شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۵ - سال چهاردهم - شماره ۴۰۱۱ - Jun 17, 2006
در تعقيب و گريز پليسي در شهريار مشخص شد
مأموران قلابي با بيسكويت
40 ميليون تومان سرقت كردند
001782.jpg
گروه حوادث- سه سارق جوان كه در پوشش جعلي ماموران مبارزه با مواد مخدر و پليس اطلاعات چهل ميليون توماني اخاذي كرده بودند در شهريار به دام افتادند
به گزارش همشهري،دستگيري اين سارقان جوان هنگامي در دستور كار پليس قرار گرفت كه ظهر روز 17 خرداد ماه ، يك راننده تريلر با پليس 110 شهريار تماس گرفته و به آنها گفت: لحظاتي قبل سه جوان كه خود را مامور مبارزه با مواد مخدر معرفي مي كردند و سوار بر يك خودروي پژوي 206 نقره اي رنگ بودند در منطقه جعفريه شهريار جلوي كاميونم را گرفته و به بازرسي پرداختند.
وي افزود: هنگامي كه دليل بازرسي را از آنها پرسيدم يك نفر از آنها گفت:به خاطر حمل مواد مخدر به من مظنون هستند ، اما هنگاميكه نتوانستند در بازرسي خودرو مواد مخدر را كشف كنند، تهديد كردند اگر يك ميليون و پانصد هزار تومان پولي را كه همراهم بود به آنها ندهم خودرويم را توقيف مي كنند، كه منهم مجبور به پرداخت اين مبلغ شدم اما پلاك خودروي آنها را يادداشت كردم .
با توجه به اهميت موضوع و جعل عنوان ماموران پليس ،سردار زارعي فرمانده انتظامي استان تهران ، به تيم ويژه اي از كارآگاهان پليس ماموريت داد كه سه جوان سارق را شناسايي و دستگير كنند.
به اين ترتيب با انجام عمليات مهار ، يكي از خودروهاي گشت پليس ،خودرو سارقان را مقابل پمپ بنزين شهرك انديشه شناسايي كرد .
تعقيب و گريز مرگبار
به اين ترتيب ماموران گشت وارد عمل شده و با تعقيب خودرو به متهمان دستور ايست دادند، اما راننده خودرو با ديدن خودروي پليس بر سرعت خود افزوده و تلاش كرد تا از كمند محاصره ماموران بگريزد ، عمليات تعقيب و گريز پليسي به سمت ملارد ادامه پيدا كرد و سرانجام بعد از چندين بار دستور ايست و شليك تير هوايي ، چرخ هاي عقب خودرو سارقان هدف گلوله قرار گرفته و پنجر شد اما هنگاميكه ماموران دريافتند كه راننده سمج قصد توقف ندارد به سمت او آتش گشودند كه با زخمي شدن او خودرو متوقف شد
بي سيم بيسكويتي براي اخاذي از 39 نفر
با توقف خودرو سه سرنشين آن به نامهاي رحمان ، منصور و محمد دستگير شده و راننده زخمي جهت مداوا به بيمارستان انتقال داده شد. در بازرسي از داخل خودرو متهمان، دو جفت پلاك مسروقه، كارت هاي شناسايي جعلي در درجه هاي مختلف سرهنگي و سرواني به همراه يك بسته بيسكويت كه با نوار چسب مشكي به شكل بي سيم در آورده شده بود، كشف و ضبط شد
در حالي كه يكي از متهمان در بيمارستان جان خود را از دست داد، تحقيقات از دو متهم ديگر اين پرونده آغاز و با بررسي مشخصات متهمان مشخص شد: رحمان و منصور كه از طايفه فيوج هستند، پيش از اين داراي سوابقي در زمينه سرقت و اخاذي تحت عنوان مامور بوده اند. دو متهم در بازجويي هاي صورت گرفته اعتراف كردند:از مدتي قبل در حاليكه با بستن نوار چسب مشكي به دور يك بسته بيسكويت آن را به شكل بيسيم درآورده بودند، تحت عنوان ماموران مبارزه با قاچاق مواد مخدر و يا ماموران دايره اطلاعات پليس، اقدام به متوقف كردن خودروهاي سواري و كاميون ها كرده و با اعلام اين كه خودرو آنها مشكوك به حمل مواد مخدر است، در فرصتي مناسب اقدام به سرقت وجوه نقد داخل خودرو كرده و يا راننده را با تهديد به توقيف خودرو و انتقال به پاركينگ و بازداشت مجبور به پرداخت وجوه نقد مي كرديم. در ادامه بازجويي هاي فني و پليسي دو سارق جوان به 39 فقره سرقت تحت عنوان جعلي ماموران پليس اعتراف كردند كه 26 نفر از افرادي كه در تهران بزرگ، شهريار، كرج، فرديس و اسلامشهر از سوي اين افراد مورد اخاذي قرار گرفته بودند شناسايي شدند.
بررسي هاي بعدي پليس نشان داد كه سارقان جوان در هر بار اخاذي بين 300 هزار تا 4 ميليون تومان به سرقت برده اند، به طوري كه دربازجويي هاي اوليه سرقت 40 ميليون تومان وجه نقد توسط اعضاي مأمورنماي اين باند بنا بر اظهارات مالباختگان قطعي شده است.

تلاش 22 روزه پليس نتيجه داد:
پايان گروگانگيري 950 ميليون توماني در مشهد
ايسنا: گروگان 32 ساله كه در قبال آزادي اش 950 ميليون تومان درخواست شده بود، سرانجام پس از 22 روز كار پليسي رهايي يافت.
نخستين روز خرداد ماه، مردي سراسيمه به معاونت آگاهي پليس مشهد مراجعه و اعلام كرد گروگانگيران فرزند 32 ساله اش به نام جليل را به گروگان گرفته و طي تماس تلفني موضوع را به خانواده اش اعلام كرده اند.
پس از اظهارات اين مرد بلافاصله اكيپي از ماموران آگاهي، جهت پيگيري موضوع تشكيل شد و اين در حالي بود كه گروگانگيران در تماس هاي تلفني بعدي، مبلغ 950 ميليون تومان از خانواده جليل در قبال آزادي وي خواستار شدند.
در حالي كه تحقيقات پليس براي شناسايي عاملان آدم ربايي ادامه داشت، خودرو سواري جليل در جاده نيشابور كشف شد و به اين ترتيب اين احتمال كه گروگانگيران در شهر ديگري باشند مطرح شد، بررسي شماره تلفنهايي كه با خانواده مرد ربوده شده تماس برقرار كرده بود نيز مشخص كرد كه تماسها از يكي از استانهاي جنوبي برقرار شده است.
با ادامه بررسي هاي پليسي سرانجام كارآگاهان پليس با پيگيري و رديابي شماره  تلفن همراه يكي از گروگانگيران، وي را شناسايي كرده و تحت كنترل نامحسوس قرار دادند و سرانجام هنگامي كه سه عضو باند قصد عزيمت به خراسان را داشتند، كارآگاهان موفق به شناسايي خودرو آنها شده و با انجام عمليات پليسي در ايستگاه بازرسي شهيد شيردل فرماندهي انتظامي  تربت حيدريه ، سه نفر از عوامل اصلي باند دستگير شده و ساير عوامل به همراه گروگان در منزلي در مشهد مستقر بودند، شناسايي و طي يك عمليات ضربتي دستگير شدند.
بدين ترتيب جليل پس از 22 روز اسارت در بند گروگانگيران در حالي كه در زيرزمين منزلي در مشهد در بند و زنجير بود، آزاد شد.

حوادث خارجي
در يك عمل جراحي 24 ساعته
لاله و لادن مكزيكي ها از هم جدا شدند
001776.jpg
001785.jpg
گروه حوادث - دو قلوهاي به هم چسبيده مكزيكي الاصل در بيمارستاني در ايالت كاليفرنياي آمريكا در يك عمل جراحي بيست و چهار ساعته با موفقيت از يكديگر جدا شدند .
به گزارش بي بي سي از لس آنجلس اين دوقلوهاي ده ماهه مكزيكي الاصل به نامهاي رجينا و رناتا كه از ناحيه قفسه سينه و لگن همچنين كبد و روده به يكديگر چسبيده  بودند، در آمري«ا متولد شده و تابعيت آمريكايي دارند اما پدر و مادر آنها با ويزاي توريستي در آمري«ا اقامت دارند.
در اين جراحي بسيار پيچيده كه توسط ي« تيم هشتاد نفره پزش«ي در بيمارستاني در لس آنجلس انجام شد استخوان لگن دو كودك و همچنين «بد و روده دوقلوها از هم تفكيك شد.
با اين «ه جراحي اوليه براي جداسازي دو قلوها 12 ساعت طول كشيد ، اما پزش«ان براي بازسازي ديواره قفسه سينه، ناحيه لگن و بخيه قسمت هاي مختلف بدن آنها تا نيمه شب همچنان به «ار خود ادامه دادند و سرانجام پس از تلاش 24 ساعته تيم پزشكي جداسازي با موفقيت انجام شد.
هنري فورد، مدير بخش جراحي بيمارستان به خبرنگاران گفت : رجينا و رناتا در حال حاضر در شرايط بسيار خوبي به سر مي برند و پزشكان از نتايج عمل بسيار راضي هستند، اما با اين حال اگر اندام داخلي دوقلوهاي به هم چسبيده از هم مجزا بود جداسازي آنها بسيار ساده تر بود.
آنها سه شنبه گذشته بعد از عمل جراحي به اطاق مراقبتهاي ويژه منتقل شدند و در دو تختخواب كنار هم تحت مراقبت قرار گرفتند ، به رغم ريسك بالاي اين عمل پزشكان احتمال مي دهند كه اين عمل موفقيت بسياري داشته باشد.
به گزارش خبرگزاريها اين عمل جراحي جداسازي دو قلوها بزرگترين عمل جراحي از اين دست مي باشد و اگر چه جيمز استاين و داميني« فمينو، از جراحان برجسته آمري«ا، دوقلوهاي ديگري را در سال 2003 با موفقيت از هم جدا «ردند، اما آن عمل جراحي چندان پيچيده نبود.
در يكي از بزرگترين و پيچيده ترين پروژه جداسازي دوقلوهاي به هم چسبيده ، لاله و لادن بيژني دو قلوهاي از سر پيوسته ايراني در سال 2003 ميلادي، در يك عمل جراحي ناموفق 50 ساعته جان خود را از دست دادند. اين دو خواهر، «ه در زمان جراحي 29 ساله بودند، از بخش فوقاني جمجمه به هم پيوسته بودند و با وجود آگاهي از مخاطرات گسترده عمل جراحي، قاطعانه با انجام آن موافقت «ردند. دوقلوهاي به هم چسبيده از ي« نطفه واحد به وجود مي آيند و به همين دليل هميشه دوقلوي حقيقي و از ي« جنسيت هستند، در «ل نرخ زنده ماندن اين نوع دوقلوها بين 5 تا 25 درصد است. بنابر شواهد تاريخي در 500 سال گذشته 600 دوقلوي به هم چسبيده زنده مانده اند «ه
۷۰ درصد آنها زن بوده اند.

كوتاه از آن سوي دنيا
در انگليس رخ داد:
تيراندازي در آرايشگاه پنج مجروح برجا گذاشت
بي بي سي: به دنبال حمله يك گروه مسلح به يكي از سالن هاي آرايشگاهي در انگليس دست كم پنج نفر مجروح شدند.
به گفته شاهدان حادثه ، افراد مسلح در حالي كه سوار بر اتومبيلي بودند از جلوي اين سالن كه با خيابان همكف بود عبور كرده و در و پنجره هاي شيشه اي آن را به رگبار گلوله بستند.
بنا به اين گزارش حمله در زمان كوتاهي صورت گرفته و شليك كنندگان توانستند قبل از رسيدن پليس فرار كنند . جستجو براي يافتن عاملان تيراندازي آغاز شده اما هنوز سرنخي در اين رابطه به دست نيامده است.

ادعاي دختر نقاش در دادگاه:
صحنه را بازسازي كنيد، من قاتل نيستم
001788.jpg
گروه حوادث- دختر نقاش زماني كه براي دومين بار به اتهام قتل مقابل قاضي پرونده قرار گرفت با چهره اي اشكبار خواست تا صحنه قتل بار ديگر بازسازي شود.
به گزارش همشهري، عقربه ها ساعت 10 صبح را نشان مي داد كه دل آرا دختر نقاشي كه به اتهام قتل يكي از بستگان پدري اش در زندان به سر مي برد، به همراه وكيل مدافعش وارد شعبه 107 دادگان عمومي و انقلاب رشت شد. قاضي جاويدنيا كه رياست دادگاه را برعهده داشت در ابتداي جلسه محاكمه، از اولياي دم خواست تا در جايگاه قرار گيرند. اولياي دم از دادگاه درخواست قصاص نفس (اعدام) دختر جوان و مجازات همدستش را مطرح كرد سپس دل آرا در جايگاه قرار گرفت و ضمن تفهيم اتهام قتل عمدي در دفاع از خود گفت: من قاتل نيستم و اتهام قتل را قبول ندارم. آقاي قاضي از شما خواهش مي كنم صحنه قتل را بازسازي كنيد. من تنها شاهد حادثه بودم. وي در ادامه افزود من يك نقاش و شاعر هستم. اصلاً به قتل فكر نمي كنم. من اسير حرفهاي اميرحسين شده بودم. وي در حالي كه به شدت مضطرب بود ادامه داد: زماني كه اميرحسين از من خواست تا به خانه مقتول برويم اصلاً فكر نمي كردم چنين قصدي داشته باشد و من اظهارات اوليه ام را رد مي كنم. اميرحسين پس از دستگيري به اتهام قتل بارها به من گفت چون زير 18سال هستم مرا قصاص نمي كنند او از من خواست قتل را به گردن بگيرم و من هم از روي سادگي و به خاطر آن كه اميرحسين را دوست داشتم اتهام قتل را قبول كردم.
وي در تشريح روز حادثه گفت: روز حادثه زماني كه اميرحسين با چوب بيسبال دو ضربه به سر مرحوم وارد كرد از من خواست تا چاقو بياورم، من در حالي كه دچار شوكه شده بودم فقط دستور او را انجام دادم وقتي ضربه اول را وارد كرد از او خواستم چنين كاري نكند. او بين من و مقتول حضور داشت و من هرگز نمي توانستم در برابر قدرت بدني وي مقاومت كنم. وي در ادامه افزود من چپ دست هستم. از شما مي خواهم تا نظريات پزشكي قانوني را در مورد قتل بررسي كنيد تا ثابت شود من قاتل نيستم.
در ادامه جلسه محاكمه، قاضي جاويدنيا از متهم رديف دوم خواست تا به دفاع از خود بپردازد كه وي پس از قبول اتهام معاونت در قتل ضمن ابراز پشيماني از خانواده مقتول درخواست بخشش كرد.
قاضي جاويدنيا پس از اعلام ختم جلسه دادگاه قرار است حكم اين پرونده را به زودي صادر كند.

سرقت خودرو سمند با 500 هزار تومان
001791.jpg
گروه حوادث- جاعل سابقه دار با پرداخت 500 هزار تومان خودروي سمند يك دختر جوان را ربود.
به گزارش همشهري، محمد تورنگ رئيس مركز اطلاع رساني پليس تهران بزرگ روز گذشته درخصوص دستگيري يك سارق خودرو به همشهري گفت: چندي پيش دختر جواني به نام شهلا به قصد تعمير خودرو سمند خود به يك تعميرگاه مراجع كرد. در مدت زماني كه منتظر تعمير خودرواش بود، مرد جوان ديگري نيز براي رفع نقص خودرو شخصي اش به تعميرگاه آمد اما در فاصله تعمير دو خودرو مرد جوان با بيان اين كه در خريد و فروش خودرو فعاليت مي كند از دختر جوان خواست در صورتي كه قصد فروش خودرواش را داشت با او تماس بگيرد.
تورنگ در ادامه افزود: بعد از گذشت چند روز مرد جوان به نام محمد در تماس با شهلا به وي پيشنهاد خريد خودرواش را داد و دختر كه قصد فروش خودرواش را داشت قبول كرد كه خودرو سمند خود را به محمد بفروشد. بدين ترتيب در مرحله اول معامله جوان خريدار 500 هزارتومان به شهلا پرداخت و قرار شد بقيه مبلغ را در محضر به وي تحويل دهد. به اين ترتيب خودرو را از دختر جوان گرفته اما به يكباره ناپديد شد. باگذشت چند روز هنگامي كه تماسهاي دختر جوان با محمد براي تعيين زمان محضر ناكام ماند به پليس مراجع كرده و با طرح شكايت خواستار پيگيري موضع شد. ماموران انتظامي بعد از شكايت اين دختر جوان شماره خودرو مسروقه را به تمامي گشتهاي انتظامي اعلام كردند و همين امر باعث شد تا بعدازظهر روز پنجشنبه پليس موفق به شناسايي خودرو سمند در حوالي خيابان افسريه شده و خودرو با دستور پليس متوقف گشت. در بازرسي از خودرو كه محمد رانندگي آن را به عهده داشت يك دستبند پليس، گاز اشك آور، سه گواهي نامه جعلي و كپي شناسنامه اشخاص مختلف كشف شد.
محمد در جريان بازجويي ها به سرقت خودرو سمند دختر جوان اعتراف كرد و بررسي هاي تكميلي پليس معلوم ساخت محمد داراي يك فقره سابقه كيفري درخصوص جعل اسناد درسال 81 است.
محمد تورنگ، رئيس مركز اطلاع رساني پليس تهران بزرگ روز گذشته با اعلام اين خبر از مردم خواست دقت بيشتري در امر معاملات خود انجام دهند و به خاطر عدم پرداخت هزينه نقل و انتقال و بنگاه در دام افراد سارق و سودجو نيفتند.

يادداشت
به جاي قتل، مهار بحران عصبيت را بياموزيم
دكتر علي نجفي توانا- حقوقدان و آسيب شناس اجتماعي
001779.jpg
پنج شنبه گذشته دو خبر دردناك در صفحات حوادث مطبوعات منتشر شد، در يكي از اين حوادث تأسف بار شاگرد بنگاهداري هنگامي كه نتوانست بدهي 9 ميليوني خود را تهيه كند، در يك حالت نامتعادل روحي در منطقه نيروي هوايي تهران دست به قتل صاحبكار خود زد، در حادثه اي ديگر نيز كارگر شهرستاني در وضعيت مالي نامناسب پيرزن ثروتمندي را كه در خانه اش كار مي كرد با انگيزه سرقت به قتل رساند.
در اين دو پرونده اگر چه اسامي عاملان جنايت ها و مقتولان و مكان جنايت ها متفاوت است، اما از ديد كلي اين دو جنايت شباهت بسيار زيادي به يكديگر دارند، عاملان هر دو جنايت كه اتفاقاً جوان هم هستند به دنبال مشكلات مالي و در شرايط روحي نامناسب تصور كرده اند كه تنها راه برون رفت از بحران، سرقت و قتل است و به يك باره دست به جنايت زده اند، علاوه بر اين رابطه دوستي و آشنايي بين مقتول و عامل جنايت وجود داشته است.
جرايم جسمي از جمله ضرب و جرح و قتل عمدتاً ناشي از دو حالت مختلف است. حالت اول مربوط به قتل هايي با تصميم قبلي (سبق تصميم) است كه اين نوع قتل ها در تمام جهان بخش اندكي از جنايت ها را به خود اختصاص مي دهند. اما بخش عمده اي از قتل ها مربوط به اختلافات يا تعارضات در بين افراد مختلف است كه رابطه نزديكي دارند، مثل جنايتهايي كه براثر نزاع بين دو دوست، پدر و فرزند، دو همكار و يا زن و شوهر و يا دو نامزد رخ مي دهد.
اين نوع جرايم از لحاظ جرم شناسي، جرايم تعارضي نام دارند. يعني قتل هايي كه بين فاعل و مفعول يك رابطه قديمي كاري، دوستي و يا عشقي وجود داشته كه به مرور زمان علاقه و همكاري آنها دچار سوء تفاهماتي شده است و چون اين افراد هنر و دانش حل مشكلات عاطفي و يا مسايل كاري را با گفتمان و از طريق منطق نداشته اند نخستين و آسانترين راهي را كه ناشي از نوعي انفجار عصبي است را انتخاب كرده و دست به خشونت و حتي قتل زده اند.
اين در حالي است كه اگر اين افراد به اين مطلب آشنايي داشته باشند كه اين نوع بحران هاي عصبي و رابطه اي را با گفتمان صبر و حوصله حل و فصل نمايند و اصطلاحاً بتوانند مديريت بحران رفتاري داشته باشند، موفق مي شوند از وقوع چنين حوادث ناگواري جلوگيري كنند.

حادثك
بخشش پاي چوبه دار
سايت پليس : با اعلام رضايت و درخواست عفو پدر پيري، قاتل فرزندش از قصاص نفس و اعدام رهايي يافت.
به دنبال سرقت مسلحانه از يك طلافروشي در شهرستان تربت حيدريه، جوان 20 ساله فرزند صاحب مغازه توسط سارق 23 ساله اي با شليك گلوله به قتل رسيد. پس از اين حادثه، قاتل توسط كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان تربت حيدريه شناسايي و دستگير شده و به حكم دادگاه به قصاص در ملاء عام محكوم گرديد قرار بود چهارشنبه گذشته حكم متهم در اين شهرستان اجرا شود. اما ظهر روز چهارشنبه گذشته هنگامي كه در حضور تعدادي از مردم جوان قاتل به محل اجراي حكم در ميدان باغ سلطاني آورده شد، در حاليكه ماموران آماده اجراي حكم بودند با اعلام رضايت پدر مقتول طناب دار از گردن قاتل فرزندش باز كرد. با اين اقدام مرد طلافروش كه از مجازات قاتل فرزندش گذشت كرده بود حاضران در محل اعدام از وي تشكر كردند .

دستگيري سارقان ريل
كارآگاهان پليس راه آهن خراسان رضوي اعضاي يك باند را كه اقدام به سرقت ادوات ريلي و علايم هشدار دهنده الكتريكي مي كردند دستگير كرد ند.
بنا به اين گزارش مدتي قبل به دنبال گزارش سرقت ادوات ريلي و علايم هشدار دهنده الكتريكي كارآگاهان پليس راه آهن خراسان رضوي تحقيقات گسترده اي را براي يافتن سارقان آغاز كردند. در نخستين بررسي ها از آنجايي كه كارآگاهان مي دانستند كه سارقان احتمالا بار ديگر براي انجام سرقت بازخواهند گشت منطقه را تحت كنترلهاي پليسي و اطلاعاتي قرار داده و سرانجام پس از چندين شبانه روز عمليات مراقبتي سرنخهاي مهمي درباره اين سرقتها بدست آورده و توانستند مخفيگاه سارقان اصلي باند را شناسايي كرده و دو نفر از آنان را به همراه دو مالخر دستگير كنند.

حادثه در شهر
۱۰ حادثه ، 15 كشته و مجروح
گروه حوادث در 10 حادثه جداگانه كه در دو روز گذشته در سطح شهر تهران رخ داد 15 نفر از شهروندان جان باخته و يا بشدت مجروح شدند.
سقوط از بلندي
به گزارش ماموران كلانتري 123 نياوران در نخستين حادثه كه ساعت 11 روز چهارشنبه در خيابان پاسداران اتفاق افتاد فردي به نام ماشاءالله در هنگام كار در خيابان فرمانيه پس از سقوط از بالاي داربست جان باخت.
تصادف منجر به فوت
در 6 حادثه جداگانه رانندگي در سطح شهر تهران نيز 11 نفر كشته شدند كه مهمترين اين حوادث برخورد يك دستگاه اتوبوس شركت واحد با يك موتورسوار در خيابان شهيد رجايي بود كه به مرگ موتورسواري به نام محسن ياشار گ پس از انتقال به بيمارستان هفتم تير منتهي شد. در حادثه ديگري در اثر واژگوني و سقوط يك دستگاه پژو 206 به داخل رودخانه در پل دربندسر راننده 22 ساله آن به نام اميد پس از انتقال به بيمارستان چمران فوت كرد. همچنين يك عابر به نام سلام نيز ساعت 15 روز چهارشنبه بر اثر بي احتياطي يك راننده خاور كه به صورت دنده عقب رانندگي مي كرد، جان باخت. همچنين شامگاه پنج شنبه نيز جسد مردي ناشناس كه سر وي بر اثر برخورد با خودروهاي عبوري متلاشي شده بود، توسط مأموران كلانتري 150 تهران پيدا شد. در سه مورد تصادف ديگر نيز زني به نام فاطمه در اتوبان خاوران، فردي به نام جمشيد در اتوبان مدرس و زن 50 ساله اي به نام بيگم در خيابان دماوند در اثر تصادف جان باختند. همچنين در حادثه تصادف مرگبار بين دو خودرو خاور و پژو 405 در اتوبان آزادگان خودرو پژو دچار حريق شده و 5 سرنشين آن جان باختند.
مرگ خاموش در مغازه
در حادثه ديگري كه ساعت 11 ظهر روز پنج شنبه گذشته از طريق ماموران كلانتري 124 قلهك گزارش شد دو كارگر يك مغازه ساندويچي در خيابان دولت در اثر گاز گرفتگي مصدوم شدند كه يكي از آنان به نام مصطفي پس از انتقال به بيمارستان جان باخت ولي برادرش نجات يافت علت گاز گرفتگي نبود دودكش براي آبگرمكن ديواري اعلام شد.

در استان تهران اتفاق افتاد
شليك مرگبار كودك 10 ساله به مادر
گروه حوادث - بازي كودكانه پسر بچه 10 ساله اي با اسلحه متعلق به پدرش به قيمت جان مادرش تمام شد.
اين حادثه تاسف بار 24 خرداد ماه و هنگامي به وقوع پيوست كه پسر بچه 10 ساله در حال بازي با اسلحه پدرش بود كه ناگهان گلوله اي از اسلحه شليك شد و به مادر كودك برخورد كرد. با اين شليك مرگبار ،اين زن كه به طور اتفاقي مورد هدف كودك خردسال قرار گرفته بود، بر اثر اصابت گلوله به پهلويش بلافاصله به بيمارستان منتقل شد، اما متاسفانه بر اثر خونريزي داخلي پيش از رسيدن به بيمارستان جان باخت. سردار رضا زارعي، فرمانده انتظامي استان تهران روز گذشته با تاييد اين خبر گفت: اسلحه مجاز بوده وگلوله نيز در پي كنجكاوي پسر بچه بازيگوش شليك شده كه به طور اتفاقي به مادر اصابت كرده و متأسفانه منجر به مرگ وي شده است.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش فناوري
بـورس
زادبوم
خارجي
فرهنگ و آموزش
سياسي
شهر تماشا
سلامت
شهري
راهنما
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   زادبوم   |   حوادث   |   خارجي   |   فرهنگ و آموزش   |  
|  سياسي   |   شهر تماشا   |   سلامت   |   شهري   |   راهنما   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |