سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۸۵ - سال چهاردهم - شماره ۴۰۷۱ - Aug 29, 2006
پرواز تيم ملي فوتبال به كره
انگيزه هاي كره جنوبي در مقابل ايران
كره اي ها در جام جهاني دروازه فرانسه را فرو ريختند. سرعت خيره كننده آنها بر دفاع با تجربه فرانسه و بارتز چيره شد. جي سونگ پارك گلزن كره اي ها و به دنبال او كي هيون سول و دونگ جين كيم. اين اعجوبه هاي كره اي  را بايد دفاع ما به رهبري رحمان رضايي متوقف كد.
013929.jpg
گروه ورزشي حسن حيدري: پرواز تيم ملي براي يك مبارزه سخت در دورترين نقطه جنوب شرقي آسيا آغاز شد. اين مسير طولاني را بارها فوتبال ما طي كرده است تا در مقابل ريزنقشهاي آسيايي به ميدان برود. حوادث بسياري طي نيم قرن اخير رقم خورده است، حتي گاه ميدان بازي به صحنه هاي زد و خورد شديد كشيده شده است. كره ايها هميشه در فوتبال با ما مبارزه پاياپايي داشته اند. در مقابل سرعت فردي آنها، ضربه هاي سر و شوتهاي سهمگين بازيكنان ما جوابگو بوده است. سرعت گروهي آنها نيز در مقابل قدرت بدني و فيزيك برتر ما هميشه كارساز نبوده است. اما داشته هاي ما هميشه در مقابل داشته هاي آنها به يكديگر گره خورده است و در سالهايي شاهد زيباترين صحنه ها بوده ايم. اما پيروزي تيم ملي ايران در سال 1996 در امارات بر كره چيز ديگري بود. شش گل به كره زدن كار آساني نبود، اما در آن روز پتانسيل واقعي فوتبال ما نمايان شد. اين بازي اثبات قدرت فيزيكي ما در آسيا بود. در دهه هفتاد ميلادي نيز ما با اين فاكتور توانستيم دوباره قهرمان آسيا شويم و يكبار نيز قبل از آن جام را بدست آوريم. امروز يك نوع ابهام و گنگي تيم ما را فرا گرفته است. با وجود حمايت گسترده فدراسيون و دبير آن، تيم شكل و هيبت تيم ملي را ندارد. هيچ مشكلي بزرگتر از بلاتكليفي نيست. كادر مربيان بايد تا 48 ساعت قبل از بازي در انتظار بمانند تا بعضي از لژيونرها آيا برسند يا خير؟
از سوي ديگر نمي توان آنها را ناديده گرفت و از كنار آنها به آساني گذشت. تيم به سمت كره حركت كرد، بدون لژيونرها، بدون مبعلي و صادقي آسيب ديده ،اميد است كه لژيونرها خود را از كشورهاي مختلف به كره برسانند، كار سخت و پردردسري كه تنها با همت خود لژيونرها اتفاق خواهد افتاد. بايد انگيزه آنها را شناخت كه حضورشان در اين بازي تا چه اندازه  مهم است. گروه جديد فوتبال به حساسيت و مهم بودن اين بازي كاملاً واقفند، شايد براي برنامه هاي دراز مدت آنها اين پيروزي ها و شكست هاي مقدماتي چندان اهميت نداشته باشد اما افكار عمومي و خيل عظيم ورزشي نويسان با اين نتايج فرمول هاي تاييد و تحريف را برروي كاغذ مي آورند. يعني ممكن است تيم ما در يك گروه چهار تيمي آسيا به مرحله بعد نرسد؟
مربي هلندي كره تيم وريك از بازي با ايران براي خود پله اي خواهد ساخت تا به درجات ادوكات و گاس هيدينگ برسد. پيروزي در مقابل ايران براي كره و ريك چيز ديگري است، پس اهميت خاصي دارد و كره باتمام داشته هايش به بازي مي آيد تا ما را ببرد. در مقابل تداركي كه كره ايها براي اين بازي ديده اند ما چه كرده ايم؟
شرايط مبهم نفرات اصلي حاضر (بدون لژيونرها) خود يك استرس روحي است. بازيكن حاضر در اردو و سفر كرده نمي داند در مقابل كره يار ثابت خواهد بود يا با آمدن لژيونرها او روي نيمكت خواهد نشست. اين بلاتكليفي بايد با قاطعيت دبير فدراسيون حل شود تا تيم ما با برنامه ريزي از قبل تعيين شده، اين بازيها را انجام دهد و نتيجه بگيرد.

علي آبادي در جمع ملي پوشان تيم ملي فوتبال
013926.jpg
ايرنا: رييس  سازمان  تربيت  بدني  روز دوشنبه  در ديدار با ملي پوشان  تيم  فوتبال  كشورمان  در هتل  المپيك  گفت : در ديدار با تيم  كره ، چه  برنده  و چه  بازنده  باشيد مهم  نيست ، مهم  سربلندي  شماست .محمد علي  آبادي  تاكيد كرد: بازيكنان  بايد تمام  تلاش  خود را به كار گيرند و در اين  صورت  اگر نتيجه  هم  گرفته  نشود من  به  شخصه  ناراحت  نخواهم  بود و تنها سربلندي  تيم  مهم  است .وي  افزود: ما ظرفيت  دستيابي  به  تمامي  موفقيت ها را داريم  و اين  هنر شماست  كه  بايد با مديريت  و تلاش  به  آن  دست  پيدا كنيد.علي  آبادي  با تاكيد بر اين كه  اصول  كاري  مي بايست  در ورزش  ماندگار شود و به  اجرا درآيد، اظهار داشت : نبايد در قواعد و اصول  كاري  تغييري  به  وجود آيد بلكه  بايد به  بهترين ها و آنچه  در شأن  شما ورزشكاران  است ، عمل  كنند.رييس  سازمان  تربيت  بدني  گفت : شما ورزشكاران  با توانايي هاي  خودتان  و توكل  به  خدا مي توانيد به  موفقيت  دست  يابيد منتهي  بايد از تمام  ظرفيت  ها استفاده  شود. شما پتانسيل  و توانايي  بالايي  داريد.وي  افزود: هرچند هدف  ما موفقيت  و پيروز شدن  است  ولي  حكمي  براي  آن صادر نمي كنيم . تلاش  و به  ظهور رساندن  قابليت هاي  شما مهم  است .علي  آبادي  گفت : حضور بچه هاي  ما در تيم هاي  اروپايي  نشان دهنده  ارزش  و جايگاه  مطلوب  فوتبال  ماست  و هرچه  اين  حضور قوي تر باشد تيم هاي  ما غني تر خواهد بود.وي  افزود: بايد جايگاه  واقعي  فوتبال  را به دست  آوريم  و مسئولان  فدراسيون  فوتبال  بايد شرايط مطلوب  تري  را براي  تيم ها فراهم  كنند زيرا نقش  فوتبال  در بعد اجتماعي  و قهرماني  از اهميت  و جايگاه  ويژه اي  برخوردار است .علي  آبادي  با آرزوي  موفقيت  براي  تيم  فوتبال  كشورمان  در ديدار با كره  گفت : اميدواريم  با نتيجه  بسيار خوب  به  كشور بازگرديد.

حدادي در آتن ركورد  آسيا را مي شكند
013920.jpg
گروه ورزشي- احسان حدادي قهرمان پرتاب ديسك دانشجويان جهان كه مدال طلاي اين رشته را به خود اختصاص داده، چندي پيش در تيم منتخب آسيا جهت شركت در رقابت هاي جهاني و دووميداني در آتن برگزيده شد. او عقيده دارد كه مي تواند با بزرگان اين رشته مبارزه كند و مدال طلاي اين رشته را از آن خود كند. وي در اين باره گفت: در ماه هاي اخير تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتم و همه ركوردهاي خودم را در فصل تمرينات شكسته ام. حدادي قرار است تا زمان شروع مسابقات تمرينات سرعتي را دنبال كند.
وي در ادامه افزود: هدف اصلي ام كسب مدال طلاي اين رقابت ها است كه در اين صورت مي توانم در بازي هاي آسيايي دوحه نيز مدال كسب كنم. رقابت هاي دووميداني جام  جهاني مهمترين رويداد ورزشي اين رشته در سطح جهان است و تمامي قاره ها با بهترين نفرات خود در اين بازي هاي حضور پيدا مي كنند. حدادي قصد دارد در آتن ركورد آسيا را نيز جابه جا كند. وي در حال حاضر به همراه ويتالي مربي اختصاصي خود در ساري مشغول  تمرين است.

۵ تيم خارجي در بدمينتون غرب آسيا
گروه ورزشي با اعلام آمادگي بحرين تعداد تيم هاي شركت كننده خارجي در سومين دوره بدمينتون غرب آسيا به پنج تيم رسيده است. پيش از بحرين تيم هاي امارات، عراق، تركمنستان و ارمنستان آمادگي خود را براي حضور در اين رقابت ها اعلام كرده بودند. رقابت هاي بدمينتون غرب آسيا طي روزهاي 19 تا 22 شهريورماه در شهر زنجان انجام خواهد شد. تيم ايران نيز با استفاده از امتيازات ميزباني چند تيم را در اين بازيها شركت مي دهد.

دور نهايي ليگ دسته اول واليبال بانوان كشور
گروه ورزشي تيم هاي ليگ دسته اول واليبال بانوان كشور از گروه يك شامل تهران و سمنان و از گروه دو مازندران و آذربايجان شرقي به دور نيمه نهايي راه يافتند. اين مسابقات كه در دو گروه از روز جمعه در قزوين در جريان است، امروز با اعلام نتايج دور نهايي گروهها به پايان مي رسد.
در دور نيمه نهايي در گروه يك تيم هاي تهران، خراسان جنوبي، ايلام و سمنان و در گروه ب تيم هاي گيلان، مازندران و آذربايجان شرقي، قم و قزوين به رقابت پرداختند.

۵۴ تيم ليگ برتري تحت پوشش وزارت نفت
گروه ورزشي رئيس سازمان تربيت بدني از برنامه هاي ورزشي وزارت نفت در بخش قهرماني و گسترش فضاهاي ورزشي تقدير كرد. محمد علي آبادي در ملاقات با علي نژاد مديركل تربيت بدني وزارت نفت با اعلام اين مطلب گفت: اقدامات اين وزارتخانه در گسترش امكانات و فضاي ورزشي در سطح كشور ماندگار خواهد بود. در اين ديدار مديركل تربيت بدني وزارت نفت با اعلام جذب 87 تن از قهرمانان ملي گفت: هم اكنون اين وزارتخانه 54 تيم را در رقابت هاي ليگ برتر تحت پوشش دارد و ميزان سرانه ورزش كاركنان آن به سه ميليون ريال براي هر نفر رسيده است.

سي ونهمين دوره بازيهاي ورزشي ارامنه ايران
گروه ورزشي- ورزشگاه آرارات از 15 شهريور ماه مكان رويارويي سي و نهمين دوره بازيهاي ورزشي ارامنه ايران است.
اين بازيها با شركت تيم هاي ورزشي، انجمن ها و باشگاههاي ارامنه شهرهاي مختلف ايران برگزار مي شود.
در اين مسابقات حدود 1000 ورزشكار در رشته هاي فوتبال، بسكتبال، دو و ميداني، شنا، تنيس و شطرنج به رقابت خواهند پرداخت.
اين بازيها به مدت 10 روز تا 25 شهريورماه ادامه خواهد يافت.

قهرمانان بدمينتون، شنا و فوتسال دختران دانش آموز
ايرنا: در ادامه  مسابقات  قهرماني  دانش  آموزان  دختر سراسر كشور كه  در مركز تربيت  معلم  نسيبه  درحال  اجراست ، ورزشكاران  در رشته هاي  بدمينتون  و فوتسال  در مقطع  راهنمايي  و شنا در مقطع  راهنمايي  و متوسطه  به  رقابت  پرداختند.
در پيكارهاي  انفرادي  بدمينتون  آزاده  حنان  و هاجر كبيري  هردو ازتهران  اول  و دوم  شدند و مقام  سوم  مشترك  به  ويدا طالبي  و طناز بهجت  نيا هردو از فارس  رسيد.
در دونفره  آزاد فارس  اول  شد، شهرستان هاي  تهران  به  مقام  دوم  رسيد واصفهان  و قم  مشتركا سوم  شدند.
در نتيجه  تيمي  نيز تيم هاي  تهران  و اصفهان  اول  و دوم  شدند و خراسان رضوي  و فارس  مشتركا در جايگاه  سوم  قرار گرفتند.
در رشته  فوتسال  هم  تيم  خراسان  رضوي  هرمزگان  را شكست  داد.
فارس  6 بريك  آذربايجان  شرقي  را از پيش  رو برداشت ، كهكيلويه  و بويراحمد وشهرستان هاي  تهران  هركدام  با 4 گل  به  تساوي  رضايت  دادند.
چهارمحال و بختياري  5 بر 2 مقابل  قم  پيروز شد، خراسان  رضوي  و كهكيلويه  وبويرحمد هركدام  با 4 گل  زده  به  نتيجه  مساوي  رسيدند.
شهرستانهاي  تهران با 9 گل  هرمزگان  را متوقف  كرد.
مسابقات  شنا نيزدر مواد و رده هاي  سني  مختلف  در دو مقطع  راهنمايي  ومتوسطه  پيگيري  شد كه  طي  آن  راحله  محمد ميرزا از تهران  ، دنيا حسيني  ازاصفهان ، فرناز نيكوفريد از تهران ، عسل  هنرپور از تهران ، شيوا ملاحاجي زاده  از شهرستان هاي  تهران ، پيمانه  عمرو از اصفهان  به  مدال  طلا دست  يافتند.
در 4 در 100 متر آزاد تيمي  رده  سني  13 تا 14 سال  تيم هاي  اصفهان ، خراسان  رضوي  و تهران  اول  تا سوم  شدند.
در همين  ماده  و در رده  سني  15 تا۱۷ سال  نيز تهران  اول  شد، كرمانشاه  دوم  و شهرستانهاي  تهران  سوم  شدند.

تشكيل چهار كميته تخصصي فرهنگي
در ورزش قهرماني كشور
گروه ورزشي مريم رضايي: سازمان تربيت بدني توجه به مسائل فرهنگي و اخلاقي در ورزش را از اهداف اصلي خود قرار داده است به طوري كه عالي ترين مقام اين سازمان بارها در اين خصوص موضع گيري هاي تند و صريحي درباره وضع ظاهر ورزشكاران و عدم توجه برخي از آنان به مباني ارزشي فرهنگي عنوان كرده است.
براين اساس، نخستين نشست كميسيون فرهنگي ورزش و تربيت بدني، با حضور نمايندگان فرهنگي دستگاه هاي اصلي متولي ورزش و تربيت بدني كشور در محل سازمان برگزار شد. در اين برنامه وزير علوم و تحقيقات و فن آوري، رئيس كميسيون فرهنگي مجلس، مديركل حوزه وزارتي ارشاد، نماينده وزارت دفاع و رئيس كميته ملي المپيك و رئيس سازمان تبليغات اسلامي و برخي مسئولان سياست گذاري ورزش در صدا و سيما و سرپرست اداره كل فرهنگي سازمان تربيت بدني حضور داشتند.
علي آبادي در اين جمع گفت: الگوسازي سالم، الگوهاي راستين از قهرماني و ورزشكاران موفق و سالم براي جوانان و نوجوانان كشور ضروري است.
وي گفت: هرچقدر در پرورش روحي ورزشكاران و قهرمانان موفق عمل كنيم آنان را سالم تر به دنياي قهرماني رسانيده ايم.
در اين نشست مقرر شد كه چهار كميته تخصصي ارزشي، اجتماعي، زيستي و ورزشي براي تعيين شاخص هاي ارزشيابي ورزش و نظامنامه جامع فرهنگي ورزش تدوين و تشكيل شود.

ملي پوشان تنيس تيم هما در رقابتهاي قهرماني آسيا
گروه ورزشي انوشا شاهقلي و اشكان شكوفي دو ملي پوش تنيس تيم هما به رقابتهاي قهرماني آسيا در تاشكند اعزام خواهند شد.
انوشا شاهقلي و اشكان شكوفي ملي پوشان تيم تنيس هما كه در آخرين رقابتهاي فيوچرز تهران شركت نموده و توانستند دو مدال ارزشمند طلا را كسب و عنوان قهرماني در بخش دو نفره اين مسابقات را به دست آورند به تاشكند مي روند.
اين ورزشكاران ملي پوش تنيس تيم هما به همراه دو مربي و سرپرست براي شركت در رقابتهاي قهرماني آسيا كه در تاشكند پايتخت ازبكستان در روزهاي ??تا ??شهريور ماه جاري برگزار مي شود به مسابقات اعزام خواهند شد.

۸ مدال براي بوكسورهاي ايران در جام تاجيكستان
گروه ورزشي حاصل حضور تيم ملي بوكس ايران در مسابقات بين المللي جام استقلال تاجيكستان سه مدال طلا، 2 نقره و سه مدال برنز بود. در اين پيكارها تيم هاي تاجيكستان، روسيه، اوكراين، قزاقستان، ازبكستان و ايران حضور داشتند. ارشاد روح بخشيان در وزن 54 كيلوگرم، علي مظاهري در وزن 91 كيلوگرم و جاسم دلاوري در 91 + كيلوگرم برندگان مدال طلا بودند. دو نقره ايران در اوزان 60 و 81 كيلوگرم توسط سعيد نوروزي و مهدي قرباني به دست آمد و فروتن گل آراء، همايون اميري و مرتضي سپهوند هم در اوزان 60، 75 و 64 كيلوگرم صاحب مدال برنز شدند. در خاتمه مسابقات مشخص نشد كه تيم ايران با اين تعداد مدال در رده تيمي چندم شد ولي در روز پاياني بابك بردبار داور ايراني به عنوان بهترين داور اين مسابقات معرفي شد.

دنيزلي آغاز كرد
گروه ورزشي بازيكنان  تيم  فوتبال  پرسپوليس  تهران  روز گذشته  زير نظر مصطفي  دنيزلي  به  تمرين  پرداختند.به گزارش  سايت  رسمي باشگاه  پرسپوليس ، در اين  تمرين  كه  از ساعت  10 صبح  در ورزشگاه  كارگران  آغاز شد بازيكنان  بعد از گرم  كردن  زيرنظر علي  نورالدين  و حميد استيلي  در دو گروه  به  تمرينات  تاكتيكي  پرداختند و پس  از آن در 4 گروه  تمرينات  استقامتي  ويژه اي  انجام  دادند.
پايان  بخش  تمرين  نفس  گير صبح  ديروز سرخپوشان ، بازي  درون  تيمي  وحمله  به  دفاع  در دو گروه  زرد و قرمز بود.صلاح  حسن  و شيث  رضايي  پس  از رهايي  از مصدوميت  در تمرينات  اين  تيم  حضور داشتند.
اما كريم  باقري  و فرشيد كريمي به  علت  آسيب  ديدگي  نتوانستند به  تمرين  بپردازند.الونگ  الونگ  هم  بعد از دويدن  دور زمين  در سالن  بدنسازي  ورزشگاه  كارگران  به  وزنه  زدن  اكتفا كرد.داريوش  رضائيان  مهاجم  جديد تيم  پرسپوليس  هم  به  علت  درگذشت  پدرش  در تمرين ديروز غايب  بود.

ليگ جهاني واليبال
ششمين قهرماني برزيل در لوژينكي مسكو
013941.jpg
گروه ورزشي علي شاكري: در يكي از پرتب و تاب ترين فينال هاي ده سال اخير ليگ جهاني واليبال، برزيل در ميان ناباوري قهرماني را از مشت فرانسوي ها بيرون كشيد و خود براي ششمين بار طي 17 دوره در صدر ايستاد.
در سالن لوژينكي شهر مسكو و با حضور 7257 تماشاگر كمتر كسي پس از برتري تيم فرانسه در گيم هاي اول و دوم اين تصور را داشت كه برزيلي ها با بازگشت به بازي و درخشش فوق ستاره شان گيلبرتو گودي فيلهو بتوانند جام قهرماني را از چنگ شاگردان فيليپ بلاين به در آورند.
برناردو رزنده كه بيشترين افتخار برزيل با اين مربي كوتاه قامت بدست آمده است، سخت ترين شب عمر خود را تجربه كرد و هنگامي كه بازي به پايان رسيد، با مشت هاي گره  كرده و چشماني پر از شوق شاگردانش را يك به يك در آغوش كشيد. فرانسه گيم هاي اول و دوم را روي ذكاوت پاسورشان پوجول و اسپك هاي بدون بازگشت سباستين روتي و دفاعهاي جفت وينست مونتمت با نتايج 25 بر 22 و 25 بر 23 به پايان برد و اين در شرايطي بود كه آنها تا لحظات زيادي از گيم  سوم هم از حريف خود پيش بودند. تغييرات تاكتيكي رزنده در اواسط اين گيم موثر افتاد و با ورود گوستاو آندرس و الگارتن جريان بازي عوض شد و ديگر فرانسوي ها نتوانستند جلودار تيم به حركت درآمده برزيل شوند. برزيل كه با استفاده از خلاقيت هاي ريكاردو گارسيا، چشم ها را خيره ساخته بود، موفق شد بازي باخته را بدل به يك قهرماني ديگر سازد.
اين بازي را يك سر داور كره اي بنام تاي كيم كون و اوميت سوكولو از تركيه قضاوت كردند.
در بازي رده بندي نيز روسيه با غلبه بر بلغارستان در جاي سوم ايستاد. عنوان برترين بازيكن اين دوره به سباستين روتي از فرانسه رسيد.

افتتاح صدها طرح ورزشي در هفته دولت
گروه ورزشي- همزمان با هفته دولت صدها طرح ورزشي افتتاح و كلنگ چندين طرح ورزشگاهي با گنجايش 15 هزار نفر و سالن هاي چندهزار نفري در شهرستانهاي مختلف به زمين زده خواهد شد.
به گزارش سايت خبري سازمان تربيت بدني، در اين هفته كلنگ 10 ورزشگاه 15 هزارنفري توسط شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي در شهرستانهاي مختلف به زمين زده مي شود و طرح احداث سالنهاي 6 هزار نفري در اصفهان، سنندج، ساري، مشهد مقدس، مجموعه مادران و كودكان زنجان و سالن 3500 نفري شهرستان نور و سالن تختي لاهيجان نيز آغاز خواهد شد. همچنين 300 طرح ورزشي در رشته هاي مختلف به بهره برداري خواهد رسيد.

خبرهاي جهان فوتبال
حذف يوونتوس از جام حذفي
گروه ورزشي- مريم دري منش: تيم فوتبال يوونتوس در مرحله سوم جام حذفي ايتاليا مغلوب تيم ناپل شده و از دور رقابت ها خارج شد. دو تيم در وقت قانوني دو بر دو مساوي بودند. در وقت اضافه دل پيه رو نتيجه را سه بر دو به نفع يووه تغيير داد، اما در پايان پائولو كاناوارو مدافع ناپل، بازي را مجدداً به تساوي كشاند و در ضربات پنالتي تيم ناپل موفق شد با نتيجه هفت بر شش بر حريف قدرتمند خود پيروز شده و راهي مرحله بعدي شود. ناپل در مرحله بعدي بايد به مصاف پارما برود. در همين مرحله تيم سامپدوريا نيز سه بر دو بولونا را مغلوب كرده و به همراه ناپل به مرحله بعدي صعود كرد.
013938.jpg
دعوت كاسانو به تيم ملي ايتاليا
آنتونيو كاسانو كه مورد غضب مربي سابق ايتاليا، مارچلو ليپي قرار گرفته و نتوانست به جام جهاني برود، از سوي روبرتو دونادوني، سرمربي فعلي ايتاليا براي ديدار مقابل ليتواني و فرانسه در مسابقات مقدماتي جام ملت هاي اروپا به تيم ملي فراخوانده شد. وي تاكنون 8 بازي براي تيم ملي انجام داده و 3 گل نيز به ثمر رسانده است.
به نظر مي رسد در ديدار مقابل ليتواني از وي به عنوان زوج آلبرتو جيلاردينو در خط حمله استفاده شود.
آسيب ديدگي ريو فرديناند
013935.jpg

ريو فرديناند در ديدار منچستر يونايتد مقابل واتفورد كه 2 بر يك به سود منچستر به پايان رسيد، از ناحيه انگشت پا دچار آسيب ديدگي شد. وي كه دوشنبه مورد معاينه پزشكان تيم قرار گرفته احتمالاً نمي تواند در مسابقات مقدماتي جام ملت هاي 2008 اروپا به ميدان برود.انگليس در اين مسابقات بايد با تيم هاي آندورا و مقدونيه ديدار كند.
كاريك، از منچستر تا تيم ملي
013932.jpg

مايكل كاريك اميدوار است از منچستر به تيم ملي انگليس راه پيدا كند. وي پس از رهايي از مصدوميت در مقابل واتفورد به ميدان رفت.
وي گفت: اميدوارم حضور در منچستر سبب راهيابي به تيم ملي باشد. بازيكني كه در بالاترين سطح فوتبال مثل ليگ قهرمانان اروپا بازي مي كند، بهترين شانس را براي حضور در تيم ملي داراست. من هم تلاش مي كنم كه در ديدار مقابل آندورا در تيم ملي حاضر باشم.
بكهام تا سال 2009 در رئال مادريد
013923.jpg

ديويد بكهام قراردادش را با رئال مادريد تا ژوئن سال 2009 تمديد كرد. كالدرون رئيس باشگاه اعلام كرد با وجود اين كه مسائل مالي و تبليغاتي اهميت زيادي براي باشگاه دارد، اما آنها صرفاً بنا به دلايل ورزشي قرارداد بكهام را تمديد كرده اند.وي افزود: گفت وگويي نيز با رونالدو براي تمديد قرارداد داشته و وي نيز تمايل خود را براي ماندن در رئال اعلام كرده است.

واليبال جام رياست جمهوري قزاقستان
امروز ايران در مصاف با نفت روسيه
گروه ورزشي- تورنمنت بين المللي واليبال جام رياست جمهوري قزاقستان امروز در شهر آلماتي آغاز مي شود. تيم ملي واليبال ايران در نخستين بازي خود امروز برابر تيم نفت مسكو به ميدان مي رود. در اين دوره از بازيها به جز تيم هاي ملي ايران، قزاقستان، هندوستان و مصر دو تيم باشگاهي نفت روسيه و گالاتاسراي تركيه هم حضور دارند.تيم ملي واليبال ايران به جز روز دهم شهريورماه كه با قرعه استراحت روبه روست، همه روزه به ميدان خواهد رفت.

تهران ميزبان گلف جام دوستي ايران اسپانيا
گروه ورزشي- دومين دوره رقابتهاي گلف جام دوستي ايران اسپانيا از 24 شهريور ماه با همكاري سفير اسپانيا در مجموعه ورزشي انقلاب تهران برگزار مي شود. اين دوره از رقابتها در دو بخش زنان و مردان برگزار خواهد شد كه در روز نخست بانوان به رقابت مي پردازند.بنا به اين گزارش تمام گلف بازان خارجي و ايراني مي  توانند در اين دوره از بازي ها حضور پيدا كنند و محدوديتي براي حضور آنها وجود ندارد. در حال حاضر اردوي تيم ملي مردان و زنان براي حضور در رقابتهاي جهاني آغاز شده است.

ورزش
اجتماعي
ادب و هنر
اقتصادي
دانش فناوري
بـورس
زادبوم
حوادث
بين الملل
فرهنگ و آموزش
سياسي
شهر تماشا
سلامت
شهري
صفحه آخر
همشهري ضميمه
|  اجتماعي   |   ادب و هنر   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   زادبوم   |   حوادث   |   بين الملل   |  
|  فرهنگ و آموزش   |   سياسي   |   شهر تماشا   |   سلامت   |   شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |