سازمان زيباسازي شهر تهران پوسترهاي انتخاباتي را ساماندهي مي كند
اختصاص 25 هزار متر مربع محيط تبليغاتي
به انتخابات در تهران
مهر: سازمان زيباسازي شهر تهران جهت ساماندهي تبليغات انتخاباتي و جلوگيري از زشتي سيماي شهر، در دوره تبليغات نامزدان انتخاباتي 25 هزار مترمربع فضا علاوه بر پانل هاي تبليغاتي ثابت، ايجاد خواهد كرد.
مدير تبليغات فرهنگي سازمان زيبا سازي شهر تهران افزود: در 1300 نقطه شهر، داربست هاي 2 در 5 متر به صورت دو رويه كه با آرم شهرداري مشخص شده است فضاهاي مجاز براي تبليغات محيطي نامزدان انتخابات در تهران است كه 25 هزار متر مربع فضا علاوه بر پانل هايي كه قبلا در شهر وجود داشته است را ايجاد خواهد كرد.
تقي احمدي طبق ماده 92 قانون شهرداري ها ارائه فضاهاي تبليغاتي جهت پاكيزگي و زيبايي شهر را از وظايف شهرداري اعلام كرد و اضافه كرد: در اين دوره با توجه به حجم تبليغاتي سه انتخابات پيش رو با رشد 120 درصدي فضاهاي انتخاباتي اميدواريم آلودگي بصري كمتري در شهر ايجاد شود.
احمدي در ادامه با اشاره به اينكه 100 داربست تبليغاتي به هر حزب و تشكل خواهان فضاي تبليغاتي ارائه خواهد شد، تاكيد كرد: تمام گروه ها و تشكل هاي سياسي به صورت مساوي از فضاي تبليغاتي برخوردار خواهند شد و وزن و سابقه سياسي احزاب در اين مورد مد نظر قرار نمي گيرد. وي گفت: علاوه بر فضاهاي اختصاصي به تبليغات نامزدان، فضاهاي عمومي تري مانند عرشه پل هاي عابر پياده و تلويزيون هاي شهري به تبليغات براي دعوت مردم به انتخابات اختصاص خواهد يافت.
مدير تبليغات فرهنگي سازمان زيباسازي شهر تهران با تأكيد بر اينكه عرشه پل ها، تلويزيون ها و بيلبوردهاي شهري فضاي محدودي دارد، افزود: با توجه به محدوديت اين امكانات، امكان ارائه اين فضاها به نامزدان جهت تبليغات نيست و احزاب تنها مي توانند تبليغات خود جهت دعوت مردم به انتخابات را بدون نام و يا آرم حزب با هماهنگي شهرداري در اين مكان ها انجام دهند.
|