سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۵ - سال چهاردهم - شماره ۴۰۶۰ - Aug 15, 2006
تركيب آرماني تيم ملي فوتبال ايران براي بازي فردا
تماشاگران يكصدا خواهند شد
يك تيم كامل با ستاره هاي بزرگ
عكس : مجتبي جانبخش
آندو به ياري تيم ملي مي آيد تا ميانه ميدان، معنا پيدا كند
011502.jpg
011601.jpg
گروه ورزشي-جهانگير كوثري: تيم ملي سوريه تمرينات خود را براي هماهنگ شدن با فضاي تهران و گرما و ارتفاع آن از سطح دريا آغاز كرد. اگر بگوئيم تيم ملي سوريه بدون انگيزه و اشتها به ايران آمده است باور نمي كنيد. مسئولين فوتبال سوريه پس از رفتن رادينوويچ هيچ گونه فعاليتي را براي جذب مربي ديگري انجام ندادند و به همين دليل حداقل خود را قانع نشان دادند. حميد ابراهيم بازيكن يك دهه گذشته سوريه كه رهبري تيم جوانان را به عهده داشت و دستياري رادينوويچ بود به عنوان مربي تيم ملي سوريه معرفي شده است. شرايط تيمي سوريه هم چندان تعريفي ندارد؛ نزديك به شش بازيكن آسيب ديده، چند بازيكن ناآماده و عدم حضور سه بازيكن سرشناس، به حميد ابراهيم اجازه نداده است تا تيم كاملي را به تهران بياورد. سوريه براي كسب يك نتيجه مساوي به تهران آمده است. برخلاف سوري ها شرايط تيم ملي ايران بسيار خوب است و بازيكنان به شرايط آمادگي جسماني لازم رسيده اند. كماسي وظيفه داشت تا در اين فاصله ۲۵ روزه نفرات را به بازي با سوريه برساند و اين مهم اكنون انجام شده است.
مهدي مهدوي كيا و جواد نكونام از آلمان و اسپانيا به تهران آمدند و به جمع تيم اضافه شدند. رحمان رضايي و آندرانيك تيموريان هم در تركيب تيم خواهند بود. اگر به جمع اين چهار لژيونر فرهاد مجيدي را نيز اضافه كنيم، تيمي پرستاره و قدرتمند خواهيم داشت. حالا مي توانيم با وحيد طالبلو، اميرحسين صادقي، واحدي نيك بخت، رحمان رضايي، حسين كعبي، هادي شكوري، جواد نكونام،  مهدي مهدوي كيا، آندرانيك تيموريان، ايمان مبعلي، مهرزاد معدنچي، رضا عنايتي و فرهاد مجيدي، حسين كاظمي و سياوش اكبرپور تيم بزرگي را به ميدان بفرستيم. علي كريمي هم اگر آسيب ديده نبود مي توانست به اين جمع اضافه شود. اين تيم در هر پست دو بازيكن سرحال و آماده دارد. به نظر مي رسد فردا روز خوبي براي فوتبال ملي ماست و تماشاگران نيز يكصدا به حمايت از تيم ملي به ورزشگاه مي آيند و تيمشان را تشويق مي كنند. به دست آوردن تفاضل گل در اين بازي براي ما مي تواند مهم باشد و در اين آغاز راه شرايط روحي و رواني تيم را نيز بالا ببريم. بازي فردا نقطه آغازي است براي طرحي كه بتوانيم با مربي داخلي و وطني بسياري از فرضيه هاي موجود را به اثبات برسانيم.

مسعود شجاعي و هشت بازيكن خط خوردند
گروه ورزشي - كادر فني تيم ملي فوتبال پس از مشورت و بحث هاي طولاني اسامي نه بازيكني كه بايد اردو را ترك كنند اعلام كرد.
مهدي رحمتي، مسعود شجاعي، عليرضا عباسفرد، جواد شيرزاد، پيروز قرباني،  مهدي اميرآبادي، غلامرضا رضايي، مصطفي خانزاده، هاشم بيك زاده. نفرات فوق با اعلام اين خبر اردوي تيم ملي را ترك كردند تا در باشگاه هاي خود به تمرين بپردازند.
در اين ميان خط خوردگي مسعود شجاعي كه عضو تيم اعزامي به جام جهاني بود تعجب برانگيز بود. او يكي از بااستعدادترين مهره هاي فعلي فوتبال ايران است.

۵ پيروزي  ، ۲ باخت و يك مساوي تيم شطرنج ايران در ابوظبي
گروه ورزشي - مريم رضايي: در دور دوم رقابتهاي بين المللي شطرنج در ابوظبي، تيم شطرنج ايران متشكل از زنان و مردان ۵ برد، ۲ باخت و يك مساوي بدست آورد.
در اين دور از بازيها آتوسا پوركاشيان رقيب اماراتي خود را شكست داد و احسان قائم مقامي در برابر حريف آذربايجاني خود مساوي كرد. صادق محمودي در مقابل رقيب روسي مغلوب شد و مرتضي دربان استاد بزرگ آذربايجاني را شكست داد.شايسته قادرپور بازي را به استاد بزرگ ليتواني سپرد و سيدجواد علوي نتيجه را از شطرنج باز اماراتي گرفت.شيرين نوابي و مونا سلمان ماهيني رقباي اماراتي خود را شكست دادند.تيم ۸نفره شطرنج ايران از روز ۲۱ مردادماه به مدت ۸ روز در امارات بسر مي برند.

آخرين جلسه هيأت رئيسه واليبال و خداحافظي يزداني خرم
011508.jpg
گروه ورزشي - علي شاكري: آخرين جلسه هيأت رئيسه فدراسيون واليبال و به نوعي خداحافظي يزداني خرم با افرادي كه به او در سال هاي اخير در پيشبرد واليبال كمك كرده اند، ديروز برگزار شد.
در اين نشست صميمانه كه محمدرضا داورزني سرپرست فدراسيون واليبال هم حضور داشت از تك تك اعضاي هيات رئيسه تقدير و تجليل شد. از جمع اعضاي هيات رئيسه (محمود اسلامي، حسن كبيري، سعيد درخشنده، محمد بلالي، هاجر نجاتي زاده، خواجه پيري) در جلسه حاضر بودند و مرتضي زرين گل و جلاير نتوانستند خود را به تهران برسانند.
با توجه به انتخاب سرپرست جديد براي واليبال و پس از تشكيل مجمع انتخابات اعضاي جديد هيات رئيسه با انتخاب رئيس فدراسيون منصوب خواهند شد.
با اين اوصاف ديروز داورزني از اعضاي هيات رئيسه قبلي خواست تا انتصاب اعضاي جديد با او همكاري كنند.
نشست ستاد مسابقات جوانان آسيا
با توجه به هرچه نزديك ترشدن به زمان آغاز مسابقات جوانان آسيا (انتخابي جهان) در تهران، اعضاي ستاد برگزاري اين بازي ها ديروز تشكيل جلسه دادند.در اين جلسه اعضاي برگزاري بازي ها به مرور شرح وظايف كميته هاي مختلف پرداختند.

خبرهاي جهان فوتبال
آغاز مسابقات مقدماتي جام ملتهاي اروپا
011526.jpg
گروه ورزشي- مريم دري منش : از روز چهارشنبه مسابقات مقدماتي جام ملتهاي ۲۰۰۸ اروپا كه در سوئيس و اتريش برگزار مي شود، آغاز خواهد شد و در اين مرحله ۴۴ تيم به رقابت خواهند پرداخت.در مسابقات اين هفته، بلژيك ميزبان قزاقستان است، جزاير فارو با گرجستان ديدار مي كند و استوني به مصاف مقدونيه مي رود.در ديگر ديدارهاي اين هفته، آلمان در گلزن كرشن ميزبان سوئد است، يونان در منچستر به مصاف انگليس مي رود و اسپانيا با ايسلند روبه رو مي شود.
شكست هانوفر با حضور هاشميان
011523.jpg
تيم فوتبال هانوفر در رقابتهاي هفته اول بوندسليگا با وردربرمن روبه رو شد. در اين ديدار كه در شهر هانوفر برگزار شد، وحيد هاشميان تا دقيقه ۷۶ درون زمين بود و گل دوم تيمش را نيز به ثمر رساند. هم تيمي او اشتاينر نيز گل اول را در دقيقه ۴۰ زده بود. اما شاگردان توماس شاف با چهار گل ديه گو (۲۰)، آلميدا (۷۹)، كلوزه (۸۵) و نيس (۹۰) هانوفر را شكست دادند. لازم به ذكر است كه بوروفسكي بازيكن برمن نيز يك پنالتي زد كه دروازه بان هانوفر وي را ناكام گذاشت.
كارلوس آلبرتو  پريرا به آفريقاي جنوبي نمي رود
011529.jpg

به نوشته روزنامه برزيلي پانوراما ديپورتيوو تا جايي كه امكان داشته باشد پريرا مربيگري تيم ملي آفريقاي جنوبي را نخواهد پذيرفت. با توجه به اين كه آفريقاي جنوبي به دليل ميزباني جام جهاني ۲۰۱۰ خواهان به خدمت گيري مربي است كه اهميت اين موضوع را درنظر بگيرد، احتمالاً هفته آينده پريرا به ژوهانسبورگ نخواهد رفت تا با اين تيم قرارداد امضاء كند.به نظر مي رسد كارلوس آلبرتو پريرا از فدراسيون فوتبال آمريكا و باشگاه فلومينتره برزيل نيز پيشنهاداتي دارد.وي در جام جهاني ۲۰۰۶ سرمربي تيم ملي برزيل بود كه پس از حذف اين تيم از سمت خود استعفا داد.
دلايل شكست چلسي از زبان مورينيو
011514.jpg
گروه ورزشي- چلسي با شكست دو بر يك مقابل ليورپول اولين جام معتبر اين فصل جزيره را از دست داد. اين تيم علي رغم خريد ستارگان سرشناس نتوانست از پس ليورپول برآيد.
مورينيو در اين باره گفت: بازيكنان ما سزاوار پيروزي در اين بازي بودند. در اين بازي ما به اندازه كافي مالكيت توپ را در اختيار داشتيم. اما در بعضي از بازي ها اين موضوع زياد تعيين كننده نيست به ويژه وقتي تفاوت سرعت، قدرت، هماهنگي و برخوردهاي فيزيكي زياد باشد.
وي در ادامه گفت: ما بعد از دريافت گل اول فوتبال تهاجمي به نمايش گذاشتيم اما در نيمه دوم ليورپول با تقويت نيروهاي خود در داخل ميدان توانايي تقابل با آنها را نداشتيم.
بالاك مصدوم شد
011520.jpg
ميشائيل بالاك به دليل مصدوميت ديدار چهارشنبه اين هفته آلمان مقابل سوئد در چارچوب بازي هاي مقدماتي جام ملت هاي اروپا را از دست داد.
او در جريان ديدار تيم هاي چلسي و ليورپول با آسيب ديدگي از ناحيه زانو مواجه شد و نمي تواند تيمش را در اين بازي همراهي كند. در غياب بالاك شواين  اشتايگر به عنوان هافبك بازي ساز آلمان انجام وظيفه خواهد كرد. اين بازي در شهر گلزن كرشن برگزار مي شود.
اين اولين آزمايش جدي براي يواخيم لو مربي جديد آلمان است كه بعد از جام جهاني جانشين كلينزمن شد. تيم آلمان در مرحله يك هشتم نهايي جام جهاني ۲۰۰۶ با نتيجه دو بر صفر سوئد را شكست داده بود.
قهرمان به ميدان مي رود
011517.jpg
دونادوني سرمربي تيم ملي ايتاليا براي ديدار با كرواسي ۲۲ بازيكن را به اردوي تيم ملي اين كشور فراخواند.
در بين اين بازيكنان نفرات جديدي از جمله ماركو امليا دروازه بان و كريستين لوكارلي مهاجم، هر دو از ليورنو براي اولين بار به تيم ملي دعوت شده اند.
دونادوني در اين ديدار نفرات حاضر در فينال جام جهاني را دعوت نكرده است و گويا قصد دارد تا به ساير بازيكنان فرصت دهد تا در تيم ملي مورد آزمايش قرار گيرند.
تيم ملي ايتاليا در اولين ديدار از مرحله مقدماتي جام ملت هاي اروپا به مصاف ليتواني مي رود.

انتخاب نفرات برتر تيم ملي پينگ پنگ بانوان
گروه ورزشي - به منظور معرفي نفرات برتر و دعوت از آنها براي تيم ملي پينگ پنگ بانوان، رقابت هاي انتخابي از ۲۸ مردادماه در شيراز برگزار مي شود.
اين رقابتها در رده سني بزرگسالان به شكل سراسري در كشور است و به مدت دو روز به طول خواهد انجاميد. رقابتها در سالن حجاب شيراز برگزار مي شود.

سازمان تربيت بدني و بركناري دبير فدراسيون پزشكي
گروه ورزشي- فدراسيون پزشكي ورزشي در آستانه تشكيل مجمع عمومي و انتخابات جديدش دستخوش ناملايمات شده است.
گفته مي شود سرپرست اين فدراسيون بدون اطلاع از قوانين مجمع و اجازه از رئيس سازمان تربيت بدني اقدام به بركناري دبير قانوني و انتصاب دبيري جديد كرد كه اين خود باعث تنشي تازه در فدراسيوني شد كه به تازگي مي رفت رنگ آرامش را به خود ببيند. در حالي كه كمتر از ۴۸ ساعت از انتصاب دبير موقت فدراسيون مي گذشت، سازمان تربيت بدني واكنش نشان داد و دوباره رأي به حضور دبير قبلي داد. پس از اين حركت سازمان تربيت بدني عليمرادي سرپرست فدراسيون پزشكي ورزشي در گفتگو با ايسنا اين مسئله را ناشي از اختلاف نظر كوچك ميان فدراسيون و سازمان خواند و اعلام داشت كه بزودي اين مشكل حل خواهد شد! از سوي ديگر بركناري دبير قبلي از آنجا ناشي شد كه وي نامزد پست رياست در انتخابات روز هفتم شهريورماه شد و اين حركت چندان خوشايند سرپرست فعلي نبود. حال بايد ديد عاقبت اين ماجرا به كجا مي انجامد.

بوكس با دو تركيب متفاوت در اوكراين و گرجستان
گروه ورزشي- ملي پوشان بوكس ايران براي حضور در دو رويداد برون مرزي امروز انتخاب مي شوند.
حضور در تورنمنت هاي گرجستان و اوكراين موجب شد تا كادر فني تيم ملي با برگزاري پيكارهاي درون اردويي و با تقسيم ملي پوشان به ارزيابي جداگانه آنان بپردازد. تيم ملي بوكس ايران پس از يك دوره غيبت در بازي هاي آسيايي بوسان اين بار با تدارك گسترده به دنبال جبران مافات در دوحه است. بوكس همواره در بازي هاي آسيايي قبل از ظهور تكواندو و كاراته در كنار كشتي و وزنه برداري در زمره ورزش هاي پرمدال به شمار رفته است.

عملكرد تربيت بدني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در اولين سال دولت نهم
ايرنا: اداره كل تربيت بدني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با هدف بهبود كيفيت زندگي، تامين سلامت، ايجاد نشاط، ارتقاي اعتماد به نفس و روحيه نظم پذيري در دانشجويان برنامه هاي مختلفي را در يك سال گذشته براي دانشجويان انجام داده است.
در اين ميان ايجاد انگيزه، عزم ملي و تقويت اقتدار ملي دانشجويان از طريق برنامه هاي ورزشي همواره مد نظر بوده و براي ارتقاي كمي و كيفي ورزش دانشجويان در سطوح درون دانشگاهي، بين دانشگاهي، ملي و بين المللي تلاش شده است.انسجام و هماهنگي ورزش دانشجويان و توسعه همكاري در بخش هاي مختلف آموزش عالي و ارتقاي بهره وري منابع ورزش دانشجويي كشور نيز از ديگر امور مورد هدف در طرح و اجراي برنامه هاي وزارت علوم به شمار مي رود.

۱۰ ست كامل وسايل ژيمناستيك خريداري مي شود
ايرنا: معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني در ديدار با مسئولان فدراسيون ژيمناستيك با خريد ۱۰ ست كامل وسايل ژيمناستيك موافقت كرد.
محمد علي آبادي دستور تامين ارز خريد اين تجهيزات را صادر كرده و مقرر شده اين وسايل پس از خريد در اختيار فدراسيون ژيمناستيك قرار گيرد.
نايب رئيس فدراسيون ژيمناستيك ديروز با اعلام اين خبر گفت: پس از خريد، اين وسايل با تمهيداتي در اختيار هيأت هاي فعال سطح كشور قرار خواهد گرفت.

تيم ملي دووميداني در آلمان اردو مي زند
011532.jpg
گروه ورزشي - حسن حيدري: با هدف ارتقاي رشته دووميداني و كسب مقام هاي آسيايي و رفتن به سمت ركوردهاي جهاني در حال حاضر مهمترين رويدادي كه تيم هاي دووميداني ايران در آن حضور خواهند داشت بازي هاي آسيايي دوحه است.
مصطفي كريمي سرپرست فدراسيون
دو و ميداني درباره حضور تيم ملي دووميداني در اين بازي ها گفت: فدراسيون دووميداني با قراردادن ركوردهاي ورودي در ۲۴ ماده مردان و ۱۰ ماده براي بانوان اين فرصت را دراختيار آنها قرار داده تا با كسب اين ركوردها به بازي هاي آسيايي دوحه اعزام شوند.وي در ادامه افزود: به طور حتم ما شانس كسب مدال در رشته هاي پرتاب وزنه، ۴۰۰ متر، ۴ در ۴۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، پرش طول و پرتاب ديسك را داريم كه هم اكنون ورزشكاران اين مواد تمرينات منظم خود را با انگيزه و جديتي خاص دنبال مي كنند.كريمي گفت: در كل بايد بگويم كه به طور حتم نتايج ما در دوحه بسيار بهتر از بازي هاي آسيايي بوسان خواهد بود.
فدراسيون دووميداني بعد از شناخت نفرات اعزامي به بازي هاي آسيايي طبق هماهنگي هاي انجام شده يك اردوي تداركاتي را در اواخر شهريور ماه در آلمان برگزار مي كند تا ركوردهاي ورزشكاران نيز بهبود يابد.

مهرماه ارزيابي نهايي تيم هاي اعزامي به دوحه
011511.jpg
مهر: تمام ورزشكاران شركت كننده در اردوهاي تيم هاي ملي اعزامي به مسابقات دوحه قطر بايد تست دوپينگ بدهند.
علي كفاشيان دبيركل كميته ملي المپيك ضمن بيان اين مطلب گفت: برنامه اي داريم كه به واسطه آن تمام ورزشكاران حاضر در اردوهاي دوحه بايد تست دوپينگ بدهند.وي ادامه داد: براين اساس تمام تيم ها به طور گروهي و با برنامه تيم پزشكي مربوطه تست خواهند داد.كفاشيان افزود: برنامه تيمهاي شركت كننده در دوحه از اين پس با جديت بيشتري دنبال مي شود و كميته ها نظارت بيشتري بر تيمها خواهند داشت تا در نهايت ارزيابي نهايي در مهرماه درخصوص پيش بيني تيمها در دوحه اعلام شود.دبيركل كميته ملي المپيك درخصوص سه رشته مشروطي كه مي توانند در دوحه حضوريابند گفت: ما شرايط رشته سواركاري درخصوص حذف موقتي قرنطينه اسبهاي ايراني را مي دانيم و از اين نظرتمام همكاري ها را با اين رشته انجام مي دهيم.وي با بيان اينكه قبل از اين اعزام تيمهاي سواركاري بدون اسبهاي داخلي صورت مي گرفته است گفت: فدراسيون سواركاري هم بايد مانند بقيه رشته ها در يك ميدان محك اصلي بخورد ولي در عين حال ارائه يك برنامه منسجم براي تيم اعزامي براي ما مهم است و منتظر هستيم تا جلسه اي را در اين خصوص با فدراسيون برگزار كنيم و تصميمات نهايي را براي اين تيم بگيريم.كفاشيان با بيان اينكه در رشته هاي انفرادي هر فردي ركورد بزند و بهتر باشد به دوحه مي رود گفت: ما برخي از رشته ها را براي كسب مدال اعزام نمي كنيم. مانند تيراندازي كه ركورد بانوان آن از مردان بهتر است.

كمك دويست ميليون ريالي به هندبال
011505.jpg
گروه ورزشي- سازمان تربيت بدني در راه حضور تيم هندبال جوانان ايران در مسابقات آسيايي ژاپن دويست ميليون ريال به فدراسيون هندبال كمك كرد.
حمايت مالي سازمان تربيت بدني به دنبال درخواست عليرضا رحيمي رئيس فدراسيون هندبال در رابطه با تداوم تداركات اردوهاي آماده سازي تيم جوانان و حضور قدرتمند اين تيم صورت پذيرفت.پيش تر نيز رئيس سازمان تربيت بدني به دنبال قهرماني تيم نوجوانان ايران در آسيا و راهيابي به مسابقات جهاني بحرين دستور ساخت سالن اختصاصي هندبال را در تمامي استان هاي كشور صادر كرد.

نگاه
زيكلوفسكي  و ستاره هاي كشتي
محمدرضا منصوريان
ديروز روز خوبي براي كشتي ايران بود. با رسيدن و آماده شدن ويزاي كشتي گيران اعزامي به مسابقه هاي بين المللي جام زيكلوفسكي نگراني ها در اردوي تيم ملي كشتي آزاد به پايان رسيد و حالا مردان منتخب كميته فني فدراسيون كشتي خود را آماده اين سفر كرده تا فردا عازم كشور لهستان محل برگزاري اين پيكارها شوند.امسال شركت در اين جام اهميت ويژه اي دارد. مهم ترين خاصيت اين حضور نمايش جدي ترين مدعيان پوشيدن پيراهن تيم ملي حداقل در ۴ وزن است. در كنار اين مساله قرار است با بررسي وضعيت شركت كنندگان ايراني در نهايت كميته فني و اعضاي آن دست به انتخاب ملي پوشان كشتي براي شركت در مسابقه هاي جهاني چين بزنند.اين كه نمايندگان ما در جام زيكلوفسكي چه كارنامه اي از خود باقي مي گذارند و نگاه مديران و مربيان تيم ملي به آن ها چگونه است، نكته اي ظريف و حساس است كه درايت و روشن بيني مضاعفي نزد متوليان و تصميم گيرندگان آن بايد وجود داشته باشد.يادمان نرود كه كشتي ما در آخرين دوره مسابقه هاي جهاني شكست سنگيني را متحمل شده است و پاك شدن اين نقطه تاريك در كارنامه كشتي ايران نيازمند عمق توجه به گزينش بهترين و آماده ترين نفرات براي حضور در رقابت هاي جهاني چين است.براي انتخابي اصلح آناليز صحيح از همه كشتي هايي كه مردان ما در آن سهيم هستند (چه شكست يا پيروزي) منطقي ترين و صحيح ترين راه رسيدن به انتخابي عقلاني و مناسب است.

نارضايتي از عملكرد جودوكاران ايران در آلمان
رئيس فدراسيون جودو از نتايج كسب شده توسط جودوكاران جوان ايران در مسابقه هاي بين المللي جودو جوانان در شهر برلين آلمان ابراز نارضايتي كرد و گفت: به هيچ وجه از نتايج جودوكاران جوان كشورمان راضي نيستم.
محمد درخشان اظهار داشت: تيم جودو جوانان ايران در مسابقه هاي آسيايي سال ۲۰۰۶در جي جو كره جنوبي به مقام نايب قهرماني رسيد و انتظار مي رفت كه نتايج بهتري در رقابتهاي بين المللي آلمان كسب كند.
وي افزود: تصاحب فقط يك مدال برنز و يك عنوان هفتمي در شأن جودو ايران نيست و من انتظار داشتم كه جودوكاران جوان كشورمان در آستانه شركت در مسابقه هاي جودو قهرماني جوانان جهان در دومينيكن بتوانند انتظارات را برآورده كنند.

كشاورز دبيركل فدراسيون تنيس شد
رئيس  فدراسيون  تنيس ، طي  حكمي شاهرخ  كشاورز را به  عنوان  دبيركل اين  فدراسيون  منصوب  كرد .
در اين  حكم  آمده  است : نظر به  تعهد و تخصص  جنابعالي  و به  منظور بهبود فعاليت هاي  فدراسيون  تنيس  و بهره گيري  از كليه  صاحب نظران  اين  رشته  و ضرورت  رسيدن  به  اهداف  عاليه  و ارتقاي سطح  كيفي  و بهبود برنامه ريزي  و استفاده  بهينه  از تمامي منابع ، به  موجب  اين  ابلاغ  به  عنوان  دبير فدراسيون تنيس  منصوب  مي شويد .

برترين هاي رقابت هاي شناي آب هاي آزاد ايران
ايرنا: رقابت هاي  شناي  قهرماني  آب هاي  آزاد ايران  با شركت  ۸۳ شناگر از۱۵ استان  در بندرانزلي  با شناخت  نفرات  برتر برگزار شد.
در اين  مسابقات  كه  در موج شكن  بندرانزلي  برگزار شد، شناگران  در سه  رده سني  جوانان  زير ۱۷ سال  ، بزرگسالان  و پيشكسوتان  ۴۵ تا ۶۰ سال  به  مسافت  پنج كيلومتر و سه  كيلومتر با هم  به  رقابت  پرداختند كه  در پايان  نفرات  زيرحائز عناوين  اول  تا سوم  شدند:در رده  سني  جوانان  ( زير ۱۷ سال ) سامان  سالاري  از تهران  اول  شد و فرزاد دادفر از اصفهان  و اميررضا رياحي  از تهران  دوم  و سوم  شدند.در رقابت هاي  رده  سني  بزرگسالان  ( ۱۷ سال  تا ۴۵ سال ) روزبه  نوروزي  از تهران ، حميد عليپور از بوشهر و رضا خانبانان  از تهران  به ترتيب  اول  تا سوم شدند.

ورزش
اجتماعي
ادب و هنر
اقتصادي
دانش فناوري
بـورس
زادبوم
حوادث
بين الملل
فرهنگ و آموزش
سياسي
شهر تماشا
سلامت
شهري
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
|  اجتماعي   |   ادب و هنر   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   زادبوم   |   حوادث   |   بين الملل   |  
|  فرهنگ و آموزش   |   سياسي   |   شهر تماشا   |   سلامت   |   شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |