ كشتي گير سرشناس كشور خواسته است در اردوي فوق حاضر شوند. محمدرضايي (۵۵ كيلوگرم)، مراد محمدي (۶۰ كيلوگرم)، حسن طهماسبي و مسعود مصطفي جوكار (۶۶ كيلوگرم)، مهدي حاجي زاده و هادي حبيبي (۷۴ كيلوگرم)، مجيد خدايي و رضا يزداني (۸۴ كيلوگرم)، عليرضا حيدري و اميرعباس مرادي گنجي (۹۶ كيلوگرم) و عليرضا رضايي (۱۲۰ كيلوگرم) كشتي گيراني هستند كه براي حضور در اين اردو مورد توجه سرمربي تيم ملي قرار گرفته اند.
۱۱ فرنگي كار در اردوي تيم ملي

همزمان با برگزاري اردوي كشتي آزاد در تهران اردوي تيم ملي كشتي فرنگي نيز با شركت ۱۱ فرنگي كار در خانه كشتي برپا مي شود. اسامي افراد دعوت شده به اين اردو از اين قرار است: حميد سوريان و حسن رنگرز (۵۵ كيلوگرم)، حميد باوفا (۶۰كيلوگرم)، پرويز زيدوند و علي محمدي (۶۶ كيلوگرم)، داود عابدين زاده (۷۴كيلوگرم)، قاسم رضايي (۸۴كيلوگرم)، مسعود هاشم زاده و رضا زيدوند (۹۶كيلوگرم) و عليرضا غريبي و مهدي شربياني (۱۲۰ كيلوگرم).
درخواست آمريكايي ها
مت كيس رئيس برگزاري مسابقات كشتي در آمريكا با ارسال نامه اي خواستار مسابقات تيم به تيم با تيم هاي كشورمان به صورت رفت و برگشت شده است. رئيس سازمان ليگ كشور در اين زمينه مي گويد: پس از هماهنگي هاي لازم طبق ضوابط اقدام مي كنيم.

امروز آغاز نخستين اردوي تيم ملي
واليبال بزرگسالان ايران
گروه ورزشي _ علي شاكري: نخستين اردوي تيم ملي واليبال بزرگسالان ايران در راه حضور در مسابقات قهرماني جهان ۲۰۰۶ ژاپن و بازيهاي آسيايي دوحه صبح امروز با حضور ۱۶ بازيكن آغاز مي شود. دعوت شدگان مرحله اول تنها بخشي از بازيكناني هستند كه در تمرينات پيكان و تمرينات تيم هاي اميد دسته اول كشور حضور ندارند.
بعد از انتخاب امير حيدري و ايرج مظفري به عنوان مربيان تيم ملي، ديروز رامين امير سامان به عنوان پزشك تغذيه منصوب شد. به احتمال فراوان نادر شوندي هم به عنوان مربي بدنساز در كنار ملي پوشان دعوت شده و كار خود را آغاز مي كند.
ميكائيل تاجر در تيم ملي
در حاشيه دعوت از اولين گروه مدعوين به اردوي تيم ملي رئيس فدراسيون واليبال گفت: بزودي با ورود ساير بازيكنان اردو وضعيت بهتري نيز پيدا خواهد كرد. يزداني خرم از ميكائيل تاجر به عنوان يكي از بازيكنان دعوت شده به تيم ملي ياد كرد. وي پيرامون جذب مربيان خارجي اظهار داشت ما تلاشمان بكارگيري مربيان خارجي به عنوان سرمربي براي تيم هاي ملي رده هاي سني مختلف است و قصد هم نداريم از مربيان داخلي به عنوان سرمربي سود ببريم.
حريفان تداركاتي پيكان در اهواز
تيم پيكان كه خود را آماده حضور در هفدهمين دوره مسابقات باشگاههاي آسيا در ويتنام مي كند، قرار است در بحبوحه رقابت هاي اميدهاي كشور سه بازي تداركاتي در اهواز انجام دهد. به گزارش ايرنا در ميان ۹ تيم شركت كننده از سه تيم گلستان، آذربايجان غربي و مازندران به عنوان سه حريف تداركاتي پيكان ياد شده كه در اين ميان معلوم نيست نام مازندران از كجا آمده است، آن هم تيمي كه جزو تيم هاي حاضر در مسابقات اهواز از آن نامي برده نشده است؟!
تركيب تيم دانش آموزان جمعه مشخص مي شود
تيم واليبال دانش آموزان ايران روز شانزدهم ارديبهشت ماه عازم مسابقات جهاني در كرواسي است. آخرين مرحله تمرينات اين تيم از فردا به آكادمي ملي المپيك انتقال خواهد يافت و روز جمعه به گفته جعفر هوتهم تركيب نهايي تيم اعزامي مشخص خواهد شد.در حال حاضر ۱۴ بازيكن در تمرينات شركت دارند كه آخر هفته ۲ بازيكن از جمع اردونشينان خارج مي شوند. تيم دانش آموزان ايران در دوره پيش به مقام چهارم جهان رسيده بود.

نتايج فوتبال دسته اول باشگاه هاي ايران
هفته بيستم رقابت هاي فوتبال قهرماني دسته اول باشگاه هاي ايران عصر ديروز يكشنبه با انجام دوازده ديدار در شهرهاي مختلف دنبال شد.
در اين هفته اكثر مدعيان صعود مقابل حريفان خود پيروز شدند و تنها ديدار حساس تيم هاي فوتبال پيكان و صنعت نفت آبادان كه براي هر دو تيم، بسيار حائز اهميت بود با نتيجه تساوي پايان يافت.
اگرچه تيم پيكان هنوز دو هفته ديگر براي صعود به مرحله بعدي رقابت هاي جام آزادگان و در آخر حضور در ليگ برتر زمان دارد، اما با توقف مقابل صنعت نفت آبادان، كار خود را براي رسيدن به اين هدف مشكل تر كرد.
در گروه اول اين رقابت ها همچنان پگاه گيلان و هما تهران مدعيان اصلي صعود هستند و از بين اين دو تيم به طور قطع يك تيم به مرحله بعد صعود مي كند.
تيم تراكتورسازي نيز با اختلاف۳ امتيازي اين دو تيم را تعقيب مي كند.
در اين گروه سقوط ايران جوان بوشهر به دسته دوم مسجل شده است.
در گروه دوم نيز مس كرمان با كسب پيروزي ۳ بر صفر امروز مقابل پيام خراسان، جايگاه خود را در صدر جدول تحكيم بخشيد و تنها اتفاقي نادر مي تواند اين تيم را از صعود باز دارد.
در گروه دوم نيز سقوط شهرداري لنگرود حتمي است.
نتايج كامل ديدارهاي ديروز به شرح زير است:
اكباتان تهران ۱ - صنايع اراك صفر
نيروي زميني ۴ - ديهيم اهواز ۳
كشت و صنعت شوشتر ۱ - هما تهران ۴
عقاب تهران ۱ - نوژن مازندران ۱
پگاه گيلان ۶ - ايرانجوان بوشهر ۱
برق تهران ۱ - مرصاد شيراز ۲
پيكان تهران صفر - صنعت نفت صفر
پگاه خوزستان صفر - سرخپوشان صفر
شاهين بوشهر ۲ - شهرداري  لنگرود صفر
مس كرمان ۳ - پيام خراسان صفر
استقلال كيش صفر - ماشين سازي صفر
تراكتورسازي ۳ - دانشگاه آزاد ۱

خبرهاي فوتبال جهان
كاپيتان جديد تيم ملي انگليس
013224.jpg
گروه ورزشي- حسن حيدري: در حالي كه تنها ۴۶ روز به آغاز بازي هاي جام جهاني ۲۰۰۶ آلمان باقي مانده گمانه زني ها براي انتخاب كاپيتان تيم ملي انگليس آغاز شده است. در اين رابطه بين جان تري از چلسي، ديويد بكام از رئال مادريد و استيون جرارد از ليورپول رقابت سختي وجود دارد.برايان رابسون كاپيتان سابق تيم ملي انگليس كه در حال حاضر در ليگ برتر به عنوان مربي مشغول به كار است مي گويد: ديويد بكام در حال حاضر بازيكن ضعيفي است و توانايي رهبري تيم را در داخل ميدان ندارد.وي در ادامه افزود: به عقيده من جان تري استحقاق كاپيتاني تيم ملي انگليس را در جام جهاني ۲۰۰۶ دارد. او يك رهبر به تمام معنا در داخل ميدان است و تمامي بازيكنان به او احترام مي گذارند.وي در اظهار نظر ديگري در مورد مربيگري در تيم ملي انگليس گفت: بايد يك مربي انگليسي جانشين اريكسون شود، البته من با حضور مربيان خارجي مخالف نيستم اما انگليس پر از مربيان با تجربه درخشان است كه توانايي رهبري تيم ملي را دارند.
ليورپول در فينال
تيم فوتبال ليورپول موفق شد با پيروزي دو بر يك مقابل چلسي به فينال اين فصل جام حذفي انگليس راه يابد.
در اين بازي «جان آرن ريس» در دقيقه ۲۱ و لوئيز گارسيا در دقيقه ۵۳ دو گل تيم ليورپول را درون دروازه حريف جاي دادند. در اين ديدار دروگبا در دقيقه ۷۱ تنها گل چلسي را به ثمر رساند.
تيم ليورپول كه يكي از پرافتخارترين تيم هاي حاضر در ليگ برتر به شمار مي رود تاكنون شش عنوان قهرماني در اين جام به دست آورده كه اولين آن در سال ۱۹۶۵ بوده و آخرين بار نيز در سال ۲۰۰۱ به اين عنوان دست يافت.
ديگر تيم فيناليست جام از بين تيم هاي ميدلزبرو و وستهام شناخته خواهد شد.
آرسنال نگران مذاكره ويارئال با «پيرس» نيست
013227.jpg
«آرسن  ونگر» سرمربي  فرانسوي  تيم  فوتبال  آرسنال  انگليس  اعلام  كرد از نظر او هيچ  اشكالي  ندارد كه «روبرت  پيرس» هافبك  فرانسوي  اين  تيم  براي انتقال  به  باشگاه  ويارئال  اسپانيا با آنها وارد مذاكره  شود.پيرس  در هفته  جاري  گفته  بود كه باشگاه  ويارئال  درصدد امضاي  قراردادي  دو ساله  با اوست .ونگر به  سايت  باشگاه  گفت : قطعا اين  خبر متاثركننده  به  نظر مي رسد اما فكر نمي كنم  اينگونه  باشد چون  به  صلاح  هر كسي  است  كه  تصميم  درست  بگيرد.روبرت  پيرس  ۳۲ ساله  است  و در سال  ۲۰۰۰ به  آرسنال  ملحق  شد و شش  سال فوق العاده  را پشت  سر گذاشت .وي  افزود: ما يك  سال  ديگر را مي توانيم  به  او پيشنهاد كنيم  اما پيرس  كاملا آزاد است  با هر كسي  كه  مي خواهد مذاكره  كند.من  از اين  موضوع  ناراحت نمي شوم  و به  خوبي  درك  مي كنم .فقط اميدوارم  در پايان  بگويد «يك  سال  ديگر در  هايبوري  خواهم  ماند.»
شكست در ال مادريكال
تيم فوتبال ويارئال كه سه شنبه هفته جاي در چارچوب ليگ قهرمانان اروپا به مصاف آرسنال خواهد رفت روز شنبه در لاليگا دو بر صفر برابر سوسيداد شكست خورد.اين حادثه در حالي رخ مي دهد كه ويارئال در ورزشگاه ال مادريكال ميزبان تيم ته جدولي سوسيداد بود. الونسو در دقيقه ۹ گل اول را به ثمر رساند و مارك گونزالس در دقيقه ۷۲ روي يك ضربه ايستگاهي براي دومين بار توپ را از خط دروازه حريف عبور داد.در ليگ اسپانيا تيم بارسلونا در حال حاضر در صدر جدول ايستاده است.

ورزش
اجتماعي
اقتصادي
فرهنگ ماندگار
دانش فناوري
بـورس
زادبوم
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهرستان ها
شهري
راهنما
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   فرهنگ ماندگار   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   زادبوم   |   حوادث   |   خارجي   |  
|  سياسي   |   داخلي   |   شهرستان ها   |   شهري   |   راهنما   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |