شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۹۱۵ - Feb 4, 2006
در نيمه نخست بهمن ماه
نيمي از نقدينگي بازار به سوي سهام خودرو سرازير شد
گروه بورس: خودروسازان بورس تهران در نيمه نخست بهمن ماه نيمي از نقدينگي موجود در بازار سهام را بلعيدند.
به گزارش همشهري، در طول دو هفته گذشته ارزش نقدينگي سرازير شده به سوي سهام شركت هاي خودروساز و قطعه ساز فعال در بورس تهران به مرز ۶۰۰ ميليارد ريال رسيد. در اين مدت ارزش كل دادوستدهاي انجام شده در تالارهاي مبادلات سهام برابر يكهزار و ۲۰۰ ميليارد ريال بود، اين رقم را ۲۵ هزار نفر براي خريد ۳۱۸ ميليون سهم پرداختند.
اين گزارش حاكي است: در طول دو هفته گذشته نيمي از حجم سهام دادوستد شده در بورس به ۶ شركت بزرگ بازار تعلق داشت. سايپا، ايران خودرو، غدير، توسعه  ملي، گروه بهمن و سرمايه گذار بانك ملي از جمله اين شركت ها بودند.
اين امر بيش از آن كه شاهدي بر رونق مبادلات شركت هاي مزبور باشد، از بازارگرداني گسترده بر سهام آن ها حكايت داشت. به اين ترتيب ارزش سهام ۶ شركت ياد شده در دو هفته گذشته روي قيمت هاي قبلي ثابت نگهداشته شد.اما بررسي عملكرد بازار در اين مدت از منظري ديگر نشان مي دهد، بيشتر سرمايه گذاران خرد بورس توجه خود را به سوي سهام شركت هاي فعال در صنعت روي و همچنين ليزينگ معطوف ساخته بودند. در اين مدت حدود ۳ هزار نفر در صف خريد سهام سه شركت، كالسيمين، باما و شركت ملي سرب و روي ايستادند. در اين بين كالسيمين با جذب ۱۵۰۰ خريدار پرطرفدارترين سهام بورس در نيمه نخست بهمن ماه لقب گرفت. از سوي ديگر سهام با ما هم شاهد صدور دستور خريد يكهزار و ۳۰۰ خريدار بود. اين شركت با توجه به اين تعداد متقاضي سرمايه گذاري در جايگاه سوم جدول سهام پرطرفدار بورس ايستاد.
سهام ليزينگ هم در مجموع بيش از ۱۵۰۰ خريدار داشت، براي ۵ ميليون سهم ليزينگ ايران ۹۰۰ نفر دستور خريد صادر كردند و حدود ۷۰۰ نفر نيز ۳/۵ ميليون سهم ليزينگ صنعت و معدن را خريدند.
براساس اين گزارش، در نيمه نخست بهمن ماه بيشترين سود حاصل از سرمايه گذاري در بورس نصيب سهامداران شركت هاي كوچك بورس شد. در اين مدت فقط سهام داران ۸ شركت رشدهاي بالاتر از ۵ درصد را تجربه كردند.در دو هفته گذشته قيمت سهام داده پردازي ايران ۴/۳۳ درصد افزايش يافت و اين شركت را در رتبه نخست سهام سودآور بورس نشاند. ضمن اينكه سه شركت كابل باختر، شيميايي سينا و كمباين ايران نيز از جمله شركت هايي بودند كه رشد سهام آن ها از مرز ۱۰ درصد فراتر رفت. در اين مدت قيمت سهام خوراك دام پارس، قند مرودشت، پلاسكوكار و انرژي آذراب بين ۵ تا ۱۰ درصد بالا رفت. در نيمه نخست بهمن ماه فقط ارزش سهام ۴۰ شركت افزايش يافت در اين بين ارزش  سهام ۲۲ شركت ثابت بود و سهامداران ۱۵۰ شركت نيز شاهد كاهش ارزش دارايي هاي خود بودند.

وزير اقتصاد به رئيس جمهوري پيشنهاد كرد
اصلاحات تازه در نحوه توزيع سهام عدالت
002544.jpg
مهر: وزير اقتصاد در نامه اي به رئيس جمهوري پيشنهادهاي تازه اي براي اصلاح آئين نامه توزيع سهام عدالت  ارائه كرد.
در اصلاحيه آيين نامه اجرايي افزايش ثروت خانوارهاي ايراني از طريق گسترش بخش تعاون آمده است: ميزان واگذاري سهام دولتي به شركت واسط براي توزيع «سهام عدالت» متناسب با امكانات دولتي تعيين مي شود.بر اين اساس ميزان واگذاري سهام شركت واسط به تعاوني هاي عدالت استاني متناسب با تعداد اعضاي تعاوني تعيين مي شود. منظور از تعاوني هاي عدالت، شركت هاي تعاوني عدالت استاني هستند كه با رعايت قانون بخش تعاون اقتصاد جمهوري اسلامي ايران تشكيل مي شوند و اعضاي آن، همان مشمولين توزيع سهام عدالت در استان هستند.در اين اصلاحيه تصريح شده، به منظور حفظ و تداوم فعاليت واحدهايي كه سهام آنها واگذار مي شود، باقي مانده سهام قابل واگذاري به صورت بلوك سهام حداكثر به ميزان ۲۰ درصد و با رعايت حفظ منافع ملي واگذار خواهد شد.
همچنين شركت واسط (شركت كارگزاري سهام عدالت) كه تشكيل خواهد شد، موظف هستند با انعقاد قراردادي با وزارت امور اقتصادي و دارايي كه ضمانت اجرايي لازم در آن پيش بيني شده باشد، پس از طي دوره تقسيط كه حداكثر ۲۰ ساله است، متناسب با ميزان دريافتي از مردم و بلافاصله پس از آن نسبت به تسويه حساب اقساط سهام واگذاري اقدام كنند. براساس اصلاحيه اين آيين نامه، بهاي سهام موضوع اين ماده شامل احتساب سود فروش اقساطي نخواهد بود. نقش شركت كارگزاري «سهام عدالت» ، تبديل سبد انواع سهام واگذار شده به يك سهم واحد و سپس واگذاري سهام شركت واسط به تعاوني هاي عدالت استاني و انجام ديگر كارهاي اجرايي مرتبط با واگذاري «سهام عدالت» است. در ادامه آمده است: ستاد مركزي توزيع «سهام عدالت» با هدف برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر فرآيند واگذاري اين سهام به رياست رئيس جمهوري تشكيل مي شود.
ستاد مركزي موظف است حداكثر تا پايان سال جاري برنامه توزيع «سهام عدالت» در استان هاي خراسان جنوبي، ايلام، سيستان و بلوچستان و همچنين كهگيلويه و بويراحمد را اجرا كند.

افت ۳۸ درصدي در بورس فلزات
گروه بورس: در دومين هفته بهمن ماه ۴۷ هزار و ۷۶۰ تن انواع فولاد، آلومينيوم، مس و كنستانتره موليبدن به ارزش ۳۴۰ ميليارد ريال در بورس فلزات داد و ستد شد.به گزارش اطلاع رساني بورس فلزات تهران، تالار اين بورس در هفته گذشته شاهد ۶۹ هزار و ۴۴۰ تن عرضه و ۱۴۸ هزار و ۴۰ تن تقاضا بود.
اين گزارش حاكي است: در اين هفته ۴۴ هزار و ۴۲۰ تن انواع محصولات فولادي به ارزش ۱۷۰ ميليارد و ۶۶۳ ميليون و ۹۶۰ هزار ريال معامله شد كه به لحاظ وزن و ارزش به ترتيب ۹۲ و ۵۰ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است. در گروه محصولات مسي نيز ۳ هزار و ۶۰ تن انواع مس به ارزش ۱۴۱ ميليارد و ۲۵۶ ميليون و ۱۸۰ هزار ريال معامله شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۴۱/۶ و ۵۱/۴۱ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است. از كل معاملات صورت گرفته در بورس فلزات طي هفته گذشته ۳۶ هزار و ۹۲۰ تن به ارزش ۱۴۱ ميليارد ريال به صورت سلف و ۱۰ هزار و ۸۴۰ تن به ارزش ۱۹۸ ميليارد ريال به صورت نقدي داد و ستد شد. آمار كل معاملات بورس فلزات در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن، از لحاظ حجم ۵۷ درصد و از نظر ارزش ۳۸ درصد كاهش را نشان مي دهد. اين هفته در گروه محصولات روي و كنسانتره فلزات گرانبها هيچگونه معامله اي صورت نگرفت.

نيم نگاه شاخص هاي بورس به نشست وين
گروه بورس: شاخص كل قيمت سهام هفته گذشته تحت تأثير تحولات بوجود آمده در پرونده هسته اي ايران و نشست ويژه شوراي حكام در وين بار ديگر در مرز ۱۰ هزار واحد ايستاد.
به گزارش همشهري، در اين هفته شاخص عملكرد بورس ۵/۳۴ واحد ديگر پايين آمد و به رقم ۱۰ هزار و ۳۳ واحد رسيد. در تالار اصلي نيز شاخص عملكرد ۳۳ واحد افت كرد، شاخص تالار فرعي هم با ۳۸ واحد كاهش مواجه شد.
در اين هفته، شاخص مالي ۱۳۰ واحد افت را تجربه كرد، شاخص سهام صنعتي بورس نيز ۲۵ واحد كاهش يافت و به پايين تر از حد ۷ هزار و ۸۰۰ واحد رسيد. در پايان هفته گذشته شاخص قيمت و بازده نقدي هم ۹۵ واحد تنزل كرد و به مرز ۲۸ هزار واحد نزديك شد.در بين ۵۰ شركت فعال تر هم شاخص ميانگين موزون ۱/۳ واحد پايين آمد و شاخص ميانگين ساده با ۲۱۰ واحد افت مواجه شد.
كارشناسان پيش بيني مي كنند با وجود تأثيرپذيري شاخص هاي بورس از تحولات بين المللي، با توجه به آن كه حجم فروش ها در بازار و تقاضا براي عرضه سهام به حداقل ممكن رسيده شيب افت منحني شاخص هاي بورس همچنان ملايم باشد. آنان مي گويند قيمت ها در بورس تهران آن قدر كاهش يافته كه حتي در شرايط بحران هم كسي حاضر به عرضه بيشتر سهام خود نيست.

بازگشت حرفه اي ها به تالار بورس
گروه بورس: بازار سهام تهران هفته گذشته دو چهره متفاوت از خود به نمايش گذاشت. در حالي كه شاخص هاي عملكرد بازار همچنان رو به نزول بودند ارزش و حجم مبادلات انجام شده در بورس با رشد مواجه شد.
به گزارش همشهري، در اين هفته تعداد خريداران سهام ۲۲ درصد افزايش يافت تا نشاني از بازگشت اميد بين متقاضيان حرفه اي سرمايه گذاري باشد. تحليل گران افت قيمت ها را در اين مدت عامل اصلي افزايش تقاضا براي سرمايه گذاري بورس بر مي شمارند.
با توجه به كاهش قيمت ها، سهام تعدادي از شركت هاي فعال در بورس هفته گذشته براي حرفه اي هاي بازار جذاب شد و همين موضوع تعداد خريداران را افزايش داد.
در طول هفته قبل ۱۵ هزار و ۳۲۷ نفر در صف خريد ۱۸۰ ميليون سهم عرضه شده در بورس تهران ايستادند. ارزش كل مبادلات انجام شده در اين دوره برابر ۷۰۱ ميليارد ريال برآورد شد.
براساس گزارش رسمي سازمان بورس اوراق بهادار، تعداد سهام مبادله شده در هفته گذشته نسبت به دو هفته قبل، ۲۸ درصد افزايش يافت و ارزش نقدينگي سرازير شده به سوي بازار نيز ۳۷ درصد رشد نشان داد.
در اين هفته، تالار اصلي مبادلات سهام شاهد حضور حدود ۱۰ هزار متقاضي سرمايه گذاري بود. ارزش كل مبادلات سهام انجام شده در اين تالار به مرز ۶۰۰ ميليارد ريال رسيد. در تالار اصلي تعداد خريداران ۵/۱۶ درصد، تعداد سهام مبادله شده ۴/۲۲ درصد و ارزش مبادلات ۴۰ درصد افزايش يافت.
از سوي ديگر در تالار فرعي تعداد خريداران ۳۲ درصد بيشتر از دو هفته قبل بود. ضمن اين كه تعداد سهام دادوستد شده نيز ۵۷ درصد بالا رفت، ارزش مبادلات انجام شد. در اين تالار در هفته قبل ۲۱ درصد رشد نشان مي داد.
در طول هفته گذشته يكهزار و ۳۹۹ برگه اوراق مشاركت در مجموع به ارزش يكهزار و ۳۸۰ ميليارد ريال در تالارهاي مبادلات بورس اوراق بهادار داد و ستد شد.

واگذاري ۵۲ هزار سهم پيام
گروه بورس: سازمان خصوصي سازي در طول هفته گذشته بخش ديگري از سهام خود را در گروه صنعتي پيام واگذار كرد.
به گزارش همشهري، دراين مدت ۵۲ هزار سهم پيام در مجموع به ارزش ۷۴ ميليون ريال در بورس تهران به فروش رسيد.
در اين هفته سازمان توسعه معادن هم ۵۰ هزار سهم سيمان هرمزگان را به ارزش يك ميليارد ريال در تالارهاي بورس به فروش رساند. ارزش كل خصوصي سازي هاي انجام شده در طول هفته گذشته معادل ۱۰۱ ميليون سهم و به ارزش يك ميليارد و ۱۱۷ ميليون ريال بوده است.

تغييرات قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۲,۲۹۰,۴۳۰
۰.۱۱-
۸۹۸
آبسال
۳۷۸,۲۰۸
۴.۰۴-
۱,۳۸۵
آبگينه
۳,۶۹۱,۱۲۳
۵.۵۴-
۱,۰۱۱
آزمايش
۴۱,۱۴۳
۴.۹۴-
۶,۸۱۸
آلومتك
۲,۰۱۰
۰
۱۱,۹۷۴
آلومراد
۱۵,۷۷۴
۰.۰۳-
۳,۴۷۹
آهنگري تراكتورسازي ايران
۶۶۰
۰
۱,۰۰۰
اتمسفر
۶,۹۲۸
۰.۲۳
۱۵,۴۹۳
افست
۳۵۵,۶۱۷
۱.۲۳
۵,۳۶۶
الكتريك خودرو شرق
۵,۱۰۱,۰۷۶
۱.۸۵
۴,۱۷۲
ايران ارقام
۱۳۴,۷۵۳
۳.۸۴-
۱,۱۴۶
ايران تاير
۱۸,۶۲۳,۲۹۸
۰.۰۶
۳,۰۹۷
ايران خودرو
۱,۷۵۴,۶۲۶
۰.۱۹-
۳,۶۹۳
ايران خودرو ديزل
۱,۷۲۵
۰
۶,۱۲۴
ايران دارو
۱۰۸,۱۲۰
۰.۳۹-
۱,۰۲۳
ايران دوچرخ
۱۵,۶۴۳
۵.۸۷-
۵,۵۲۰
ايران گچ
۴۳۱
۵.۲۴-
۲,۱۰۱
ايران مرينوس
۵,۰۲۰
۰.۹۴-
۲,۶۴۷
ايران ياساتايرورابر
۱۰۹,۴۷۳
۱.۶۵-
۹,۳۸۶
بازرسي فني وكنترل خوردگي تكين كو
۲,۸۱۴,۳۱۵
۰.۱۹-
۱۰,۰۲۴
باما
۵۰۹,۲۶۸
۲.۰۵-
۲,۷۳۴
بانك اقتصادنوين
۳,۰۵۰,۹۵۷
۰.۸۳
۲,۳۹۹
بانك كارآفرين
۲۹۷,۸۱۶
۴.۶۲-
۳۹۰
پارس الكتريك
۵۲۷,۳۸۷
۰.۳
۱,۳۱۴
پارس خودرو
۳۲,۱۴۷
۴.۲
۶,۱۳۷
پارس دارو
۱۷,۹۶۲
۲.۹۳
۳,۹۹۰
پارس سرام
۱۱۵,۹۱۸
۲.۵۸-
۱,۸۹۶
پاكسان
۱,۱۴۰,۲۲۸
۰.۰۴-
۸,۱۰۸
پتروشيمي آبادان
۱,۰۵۱,۷۰۵
۱.۷۶-
۱۰,۷۶۶
پتروشيمي اراك
۴,۷۳۴,۵۱۴
۴.۰۱-
۶,۵۵۶
پتروشيمي اصفهان
۳,۵۰۰,۰۹۴
۰.۳۹-
۱۱,۷۰۴
پتروشيمي خارك
۶۹۲,۴۱۱
۱.۶۹-
۱,۳۰۰
پتروشيمي شيراز
۶,۳۴۹
۱.۸۴-
۷,۸۶۵
پتروشيمي فارابي
۷,۹۹۷
۰.۴۵
۱,۱۲۰
پلاستيران
۸,۶۳۴
۰
۹۷۵
پلاستيك شاهين
۲,۲۸۰
۰
۱,۶۰۱
پلاسكوكار
۳۴,۸۳۸
۰.۱۲-
۱,۶۳۴
پمپ سازي ايران
۳۴۱,۷۸۶
۱.۶۱
۱۰,۵۹۶
تامين ماسه ريخته گري
۹۱,۶۷۵
۴.۲۴
۲,۷۵۹
تجهيزنيروي زنگان
۲,۰۲۳,۸۵۶
۳.۴-
۴,۰۰۲
تراكتورسازي ايران
۵۸,۳۶۰
۱.۴۸-
۶,۴۲۳
تولي پرس
۲,۱۳۹,۲۶۷
۲.۴۹-
۱,۷۲۷
توليد تجهيزات سنگين هپكو
۲۶۹,۱۰۵
۲.۵۸-
۹,۹۶۵
توليد سموم علف كش
۱۶۲,۱۱۹
۲.۳-
۱,۰۰۰
توليد محور خودرو
۵,۰۲۲
۰
۱,۲۲۲
توليد مواد اوليه الياف مصنوعي
۳۰۰
۰.۰۸-
۱,۲۸۵
توليدي تيزرو
۹۴,۹۳۹
۰.۲۸-
۱,۴۴۹
چيني ايران
۱۰,۰۰۰
۰
۴۵۰
حق تقدم جوش و اكسيژن ايران
۱۶۱,۳۲۱
۳.۰۹-
۱,۳۵۸
حق تقدم رايان سايپا
۵۲۲,۴۷۲
۲۲.۲۲-
۳۶
حق تقدم سرمايه گذاري سپه
۲۸۱,۲۴۱
۰.۹۳-
۱۰۷
حق تقدم سرمايه گذاري صنعت بيمه
۱۰۹,۳۹۹
۱۳.۳۳-
۷۲۰
حق تقدم مجتمع هاي توريستي و رفاهي آباد
۶۵,۷۲۴
۳.۴۱-
۷,۶۷۶
حمل و نقل پتروشيمي
۲۶۵,۶۵۶
۲.۰۱
۳,۸۲۷
حمل و نقل توكا
۱۵
۰
۱۱,۴۲۶
خدمات انفورماتيك
۹۶۷,۹۱۶
۰.۶۵
۸,۰۰۲
خدمات دريايي تايدواتر خاورميان
۶۱,۳۰۷
۳.۸۵
۵,۹۰۱
خوراك دام پارس
۳,۰۸۲,۴۹۳
۱۲.۳
۳,۱۱۳
داده پردازي ايران
۱۱,۳۴۳
۲.۱۹
۶,۲۶۴
داروسازي اسوه
۶۴۰
۰
۱۳,۲۰۰
داروسازي اكسير
۱۸,۵۹۰
۱.۰۱-
۸,۳۸۳
داروسازي جابرابن حيان
۱,۲۲۰
۰
۹,۰۸۳
داروسازي زهراوي
۳۱۰,۴۶۱
۵.۳۳-
۲,۳۲۶
داروسازي سبحان
۹۲,۲۶۰
۰.۱-
۲,۹۱۲
داروسازي كوثر
۴,۲۴۵
۴.۳۴
۸,۲۵۸
دارويي رازك
۴,۸۳۵
۰
۵,۹۵۰
داملران
۶۰
۰
۵,۴۷۰
دشت مرغاب
۲۴۹,۹۸۷
۲.۸۱-
۲,۴۹۲
رايان سايپا
۲,۳۹۳
۰
۱,۴۵۷
روغن نباتي پارس
۲۲,۸۵۵
۰.۱-
۹۶۳
روغن نباتي جهان
۱۵,۷۶۰
۰.۰۷-
۱,۵۱۷
روغن نباتي ناب
۱۸۵,۹۱۴
۰.۲۲-
۱,۳۵۰
ريخته گري تراكتورسازي ايران
۵,۴۸۵,۳۴۸
۰.۹۹-
۸,۷۶۸
زامياد
۱۰,۰۰۰
۰
۱۶,۲۴۴
سازه پويش
۵۰,۲۵۲,۲۲۸
۰.۱۸-
۳,۸۸۶
سايپا
۱۰,۹۶۳
۰.۷۱-
۱,۵۵۲
سايپا شيشه
۱۰۰,۳۸۰
۱.۰۷
۱,۸۷۰
سايپاآذين
۳,۳۴۱,۲۸۹
۰.۶۳-
۵,۵۸۵
سايپاديزل
۵,۱۷۰
۰.۵۶-
۱,۹۸۰
سراميك هاي صنعتي اردكان
۸۸,۸۷۷
۲.۹۲-
۱,۳۶۹
سرما آفرين
۹۲۰,۵۸۹
۱.۱۹-
۱,۷۶۶
سرمايه گذاري آتيه دماوند
۹۹۰,۵۶۹
۰.۴-
۱,۵۱۷
سرمايه گذاري البرز(هلدينگ )
۵,۸۶۵,۷۵۲
۰
۳,۲۵۷
سرمايه گذاري بانك ملي ايران (هلدينگ )
۱,۰۷۶,۴۱۰
۰.۴۶-
۱,۰۹۶
سرمايه گذاري بوعلي
۱۰۷,۶۱۴
۱.۸۹-
۲,۰۶۳
سرمايه گذاري پارس توشه (هلدينگ )
۲,۱۹۸,۶۵۵
۲.۸۲-
۲,۷۲۹
سرمايه گذاري پتروشيمي (هلدينگ )
۱۲,۶۸۴,۵۵۱
۰
۹۳۷
سرمايه گذاري توسعه ملي
۶۳۰,۸۳۲
۲.۹۶
۴,۷۶۴
سرمايه گذاري توكافولاد(هلدينگ )
۲۸,۳۸۴
۰.۲-
۲,۵۵۵
سرمايه گذاري رنا(هلدينگ )
۱,۷۲۶,۴۴۷
۰
۱,۰۸۶
سرمايه گذاري سپه
۱,۸۹۳,۲۷۹
۰.۶۲-
۱,۹۳۲
سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي
۲,۰۲۶,۸۲۲
۰.۰۸-
۱,۲۴۹
سرمايه گذاري صنعت بيمه
۶,۶۷۶
۰.۱۴-
۲,۱۸۸
سرمايه گذاري صنعت نفت (هلدينگ )
۱,۴۵۶,۰۵۴
۰.۱۴-
۲,۱۲۰
سرمايه گذاري صنعت و معدن
۷,۸۱۹,۰۲۸
۰
۴,۱۵۵
سرمايه گذاري غدير(هلدينگ )
۸۱۰,۰۶۵
۰.۰۶-
۳,۳۸۴
سرمايه گذاري مسكن
۱,۵۸۸,۱۱۴
۱.۰۶-
۸۵۱
سرمايه گذاري ملت
۲۲,۲۹۳
۰
۱۱,۱۹۷
سنگ آهن گل گهر
۹۲
۴.۹۹
۵۰,۲۵۷
سيمان اروميه
۳۶,۰۶۲
۰.۳
۱۳,۰۳۹
سيمان بهبهان
۱,۸۸۶,۵۴۰
۲.۱۲-
۱۱,۲۸۱
سيمان تهران
۳۳,۹۱۸
۰
۱۶,۰۵۸
سيمان خزر
۲۰
۰
۶,۱۵۷
سيمان داراب
۷۸۰,۴۰۷
۰.۵۴
۹,۷۰۴
سيمان سپاهان
۱,۶۸۲,۰۰۶
۰.۲
۹,۵۷۰
سيمان شرق
۲۵,۶۸۸
۸.۳۸-
۱۱,۲۹۷
سيمان صوفيان
۱۰۶
۰
۱۸,۶۹۷
سيمان فارس
۱۰,۳۷۰
۵.۲۶-
۱۹,۱۳۰
سيمان كرمان
۱۲۰,۰۰۰
۰
۲۰,۸۶۸
سيمان هرمزگان
۲,۸۹۶
۵.۲۶-
۷,۸۱۳
سيمان هگمتان
۸۳۶
۰
۶,۳۲۲
سينا دارو
۳۹,۹۹۰
۰.۶۶
۸,۷۸۰
شهد
۲,۲۱۶
۵.۳-
۱,۷۹۱
شهد ايران
۵۵,۸۶۶
۱.۲-
۵,۰۱۰
شير پاستوريزه پگاه خراسان
۱۲,۴۷۲
۳.۵۷
۸,۶۷۸
شيرپاستوريزه پگاه آذربايجان غربي
۵۶,۹۱۱
۰.۴۲-
۲,۱۴۵
شيشه قزوين
۲۶۲
۵.۲۲-
۱,۵۷۲
شيشه و گاز
۲۴,۶۲۳
۴.۱۲-
۳,۵۹۴
شيميايي سينا
۱,۴۶۰,۷۱۸
۲.۲۹-
۷۸۷
صنايع آذرآب
۴۰۷,۲۹۹
۱.۲۶-
۷,۵۴۶
صنايع جوشكاب يزد
۴۳
۰
۹,۱۰۰
صنايع ريخته گري ايران
۱۵۸,۱۲۴
۰.۴۹
۸,۵۹۳
صنايع شيميايي ايران
۱,۳۲۰
۰.۰۸
۳,۸۹۲
صنايع كاغذسازي كاوه
۴۸۷
۰.۰۴-
۲,۷۱۷
صنايع مس شهيد باهنر
۲,۱۵۳
۰
۱,۴۶۲
صنعتي آما
۱,۷۶۹,۱۹۲
۰
۴,۵۲۹
صنعتي دريايي ايران
۴۷,۶۴۹
۲.۵۳-
۳,۸۷۶
فرآورد ه هاي غذايي و قند پيرانشهر
۷,۰۱۰
۰
۲,۱۱۷
فرآورده هاي تزريقي ايران
۶۷,۹۲۳
۰.۵۳-
۱,۷۰۱
فرآورده هاي نسوز آذر
۳۱,۶۸۱
۰
۳,۱۲۶
فروسيليس ايران
۱۵۲,۴۹۶
۶.۳۹-
۱,۱۴۲
فنرسازي خاور
۸۸,۰۵۴
۲.۰۱-
۱,۹۴۴
فولاد كاويان
۱,۲۱۰
۰
۹,۳۲۱
قند اصفهان
۳۱,۹۳۴
۶.۶-
۱,۳۶۴
قند پارس
۸,۲۹۰
۳.۲۸-
۱,۶۴۸
قند شيروان قوچان وبجنورد
۱۱,۸۷۸
۰.۱۳
۵,۵۹۵
قند لرستان
۱,۷۶۰
۴.۱۵-
۱,۶۱۳
قند مرودشت
۲۲,۴۲۱
۳.۳۱-
۲,۴۵۰
قندنقش جهان
۱۶,۲۵۴
۰.۰۲
۶,۰۹۶
كابل باختر
۳۳۱,۳۰۵
۵.۶۷-
۵,۱۷۰
كابل هاي مخابراتي شهيدقندي
۸۹۰
۰
۲,۵۲۶
كاربراتور ايران
۳۲,۳۹۸
۰.۰۲
۴,۷۹۳
كارتن ايران
۵,۲۴۹
۳.۷
۱,۱۳۴
كارتن مشهد
۵,۹۷۰
۰
۳,۰۲۰
كارخانجات توليدي شيشه دارويي رازي
۵,۷۲۰,۰۵۳
۷.۳۳-
۱,۶۵۰
كارخانجات صنعتي پيام
۲,۳۰۹,۵۲۳
۴.۹۳-
۲۰,۱۱۳
كالسيمين
۱,۲۴۸,۸۹۶
۳.۵۱
۲,۸۴۵
كربن ايران
۳۲۱,۲۸۵
۱.۹۷-
۲,۳۸۵
كشت وصنعت پياذر
۱۲۵,۵۶۵
۳.۴۳-
۲,۰۱۲
كف
۱,۵۱۳,۵۸۴
۷.۱۷
۲,۸۴۴
كمباين سازي ايران
۱۱۲,۸۹۲
۷.۴۳-
۲,۰۳۳
كنتورسازي ايران
۴۶,۹۳۸
۰.۹۹
۴,۱۵۰
كيميدارو
۱,۲۱۸,۴۸۶
۰.۲۵
۳,۶۲۹
گازلوله
۴,۰۱۷,۹۶۶
۰.۰۴-
۲,۳۹۱
گروه بهمن
۶۰
۰
۱,۴۷۲
گروه صنعتي بوتان
۱,۹۶۶
۴.۹۳
۵,۶۰۲
گروه صنعتي سديد(هلدينگ )
۸۱۶,۸۳۴
۴.۳۷-
۳,۶۴۲
گروه صنعتي قطعات اتومبيل ايران
۷۵۸,۸۹۱
۱۴.۱۱
۴,۸۲۵
گسترش صنايع انرژي آذرآب
۸,۶۹۰
۰.۱۴-
۲,۱۳۳
گلتاش
۱۶۳,۸۳۱
۳.۴۹-
۴,۳۵۶
گلوكوزان
۵,۴۰۸
۰.۱۵
۳,۲۷۵
لابراتوار داروسازي دكتر عبيدي
۸۳۷,۳۲۱
۰.۰۲
۵,۹۰۸
لبنيات پاك
۱۰,۰۱۰
۰
۳,۸۳۹
لبنيات كالبر
۱۴,۰۱۰
۲.۷۵
۳,۱۶۰
لنت ترمز ايران
۱۳۸
۵.۲۶-
۱۵,۵۳۱
لوله وتجهيزات سديد
۲,۳۷۶,۵۶۱
۴.۴۶-
۱,۷۵۰
ليزينگ ايران
۲,۵۶۷,۹۲۸
۱.۸۷-
۲,۵۱۴
ليزينگ صنعت و معدن
۲۰۸
۰
۲,۲۹۸
مارگارين
۱۱۰
۰
۱,۶۶۱
ماشين آلات صنعتي تراكتورسازي ايران
۴۶۷,۳۲۱
۴.۹۲-
۶۹۱
ماشين سازي اراك
۳۵,۴۳۵
۲.۱۲-
۲,۰۳۰
ماشين سازي نيرومحركه
۷,۳۴۰
۱.۴۵-
۳,۱۶۸
مجتمع صنايع لاستيك كرمان
۶,۰۱۰
۰
۵,۶۴۴
مجتمع صنعتي آرتاويل تاير
۶۷۲,۷۰۸
۳.۸۶-
۱,۷۳۴
مجتمع هاي توريستي ورفاهي آباد
۳۴۰,۳۳۱
۰.۰۵
۱,۹۱۶
محورسازان ايران خودرو
۴۸,۴۷۷
۲.۱۶-
۵,۲۶۷
معادن منگنز ايران
۸۴۱,۹۸۹
۱.۷۳-
۴,۹۷۲
ملي سرب و روي ايران
۱,۲۵۶,۴۶۸
۲.۸۶-
۱,۰۵۰
مهركام پارس
۵۵,۵۵۵
۴.۷۶
۳,۵۷۰
مهندسي نصير ماشين
۲۷۳,۶۱۱
۴.۰۹-
۳,۳۲۴
موتورسازان تراكتورسازي ايران
۱۱۳,۵۳۸
۱.۳۲-
۱,۸۱۸
موتوژن
۷,۵۱۴
۰.۴۴-
۱۴,۷۰۷
نفت پارس
۲۵,۴۲۳
۰.۰۴-
۵,۴۹۲
نورد آلومينيوم
۱۴۶,۷۰۸
۰.۸۳-
۷۲۶
نورد و لوله اهواز
۴۱,۵۰۳
۱.۲۵-
۱,۶۰۰
نيرو محركه
۱۳۳,۸۷۸
۳.۳۱
۲,۰۵۷
نيروترانس
۸۴,۷۳۳
۰
۱,۱۹۷
نيروكلر

بـورس
اجتماعي
ادب و هنر
اقتصادي
دانش فناوري
حوادث
خارجي
قرآن
سياسي
داخلي
شهر
شهرستان ها
شهري
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   ادب و هنر   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   قرآن   |  
|  سياسي   |   داخلي   |   شهر   |   شهرستان ها   |   شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |