دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۵ - سال چهاردهم - شماره ۴۱۰۵ - Oct 9, 2006
انتخابات انجمن صنفي روزنامه نگاران
منوط به اصلاح اساسنامه است
گروه اجتماعي- وزارت كار، انتخابات هيات مديره انجمن صنفي روزنامه نگاران را به دليل مغايرت با اساسنامه انجمن تاييد نكرد.
اين در حالي است كه روز گذشته بدرالسادات مفيدي دبير انجمن صنفي روزنامه نگاران در گفت وگوي كارگزاران اعلام كرد نامه اي در اين زمينه دريافت نكرده است.
به گزارش خبرگزاري فارس به دنبال ارسال گزارش انتخابات انجمن صنفي كه در تاريخ 15 مرداد در حسينيه ارشاد برگزار شد به وزارت كار اين وزارتخانه طي نامه اي اعلام كرد كه تاييد انتخابات انجمن صنفي روزنامه نگاران پس از اصلاح اساسنامه مقدور خواهد بود. وزارت كار در نامه خود عدم پيش بيني برگزاري نوبت سوم مجمع عمومي ساليانه در ماده 13 اساسنامه و همچنين عدم كسب حد نصاب هاي مقرر و رعايت بند 4 بخشنامه شماره 59555، تاريخ 30/4/72 وزير وقت كار و امور اجتماعي را از جمله مستندات خود قرار داده است. انجمن صنفي مي بايست طبق ماده 16 اساسنامه با برگزاري مجمع عمومي فوق العاده و با نصاب حداقل دوسوم اعضا نسبت به اصلاح اساسنامه و تصريح به ميزان نصاب در مرحله سوم انتخابات، مشكل را حل نمايد. ديروز يك مقام آگاه در وزارت كار و امور اجتماعي اعلام كرد، نامه به انجمن صنفي تحويل شده، لكن از سوي انجمن رايزني هايي با وزارت كار در حال انجام است. اين مقام در پاسخ به اين سؤال كه آيا گفت وگوها، راه حلي در پي خواهد داشت گفت: تنها راه حل اصلاح اساسنامه است.

با شعار كودك و حقوق كودك
كودكان ايراني روز جهاني خود را جشن گرفتند
عكس: جواد گلزار
002466.jpg
گروه اجتماعي- مينا شهني: كودكان كشورمان روز جهاني كودك را با شعار كودك و حقوق كودك برگزار كردند و در تهران نيز دو هزار كودك در كاخ سعدآباد اين روز را جشن گرفتند.
به گفته جوادي، مديركل دفتر كودكان و نوجوانان سازمان بهزيستي كل كشور جشن روز جهاني كودك در سراسر كشور با هماهنگي بهزيستي استان ها برگزار شده است.
راي دادن نمادين كودكان به پيمان نامه حقوق كودك از اصلي ترين برنامه هاي جشن روز جهاني كودك در سراسر كشور بود. در اين مراسم كودكان به شكل نمادين خواستار اجراي دقيق پيمان نامه حقوق كودك شدند. مديركل دفتر كودكان و نوجوانان سازمان بهزيستي كشور با اشاره به گذشت 13 سال از الحاق ايران به پيمان نامه حقوق كودك گفت: كشور ما از سال 1372 به پيمان نامه حقوق كودك ملحق شده است، اما هنوز 54 ماده اين پيمان نامه به اجرا درنيامده است.وي با اشاره به اينكه سازمان بهزيستي بيشترين رويارويي با كودكان را دارد، گفت: نزديك به 500 هزار كودك از 10 هزار و 600مهدكودك بهزيستي استفاده مي كنند و۱۷ هزار كودك و نوجوان بي سرپرست در 400 مركز خصوصي و دولتي بهزيستي نگهداري مي شوند .جوادي همچنين از اتمام پيش نويس اوليه سند ملي رشد و تكامل يكپارچه كودكان خبر داده و گفت: اين سند با همكاري سازمان بهزيستي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي، وزارت آموزش و پرورش، نهضت سوادآموزي و سازمان ثبت احوال كشور نوشته شده در دست بررسي نهايي است .
وي با اشاره به اينكه يونيسف شريك مالي براي تهيه اين سند است، افزود: سند ملي، رشد و تكامل يكپارچه كودكان در واقع نسخه دقيق تر پيمان نامه حقوق كودك براي اجراي هر چه بهتر اين پيمان نامه است و سعي شده تك تك مواد پيمان نامه حقوق كودك در اين سند به تفصيل گنجانده شود .جوادي با اظهار اميدواري از به اتمام رسيدن مراحل كامل تدوين اين سند گفت: پيش بيني مي شود كه اين سند تا پايان سال جاري براي اجرا آماده شود .
وي درباره شرايط الزام آور اجرايي مفاد سند به وسيله موسسات و ادارات ذي ربط گفت: در اين سند به ملزم كردن دستگاه هاي اجرايي و ادارات توجه كافي شده است و در واقع ادارات پس از تدوين و ابلاغ سند رشد و تكامل يكپارچه كودكان موظف به اجراي بلادرنگ آن هستند .
كودكان ايراني در حالي روز جهاني شان را جشن گرفته اند كه جمعيت زير 6 سال كشور بالغ بر 7 ميليون نفر تخمين زده شده است و از اين جمعيت تنها 7 درصد توانايي استفاده از مهدهاي كودك را دارند در حالي كه به گفته مديركل كودك و نوجوان سازمان بهزيستي در كشورهاي توسعه يافته جهان بالغ بر 70 درصد كودكان زير 6سال از مهدكودك استفاده مي كنند.

تدوين لوايح اصلاح قانون آيين نامه دادرسي
مدني و قانون مجازات اسلامي
گروه اجتماعي - مديركل تدوين لوايح قوه قضائيه گفت: لوايح اصلاح قانون آئين دادرسي مدني، قانون مجازات اسلامي، حذف سابقه زندانيان اصلاح شده، آئين دادرسي كيفري، اصلاح تشكيلات قضايي دادگستري و ديوان عالي كشور، تشكيل دادگاه تجاري و آئين دادرسي تجاري در دست تدوين است.
جواد طهماسبي با اعلام اين مطلب گفت: لايحه اصلاح مقررات چك، لايحه تحكيم نهاد خانواده، لايحه حقوق شهروندي و لايحه حمايت از اطفال در معرض خطر ،لايحه آئين دادرسي ديوان عدالت اداري و لايحه دادرسي كيفري جرايم بين المللي نيز در دست تدوين است.
طهماسبي در خصوص مهمترين لوايح تدوين شده سال گذشته يادآور شد: لايحه قضا زدايي و حذف برخي عناوين مجرمانه از قوانين و لايحه پيش فروش ساختمان به دولت ارسال شده است و لايحه شوراي حل اختلاف و نهاد قاضي تحكيم نيز در مجلس در حال بررسي است.
وي افزود: لايحه اصلاح قانون بيمه اجباري شخص ثالث در كميسيون اقتصادي مجلس در حال بررسي است و لايحه نحوه اجراي محكوميت هاي مالي نيز به دولت فرستاده شده است.
وي سياست هاي مورد نظر در تدوين لوايح را اصلاح مقررات و روز آمد كردن قوانين، پيشگيري از وقوع جرم، قضا زدايي، كاهش عناوين مجرمانه و حبس زدايي، حمايت از بزه ديده، اصلاح ساختارهاي تشكيلاتي، تدوين لوايح در حوزه هايي كه فاقد قوانين و مقررات جوابگو اند، دانست.
وي همچنين گفت: براي تدوين يك لايحه ابتدا بايد ضرورت آن از سوي اداره ارزيابي قوانين بررسي و احراز شود كه اين موضوع با مطالعات در مورد قوانين حاكم و آسيب شناسي آنها و يا بررسي حوزه هاي نيازمند تدوين لايحه جديد صورت مي گيرد و يا ممكن است ضرورت اصلاح يا تدوين لايحه از سوي مقامات قوه قضائيه تشخيص كه براي ارزيابي به اداره كل ارجاع مي شود.

آثار برگزيده جشنواره مطبوعات منتشر مي شود
گروه اجتماعي آثار برگزيده جشنواره مطبوعات بايد در اختيار روزنامه نگاران جوان قرار گيرد.
فريدون صديقي مدرس دانشگاه با بيان اين كه برگزاري جشنواره مطبوعات باعث افزايش سطح كيفي توليدات خبري روزنامه نگاران مي شود گفت: آثار برگزيده جشنواره بايد به صورت يك مجموعه گردآوري شده در اختيار روزنامه نگاران كم تجربه و جوان قرار بگيرد.
داور جشنواره مطبوعات و خبرگزاري ها در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبري سيزدهمين جشنواره مطبوعات و اولين جشنواره خبرگزاري ها با اشاره به اين كه جشنواره سراسري مطبوعات بايد در سه فاز جداگانه نشريات پايتخت، محلي و خبرگزاري ها برگزار شود، اظهار داشت: قرار دادن نشريات پايتخت و شهرستان ها براي قضاوت در كنار يكديگر منصفانه نيست، چرا كه بضاعت و امكانات نرم افزار و سخت افزاري نشريات با يكديگر برابر نيست.
وي اضافه كرد: لذا بايد داوري و قضاوت نشريات شهرستاني را از نشريات پايتخت جدا كرد.
صديقي گفت: به غير از خبرگزاري هاي ايرنا و ايسنا، ساير خبرگزاري ها بيش از دو تا سه سال از عمر فعاليت شان نمي گذرد و بسترهاي حركتي آن ها نيز متفاوت از حركت روزنامه هاست، لذا داوري آثار خبرگزاري ها نيز بايد به صورت جداگانه صورت پذيرد. وي درباره تأثير جشنواره مطبوعات بر توسعه كمي و كيفي آثار خبرنگاران تصريح كرد: برگزاري جشنواره مطبوعات نمي تواند تأثير چنداني بر روند اطلاع رساني داشته باشد، اما مي تواند نقش مهمي را در پاسداشت فعالان مطبوعات دركشور ايفا كند.
اين مدرس دانشگاه جشنواره مطبوعات را يكي از مهمترين جشنواره هاي كشور خواند و گفت: اما اين امر به معناي بازتاب بيشتر اين جشنواره نسبت به ساير جشنواره ها مانند جشنواره فيلم نيست، به طوري كه تأثير جشنواره مطبوعات بر روي دست اندركاران اين عرصه است، اما جشنواره فيلم داراي مخاطبان گسترده تري است.
صديقي فضاي رسانه اي كشور را تابعي از فضاي سياسي جامعه خواند و افزود: هنگامي كه چنين فضايي بر رسانه هاي كشور حاكم باشد به تبع توليدات آن ها نيز تابعي از افت و خيزهاي سياسي خواهد بود كه اين امر بر كيفيت توليدات رسانه ها به لحاظ ساختار و محتوا تأثير مي گذارد.وي اضافه كرد: قرار گرفتن در جريانات سياسي موجب آن مي شود كه رسانه ها نتوانند در مورد مسايل مختلف موفق به رازگشايي شده و به لايه هاي زيرين علل ايجاد مسايل بپردازد كه اين امر تأثير مستقيم بر كيفيت توليدات رسانه ها مي گذارد.

طرح آموزش پيش و پس از ازدواج به دولت مي رود
ايسنا: مدير كل دفتر پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي سازمان بهزيستي از تدوين طرح جامع آموزش پيش و پس از ازدواج خبر داد.
دكتر حبيب الله مسعودي فريد با اشاره به طرح تسهيل ازدواج جوانان افزود: بر اساس اين طرح دولت وظيفه تدوين طرح جامع آموزش هاي پيش و پس از ازدواج را بر عهده داشت كه اين طرح تدوين شده و براي تصويب نهايي در اختيار هيأت دولت قرار مي گيرد.وي تصريح كرد: بر اساس اين طرح برنامه مدون به لحاظ ساختاري و علمي براي آموزش هاي مربوط به يك تا 5 سال پس از ازدواج، مراحل قبل از ازدواج، انتخاب همسر، دوران نامزدي ارائه مي شود.
مسعودي فريد با اشاره به لزوم تدوين بسته آموزش علمي و مستند براي پيش و پس از ازدواج ،  بيان كرد: هم اكنون دستگاههاي مختلف نسبت به ارائه آموزش هاي مربوط به دوران ازدواج اقدام مي كنند كه وجود مدل آموزشي فعال و مدون از اهميت بسياري برخوردار است؛ به گونه اي كه هر مطلبي در بستر اين آموزش ها قرار نمي گيرد و در سال گذشته 750 كلاس به منظور آموزش هاي پيش از ازدواج از سوي سازمان بهزيستي برگزار شد كه در سال جاري در تلاشيم با همكاري بخش هاي غيردولتي تعداد آنها را به 2 هزار كلاس افزايش دهيم.

كنترل مرزها با هواپيماهاي بدون سرنشين
گروه اجتماعي - فرمانده ناجا از كاهش 20 درصدي جرايم وحشت آفرين در كشور خبر داد و گفت: مرزهاي طولاني و راههاي صعب العبور، سواحل و اتوبان ها از طريق هواپيماهاي بدون سرنشين كنترل مي شود.
سردار مقدم در حاشيه افتتاح اداره آگاهي تهران بزرگ در خصوص خريداري هواپيماي بدون سرنشين اظهار داشت: براي كنترل مرزهاي طولاني و راه هاي صعب العبور از هواپيماهاي بدون سرنشين استفاده مي شود.وي افزود: اين اقدام در پي قرارداد اواخر سال 84 نيروي انتظامي با وزارت دفاع صورت مي گيرد كه طي آن قرار شد چند فروند از اين هواپيماها در چنين روز هايي تحويل ناجا بشود.به گفته رئيس پليس كشور بزودي از اين هواپيماها در ساحل و اتوبان ها نيز استفاده خواهد شد.

كاهش 90 درصدي شكايت از اورژانس هاي بيمارستاني
002469.jpg
فارس- وزير بهداشت گفت: با ابلاغ پذيرش رايگان بيماران تصادفي در اورژانس ها، شكايت مردم از مشكلات اورژانس هاي بيمارستاني 90 درصد كاهش يافت.
كامران باقري لنكراني افزود: بر اساس قانون از سال گذشته همه اورژانس هاي بيمارستاني دولتي موفق شده اند كليه بيماران اورژانسي را پذيرش كنند و خدماتي كه به بيماران تصادفي ارائه مي كنند نيز كاملاً رايگان است. به همين علت شكايت هاي مردم از اورژانس هاي بيمارستاني حدود 90 درصد نسبت به قبل كاهش يافته است.
وي اضافه كرد: بيمارستان هاي خصوصي نيز موظف شده  اند كه اگر به علت هزينه نمي توانند بيماران را پذيرش كنند حتماً خدمات اوليه را براي نجات جان بيماران ارائه كنند. وزارت بهداشت موظف است به تخلفاتي كه در اين زمينه گزارش مي شود رسيدگي كند.
وزير بهداشت گفت: مشكل عمده در زمان حاضر تعرفه هاي بالاي بيمارستان هاي غيردولتي است. البته اين مراكز نيز مشكلاتي دارند كه قابل توجه است. به همين علت تعرفه مراكز خصوصي بالاتر از تعرفه هاي دولتي تعيين شده است. مثلاً تعرفه جراحي در بيمارستان هاي خصوصي چند برابر تعرفه دولتي است.
باقري لنكراني گفت: به طور كلي مقدورات بيمارستان ها و وزارت بهداشت محدود است و به نظر مي رسد مشكلات بيمارستان هاي غيردولتي به جز پوشش فراگير و همگاني بيمه ها راه حل ديگري ندارد؛ بنابراين همكاري بيمه ها و حمايت بيشتر دولت از بيمه ها براي رفع مشكلات درماني مردم ضروري است.

جدايي آموزش پزشكي از بدنه نظام سلامت
نيمي از تخت هاي بيمارستاني را خارج مي كند
ايسنا: معاون سلامت وزارت بهداشت ضمن انتقاد از طرح بازگشت آموزش پزشكي به وزارت علوم اعلام كرد: ادغام آموزش پزشكي در بخش درمان، به عنوان يك مدل در سازمان جهاني بهداشت مطرح است و بسياري از كشورها به دنبال پياده سازي اين مدل در كشورشان هستند.
سيد مؤيد علويان با تاكيد بر اين كه همواره طراحي آموزش پزشكي كشور و ورود برخي از واحدهاي درسي و يا تربيت پزشكان مورد نياز همواره بر اساس نياز سلامت جامعه بوده است، اظهار كرد: جدايي آموزش پزشكي از بدنه نظام سلامت چيزي جز زيان و ضرر براي سلامت مردم به همراه ندارد.
وي با بيان اين كه به بركت ادغام آموزش پزشكي با بهداشت و درمان نياز كشور به نيروي انساني متخصص و فوق تخصص خارجي در كشور مرتفع شده است، در ادامه توضيح داد: با جداسازي آموزش پزشكي از بخش بهداشت و درمان،  ايجاد دوگانگي در نظام سلامت و خروج 50 درصد از مهمترين تخت هاي بيمارستاني كشور از حوزه كاري وزارت بهداشت را به همراه دارد كه بدين ترتيب اهداف برنامه توسعه چهارم محقق نشده و امكان پياده سازي سيستم ارجاع و پزشك خانواده فراهم نمي شود.
دكتر علويان با اعتقاد به مغاير بودن اين طرح با اهداف برنامه چهارم توسعه گفت: نبايد با ناديده گرفتن اهداف برنامه توسعه چهارم و صرفاً با اين ذهنيت كه تمركز آموزش در همه ابعاد در ارتقاي وضعيت علمي مؤثر است به درمان مملكت لطمه وارد كرد.
معاون سلامت وزارت بهداشت، هدف آموزش پزشكي را چيزي جز ارتقاي نظام سلامت و ارتقاي سلامت مردم ندانست و يادآور شد:  از 80 هزار تخت موجود در بخش دولتي، 40 هزار تخت صرفاً به مراكز درماني و آموزشي تعلق دارد كه با جداسازي آموزش پزشكي از بخش بهداشت و درمان نيمي از تخت هاي موجود از اختيار وزارت بهداشت خارج مي شود؛ اين در حاليست كه نيروهاي انساني متخصص و فوق تخصص، اساتيد مجرب، تجهيزات سنگين و مدرن و اعمال جراحي پيشرفته در بيمارستان هاي دانشگاهي انجام مي شود.

با مردم
بهره 26 درصدي
@ يكي از بانك هاي خصوصي در رشت به جاي 17 درصد، 26 درصد بابت پرداخت وام، از وام گيرندگان دريافت مي كند. خواستار رسيدگي هستيم.
محمدرضا عابديني رشت
كوچه اي با دو مشكل
@ كوچه هفتم و بن بست امير در خيابان شهيد صابري ده ونك، با دو مشكل كمبود روشنايي و معابر پر از دست انداز روبه رو هستند. اميد است سازمان برق و شهرداري منطقه اين مشكلات را برطرف سازند.
آقاي عرب عامري تهران
حفاري پياده رو
از چهارم شهريور ماه 85، بخشي از سنگفرش پياده رو خيابان صفا در ميدان امام خميني توسط شركت مخابرات كنده شد و از آن زمان تاكنون به حال خود رها شده است.
آقاي بابايي تهران
چرا فيلم كمدي پخش نمي شود؟
سينماي كمدي و فيلم هاي كميك، روزگاري از برنامه هاي جذاب شبكه هاي سيما بود اما مدتهاست كه فيلم سينمايي كمدي پخش نمي شود. پيشنهاد مي كنم با توجه به نياز مردم و به خصوص نسل جوان،  پخش اين قبيل فيلم ها نيز در برنامه هاي سيما گنجانده شود.
شهرياري كهن زاهدان
ساخت وساز در حاشيه رودخانه ها
هر روز شاهد تصرف و ساخت وساز در مناطق طبيعي، حاشيه رودخانه ها و دامنه هاي كوهستاني هستيم؛ مكان هايي كه براي حفظ اكوسيستم، تعادل طبيعي و زندگي ما لازم است. بايد طبق قانون، ساخت وساز در اين مكانها ممنوع اعلام شود تا بيش از اين شاهد از دست رفتن ساحل رودخانه ها، جنگل ها و جاذبه هاي طبيعي كشور نباشيم.
سوسن گودرزي تهران
در انتظار آسفالت خيابانهاي يك محله
محله فاز 2 مخابرات شهريار كه قبلاً به پرسنل مخابرات واگذار شده بود پس از گذشت سه سال از ساخت آن هنوز آسفالت نشده است. با پيگيري از مسئولان مربوطه اعلام داشتند چون پرسنل اين اداره زمينهاي واگذار شده به آنها را به اشخاص ديگري فروخته اند، اداره مخابرات مسئوليتي در آسفالت كردن اين محله ندارد. اين مشكل متوجه ساكنان كنوني محله شده است.
آقاي مرادي و جمعي از اهالي محل تهران
آب غيرقابل استفاده
شهرك ويلاشهر در جاده مخصوص كرج آب آشاميدني سالم ندارد. آب لوله كشي اين شهر پر از املاح سنگين بوده و برخي اوقات اجسامي مانند پنبه، شن و ماسه در آن يافت مي شود.
خواهشمند است مسئولان مربوطه به فكر سلامتي ما نيز باشند.
خانم اسپيد تهران
مشكل عبور و مرور
با ادامه اتوبان همت، ساكنان انتهاي اتوبان همت در تعاوني مسكن اميد دژبان، براي رسيدن به محل سكونت خود چون دوربرگرداني وجود ندارد، ناچارند مسير بسيار طولاني را براي ورود به سمت مقابل بپيمايند.
آقاي ميري تهران
تاخير در جايگزيني خودروي فرسوده
جهت تعويض خودروي فرسوده خود بيش از سه ماه است كه آن را اسقاط كرده و تحويل داده ام. قرار بود پس از 15 روز خودروي جديد تحويل اينجانب شود، اما هنوز خبري نشده است. با پيگيري هاي مكرر اظهار مي دارند كه دستور داده شده فعلاً منتظر تصويب پرداخت وام باشيد.
آقاي رحيمي تهران
زندگي در شرايط سخت
در مسير جاده تهران- ساوه منطقه اي است به نام قلعه مير كه از نظر عمران و شهرسازي در سطح بسيار پاييني قرار دارد و نظافت شهر رعايت نشده و آب آشاميدني مردم هنوز با وسايل ابتدايي مانند تلمبه و... به دست مي آيد.
آقاي اميري تهران
عدم رعايت حق تقدم عابرين
در خيابان شهيد مدني (نظام آباد) از جنوب به شمال خودروهاي سواري مسافركش كه در خط رسالت- امام حسين و بالعكس فعال هستند، با ناديده گرفتن حقوق ديگران و عابران پياده جهت سبقت گرفتن از مسير خود خارج و خودروهاي عبوري مسير مقابل را با مشكل مواجه مي كنند، چون تعداد ماموران راهنمايي رانندگي در اين خيابان كم است. اين تخلف رو به  افزايش است.
آقاي راد تهران
درخواست براي معافيت
خانواده اي هستيم 5 نفره با حقوق بازنشستگي 250 هزار توماني. تنها پسر خانواده كه در سال آخر دانشگاه تحصيل مي كند كاري پيدا كرده است كه كمك شاياني به هزينه هاي جاري خانواده مي كند، ولي پس از اتمام تحصيلات بايد خدمت سربازي خود را بگذراند كه در اين صورت خانواده با مشكلات فراواني روبه رو خواهد شد. از مسئولان تقاضا مي كنيم قانوني تصويب بكنند كه اين گونه افراد از خدمت سربازي معاف شوند.
خانم سادات تهران
خاك برداري براي ساخت برج
در بلوار دريا- تقاطع خيابان شهرداري از ابتداي سال جاري احداث يك برج آغاز شده، اما پس از گذشت بيش از پنج ماه عمليات خاكبرداري آن به اتمام نرسيده است و گرد و غبار شديد باعث سلب آسايش مردم و آلودگي محل شده است. تقاضا دارم، در اين كار تسريع شود.
آقاي اصغري تهران
درخواست تغيير مسير اتوبوس
از مسئولان محترم شركت واحد اتوبوسراني تقاضا دارم خط اتوبوس شهرك شهيد محلاتي به متروي دردشت از مبدأ شهرك، خيابان مجلس و مسير خيابان ولايت و بلوار شاهد حركت نمايند تا ساكنان اين مناطق مسكوني امكان استفاده از اتوبوس را داشته باشند.
آقاي رضواني تهران

پاسخ مسئولان
ضروري به نظر نمي رسد
با توجه به مطلب مندرج در ستون با مردم آن روزنامه مورخ 22/6/85 تحت عنوان كاهش بار ترافيك به اطلاع اين شهروند محترم مي رساند با توجه به مسائلي از قبيل معارض ملكي شركت مترو در ضلع جنوب غربي تقاطع خط مترو تهران كرج، ايمن سازي خط مترو و احداث پل روگذر شهيد ستاري به اتوبان كرج در حال حاضر احداث رمپ راستگرد بزرگراه شهيد ستاري به آزاد راه تهران كرج ميسر نمي باشد. از سوي ديگر با توجه به دسترسي بلوار واقع در غرب فاز 2 شهرك اكباتان به جاده مخصوص كرج، تأمين دسترسي بزرگراه شهيد ستاري جنوب به جاده مخصوص نيز ضروري به نظر نمي رسد.
روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران
آدرس دقيق اعلام شود
در پاسخ به مطلب مندرج در ستون با مردم روزنامه همشهري مورخ 2/7/85 تحت عنوان در انتظار اشتراك برق به آگاهي اهالي محترم منطقه آبسرد دماوند مي رساند كه جهت رسيدگي به موضوع نياز به شماره درخواست متقاضي مي باشد. لذا مقتضي است مشترك محترم آدرس دقيق محل و شماره درخواست خود را به واحد ارتباط مردمي شركت به شماره تلفن 88842363 اعلام تا پيگيري  لازم به عمل آيد.
روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شمال شرق تهران

اجتماعي
ادب و هنر
اقتصادي
دانش فناوري
بـورس
زادبوم
حوادث
بين الملل
سياسي
شهر تماشا
سلامت
شهري
دانش
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
|  اجتماعي   |   ادب و هنر   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   زادبوم   |   حوادث   |   بين الملل   |  
|  سياسي   |   شهر تماشا   |   سلامت   |   شهري   |   دانش   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |