شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۵ - سال چهاردهم - شماره ۴۰۱۱ - Jun 17, 2006
تازه ترين پيش بيني ها از ادامه صعود بازار سهام تهران
001755.jpg
گروه بورس _ سرانجام پس از يك سال و نيم سقوط مداوم بار ديگر مسئولان بورس تهران مجال يافتند در مصاحبه هاي خبري خود گزارش اميد بخشي از آينده بازار سهام ارائه دهند. در آخرين مورد رئيس هيأت مديره بورس و يكي از كارگزاران فعال در بازار سهام نويد روزهاي خوش تري را به سهامداران دادند.
در اين ميان علي صالح آبادي، رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار، در پاسخ به اين پرسش كه چه دليل يا دلايلي براي رونق بورس وجود دارد به نظرات خود در ابتداي سال جاري اشاره كرد و گفت: در ابتداي سال جديد اعلام كرده بودم كه امسال، سال خوبي براي بورس خواهد بود كه خوشبختانه اين روزها شاهد رونق بورس و بهبود معاملات هستيم.
او كه با خبرگزاري فارس گفتگو مي كرد، به تأثير چندعامل در مثبت شدن روند جاري معاملات اشاره كرد و اظهار داشت: عامل اول مربوط به تأثير قانون جديد و ارائه ساز و كارهايي است كه طي آن غالب فعاليت هاي بورس به بخش خصوصي واگذار و با ايجاد نهادهاي جديد اين بخش تقويت خواهد شد كه تحقق آن مي تواند نويدبخش مركزهاي جديد در بازار سرمايه باشد. البته قانون جديد در راستاي حمايت از سهامداران به شفافيت و انجام معاملات سالم تأكيد خاصي كرده كه اين رويكرد به عنوان نكته مثبتي مدنظر فعالان بازار قرار گرفته است.
وي عامل دوم در رونق بورس را بي ثباتي بازارهاي موازي مانند بازار طلا و كاهش بهاي سهام در ۲ سال گذشته ارزيابي كرد و افزود: كاهش حجم سرمايه گذاري در بازارهاي مانند موبايل و طلا به دليل افت قيمتها و كاهش نرخ اوراق مشاركت در كنار تثبيت انواع ارز و همچنين كاهش ۲ سال گذشته اكثر سهام شرايطي را به وجود آورده تا بازار سرمايه ظرفيت و آمادگي رشد را دارا باشد كه اين امر خصوصا با حضور بهترين صنايع كشور در بورس راحت تر محقق مي شود. صالح آبادي فرارسيدن فصل مجامع و تقسيم سود نقدي سهام اكثر شركتها را عامل سوم و موثر در بهبود شرايط معاملات سهام دانست و گفت: تقويت عوامل رواني مثبت و برگزاري مجامع سالانه جاذبه هاي بيشتري را براي خريد سهام ايجاد كرده اند. رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار در پايان ابراز اميدواري كرد: با واگذاري سهام عدالت و افزايش مشاركت عموم مردم در بازار سرمايه روند افزايشي شاخصها و معاملات سهام در آينده از شدت بيشتري برخوردار باشد.
روزهاي خوش
از سوي ديگر يك كارگزار بورس اوراق بهادار به سهامداران حقيقي توصيه كرد، با شناخت از شرايط موجود و وضعيت هر يك از شركت ها و پذيرش نوسان هاي بورس، در انتخاب سهام عقل گرايانه و آگاهانه عمل كنند و منتظر روزهاي خوش تر باشند.شهرام شهميري تاكيد كرد: سهامداران حقيقي بورس بايد با در نظر گرفتن عواملي مانند تاريخ برگزاري جامع شركتها، درصد تقسيم سود، مزيت نسبي و نسبت قيمت به درآمد مناسب و همچنين پي گيري اخبار موثر بر بورس نسبت به خريد و فروش سهام اقدام كنند. وي زمان و محتواي پاسخ ايران به بسته پيشنهادي اروپا و همچنين اخبار مربوط به حضور رئيس جمهوري در چين را از عوامل تاثير گذار بر روند هفته آينده بورس دانست.

ارزش معاملات سهام ۱۰۱ درصد افزايش يافت
گروه بورس _ طي داد و ستدهاي هفته گذشته بورس تهران حجم و ارزش معاملات به شدت افزايش پيدا كرد و تعداد خريداران سهام با ۱۱۷ درصد رشد به ۲۵ هزار نفر رسيد.
به گزارش «همشهري» در هفته گذشته حجم سهام معامله شده در بورس تهران، ۱۴۶ درصد افزايش به حدود ۲۳۶ ميليون برگه سهم به ارزش ۸۲۹ ميليارد ريال رسيد. ارزش معاملات در اين هفته ۱۰۱ درصد افزايش پيدا كرد. بنابراين گزارش تعداد خريداران تالار اصلي هفته پيش با ۱۱۹ واحد رشد مواجه شد و به ۲۱ هزار و ۶۰۰ نفر رسيد. خريداران در اين هفته ۱۷۲ ميليون سهم به ارزش ۷۴۴ ميليارد سهم را رد و بدل كردند كه نشان دهنده رشد ۱۰۰درصدي حجم و افزايش ۹۲ درصدي ارزش معاملات است. در تالار فرعي نيز هفته پيش تعداد خريداران سهام به ۳ هزار و ۹۰ نفر رسيد كه رشد ۱۰۴ درصدي تعداد خريداران در اين تالار را نشان مي دهد. حجم و ارزش معاملات هم در اين تالار هفته گذشته در مجموع با رشد ۵۵۱ درصدي و افزايش ۲۳۲درصدي مواجه بود. در اين هفته ۶۴ميليون سهم به ارزش ۸۵ ميليارد ريال در تالار فرعي دست به دست شد. براساس اين گزارش هفته پيش يك هزار و ۹۸ برگه سهم به ارزش يك ميليارد ريال با نرخ پايه يك ميليون ريال در بورس تهران معامله شد.

موج سقوط به بورس هاي آمريكاي لاتين رسيد
گروه بورس- در حالي كه بورس هاي پيشرفته دنيا نظير نيويورك، لندن، توكيو و يورونكست روي نوار صعود حركت مي كنند. بازارهاي سهام كشورهاي در حال توسعه كه از سال دو هزار به اين سو رشدهاي عجيب و غريبي را تجربه كرده بودند يكي پس از ديگري فرو مي ريزند. به طوري كه از ۱۵ ماه پيش در منطقه خليج فارس ابتدا بورس تهران و پس از چندماه بورس هاي دوبي، عربستان، كويت و قطر به سرعت روندي رو به نزول را طي كردند. اما بحران به همين جا ختم نشد و بلافاصله ويروس سقوط به بورس هاي قاهره و اسكندريه در مصر رسيد.
آخرين گزارش هاي دريافتي حاكي است: حالا نوبت به بورس هاي آمريكاي لاتين رسيده، در حالي كه توجه مردم در اين منطقه به جام جهاني در آلمان معطوف است، نبض اقتصاد آمريكاي لاتين، يعني شاخص بورس هاي منطقه ياد شده، به سرعت رو به كاهش مي رود. براساس اين گزارش ارزش  سهام  در بورس  هاي امريكاي  لاتين  براي  دومين  روزمتوالي  كاهش  يافت .
به  گزارش  واحد مركزي  خبر از بوينس  آيرس ، بورس  بوگوتا پايتخت كلمبيا با نه  درصد سقوط  وخيم ترين  وضعيت  را در بين  كشورهاي  منطقه  آمريكاي  لاتين  داشت . ارزش  سهام  در كلمبيا كه  نزديك ترين  متحد سياسي  امريكا در امريكاي  لاتين به  شمار مي  رود در روز گذشته  نيز با ده  درصد سقوط ، شركتهاي  كلمبيايي  رادر معرض  ورشكستگي  قرار داد و براي  نخستين  بار در تاريخ  اين  كشور تالار بورس  تعطيل  شد. شاخص  ارزش  سهام  در بورس  هاي برزيل  و آرژانتين  نيز با كاهش  ارزش روبه  رو بود. «بوسپا» شاخص  سهام  بورس  برزيل  با بيش  از دو درصد سقوط ، كاهش  ارزش  سهام اين  كشور در سالجاري  را به  ۲۲ درصد رساند. در آرژانتين  هم «مروال» شاخص  سهام  اين  كشور با يك  درصد سقوط،  ميزان  كاهش ارزش  سهام  اين  كشور را فقط در ماه  جاري ميلادي ،به  ۲۱ درصد رساند.

رشد ۳۰ واحدي براي يك هفته كاري شاخص
گروه بورس- شاخص عملكرد تالار فرعي تنها شاخصي بود كه طي معاملات هفته پيش سير نزولي داشت. اين شاخص در مجموع هفته گذشته را با ۲۴ واحد افت به پايان رساند و به عدد ۹ هزار و ۵۹۷ واحد رسيد.
به گزارش «همشهري» هفته گذشته شاخص كل قيمت سهام ۳۰ واحد رشد را در كارنامه خود به ثبت رساند و به عدد ۹ هزارو ۵۷۱ واحد نزديك شد. شاخص عملكرد تالار اصلي هم با ۵/۴۶ واحد رشد در اين هفته به رقم ۹ هزار و۳۵۶ واحد رسيد. عملكرد مطلوب شركت هاي سرمايه گذاري و صنعتي حاضر در بورس هفته گذشته موجبات رشد ۷۱ واحدي و ۲۴ واحدي شاخص واسطه گري هاي مالي و شاخص صنعت را فراهم ساخت.
اين دو شاخص در پايان معاملات هفته پيش به ترتيب اعداد ۲۰ هزار و ۳۵۹ واحد و ۷ هزارو ۵۴۸ واحد را نشان مي دادند. در جريان داد و ستدهاي هفته گذشته بورس تهران شاخص بازده نقدي با ۴۱ واحد رشد به ۴ هزار و ۷۶۱ واحد رسيد و شاخص قيمت و بازده نقدي نيز ۳۲۴ واحد افزايش را تجربه كرد و روي ۲۷ هزار و ۵۶۷ واحد ايستاد. معاملات اين هفته رشد ۹۲۱ واحدي شاخص ميانگين ساده ۵۰ شركت فعالتر بورس و افزايش ۵ واحدي شاخص ميانگين موزون اين شركت ها را به دنبال داشت.

حضور آذربايجان در بورس نفت ايران
فارس: در حالي كه اين روزها اخبار كمتري از تحولات مربوط به بورس نفت ايران منتشر مي شود ، يك خبرگزاري آذري اعلام كرده، جمهوري آذربايجان به جمع سهامداران بورس نفت ايران مي پيوندد.
محمود خاقاني در گفتگو با يكي از شبكه هاي تلويزيوني جمهوري آذربايجان با اشاره به تشكيل قريب الوقوع بورس نفت ايران از احتمال پيوستن كشورهاي ساحلي درياي خزر به ويژه جمهوري آذربايجان به اين بورس خبر داد. محمود خاقاني گفت: تشكيل بورس نفت بيش از آنكه مورد توجه دولت ايران باشد از سوي شركت هاي خصوصي ايران مورد توجه قرار گرفته است.

شرط هاي عرضه سيمان در بورس فلزات
گروه بورس- چند روز پس از آن كه نايب رئيس هيأت مديره بورس فلزات از آمادگي اين بورس براي عرضه محصول سيمان در بازار تشكيل سرمايه خبر داد، وزير صنايع نيز به طور تلويحي عرضه قريب الوقوع سيمان در بورس فلزات را تاييد كرد.
پيش از اين و با توجه به مصوبه هيأت وزيران در مهرماه ۸۴ قرار بود از اول زمستان پارسال محصول سيمان در بورس فلزات قيمت گذ اري و داد و ستد شود، اما به دليل مشكلات بوجود آمده و به ويژه مخالفت ضمني وزارت بازرگاني اين تصميم به سرانجام نرسيد. اما اين بار «ايلنا» به نقل از علي رضا طهماسبي، وزير صنايع خبر داد، سيمان با قبول شرايط و محدوديت در نظر گرفته شده براي واحدهاي توليدكننده اين محصول وارد بورس فلزات مي شود. او درباره اين شرايط و محدوديت ها توضيح داد  پيشنهاد تعيين قيمت ۴۴ هزار تومان براي هر تن سيمان در كوتاه مدت قابل اجراست، اما در كل بايد مجلس لايحه پيشنهادي مبني بر اخذ چهار هزار تومان عوارض بابت واردات سيمان را تصويب كند، در اين صورت سيمان در بورس فلزات عرضه خواهد شد.

كاهش قيمت تخم مرغ
001749.jpg
مديرعامل اتحاديه مركزي مرغداران ميهن پيش بيني كرد، قيمت تخم مرغ در روزهاي آينده باز هم كاهش يابد.
محمد مختاري ديروز در گفتگو با خبرگزاري هاي مهر و ايسنا گفت: هم اكنون قيمت هر كيلوگرم تخم  مرغ با ۱۰۰ تومان كاهش به ۴۵۰ تومان رسيده،  در شرايطي كه قيمت تمام شده توليد يك كيلوگرم تخم مرغ ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومان تخمين زده مي شود، ادامه روند نزولي قيمت اين محصول، توليدكنندگان را ورشكست مي كند. وي با تاكيد بر لزوم حمايت دولت از تشكل ها و اتحاديه هاي صنعت مرغداري، گفت: ۱۰ سال است كه از دولت مي خواهيم تمامي موارد مربوط به صنعت مرغداري را به تشكل ها و اتحاديه هاي صنعت واگذار كند.

عينك هاي آفتابي ارزان قيمت
001752.jpg
قرار است، نخستين سري عينك هاي آفتابي _ طبي ارزان قيمت براي عرضه در بازار در اختيار فروشندگان قرار گيرد. رئيس اتحاديه عينك  سازان اهواز در اين باره مي گويد: اين عينك ها ۳۰ درصد ارزان تر از عينك هاي مشابه و با قيمت  هاي معادل ۸ تا ۱ ۱هزار و ۵۰۰ تومان به طور مستقيم فروخته مي شوند. وي ادامه مي دهد: اتحاديه عينك فروشان اين عينك را از كره واردكرده و آزمايش هاي لازم گذر اشعه در مورد آن ها انجام شده است.او مي گويد: عينك هايي كه در كنار خيابان ها به فروش مي رسد ضد اشعه نيستند و آسيب بسياري به عدسي چشم وارد مي كنند.

تغييرات قيمت سهام
۲‎/۶۱
آخرين قيمت
نام شركت
۲.۴-
۹۵۸
آبسال
۰.۷۵-
۶۲۵
آزمايش
۴.۴۳-
۳,۸۸۸
آهنگري تراكتورسازي ايران
۲.۸۹
۲,۸۲۱
الكتريك خودرو شرق
۰.۹۳
۴,۷۳۷
ايران ارقام
۰.۵۴-
۳,۵۳۸
ايران خودرو
۰
۴,۰۶۲
ايران خودروديزل
۱.۰۸-
۱,۰۴۹
ايران دوچرخ
۰
۲,۱۳۵
ايران مرينوس
۱.۵
۲,۳۵۱
ايران ياساتايرورابر
۰.۸۶
۱,۵۲۹
بانك پارسيان
۱.۹۴
۲,۲۰۴
بانك كارآفرين
۵.۵۳
۶۲۰
بهپاك
۰
۱۰,۱۵۹
بهنوش ايران
۰
۶,۶۴۰
پارس دارو
۱.۴۱
۳,۰۵۵
پارس سرام
۰
۳,۰۴۳
پارس سويچ
۴.۲۱
۲۸۰
پارسيلون
۷.۶
۱,۹۹۶
پاكسان
۴.۴۷
۹,۷۵۵
پتروشيمي آبادان
۱.۲۱-
۱۰,۵۲۲
پتروشيمي اراك
۰.۳۳-
۶,۰۱۱
پتروشيمي اصفهان
۳.۰۵-
۱,۲۲۶
پتروشيمي شيراز
۳.۴۹-
۹۱۹
پشم بافي توس
۴.۴۳
۱۳,۰۶۵
تامين ماسه ريخته گري
۱.۱۴-
۴,۶۹۰
تراكتورسازي ايران
۰.۳۲
۱,۴۹۴
توسعه صنايع بهشهر(هلدينگ )
۲.۳۹
۶,۶۳۳
توسعه معادن روي ايران
۲.۹
۷,۴۵۰
تولي پرس
۷.۲۵
۱,۴۸۳
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۰.۵۴
۱۰,۶۷۱
توليد سموم علف كش
۰
۹۲۷
توليد محور خودرو
۰.۲۳
۲,۱۰۰
توليدالياف پلي پروپيلن
۰.۰۵
۲۲,۷۸۵
توليدمواداوليه داروپخش
۰
۴,۱۳۵
جام دارو
۱.۹۵
۱,۳۲۲
جوش و اكسيژن ايران
۰
۴,۶۱۶
چرخشگر
۰
۳,۰۹۷
حق تقدم زامياد
۰
۸۰۴
حق تقدم كف
۰
۴,۰۰۲
خاك چيني ايران
۰
۱۱,۴۱۹
خدمات انفورماتيك
۰
۷,۴۲۸
خدمات دريايي تايدواتر خاورميانه
۴.۶۳
۵,۷۱۰
خوراك دام پارس
۰
۵,۴۶۷
داده پردازي ايران
۰.۲
۱۱,۳۳۳
داروسازي اكسير
۰
۸,۱۲۸
داروسازي جابرابن حيان
۱.۶۹
۶,۹۵۹
داروسازي روزدارو
۱.۶۲-
۱۲,۸۹۵
داروسازي زهراوي
۰
۳,۱۴۳
داروسازي سبحان
۲.۶۸
۹,۰۱۵
داروسازي فارابي
۰.۹۵-
۳,۸۴۹
دارويي لقمان
۵.۶
۷,۷۰۳
داملران
۰
۱,۱۴۳
درخشان تهران
۰
۲,۳۱۸
درين كاشان
۰.۲۷
۲,۴۴۹
رايان سايپا
۰
۱,۴۶۲
روغن نباتي ناب
۴.۱۲-
۱,۴۷۲
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۲.۰۱-
۱,۰۴۳
رينگ سازي مشهد
۰
۲,۲۸۵
ساختمان اصفهان
۰.۰۴-
۱۵,۲۴۰
سازه پويش
۲.۸۵
۲,۷۴۱
سامان گستراصفهان
۱-
۴,۵۵۵
سايپا
۳.۶۹
۱,۴۰۵
سايپا شيشه
۰
۱,۵۹۷
سايپاآذين
۵.۶۸
۵,۱۰۰
سايپاديزل
۱.۲۴
۱,۱۴۵
سپهر رنگ
۰.۰۵-
۱,۲۹۱
سخت آژند
۰
۱,۸۸۴
سراميك هاي صنعتي اردكان
۲.۲۴-
۱,۴۹۵
سرما آفرين
۰.۰۶-
۱,۲۵۲
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۰
۳,۲۴۳
سرمايه گذاري بانك ملي ايران (هلدينگ )
۱.۲۵
۱,۰۸۶
سرمايه گذاري بهمن
۰.۲-
۸۸۰
سرمايه گذاري بوعلي
۰.۰۷
۱,۹۹۹
سرمايه گذاري پارس توشه (هلدينگ )
۳.۸۹
۱,۴۴۳
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۰.۲۱-
۲,۷۲۶
سرمايه گذاري توسعه شهري توس گستر
۳.۱۴
۹۵۱
سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران
۰
۲,۰۰۷
سرمايه گذاري توسعه معادن وفلزات
۲.۵۴-
۸۷۸
سرمايه گذاري توسعه ملي
۰.۴۵
۴,۰۱۰
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۱.۵۸
۲,۲۴۰
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۰.۰۹-
۱,۷۰۹
سرمايه گذاري ساختمان ايران (هلدينگ )
۰
۱,۰۷۹
سرمايه گذاري سايپا (طيف سايپا )
۰.۰۸-
۱,۰۸۶
سرمايه گذاري سپه
۰.۰۵-
۱,۲۴۶
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۰.۰۵-
۲,۰۸۶
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۰.۳۸-
۴,۰۸۰
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۱.۳۱-
۱,۰۴۳
سرمايه گذاري ملي ايران
۴.۴۶
۱,۰۷۰
سرمايه گذاري نيرو
۰.۵۸-
۱۲,۰۸۳
سنگ آهن گل گهر
۰.۲۴
۴۵,۷۳۳
سيمان اروميه
۰.۸۲
۱۱,۷۶۴
سيمان بهبهان
۰.۷-
۶,۹۸۳
سيمان تهران
۰
۱۴,۵۰۹
سيمان خزر
۰.۰۴-
۲۴,۷۸۷
سيمان دورود
۰.۰۶-
۵,۱۳۲
سيمان سپاهان
۰.۱۴-
۸,۳۸۹
سيمان شاهرود
۰
۸,۶۴۸
سيمان شرق
۰.۴۷
۵,۹۲۶
سينا دارو
۰
۳,۳۸۶
شاهد
۰.۹۴-
۹,۳۲۵
شهد
۰
۱,۷۰۰
شهد ايران
۰.۰۳
۵,۹۰۰
شيرپاستوريزه پگاه اصفهان
۰.۵۹
۳,۳۵۰
شيمي داروئي داروپخش
۵.۷۱
۳,۲۴۱
شيميايي سينا
۱.۳۵
۷۸۸
صنايع آذرآب
۳.۲۱
۶,۶۱۱
صنايع جوشكاب يزد
۳.۷۲
۳,۰۲۵
صنايع كاغذسازي كاوه
۰.۱۴-
۸۰۶
صنايع مخابراتي راه دورايران
۰
۱,۳۸۰
صنعتي آما
۰.۰۹-
۲,۶۱۹
صنعتي بهشهر
۰
۴,۲۷۹
صنعتي دريايي ايران
۱.۴۳-
۱,۸۹۶
فرآورده هاي تزريقي ايران
۰.۹۱-
۱,۶۰۵
فرآورده هاي نسوز آذر
۳.۰۶
۳۴,۲۲۴
فرآوري موادمعدني ايران
۰
۲,۱۵۸
قند پارس
۱.۵۱
۲,۰۰۹
قند ثابت خراسان
۰
۱,۸۵۷
قند شيرين خراسان
۰
۱,۲۷۸
قند قهستان
۰.۸۴-
۱,۵۶۵
قند مرودشت
۱.۰۲-
۲,۷۲۸
قندنقش جهان
۴.۳۲
۲,۲۴۷
كابل سازي ايران
۰.۱۶-
۴,۱۲۵
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۰.۲۲-
۵,۶۷۹
كارتن ايران
۴.۵۴-
۱,۳۹۱
كارخانجات صنعتي پيام
۶.۱۴-
۸,۶۷۸
كارخانجات مخابراتي ايران
۰
۹۲۹
كارخانه فارسيت درود
۱.۸۴-
۱,۲۶۷
كاشي پارس
۵.۰۳
۲۸,۸۲۱
كالسيمين
۳.۳۶
۱,۵۷۱
كف
۴.۰۵
۲,۶۴۵
كمك فنر ايندامين
۰.۲-
۲,۵۲۱
كنتورسازي ايران
۰
۲,۰۴۹
گروه بهمن
۱.۸۹
۵,۵۹۴
گروه صنعتي سديد(هلدينگ )
۱.۲۲-
۸,۳۴۴
گسترش صنايع وخدمات كشاورزي
۱.۵۷
۲,۱۳۷
گلتاش
۰.۷۱-
۲,۵۴۱
لاستيك دنا
۰.۱۵
۱,۱۲۳
لاميران
۰
۵,۴۴۹
لبنيات پاك
۰.۲۶-
۳,۴۳۴
لنت ترمز ايران
۰.۸۴
۱,۱۴۰
لوله وماشين سازي ايران
۰.۹۸
۱,۴۲۹
ليزينگ ايران
۰.۷۷
۱,۱۲۲
ليزينگ خودروغدير
۰.۲۱
۱,۳۰۵
ليفت تراك سازي سهند
۲.۹۳
۱,۸۹۲
مارگارين
۲.۱۶
۲,۹۳۳
ماشين آلات صنعتي تراكتورسازي ايران
۰.۱۲-
۱,۸۵۲
ماشين سازي نيرومحركه
۲.۲-
۵,۱۶۸
مجتمع صنعتي آرتاويل تاير
۳.۱۱-
۱,۴۱۲
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۰.۰۲
۶,۰۰۴
معادن منگنز ايران
۴.۰۶
۵,۳۹۲
معدني املاح ايران
۴.۰۵
۶,۱۳۸
معدني و صنعتي چادرملو
۰
۱,۲۳۶
مهركام پارس
۰.۷۴-
۳,۴۵۷
مهندسي نصير ماشين
۱.۰۳-
۱۳,۸۶۸
نفت بهران
۰.۶۸-
۱۳,۶۲۶
نفت پارس
۴.۱۲
۴,۲۶۸
نورد آلومينيوم
۰.۲۱-
۶۸۰
نورد و لوله اهواز
۱.۳۶-
۱,۹۱۱
نوسازي وساختمان تهران
۰
۱,۳۹۴
نوش مازندران
۰.۰۵-
۱,۵۱۹
نيرو محركه
۲.۶۷
۱,۸۷۰
نيروترانس
۱,۳۰۹
نيروكلر

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش فناوري
زادبوم
حوادث
خارجي
فرهنگ و آموزش
سياسي
شهر تماشا
سلامت
شهري
راهنما
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   زادبوم   |   حوادث   |   خارجي   |   فرهنگ و آموزش   |  
|  سياسي   |   شهر تماشا   |   سلامت   |   شهري   |   راهنما   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |